• Dysan
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hoe kan ik met de KDL-50W805C browsen op het netwerk naar DLNA servers ? op mijn oude LG zat dit gewoon in het menu, maar ik kan het hier nergens vinden.

Im Not A Vacuum Cleaner, Thats DysOn

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:14
Home knop ==> apps ==> video en dan de dlna kiezen
Of kodi installeren

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:18

Turfschipper

Hup NAC

Kreeg vandaag mijn Tv niet aan. Moest ik eerst de stroom eraf halen, en toen deed ie het weer.

Had ik voor het eerst, hoop dat het hier bij blijft. En dat de update dit ook mee pakt.

(Sony 890c)

Verwijderd

Turfschipper schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:15:
Kreeg vandaag mijn Tv niet aan. Moest ik eerst de stroom eraf halen, en toen deed ie het weer.

Had ik voor het eerst, hoop dat het hier bij blijft. En dat de update dit ook mee pakt.

(Sony 890c)
Had ik vroeger ook dagelijks toen ik nog met CI+ module werkte..... Zou met de recente CI+ update opgelost moeten zijn.
(Heb zelf nog niet geprobeerd, heb CI+ module enige tijd geleden verwijderd en kijk nu via humax decoder. Dit werkt feilloos :) Wacht wel op update eind van de maand om e.e.a. weer te proberen, maar kan nu via de humax tenminste ook opnemen, pauzeren enz hetgeen tot nu toe op de tv nog niet ondersteund wordt dus vindt dit eigenlijk wel zo makkelijk.Ook heeft de Humax epg o.a. mogelijkheid voor instellen herinneringen etc. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2015 20:31 ]

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-12-2025
BatMutsje schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:55:
Heb een paar probleempjes met de KD49X8309:
1) De reboot zoals al vaker genoemd. (CI module + Ziggo). We hebben de TV pas een week, dus zou eigenlijk de nieuwste update al moeten hebben lijkt me zo, nu toch nog via de sony site de update gedownload. Zou dit opgelost moeten zijn nu?

2) Teletekst: Als we teletekst willen openen op de tv reageert deze vaak niet. Dan ben je genoodzaakt om een zender omhoog en weer omlaag te gaan, als je dan snel op teletekst drukt werkt het wel. Iemand hier ook problemen mee?
Teletekst, CI+ 1.3, Ziggo OD en Sony TV's zijn niet de meest ideale combinatie. Wanneer de rode knop actief is, werkt teletekst zoals beschreven vaak niet. De 'truc' is om de rode knop voor Ziggo OD tijdelijk uit te schakelen. Dit hoef je niet in een menu te doen, maar druk eenmalig op de blauwe knop en 'de rode knop' is uitgeschakeld. Nu werkt teletekst zonder problemen. Druk nog een keer op de blauwe knop en de rode knop is weer ingeschakeld.

Edit: en wie slome zap problemen heeft via CI+. Stel absoluut GEEN favorieten in. Al bij circa 25 kanalen wordt hierdoor het zappen langzaam. Des te meer kanalen in de favorieten, des te langzamer het zappen wordt. Wanneer je zelf de zenders rangschikt heb je hier geen last van, zo lang je ze maar niet in de favorieten zet.

Ik weet niet hoe het bij de 2015 modellen is, maar mijn 655a 2013 model met het oude besturingsysteem heeft tevens een snelzap optie, waarbij je rechts in beeld een lijst van alle kanalen hebt en links blijft de zender waar je naar kijkt. Zo kan je nog sneller zappen. Het 2014 model 705b met het nieuwe Sony besturingsysteem heeft deze optie weer niet. Ik vind het erg jammer dat deze functie er uit is gesloopt. Geen idee hoe dat zit bij de 2015 modellen en vooral Android TV.

[ Voor 27% gewijzigd door MadDogMcCree op 17-09-2015 21:17 ]

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
nieuw sony android tv update op de amerikaanse site.

Release Date 9/16/2015 - Version PKG2.473.0010NAB - File Size 1.08 GB

Sony has designed the BRAVIA® Televisions software update process to be customer friendly. This software update (version PKG2.473.0010NAB) provides the following benefits:

Improvements over version PKG2.463.0017NAB:
  • Improves general software quality of the TV
Benefits provided by previous updates and included in version PKG2.473.0010NAB:
  • Improves general performance of the TV
  • Supports PlayMemories Online service
  • Supports PlayStation™ Now service
  • Improves Wi-Fi connectivity of the TV
  • Improves picture quality (dynamic range, noise reduction, sharpness)
  • Supports Netflix® streaming service (4K Models)
  • Improves Lip Sync for HDMI input
  • Improves performance and stability of the USB video playback features
  • Resolves a condition where a black screen and no sound may occur when an input changes from YouTube® to another input
  • Resolves a condition where a black screen may occur during USB video playback
  • Supports Internet based EPG (Electronic program guide)
  • Supports Netflix streaming service (2K Models)
  • Supports Amazon, Pandora®, and Crackle™ applications
  • Supports Force Reboot by holding down the Power key on the BT or IR remote controller
  • Improves performance and stability of overall UI operation
  • Improves performance and stability of the Action Menu
hmm.. verdere optimilisatie vana dndoridtv??

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

• Simply1337
voor diegene die hun kanaallijst wilt bewerken/herschikken, maar dan op pc ipv op tv heb ik de volgende programma gevonden op het duitse sony site:

How to:
http://www.sony.de/suppor...ny-editor-for-2015-models

download:
https://www.sony.de/suppo...c/sony-editor/sony-editor

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:40
BikerOfAmsterda schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:21:
nieuw sony android tv update op de amerikaanse site.

Release Date 9/16/2015 - Version PKG2.473.0010NAB - File Size 1.08 GB

Sony has designed the BRAVIA® Televisions software update process to be customer friendly. This software update (version PKG2.473.0010NAB) provides the following benefits:

Improvements over version PKG2.463.0017NAB:
  • Improves general software quality of the TV
Benefits provided by previous updates and included in version PKG2.473.0010NAB:
  • Improves general performance of the TV
  • Supports PlayMemories Online service
  • Supports PlayStation™ Now service
  • Improves Wi-Fi connectivity of the TV
  • Improves picture quality (dynamic range, noise reduction, sharpness)
  • Supports Netflix® streaming service (4K Models)
  • Improves Lip Sync for HDMI input
  • Improves performance and stability of the USB video playback features
  • Resolves a condition where a black screen and no sound may occur when an input changes from YouTube® to another input
  • Resolves a condition where a black screen may occur during USB video playback
  • Supports Internet based EPG (Electronic program guide)
  • Supports Netflix streaming service (2K Models)
  • Supports Amazon, Pandora®, and Crackle™ applications
  • Supports Force Reboot by holding down the Power key on the BT or IR remote controller
  • Improves performance and stability of overall UI operation
  • Improves performance and stability of the Action Menu
hmm.. verdere optimilisatie vana dndoridtv??
Nog steeds geen Dolby Digital support :|

• Falcon Heavy
Timmeuh schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:01:
[...]

Top thx man! je zal deze dus gewoon kunnen installeren als app. Ga het vanavond gelijk proberen :) Alleen even uitzoeken hoe ik 3rd party .apk kan toestaan (Y)

link voor mensen die misschien geinteressert zijn;

how to instal;
https://discuss.popcornti...d-tv-how-to-install/38921

juiste software;
https://ci.popcorntime.io/job/Popcorn-Android-MR/
50w755c hier en de app opent laat alles netjes zien maar na het starten van de stream 100% valt het beeld terug in selectie van welke kwaliteit je wilt

• P.K.
  • Laatst online: 29-12-2025
DaYwaLkUr schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:42:
[...]

DD support zit er al lang in?
5.1 Netflix hadden ze daar al in de vorige update geloof ik.

Wordt tijd dat ze die updates doorzetten naar onze markt. Beetje kansloos van Sony dit.

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Matedeor schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:36:
[...]

Goed om te horen, want zit er ook over na te denken om deze televisie te halen, mooi ook dat de tv's in deze grootte dit jaar 100hz zijn in de plaats van 50hz. Enige waar ik van baal is dat de input lag flink omhoog is gegaan dit jaar, van iets van 21ms naar 36ms. Las op de consumentenbond toevallig dat de kijkhoek, geluid en de achtergrondverlichting ook niet zo hoog werden beoordeeld, hoe ervaar je dat?
De kijkhoek heb ik eigenlijk niet zo heel veel over de klagen. De kleuren worden wel iets vager als je er niet recht voor zit (lijkt dan net alsof de helderheid wat te hoog staat) maar heel erg storend vind ik dit niet. De achtergrondverlichting is wat mij betreft voldoende maar ik had mijn samsung TV ook altijd op de hoogste spaarstand staan aangezien ik heel erg fel beeld niet zo relaxed vind.

Het geluid kan ik niks over zeggen aangezien de TV bij mij achter een receiver zit.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• moatiej
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:13
Frank J. schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:51:
[...]

50w755c hier en de app opent laat alles netjes zien maar na het starten van de stream 100% valt het beeld terug in selectie van welke kwaliteit je wilt
Hier hetzelfde probleem, echter via de bovenstaande manier de originele android app gedownload en die werkt wel goed voor mij!

• Timmeuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-01-2020
Frank J. schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:51:
[...]
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Vanmorgen getest. Echter denk ik dat ik de verkeerde apk heb gebruikt.

Deze heb ik nu gebruikt; android-tv-x86-development-32.apk en die had dit probleem. Op het forum gelezen dat ik de andere apk moet gebruiken namelijk de; android-tv-armeabi-v7a-development-32.apk

Ben benieuwd of ik het werkend ga krijgen :)

• Timmeuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-01-2020
moatiej schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:05:
[...]
Hier hetzelfde probleem, echter via de bovenstaande manier de originele android app gedownload en die werkt wel goed voor mij!
Gewoon via de homepage van popcorn time en dan die apk installeren? Kun je iets specifieker zijn :) ? _/-\o_ _/-\o_

• moatiej
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:13
Via de homepage de originele apk downloaden. Heb die apk in dropbox gezet, via es file explorer geinstalleerd. De app staat nu echter niet in het home menu van de tv. Moet even via instellingen en vervolgens apps> popcorntime>openen

Edit: de tip van Timmeuh gevolgd middels deze apk android-tv-armeabi-v7a-development-32.apk is hij gewoon in het startscherm te zien. Ik raadt deze dus aan.

[ Voor 25% gewijzigd door moatiej op 18-09-2015 12:02 ]

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:19
DaYwaLkUr schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:42:
[...]

En nog geen usb-recording. Als ik koop moet ik WETEN of dat foutloos is.

Wel te waarderen dat ze uitgebreid aangeven wat er inzit, bij Pana krijg je alleen "stability update" .

• DaYwaLkUr
P.K. schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:19:
[...]

DD support zit er al lang in?
5.1 Netflix hadden ze daar al in de vorige update geloof ik.

Wordt tijd dat ze die updates doorzetten naar onze markt. Beetje kansloos van Sony dit.
Dan ben jij volgens mij de beta-tester, de eerste bij wie het werkt >:)

• P.K.
DaYwaLkUr schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:41:
[...]

Dan ben jij volgens mij de beta-tester, de eerste bij wie het werkt >:)
Blijkbaar...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bRIv5icZfK2PGZsaR0MEKbIo/thumb.jpg

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:16
5.1 geluid bij Digitale TV werkt allang, sinds Juli. Je moet gewoon even bij de Settings > Sound > Digital Audio Out op AUTO2 zetten als je externe receiver gebruikt ;)

Of in het NL zal het wel Instellingen > Geluid > Digitale Audio Uit zijn.

De grote update die moet gaan komen (eind september als alles goed is voor europa), die bevat ook 5.1 support voor Netflix en andere apps (zoals Plex).

