Daantjeeuh schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:01:
[...]
Nederland heeft wat dat betreft een van de beste anti-terreur eenheden.
offtopic:
Is hiervoor een bron?
Is hiervoor een bron?
Daantjeeuh schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:01:
[...]
Nederland heeft wat dat betreft een van de beste anti-terreur eenheden.
Ik wou net zeggen. Je hoort misschien niet zo vaak over de GIGN, maar ze zijn zeker een goede eenheid. Quote'je van wikipedia:Daantjeeuh schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:09:
Hier wordt alleen de GIGN gebruikt. Een ander land kan niet zomaar ingrijpen bij zo'n crisis. En dat is ook niet nodig, de GIGN is erg capabel
It is known as one of the best Counter-Terrorism units in the world, especially for hostage rescue missions in aircraft. It is well known for its negotiation techniques and for its high-level and very realistic training. They train some members of other intervention units, such as the US Delta Force or the German GSG 9, in specific skills.
Denk het niet, als deze mensen vallen in de categorie verdacht en door de afzetting heen dicht bij de supermarkt proberen te komen. Zeker niet.FicoF schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:11:
BREAKING: Armed police arrest young people on a scooter as they arrive near kosher store
[afbeelding]
https://twitter.com/rConflictNews/status/553553575172128769
Paniekerig?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
paniekerig en mogelijk patsertje die denkt dat ie waarschuwingen politie mag negeren.FicoF schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:11:
BREAKING: Armed police arrest young people on a scooter as they arrive near kosher store
[afbeelding]
https://twitter.com/rConflictNews/status/553553575172128769
Paniekerig?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
If you choose not to decide, you still have made a choice.
[ Voor 30% gewijzigd door gangsta_playa op 09-01-2015 15:14 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Volgens wiki heeft de GIGN 400 operators. Dan heeft de police nationale ook nog swat-groepen, normale arrestatie-teams en kunnen ze ook veel troepen van de Gendarmerie Nationale (100.000 man personeel) inzetten in een hoog geweldsspectrum.MisterEagle schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:11:
[...]
Niet als in, dat een land zelfstandig ingrijpt natuurlijk.. maar bv SAS zit op de hoek zeg maar..
Daarnaast is de GIGN zeker capabel, maar ook die hebben maar een x tal mensen die dienst hebben, een x tal mensen standby en waarschijnlijk alle teams wel paraat deze week.. maar het lijkt me ook stug dat er een paar 100 man bij de GIGN werkt.. het is niet dat je dagelijks zoveel werk voor ze hebt.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
100.000 man moet genoeg zijn tegen drie terroristen...c0ne schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:14:
[...]
Volgens wiki heeft de GIGN 400 operators. Dan heeft de police nationale ook nog swat-groepen, normale arrestatie-teams en kunnen ze ook veel troepen van de Gendarmerie Nationale (100.000 man personeel) inzetten in een hoog geweldsspectrum.
Unit Interventie Mariniers inderdaad, onderdeel van (NL)MARSOF.Daantjeeuh schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:01:
[...]
Nederland heeft wat dat betreft een van de beste anti-terreur eenheden. De BBE of UIM of hoe heten ze nu? Ze veranderen nog wel eens van naam
Live overdag erbij, in de avond de samenvatting, later op de avond interviews met experts en achtergrondverhalen, alsnog schakelen naar een verslaggever ter plaatse: dat is echt iets van deze tijd. Vroeger had je een (wat langer) item in het journaal om 8 uur, en de dag erna een groot artikel in de krant.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:09:
[...]
Maar de meeste Europeanen zijn momenteel aan het werk (of zouden dat moeten zijn) en zien vanavond op tv een samenvatting, waardoor het weer wat verder af lijkt.
Gegroet!
Dat en het feit dat men de gijzelaars/daders/terroristen graag levend te pakken wil krijgen.DGonlag2 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:17:
Hoeveelheid politiemensen/speciale eenheden zegt helemaal niets over hoe ze zo'n situatie kunnen afhandelen.
Wat kan een team van 10.000 man beter dan een team van 10 man? Je zit nog steeds met de gijzelaars, dat is het enige wat de diensten er van weerhoudt om binnen te vallen.
Mosterd na de maaltijd? Ik had de BSB ook al genoemd, al vaker ingezet voor dit soort situatiesAwsom schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:15:
[...]
Unit Interventie Mariniers inderdaad, onderdeel van (NL)MARSOF.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
En reddit heeft de bron van Nu.nl... dus echt betrouwbaar is het niet.Decennia schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:17:
There are now unconfirmed reports about an armed man near Trocadéro district
Bron: Reddit
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Het gebied afzetten + verzegelen alsook verkeer tegenhouden en regelenDGonlag2 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:17:
Hoeveelheid politiemensen/speciale eenheden zegt helemaal niets over hoe ze zo'n situatie kunnen afhandelen.
Wat kan een team van 10.000 man beter dan een team van 10 man? Je zit nog steeds met de gijzelaars, dat is het enige wat de diensten er van weerhoudt om binnen te vallen.
Wat echter wél bevestigd is, is dat place du Trocadéro afgezet is en dat het metrostation gesloten is.xavento schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:18:
[...]
En reddit heeft de bron van Nu.nl... dus echt betrouwbaar is het niet.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Daar gaat het toch niet om? Het gaat er om dat al die manschappen worden ingezet om de veiligheid van het openbare leven te waarborgen.Haribo112 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:14:
[...]
100.000 man moet genoeg zijn tegen drie terroristen...
Cogitationis poenam nemo patitur
BeefHazard schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:18:
[...]
Wat echter wél bevestigd is, is dat place du Trocadéro afgezet is en dat het metrostation gesloten is.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Put that cookie down!
Verwijderd
Snap ik ook wel. Was naar aanleiding van een andere post waarin bezorg werd gevraagd naar of Frankrijk wel voldoende capaciteit had om dit soort situaties af te handelen.Bullet NL schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:19:
[...]
Daar gaat het toch niet om? Het gaat er om dat al die manschappen worden ingezet om de veiligheid van het openbare leven te waarborgen.
Ze hebben al die manschappen echt niet nodig om 3 terroristen uit te schakelen.
Meh. Doemdenkers.shoombak schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:23:
Ze suggereren nu op Sky dat de gijzelingen een manier zijn om de politie bezig te houden terwijl er een grotere aanslag op handen zou zijn.
Hij wordt geinterviewd over wat de tactics van de GIGN zou zijn, maar hij verteld alleen dat ze samen hebben getraint en wil niet teveel vertellen, voor het geval (nou ja, de zekerheid), dat ze meeluisteren/kijken.LoeWn schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:22:
Kan iemand die wel geluid heeft vertellen wat Peter Winner aan het vertellen is op France24?
[ Voor 8% gewijzigd door Firesphere op 09-01-2015 15:25 ]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Het kan altijd natuurlijk. Maar ik hoop het niet.
Zal me niet verwonderen.shoombak schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:23:
Ze suggereren nu op Sky dat de gijzelingen een manier zijn om de politie bezig te houden terwijl er een grotere aanslag op handen zou zijn.
Denk ook dat alle eenheden op scherp staan. Ergens iets 'verdachts' en alles gaat op slot.Bensimpel schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:23:
trocadero is een valse alarm blijkbaar volgens skynews.
[ Voor 12% gewijzigd door hars73 op 09-01-2015 15:26 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Migrator op 09-01-2015 15:25 ]
The metro passing by the Trocadero station is now back to its regular traffic.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik heb collega's die werken in Parijs (ons kantoor daar) en de sfeer is niet fijn.FicoF schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:22:
Hoe is de stemming eigenlijk in Parijs? Zijn daar nu ook minder mensen op straat?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Precies, gelijk hebben ze..... Overlast ten spijt.hars73 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:24:
[...]
Denk ook dat alle eenheden op scherp staan. Ergens iets 'verdachts' en alles gaat op slot.
Ook op France24 staat nu '2 injured' in plaats van 'dead'... gelukkig!
Broers zitten in een zaak ergens buiten parijs.AzzKickah schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:28:
Ik ben ff offline geweest... Er zijn dus nu 5 gegijzelden in een supermarkt en van de broers is geen idee waar ze zijn..?
Er waren berichten dat de gegijzelden door de politie naar buiten werden gebracht. Geen idee wat de afloop daar precies is. Volgens mij zitten de broers nog steeds in de drukkerij.AzzKickah schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:28:
Ik ben ff offline geweest... Er zijn dus nu 5 gegijzelden in een supermarkt en van de broers is geen idee waar ze zijn..?
Weinig vast te knopen aan die tekst-band onderin beeld bij NPO1...
Dan lees je de reddit doorAzzKickah schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:29:
[...]
Weinig vast te knopen aan die tekst-band onderin beeld bij NPO1...
Ja, je gaat eerst zorgen dat er 100.000 man aan politie, gendarme en militairen op de been zijn en het hele land in staat van paraatheid voor je een grotere aanslag gaat plegenshoombak schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:23:
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 09-01-2015 15:31 ]
In de drukkerij inderdaad. Het gaat om dit bedrijf (google maps).krietjur schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:29:
De broers zitten zover ik weet nog steeds in die drukkerij met 1 gijzelaar.
Ja, ik vraag me wel af of al deze berichtgeving niet bijdraagt aan de paniek en angst onder mensen?dcm360 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:15:
[...]
Live overdag erbij, in de avond de samenvatting, later op de avond interviews met experts en achtergrondverhalen, alsnog schakelen naar een verslaggever ter plaatse: dat is echt iets van deze tijd. Vroeger had je een (wat langer) item in het journaal om 8 uur, en de dag erna een groot artikel in de krant.
Dat was een aanslag op het joods museum in Belgie.maartend schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:32:
Trouwens, die gasten van Skynews weten ook wel veel.
Enige maanden geleden zijn er blijkbaar in Nederland een paar mensen omgekomen bij een aanslag op een joodse instelling. Was ook een terroristische aanslag.
Heb ik iets gemist in het nieuws?
Ach Nederland, Belgie, voor Amerikanen is het een pot nat.maartend schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:32:
Trouwens, die gasten van Skynews weten ook wel veel.
Enige maanden geleden zijn er blijkbaar in Nederland een paar mensen omgekomen bij een aanslag op een joodse instelling. Was ook een terroristische aanslag.
Heb ik iets gemist in het nieuws?
Die weet ik, was Brussel. Is nog geen 80 km van mijn huis. Maar ik zoek die in Nederland.Xeon_vl schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:32:
[...]
Dat was een aanslag op het joods museum in Belgie.
Te gek voor woorden, paar uur geleden zaten we op tweakers dit idee voor de gein als alu-hoedjes theorie neer te zetten, nu blijkt dat het waar kan zijn... moeten we toch breder durven te kijken en onze oogkleppen af doen?Bosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:31:
[...]
Ja, je gaat eerst zorgen dat er 100.000 man aan politie, gendarme en militairen op de been zijn en het hele land in staat van paraatheid voor je een grotere aanslag gaat plegen
Lijkt me nogal contraproductief. Denk dat ze teveel films gekeken hebben bij Sky.
Bron?Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:32:
Officieel: 2 doden, bij de Kosher Store. Totaal van 15.
Skynews bedoelt waarschijnlijk de aanslag in Brussel.maartend schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:33:
[...]
Die weet ik, was Brussel. Is nog geen 80 km van mijn huis. Maar ik zoek die in Nederland.
Nou ja, als ze nu in Toulouse oid. toeslaan, dan duurt het toch even voor de parate eenheden ter plaatse zijn.Bosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:31:
[...]
Ja, je gaat eerst zorgen dat er 100.000 man aan politie, gendarme en militairen op de been zijn en het hele land in staat van paraatheid voor je een grotere aanslag gaat plegen
Lijkt me nogal contraproductief. Denk dat ze teveel films gekeken hebben bij Sky.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Het chaos element helpt wel, en de angst is enoooorm veel groter als mensen niet weten wat ze moeten verwachten, dan als het in 1 klap voorbij is. En is angst niet het grote doel?Bosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:31:
[...]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
NPO1 ontkent het nog, ze spreken het net tegen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:32:
Officieel: 2 doden, bij de Kosher Store. Totaal van 15.
Dat Sky News het zegt wil niet zeggen dat het ineens waar kan zijn. Blijft een goed idee om zelf na te denken.MM99 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:33:
[...]
Te gek voor woorden, paar uur geleden zaten we op tweakers dit idee voor de gein als alu-hoedjes theorie neer te zetten, nu blijkt dat het waar kan zijn... moeten we toch breder durven te kijken en onze oogkleppen af doen?
Het dreigingsniveau is in het gehele land maximaal nu, dus alle politie etc is overal opgetrommeld en staat paraat. Dus het is juist het tegenovergestelde.c0ne schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:35:
[...]
Nou ja, als ze nu in Toulouse oid. toeslaan, dan duurt het toch even voor de parate eenheden ter plaatse zijn.
Als je ze zo 24-48 uur bezig kunt houden wordt het toch lastig voor de Fransen.
[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 09-01-2015 15:37 ]
Tja, misschien dadelijk grote attack op Franse kerncentrales oid. Of een andere grote Franse stad, zoals Lyon of Marseille.mr.DJ95 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:36:
[...]
NPO1 ontkent het nog, ze spreken het net tegen.
Vind het wel apart die uitspraak van SKY dat ze iets groters verwachten. 100000 man op de been maar allemaal gericht op controle van 2 gebieden en bescherming van hoeveel andere doelen?
Het zou wel een hele goede afleidings manoeuvre zijn aangezien je je nu kan focussen op een minder beschermd gebied.
Ik schrik hier wel van, zo ver zitten we niet af van Parijs.
Dat zal wel meevallen. In Frankrijk is alles in districten ingedeeld en overal zitten volgens mij wel goede eenheden(waarschijnlijk niet overal gign). Wel heeft Frankrijk een leger van meer dan 100.000 mensen dus uiteindelijk zal mankracht niet het probleem zijn.c0ne schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:35:
[...]
Nou ja, als ze nu in Toulouse oid. toeslaan, dan duurt het toch even voor de parate eenheden ter plaatse zijn.
Dat ze er op tv over praten betekent nog niet dat het waar kan zijn...MM99 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:33:
[...]
Te gek voor woorden, paar uur geleden zaten we op tweakers dit idee voor de gein als alu-hoedjes theorie neer te zetten, nu blijkt dat het waar kan zijn... moeten we toch breder durven te kijken en onze oogkleppen af doen?
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Valt mee, politie/brandweer of de ambulance werken altijd met restdekkingen.c0ne schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:35:
[...]
Dat is de reden dus dat ze bij de drukkerij niet naar binnen vallenmvdswaluw schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:39:
Zou de gijzeling in de winkel een backup voor de drukkerij kunnen zijn en andersom? Als je bij een van de twee binnen valt, dan gaan de gijzelaars op de andere lokatie er aan...
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Als de Fransen alle GSM verkeer blokkeert in hun regio. Dan kunnen ze toch geen communicatie met elkaar hebben.mvdswaluw schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:39:
Zou de gijzeling in de winkel een backup voor de drukkerij kunnen zijn en andersom? Als je bij een van de twee binnen valt, dan gaan de gijzelaars op de andere lokatie er aan...
Ik betwijfel het. Dat zou een goede communicatie vereisen, en dat is er niet omdat het dorpje is "ontdaan" van alle communicatiemogelijkheden behalve die voor de politie, en die zullen dat echt wel goed en anders afstemmen.mvdswaluw schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:39:
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Misschien volgen ze het nieuws wel...Russel88 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:40:
[...]
Als de Fransen alle GSM verkeer blokkeert in hun regio. Dan kunnen ze toch geen communicatie met elkaar hebben.
En tevens de reden waarom de situatie bij de drukkerij nu even niet vol in het nieuws is en de media op afstand word gehouden.Patrick89 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:39:
[...]
Dat is de reden dus dat ze bij de drukkerij niet naar binnen vallen
Misschien hebben ze wel een verbinding open staan, en dat er problemen komen als die wegvalt.Russel88 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:40:
[...]
Als de Fransen alle GSM verkeer blokkeert in hun regio. Dan kunnen ze toch geen communicatie met elkaar hebben.
People as things, that’s where it starts.
Het is niet dat de kerncentrales nu onbewaakt staan omdat die agenten nu naar die drukkerij zijn opgeroepen he.Haribo112 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:37:
[...]
Tja, misschien dadelijk grote attack op Franse kerncentrales oid. Of een andere grote Franse stad, zoals Lyon of Marseille.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Misschien is er een TV in de supermarkt kan die gewoon alles volgen?Russel88 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:40:
[...]
Gaan we nu weer vooruitlopen op de werkelijkheid?Haribo112 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:37:
[...]
Tja, misschien dadelijk grote attack op Franse kerncentrales oid. Of een andere grote Franse stad, zoals Lyon of Marseille.
[ Voor 29% gewijzigd door Bullet NL op 09-01-2015 15:43 ]
Nee duh, maar het zal nu in de huidige situatie relatief lang duren om daar ook anti-terrorisme troepen te krijgen mocht er wat gebeuren.migchiell schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:41:
[...]
Het is niet dat de kerncentrales nu onbewaakt staan omdat die agenten nu naar die drukkerij zijn opgeroepen he.
Ze zijn druk de stroom kabel aan het opzoeken.Joostje123 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:41:
[...]
Misschien is er een TV in de supermarkt kan die gewoon alles volgen?
Over 150 jaar zijn we allemaal dood.Bullet NL schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:42:
[...]
Gaan we nu weer vooruitlopen op de werkelijkheid?
Ze gaan echt niet burgers afslutien van gsm verkeer. Daarnaast, zo kunnen ze hun afluisteren.Russel88 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:40:
[...]
Iemand mag toch wel hardop denken... toe, niet te ver doorslaan he met het 'ontopic' gebeurenBullet NL schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:42:
[...]
Gaan we nu weer vooruitlopen op de werkelijkheid?
Nu nog een fulldome camera op het hoofd van een van de agenten en dan met je VR bril meegenieten. De echte bleving.Jolke schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:42:
Tjonge jonge, wat een gebeurtenissen daar in Frankrijk.
Het hele live-streamen en mee kunnen kijken, plus de media aandach, dat is toch ook raar eigenlijk. We kunnen nu dus gewoon live 'meegenieten': de ultieme reality experience.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
uhh jawel, het GSM netwerk bij de drukkerij is 'uitgezet'MM99 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:42:
[...]
Ze gaan echt niet burgers afslutien van gsm verkeer. Daarnaast, zo kunnen ze hun afluisteren.
en wie weet, misschie gebruiken ze portofoons/walkie-talkies of iets dergelijke
Ehhh, Porto's/WT's halen het niet van Parijs naar Dammartin.MM99 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:42:
[...]
Ze gaan echt niet burgers afslutien van gsm verkeer. Daarnaast, zo kunnen ze hun afluisteren.
en wie weet, misschie gebruiken ze portofoons/walkie-talkies of iets dergelijke
1 Gijzelnemer in de supermarkt, de 2 broers in de drukkerij. That's it.MM99 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:44:
ik ben even de overzicht kwijt.
Waar zijn nu allemaal gijzelingen/overvallen/aanvallers/problemen?
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Supermarkt in het oosten van Parijs, drukkerij ten noordoosten van Parijs, in Dammartin.Puc van S. schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:44:
[...]
1 Gijzelnemer in de supermarkt, de 2 broers in de drukkerij. That's it.
In Dammartin zitten de twee verdachten van de aanval op Charlie. Zij hebben vermoedelijk 1 gijzelaar.MM99 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:44:
ik ben even de overzicht kwijt.
Waar zijn nu allemaal gijzelingen/overvallen/aanvallers/problemen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq