Ik heb sinds gisteren een 55W809C aan de muur hangen. Erg mooi beeld met indrukwekkende zwart waarden. Contrast neemt bij een redelijke kijkhoek af, dit had ik ook al gelezen en is voor mij niet zo'n probleem, zit er toch altijd recht voor.
Geluid is ook erg goed voor zo'n dunne tv, vergeleken met mijn oude tv. Natuurlijk is het geluid niet heel bijzonder dus moet het nog aansluiten op de versterker met externe boxen.
Bij donkere beelden valt me op dat het backlight soms wat nerveus geageerd, bij kleine kleurwijzigingen gaat het backlite ineens veel feller of donkerder. Is iemand dit ook opgevallen, is dit anders in te stellen? Ik heb al diverse instellingen geprobeerd maar ik zie op dit punt geen verschil.
Ik heb een one flick remote (rmf-ed400) welke ik niet gekoppeld krijg, heeft hier iemand ervaring mee?
Via de ingebouwde tuner met CI-module kijk ik tv via de schotel. Hoe kan je opnemen en time shiften? Ik heb een USB harddrive aangekoppeld welke herkend word maar verder kan ik deze nergens terug vinden in het menu. Als ik op REC druk verschijnt een melding dat de functie met de huidige software niet ondersteund word terwijl ik alle updates heb uitgevoerd. Op internet vind ik dat het opnemen bij een zomer 2015 update wordt opgenomen, blijkbaar is dit nog niet gelukt...? Smart-tv zonder opname en time schifting mogelijkheden....