Misschien even de titel opschonen naar "afgelopen"
De prijzen zijn weer een nulletje duurder geworden.
De prijzen zijn weer een nulletje duurder geworden.
Verwijderd
Verwijderd
Totaaloverzicht stond alsoohh schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:19:
[...]
Hipster!![]()
[...]
Waarschijnlijk hebben ze tussen het in-het-winkelwagentje-droppen en het betalen de prijzen aangepast? Zou gewoon even contact opnemen met Reebok
[ Voor 5% gewijzigd door HomePlayer op 09-01-2015 22:26 ]
bij mij ook helaas.ydgy schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:12:
Werkt niet meer, als je de schoenen in je winkelmandje plaatst wordt de prijs verhoogd naar 120 euro.
De Europese hoofdkantoor zit in Rotterdam.YellowOnline schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:20:
Ik heb wat rondgekeken: in België, Frankrijk en Duitsland zijn ze €23.76, in Nederland €12, in de UK £18.56 ... in de USA $119.99. Ofwel is er iets mis met hun hele Europese database, ofwel klopt het gewoon. Moet er wel bij zeggen dat ik verbindingsproblemen ondervind met alle reebok sites.
Sommige kleuren krijg ik trouwens echt wel de volle €119.99 te zien op de .de versie.
Be nice, You Assholes :)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2015 00:25 ]
@ReebokUK
A few of you may have seen Nanos on our site for an unusual price. Good news - if you ordered a pair, we will be honouring it.
[ Voor 30% gewijzigd door Tjiwa op 10-01-2015 00:34 ]
PSN/XBL: DarkTaufu
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
haha had precies hetzelfdewimpie007 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 00:37:
Heb alleen wel dom gedaan om niet 2 paar tegelijk te bestellen maar 2 losse orders te maken dus dubbele verzendkosten maar 16,95 per paar is nog steeds nice haha
Ik heb zelfs een maat 45,5 en 46Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 00:38:
[...]
haha had precies hetzelfde
door de haast en druk
bang dat precies het type kleur op zou raken
[ Voor 14% gewijzigd door wimpie007 op 10-01-2015 00:40 ]
Ik bedoel met sporten, ik durf me hier verder niet mee te vertonen.Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 00:35:
Voor 12 euro lopen ze heerlijk denk ik.
Jij hebt een hele vage kleur besteld toch? ;-)AdmiralSnipe schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 00:40:
Ik durf me er met sporten eigenlijk ook niet in te vertonen...
Ik vind ze niet echt mooi voor een standaard sneaker, maar voor 12 euro zijn ze een koopje en sportschoenen zijn vaak toch al extreem lelijk.wimpie007 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 00:41:
[...]
Jij hebt een hele vage kleur besteld toch? ;-)
Smaken verschillen gelukkig maar, ik was er vroeg bij dus deze hadden ook nog eens echt mijn voorkeur.Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 00:44:
Je hebt inderdaad wel de meest afschuwelijke kleur gekozen.
wimpie007 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 00:41:
[...]
Jij hebt een hele vage kleur besteld toch? ;-)
[ Voor 13% gewijzigd door AdmiralSnipe op 10-01-2015 00:51 ]
Maar daardoor kun je wel beter touwklimmen.AdmiralSnipe schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 00:48:
[...]
[afbeelding]
De voorkant van die schoenen doen me trouwens aan die Crocs klompen dingen denken.
Dit waren echt absoluut de hipste, die erbij zaten!NotSoSteady schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 00:43:
[...]
Ik vind ze niet echt mooi voor een standaard sneaker, maar voor 12 euro zijn ze een koopje en sportschoenen zijn vaak toch al extreem lelijk.
[afbeelding]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Mijn schoenen vallen al klein, dus dat komt goed uit. Ik heb dezelfde maat genomen. Anders kunnen we altijd nog ruilenAdmiralSnipe schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 01:02:
Ik herinner me opeens wel dat je bij sportschoenen vaak een maatje groter moet nemen dan dat je normaal hebt.
Ook in een aantal reviews wordt genoemd dat de schoenen een beetje klein uitvallen.
Ben benieuwd of ze gaan passen want ik heb dezelfde maat als m'n dagelijkse schoenen besteld...
Hebben jullie een grotere maat genomen dan je normaal draagt?
[ Voor 6% gewijzigd door Frozen op 10-01-2015 01:16 ]
Vind wel fijn, deze plaatjes.Appleman schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 00:56:
Zal vast wel aan mij liggen. Ik was er redelijk vroeg bij maar zelfs voor die prijs heb ik ze niet besteld. Ik vind ze nog steeds spuuglelijk.
Nickname does not reflect reality
Nee vroeg het me gewoon af, ik heb er 2 besteld en dan ook nog los ;-(Frozen schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 01:19:
[...]
Ehhh jij? Ga je ze naar Afrika sturen, of op marktplaats slijten voor 50e per stuk?
Heb denk 15-20 paar ook relatief kansloze Allstars in m'n halletje liggen maar voor deze sneakers was echt geen ruimte geweestJumpman schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 01:25:
Je baalt nog steeds hoor, Bratt. Top aanbieding!
