De komende twee jaar van Max Verstappen genieten op onze schitterende Sony TV'sronaldme schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:12:
Nederland-Tsjechië 0:3 na 69 minuten spelen, volgens mij komt het door de update![]()
"A man has got to know his limitations..."
[ Voor 22% gewijzigd door tcviper op 13-10-2015 22:27 ]
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Verwijderd
Dan krijg ik een foutmelding:
"Er is een fout opgetreden tijdens de update systeemsoftware.
Netwerk verbroken. Fout (0000)"
Is die sony server soms overbelast? Morgen maar verder met de pogingen.....
[ Voor 26% gewijzigd door edebee op 13-10-2015 22:56 ]
Zo jammer dat dat op veel smart tv's gewoon zit maar op Android tv niet.
net de update geinstalleerd , nog steeds is alles 2.0 bij Netflix , ook zie ik alleen HD staan en nergens een 5.1 logo ?tcviper schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:58:
[...]
Als het 5.1 geluid bevat zie je dat bovenin bij de serie info staan: HD en 5.1 naast elkaar.
doe ik nu wat fout ?
Zou erg fijn zijn. Nu moet je die app sideloaden.Mandarijntje schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 00:09:
Zal er eigenlijk nog een officiële npo uitzending gemist app komen?
Zo jammer dat dat op veel smart tv's gewoon zit maar op Android tv niet.
Staat je Audio Out op Auto 2?cardwizard schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 00:34:
[...]
net de update geinstalleerd , nog steeds is alles 2.0 bij Netflix , ook zie ik alleen HD staan en nergens een 5.1 logo ?
doe ik nu wat fout ?
update : hdmi kabel uit de tv gehaald (van de receiver , de rest van de apparatuur zit op de receiver aangesloten) en ik kan wel auto 2 selecteren en hoppa 5.1 bij Netflix
hdmi kabel weer in de tv en hop weg 5.1 bij Netflix
update 2 : alle hdmi poorten geprobeerd , allemaal hetzelfde verhaal , netjes 5.1 op Netflix , hdmi kabel weer in 1 van de poorten en ik krijg de foutmelding : tv-speaker actief door communicatiefout audiosysteem en heb weer stereo geluid in Netflix
tv is optisch aangesloten op mijn receiver (puur voor het geluid van de apps ... Netflix etc. etc.)
update 3 : bravia sync uit en alles is prima !..... behalve dat ik nu mijn raspberry pi niet meer kan bedienen met de sony afstandsbediening
ik weet het echt niet meer
update 4 : ineens lijkt alles te werken...... heel vreemd
update 5 : ik kijk morgen weer verder ................ welterusten
[ Voor 118% gewijzigd door Cardwizard op 14-10-2015 02:33 ]
Netflix 5.1 werkt goed en ook de lipsync lijkt in orde. Voor de mensen met Netflix 5.1 problemen, Netflix stuurt Dolby Digital Plus uit. Sommige (oudere) receivers kunnen niet met dat 'plus' overweg en dan krijg je weer 2.0 geluid, waarbij je de versterker dan wel op pro-logic kunt zetten voor wat effecten.
Om het HDMI-ARC aan de gang te krijgen heb ik wel een nieuwere HDMI kabel moeten gebruiken. De meeste kabels die ik al had (7 jaar oud) deden het niet.
De HDMI communicatie tussen TV en receiver (Marantz) gaat bij mij meestal goed, maar soms gaat toch de receiver aan terwijl ik alleen om TV gevraagd heb en heel soms wordt er niet vanzelf geschakeld tussen TV speakers en receiver bij het uit- of aanzetten van de receiver.
Uit Youtube of Kodi nog geen 5.1 weten te krijgen en ik weet niet waar het aan ligt. In kodi aangegeven dat ik 7.1 wil uitsturen en een Dolby en DTS geschikte receiver heb, maar vooralsnog niet gelukt.
Overigens gaat het hele media spelen (bestanden vanaf NAS) met de TV nog niet goed. De processor is gewoon te langzaam denk ik.
De grote 'fout' die ik gisteravond tegenkwam was de volgende: De TV speelt, ik druk op de NETFLIX-knop, ik hoor het TV programma gewoon doorgaan terwijl Netflix opstart, maar dat eindigt in een foutmelding. De enige manier die toen werkte was het uit- en aanzetten, waarna ik via de 'home' knop naar Netflix ga.