[ Voor 24% gewijzigd door tcviper op 18-09-2015 13:20 ]

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

• DaYwaLkUr
tcviper schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:19:
5.1 geluid bij Digitale TV werkt allang, sinds Juli. Je moet gewoon even bij de Settings > Sound > Digital Audio Out op AUTO2 zetten als je externe receiver gebruikt ;)

Of in het NL zal het wel Instellingen > Geluid > Digitale Audio Uit zijn.

De grote update die moet gaan komen (eind september als alles goed is voor europa), die bevat ook 5.1 support voor Netflix en andere apps (zoals Plex).
Ik doelde juist op 5.1 support voor de Apps ;)

Als ik mkv's via ES File explorer afspeel dan heb ik wel DD5.1

• tcviper
DaYwaLkUr schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:32:
[...]

Ik doelde juist op 5.1 support voor de Apps ;)

Als ik mkv's via ES File explorer afspeel dan heb ik wel DD5.1
Yep, nog even :)

• Falcon Heavy
Timmeuh schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:31:
[...]

Gewoon via de homepage van popcorn time en dan die apk installeren? Kun je iets specifieker zijn :) ? _/-\o_ _/-\o_
Deze werkt maar heeft wat kleine bugs zag ik.

android-tv-armeabi-v7a-development-33.apk
https://ci.popcorntime.io/job/Popcorn-Android-MR/

Als je bv naar settings gaat van je tv om het beeld aan te passen schiet het beeld op zwart, wel ondertiteling en geluid maar geen beeld.

Deze werken niet goed:
https://ci.popcorntime.io/job/Popcorn-Android/

• DaYwaLkUr
Terugkomende daarop :)

Hebben de mensen met korte sound hiccups i.c.m. externe receiver dit nog kunnen oplossen?

Als deze op Digital Audio Out op AUTO2 dan heb ik af en toe issues... dit had ik overigens ook met mijn Chromecast.

• tcviper
DaYwaLkUr schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:38:
Terugkomende daarop :)

Hebben de mensen met korte sound hiccups i.c.m. externe receiver dit nog kunnen oplossen?

Als deze op Digital Audio Out op AUTO2 dan heb ik af en toe issues... dit had ik overigens ook met mijn Chromecast.
Dat probleem heb ik ook soms, maar dat is denk ik ook met de upcoming update opgelost :)

• pa3eia
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

tcviper schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:19:
Laten het hopen, al ben ik bang dat het eerder eind oktober 2015 wordt.

Fingers cross _/-\o_

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:18

Turfschipper

Hup NAC

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:13:
[...]

Had ik vroeger ook dagelijks toen ik nog met CI+ module werkte..... Zou met de recente CI+ update opgelost moeten zijn.
(Heb zelf nog niet geprobeerd, heb CI+ module enige tijd geleden verwijderd en kijk nu via humax decoder. Dit werkt feilloos :) Wacht wel op update eind van de maand om e.e.a. weer te proberen, maar kan nu via de humax tenminste ook opnemen, pauzeren enz hetgeen tot nu toe op de tv nog niet ondersteund wordt dus vindt dit eigenlijk wel zo makkelijk.Ook heeft de Humax epg o.a. mogelijkheid voor instellen herinneringen etc. ;)
Aha! Ok! Fijn zeg, dan maak ik me daar ook geen zorgen meer om, thanks!

Nou... Laat maar komen die update. Ben ook best benieuwd of er naast de bugs verwijderen ook nog andere zaken aan android tv worden toegevoegd.

Bv wat apps, want een app als uitzending gemist, die is er nog niet toch? Ik kan hem niet vinden, maar kan zijn dat ik op de verkeerde plek zoek hoor.

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-12-2025

Sua

lichtelijk nieuw

Denken jullie dat HDD Recording ook in de volgende grote update zit?

[ Voor 4% gewijzigd door Sua op 18-09-2015 17:00 ]

hoi

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:37
Heb in een lokale zaak even kunnen spelen met Android, en op zich werkt het niet slecht. Alles ging redelijk soepel. De winkelier raadt deze tv's trouwens af aan oudere (lees: bejaarde) klanten, die gaan stuurt hij eerder richting Panasonic en Loewe. Het is toch net wat lastiger om mee te werken dan Firefox OS.

[ Voor 15% gewijzigd door D-TECH op 18-09-2015 17:08 ]

• Ti90
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-11-2025
Beetje dubbel natuurlijk om een tv daarop af te rekenen, want als je wat ouder bent en de software niet wilt gebruiken/ poweruser bent maar alleen wilt zappen werkt android natuurlijk net zo als Firefox of een andere software.

• pa3eia
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

Sua schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 17:00:
Helaas hebben we nog steeds geen glazenbol, als je de update naar 5.1.1 in de VS bekijkt is de mogelijkheid wel aanwezig.

Hoop doet leven!!!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:00

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ben aan het twijfelen tussen de Sony 48W70C en de Samsung/LG's...

Is de Sony een goede deal voor 650 wanneer je kijkt naar beeldkwaliteit en dergelijke? Ik gebruik het voornamelijk als TV (Ziggo, films)

Gulfstream G650

• deejaylethal
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-12-2025
Beter pak je een niveau hoger (755c)

• Falcon Heavy
Er is op de Wehkamp site elektronica korting

o.a:

43W755 €653,-
50W755 €758,-

• P.K.
Sua schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 17:00:
Nee, dat kan je pas later dit jaar verwachten.

Deze timeline zal niet 1-op-1 lopen met hier, maar dit geeft wel een indicatie:

http://www.sony.co.uk/sup...droid-tv-soon/KD-55X8509C

[ Voor 29% gewijzigd door P.K. op 19-09-2015 09:24 ]

• DaYwaLkUr
Turfschipper schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:45:
[...]

Aha! Ok! Fijn zeg, dan maak ik me daar ook geen zorgen meer om, thanks!

Nou... Laat maar komen die update. Ben ook best benieuwd of er naast de bugs verwijderen ook nog andere zaken aan android tv worden toegevoegd.

Bv wat apps, want een app als uitzending gemist, die is er nog niet toch? Ik kan hem niet vinden, maar kan zijn dat ik op de verkeerde plek zoek hoor.
Ik gebruik de Retrospect add-on bij Kodi deze is super!! Je kunt ook RtlXL toevoegen etc..

