Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:03:
reebok crossfit nanos 4.0 voor 12 euro http://www.reebok.nl/heren-crossfit-schoenen ik heb twee paartjes besteld.
we zullen het zien! Ik zou blij zijn met mijn bestelde geel/blauwe nano's 
FB CF community gaat los:
https://www.facebook.com/...0249435382&type=1&theater
FB CF community gaat los:
https://www.facebook.com/...0249435382&type=1&theater
[ Voor 44% gewijzigd door Jazzper op 09-01-2015 19:50 ]
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Is er nog een kortingscode voor de verzending?
MrGangstaQ schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:54:
Members only:
voor 20% korting
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 3% gewijzigd door Ruzor op 09-01-2015 20:01 ]
Verwijderd
De kortingscode is cynisch bedoeld?
Het is blijkbaar nog niet goedkoop genoeg voor sommige mensen.
Het is blijkbaar nog niet goedkoop genoeg voor sommige mensen.
blijven proberen, het is mij nu net nog gelukt
helaas lijkt hetMarcia Cordia Sportsworld: heb effe gebeld, wou weten of het bij hen ook bekend was, zijn er druk mee. krijg alsnog een kortingsbon van 15% toegestuurd
bron FB CF NL
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Waarom prijsfout? Zou ze persoonlijk nog niet voor niks willen.
Verwijderd
De producten in je winkelwagen kunnen momenteel niet worden besteld omdat een of meer producten in je winkelwagen een ongeldige prijs hebben of niet beschikbaar zijn in het gewenste aantal. Verwijder het product/de producten met een prijs die gemarkeerd is als n.v.t. uit je winkelwagen of verlaag de aantallen tot het beschikbare aantal. Heb je nog vragen? Neem contact op met de Klantenservice.
Zal wel niet lang duren voordat je de schoenen niet kunt bestellen en gewoon een tegoed bon krijgt waarmee je niets kan.
Zal wel niet lang duren voordat je de schoenen niet kunt bestellen en gewoon een tegoed bon krijgt waarmee je niets kan.
5 paar in de orderbevestiging, ben beniuewd.
die melding komt door dat dan die kleur & maatcombinatie op is.
Geen email of orderbevestiging ontvangen wel een email van mijn bank vanwege de iDEAL betaling.
Begunstigde Adyen inzake Reebok
Hebben jullie wel een email ontvangen?
Ja email bevestiging is binnen. Wel betaald via PayPal.
CCIP UltraThin Sponsors: Fractal-Design Techflex
Orderbevestiging met betaling via ideal.HoppyF schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:13:
Geen email of orderbevestiging ontvangen wel een email van mijn bank vanwege de iDEAL betaling.
iDeal betaald zonder aanmaken account(ik houd van sites waar dat nog kan), en bevestigingsmail ook ontvangen binnen 2 seconden, besteld op 20:13u.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Heb een order bevestiging ontvangen na betaling met paypal. Levertijd 2-5 dagen.HoppyF schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:13:
email van zowel paypal als reebok
twijfel of ik nog bijbestel. Wel heel Hollands.
twijfel of ik nog bijbestel. Wel heel Hollands.
Vraag me af welke personen ik terug ga zien in het 'grote reebok' topic nadat jullie bestellingen geannulleerd worden. Terwjil het hier al gemeld is dat het een fout betreft en als je op de site kijkt, zie je dat de schoenen normaliter voor 120 euro worden verkocht. Duidelijk een prijs fout ...
(pakt popcorn)
(pakt popcorn)
Verwijderd
Ook besteld en betaald. Bevestiging ontvangen.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2015 20:30 ]
We zijn en blijven nederlanders, en hebben allemaal super goede nieuwjaars voornemens *KUCH*.mrFoce schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:17:
Vraag me af welke personen ik terug ga zien in het 'grote reebok' topic nadat jullie bestellingen geannulleerd worden. Terwjil het hier al gemeld is dat het een fout betreft en als je op de site kijkt, zie je dat de schoenen normaliter voor 120 euro worden verkocht. Duidelijk een prijs fout ...
(pakt popcorn)
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Verwijderd
20:17 besteld
20:20 steeds geen bevestingsemail gekregen van de bestelling
Wel email gekregen van betaling.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2015 20:19 ]
Hier een mooi paar besteld, ik heb al Nike Crosstrainers en ik ben dan ook benieuwd naar de vergelijking met die van Reebok. Voor deze prijs is het leuk dit te testen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
http://nl.pepper.com/aanb...or-eur12-reebok-shop-4668
staat ie ook al, wacht de annulering wel af.
