[prijsfout][afgelopen] Reebok Crossfit Nano voor 12 euro

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 32.556 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 616620

Ik heb een order geplaatst zonder eerst een account aan te maken. Ik heb verder geen bevestigingsemail ontvangen. Ik heb wel een email van mijn bank dat het bedrag is overgemaakt en heb ook de kenmerknummer van de bestelling. Zijn er meer mensen die de schoenen hebben besteld zonder een account aan te maken en geen bevestigingsemail of iets hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03 20:11
Gewoon even klantenservice bellen. Dame wist mij te vertellen dat al mijn order nummers gewoon onderweg waren. Denk dat het daar een administratieve puinhoop is dus de mails een beetje door elkaar heen lopen en sommige dus vergeten worden... maar ze worden gewoon geleverd.

Wat betreft ReebokUK, die waren al tegendraads vanaf het begin met deze glitch/actie. Hoofdkantoor riep dat de bestellingen nagekomen zouden worden maar ReebokUK hield zich stil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:30
Jouel schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:33:
Gewoon even klantenservice bellen. Dame wist mij te vertellen dat al mijn order nummers gewoon onderweg waren. Denk dat het daar een administratieve puinhoop is dus de mails een beetje door elkaar heen lopen en sommige dus vergeten worden... maar ze worden gewoon geleverd.

Wat betreft ReebokUK, die waren al tegendraads vanaf het begin met deze glitch/actie. Hoofdkantoor riep dat de bestellingen nagekomen zouden worden maar ReebokUK hield zich stil...
Ja dit heeft geholpen, via de telefoon kunnen ze de trackingnummer geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-07 09:50
Anoniem: 616620 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:18:
Ik heb een order geplaatst zonder eerst een account aan te maken. Ik heb verder geen bevestigingsemail ontvangen. Ik heb wel een email van mijn bank dat het bedrag is overgemaakt en heb ook de kenmerknummer van de bestelling. Zijn er meer mensen die de schoenen hebben besteld zonder een account aan te maken en geen bevestigingsemail of iets hebben ontvangen?
Zelfde situatie als jij, het ordernummer staat volgens mij wel op het betalingsbewijs en begint met RNL00xxxxxxx.
Afwachten dus maar.
Klantenservice zal inmiddels ook wel overbelast zijn door de vele vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robjumelet
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-09-2023
Vrijdagavond rond half negen 's avonds een bestelling geplaatst voor twee paar voor de kinderen (zonder account). Net een mail ontvangen dat de bestelling is geaccepteerd en wordt verzonden. Afwachten maar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menn_o
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-04-2024
Hoppakee. Bericht gekregen dat de schoentjes door UPS worden verzonden. Dit gaat goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Laatste waarschuwing. GEEN statusupdates, dus geen berichtjes over wat je besteld hebt, of dat de bestelling onderweg is, of dat de postbode zijn veter heeft gestrikt of dat ze in Apeldoorn ook Reeboks dragen.

Zorg ervoor dat posts meer zijn dan een digitale "ik ook".

[ Voor 66% gewijzigd door gambieter op 12-01-2015 21:53 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:27
Jazzper schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:00:
Reebok doet nog steeds of het per ongeluk is, maar ik geloof het persoonlijk niet. Binnenkort komt de Nike Metcon 1 uit waarmee Nike ook de Crossfit markt qua schoeisel betreedt. Dit is natuurlijk een prachtig stukje verzadiging van de markt zo last minute. Toevallig dat net dé schoen van Reebok zo cheap is door een fout....
Je hebt altijd mensen die denken dat achter alles een reden zit. Ook Apple met de te vroege onthulling van de iPhone 4.

Marketingtechnisch gezien doet Reebok hier iets ontzettend stoms (als we vanuit gaan dat dit een stunt is). Waarom zou je de markt volgooien met jouw merk wanneer de concurrent met een product aankomt? Zodat Nike bang is en volgend jaar de markt laat schieten? En dat met waarschijnlijk verlies?
12 euro zal vast dichtbij de productiekosten liggen, maar de hele circus omheen kost ook enorm veel geld.
Kan me niet voorstellen dat je liquide of kleine verliezen maakt met een product dat voor 10% van de normale prijs wordt verkocht. Dus wil je als Reebok jezelf op deze manier in de kosten brengen?

De mensen die nu een Nano kopen, zullen volgend jaar echt geen 120 voor een Nano betalen. Veel aankopen zijn impuls, maar zijn geen hergebruikers. Kijk eens naar mensen die 9 paar bestellen. Als het toevallig gecapt was op 1 paar per persoon, zou ik nog gaan twijfelen.

Ik weet wel zeker dat het geen stunt is maar een fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 630148

kx22 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:36:
[...]

Veel aankopen zijn impuls, maar zijn geen hergebruikers. Kijk eens naar mensen die 9 paar bestellen.
Degenen die 9 paar hebben besteld, is zeker niet uit een impuls dat ze straks met 9 paar schoenen gaan lopen. Die zijn met een heel andere reden aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
Nvm..

[ Voor 99% gewijzigd door Jouel op 13-01-2015 06:47 . Reden: Ergernis, neem t terug... Geen zin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:27
YoghurtO_o schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:07:
Zijn er ook al nederlanders bij wie de order geannuleerd is?