Kortom, blij met Netflix 5.1, maar het overige 'smart' laat nog veel te wensen over.
Deze tekst niet lezen !
Klopt inderdaad , Kodi loopt totaal niet soepel en dan voornamelijk het afspelen van media niet , en dat gaat ook niet gebeuren op deze generatie tv'smxhans196 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:05:
Uit Youtube of Kodi nog geen 5.1 weten te krijgen en ik weet niet waar het aan ligt. In kodi aangegeven dat ik 7.1 wil uitsturen en een Dolby en DTS geschikte receiver heb, maar vooralsnog niet gelukt.
Overigens gaat het hele media spelen (bestanden vanaf NAS) met de TV nog niet goed. De processor is gewoon te langzaam denk ik.
Kortom, blij met Netflix 5.1, maar het overige 'smart' laat nog veel te wensen over.
Ik heb daar een raspberry pi 2 voor gekocht en die speelt perfect , en te bedienen met de afstandsbediening van de tv dus prima
Hebben we het dan over een 4K-model, of een 1080? Ik heb een KDL-50W809C, en met Kodi streamen vanaf mijn (budget-)NAS werkt bij mij prima. Inderdaad, heel af en toe, bij erg drukke scènes, zit er een flikkering in van een fractie van een seconde, maar da's echt zeldzaam. Voor de rest trekt ie alle content tot nu toe perfect.cardwizard schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:35:
[...]
Klopt inderdaad , Kodi loopt totaal niet soepel en dan voornamelijk het afspelen van media niet , en dat gaat ook niet gebeuren op deze generatie tv's
Overigens kan ik ook niet zeggen dat ik de overige klachten veel heb meegemaakt (behalve dan 5.1 in Netflix, maar da's geen bug). Ik geloof dat ie in de maand dat ik 'm heb, twee keer is blijven hangen en geherstart is. Verder geen groene schermen, geen vastlopers, geen haperingen in content afspelen, niks.
Nomen nescio
casten werkte bij mij ook pas na een reboot.just_A_boy schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:30:
Heeft iemand na de update ook last van het niet meer kunnen casten naar de tv? Mijn Xperia ziet de tv niet meer.
Toch merkwaardig dat het casten naar m'n oude sony w655a vele malen beter verliep dan naar de w805c. Had daarmee nooit problemen.
Voor de update was dit altijd heel haperig.
Kortom nog een keer rebooten om Chromecast werkend te krijgen.
Afstandsbediening werkt geregeld niet.
Tv wil niet uit. Na wat gedoe viel beeld weg, geluid bleef doorgaan...
Lekker....
Idem hier, een reboot gedaan van android, maar dat verhelpt het ook niet...DaYwaLkUr schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:37:
Casten werkt hier niet meer op de w855c ik zie het icoontje maar is greyed out.
*Nog* geen last van gehad.tcviper schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:44:
Nog niemand reboots gehad bij normaal Digitaal TV Kijken? Hoor graag feedback daarover.
[ Voor 29% gewijzigd door P.K. op 14-10-2015 11:00 ]
http://www.sony.nl/suppor...firmware-update-v2605-eub
om via USB te kunnen updaten.
[ Voor 50% gewijzigd door mxhans196 op 14-10-2015 11:30 ]
Deze tekst niet lezen !
Dat las ik een aantal keren bij de update van de Z3C (zelf had ik daar nergens last van gedaan, dus nooit gedaan).
Ps. Tv updaten moet ik nog doen.
Ik heb géén factory-reset gedaan. Alle appjes en beeldinstellingen zijn gebleven.Johandmc schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:36:
Moet je bij een update van firmware/android niet zoals bij een telefoon ook de tv resetten zodat je weer schoon begint? En misschien minder last van bugs hebt.
Deze tekst niet lezen !
Heeft geen signature.
Bij mij werkt die gewoon nog, dus het zou me verbazen moest het bij veel mensen een probleem zijn.dommerick schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:05:
Nu durf ik bijna niet te upgraden als dat de interne chromecast om zeep gaat helpen!
Ik heb eigenlijk in het algemeen nauwelijks problemen (43W805C, kwam uit de doos met v2333). Echt nog nergens echt last van gehad, alles werkt gewoon altijd, geen reboots, geen issues, niks.