Iets met niet geschoten ...
Besteld zonder account en ideal en na betalen alsnog een account aangemaakt.
staat ie ook al, wacht de annulering wel af.
Iets met niet geschoten ...
Besteld zonder account en ideal en na betalen alsnog een account aangemaakt.
[ Voor 18% gewijzigd door sambalbaj op 09-01-2015 20:23 ]
Verwijderd
Ben ik de enige die ze besteld heeft zonder een account aan te maken en geen bevestigingsemail heeft gekreken?
Ik heb totaal geen problemen als je dit besteld en kijkt of ze gaan leveren of niet. Het probleem dat ik heb is de mensen die zo gaan klagen en zeuren als Reebok dit gaat annuleren, terwijl ze dondersgoed wisten dat het een fout betreft.True schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:18:
[...]
We zijn en blijven nederlanders, en hebben allemaal super goede nieuwjaars voornemens *KUCH*.
Verwijderd
Kan me niet voorstellen dat iemand echt verwacht dat ze geleverd gaan geworden.mrFoce schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:22:
[...]
Ik heb totaal geen problemen als je dit besteld en kijkt of ze gaan leveren of niet. Het probleem dat ik heb is de mensen die zo gaan klagen en zeuren als Reebok dit gaat annuleren, terwijl ze dondersgoed wisten dat het een fout betreft.
Ach ik verwacht niet dat ze echt uitgeleverd gaan worden maar mocht het wel geleverd worden dan is het mooi meegenomen. Als je het realistisch bekijkt zit het er dik in dat het een prijs fout is. De schoenen stonden ook dubbel in de webshop. De ene geprijsd voor €12 de andere €120.mrFoce schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:17:
(pakt popcorn)
Besteld, betaald via PayPal en direct een e-mail met bevesting ontvangen. Kan wel een nieuw paar sportschoenen gebruiken
Jaloersie is een motherflower...mrFoce schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:17:
(pakt popcorn)
Ik heb zonder account bestelt, en direct een orderbevestiging gehad.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:21:
Ben ik de enige die ze besteld heeft zonder een account aan te maken en geen bevestigingsemail heeft gekreken?
[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]
Op reebok.de zijn precies dezelfde schoenen in de opruiming voor €23,67 excl. verzending.
Vreemd, ik heb nog steeds geen email van de bestelling. (19:59 iDEAL)True schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:16:
iDeal betaald zonder aanmaken account(ik houd van sites waar dat nog kan), en bevestigingsmail ook ontvangen binnen 2 seconden, besteld op 20:13u.
Alleen van mijn bank dus dat de iDEAL betaling geslaagd is.
Gelukkig staat daar wel in dat ik betaald heb, afwachten maar....
Twee paar besteld dus zoveel is het niet.
Verwijderd
Merkwaardig, ik heb wel een email gekregen van mijn bank dat het bedrag is overgemaakt via iDeal. En ik ben een pagina teruggegaan en daar staat toch de correcte email in ...Xaph schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:25:
[...]
Ik heb zonder account bestelt, en direct een orderbevestiging gehad.
Verwijderd
Op de bestelbevestiging staat dat dit stap 1 is. Stap 2 is de controle van de bestelling. Ik verwacht dat het daar teruggedraaid gaat worden. Ik beloof niet te klagen want dat vind ik flauw.
Verwijderd
Precies het geval hier...HoppyF schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:26:
[...]
Vreemd, ik heb nog steeds geen email van de bestelling. (19:59 iDEAL)
Alleen van mijn bank dus dat de iDEAL betaling geslaagd is.
Gelukkig staat daar wel in dat ik betaald heb, afwachten maar....
Twee paar besteld dus zoveel is het niet.
Hier hetzelfde...Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:19:
20:17 besteld
Misschien overbelasting van de site of het order systeem
Als het werkelijk een foutje prijs is moet alles terugbetaald worden.
site is overbelast dus ik denk dat het wordt teruggedraaid
is populair dus:
Transmission Problems
The request couldn't be processed correctly. Please try again soon.
Transmission Problems
The request couldn't be processed correctly. Please try again soon.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Verwijderd
Bedrag zal wel weer terug worden overgemaakt en waarschijnlijk krijg je een tegoedbon. Dat is hoe het altijd gaat als een website een verkeerde prijs vermeld.HoppyF schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:28:
[...]
Hier hetzelfde...