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-01 16:55
Vandaag toch ook maar een Netion CI+ module die in mijn vorige TV zat in mijn 805C gestopt. De module en de smartcard worden goed herkent, echter enkel zenders die ook zonder smartcard werken doen het. De melding '134-9 Dit programma is tijdelijk niet beschikbaar' komt naar voren.

Nu heb ik eerder in dit topic gelezen dat het er nogal op aankomt welke smartcard je gebruikt. Heeft dit echt te maken met welke module je hebt of wordt er later met een update compatibiliteit toegevoegd?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• deejaylethal
Thanks for the heads up!
Ze zijn alleen nog steeds niet de goedkoopste nu helaas...

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Doel je alleen om de Smart-gedeelte? Boor de rest zijn de TV's identiek dacht ik?

Gulfstream G650

• pa3eia
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

Tiwazz schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 12:21:
Vandaag toch ook maar een Netion CI+ module die in mijn vorige TV zat in mijn 805C gestopt. De module en de smartcard worden goed herkent, echter enkel zenders die ook zonder smartcard werken doen het. De melding '134-9 Dit programma is tijdelijk niet beschikbaar' komt naar voren.
Vanaf 2013 hebben de Bravia's de software versie 1.3 nodig voor de CI+ module.
Gebruik je tevens de allerlaatste firmware (v2333) versie?

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
@tcviper:

zou jij eens willen testen: diverse uhd films via plex (plex kan dacht ik h265 aan hoewel ik niet gelet heb of deze files het zijn). want bij mij krijg je melding soms dat server te traag is maar loopt het wel en soms stil alsof hij buffert (files zijn max 1 gb groot oid)

http://www.demo-world.eu/2d-demo-trailers-uhd/

(voor iedereen hier trouwens waanzinnig)

voor de duidelijkheid mijn setup:
synology 1813 nas met 4gb netwerk geconfigged via managed switch met de media files
plex media server met i7 2600 / 32gb / ssd's :)
sony via lan bekabeld

weet niet of plex bij uhd files default anders moet bufferen voordat hij gaat spelen
thanks

ps is het mogelijk dat je met plex en sony overlegt of ook dolby atmos "ge-bitstreamed" aka pass through kan laten gaan naar versterker via hdmi-arc/optisch out (teenage mutant ninja turtles van 15gb streamt wel als een tierelier trouwens alleen wil atmosssss)

bluray speler kan die niet afspelen (dom genoeg audio code error), popcorn v8 gaat stotteren en lukt output niet en juist plex op de sony tv speelt de film probleemloos af maar komt nu als stereo (grrr)

[ Voor 26% gewijzigd door quorumz op 19-09-2015 13:57 ]

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-01 13:53

W84

Ik wil heel graag een nieuwe Sony en mijn oog viel op de 800 serie aangezien die vrij goed uit de test komen. Ik ben een gamer en zover ik weet hebben deze een van de laagste inputlag. Maar ik heb keuze uit een 805b en een 815b met klein prijsverschil... help?!

• ndonkersloot
pa3eia schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 13:20:
[...]

Waar kan ik dat vinden? Er zijn geen updates beschikbaar als ik daarop zoek.

Kan alleen niet vinden welke versie de CI+ Module is of welke firnware versie erop staat. Dit is de informatie die ik kan vinden over de module:

Module-Neotion
Serial number:
9102324869
Hardware version:
2.0
Product ID:
FE010002000D
SDK version:
r19129
Boot version:
r9182
Update ID:
5

Module-Operator
DVB Client (PVR) version 3.6.23

Irdeto load status:
Device 136, 7, 33113
Key 89, 0, 1
CSSN 0
L-5

Manufacturer load status:
Software version: 01.02.27 (r1012)
DAL version: 01.02.04 (r20)

• Sjah
SalimRMAF schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 12:58:
[...]

Doel je alleen om de Smart-gedeelte? Boor de rest zijn de TV's identiek dacht ik?
Qua uiterlijk niet (weet ik want ik heb zowel de 75x als de 70x (en de 805) gezien), die 705 oogt gewoon minder. Ook qua beeld meen ik gelezen te hebben dat het net wat beter is, niet alleen ander panel (AU optronics in de 75x) maar wellicht ook andere electronica.

Verwijderd

Tiwazz schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 14:39:
[...]
Waar kan ik dat vinden? Er zijn geen updates beschikbaar als ik daarop zoek.
de firmware update voor de TV is voorlopig alleen handmatig te downloaden via de support pagina van de tv op de sony site.... Software downloaden, op usb stick zetten en dan tv updaten.
Als dat teveel moeite is, afwachten tot update eind vd maand, waar de ci+ update bij inbegrepen zal zijn....
voorbeeld:
http://www.sony.nl/support/nl/product/KD-55S8505C

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

Ah, bedankt!

Zeg, ben ik nou zo dom of is het niet mogelijk om een timer in de EPG te zetten voor een programma?

Dus dat hij automatisch aan gaat/wisselt naar die zender voor dat programma. Of komt dit ook later in die HDD Rec update?

(W807C)
P.K. schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 09:21:
[...]

hoi

Verwijderd

Sua schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 15:48:
Ah, bedankt!

Zeg, ben ik nou zo dom of is het niet mogelijk om een timer in de EPG te zetten voor een programma?

Dus dat hij automatisch aan gaat/wisselt naar die zender voor dat programma. Of komt dit ook later in die HDD Rec update?

(W807C)

[...]
vwb epg, ligt niet aan jouw, kan inderdaad (nog?) niet....
(antwoord beetje dubbelop zie ik ;) )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2015 17:44 ]

• Falcon Heavy
And done:

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/28jl0k4.jpg

Spotify op mijn tv

Inloggen was even rotzooien, app was 90 graden gedraaid
Na het inloggen werkt spotify connect ook dus lekker handig vanaf je tablet of telefoon aansturen

NPO uitzending gemist werkt, streams werken. Layout is alleen niet optimaal
RTL XL werkt ook. Layout is gedraaid, maar bij afspelen van een stream gaat het goed.