Ik heb tot nu toe alleen de eerste e-mailbevestiging gehad. Zou het beetje een naaistreek vinden als mensen die 9 paar hebben besteld wel gewoon geleverd zoals ik dat hier lees.
Hier! Ik heb vanmorgen deze mail ontvangen:

Beste Reebok klant,

Bedankt voor je bestelling, goede keuze! We hebben je bestelling ontvangen, maar vanwege wat technische dingetjes zijn er een aantal details verloren gegaan. We hebben alles geprobeerd, maar zien geen andere optie dan je bestelling te annuleren.

Er wordt uiteraard niets in rekening gebracht voor de geannuleerde artikelen en je krijgt het geld terug voor artikelen die je al hebt betaald.

We zijn heel blij dat je een bestelling hebt geprobeerd te plaatsen. Probeer het gewoon nog eens en we zullen ervoor zorgen dat deze keer alles goed gaat.

Je bent nog maar een paar stappen verwijderd van je nieuwste aanwinst…

Vragen? Laat het ons dan weten, we helpen je graag.

Met vriendelijke groet,

Het Reebok Online Shop Team

Op de Reebok Online Shop kun je de links naar "Klantenservice" en "Over ons" vinden onderaan de rechterkant van de webpagina. Hier kun je uitgebreide informatie, inclusief contactinformatie, over zaken achter de schermen van de online shop vinden.

Het vreemde is dat er geen bestelnummer in de mail staat maar alleen een datum, namelijk 09-Jan-15. Ik heb nu geen idee wat er precies geannuleerd is omdat ik twee bestellingen op en heb staan waarvan ik nog geen verzendbevestiging ontvangen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Laatst online: 02-02 13:13
Ik vind het ook belachelijk dat ze niet meer willen leveren.
Ze kunnen toch best nog een paar kinderen aan het werk zetten in China of Vietnam voor die 0,25cent dagloon. O-) ...........Amen

[ Voor 5% gewijzigd door thethe2010 op 13-01-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-07 23:20
Ik heb net een verzendbevestiging gekregen en mijn schoenen worden eind van de dag afgeleverd volgens de t&t. Ik had echter maar 1 paar besteld, en in een gekke (?) kleur paars, rond een uur of 19.00.

Ben er wel blij mee, want ik was sowieso op zoek naar nieuwe schoenen voor de sportschool en had de behoefte aan wat meer steun. Mijn nike free runs zijn alleen prima voor wat afstanden rennen.

Zeer netjes van Reebok al met al, en ik zal zeker bij mijn volgende paar Reebok in overweging nemen. Wat mij betreft hebben ze er een fan bij, meerdere bedrijven mogen hun voorbeeld volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-07 22:50
Had ook een paar Crossfit Nano 4.0 besteld.
Gisteren een bevestigingsmail gekregen dat de bestelling onderweg was.
Zonet het pakketje binnen gekregen, toen ik de deur open deed stond de postbode in de stromende regen z'n veters te strikken.
Op de verpakkingsdoos stond een groot Reebok logo, de postbode wist me te vertellen dat ze in Apeldoorn ook Reeboks dragen.

Maar zonder gekkigheid, de schoenen voelen degelijk aan en de maat valt me alleszins mee.
Heb even snel een schoen aangehad en hij voelt vooral aan de zijkanten iets ruimer aan dan de sportschoenen die ik normaal draag.
Toch zou ik er niet snel 120 euro voor neerleggen, de schoenen hebben naar mijn mening niet de look & feel die de prijs van 120 euro zou rechtvaardigen.
Ook had ik een "custom name plate" laten aanbrengen, ik had verwacht dat dit aan de zijkant genaaid zou worden maar dit blijken van die druklettertjes te zijn.

Zo op het eerste gezicht prima schoenen voor 22 euro, en een pluim voor Reebok dat ze de schoenen uitleveren. d:)b

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Order geannuleerd slechts twee paar besteld. De acceptatie lijkt dus willekeur te zijn. Helaas volgende keer beter.
Bedankt voor je bestelling, goede keuze! We hebben je bestelling ontvangen, maar vanwege wat technische dingetjes zijn er een aantal details verloren gegaan. We hebben alles geprobeerd, maar zien geen andere optie dan je bestelling te annuleren.

Er wordt uiteraard niets in rekening gebracht voor de geannuleerde artikelen en je krijgt het geld terug voor artikelen die je al hebt betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Net binnen en de maat is trouwens prima als je je normale schoenmaat besteld hebt (43 bij mij). Ze zijn ook best breed. De mannen van de UPS hadden er heel veel in de wagen liggen en vonden het prijsfout verhaal erg leuk om te horen. Heel erg mooi vind ik ze trouwens niet (de zwart met blauw/paars) maar opzich gaat 't nog wel. Ga ze wel houden en gebruiken. Reebok scoort wel een dikke plus met deze afhandeling.

[ Voor 7% gewijzigd door sambalbaj op 13-01-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:27
binnen...
passen....
maat behoorlijk goed, ik heb 40,5 besteld (heb kleine voeten). Was een gok want meestal koop ik 41 die me dan net wat te ruim zijn, dat ben ik dan ook gewend.
Had overigens vrij neutrale besteld grijs/zwart maar mooi zijn ze niet. Snap dat twee veter systeem ook niet. Lang geleden dat ik schoenen voor te sporten heb gekocht O+ . Goede gelegenheid om de home en cross trainer op zolder af te stoffen.

[ Voor 40% gewijzigd door Timminator op 13-01-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/hq49vg5r5/schoentjes.jpg

Onze bestelling is ook binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 02-07 13:07
Hier nog steeds niks, geen track en trace of annulering. Hoezo eerlijk? Aasgieren krijgen natuurlijk wel hun bestelling:

http://www.marktplaats.nl/verkopers/7340274.html

[ Voor 11% gewijzigd door WhySoSerious? op 13-01-2015 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Vandaag binnen gehad, alleen ze zijn mij helaas iets te groot (43). Ze vallen dus wat ruimer uit, zo'n halve maat in ieder geval. Dat is dan wel weer jammer, want dan kan ik ze zelf niet gebruiken. Marktplaats staat er ook al vol mee :/

Wel top dat ze überhaupt wordt uitgeleverd, had het niet verwacht :) UPS heeft het er maar druk mee!

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diepvriez
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:23
Hier zijn ze ook vandaag toegekomen.

Ze passen perfect wat niet veel gebeurd bij het aankopen van schoenen :)

Bedankt aan de poster van dit topic en natuurlijk ook aan Reebok voor het uitleveren van de schoenen!

ps: voor de mensen die nog geen verzendbevestiging hebben gekregen ---> ik kreeg vandaag om 11:20 een bevestiging dat het pakketje met UPS verzonden was. Bij het nakijken op de UPS site zag ik dat er vandaag geleverd zou worden en om 13:00 waren de schoenen er. (ze waren al meer dan een dag geleden opgehaald door UPS)
Dus ik denk dat ze wat problemen hebben met het verzenden van de bevestigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-07 12:35
Mijn bestelling is ook geannuleerd. Op zich niet zo'n punt maar de medewerkster wist me te vertellen dat mijn order niet goed doorgekomen was (wel betaald en ordernr zichtbaar bij betaling) omdat ik met een iPad besteld had. "Ja meneer, zo'n 50% van alle bestellingen met de iPad gaat verkeerd", was haar simpele antwoord. Ik had er wat aan gedaan als ik Reebok was, van de bakker op de hoek kan je zoiets wellicht nog verwachten maar van Reebok? Maar totale desinteresse van de Reebok klantenservice. Daar valt nog wel flinke winst te behalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11-2024
Heb mijn schoenen ook binnen. Maat 45. Ik had ze gecustomized (met initialen erop), maar die hebben ze voor het gemak maar niet gezet. Wel voor betaald natuurlijk.

Gelukkig passen ze nét niet (terwijl ik normaal wel altijd 45 heb), dus dan zijn ze uncustomized beter te verkopen.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:00
Robinter79 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:37:
Heb mijn schoenen ook binnen. Maat 45. Ik had ze gecustomized (met initialen erop), maar die hebben ze voor het gemak maar niet gezet. Wel voor betaald natuurlijk.

Gelukkig passen ze nét niet (terwijl ik normaal wel altijd 45 heb), dus dan zijn ze uncustomized beter te verkopen.. ;w
Te groot of te klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
  • Laatst online: 11-11-2024
Net te klein. Net te groot zou ik nog wel met inlegzooltje kunnen oplossen... Wel jammer. Op zich voor 12 euro (of in mijn geval 17 euro door de initialen die er niet op staan ;) ) best aardige schoenen.

Zeker geen 120 euro waard i.m.h.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
Mijn bestelling is uiteindelijk verzonden :) . We kunnen lang of kort discussieren of de schoene 120 euro waard zijn of niet, maar voor wat ze nu kosten heb ik er geen erg in. Ik heb ook een paar nike's die normaal gesproken bijna 200 euro zijn maar voor een veel lagere prijs eigenlijk helemaal niet zo slecht zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Showgun
  • Registratie: September 2013
  • Niet online
Ik heb ze ook nu net binnen (2 paar). Heb het idee dat het afkeur schoenen zijn. Als ik naar "foutjes" van de schoenen bekijk kunnen dit nooit 120€ kostende schoenen zijn. Maar desalniettemin ben ik er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Showgun schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:46:
Ik heb ze ook nu net binnen (2 paar). Heb het idee dat het afkeur schoenen zijn. Als ik naar "foutjes" van de schoenen bekijk kunnen dit nooit 120€ kostende schoenen zijn. Maar desalniettemin ben ik er blij mee.
Loop even een Foot Locker binnen, sneakers/sportschoenen van 100 euro of meer zijn echt geen uitzondering ;)
Kijk dan gelijk even wat de gemiddelde Nike Air max kost (200 euro), zijn genoeg modellen waar je nooit die prijs zou voor betalen, althans als je er geen feeling mee hebt.
Hier ook binnen, voor 12 euro prima schoenen, maar zou er ook geen 120 euro voor neertellen, maarja, dat heb ik met meer sportschoenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Showgun
  • Niet online
Anoniem: 630148 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:05:
[...]

