OmeJoyo schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:23:
Heeft iemand al ervaring met het gebruik van een usb gamepad, heb er 2 geprobeerd, worden zonder problemen herkend, maar de A-knop activeert het Action-menu, select geloof ik netflix. KAn ze helaas ook niet toewijzen in bijvoorbeeld J-Nes. De emulator zelf loopt perfect, maar het speelt neit lekker op de afstandsbediening
Heb al een paar uur zitten zoeken op Google, maar alle tips/trucks zijn voor normale android devices, waar je dit probleem niet schijnt te hebben.
Weet niet of ik je hiermee nog kan helpen maar ik heb sinds dit weekend het totale emulator gebeuren op mijn 49x8307 werkend, met PS4 controller èn 360 wireless controller. Ik heb de app
SNES ex geinstalleerd en met behulp van ES File explorer de roms op de hdd gekopieerd. Vervolgens de emulator hiernaar verwezen en zowel de PS4 controller alswel de 360 wireless controller (met usb dongel) werken allebei vlekkeloos. Heb nog niet geprobeerd met NES, Megadrive of andere emulatoren, want snes9x ex is de enige gratis emulator.
Alle emulatoren van
dezelfde maker schijnen perfect te werken.
Ook werkt deze app standaard met de Rom Collection browser in Kodi, dus kun je er ook nog een mooi sausje overheengooien met hoesjes, boxart enz.
Als ik eerlijk ben doet mijn tv nu alles wat ik van mijn tv ervan hoopte: Supergoed beeld, Netflix, Plex, Kodi, Spotify, Chromecast, Youtube, TuneIn, tv gids, opnemen op 3.0 USB HDD, kortom, buitenom mijn PS4 heb ik verder geen settopbox, mediacenter en appletv meer nodig. Ik ben een blij mens
[
Voor 4% gewijzigd door
Vince22 op 21-02-2016 20:11
]