Je zult bij beiden met de TV Sideview app en de pointer door de menu's heen moeten scrollen, en dit is best onhandig. Ook is er geen icoontje beschikbaar en zul je de app moeten openen via Settings==>Apps==>NPO==>Open.

[EDIT]
Gebruik op eigen verantwoording:
APK Downloaden(laatste van 09-09-2015) en sideloaden via ES explorer. Ik heb zelf een NAS met Samba share waardoor ik direct bij de APK kan.

[ Voor 82% gewijzigd door Falcon Heavy op 19-09-2015 21:56 ]

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-12-2025
Frank J. schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 20:17:
And done:

[afbeelding]

Spotify op mijn tv

Na het inloggen werkt spotify connect ook dus lekker handig vanaf je tablet of telefoon aansturen
Cool, hoe heb je dat gedaan? De gewone Spotify-app gesideload?

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

Ah, jammer maar bedankt.

Ander puntje: hebben meer mensen last van dat de TV (digitaal signaal) alleen geluid geeft en een zwart beeld? Sowieso na gebruik van die KIJK app voor de commerciële zenders, waarna de TV soms niet eens meer uit gaat behalve via de fysieke stekker...

Heb hem nog maar een weekje dus even kijken of ik een nieuw exemplaar moet regelen. Heb de laatste update er al opgezet.
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 17:41:
[...]

vwb epg, ligt niet aan jouw, kan inderdaad (nog?) niet....
(antwoord beetje dubbelop zie ik ;) )

hoi

• Falcon Heavy
Sua schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:59:
Ah, jammer maar bedankt.

Ander puntje: hebben meer mensen last van dat de TV (digitaal signaal) alleen geluid geeft en een zwart beeld? Sowieso na gebruik van die KIJK app voor de commerciële zenders, waarna de TV soms niet eens meer uit gaat behalve via de fysieke stekker...

Heb hem nog maar een weekje dus even kijken of ik een nieuw exemplaar moet regelen. Heb de laatste update er al opgezet.

[...]
Als je naar de changelog kijkt van de Amerikaanse markt zie je een soort van zelfde probleem bij de YouTube app en veranderen van input source
Resolves a condition where a black screen and no sound may occur when an input changes from YouTube® to another input
Resolves a condition where a black screen may occur during USB video playback

• ndonkersloot
pa3eia schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 13:20:
[...]

Had inderdaad een te oude CI+ module. Heb nu een Quantis erin zitten en alles werkt nu goed :).

• berry20
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-07-2024
berry20 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 22:47:
[...]

dank voor je advies zie mijn 1e post in dit forum op 10 febr en je weet waar ik vandaan kom en waar ik naar toe wil
intussen is de zomer bijna voorbij en ik ben geen steek verder
gezien negatieve software opmerkingen in dit forum (a la philips) en uitstel van updates
is mijn keuze nog niet definitief voor sony positief uitgevallen.
vandaag ingepland om definitief tot koop over te gaan maar helaas
sony is niet meer unaniem positie 1 in mijn keuze spectrum
willicht moet ik toch wachten tot sept en tvipers inbreng tot positief resultaat leidt
Ben definitief af van panasonic cx750
Heb definitief besloten geen philips te nenen gezien negatieve reakties op pus7600 en puk7100 serie
Sony schijnt wel degelijk te werken aan firmware updates en fouten eliminaties
Derhalve 43w809c afgelopen vrijdag bij dorpsdealer besteld voor 749 :9

• Simply1337
P.K. schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 09:21:
[...]

Nederlandse timeline is niet zo interessant :(

http://www.sony.nl/suppor...droid-tv-soon/kd-55x8509c

duitsland heeft ong. dezelfde timeline als engeland.
http://www.sony.de/suppor...droid-tv-soon/kd-55x8509c

[ Voor 13% gewijzigd door Simply1337 op 21-09-2015 08:32 ]

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hoe moet ik dat twin-tuner zien? Hardwarematig zit dat niet ingebouwt toch?

• Simply1337
Jelte schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:02:
Hoe moet ik dat twin-tuner zien? Hardwarematig zit dat niet ingebouwt toch?
wss een update om beide tuners gelijktijdig te kunnen gebruiken? iedergeval x83 en x85 hebben 2 tuners

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-12-2025
Is er nog een bericht geweest van Sony over de update eind deze maand? Ligt dit nog steeds op schema?

• hans180
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-11-2025
Frank J. schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 20:17:
And done:

[afbeelding]

Spotify op mijn tv

NPO uitzending gemist werkt, streams werken. Layout is alleen niet optimaal
RTL XL werkt ook. Layout is gedraaid, maar bij afspelen van een stream gaat het goed.

Je zult bij beiden met de TV Sideview app en de pointer door de menu's heen moeten scrollen, en dit is best onhandig. Ook is er geen icoontje beschikbaar en zul je de app moeten openen via Settings==>Apps==>NPO==>Open.

[EDIT]
Gebruik op eigen verantwoording:
APK Downloaden(laatste van 09-09-2015) en sideloaden via ES explorer. Ik heb zelf een NAS met Samba share waardoor ik direct bij de APK kan.
zelfde werkt ook bij mij, maar vind het wel handiger om uitzending gemist en rtl xl via een Kodi Add-on af te spelen ipv de hele app te installeren

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Heb bij Expert toch maar de 50W808C gehaald. Er gold een korting waarvan ik niet af wist: 20% op de prijs van €999.

Voor minder dan €800 heb je dus de TV binnen,

https://www.expert.nl/sony-kdl50w808cbaep

Nu vraag ik me toch af (omdat ik geen 3D ga gebruiken), of de 50W755C niet beter is (en goedkoper), hoe zit het bijvoorbeeld met de bezels, zien die er exact hetzelfde uit? Bij de 6 serie zagen ze er veel minder uit, bij de 7 heb ik niet zo goed opgelet.

Gulfstream G650

• Sjah
Qua bezels maakt het niet uit, qua voet misschien ietsjes beter voor de 8.

Overigens vind ik 800 netjes, maar niet spectaculair, voor de 805 of 807, en die zijn hetzelfde als de 808/809, ben je voor 820 klaar.

• deejaylethal
SalimRMAF schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:10:
Heb bij Expert toch maar de 50W808C gehaald. Er gold een korting waarvan ik niet af wist: 20% op de prijs van €999.

Voor minder dan €800 heb je dus de TV binnen,

https://www.expert.nl/sony-kdl50w808cbaep

Nu vraag ik me toch af (omdat ik geen 3D ga gebruiken), of de 50W755C niet beter is (en goedkoper), hoe zit het bijvoorbeeld met de bezels, zien die er exact hetzelfde uit? Bij de 6 serie zagen ze er veel minder uit, bij de 7 heb ik niet zo goed opgelet.
Hoe krijg je die korting dan?
Edit: Ah, zo te zien pas komend weekend op TV's.

[ Voor 3% gewijzigd door deejaylethal op 21-09-2015 21:24 ]

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

deejaylethal schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:18:
[...]

Hoe krijg je die korting dan?
Edit: Ah, zo te zien pas komend weekend op TV's.
Dat klopt, ik moest zaterdag terugkomen voor de factuur (laat hem die mailen). :)

Is Interactief TV van Ziggo mogelijk met deze TV's? Of lukt dat echt alleen met een Set Top Box?

Gulfstream G650

• Johnnie5
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:50
Kan alleen niet zien op welke tv's van Sony die 20% korting geldt bij Expert.

[ Voor 3% gewijzigd door Johnnie5 op 22-09-2015 00:15 ]

• Sjah
Welke wil je dan? Ik zit zelf naar die 808c 43 incher te loeren, Salim is dat met zilveren voet en zwarte bezel?

Als die meedoet, wat ik bijna zeker weet van wel, zou die met 662 vrij netjes zijn. Maarja, ik verwacht dat paar van de andere winkels net zo goed meegaan hierin, dus wat is "toeslaan", voor 350 vind je hem niet en zal je hem nooit vinden, haha.

[ Voor 28% gewijzigd door Sjah op 22-09-2015 00:31 ]

• Johnnie5
Dacht meer in de richting van de SONY KD65X8505CBAEP

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:56

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb nu zo'n 2 weken de 55W809C, en bevalt op zich prima.
Het enige dat een beetje tegenvalt is:
- Snelheid zappen (paar seconden)
- Snelheid openen/sluiten gids (duurt soms echt heel lang, en soms reageert de TV gewoon niet meer voor een halve minuut)

Ik heb het tweede probleem een keer "opgelost" door de TV gewoon uit te zetten (als in: via AB een paar seconden de uitknop inhouden) en opnieuw op te starten. Maar om dit nu iedere keer te doen is ook weer zo omslachtig.
Is dit normaal? Heb echt het gevoel alsof ik een zwaar programma aan het openen ben (de Guide) op een pentium 1 oid. Alsof hij het gewoon niet trekt. Beetje vreemd lijkt mij?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• deejaylethal
Ik wil de 50w755c, dus zou leuk zijn als die ook met korting gaat

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-04-2025
deejaylethal schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:40:
[...]

Haha ik houd die nu ook al 4 weken in de gaten! Budget is €700 en wil nog 2 weken wachten, anders wordt 't toch net wat meer ;)

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 17:15

robhof

Lembongan view

Bij Wehkamp cadeaubonnen bij Sony-tv's: http://www.wehkamp.nl/pri...tietekst/Pdf/xxoy3zlx.pdf

Verwijderd

Zou iemand voor mij eens kunnen testen of de Film1 app voor Android en NLziet voor Android werkt op de genoemde tv's met Android OS? Ik ben mij aan het oriënteren voor de KD55X8505C . Tevens ben ik ook benieuwd of mensen ervaringen hebben met HDMI CEC (dus dat er commando's naar bijvoorbeeld de tuner verzonden kunnen worden via de afstandsbediening van de tv.

Weet iemand of Sony binnenkort nog met een leuke actie komt? De actie van 50 % op soundbars is verlopen namelijk :-).

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-01 16:02
De NLZiet app werkt via sideloaden naar de televisie wel. Alleen moet je met de TV SideView applicatie de app bedienen. Daarnaast werken videostreams op de hoogste kwaliteit niet, en de middelste kwaliteit valt uitermate tegen. Het casten vanuit deze app op je telefoon gaat overigens wel perfect.

HDMI CEC heb ik helaas geen ervaring mee, maar ik vind het wel erg fijn dat je met de afstandsbediening van de tv de gecastte content op pauze/play en stop kunt zetten. Bij sommige apps kun je zo ook door- of terugspoelen.

Verwijderd

Cool dat klinkt al goed. Navraag bij NLziet geeft aan dat zij geen plannen hebben om een Android TV app 'ready' te maken helaas :(, ze hebben dit niet op hun agenda staan.. En iemand ervaringen met HBO? Ik zoek naar de ultieme ervaring met 5.1 geluid via mijn dolby surround. Op mijn oude tv wordt geluid namelijk niet via HDMI doorgegeven en werk ik nog met een digitale coax kabel. De chromecast apps voeren helaas geen 5.1 door van Film1 en NLziet. Heb zelf geen ervaringen met HBO maar ben benieuwd of zij hier wel iets voor hebben op Android TV.

Verwijderd

Ik heb sinds begin juli een 55W805C. Ben er tevreden mee, alleen werkt de interne chromecast niet naar behoren. Deze blijft namelijk maar bufferen. Ik heb meerdere sources geprobeerd: videostream, netflix app, npo app...bij allemaal blijft ie maar bufferen. Als ik m'n externe chromecast gebruik werkt het prima, maar deze wil ik graag in m'n tv boven plaatsen...

Iemand anders hier ook last van? Is dit een bekend euvel (niets over kunnen vinden)?

• Sjah
deejaylethal schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:40:
[...]