Nickname does not reflect reality
[ Voor 48% gewijzigd door GSOD op 10-01-2015 02:05 ]
Lees dat ze ze gaan uitleveren als ze op voorraad zijn maar kunnen natuurlijk ook tegen de helft van de klanten zeggen dat de voorraad op is....Said Ben Salah schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 02:04:
Goed dat ze geleverd worden was zelf helaas te laat. Zo zie je maar weer proberen loont altijd.
Hierbij de directe link overigens
https://twitter.com/Reebok/with_replies
Je naam erop? toen ik dat probeerde schoot hij naar de normale prijs...wimpie007 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 02:10:
[...]
Lees dat ze ze gaan uitleveren als ze op voorraad zijn maar kunnen natuurlijk ook tegen de helft van de klanten zeggen dat de voorraad op is....
Toen ik bestelde waren ze op voorraad vrienden van Reebok![]()
Heb nu wel spijt van mijn naam erop haha, dat betekent langere verwerking en levertijd en misschien dus een cancellation
De uitspraken van Reebok zijn duidelijk, ze gaan leveren.Said Ben Salah schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 02:04:
Goed dat ze geleverd worden was zelf helaas te laat. Zo zie je maar weer proberen loont altijd.
Hierbij de directe link overigens
https://twitter.com/Reebok/with_replies
Ja weet ik zeker ;-)Tweaknet schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 05:30:
[...]
Je naam erop? toen ik dat probeerde schoot hij naar de normale prijs...Weet je zeker dat je 12 euro hebt betaald?
Ik had het al eerder geschreven maar hier ook geen email bevestiging ontvangen ook niet uren later met vertraging. Met iDEAL betaald, daarvan wel een bevestiging waar volgens mij een referentie of ordernummer in staat.cable-one schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:36:
Ik heb gisteren besteld. Maar heb tot op heden nog geen bevestiging in de mail ontvangen. Geld is wel afgeschreven. Heb betaald via ideal. Ik zal maandag maar even contact opnemen
[ Voor 5% gewijzigd door HoppyF op 10-01-2015 13:11 ]
Waarom maak je niet gewoon een account aan? Ik kon dat ook achteraf doen. Daar staat sowieso je orderhistorie. Verder kreeg je bij een succesvolle bestelling een ordernummer. Heb je die niet voorbij zien komen? Spam box kan inderdaad ook werken.HoppyF schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 13:09:
[...]
Ik had het al eerder geschreven maar hier ook geen email bevestiging ontvangen ook niet uren later met vertraging. Met iDEAL betaald, daarvan wel een bevestiging waar volgens mij een referentie of ordernummer in staat.
Gisteren heb ik naar de klantenservice een email gestuurd, dat is dus naar Adidas niet Reebok, zelfde groep bedrijven blijkbaar.
Ik denk dat daar maandag of dinsdag pas een reactie op te verwachten is.
Email adres van de klantenservice is overigens:
service@onlineshop.adidas.nl
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
ik heb een account aangemaakt, maar de orderhistorie is leeg. heb wel een mailbevestiging gekregen van de order. hebben meer mensen dit?Nostordici schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 13:35:
[...]
Waarom maak je niet gewoon een account aan? Ik kon dat ook achteraf doen. Daar staat sowieso je orderhistorie. Verder kreeg je bij een succesvolle bestelling een ordernummer. Heb je die niet voorbij zien komen? Spam box kan inderdaad ook werken.
Verwijderd
Ik heb een account gemaakt met hetzelfde email adres wat ik bij de bestelling heb gebruikt.Nostordici schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 13:35:
[...]
Waarom maak je niet gewoon een account aan? Ik kon dat ook achteraf doen. Daar staat sowieso je orderhistorie. Verder kreeg je bij een succesvolle bestelling een ordernummer. Heb je die niet voorbij zien komen? Spam box kan inderdaad ook werken.
Hier hetzelfde, echter heb ik geen screendumps maar alleen de betalingsgegevens van iDEALIk heb een account gemaakt met hetzelfde email adres wat ik bij de bestelling heb gebruikt.
Order historie is leeg dus.
Vandaar dat een bevestiging per email wel prettig was geweest.
Het enige bewijs van mijn order zijn twee screendumps en de email van iDEAL.
Je kon direct na bestellen nog een wachtwoord kiezen. Ik denk dat dat bedoeld wordt. Helemaal achteraf aanmaken zal de order niet meer koppelen aan het account denk ik?Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:04:
[...]
ik heb een account aangemaakt, maar de orderhistorie is leeg. heb wel een mailbevestiging gekregen van de order. hebben meer mensen dit?
Verwijderd
Dat zal inderdaad niet lukken nee.rnark schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 18:25:
[...]
Je kon direct na bestellen nog een wachtwoord kiezen. Ik denk dat dat bedoeld wordt. Helemaal achteraf aanmaken zal de order niet meer koppelen aan het account denk ik?
hoi
[ Voor 16% gewijzigd door henri86 op 11-01-2015 11:33 ]
Hoelaat had jij ze zoiets besteld? Ik rond half 7/7 uur ongeveer... Ik heb nog niks van UPSRzrBck schreef op maandag 12 januari 2015 @ 08:37:
UPS afleverbericht ontvangen (van Adidas Rieste e-commerce) voor morgen einde dag!