Loop even een Foot Locker binnen, sneakers/sportschoenen van 100 euro of meer zijn echt geen uitzondering ;)
Kijk dan gelijk even wat de gemiddelde Nike Air max kost (200 euro), zijn genoeg modellen waar je nooit die prijs zou voor betalen, althans als je er geen feeling mee hebt.
Hier ook binnen, voor 12 euro prima schoenen, maar zou er ook geen 120 euro voor neertellen, maarja, dat heb ik met meer sportschoenen :+
Ik zeg toch ook niet dat sneakers van 100 € of meer uitzonderlijk is. Ik zeg wat je ervoor krijgt voor die (adviesprijs) 120€ matig is. Kijkend naar lijm resten, verschillende ruimtes naden, afwerking etc. Heb nike air max 90 die zijn standaard 140€ ( gemiddeld 200€ 8)7 niet bij mijn Footlocker ;) ) dat ziet er toch stuk netter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483276

rk74 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:26:
Mijn bestelling is ook geannuleerd. Op zich niet zo'n punt maar de medewerkster wist me te vertellen dat mijn order niet goed doorgekomen was (wel betaald en ordernr zichtbaar bij betaling) omdat ik met een iPad besteld had. "Ja meneer, zo'n 50% van alle bestellingen met de iPad gaat verkeerd", was haar simpele antwoord. Ik had er wat aan gedaan als ik Reebok was, van de bakker op de hoek kan je zoiets wellicht nog verwachten maar van Reebok? Maar totale desinteresse van de Reebok klantenservice. Daar valt nog wel flinke winst te behalen...
Normaal hadden ze er waarschijnlijk wel meer moeite voor gedaan, maar nu maakt het ze niet uit omdat ze toch niks aan je verdienen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-07 20:32
Hier ook binnen. Voor de vriendin 1 paar besteld, mt.37. De maat die ze normaal ook heeft. Schoen paste prima zei ze. Ook ik kreeg vandaag om 10.16 uur pas de bevestiging binnen. Om 13.00 uur stond UPS voor de deur.

Ps: besteld via de Ipad trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door supercop7373 op 13-01-2015 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Showgun schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:34:
[...]

Ik zeg toch ook niet dat sneakers van 100 € of meer uitzonderlijk is. Ik zeg wat je ervoor krijgt voor die (adviesprijs) 120€ matig is. Kijkend naar lijm resten, verschillende ruimtes naden, afwerking etc. Heb nike air max 90 die zijn standaard 140€ ( gemiddeld 200€ 8)7 niet bij mijn Footlocker ;) ) dat ziet er toch stuk netter uit.
Ik bedoelde 150 euro, schreef 200 omdat iemand erboven over 200 had. Maar 150 euro vind ik ze ook niet waard ;)
Maar come on, je hebt 12 euro betaald, een tiende van de prijs, dan nog gaan zeuren dat ze niet goed afgewerkt of afgekeurd zijn, sorry hoor :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart3682
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-06 15:54
Bij mij ook binnen, 1 paartje besteld slechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Laatst online: 02:14
De schoenen vallen me mee, ik had ze lelijker verwacht. Prima paar schoenen voor deze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Showgun
  • Niet online
Anoniem: 630148 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:53:
[...]

Ik bedoelde 150 euro, schreef 200 omdat iemand erboven over 200 had. Maar 150 euro vind ik ze ook niet waard ;)
Maar come on, je hebt 12 euro betaald, een tiende van de prijs, dan nog gaan zeuren dat ze niet goed afgewerkt of afgekeurd zijn, sorry hoor :F
Ik zeur niet. Ik constateer. Ik doel op de 120€ adviesprijs. Mij hoor je niet klagen hoor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:27
Ik heb ook de mijne binnen.
Tsja het is dat er Reebok op staat, maar als dit bij de Wibra lag, zou het me niet verbazen.
Ik heb maat 40, maar de linkerkant is een een halve cm groter dan de rechter. Nu past de rechter precies en de links is een stuk ruimer (terwijl mijn rechtervoet ietsie kleiner is dan de linker).
Beide naast elkaar gelegd en er zit wel een verschil. Nu is de linker niet alleen wat langer, maar van voren ook een stuk ruimer.

Daarnaast is zien de schoenen al niet te strak uit bij levering. Gekke kronkels door te veel papier in de schoen en te strak getrokken veters, zorgen er niet voor dat de schoen aanvoelt als een 100 euro schoen.

Maarja, voor 16 euro haal ik ze niet goedkoper voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
rk74 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:26:
Zou dit het "technische dingetje" zijn wat Reebok bedoelde in de annuleringsemail?
Dat zou wel erg slordig zijn dat mensen die via een PC bestellen wel geleverd zouden krijgen en mensen die via een iPad besteld hebben niet .
Hier ook een gefaalde bestelling via de iPad. Bij andere webshops heb ik nooit problemen gehad met bestellingen. Dat geeft te denken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AVB001
  • Laatst online: 24-06-2024
HoppyF schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:05:
[...]

Zou dit het "technische dingetje" zijn wat Reebok bedoelde in de annuleringsemail?
Dat zou wel erg slordig zijn dat mensen die via een PC bestellen wel geleverd zouden krijgen en mensen die via een iPad besteld hebben niet .
Hier ook een gefaalde bestelling via de iPad. Bij andere webshops heb ik nooit problemen gehad met bestellingen. Dat geeft te denken!
Je zou inderdaad haast denken dat het "technische dingetje" is waar ze het over hebben. Ik heb vanochtend dezelfde mail ontvangen, en ik heb vanaf mijn HTC One M7 besteld (wel pas om 21.40 uur, weet niet of dat er ook mee te maken kan hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuh
HoppyF schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:05:
[...]

