Vandaag al mail terug gehad, netjes. (Edit; inclusief spelfout haha ;-) )
Bedankt voor uw email naar Sony Support.
Ik begrijp uit uw email dat u problemen ondervindt met de televisie die vaak reboot.
Rond de 17e deze maand komt de volgende groote update uit voor de android televisie`s.
ik raad u aan deze update even af te wachten als deze het probleem niet oplost reageer dan op deze email en dan zal ik gaan uitzoeken wat het probleem verder zou kunnen wezen.
Indien u naar aanleiding van bovenstaande reactie nog vragen heeft, kunt u op deze e-mail reageren, of telefonisch contact opnemen met het consumenten informatie centrum via 020 658 1888 voor Nederland en 070 222 130 voor België. Telefonisch zijn we bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 9:00 uur tot 18:00 uur.
Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,
Dennis
SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT:
http://www.sony.nl/support/nl
Ok, 17 augustus dus, even geduld hebben. Maar dan hoop ik wel dat het goed is. Want anders weet ik niet wat ik moet doen eigenlijk.
--
Op mijn tweet is nog niet gereageerd. Terwijl er wel 24 minuten geleden gezellig is gereageerd op ene Frankie, welke muziek hij luistert.
Dat vinden wij allemaal heel fijn voor Frankie, maar what about my tweet mate?
Haha ;-). Snap ik niet hoor, zit zelfs tegen een beetje irritant aan. Maar goed, heb een email gehad.
[
Voor 23% gewijzigd door
Turfschipper op 12-08-2015 20:48
]