De 50 inch 755c is helaas wel "Expert-overpriced", maarja.

Verdomd, ik zie nu dat de 43w756c bij hen niet "Expert-overpriced" is, die wordt betaalbaar van het weekend, Hhmm, ja of ze gooien op vrijdag hun normale prijs omhoog, MM heeft daar een handje van met de Btw-weg ermee periodes.

• martyaintflying
Sjah schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:06:
[...]

De 50 inch 755c is helaas wel "Expert-overpriced", maarja.
Hebben ze daar laagste prijs garantie?

• Sjah
Dat heeft Bcc en MM, Expert niet d8 ik.

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

Angeloonie schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:35:
Ik heb nu zo'n 2 weken de 55W809C, en bevalt op zich prima.
Het enige dat een beetje tegenvalt is:
- Snelheid zappen (paar seconden)
- Snelheid openen/sluiten gids (duurt soms echt heel lang, en soms reageert de TV gewoon niet meer voor een halve minuut)

Ik heb het tweede probleem een keer "opgelost" door de TV gewoon uit te zetten (als in: via AB een paar seconden de uitknop inhouden) en opnieuw op te starten. Maar om dit nu iedere keer te doen is ook weer zo omslachtig.
Is dit normaal? Heb echt het gevoel alsof ik een zwaar programma aan het openen ben (de Guide) op een pentium 1 oid. Alsof hij het gewoon niet trekt. Beetje vreemd lijkt mij?
Is inderdaad erg langzaam. We kunnen slechts hopen dat AndroidTV geoptimaliseerder wordt in toekomstige updates, maar ik zou niet op een gigantisch verschil rekenen. Probeer eens een factory reset.

hoi

• roger1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-11-2025
Sjah schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:35:
Dat heeft Bcc en MM, Expert niet d8 ik.
Oftewel als we zaterdag/zondag naar de Mediamarkt gaan kunnen we dezelfde 20% korting bedingen als bij Expert?
Dat houdt in dat de Sony 55X8505C nog maar 1359,20euro kost ipv 1699euro bij MM.

• Sjah
Ik geef je goeie kans.

Verwijderd

Het enige jammer is dat de X8505C niet verkocht wordt bij Expert.. staat niet op hun site

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Bij de Wehkamp is de 50W755 wel heel goedkoop! €770, met de korting heb je hem al voor €690 in huis.

Bij de Expert heb ik mijn bestelling omgezet van de 50W805 naar de 50W756 (zilver). Scheelt erg veel in de prijs, en 3D gebruik ik toch niet. De zilveren TV wilde ik sowieso al in de eerste instantie kopen. :)

Dus nu kun je zaterdag kiezen tussen de Wehkamp actie (maar dan heb je een waardebon, wat ik minder vind), of gewoon €719 bij de expert.

Kan de TV morgen ophalen in Dongen, zal een review op Tweakers achterlaten. Iemand specifieke review punten?

Gulfstream G650

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-01 13:53

W84

Damn, zit nu heel erg te twijfelen. Doet de 755 onder voor de 805?

• roger1984
  • Registratie: Juli 2008
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 17:20:
Het enige jammer is dat de X8505C niet verkocht wordt bij Expert.. staat niet op hun site
De SONY KD55X8505CBAEP is te koop bij Expert. Ik vermoed niet dat de prijsverlagingen van Duitsland en Frankrijk (zie eerdere posts) nog lagere prijzen zullen opleveren.

• Johnnie5
roger1984 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 19:14:
[...]

De SONY KD55X8505CBAEP is te koop bij Expert. Ik vermoed niet dat de prijsverlagingen van Duitsland en Frankrijk (zie eerdere posts) nog lagere prijzen zullen opleveren.
Maar geldt die 20% korting ook op dit model?

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hmm schijnbaar vandaag tweemaal random reboot gehad bij TV kijken (DVB-C) dus die update via USB maar eens proberen.

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:55
Johnnie5 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 19:17:
[...]

Maar geldt die 20% korting ook op dit model?
Als ik zo op de site kijk zit er helemaal geen sony tv van 50-55 inch bij de 20% actie
https://www.expert.nl/exp...-inchmaat_50_55_/#/page/1

• Freggels
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-01-2023
edebee schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:18:
[...]

Als ik zo op de site kijk zit er helemaal geen sony tv van 50-55 inch bij de 20% actie
https://www.expert.nl/exp...-inchmaat_50_55_/#/page/1
Ik zie er helemaal geen Sony tv's tussen staan....

• ndonkersloot
Cyleo schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:37:
Ik had een poosje geleden een chinese 3D bril besteld van Xiaomi (dat zal sommige tweakers niet onbekend in de oren klinken). Ik kan bevestigen dat deze prima werken met deze Sony tv's. Voordeel is dat ze flink goedkoper zijn (7,50 p.s.) dan alles wat ik tot nu toe heb kunnen vinden. Het gaat om deze: https://www.allbuy.com/de...ce-Black-1-x-CR2025-75035 (goedkoopste aanbieder naar wat ik heb kunnen vinden). Misschien een tip ;)

Nu ik daarmee het onderwerp toch op 3D heb gebracht: Het viel mij op dat bij het afspelen van lokale content, bijvoorbeeld via usb-stick of plex, er geen mogelijkheid is om 3d te activeren. Dat is jammer, want nu moet ik volledig legale back-up content via mijn laptop afspelen op de tv zodat ik 3d kan activeren. Iemand die weet of ik iets over de kop kijk of dat dit inderdaad niet mogelijk is?
Wat vind je van de kwaliteit met deze bril? Ik wil wel eens 3D content proberen maar vind de €50,- voor de Sony BT500A brillen wel erg veel. Vooral omdat ik waarschijnlijk maar een paar keer kijk..

Zit de bril een beetje comfortabel?

• NDF82
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-01 22:12

NDF82

Doomed Space Marine

Net de 50W755 besteld bij Wehkamp voor 695,- (na aftrek cadeaubon). Alleen jammer van die 30,- verzendkosten. Maar nog steeds een mooie deal denk ik :-) Donderdag wordt ie geleverd. Ben benieuwd!