Mijn bestelling was via m'n OnePlus, dan zou het probleem dus eerder bij mobiele apparaten liggen ipv alleen bij de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
De bestellingen van mijn vriendin waren via haar telefoon.. en die zijn gewoon binnen. Net was er ook al iemand die reageerde toen hij via de ipad had besteld. Denk persoonlijk eerder dat het aan de tijd van bestellen ligt. Ik had om half 7 al het eerste paar besteld. Sommigen (waaronder een collega van me) pas na half 10, en die van hem is ook gecancelled...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 649482

*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 13-01-2015 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuh
Ik heb trouwens ook nog twee paar in Duitsland besteld voor een iets hogere prijs, daar heb ik buiten de eerste bevestiging nog helemaal niets van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:40
Ik hoop dat MP meneer ze nog niet allemaal uitgepakt heeft want voor €50,- die dingen verkopen lijkt me lastig. Zou ze lekker over 30 dagen retour steken. Mijn paar overigens vandaag ontvangen. Zien er prima uit voor €16,- daargelaten ik anders ook nooit Reeboks besteld zou hebben aangezien ik in de markt was voor een nieuw paar sportschoenen (liep nu op trackingschoenen waar ik de noppen uitgedraaid had 8)7 in de sportschool, zool is te hard).

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=g9NxVqVN6gw]

Ik hoop dat zoveel mogelijk mensen ze alsnog uitgeleverd krijgen waarbij ik moet zeggen dat Reebok best de grote orders terug had kunnen brengen naar 1 per klant (zoals bijvoorbeeld destijds met het PhoneHouse tablet) om iedereen tevreden te kunnen stellen met minstens 1 paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Shit ze ruilen niet. Twee paar voor eigen gebruik besteld maar een de verkeerde maat (stom). Nu maar dealen ofzo. Ik vind ze ook niet overlopen van kwaliteit. We gaan zien hoe ze in de box zich houden.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Jouel schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:16:
De bestellingen van mijn vriendin waren via haar telefoon.. en die zijn gewoon binnen. Net was er ook al iemand die reageerde toen hij via de ipad had besteld. Denk persoonlijk eerder dat het aan de tijd van bestellen ligt. Ik had om half 7 al het eerste paar besteld. Sommigen (waaronder een collega van me) pas na half 10, en die van hem is ook gecancelled...
Blijft vaag dus of de manier van bestellen, mobiel/iPad/iPhone, bepalend is voor het al dan niet leveren.
De email van Reebok is zeker vreemd.
Zij kunnen details over de order niet vinden terwijl ik natuurlijk zelf prima weet wat ik besteld heb met de daarbij horende artikelnummers.
De tijd van bestellen/betalen was bij mij 19:59, staat op de iDEAL bevestiging.

Als Reebok van mening was niet alles te kunnen uitleveren begrijp ik dit wel.
Ze hadden er dan voor kunnen kiezen alle orders te annuleren of maximaal één of twee paar per adres te leveren ipv sommige orders van zes paar of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSG
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-07 22:13

KSG

Mijn order staat geregistreerd op 20:03 en deze heb ik besteld via mijn mobiel. Heb dus ook een annuleringsmail gekregen. Dus het is niet alleen via de ipad.

Ik heb na het bestellen ook geen bevestiging gekregen via de mail. Heb daarna een mail gestuurd dat ik geen bevestiging heb ontvangen. Is dit ook zo bij de andere tweakers waarvan de order is geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-07 15:26
Modbreak:Als je je niet normaal uit kunt drukken, post dan niet. Dit is geen afreageerplek.

[ Voor 80% gewijzigd door gambieter op 13-01-2015 19:19 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-06 21:51
Ik heb 2 paar binnen. Prima schoenen - zeker voor deze prijs. Bij deze een bedankje aan @DFVonkerman en @NotSoSteady voor het doorgeven & posten van de actie! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
RzrBck schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:54:
Ik heb 2 paar binnen. Prima schoenen - zeker voor deze prijs. Bij deze een bedankje aan @DFVonkerman en @NotSoSteady voor het doorgeven & posten van de actie! _/-\o_
Leuk, maar hoe heb je besteld? Via de PC/laptop of via een mobiel of tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
Besteld 2 Paar, op 9-1 om 21:24u
besteld via PC. betaald met PayPal totaal 28,95 euro,
Ook meteen de bestel mail binnen gehad, sinds dien is het stil.

Vandaag support gemaild om 12:11u met mijn vraag over de bestelling. (nog) geen antwoord.
Ook geen UPS aan de deur :|

Bij het bestellen geen account gemaakt. (helaas) :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 649482

Iemand heeft telefonisch contact gehad met reebok. Blijkt dat er via iphone ipad maar een bepaalde hoeveelheid mensen per minuut doorkomen. De rest blijkt geen order te krijgen. Deze mededeling is van Reebok. Heeft meerdere vragen gesteld maar dit is de uitkomst. Heb zelf 2 x besteld via lap direct bevestigingen vandaag 1 bestelling binnen (die het laatste was besteld) van de andere nog geen verzendgegevens. Mooie schoenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdijk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-07 10:44
*nee*. Geen ruilhandel of andere werving/spam

[ Voor 143% gewijzigd door gambieter op 13-01-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Ik ga nog een keer waarschuwen, en dat is echt de laatste keer. Geen ruilspam, geen "ze zijn bezorgd", geen "de postbode is bijna bij de deur, joepie", enzovoort.

Als men dat blijft negeren dan is een slotje onvermijdelijk. Verpest het nou niet voor de anderen en denk na voor je post.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Anoniem: 649482 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:26:
Iemand heeft telefonisch contact gehad met reebok. Blijkt dat er via iphone ipad maar een bepaalde hoeveelheid mensen per minuut doorkomen. De rest blijkt geen order te krijgen. Deze mededeling is van Reebok. Heeft meerdere vragen gesteld maar dit is de uitkomst. Heb zelf 2 x besteld via lap direct bevestigingen vandaag 1 bestelling binnen (die het laatste was besteld) van de andere nog geen verzendgegevens. Mooie schoenen :)
Kortom, een willekeurig aantal mensen die via een iPhone/ipad hebben besteld hebben gewoon pech gehad terwijl er uiteraard WEL een ordernummer bekend is.
Dit vind ik heel verontrustend.
Hoe dan ook ik heb er genoeg over gezegd en laat het nu maar zitten.
Ik hoop alleen dat mijn reeds betaalde bedrag snel teruggestort wordt door Reebok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyknockerNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-07 13:55
Ik heb vandaag er even naar toe gebeld, ook ik heb nog geen verzendingsmail gehad.

Wat ze mij konden vertellen is dat als je een bevestigingsmail hebt gekregen wordt de bestelling niet geannuleerd vanwege technische problemen. Wel kan het zijn dat de schoenen niet op voorraad zijn ook dan wordt het geannuleerd.

Ik heb om 20:09 de bevestiging binnen gekregen en die van mij zijn vandaag gedispatched.

Mocht je nog geen mail van verzending hebben gekregen is er nog een goede kans dat ze geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:31
gambieter schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:51:
[modbreak]
Ik ga nog een keer waarschuwen, en dat is echt de laatste keer. Geen ruilspam, geen "ze zijn bezorgd", geen "de postbode is bijna bij de deur, joepie", enzovoort.

Als men dat blijft negeren dan is een slotje onvermijdelijk. Verpest het nou niet voor de anderen en denk na voor je post.
[/]
Mogen we ergens een topic opzetten waar we ze kunnen ruilen dan? Ik heb ook een te klein paar.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

KaiseRRuby schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:54:
Mogen we ergens een topic opzetten waar we ze kunnen ruilen dan? Ik heb ook een te klein paar.. :(
Nee, dat is niet toegestaan op het forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaknet
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-06 01:02
4 paar Reebok's besteld, om circa 19.50 uur.

1 voor mij, 1 voor broertje en 2 voor me moedertje
(ik wist niet welke kleur ze mooi zou vinden dus had maar 2 verschillende besteld, ze was enorm blij met beide kleuren, gelukkig :) )

Ik heb via de PC besteld, alle vrouwen schoenen voor maat 40 waren op, maar bij de mannen hadden ze dezelfde schoen/kleur combi met de maat 40 nog wel op voorraad! ;)

Ik keek ongeveer 2 uur later nog eens voor de grap, en er waren alleen nog maten 35 te koop van ieder schoen haha

Ik vind het echt sportief van Reebok hoor, dat ze de schoenen toch geleverd hebben en op twitter enorm aardig deden en iedereen gerust stelde dat als men betaald had en een bevestiging had gekregen dat men de schoen(en) ook zullen geleverd krijgen, met daarbij een vriendelijk verzoek "to promise to give them a good workout for the price".

Misschien een warme douche waard bij Kassa :P of bestaat dat niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 14:42
Tweaknet schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 02:50:
Ik vind het echt sportief van Reebok hoor, dat ze de schoenen toch geleverd hebben en op twitter enorm aardig deden en iedereen gerust stelde dat als men betaald had en een bevestiging had gekregen dat men de schoen(en) ook zullen geleverd krijgen, met daarbij een vriendelijk verzoek "to promise to give them a good workout for the price".

Misschien een warme douche waard bij Kassa :P of bestaat dat niet meer?
Inderdaad heel sportief van Reebok...een warme douche bestaat nog wel maar dan bij Radar, Kassa heeft de belbus.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
Dat gezeik ook op de kwaliteit. Ja, ze voelen totaal niet aan als mijn Nike Hyperfeel TR of Free Run, maar voor wat ze moeten doen werken ze goed (heb ze vandaag nog tijdens mijn workout met C&J gebruikt). De schoenen zijn wat wijder dan mijn voet, maar dit is JUIST goed. Waarom? Door de pomp tijdens het trainen worden je lichaamsdelen wat groter. Ik moet bijv het bandje van mijn horloge altijd met 1 gat verstellen tijdens de workout omdat 'ie mijn pols anders helemaal afknelt en tijdens het hardlopen merk je ook dat een ruime toebox erg handig is.

Daarnaast, of het nou Nike, Asics, Adidas of Reebok is, ik heb van alle merken schoenen gehad en je hebt vaak onderlinge verschillen tussen schoenen in hetzelfde paar (en de kwaliteit van Nike gaat de laatste tijd ook erg achteruit). Ik heb onlangs nog een paar Reebok sneakers voor 18 euro gehaald die zo ongelofelijk fijn zitten en goed zijn afgewerkt.

Overigens had ik de mijne niet veel later binnen dan de verzendbevestiging, snelle service. Hopelijk krijgt de rest ze ook gewoon bezorgd zoals aangegeven. Je hebt toch een betaalbevestiging?

Ik moest trouwens in mijn "promotions" map kijken in gmail voor de e-mails, dus mensen die geen mail hebben ontvangen kunnen ook daar even een blik werpen (of gewoon reebok in je searchbar intypen)

[ Voor 16% gewijzigd door YoghurtO_o op 14-01-2015 04:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuh
MIjn 2 bestellingen in Duitsland zijn inmiddels geannuleerd volgens mij. Van Reebok zelf heb ik nog geen mail gehad (wel bevestiging van de bestelling afgelopen vrijdag), alleen mail van PayPal dat m'n geld teruggestort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
melk0r schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 03:17:
[...]

Inderdaad heel sportief van Reebok...een warme douche bestaat nog wel maar dan bij Radar, Kassa heeft de belbus.
Reebok zou de warme douche verdienen als ze alle geplaatste en betaalde bestellingen uitgeleverd zouden hebben.
Nu zijn veel orders geannuleerd vanwege technische problemen terwijl er toch echt gegevens van bekend moeten zijn.
Voor mij krijgen ze een ijskoude douche vanwege het ongelijk behandelen van klanten. Een prijsfout doet daar niets aan af en staat los van de bestellingen op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:56

Gotez

42

Gisteren mijn paar binnen gekregen. Wat me opviel was dat de neus heel anders is dan op de foto. De grote-teen kant is veel rechter dan op de foto's, er zit bijna geen verval naar binnen toe. Dit wordt versterkt door het dichte deel bij de neus. Geeft een raar effect, maar misschien moet ik daar gewoon aan wennen. Mijn asics lopen bij de neus meer in de punt. Hebben jullie dit ook? Hoort dit bij crossfit schoenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-07 15:52
Gotez schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:34:
Gisteren mijn paar binnen gekregen. Wat me opviel was dat de neus heel anders is dan op de foto. De grote-teen kant is veel rechter dan op de foto's, er zit bijna geen verval naar binnen toe. Dit wordt versterkt door het dichte deel bij de neus. Geeft een raar effect, maar misschien moet ik daar gewoon aan wennen. Mijn asics lopen bij de neus meer in de punt. Hebben jullie dit ook? Hoort dit bij crossfit schoenen?
Viel me ook op ja, soort klompvoet idee. Wellicht komt het door mijn grote maat maar mooi is anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601896

Hier €240,- afgeschreven in plaats van de 28,95 die in het winkelmandje stond.
Voor dat bedrag gaan ze terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-07 12:35
De manier waarop de klantenservice omgaat met de "verdwenen" orders geeft me ook helemaal geen reden om enthousiast te zijn over Reebok. De medewerkers zijn op geen enkele wijze bereid om hun best te doen om te kijken of er mogelijkheden zijn om deze geldige koopovereenkomst toch na te kunnen komen, en erger nog: het interesseert ze geen fluit dat 50% van de ipad bestellingen niet goed verwerkt worden (zelf gehoord van een medewerker) en dat de klant dus volledig buiten zijn schuld zijn bestelling niet krijgt. Je krijgt op geen enkele wijze het gevoel serieus genomen te worden, en dat lijkt me toch kwalijk. Ik had er overigens absoluut geen moeite mee gehad als ze vanwege een foutieve prijs niet geleverd zouden zijn.

Ik ben een actieve sporter die veel sportkleding van Reebok in zijn kast heeft hangen (toevallig normaal gesproken geen schoenen, dit leek me een mooi moment die eens te proberen :-)), maar ik zal niet snel meer iets van Reebok kopen. Enkel en alleen door de ongeinteresseerde en amateuristische wijze waarop de klantenservice met haar klanten omgaat.

[ Voor 5% gewijzigd door rk74 op 14-01-2015 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-07 20:32
Anoniem: 601896 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:41:
Hier €240,- afgeschreven in plaats van de 28,95 die in het winkelmandje stond.
Voor dat bedrag gaan ze terug.
Jij hebt in een fase besteld dat ze het blijkbaar door hadden en de zaak aan het terug draaien waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601896

supercop7373 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:53:
[...]

Jij hebt in een fase besteld dat ze het blijkbaar door hadden en de zaak aan het terug draaien waren...
Ik vermoed het,
Ben blij dat is de schoenen niet heb laten signeren.
Want dan was ontbinding ivm koop op afstand een stuk moeilijker geworden. En voor de plastic schoenen geldt dat tenzij je graag touwklimt ze het niet waard zijn.

Ik heb ze al wel in huis trouwens,
Ondanks dat ik relatief laat besteld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, de Klaagmuur is in Jeruzalem, en warme douches zijn er in elk huis wel te vinden. Dit valt allemaal onder "moralistische discussies".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
Nvm

[ Voor 104% gewijzigd door Jouel op 14-01-2015 11:40 . Reden: Nogmaals frustraties. Had geen zin dus verwijderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaknet
gambieter schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:00:
[mbr]Mensen, de Klaagmuur is in Jeruzalem, en warme douches zijn er in elk huis wel te vinden. Dit valt allemaal onder "moralistische discussies".
[/]
Waar ken ik dat vinden? "moralistische discussies" ? Ik heb gezocht maar ik kan het niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:14
Ik vraag me af of dit topic niet gewoon dicht kan zo langzaam maar zeker.

Er wordt geleverd, er wordt gecanceld. Wat is er nog voor nieuws te melden?
Maar oha mag er denk ik niet geklaagd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:32
Tweaknet schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:32:
[...]

Waar ken ik dat vinden? "moralistische discussies" ? Ik heb gezocht maar ik kan het niet vinden..
Off topic : Klaagmuur/ethische discussie is hier: Moreel/Ethische zaken bij extreem lage verkoopprijs

[ Voor 3% gewijzigd door Exor op 14-01-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
HomePlayer schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:18:
Besteld 2 Paar, op 9-1 om 21:24u
besteld via PC. betaald met PayPal totaal 28,95 euro,
Ook meteen de bestel mail binnen gehad, sinds dien is het stil.

Vandaag support gemaild om 12:11u met mijn vraag over de bestelling. (nog) geen antwoord.
Ook geen UPS aan de deur :|

Bij het bestellen geen account gemaakt. (helaas) :O
Update; 14-1, om 12:34u mail van Reebok met UPS tracking gegevens, Nu heb ik een paar aan mijn voeten. 3 kwartier na de mail.

Overall;
  • De bestelling en afhandeling had beter gekund
  • Zijn de schoenen de originele prijs van 120 euro waard? IMO niet de neus heeft meer weg van crocs. Maw in de winkel had ik ze zeker laten staan.
  • De verzending/verpakking was goed verzorgd.
  • Voor de prijs waar wij ze voor hebben zijn het top schoen(nen), waar later mijn kinderen ook nog wel veel plezier aan gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
De schoenen zijn inderdaad aan de voorkant relatief breed. Mede daardoor denk ik er zo de marathon op te kunnen lopen bij wijze van spreken, want ik draag ze nu een uur en zitten als gegoten. Voor de mensen met brede voeten is het ideaal. Heb je een 'normalere' voet dan denk ik dat je aan de zijkanten voorin ruimte overhoudt. Ik heb maat 43 en die valt als maat 43.

Ik ben er blij mee, dus Reebok kan bij mij niet meer kapot 8) Hopelijk lezen ze hier selectief mee😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaknet
Maar ik zoek geen klaagmuur, ik zoek een muur waar ik props kan geven voor Reebok
  • Voor hun goede en snelle communicatie via Twitter om hun (nieuwe) klanten gerust te stellen dat wanneer men een bevestiging heeft gekregen per mail; er geleverd zal worden,
  • voor hun sportifiteit, ongeacht de foutieve prijs, ze de klanten vragen om ze een goede "workout" te geven.
  • Voor de goed en zorgvuldige verpakking, ze hadden een mooie witte kartonnen doos (met logo) om de andere (schoenen)doos heen gedaan zodat het goed beschermd was. En de schoenendoos was ook best mooi en stevig.
  • De super snelle levering, het kwam helemaal uit Duitsland!!!! En het was de volgende dag al bij mij binnen.
Voor die mensen die klagen hier dat ze de neus niet mooi vinden of de kleurcombinatie minder vinden, waarom hebben jullie dan uberhaupt besteld? Ga lekker naar de klaagmuur ofzo! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbass
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 13:25
Tweaknet schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:40:
[...]

Maar ik zoek geen klaagmuur, ik zoek een muur waar ik props kan geven voor Reebok
  • Voor hun goede en snelle communicatie via Twitter om hun (nieuwe) klanten gerust te stellen dat wanneer men een bevestiging heeft gekregen per mail; er geleverd zal worden,
  • voor hun sportifiteit, ongeacht de foutieve prijs, ze de klanten vragen om ze een goede "workout" te geven.
  • Voor de goed en zorgvuldige verpakking, ze hadden een mooie witte kartonnen doos (met logo) om de andere (schoenen)doos heen gedaan zodat het goed beschermd was. En de schoenendoos was ook best mooi en stevig.
  • De super snelle levering, het kwam helemaal uit Duitsland!!!! En het was de volgende dag al bij mij binnen.
Voor die mensen die klagen hier dat ze de neus niet mooi vinden of de kleurcombinatie minder vinden, waarom hebben jullie dan uberhaupt besteld? Ga lekker naar de klaagmuur ofzo! :D
Dat ja, prima geregeld van Reebok, goed en snel verzonden en zowaar sportschoenen die in mijn oorspronkelijke maat (47) precies passen. Ik had er niet blijer mee kunnen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Mogen de status updates hier dan ook verdwijnen over het feit dat de postbode is langs geweest of dat de verkeerde maat is besteld?

Ik klaag overigens niet maar stel blijkbaar wel feiten vast die niet weerlegd (mogen) worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Goed, dit topic is wel klaar.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen "ik ook" of andere statusupdates. Ook geen moralistische discussies, en geen pogingen tot ruilhandel of andere V&A activiteiten.