Factory reset heeft idd de Chromecast teruggebracht...Johandmc schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:36:
Moet je bij een update van firmware/android niet zoals bij een telefoon ook de tv resetten zodat je weer schoon begint? En misschien minder last van bugs hebt.
Dat las ik een aantal keren bij de update van de Z3C (zelf had ik daar nergens last van gedaan, dus nooit gedaan).
Ps. Tv updaten moet ik nog doen.
Wat een gedoe.
Ik ga sowieso ook eens even een factory reset doen, just to be sure.P.K. schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:24:
[...]
Factory reset heeft idd de Chromecast teruggebracht...
Wat een gedoe.
(TV is trouwens ook van Android 5.0 naar 5.1 gegaan, of vergis ik me daar?)
[ Voor 14% gewijzigd door Yahiko750 op 14-10-2015 14:36 ]
I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass
Na de factory reset heb ik juist géén geluid meer via ARC.Yahiko750 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:35:
Ik had na de update wat onverklaarbare issues met mn ARC (Niet aanschakelen op de versterker) - Na een factory reset van de TV was het opgelost.
En de TV kan mn Plex server niet meer vinden, man man man
[ Voor 8% gewijzigd door P.K. op 14-10-2015 14:41 ]
Zou er in moeten zitten volgens de changelog. 1e puntje HIER. Heb het zelf alleen nog niet kunnen testen met mijn X85C en ze noemen het ook "HDR overview" dus ik hou een beetje een slag om de arm. Zou je die functie ergens in een menu moeten kunnen zien dan?6Pac schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:37:
Het merendeel uit de update zal mij een worst wezen. Het enige waar ik echt naar uitkijk is HDR. Helaas nog geen tijd gehad om mijn X90C te updaten, dus weten jullie of HDR in deze patch zit?
Heb de update zelf even binnengehaald gisteren voor het voetbal. Ga vanavond uitgebreid testen maar zappen gaat in ieder geval een stuk sneller en de interface binnen de Digitale TV is ook een stuk responsiever geworden dus so far so good.
HD4Life @ Full-HD
Factory Reset kun je doen vanuit het Instellingen menu en dan "Opnieuw Instellen" of "Eerste keer Instellen" drukken.Inverted_World schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:38:
Factory reset houd in om de up button in te houden op de afstandsbediening en de uitknop op de TV tegelijk bij een 805c? Hij restart enkel bij mij, of is dat de reset?
HD4Life @ Full-HD
Kijk es even iets verder dan je neus lang isInverted_World schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:38:
Factory reset houd in om de up button in te houden op de afstandsbediening en de uitknop op de TV tegelijk bij een 805c? Hij restart enkel bij mij, of is dat de reset?
Excuus, excuus, maar dank voor het antwoord beiden, ik reageer vanaf werk, heb de TV niet bij de hand. Ik ga een poging wagen in ieder geval, wellicht dat ik miracast ooit nog aan de praat krijg ermee.tcviper schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:11:
[...]
Kijk es even iets verder dan je neus lang isJe ziet duidelijk als je naar instellingen gaat helemaal bovenste rij factory reset staan.
SuccesInverted_World schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:15:
[...]
Excuus, excuus, maar dank voor het antwoord beiden, ik reageer vanaf werk, heb de TV niet bij de hand. Ik ga een poging wagen in ieder geval, wellicht dat ik miracast ooit nog aan de praat krijg ermee.
Je naam doet al vermoeden dat je zaken in omgekeerde volgorde aanpaktInverted_World schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:15:
[...]Excuus, excuus, maar dank voor het antwoord beiden, ik reageer vanaf werk, heb de TV niet bij de hand. Ik ga een poging wagen in ieder geval, wellicht dat ik miracast ooit nog aan de praat krijg ermee.
Net even gecheckt, maar helaas. Baal hier wel echt van en begin me ook steeds meer te ergeren aan de clouding
[ Voor 38% gewijzigd door just_A_boy op 14-10-2015 18:53 ]
Ik neem aan dat een factory reset de enige optie is? Dan ben ik ook al m'n beeld instellingen kwijt (voor tv, voor apps, voor video apps, etc....). Aaargh!
Factory reset heeft bij mij niet geholpenCubix schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:51:
Ik ben de chromecast functie kwijt na de update. Een reboot helpt niet.
Ik neem aan dat een factory reset de enige optie is? Dan ben ik ook al m'n beeld instellingen kwijt (voor tv, voor apps, voor video apps, etc....). Aaargh!
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 12:56
Bij mij werkte de factory reset wel, en na kijken in het syncmenu werkt ARC ook weer zoals het hoort.
Alleen m'n Plex server is nu dus onvindbaar...
Voor de rest lijkt alles goed te werken.
Edit: na een reboot is de Plexserver ook weer gevonden.
Hopen dat alles nu goed blijft werken.
[ Voor 15% gewijzigd door P.K. op 14-10-2015 22:33 ]
Karakartal schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 01:25:
Weet iemand hoe ik amerikaanse Netflix aan de praat krijg op de Sony W809C? Ik had gelezen over het aanpassen van de DNS, maar ik weet namelijk niet waar ik de juiste DNS kan vinden. Of is het mogelijk met bepaalde apps?
Ik ben erg tevreden met de update tot zover.
Ongeschreven regel: niet kicken binnen 24 uur.
Geschreven regel: use the Search, Luke. Dezelfde vraag is een paar pagina's geleden nog uitstekend beantwoord.
Nomen nescio
Vorig jaar bewust geen B model gekocht omdat Android TV me wel wat leuk en nu wacht ik weer met het kopen van een C model omdat er teveel bugs zijn...
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Pentium 233MHz MMX + Diamond Monster 3D 3DFX Voodoo II
Dan ga je toch geen gebruik maken van een protocol dat op een andere device rendert terwijl je TV zelf gewoon een volledig Android apparaat is? Alleen om je schem te delen kan ik me het nog voorstellen maar dat is zo onhandig en slecht qua beeldverhouding en kwaliteit dat je zo toch geen content gaat consumeren neem ik aan.
HD4Life @ Full-HD
Verwijderd
Een reboot en factory reset haalt helaas niets uit. Ik vind het wel prettig om deze functie te behouden.
Ik hoop dat er 'snel 'een oplossing komt.
Het is toch juist veel handiger om bijvoorbeed YouTube filmpjes te zoeken via mobiel of tablet en daar dan te vatten naar de tvDavidshadow13 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:28:
Waarom dat "casten" voor iedereen zo belangrijk is snap ik niet zo. Je hebt toch juist een Android TV zodat je gewoon de native app kan installeren van Kodi/Netflix/Plex etc. zodat je niet hoeft te casten. Zelfs voor diensten als Last.FM en Spotify zijn gewoon apps beschikbaar om met een omweg ze alsnog te gebruiken.
Dan ga je toch geen gebruik maken van een protocol dat op een andere device rendert terwijl je TV zelf gewoon een volledig Android apparaat is? Alleen om je schem te delen kan ik me het nog voorstellen maar dat is zo onhandig en slecht qua beeldverhouding en kwaliteit dat je zo toch geen content gaat consumeren neem ik aan.
In de commercials laten ze zelfs zien hoe makkelijk het kan... Dus niet
[ Voor 4% gewijzigd door just_A_boy op 15-10-2015 08:39 ]
Verwijderd
Daar heb je gelijk in en ook voor gebruik van popcorntime is de castfunctie wel handig .just_A_boy schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:38:
[...]
Het is toch juist veel handiger om bijvoorbeed YouTube filmpjes te zoeken via mobiel of tablet en daar dan te vatten naar de tv
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2015 08:44 ]
Heeft geen signature.
Het "cast" protocol wisselt URLs uit; m.a.w. rendering vind niet plaats op een ander device maar op de TV zelf. Ik gebruik DS Video op mijn telefoon, NAS en TV als alternatief voor Kodi/Kore omdat het DS Video totaal pakket veel beter/makkelijker werkt in mijn ogen.Davidshadow13 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:28:
...
Dan ga je toch geen gebruik maken van een protocol dat op een andere device rendert terwijl je TV zelf gewoon een volledig Android apparaat is?
Pentium 233MHz MMX + Diamond Monster 3D 3DFX Voodoo II
In de toekomst koop ik wel een OLED met hopelijk een betrouwbaar "slim" OS.
Nu kijken voor een nieuwe AVR receiver, omdat "passthrough" niet werkt met optical
Een mediaspeler was goedkoper
STR-DN1060 of 860 aanbevelingDaYwaLkUr schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:41:
De W855C na een factory reset, kon ik weer casten.
Nu kijken voor een nieuwe AVR receiver, omdat "passthrough" niet werkt met optical
Een mediaspeler was goedkoper
Daar ben ik ook wel benieuwd naarTrebor schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:13:
Ik heb de 8507c aangesloten op een sonos playbar (optisch dus), en 5.1 werkt nu prima met plex en netflix. Passthrough is ingesteld in Plex. Mis ik iets, of werkt passthrough over optical alleen niet met receivers?
Van wat ik heb begrepen werkt 5.1 bij die dingen alleen over HDMI ARC, dus niet over optical, als dat bij jou wel werkt, nou mooi tochDaYwaLkUr schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:18:
[...]
Daar ben ik ook wel benieuwd naarTcpviper enig idee?
[ Voor 7% gewijzigd door tcviper op 15-10-2015 11:21 ]
Sonos heeft alleen optical, dus er zijn weinig alternatieven ;-)tcviper schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:21:
[...]
Van wat ik heb begrepen werkt 5.1 bij die dingen alleen over HDMI ARC, dus niet over optical, als dat bij jou wel werkt, nou mooi toch
Heb je een bron waar je dit vandaan hebt?
Waarom is het raar om te verwachten dat een apparaat gewoon werkt naar behoren?Davidshadow13 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:28:
Waarom dat "casten" voor iedereen zo belangrijk is snap ik niet zo. Je hebt toch juist een Android TV zodat je gewoon de native app kan installeren van Kodi/Netflix/Plex etc. zodat je niet hoeft te casten. Zelfs voor diensten als Last.FM en Spotify zijn gewoon apps beschikbaar om met een omweg ze alsnog te gebruiken.
Ook na een restart nu krijg ik cast niet aan de praat.
50W756C
Gulfstream G650
Is de epg sneller? Kanalen wisselen merkbaar sneller?
Ik heb tot nu toe 1x een crash gehad op 2 dagen tijd maar ja de EPG is sneller en kanalen wisselen gaat een stuk sneller bij mij althans (Ziggo CI+).Jan Ham schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:40:
Komen random reboots nog steeds voor met de nieuwe update?
Verwijderd
ze gaan het nogmaals overleggen met sony
wat hij me wel wist te vertellen is dat er gister een nieuwe update is uitgekomen? die heb ik gemist denk ik maar die zou mijn tv inmiddels al binnengehad hebben (had de juiste versie)
Verwijderd
Geen reboots, maar dat was gerelateerd aan CI+, en al eerder opgelost.Jan Ham schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:40:
Komen random reboots nog steeds voor met de nieuwe update?
EPG was al razendsnel om doorheen te scrollen, is nu herinnering aan toegevoegd.
Kanalen wisselen is nog steeds niet supersnel, maar dat ligt aan CI+, zal nooit razendsnel zijn/worden
(misschien bij V1.4 ? )
Misschien bij jou maar hier (x9305c) heb ik met 2.33 nog steeds last van reboots en de epg en kanalen wisselen zijn stukken langzamer dan op de cisco dvr en samsung es7000.Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:22:
[...]
Geen reboots, maar dat was gerelateerd aan CI+, en al eerder opgelost.
EPG was al razendsnel om doorheen te scrollen, is nu herinnering aan toegevoegd.
Kanalen wisselen is nog steeds niet supersnel, maar dat ligt aan CI+, zal nooit razendsnel zijn/worden
(misschien bij V1.4 ? )
Ook regelmatig dat de tv meerdere seconden niets doet bij a.b. input. Vooral wanneer ik snel van youtuba app naar home menu ga en dan snel een andere app of de tv tuner selecteer.
Vannacht maar updaten en resetten en alles maar weer opnieuw instellen en aanpassen. Ziet er naar uit dat het een twee maandelijks ritueel zal worden.
[ Voor 11% gewijzigd door Jan Ham op 15-10-2015 17:45 ]
nou leuk casten maar dan kan je op zekers geen 4k youtube casten namelijk (werkt ook niet vanuit chrome trouwens, ook limiet aan)just_A_boy schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:38:
[...]
Het is toch juist veel handiger om bijvoorbeed YouTube filmpjes te zoeken via mobiel of tablet en daar dan te vatten naar de tv
Verwijderd
Heb exact dezelfde tv, en totaal geen problemen..... Heb wel de meeste (voor mij) overbodige zaken uitgeschakeld, zoals homescreen aanbevelingen, google synchronisatie enz....Jan Ham schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:41:
Misschien bij jou maar hier (x9305c) heb ik met 2.33 nog steeds last van reboots en de epg en kanalen wisselen zijn stukken langzamer dan op de cisco dvr en samsung es7000.
Ook regelmatig dat de tv meerdere seconden niets doet bij a.b. input. Vooral wanneer ik snel van youtuba app naar home menu ga en dan snel een andere app of de tv tuner selecteer.
Had wel voor de update de CI+ module verwijderd.
Momenteel (uiteraard) op versie 2605
edit: heb wel het idee dat het nu via de ci+ module allemaal nog steeds wat instabiel is, dus wellicht dat ik de module er weer eruit trek en 100% via mijn humax decoder kijk, dat werkt gewoon stabiel, zonder problemen. heb de Humax zowiezo nodig voor opnemen, en zapt ook sneller
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2015 21:31 ]
Passthrough aangezet en de library re-scan gedaan.
Nu Plex nog
Het hele systeem werkt sneller.
Verder had ik ook niet echt problemen.
(809C)
Vreemd dat alleen Plex niet met spdif over weg kan..
(43W808c)
Auto-dissappear zwarte balk werkt (tijdelijk) weer na een long press reset(aan uit knop AB) van Android.
[ Voor 18% gewijzigd door Robus op 15-10-2015 23:02 . Reden: Tijdelijke fix toegevoegd ]
Al contact gehad met je contactpersoon?tcviper schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:57:
Vandaag weer 2x complete hang up van de TV bij Digitaal TV kijkenWord er echt razend van.... serieus dit, zucht.
Die van mij is op vakantie helaas.
Jep, men is er naar aan het 'kijken'pa3eia schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 23:06:
[...]
Al contact gehad met je contactpersoon?
Die van mij is op vakantie helaas.
Kan op dit moment niet langer dan 2 uur DIgitaal TV Kijken, dan hangt ie gewoon, zelfs na factory reset,... bug van voor augustus is weer terug dus.
[ Voor 17% gewijzigd door tcviper op 15-10-2015 23:25 ]
Is t wel een software bug dan? Heb je niet gewoon een verrotte printplaat in je tv?tcviper schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 23:13:
[...]
Jep, men is er naar aan het 'kijken'
Kan op dit moment niet langer dan 2 uur DIgitaal TV Kijken, dan hangt ie gewoon, zelfs na factory reset,... bug van voor augustus is weer terug dus.
Verwijderd
Heb inderdaad ook 2 maal hang-up gehad bij kijken via CI+ met een bevroren beeld, maar geen resets en het niet op willen starten zoals ik wel had voor de update met CI+. Wanneer ik via mijn decoder/hdmi kijk, ook bij geplaatste CI+ module, nergens last van, dan loopt alles als een zonnetje. Gaat dus kennelijk nog steeds iets mis met afhandeling CI+ signaal.... Gewoon maar weer kijken via de externe decoder dus.....tcviper schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:57:
Vandaag weer 2x complete hang up van de TV bij Digitaal TV kijkenWord er echt razend van.... serieus dit, zucht.
- Casten werkt niet meer
- Dolby Digital bij Netflix is weg
Ik denk dat het na een reboot wel verholpen is, maar zou niet mogen!
Edit: Na reboot werkt DD weer, casten nog steeds niet.
[ Voor 15% gewijzigd door DaYwaLkUr op 16-10-2015 10:13 ]
ik heb een onkyo tx-nr646 en had optisch naar hdmi arc veranderd. was even door de setup maar opnieuw gegaan op de onkyo. de sony tv moet bravia sync aanhebbenRuben1123 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:15:
Is er ook iemand die ervaring heeft met ARC icm Onkyo? Ik begrijp dat bij de mensen waarbij het wel werkt, zij een Sony receiver hebben? (tcviper?)
Ik heb dit lelijke kastje besteld
Let op!
Het probleem oplossen dat een Android TV van Sony voortdurend opnieuw opstart: https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00171297