Nou, ik vind ze (van in mijn geval de W805c) anders echt vrij brak hoor. Vergeleken met de LG die ik hiervoor had (43UF680v) is het wel heel erg matig. Je hoeft helemaal niet ver naar de zijkant te gaan om al verschil te zien...Hann1BaL schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:22:
[...]
Zelf deel ik de ervaring niet. De kijkhoek is praktisch prima. Ja, kan van ver vanaf de zijkant zien dat de kleuren wat fletser worden, maar dat heeft elke TV op OLED na. Echter is een OLED tv wat mij betreft nog onzinnig om te kopen.
Dan kun je beter over 4 jaar weer een nieuwe tv kopen dan nu 3K uit te geven (voor 4k model)
Natuurlijk afhankelijk van je woonkamer, maar in de meeste kamers zit je toch echt wel ongeveer recht voor de TV en dan zit je naar een prachtig beeld te kijken, in ieder geval, dat vind ik met de 8509C.
Dit blijft een persoonlijke ervaring/mening. Kijk vooral zelf in de winkel, maar ik vind hier dat er wel extreme meningen gegeven worden. Dat je zegt dat naar jou mening de kijkhoek niet ideaal is, prima, maar belabberd vind ik wel echt alsof je praat over een CRT tv.
Als ik aan de zijkant van onze (2.5 persoons) bank zit zie je de kleuren al fletser worden. De tv nu iets gedraaid en het went an sich wel, maar vooral het verschil mwet bijvoorbeeld de LG is levensgroot qua kijkhoeken.
Uiteindelijk is het voor mij goed genoeg, en na een tijdje stoort het ook minder denk ik, maar de kijkhoeken vind ik het grootste nadeel van deze tv. (En was bijna de dealbreaker).