Ook eens een Appje brouwen op zondag middag >:)

Pentium 233MHz MMX + Diamond Monster 3D 3DFX Voodoo II

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-01 10:27

RedFox

Heb je een OV ofzo?

W84 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:35:
Volgens mij is het enige verschil dat de 755 geen 3d heeft.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:50
Freggels schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:30:
[...]

Ik zie er helemaal geen Sony tv's tussen staan....
Ik ook niet. Dit is wel raar, aangezien ze in de folder zeggen dat er ook korting is op Android Tv's, terwijl Sony dat als enige aanbiedt.

• Freggels
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-01-2023
AMD1800 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:56:
[...]

Ik ook niet. Dit is wel raar, aangezien ze in de folder zeggen dat er ook korting is op Android Tv's, terwijl Sony dat als enige aanbiedt.
Philips heeft ook Android tv's.
Ik heb de KDL-43W755C inmiddels bij Wehkamp besteld, zij hebben nu een actie waarbij je een waardebon twv 75,- krijgt.

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

AMD1800 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:56:
[...]

De TV's staan dan ook niet op de website (je moet dus gewoon bij een filiaal langsgaan). Daar kun je tevens alle TV's die je op de webshop tegenkomt bestellen en later afhalen (met de korting), waarbij je niet eens op zaterdag hoeft te wachten. De factuur kun je zaterdag ophalen of toegestuurd krijgen per email.

Houdt de MediaMarkt dit jaar nog een BTW actie? Zo ja, dan gaat er toch geen €170 af van de 50W805 (van de 820). :D Dan is ie helemaal gratis..

De W756C en W805C zijn identiek, op 3D na. Volgens mij zijn ook de panelen erin identiek. Gewoon kijken welke goedkoper is dus. :+

Heb je een Skype app via AndroidTV? Wel zo handig...

[ Voor 3% gewijzigd door SalimRMAF op 22-09-2015 22:28 ]

Gulfstream G650

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
Tiwazz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:34:
[...]

Wat vind je van de kwaliteit met deze bril? Ik wil wel eens 3D content proberen maar vind de €50,- voor de Sony BT500A brillen wel erg veel. Vooral omdat ik waarschijnlijk maar een paar keer kijk..

Zit de bril een beetje comfortabel?
Prima om eens te proberen. Wel licht in de omgeving uit doen, je merkt dat dat knippert. Wel mijn eerste ervaring met 3D, dus weet niet hoe dat met andere actieve brillen ook zo is. Je kan er voor dit geld in ieder geval eentje bestellen om het te proberen.

Zijn hier nog meer mensen die een Sony TV gebruiken i.c.m. een satelliet? Ik heb hier namelijk nog steeds het reboot issue i.c.m. CanalDigitaal.

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:50
SalimRMAF schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 22:27:
[...]

De TV's staan dan ook niet op de website (je moet dus gewoon bij een filiaal langsgaan). Daar kun je tevens alle TV's die je op de webshop tegenkomt bestellen en later afhalen (met de korting), waarbij je niet eens op zaterdag hoeft te wachten. De factuur kun je zaterdag ophalen of toegestuurd krijgen per email.

Houdt de MediaMarkt dit jaar nog een BTW actie? Zo ja, dan gaat er toch geen €170 af van de 50W805 (van de 820). :D Dan is ie helemaal gratis..

De W756C en W805C zijn identiek, op 3D na. Volgens mij zijn ook de panelen erin identiek. Gewoon kijken welke goedkoper is dus. :+

Heb je een Skype app via AndroidTV? Wel zo handig...
Goed om te horen. Dan ga ik donderdag even langs.

Overigens, welke ci+ module's werken nu in de nieuwe android tv's?

[ Voor 4% gewijzigd door AMD1800 op 22-09-2015 22:48 ]

• Sjah
Dit topic volgend, en ook kijkend naar het pana topic (pana die weinig echt moois heeft in FHD), zie je toch dat men blij is dat Sony wel goede en wat duurdere FullHD voert dit jaar,. Kortom 4k hoeft voor lang niet iedereen.

Verwijderd

Bij 'TVreus' (ken ze niet) is de Sony KD-55X8505c te koop voor 1299, goedkoper dan Expert!

• Robus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-12-2025
W84 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:35:
Check vooral even de vergelijkingtools in de pricewatch hier en op de Sony site. De opvallendste verschillen zijn in ieder geval 3D en de afwerking aan de buitenkant (805 is luxer afgewerkt). Verder nog wel andere verschillen op basis waarvan ikzelf in ieder geval toch voor de 805 zou gaan.

"A man has got to know his limitations..."

• pa3eia
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

<quote>
Perhaps the biggest improvement yet to TVs, 4K HDR televisions are easily distinguishable from their none HDR counterparts with brighter and higher contrast visuals. At CES 2015, Sony revealed that their flagship X930C and X950C 4K televisions would offer the tech via a firmware update.
Now Sony has revised that claim for the better by bringing HDR to additional TVs.
According to their latest PR release, Sony is also bringing HDR compatibility to the X850C, X900C, and X910C models via a firmware update that will be available sooner, rather than later.
<quote>

Meer info: http://www.sonyrumors.net...k.com&utm_campaign=buffer

• martyaintflying
NDF82 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:30:
Net de 50W755 besteld bij Wehkamp voor 695,- (na aftrek cadeaubon). Alleen jammer van die 30,- verzendkosten. Maar nog steeds een mooie deal denk ik :-) Donderdag wordt ie geleverd. Ben benieuwd!
Krijg je de waardebon niet achteraf dan?

• tcviper
Voor degene die nog twijfelden, kreeg dit net van mijn Contact binnen Sony: "Ik kan geen exacte datum zeggen, maar de nieuwe update zal voor het eind van deze maand zijn.

Deze update zou ook je sound drop outs om 10sec moeten oplossen."

Pagina: 1 ... 28 ... 109 Laatste

Let op:
Let op! :)

Het probleem oplossen dat een Android TV van Sony voortdurend opnieuw opstart: https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00171297