Zeer nice!
Verwijderd
Nou op zich heeft dat toch wel meerwaarde dat er iemand een verzendbevestiging gekregen heeft? In ieder geval dat er uitgeleverd gaat worden klinkt positief. Snap wel dat niet iedereen moet gaan melden dat ze bevestiging hebbengambieter schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:06:
[Modbreak]
Geen statusupdates. Is dat nu echt zo moeilijk?[/]
Ik heb dus 7 paar besteld maar wel in 4 bestellingen... tot nu toe is er maar 1 verzendingbevestiging gestuurd en dat was vreemd genoeg ook mijn laatste bestelling... vandaar dat ik me afvraag of wellicht van elk mailadres maar 1 bestelling word gehonoreerd?jostefa schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:55:
Ik heb net mijn verzendbevestiging ontvangen. Mijn 9 paar zijn dus goedgekeurd en onderweg
heb juist het idee dat ze het daar erg goed onder controle hebben en volledig de regie hebben.Mr.Jingles schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:48:
Zal wel hektisch dagje/weekje worden daar op Reebok kantoor.
Ik wacht nog op verzendbevestiging in mijn mail. Wel een bevestiging van bestelling & betaling.
Laten we het hopen, dan hebben meer mensen kans op een paar.Jouel schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:03:
[...]
Ik heb dus 7 paar besteld maar wel in 4 bestellingen... tot nu toe is er maar 1 verzendingbevestiging gestuurd en dat was vreemd genoeg ook mijn laatste bestelling... vandaar dat ik me afvraag of wellicht van elk mailadres maar 1 bestelling word gehonoreerd?
Je mag dan wel een paar kopen..wimpie007 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:04:
Haha tering, 9 paar en 7 paar. Oh wee als ik ze niet krijg door jullie hebberigheid ;-)
Niet zo hatenWhySoSerious? schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:05:
[...]
Laten we het hopen, dan hebben meer mensen kans op een paar.
[ Voor 13% gewijzigd door Jouel op 12-01-2015 12:11 ]
Mijn eerste bestelling was 7 paar (ook voor mijn collega's een aantal) en daarna nog een bestelling met 2 paar. De bestelling met 7 paar is verstuurd en de andere nog niet. Een half uur voor mij had ook iemand besteld en die heeft ook nog geen verzendbevestiging dus de verwerking gaat willekeurig denk ik.Jouel schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:03:
[...]
Ik heb dus 7 paar besteld maar wel in 4 bestellingen... tot nu toe is er maar 1 verzendingbevestiging gestuurd en dat was vreemd genoeg ook mijn laatste bestelling... vandaar dat ik me afvraag of wellicht van elk mailadres maar 1 bestelling word gehonoreerd?
Over een week wordt V&A dus overspoeld met sportschoenen?
[ Voor 21% gewijzigd door Mr.Jingles op 12-01-2015 14:27 ]
[ Voor 23% gewijzigd door coyote1980 op 12-01-2015 15:50 ]
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Ik denk niet dat die in de v&a kunnen. Er is namelijk geen categorie waar ze in zouden passen.coyote1980 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:26:
Ik heb drie paar schoenen besteld, maar puur omdat ik niet wist welke maat mij het beste zou passen. Ik ben er nog niet over uit of ik de overige twee paar op V&A of MP ga zetten, of dat ik ze naar Reebok retourneer.
Ik heb 20:18 besteld maar ook nog niets ontvangen. Zou het te druk zijn op het kantoor met alle bestellingen? Heel vreemd dat sommige al wel iets hebben ontvangen.wimpie007 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:29:
Ik heb om 21:30 besteld toen maar tot op heden geen verzendbevestiging helaas
Misschien zijn bepaalde kleuren schoenen gewoon sneller leverbaar dan andere kleuren. Ik heb rond 19 uur besteld en ook nog geen verzendbevestiging.Gotez schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:50:
[...]
Ik heb 20:18 besteld maar ook nog niets ontvangen. Zou het te druk zijn op het kantoor met alle bestellingen? Heel vreemd dat sommige al wel iets hebben ontvangen.
[ Voor 7% gewijzigd door ADDG op 12-01-2015 15:53 ]
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verzadiging van de markt én uitstekende marketing. Reebok stond ergens onderaan mijn lijstje met schoenenmerken maar nu ben ik er toch weer een paar dagen mee bezig. Waarschijnlijk is dit nog goedkoper dan een reclamecampagne.Jazzper schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:00:
Reebok doet nog steeds of het per ongeluk is, maar ik geloof het persoonlijk niet. Binnenkort komt de Nike Metcon 1 uit waarmee Nike ook de Crossfit markt qua schoeisel betreedt. Dit is natuurlijk een prachtig stukje verzadiging van de markt zo last minute. Toevallig dat net dé schoen van Reebok zo cheap is door een fout....
[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 12-01-2015 16:55 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq