(Afgelopen) MediaMarkt 'BTW weg ermee' & BCC acties 2015 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste
Acties:
  • 287.576 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
Op de website zie ik de Nokia Lumia 735 niet staan. Jammer!

Of zou dit toestel wel in de winkel kunnen liggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvcholten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:44
Vorig jaar waren de topmodellen tv's van verschillende merken uitgesloten, nu lossen ze dat blijkbaar op door de voorraad online in te perken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
Edddd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:26:

Hij kan dan inderdaad wel in de winkel liggen, dit verschilt per filiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-08-2018
Ghostdog schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:23:
Beetje jammer dat ze de prijs van de UE65HU7500 afgelopen vrijdag met €600 hebben verhoogd. Met de BTW actie is die nu dus nog duurder dat de prijs dan dat die voor vrijdag was :(
Ik koop voorlopig niks meer bij MM. Oplichterij is het!
En daarbuiten zijn de meeste dure TV's ineens niet meer op voorraad, terwijl ze dat een aantal dagen geleden nog wel waren....
Wat vragen ze nu voor de TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke keer lees je dezelfde klachten over deze actie. Is het voor de meeste een nieuw fenomeen ofzo? Mediamarkt doet dit al jaren. Prijzen die omhoog gaan een aantal dagen voor de actie. Producten die ineens slecht leverbaar zijn. En telkens lijkt het net of de meeste mensen dit voor het eerst meemaken. Zo is Mediamarkt nu eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Jorgen schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:05:
[...]

Dat klinkt leuk, maar dat hoeven ze natuurlijk niet te doen. Alleen als de actieprijs onder de laagste prijs ligt, moeten ze het verschil terugbetalen. Ze zullen echt niet zomaar over die prijs die je enkele dagen eerder betaald hebt de "BTW-korting" gaan berekenen.

Als jij die ervaring wel hebt, zal iedereen hier ontzettend graag horen waar jij dit voor elkaar krijgt.
Tot nu toe altijd gelukt bij de MediaMarkt in Utrecht, gewoon het product in de doos laten zitten en zeggen dat je het gewoon retour brengt en inlever. Zo heb ik twee jaar terug de 70-200mm f4/L lens mee gekregen en vorig jaar de 70D.

Plus als je het eerder koopt weet je zeker dat het product niet "ineens" is uitverkocht. Het is dat Canon nog geen mooie FF frame met opties om te filmen heeft als de 70D anders had ik die gehaald.

[ Voor 12% gewijzigd door Marc_87 op 26-01-2015 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
RobKJ schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:07:
[...]

Zijn uitgesloten. Qua computers kun je dit aanhouden:
-Desktop PC*
-Laptop*
-Tablet*
-Monitoren*

*= Apple doet in beperkte voorraad mee.

De rest: kabels, routers, switches, videokaarten, geluidskaarten, hoesjes, software, luidsprekers, netwerk harde schijven, harde schijven, SSD's, toetsenborden, muizen etc. doen NIET mee
Printers en scanners doen ook mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobKJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:52
nooberke schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:44:
[...]

Printers en scanners doen ook mee
Je hebt gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 08:40
Edddd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:26:

Ja, de aanbieding geld voor die telefoon. Ik heb hem vandaag gekocht. Zaandam en Amsterdam Centrum hebben hem niet meer. Maar Alkmaar vertelde me aan de telefoon dat ze hem hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
Eerste reclame van MM op SBS6 gezien... Vanaf a.s woensdag 18:00 uur t/m zondag 21% BTW weg ermee.
Vanmiddag laten vertellen dat vanaf morgen 18:00uur BCC al begint met z'n BTW actie... en woensdag ook in de winkels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoisonRX
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-04 01:02
Pyramiden schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:49:
[...]

Ja, de aanbieding geld voor die telefoon. Ik heb hem vandaag gekocht. Zaandam en Amsterdam Centrum hebben hem niet meer. Maar Alkmaar vertelde me aan de telefoon dat ze hem hadden.
En mag ik vragen wat de MM prijs was met de korting eraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:24
Iemand ervaring of coolblue bereid is iets te doen qua prijzen als je het vraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 19:24
henri86 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:55:
Iemand ervaring of coolblue bereid is iets te doen qua prijzen als je het vraagt?
Doen ze niet. Ze zeggen dan dat ze wel de beste service bieden, maar niet de beste prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:25
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:38:
Elke keer lees je dezelfde klachten over deze actie. Is het voor de meeste een nieuw fenomeen ofzo? Mediamarkt doet dit al jaren. Prijzen die omhoog gaan een aantal dagen voor de actie. Producten die ineens slecht leverbaar zijn. En telkens lijkt het net of de meeste mensen dit voor het eerst meemaken. Zo is Mediamarkt nu eenmaal.
Heb zelf vandaag een tv gehaald bij MM die vrijdag nog 50€ duurder was.. hierdoor aangenaam verrast en kan woensdag avond nog de btwkorting komen ophalen.

Het hoeft dus niet altijd zo te zijn dat de prijzen verhoogd worden ze kunnen ook omlaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Wat ik op het oog had, is inmiddels niet meer online op voorraad, doch heeft een levertijd tot 8 dagen. Daarmee valt het natuurlijk buiten de actie... Wel jammer voor MM, want nu koop ik het ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 21:42

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

IGC058 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:04:
[...]

Heb zelf vandaag een tv gehaald bij MM die vrijdag nog 50€ duurder was.. hierdoor aangenaam verrast en kan woensdag avond nog de btwkorting komen ophalen.

Het hoeft dus niet altijd zo te zijn dat de prijzen verhoogd worden ze kunnen ook omlaag..
In mijn ervaring is het of zo dat de prijzen kunstmatig verhoogd worden o.i.d, of zo dat het uberhaupt niet echt een goede deal is. Ik weet niet welke TV dat was, maar heb je gekeken naar de prijzen bij andere winkels of van vergelijkbare TVs (bij andere winkels)?

Ik zeg niet dat het niet kan, maar 9/10 keer kan ik er wel ergens een addertje onder vinden.

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

IGC058 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:04:
[...]

Dat zal echter eerder hoge uitzondering zijn dan regel.
Ik ga mij toch oriënteren op bepaalde producten, en dan ga ik woensdag gewoon eens rustig naar de MM.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-09 15:16
Bee.nl schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:00:
[...]

Ik denk dat het gedaan wordt ter voorkoming van teruggestuurde producten die daags voor de actie besteld zijn om zo alsnog de korting te kunnen krijgen. Niets om je druk over te maken lijkt me.
Dat is inderdaad wat ik zelf ook al dacht, of misschien zelfs voorraad check om straks gezeik te voorkomen. Lijkt mij ook dat het straks gewoon in orde is, maar toch wel even fijn om te weten wat er precies aan de hand is, ivm wel of niet naar de winkel gaan.

Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDee
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-08 16:30
zal de google chromecast ook meedoen ?

wat korting is altijd meegenomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Laatst online: 11-09 17:20
DonDee schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:11:

Nope, valt ook onder computer accessoires!

Enkel Desktop, Laptop, Tablet, Monitor, Printer en Scanner doen mee wat betreft computerproducten of daaraan gerelateerde spullen.

www.mediamarkt.nl/btw voor de voorwaarden

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Marc_87 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:38:
[...]

Tot nu toe altijd gelukt bij de MediaMarkt in Utrecht, gewoon het product in de doos laten zitten en zeggen dat je het gewoon retour brengt en inlever. Zo heb ik twee jaar terug de 70-200mm f4/L lens mee gekregen en vorig jaar de 70D.

Plus als je het eerder koopt weet je zeker dat het product niet "ineens" is uitverkocht. Het is dat Canon nog geen mooie FF frame met opties om te filmen heeft als de 70D anders had ik die gehaald.
Dat is zo. Enerzijds is het vanuit MediaMarkt niet helemaal netjes, anderzijds vanuit de klant niet. Evengoed is het van beide kanten heel begrijpelijk. Enfin, zolang je het koopt voor een prijs die voor beide partijen acceptabel is, moeten we ook niet zeuren.

Wel mooi dat dit je gelukt is, natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Jorgen op 26-01-2015 22:24 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTheMan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 13:07
Ik ben vanavond bij de Mediamarkt in Amsterdam geweest. Hoewel de GoPro Hero 4 Black op de website stond vermeld als 'niet leverbaar', waren er bij het filiaal zelf een stuk of 7 voorradig. Ik zou de mensen in dit topic dus willen adviseren zich niet te frustreren over de voorraad- en levertijdindicaties op de Mediamarkt website, en in plaats daarvan naar de winkel te gaan.

Ik vroeg een medewerker of de BTW actie ook geldig zou zijn voor GoPro camera's en dat was voor zover hem bekend inderdaad het geval. Hem waren precies dezelfde actievoorwaarden bekend als die op de mediamarkt website staan vermeld. Vervolgens vroeg ik hoe snel hij verwachtte dat ze uitverkocht zouden raken en hij verwachtte de eerste avond.

Vervolgens wees hij me erop dat wat hier op het forum wordt gemeld, namelijk dat je het product nu kunt kopen en vervolgens tijdens de BTW actie de eventuele korting kunt terugkrijgen, ook expliciet in de actievoorwaarden vermeld staat:
Wat kan ik doen als ik een product net voor de btw-actie heb gekocht en de korting ben misgelopen?
Als u een artikel in de winkel maximaal 14 dagen voor de btw-actie heeft gekocht kunt u zich met factuur of kassabon melden bij de betreffende Media Markt-winkel. Aankopen gedaan in onze webshop komen niet in aanmerking voor deze laagsteprijsgarantie.
Dan moet het product natuurlijk wel worden afgeprijsd. Als je het product in de verpakking laat kun je deze natuurlijk ook nog retourneren indien dit niet het geval is. Ik heb de GoPro in ieder geval gekocht en meteen uit de verpakking getrokken. Als deze niet blijkt mee te doen aan de BTW actie zal ik er ook geen spijt van hebben, maar het heeft er alle schijn van dat er dit jaar simpelweg meer producten meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 08:40
PoisonRX schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:54:
[...]

En mag ik vragen wat de MM prijs was met de korting eraf?
Dat zou 220/1,21 moeten zijn. Maar de korting claim ik later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:05
Schizo007nl schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:20:
[...]

Enkel Desktop, Laptop, Tablet, Monitor, Printer en Scanner doen mee wat betreft computerproducten of daaraan gerelateerde spullen.

Aan de ene kant begrijp ik al die vragen ook wel. De voorwaarden zijn redelijke multi-interpretabel, zeker wat betref computer accessoires.

Alle vragen die over Apple gaan begrijp ik dus absoluut niet: dat is namelijk absoluut niet multi-interpretabel.

Overigens voor wie het graag wil weten; bij Media Markt Tilburg staan echt pallets vol met Sonos spul.

[ Voor 8% gewijzigd door SquareOne op 26-01-2015 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 15:22
bijna alle producten staan nu met een langere levertijd op de website, ik vermoed dat dit woensdag als de actie start wel is aangepast.

buiten het feit dat als je iets besteld tijdens de actie , de levertijd gerust 4-5 dagen in beslag kan nemen.
( ervaring van vorig jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:26
SquareOne schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:24:
[...]
Alle vragen die over Apple gaan begrijp ik dus absoluut niet: dat is namelijk absoluut niet multi-interpretabel.
Ik doe mezelf graag geloven dat er een kans in zit dat men je gaat matsen bij een Apple product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Amps schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:27:
[...]

Ik doe mezelf graag geloven dat er een kans in zit dat men je gaat matsen bij een Apple product.
In Tilburg niet, wilde 2x rMBP van €1529 kopen + iPad Mini 2 + printer, er zat écht €0 speling in.
Sterker nog; zelfs studentenkorting was niet mogelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door SquareOne op 26-01-2015 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 10:16
MediaMarkt Nieuwegein gaat ook nog niet mee met de actie op dit moment. Dat word dus eind van de week teruggaan met de bon. Ik vermoed dat ik het mag gaan spelen op de laagste prijsgarantie als ik het topic goed lees :)

Ondertussen geniet ik alvast van m'n nieuwe TV, nu de rest van de kamer nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassierau
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-04 20:24
Vallen hoofdtelefoons ook onder accessoires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
Bassierau schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:34:
Vallen hoofdtelefoons ook onder accessoires?
Kun je een hoofdtelefoon zonder ander apparaat gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassierau
  • Laatst online: 17-04 20:24
Pred! schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:36:
[...]

Zo had ik er nog niet over nagedacht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 18:28

Edd

Scorpio861 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:25:
bijna alle producten staan nu met een langere levertijd op de website, ik vermoed dat dit woensdag als de actie start wel is aangepast.

buiten het feit dat als je iets besteld tijdens de actie , de levertijd gerust 4-5 dagen in beslag kan nemen.
( ervaring van vorig jaar)
Ik vermoed ook dat men de levertijden hebben opgerekt op de site om gezeur van mensen te voorkomen dat ze hun product niet de volgende dag hebben geleverd gekregen. Ze zullen het aardig druk krijgen met al die bestellingen.
Ik heb dezelfde ervaring een aantal jaar geleden met een telefoon tijdens de BTW-dagen. Op de site stond ook de volgende werkdag geleverd. Ging alleen een paar dagen overheen. Ik vond dat geen probleem en wachtte dan ook rustig af. Ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die gaan bellen en mailen met de vraagn waarom ze hun product nog niet hebben ontvangen..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je kunt het ook omdraaien: Kun je een MP3 speler zonder hoofdtelefoon gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:43:
[...]

Je kunt het ook omdraaien: Kun je een MP3 speler zonder hoofdtelefoon gebruiken?
Ja sommige wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En sommige hoofdtelefoons hebben ingebouwde radio...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:45
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:43:
[...]

Ja natuurlijk, je kunt m aanzetten en de muziek afspelen. Of je er wat aan hebt is een tweede. Een headphone kun je echt niets mee zonder speler, behalve dan ernaar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 15-09 10:44
"Ook geldig op Mac Pro en Mac Air"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Laatst online: 03:33

BPP

Ghostdog schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:23:
Beetje jammer dat ze de prijs van de UE65HU7500 afgelopen vrijdag met €600 hebben verhoogd. Met de BTW actie is die nu dus nog duurder dat de prijs dan dat die voor vrijdag was :(
Ik koop voorlopig niks meer bij MM. Oplichterij is het!
En daarbuiten zijn de meeste dure TV's ineens niet meer op voorraad, terwijl ze dat een aantal dagen geleden nog wel waren....
De UE65HU7500 was bij MM 2600 euro?? Dat geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekhj
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-08 13:06
Aghanim schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:57:
[...]

Alleen jammer dat Dixons sowieso al niet erg goedkoop was met de Macbooks, waardoor de prijzen inclusief 10% korting maar zeer weinig goedkoper zijn (Air 128GB = 4 euro goedkoper en Retina Pro 128GB ongeveer 30 euro). Daar word ik persoonlijk niet erg enthousiast van.
Ja, maar ik ging niet voor de Air. Ik wilde namelijk de 512 GB Retina hebben, en daar is Dixons nu wel bijzonder goedkoop mee.

Apple prijs: 1829
MM prijs: 1789
Dixons prijs: 1649

Is toch mooi meegenomen in mijn ogen, die 140 tot 180...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
niekhj schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:51:
[...]

Ja, maar ik ging niet voor de Air. Ik wilde namelijk de 512 GB Retina hebben, en daar is Dixons nu wel bijzonder goedkoop mee.

En nog 7.50 € korting met de kortingscode DIXONS
Scheelt ook weer wat 8)

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Laatst online: 15-09 08:57
nooberke schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:48:
[...]

Grappige is dat als de Dixons ze 10% afprijst je ze bij de Mediamarkt ook met 10% korting kan meekrijgen...

Gewoon de normale laagste prijs garantie :+
Vreemde verschillen nu:
MM heeft nu de MBP 13 / 2.8 / 128 voor 1499 (!)
de apple store is de 2.8 1314,- en de 2.6 1222,-
bij Dixons is de 2.6 variant 1196,-

Toch wel verschillen hoor. Dixons is nu het goedkoopst. MM lijkt nog niet mee te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Supertip schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:00:
[...]

En nog 7.50 € korting met de kortingscode DIXONS
Scheelt ook weer wat 8)
Die werkt niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
niekhj schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:51:
[...]

Bedoel je deze?
http://www.bcc.nl/compute...b-2,8-ghz-mgx92n-a(78931)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Laatst online: 15-09 08:57
Zelfde prijs inderdaad. Maar ik zie niet de garantieduur. 3 jaar bij Dixons is wel veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekhj
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-08 13:06
oltk schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:05:
[...]

Zelfde prijs inderdaad. Maar ik zie niet de garantieduur. 3 jaar bij Dixons is wel veel...
Inderdaad. Zelfde prijs, maar dan met 3 jaar garantie. Beste keus wat mij betreft met zo'n dure aankoop.
In de webshop van mediamarkt zijn raar genoeg alle MacBooks verdwenen. Wat een pauperzaak: alleen nog de CTO 128 GB Air en CTO 128 GB Retina zijn online verkrijgbaar.

Zie hier:
http://www.mediamarkt.nl/...%3Dtrue&sort=&view=&page=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasez
  • Laatst online: 08-09 11:21
Sjoerdiee schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:19:
Even gekopieerd vanaf internet ;)

Foutieve berekening 21% BTW:

Televisie oude prijs: € 2000,- (inclusief BTW)
Berekening: € 2000,- / 100 = € 20,- * 21 = € 420,-
Televisie nieuwe prijs: € 2000,- - € 420,- = € 1580,-

Juiste berekening 21% BTW:

Televisie oude prijs: € 2000,- (inclusief BTW)
Berekening: € 2000,- / 121 = € 16,53 * 21 = € 347,11
Televisie nieuwe prijs: € 2000,- - € 347,11 = € 1652,89

De effectieve korting die tijdens de BTW- actie ontstaat is dus een slordige 17,36%
(€ 347,11 / € 2000,- = 0,173 * 100 = 17,36%)

Of er tijdens de BTW vrije dagen van de MediaMarkt nu wel of geen BTW 'echte' BTW als korting wordt gehanteerd. Feit is dat er tijdens de MediaMarkt actie op veel electronica een effectieve korting geldt van maar liefst 17,36%.
Man man man, dat mensen dit zo opschrijven |:( :F
De berekeningen kloppen van geen kant: 2000/121 =/= 347,11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was tm zondag 25-1-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 18:51
Phasez schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:19:
[...]

An sich wel hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sammy09
  • Laatst online: 04-11-2024
[...]

2000/1.21 Sneller kan niet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 13:37
Even ter info, ben vandaag langs geweest in media markt Hoofddorp en meerdere verkopers garandeerde mij dat zelfs op de duurdere canon modellen ( 5dm3, 6d, 7dm2 ) de btw actie van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Nog meer mensen al hun aankoop btw vrij kunnen doen bij de MM den haag door middel van de flyer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mschrijver88 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:43:
Even ter info, ben vandaag langs geweest in media markt Hoofddorp en meerdere verkopers garandeerde mij dat zelfs op de duurdere canon modellen ( 5dm3, 6d, 7dm2 ) de btw actie van toepassing is.
Heb je ze ook naar Nikon gevraagd? Heeft de MM uberhaupt de duurdere Nikon's, zoals de D810?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2015 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr StrangeLove
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-11-2023
[...]

Wellicht als hipster oorwarmers? Het is nog aardig koud 's ochtends vroeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dan heb je ontzettend mazzel als het straks ook zo is : MediaMarkt in Rotterdam Alexandrium heeft de 7D Mark II niet eens op voorraad en gaan er ook geen korting op geven volgens de medewerker die ik heb gesproken.

Ik ben maar doorgereden naar Kamera Express en daar mijn geld uitgegeven, want alles was op voorraad :

- Body
- Grip
- 3x batterij

Als ik iets ontzettend graag wil hebben dan laat ik me nergens door tegenhouden :Y) >:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadonder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:29
*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door Perkouw op 27-01-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 10:34
Verlichting staat op de uitzonderingenlijst. Nee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:32
tegenstrijdig, want de MM Heerhugowaard vertelde me juist weer dat Canon dit jaar in zijn geheel niet meedoet met de actie.

Hoe dan ook, het lijkt erop dat je het simpelweg moet treffen met de winkel en medewerker of je nu wel/niet de korting krijgt ;)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martgom
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 22:31
Gisteren was ik bij MM Utrecht HC en daar lag nog een Nikon D610, Canon 7d en 5d en nog wel wat meer modellen, de verkoper had net te horen gekregen dat ze op de foto afdeling geen uitzonderingen krijgen, dus alle apparatuur gaat mee doen met de BTW actie.

99x TS-165C2 | ZO | 16,33 kWp | SolarEdge SE15K 3 Fase | NIBE F2040-16 | SMO20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobKJ schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:07:
[...]

Zijn uitgesloten. Qua computers kun je dit aanhouden:
-Desktop PC*
-Laptop*
-Tablet*
-Monitoren*

*= Apple doet in beperkte voorraad mee.

De rest: kabels, routers, switches, videokaarten, geluidskaarten, hoesjes, software, luidsprekers, netwerk harde schijven, harde schijven, SSD's, toetsenborden, muizen etc. doen NIET mee
Mediamarkt zegt dat Apple uitgesloten is, hier is een paar keer op het forum gezegd dat Apple wel mee doet in beperkte voorraden? Hoe moet ik dit nu zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-08 14:30

fabulaus

Ja toch

Kwam deze nog tegen in mijn zoektocht naar meer informatie over de actie:

Informatie over MediaMarkt BTW actie 2015

Nuttige info en ook een uitleg waarom dit een goed moment is om te kopen. Wellicht goed voor in de OP.

[ Voor 4% gewijzigd door fabulaus op 27-01-2015 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
niekhj schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:13:
[...]

In de webshop van mediamarkt zijn raar genoeg alle MacBooks verdwenen. Wat een pauperzaak: alleen nog de CTO 128 GB Air en CTO 128 GB Retina zijn online verkrijgbaar.

Zie hier:
http://www.mediamarkt.nl/...%3Dtrue&sort=&view=&page=
De verklaring daarvoor is denk is niet zo ingewikkeld, enkele CTO modellen van Apple zullen meedoen met de actie...de rest niet

Ik denk dat ze bang zijn voor mensen die Macbooks kopen en daarna teleurgesteld zijn omdat ze niet meedoen in de actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:34
fabulaus schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:43:

Nuttige info en ook een uitleg waarom dit een goed moment is om te kopen. Wellicht goed voor in de OP.
Wanneer er dan 17,4% korting wordt gegeven op toch al behoorlijk scherpe prijzen is het dus hét moment om te gaan kopen.
Tsja, dat zul je dus echt per product moeten gaan bekijken, het zal niet de eerste keer zijn dat productprijzen voor dit soort acties omhoog gegooid worden en je uiteindelijk nauwelijks goedkoper uitbent.

Neemt niet weg dat er best leuke dingetjes tussen kunnen zitten, maar let gewoon goed op wat je ergens voor betaald.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:29
fabulaus schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:43:

Niet helemaal eerlijk natuurlijk. De producten die nu met btw korting worden verkocht zijn modellen van vorig jaar. Zoals in je link aangehaald de Samsung tv. De nieuwe modellen zijn al aangekondigd en komen de komende weken/maanden uit.

Ja, wat de mediamarkt nu verkoopt kom je wellicht later niet meer goedkoper tegen. Wellicht kom je de producten helemaal niet meer tegen omdat straks alleen de nieuwe modellen in de winkel staan.

Anders gezegd, dit is juist een goed moment voor de mediamarkt om van de oude modellen af te komen.

Mijn verhaal gaat overigens alleen op over modellen waarbij opvolgers snel in de markt gezet worden.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspernts
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 12:04
Was al een tijdje de pricewatch: LG 42LB671V Zwart in de gaten aan het houden. Deze kostte een week of misschien 2 nog €630,-, nu keek ik gisteren en is hij in de MM webshop in eens €699,-...
Na die 21% BTW korting kan ik dan alsnog beter de pricewatch: LG 42LB670V Zilver (zelfde model andere kleur) aanschaffen bij een andere winkel.

Kan ik hier nog iets tegen doen als ik langs ga bij de MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 17:33

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

nooberke schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:47:
[...]

De verklaring daarvoor is denk is niet zo ingewikkeld, enkele CTO modellen van Apple zullen meedoen met de actie...de rest niet

Ik denk dat ze bang zijn voor mensen die Macbooks kopen en daarna teleurgesteld zijn omdat ze niet meedoen in de actie
Geldt de btw-actie ook voor Apple-artikelen?
Nee. Apple-artikelen zijn uitgesloten van de btw-actie.

Bron: http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
ocn schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:26:
[...]

Geldt de btw-actie ook voor Apple-artikelen?
Nee. Apple-artikelen zijn uitgesloten van de btw-actie.

Bron: http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw.html
Ik heb uit meerdere bronnen begrepen dat er enkele CTO modellen mee zullen doen ;)
Specialist89 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 01:42:
[...]

Ipads en Iphones hebben inderdaad nooit meegedaan, dit jaar zijn daar dus de Imacs en Macbooks bijgekomen.
Geloof het nou maar er zullen alleen een paar cto's komen wat kan verschillen per verstiging ;)

De medewerkers van de MM in Den Haag en Rijswijk zijn de trouwens de bron, deze hadden de voorwaarden van de actie op zak.
Schizo007nl schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:34:
[...]

Die 3 jaar garantie stelt niets voor.. Overigens komt er een CTO Apple MacbookPro Retina 13 inch in beperkte aantallen in de aanbieding :) 2.8Ghz, 8Gb, 128Gb SSD voor 1199

Tevens een iMac 1.4Ghz, 8Gb, 1TB voor 1029 en een MacBook Air 13 inch met 8Gb, 128Gb voor 949

Dit zijn speciaal bestelde modellen die ze voor de bovenstaande actieprijzen verkopen, toch een leuke geste van MM. OP = OP :)

[ Voor 58% gewijzigd door nooberke op 27-01-2015 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 09:14
Gisteravond naar de MM in DH geweest. Je kunt daar nu alles al meenemen met de btw korting, dus sla je slag. ;)

Heb ook nog even nagevraagd of Apple bij hun wel meedoet, maar helaas. Ze hebben wel een drietal modellen (21,5" iMac, 13" MacBook Pro, en de laatste ben ik kwijt) waar ze iets korting op kunnen geven en uiteraard doen ze met Dixons mee (alleen mis je dan 3 jaar garantie).

Wat ook wel het vermelden waard is is dat de Sonos Playbar niet, en volgens de verkoper nergens, op voorraad is i.v.m. leveringsproblemen bij Sonos zelf. Ze zouden volgens hem ook niet meer binnen komen tijdens de btw-vrije dagen en bestellen was niet mogelijk.

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• namo_h
  • Laatst online: 15-09 14:44
Mijn nieuwbouwwoning wordt komende maand opgeleverd. Om die reden heb ik een lijstje gemaakt met artikelen die ik nog moet kopen. Met het oog op de BTW-actie heb ik hier 2 weken geleden de mediamarkt websiteprijzen ingezet zodat ik in de gaten kon houden of de prijzen aangepast zouden worden. In totaal heb ik 21 artikelen op mijn lijstje staan (dit is incl. 2e keuze etc.)

Gisteren waren alle prijzen nog exact gelijk met de prijzen van 2 weken geleden. Vanochtend is 1 artikel met €10.- in prijs verhoogd. Namelijk de ZANUSSI ZRA33100WA

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Z39mkjV.jpg?1

Welliswaar maar €10.- (en ook niet mijn eerste keuze) Maar er worden dus wel degelijk prijzen verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

deCube schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:30:
Gisteravond naar de MM in DH geweest. Je kunt daar nu alles al meenemen met de btw korting, dus sla je slag. ;)

Heb ook nog even nagevraagd of Apple bij hun wel meedoet, maar helaas. Ze hebben wel een drietal modellen (21,5" iMac, 13" MacBook Pro, en de laatste ben ik kwijt) waar ze iets korting op kunnen geven en uiteraard doen ze met Dixons mee (alleen mis je dan 3 jaar garantie).

Wat ook wel het vermelden waard is is dat de Sonos Playbar niet, en volgens de verkoper nergens, op voorraad is i.v.m. leveringsproblemen bij Sonos zelf. Ze zouden volgens hem ook niet meer binnen komen tijdens de btw-vrije dagen en bestellen was niet mogelijk.
Bij MM Rijswijk waren gisteren rond lunch maar liefst 18 playbars opgestapeld. Ook het andere sonos spul was zeer ruim op voorraad, behalve de sub, daar was alleen een showmodel van. Medewerker bevestigde dat het ook mee ging doen met de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• namo_h
deCube schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:30:
Gisteravond naar de MM in DH geweest....
DH? Den Haag, Den Ham of Den Helder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Laatst online: 13-09 09:14
Bizzarro schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:33:
[...]

Bij MM Rijswijk waren gisteren rond lunch maar liefst 18 playbars opgestapeld. Ook het andere sonos spul was zeer ruim op voorraad, behalve de sub, daar was alleen een showmodel van. Medewerker bevestigde dat het ook mee ging doen met de actie.
Ah, dan ga ik daar nog even langs. Merci!
namo_h schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:34:
[...]

DH? Den Haag, Den Ham of Den Helder?
Sorry, is zo vanzelfsprekend voor mij. Den Haag. :) (overigens, in de andere plaatsen die je noemt zit geen MM)

[ Voor 4% gewijzigd door deCube op 27-01-2015 09:37 ]

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 18:51
Ze hebben ook alle UHD tv's van de site gehaald volgens mij, Samsung dan in ieder geval. Leuk staaltje bezeikte zooi weer.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
namo_h schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:32:
Mijn nieuwbouwwoning wordt komende maand opgeleverd. Om die reden heb ik een lijstje gemaakt met artikelen die ik nog moet kopen. Met het oog op de BTW-actie heb ik hier 2 weken geleden de mediamarkt websiteprijzen ingezet zodat ik in de gaten kon houden of de prijzen aangepast zouden worden. In totaal heb ik 21 artikelen op mijn lijstje staan (dit is incl. 2e keuze etc.)

Gisteren waren alle prijzen nog exact gelijk met de prijzen van 2 weken geleden. Vanochtend is 1 artikel met €10.- in prijs verhoogd. Namelijk de ZANUSSI ZRA33100WA

[afbeelding]

Welliswaar maar €10.- (en ook niet mijn eerste keuze) Maar er worden dus wel degelijk prijzen verhoogd.
Die 21 producten waren allemaal bij de Mediamarkt te krijgen? Ben eigenlijk wel benieuwd, is dit de enige welke van prijs is veranderd? Ook niks goedkoper geworden?

Die 10 euro op de Zanussi valt niet echt te verklaren...de concurrenten waar het systeem naar kijkt zijn nog duurder dus eigenlijk is die prijs nog best scherp:
pricewatch: Zanussi ZRA33100WA

De hier in de gaten gehouden Moto G is nog steeds even duur :+

EDIT: Voor hieronder....
Chromecast is een mediaplayer, en mediaplayers vallen onder de afdeling computer accessoires

[ Voor 4% gewijzigd door nooberke op 27-01-2015 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Laatst online: 15-09 11:50
Valt de Google chromecast onder de aanbieding? Of geldt dit als een accessoire?

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Gister bij de mm Leeuwarden navraag gedaan of de fitbit, jawbone up etc onder de actie vallen (zouden onder smartwatches kunnen vallen die wel meedoen, of accessoires, die niet meedoen), de medewerker had een excel lijst met alle productgroepen e.d. met daarachter ja of nee voor meedoen en blijkbaar vallen deze apparaten onder smartwatches want ze doen gewoon mee :)

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een Nikon objectief 70-200 f2.8 ergens in de schappen van de MM gezien?
Is in principe web-only product en ook nog eens tijdelijk niet op voorraad.
Maar mocht iemand dat product ergens zien liggen verneem ik het graag.
Woon zelf in de regio ZH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

crepsly schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:39:
Valt de Google chromecast onder de aanbieding? Of geldt dit als een accessoire?
Die vraag is hier al twee keer eerder gesteld. Er is een zoekfunctie bovenaan de pagina. Verder zie de topicwarning; blijkbaar lezen veel mensen daar overheen :)
greatgonzo schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:20:
doet de Google Chrome cast ook mee?
DonDee schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:11:

Schizo007nl schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:20:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
[...]

Ik heb het ook maar van internet af gehaald ;) stond daar overigens al bij

Voor de mensen die niet snappen dat het geen 21% maar 17,36 is

[ Voor 3% gewijzigd door Pannekoek_NL op 27-01-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordofthelints
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 00:10

lordofthelints

Evil_ivanhoe in former GoTlife

Gisteravond alvast bij MM Groningen Sontweg een Lenovo G72 notebook en een Gopro Hero 3+ music opgehaald. Donderdagmorgen maar eens proberen een rustig moment te vinden om de BTW terug te vangen! :-)

Groningen heeft twee vestigingen. Ik ben dus even heen en weer gefietst. Het viel me op dat er zelfs tussen deze vestigingen prijsverschillen waren! Let hier dus op!!

Een Gopro Hero 3+ Music edition lag op de Westerhaven nog voldoende op voorraad voor 399 euro. Op de sontweg kon ik nog net de laatste voor 339 euro meenemen! Mazzeltje dus!

Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Stel de chromecast zou mee doen, heb je het over 6 euro korting. Poeh poeh. Voor 35 euro is de prijs kwaliteit van dat ding geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipodejunk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-11-2022
ik ga zo ook ff naar de MM in Utrecht.. hopelijk hebben ze de Gopro 3+ blackedition!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeKo
  • Laatst online: 15-09 11:02
pipodejunk schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:27:
ik ga zo ook ff naar de MM in Utrecht.. hopelijk hebben ze de Gopro 3+ blackedition!!
Hoor graag je ervaring, ga dadelijk in mijn pauze even naar MM Maastricht kijken of ik een GoPro kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
namo_h schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:32:
Ja, maar dat gebeurt het hele jaar door, op allerlei producten. De prijzen bij de concurrentie zijn niet constant, de vraag fluctueert en de prijzen bij toeleveranciers zullen ook wel eens wijzigen. Sommigen hier zijn er wel erg gebrand op om te bewijzen dat ze opgelicht worden, waarbij iedere verhoging als bewijs wordt gezien en een verlaging als "uitzondering op de regel".

Het beste wat je kunt doen is gewoon via de pricewatch, kieskeurig e.d. in de gaten houden wat de gangbare prijs is elders.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Atomsk schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:32:
Sommigen hier zijn er wel erg gebrand op om te bewijzen dat ze opgelicht worden, waarbij iedere verhoging als bewijs wordt gezien en een verlaging als "uitzondering op de regel".
Uiteindelijk is dat ook zinloos. Het gaat er immers om of jij bereid bent de prijs te betalen voor het product dat jij op dat moment nodig hebt. Is het te duur, dan koop je het gewoon niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• namo_h
nooberke schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:38:
[...]

Die 21 producten waren allemaal bij de Mediamarkt te krijgen? Ben eigenlijk wel benieuwd, is dit de enige welke van prijs is veranderd? Ook niks goedkoper geworden?

Die 10 euro op de Zanussi valt niet echt te verklaren...de concurrenten waar het systeem naar kijkt zijn nog duurder dus eigenlijk is die prijs nog best scherp:
pricewatch: Zanussi ZRA33100WA

De hier in de gaten gehouden Moto G is nog steeds even duur :+
Ja alle producten zijn bij de MM (webshop) te krijgen overige 20 producten zijn nog exact even duur als op 12-01. Hieronder als voorbeeld een overzichtje van de printers.

_______________________MM Prijs__BTW Actie_Cashback__Totaal__Korting____Elders (incl cb)
HP Envy 7640 e-All-in-One__149,95___123,93_______40,00_____83,93___66,02____109,95
HP Envy 5530 e-All-in-One__78,95____65,25 ________15,00____50,25___28,70____54,00
HP Envy 5534 e-All-in-One__109,00___90,08________15,00____75,08___33,92____94,00
HP Envy 5640 e-All-in-One__99,95____82,60 ________20,00____62,60__37,35_____79,95
HP Envy 5644 e-All-in-One__139,00___114,88_______20,00____94,88___44,12____119,00
*Ik heb maar 1 printer nodig maar heb per producten schaduwlijstje voor het geval er artikelen uitverkocht zijn

Overigens zijn alle 21 producten met de btw-actie bij de MM goedkoper dan elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• namo_h
Atomsk schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:32:
[...]

Ja, maar dat gebeurt het hele jaar door, op allerlei producten. De prijzen bij de concurrentie zijn niet constant, de vraag fluctueert en de prijzen bij toeleveranciers zullen ook wel eens wijzigen. Sommigen hier zijn er wel erg gebrand op om te bewijzen dat ze opgelicht worden, waarbij iedere verhoging als bewijs wordt gezien en een verlaging als "uitzondering op de regel".

Het beste wat je kunt doen is gewoon via de pricewatch, kieskeurig e.d. in de gaten houden wat de gangbare prijs is elders.
Klopt, en ik ga ook niet persé bij de MM kopen omdat daar de BTW-actie is. Als blijkt dat elders goedkoper is dan koop ik uiteraard elders (Ik ben toch niet gek 8)7 )

Het ging mij erom dat hier geopperd werd dat ze prijzen verhogen en ik had toevallig een afbeelding waarop ik het kon laten zien. Dan hoeft er ook niet meer gespeculeerd te worden.

that's it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Laatst online: 03:33

BPP

Phusebox schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:36:
Ze hebben ook alle UHD tv's van de site gehaald volgens mij, Samsung dan in ieder geval. Leuk staaltje bezeikte zooi weer.
Zie er nog genoeg staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 18:51
BPP schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:56:
[...]

Zie er nog genoeg staan
Dan is de pagina gewijzigd ofzo want ik vind geen enkele HU7500 of HU8500

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Woensdag wou ik even naar de MM gaan om een nieuwe controller te halen voor X360, maar in de TS staat dat console accessoires word uitgesloten, kan iemand dit confirmeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Avatar_Aang schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:03:
Woensdag wou ik even naar de MM gaan om een nieuwe controller te halen voor X360, maar in de TS staat dat console accessoires word uitgesloten, kan iemand dit confirmeren?
Dat staat inderdaad in de TS ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Aghanim schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:05:
[...]

Dat staat inderdaad in de TS ja.
:9 Daar vroeg ik inderdaad wel om, wat ik dus graag wil weten is of controllers ook echt geen korting meer hebben in de fysieke winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Nu online

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Maar eens kijken of ze misschien een Dell Ultrasharp in de aanbieding hebben. Zie dat deze niet verkopen in de webshop maar misschien in de winkel wel.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 18:28

Edd

Avatar_Aang schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:08:
[...]

:9 Daar vroeg ik inderdaad wel om, wat ik dus graag wil weten is of controllers ook echt geen korting meer hebben in de fysieke winkels.
Daar is maar op 1 manier achter te komen.. Naar de winkel gaan en vragen. Volgens de voorwaarden van de MM zijn ze uitgesloten, want accessoire.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:13
Ik heb al een tijd een wasmachine in bestelling staan bij Mediamarkt Arena. Nou viel me vorige week op dat deze wasmachine inmiddels goedkoper op de website van MM stond. Ben dus naar de winkel gegaan en heb gevraagd om de prijs op mijn bestelling aan te passen. De medewerker gaf mij toen het advies om tot morgen te wachten. Dan zou ik nog eens korting bovenop die nieuwe prijs krijgen.
Ik heb destijds de bestelling voor 540 euro gedaan. Vorige week stond de wasmachine voor 499 online. Deze week voor 589. Met BTW korting is hij nu ongeveer 489. Met andere woorden 10 euro extra korting. Ga morgen toch maar langs, maar een beetje raar is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeKo
  • Laatst online: 15-09 11:02
AgeOfPanic schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:22:
Ik heb al een tijd een wasmachine in bestelling staan bij Mediamarkt Arena. Nou viel me vorige week op dat deze wasmachine inmiddels goedkoper op de website van MM stond. Ben dus naar de winkel gegaan en heb gevraagd om de prijs op mijn bestelling aan te passen. De medewerker gaf mij toen het advies om tot morgen te wachten. Dan zou ik nog eens korting bovenop die nieuwe prijs krijgen.
Ik heb destijds de bestelling voor 540 euro gedaan. Vorige week stond de wasmachine voor 499 online. Deze week voor 589. Met BTW korting is hij nu ongeveer 489. Met andere woorden 10 euro extra korting. Ga morgen toch maar langs, maar een beetje raar is het wel.
Misschien dat je hem beter vorige week had kunnen kopen voor 499, met aankopen tot 14 dagen voor aanvang van de actie mag je terug voor de korting, of de korting dan nog verrekend zou worden op die 499 is dan maar bekijken.

Maar zo staat het in de voorwaarden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-08 12:59
Ik ben al een poosje aan het kijken voor een nieuwe tv. en ga deze bij de mediamarkt woensdag halen.
Dit is een Sony KDL 40W605B. Deze stond altijd voor 419 euro bij de mm. Maar nu in de webshop staat hij er voor € 371,10.
Is de korting al doorgevoerd in de webshop???

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 19:05
Avatar_Aang schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:03:
Consoles en console accessoires (zoals controllers dus) worden inderdaad uitgesloten, dat heb ik gisteren zelfs nog extra nagevraagd in MM Groningen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Rusky schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:29:
Ik ben al een poosje aan het kijken voor een nieuwe tv. en ga deze bij de mediamarkt woensdag halen.
Dit is een Sony KDL 40W605B. Deze stond altijd voor 419 euro bij de mm. Maar nu in de webshop staat hij er voor € 371,10.
Is de korting al doorgevoerd in de webshop???
BCC en Klein hanteren ook deze prijs, Mediamarkt prijst mee met deze bedrijven

Geen idee wie als eerste de prijs heeft aangepast :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:13
Dat wist ik niet. Ben eerlijk gezegd ook op het advies van de medewerker afgegaan. Aan de andere kant denk ik ook dat het niet meer dan logisch is. Er zit al bijna geen marge op die producten. Om nog eens 70 of 80 euro van de prijs af te halen, moeten ze volgens mij verlies draaien. Ik ga proberen om de wasmachine voor de prijs van 489 te krijgen. Dat is in principe ook een prima prijs.
GeKo schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:29:
[...]

Misschien dat je hem beter vorige week had kunnen kopen voor 499, met aankopen tot 14 dagen voor aanvang van de actie mag je terug voor de korting, of de korting dan nog verrekend zou worden op die 499 is dan maar bekijken.

Maar zo staat het in de voorwaarden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riniton
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-06 12:02
Voor mensen die een nieuwe TV willen aanschaffen... PlatteTV.nl gaat nu al mee met de korting. Gisteravond de Philips 42PFK7509 besteld voor € 660,-. De verkoopprijs is op dit moment € 799,-. Zowel bij de MM als bij PlatteTV.nl.

Doe er je voordeel mee!
Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<h1>- Dit topic is bedoeld om leuke aanbiedingen en ervaringen te bespreken, niet als klaagmuur of voor allerlei wilde beschuldigingen. Hou het svp netjes.
- Geen aankoopadviesvragen.</h1>~~~[/html]

Zoals overal op Tweakers.net: toon eigen inzet, dit is geen topic om vraagjes te dumpen. Geen mededelingen zoals "ik ook" of "ik heb X gekocht". Ook niet "doet product X mee?".

Veel vragen worden beantwoord in de Q&A op pagina 1 van dit topic. Kijk eerst of je vraag daar al is beantwoord voor je gaat posten!

Media Markt heeft besloten om vanaf dinsdagavond 22.00 tot maandag 2 februari 08.00 uur geen prijzen aan te bieden via de Pricewatch.