Misschien overbelasting van de site of het order systeem
Als het werkelijk een foutje prijs is moet alles terugbetaald worden.
Omdat zijn maat/kleur combinatie niet meer beschikbaar is.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:25:
[...]
Waarom zou hij jaloers zijn als hij de zelf ook kan bestellen?
Verwijderd
Net in mijn ongewenst-folder gekeken van mijn hotmail, maar daar staat de mail niet in.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:29:
Bij gmail kwam de bevestiging in de map reclame terecht.
Ze hadden mij maat ook niet meer (43) dus heb maar 42.5 besteld.Tweaknet schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:29:
[...]
Omdat zijn maat/kleur combinatie niet meer beschikbaar is.
[ Voor 33% gewijzigd door Perkouw op 09-01-2015 21:15 ]
Bij mij ook niet in de spam box, heb ook een eigen domein emailadres dus geen hotmail of gmail.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:30:
[...]
Net in mijn ongewenst-folder gekeken van mijn hotmail, maar daar staat de mail niet in.
45 was net nog beschikbaar.. door vastlopen tijdens betaling niet meer door kunnen gaan met bestelling.. maat 45 nu ook uitverkocht.. jammer
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Even een tip voor de vrouwen hier, je moet dan bij de mannen bestellen en daar kan je dan je maat nemen, veel maten zijn daar nog beschikbaar, ook onder de 40.
Ze zijn gewoon een nulletje vergeten.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dit komt er nu in het winkelmandje te staan.
De producten in je winkelwagen kunnen momenteel niet worden besteld omdat een of meer producten in je winkelwagen een ongeldige prijs hebben of niet beschikbaar zijn in het gewenste aantal. Verwijder het product/de producten met een prijs die gemarkeerd is als n.v.t. uit je winkelwagen of verlaag de aantallen tot het beschikbare aantal. Heb je nog vragen? Neem contact op met de Klantenservice.
Edit:
My mistake. Maatje groter pakt de site inderdaad nog wel.
Edit:
My mistake. Maatje groter pakt de site inderdaad nog wel.
[ Voor 17% gewijzigd door PCSO op 09-01-2015 20:40 ]
In de e-mail heb je 3 stappen.
1. Bestelling ontvangen
2. Bestelling goedgekeurd & verstuurd
3. Bestelling bezorgd
Met creditcard besteld, zie dat het bedrag al gereserveerd is.
1. Bestelling ontvangen
2. Bestelling goedgekeurd & verstuurd
3. Bestelling bezorgd
Met creditcard besteld, zie dat het bedrag al gereserveerd is.
@PSCO: Nee je hebt een maat te pakken die niet leverbaar is.
De foute prijzen zullen misschien pas maandag gefixt zijn. Hier ook besteld, maar ik reken nergens op. Wordt ie geannuleerd dan begrijp ik wel waarom.
De foute prijzen zullen misschien pas maandag gefixt zijn. Hier ook besteld, maar ik reken nergens op. Wordt ie geannuleerd dan begrijp ik wel waarom.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Klantenservice Adidas een email gestuurd met de vraag waarom ik geen orderbevestiging heb ontvangen maar wel een email van de bank heb gehad.
Screendumps meegestuurd.
Wel grappig is dat ik van deze vraag wel een bevestiging per email ontvangen heb.
Binnen een minuut er is dus niets mis met mijn email adres.
Screendumps meegestuurd.
Wel grappig is dat ik van deze vraag wel een bevestiging per email ontvangen heb.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hier in Duitsland kosten die online ook maar €24 hoor. Akkoord, dat is het dubbele van €12, maar nog altijd heel goedkoop. Moet dus niet per se een fout zijn. Misschien gewoon solden ("opruiming", of hoe zegt men dat in Nederland?)
Kijk in de reclame tab als je gmail hebt.
Denk dat Adidas niet veel met je Reebok bestelling kan hoorHoppyF schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:43:
Klantenservice Adidas een email gestuurd met de vraag waarom ik geen orderbevestiging heb ontvangen maar wel een email van de bank heb gehad.
Screendumps meegestuurd.

Robinter79 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:52:
[...]
Denk dat Adidas niet veel met je Reebok bestelling kan hoor
Waarschijnlijk omdat Adidas denkt....waar heb je het over, welke aanbieding?!HoppyF schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:43:
Screendumps meegestuurd.
Ze zijn anders op google shopping verdacht vaak 120 euro. Zelfs bij zalando.YellowOnline schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:51:
Hier in Duitsland kosten die online ook maar €24 hoor. Akkoord, dat is het dubbele van €12, maar nog altijd heel goedkoop. Moet dus niet per se een fout zijn. Misschien gewoon solden ("opruiming", of hoe zegt men dat in Nederland?)
http://www.zalando.nl/ree...BIYFhgt6:20150109195251:s
Check: http://www.reebok.de/manner-crossfit-schuhe. Misschien verzenden ze ook naar NL als de €12 alsnog een typefout blijkt.knakworst schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:54:
[...]
Ze zijn anders op google shopping verdacht vaak 120 euro. Zelfs bij zalando.
http://www.zalando.nl/ree...BIYFhgt6:20150109195251:s
Edit: Het is inderdaad solden op de Duitse site:
Der Reebok SALE läuft | Bis zu 50 % Rabatt
[ Voor 8% gewijzigd door YellowOnline op 09-01-2015 20:57 ]
Verwijderd
Dit heeft helemaal niks met sale te maken, anders had er wel een dikke rooie streep door de 120 gestaan (kijk even naar de andere aanbiedingen) en met schreeuwletters -90% OPRUIMING OP=OP
Wel grappig hoe mensen altijd proberen argumenten te vinden voor prijsfouten.
Die Duitse prijzen zijn wel opvallend, daar kan je niet spreken van een typfoutje, 119,95 verander je niet per ongeluk in 23,76 lijkt me.
Misschien wat interessante stukken uit de voorwaarden:
Reebok heeft te allen tijde het recht om bestellingen vooraf te controleren of een bestelling zonder opgaaf van redenen te weigeren.
Alle bestellingen die door u worden geplaatst, moeten door Reebok worden goedgekeurd. We kunnen naar eigen inzicht besluiten om uw bestelling niet te accepteren. Hieronder staan enkele voorbeelden waarom we uw bestelling mogelijk niet accepteren:
(d) als producten die op de Website worden weergeven een onmiddellijk herkenbare fout bevatten zoals een onjuiste prijs of een onjuiste beschrijving.
Verwijderd
Over welke argumenten hebben we het dan over? Want niemand hier heb ik horen zeggen dat dit een actie is.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:57:
Dit heeft helemaal niks met sale te maken, anders had er wel een dikke rooie streep door de 120 gestaan (kijk even naar de andere aanbiedingen) en met schreeuwletters -90% OPRUIMING OP=OP
Nee, maar je kan de prijs geven aan een product die was bedoeld voor een andere product.bigbass schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:58:
Die Duitse prijzen zijn wel opvallend, daar kan je niet spreken van een typfoutje, 119,95 verander je niet per ongeluk in 23,76 lijkt me.
*doe eens de edit knop gebruiken i.p.v. te dubbelposten de hele tijd*
[ Voor 30% gewijzigd door Perkouw op 09-01-2015 21:15 ]
Die sale is geen argument, dat staat er bij de NL site ook bovenYellowOnline schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:55:
[...]
Check: http://www.reebok.de/manner-crossfit-schuhe. Misschien verzenden ze ook naar NL als de €12 alsnog een typefout blijkt.
Edit: Het is inderdaad solden op de Duitse site:
[...]

Verwijderd
Kijk dan even naar de andere aanbiedingen, daar staat gewoon een streep door de originele prijs met de aanbiedingsprijs in het rood.
Nulletje vergeten lijkt me stuk aannemelijker in dit geval.
Nulletje vergeten lijkt me stuk aannemelijker in dit geval.
Lijkt mij ook een 0 vergeten, zeker als je dezelfde modellen wel voor € 120,00 ziet staan.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik verwacht niks geleverd te krijgen hoor, maar vind het wel interessant dat ze het dus blijkbaar voor elkaar hebben gekregen het internationaal te verknallen en de fout op de .de website nog raarder is.
Eerst verwachtte ik niks te krijgen, maar er komen nu ook steeds andere modellen bij die eerst 120 waren en nu 12. Is Reebok gehacked?
Ook een paar besteld en betaald met Ideal € 16,95 incl verzenden.
Een leuk paartje besteld en mijn voorletters op de rechterschoen gecustomized. Wie weet is het in mijn voordeel als er niet 12 euro maar 17 euro gerekend wordt ;-)
#wienietwaagt...
#wienietwaagt...
13 paar bestellen
dan heb je gratis verzending.
MrGangstaQ schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:54:
Ik heb wat rondgekeken: in België, Frankrijk en Duitsland zijn ze €23.76, in Nederland €12, in de UK £18.56 ... in de USA $119.99. Ofwel is er iets mis met hun hele Europese database, ofwel klopt het gewoon. Moet er wel bij zeggen dat ik verbindingsproblemen ondervind met alle reebok sites.
Sommige kleuren krijg ik trouwens echt wel de volle €119.99 te zien op de .de versie.
Sommige kleuren krijg ik trouwens echt wel de volle €119.99 te zien op de .de versie.
je moet gelijk bestellen...dus niet van alles in je mandje doen en verder winkelen
Denk het wel bijdehandje.Robinter79 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:52:
[...]
Denk dat Adidas niet veel met je Reebok bestelling kan hoor
Kijk hier maar eens:
http://www.reebok.nl/contact.html
Waarschijnlijk heb je dan een maat en kleurencombinatie gekozen die niet meer op voorraad is.
met shopkorting zou er nog eens ruim 0,33 afgaan
Goed ideeRobinter79 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:16:
Een leuk paartje besteld en mijn voorletters op de rechterschoen gecustomized. Wie weet is het in mijn voordeel als er niet 12 euro maar 17 euro gerekend wordt ;-)
#wienietwaagt...
Ook maar besteld. Eerste stap om mijn goede voornemens te realiseren
[ Voor 10% gewijzigd door wian op 09-01-2015 21:44 ]
D*mn, die ben ik vergeten.supercop7373 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:42:
met shopkorting zou er nog eens ruim 0,33 afgaan

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik heb de meest kekke non-mainstream kleur besteld met initialen op de schoen.
Misschien denken ze dan: "Meh, die schoenen raken we anders toch niet kwijt, laten we ze maar opsturen".
Misschien denken ze dan: "Meh, die schoenen raken we anders toch niet kwijt, laten we ze maar opsturen".
Nou, hier gaat het echt in alle browsers mis. Schoenen gaan weer uit de winkelwagen of de betaling mislukt (na stap 2 terug naar homepage). De mooie zijn nu toch al weg... zucht.
2 besteld maar helaas wel 2 keer verzendkosten door dommigheid haha.
Ach ja 16,95 en 21,95 voor 2 paar schoenen valt mee
Ach ja 16,95 en 21,95 voor 2 paar schoenen valt mee
Verwijderd
In Duitsland gaan ze ook helemaal los:
http://hukd.mydealz.de/de...reebok-online-shop-466734
Wordt een flink hoofdpijn-dossier voor Reebok Europe met het weekend in aantocht.
http://hukd.mydealz.de/de...reebok-online-shop-466734
Wordt een flink hoofdpijn-dossier voor Reebok Europe met het weekend in aantocht.
Heb toen ook de Otto TV besteld en daar was ik zelf van mening dat het een enorme opruiming was.
Bij dit is het overduidelijk een prijsfout. Neemt niet weg dat ik een paar heb besteld.
Bij dit is het overduidelijk een prijsfout. Neemt niet weg dat ik een paar heb besteld.
Ik kom er op mn telefoon niet doorheen...
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Werkt niet meer, als je de schoenen in je winkelmandje plaatst wordt de prijs verhoogd naar 120 euro.
Dan heb je de verkeerde kleur..ydgy schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:12:
Werkt niet meer, als je de schoenen in je winkelmandje plaatst wordt de prijs verhoogd naar 120 euro.
Prijzen zijn inderdaad aangepast.
Verwijderd
Waar ze een totaalprijs van 29,89 hebben weergeven hebben ze schijnbaar 2x120 euro op mn mail gezet.
Even bellen met de cc maatschappij.
Als ik ze nu in het winkelmandje doe en daarna het winkelmandje bekijk staan ze opeens op 120 
Denk dat ik net te laat ben.
Denk dat ik net te laat ben.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Hipster!AdmiralSnipe schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:46:
Ik heb de meest kekke non-mainstream kleur besteld met initialen op de schoen.
Waarschijnlijk hebben ze tussen het in-het-winkelwagentje-droppen en het betalen de prijzen aangepast? Zou gewoon even contact opnemen met ReebokVerwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:17:
Waar ze een totaalprijs van 29,89 hebben weergeven hebben ze schijnbaar 2x120 euro op mn mail gezet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen "ik ook" of andere statusupdates. Ook geen moralistische discussies, en geen pogingen tot ruilhandel of andere V&A activiteiten.
Geen "ik ook" of andere statusupdates. Ook geen moralistische discussies, en geen pogingen tot ruilhandel of andere V&A activiteiten.