(Afgelopen) MediaMarkt 'BTW weg ermee' & BCC acties 2015 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste
Acties:
  • 287.568 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
qwerty1 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:49:
In Den Haag vandaag al begonnen met de BTW actie. Op vertoon van flyer.

Zie link:
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Er staat wel dat het voor b2b relaties bedoeld is...maar of ze dat gaan controleren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
nooberke schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:53:
[...]

Er staat wel dat het voor b2b relaties bedoeld is...maar of ze dat gaan controleren :?
Ja, vraag het me nu ook af. ;) Denk het niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

qwerty1 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:49:
In Den Haag vandaag al begonnen met de BTW actie. Op vertoon van flyer.

Zie link:
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Mocht iemand een zelfde flyer hebben voor de MM in Alphen aan den Rijn dan houd ik me aanbevolen! TIA

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:32:
[...]

Ik denk dat de gopro gewoon mee doet, valt toch onder foto en video? Geen uitzonderingen daarin. (Zie voorwaarde)
Ja precies dat dacht ik ook, maar ik las een ander bericht dat de GoPro er vorig jaar niet bij zat, maar dat is dit jaar we het geval denk/hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 16:17
De gopro staat pontificaal in de folder, no-brainer; natuurlijk doet die dan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Als iemand met die flyer vandaag al zijn aankopen krijgt geregeld bij de MM Den Haag, laat het even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s4wk
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-12-2021
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:41:
[...]

Denk dat ik ook een tv ga kopen. Misschien een PS4?
Hardwareconsoles zijn uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:08
alwaysleft schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:20:
Als iemand met die flyer vandaag al zijn aankopen krijgt geregeld bij de MM Den Haag, laat het even weten.
Of de flyer nu werkt of niet, als ik vandaag een aanschaf doe en donderdag me geld terug ga vragen is dat toch ook goed? Of zit ik er nu naast? Ze hadden namelijk maar 1 stuks in voorraad van het set dat ik wil hebben, dus ga liever vandaag even langs (is 2 minuten om rijden). Dan dat ik woensdag aankom en me set is weg ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08
Sammy09 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:52:
Iemand een idee of andere bedrijven dan BCC, zoals MyCom en Dixons bijv., ook mee gaan met de prijzen van de MM?
Dixons gooit deze dagen (ma-di-wo) 10% korting op Mac's.

Afbeeldingslocatie: http://pagead2.googlesyndication.com/simgad/14888485851031006306

[ Voor 75% gewijzigd door zeef op 26-01-2015 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Dubrillion schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:26:
[...]

Of de flyer nu werkt of niet, als ik vandaag een aanschaf doe en donderdag me geld terug ga vragen is dat toch ook goed? Of zit ik er nu naast? Ze hadden namelijk maar 1 stuks in voorraad van het set dat ik wil hebben, dus ga liever vandaag even langs (is 2 minuten om rijden). Dan dat ik woensdag aankom en me set is weg ;w
Probeer gewoon met die flyer. Niet geschoten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maytona
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-07-2024
EEE-lover schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:55:
[...]

Vergeet de U2515H niet. Weliswaar kleiner, maar daardoor ook scherper en (een stuk) goedkoper.
Biedt de Mediamarkt de U2515H aan? Ik kan hem nergens vinden op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-07-2023
Dank je voor het melden.(je link doet t niet)
Slim van ze, nu ze weten dat Media Markt de Apple producten niet meeneemt. Deze actie levert ze toch een aantal nieuwe klanten op, waaronder ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
alwaysleft schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:31:
[...]
Probeer gewoon met die flyer. Niet geschoten.....
Ik ga alleen wel naar Rijswijk. Die is maar 2 minuten om rijden.
Dus als iemand daar een flyer van heeft :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het door mij gewilde product (Nikon lens) heeft zojuist de status "tijdelijk niet op voorraad" gekregen.
Kennelijk hebben veel mensen sinds gister de lens toch nog maar gekocht teneinde de actie voor te zijn.
Of .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chopper88
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-09 21:24
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:40:
Het door mij gewilde product (Nikon lens) heeft zojuist de status "tijdelijk niet op voorraad" gekregen.
Kennelijk hebben veel mensen sinds gister de lens toch nog maar gekocht teneinde de actie voor te zijn.
Of .......
Dat is ook gebeurd met alle Nikon producten die ik in mijn winkelmandje had zitten!

Tevens ook gebeurd met een paar andere Nikon producten waarvan ik zeker weet dat die er waren, zoals bijv. de 24-70 die iemand aanhaalde als voorbeeld een paar pagina's geleden. Gisteren avond laat had ik het daar nog met iemand over en liet ik diegene de prijs zien met een rekenvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08
Arsie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:39:
[...]

Slim van ze, nu ze weten dat Media Markt de Apple producten niet meeneemt. Deze actie levert ze toch een aantal nieuwe klanten op, waaronder ik :).
Excuses, gefixt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 15:53
maytona schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:39:
[...]

Biedt de Mediamarkt de U2515H aan? Ik kan hem nergens vinden op internet
Je hebt (helaas) gelijk, MM verkoopt geen Dell :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
[...]

Grappige is dat als de Dixons ze 10% afprijst je ze bij de Mediamarkt ook met 10% korting kan meekrijgen...

Gewoon de normale laagste prijs garantie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NOFEAR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-08 13:36
Helaas zijn synology producten ook uitgesloten van deelname. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Ik kan dit jaar nergens uit de voorwaarden halen dat Canon L lenzen niet mee doen. Dat wordt dus m'n langverwachte 70-200 2.8 IS II aanschaffen met flink wat korting. Kan iemand dit bevestigen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Even een tip voor mensen die producten hebben gekocht en daarvan de BTW-korting willen terughalen:

Stap 1: naar de afdeling voor de credit-factuur;
Stap 2: naar de infobalie voor het geld terug.

Je moet eerst naar de afdeling voor een credit-factuur, voordat je je geld bij de infobalie kan terugkrijgen.

De rij voor de infobalie is vanaf woensdag lang, dus bespaar jezelf een half uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop net de deur uit bij MM Almere, helaas nog geen btw terug, vanaf woensdag pas.

Dat word aansluiten in de rij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
nooberke schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:48:
[...]

Grappige is dat als de Dixons ze 10% afprijst je ze bij de Mediamarkt ook met 10% korting kan meekrijgen...

Gewoon de normale laagste prijs garantie :+
Bij Dixons heb je volgens mij 3 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulds
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:37
Weten mensen hier toevallig hoe dat zit met het later laten bezorgen? Kan dat (ook) via de webshop of moet ik langs de winkel?

Over paar weken een eigen huisje, dus wil het liefst daar gelijk laten bezorgen (wasmachine, wasdroger, vriezer) en niet nog via een opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsie
Aghanim schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:58:
[...]

Bij Dixons heb je volgens mij 3 jaar garantie.
Klopt adverteren ze ook mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik heb van de week een Lumia 535 gekocht, maar die gast deed echt vaag.
Ik vroeg aan hem "Stel jullie krijgen binnen 2 weken een leuke actie, waardoor dit toestel goedkoper is? Kan ik dan het verschil terugkrijgen?"

Abntwoord: "Nou zulke dingen blazen we niet hoog van de toren, amar het is maar de vraag, want er gaat het één en ander veranderen."

Het gaat maar om 18 euro btw, maar goed een Lumia 535 voor 90 euro is toch leuk meegenomen :)

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTheMan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 13:07
Het lijkt er dus op dat de GoPro dit jaar ook meedoet aan de BTW actie. De GoPro 4 Black is echter al een tijdje niet op voorraad in de webwinkel. Weet iemand of dit betekent dat de filialen deze ook niet op voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-01-2023
MrTheMan schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:15:
Het lijkt er dus op dat de GoPro dit jaar ook meedoet aan de BTW actie. De GoPro 4 Black is echter al een tijdje niet op voorraad in de webwinkel. Weet iemand of dit betekent dat de filialen deze ook niet op voorraad hebben?
Staat los van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
paulds schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:59:
Weten mensen hier toevallig hoe dat zit met het later laten bezorgen? Kan dat (ook) via de webshop of moet ik langs de winkel?

Over paar weken een eigen huisje, dus wil het liefst daar gelijk laten bezorgen (wasmachine, wasdroger, vriezer) en niet nog via een opslag.
Webshop deed vorig jaar gewoon mee. Daar kun je ook aangeven of je dingen bezorgd wilt hebben

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chopper88
Hoe weet je dat?

Ik volgde namelijk ook een product voor deze actie, en kon in de webshop namelijk zien waar je het kan afhalen door een paar keer van winkel te wisselen. Nu is het product niet meer op voorraad. Als de inventaris los van elkaar staat, zou het toch nog steeds af te halen moeten zijn bij bepaalde winkels? Waarom zouden ze dat dan niet meer online tonen als het nog gewoon ergens ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uknowSam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-11-2022
Nou de lens is niet op voorraad en geen een mediamarkt neemt nu op.. Te druk op de lijn en veel al verkocht. voor hun een succes maar niet voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De voorraad van de webshop is anders dan van de winkels. Als je bij afhalen kijkt krijg je de voorraad van de winkel te zien.
Wil je het bezorgd hebben, dan zie je de voorraad van de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uknowSam
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:27:
De voorraad van de webshop is anders dan van de winkels. Als je bij afhalen kijkt krijg je de voorraad van de winkel te zien.
De lens staat nu niet in de webshop en is blijkbaar in de winkels ook al uitverkocht

Ow je had het niet tegen mij.

[ Voor 4% gewijzigd door uknowSam op 26-01-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uknowSam schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:28:
[...]

De lens staat nu niet in de webshop en is blijkbaar in de winkels ook al uitverkocht
Mijn reactie was niet voor jou maar voor diegene die boven je postte. Blijkbaae postte je een reactie terwijl ik aan het typen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammy777
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06-07 09:10
Wat is volgens jullie (uit ervaring) het slimste om een aankoop te doen?

Bestellen online:
-Waarschijnlijk zeer schaarse voorraad
-Prijs is direct aangepast voor goed overzicht
-Geen drukte in winkels
-Wel iets langere verzending, maar boeiend

Bezoeken van winkel:
-Extreme drukte? Zal het UGGS sale all over again worden?
-Producten weliswaar te snel uitverkocht ook?
-Direct genieten van je aankoop = win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chopper88
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:27:
Dat klopt, maar dat betekent toch niet dat ik niet online een product kan bestellen dat vervolgens gewoon vanuit één van de vestigingen wordt verzonden of wordt achter gehouden en de volgende dag wordt verzonden?

Ik zeg niet dat ik het niet geloof ofzo, maar vraag me af of het een feit is, of jouw gedachtegang over hoe het werkt.

Ik vind het namelijk erg merkwaardig dat er gisteren avond nog 2 op voorraad waren in de webshop, en volgens jouw logica dan ook nog af te halen bij minimaal 2 winkels die ik random heb aangeklikt. En nu is het hele artikel online verdwenen. En dat geldt dan voor allerlei random Nikon producten die ik gisteren laat nog heb bekeken..

edit:
Sterker nog, er zijn nu nog maar 2 Nikon 1 lensjes van 200 euro in de hele webshop te koop.

[ Voor 4% gewijzigd door chopper88 op 26-01-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTheMan
chopper88 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:34:
[...]

Dat klopt, maar dat betekent toch niet dat ik niet online een product kan bestellen dat vervolgens gewoon vanuit één van de vestigingen wordt verzonden of wordt achter gehouden en de volgende dag wordt verzonden?

Ik zeg niet dat ik het niet geloof ofzo, maar vraag me af of het een feit is, of jouw gedachtegang over hoe het werkt.

Ik vind het namelijk erg merkwaardig dat er gisteren avond nog 2 op voorraad waren in de webshop, en volgens jouw logica dan ook nog af te halen bij minimaal 2 winkels die ik random heb aangeklikt. En nu is het hele artikel online verdwenen. En dat geldt dan voor allerlei random Nikon producten die ik gisteren laat nog heb bekeken..
Als dit is gebeurd zoals je zegt kan het goed zijn dat het een designfout is in de website, waarbij je bij een uitverkocht product dus ook de voorraad in de winkel niet meer kunt zien. Ik meen me te herinneren ooit gelezen te hebben dat MediaMarkt online een aparte B.V. is en dat producten dus nooit vanuit een filiaal worden verstuurd. Misschien is het het slimste om een van de filialen te bellen die het product onlangs nog op voorraad hadden om dit vermoeden te bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heldinho
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-07 13:54

heldinho

Renaissance Man

Ik heb stiekem nog een beetje hoop dat de Nest mee doet.

Als ik via de website de folder aanklik en vervolgens naar Huishoudelijke apparatuur op de website ga, vallen thermostaten (en dus ook de Nest) onder Huishouden -> Klimaatbeheersing

http://www.mediamarkt.nl/...59,483001.html?langId=-11

EDIT: tenzij ze het zien als accessoires, zoals verlichting, etc.. :(

[ Voor 10% gewijzigd door heldinho op 26-01-2015 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sammy777 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:33:
Wat is volgens jullie (uit ervaring) het slimste om een aankoop te doen?

Bestellen online:
-Waarschijnlijk zeer schaarse voorraad
-Prijs is direct aangepast voor goed overzicht
-Geen drukte in winkels
-Wel iets langere verzending, maar boeiend

Bezoeken van winkel:
-Extreme drukte? Zal het UGGS sale all over again worden?
-Producten weliswaar te snel uitverkocht ook?
-Direct genieten van je aankoop = win
Ik heb geen ervaring met vorige jaren maar ik heb afgelopen week de camera gekocht die ik wilde hebben, zodat ik het product niet zou mislopen, en dan ga ik woensdag terug om het btw verschil terug te vragen.

Dat leek mij de beste oplossing.. Lees ook dat eerdere online orders niet in aanmerking komen voor se btw terug gave maar offline wel binnen 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

MrTheMan schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:37:
[...]

Als dit is gebeurd zoals je zegt kan het goed zijn dat het een designfout is in de website, waarbij je bij een uitverkocht product dus ook de voorraad in de winkel niet meer kunt zien. Ik meen me te herinneren ooit gelezen te hebben dat MediaMarkt online een aparte B.V. is en dat producten dus nooit vanuit een filiaal worden verstuurd. Misschien is het het slimste om een van de filialen te bellen die het product onlangs nog op voorraad hadden om dit vermoeden te bevestigen.
Dit was vorig jaar ook het geval met de Canon 70D. De Canon was niet meer te vinden in de webwinkel, maar nog wel op voorraad in de winkel (deed wel mee met de actie). Direct na afloop van de actie (klokslag 12 uur 's nachts) was het artikel weer op voorraad in de webwinkel. Dit zijn trucjes die MM toepast zodat ze meer verdienen.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Sony A5000 wordt wel erg interessant. Kost nu €365 en je krijgt nog €50 cashback via sony dan kom je straks onder de €300 uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chopper88
MrTheMan schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:37:
[...]

Thnx, dat is misschien wel een goed idee om even te doen!
Het is ook echt niet zo dat ik het niet wil geloven, maar het is toch wel erg vreemd zo...

Ik kwam er achter door even te kijken waar dan de dichtstbijzijnde locatie was waar ik het zou kunnen afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
iApp schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:40:
[...]

Dit was vorig jaar ook het geval met de Canon 70D. De Canon was niet meer te vinden in de webwinkel, maar nog wel op voorraad in de winkel (deed wel mee met de actie). Direct na afloop van de actie (klokslag 12 uur 's nachts) was het artikel weer op voorraad in de webwinkel. Dit zijn trucjes die MM toepast zodat ze meer verdienen.
Nu je het over de 70D hebt.... Ik had hem op mijn lijstje staan... Zojuist (+- uur geleden) van 927 naar 949...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Op de site zitten niet echt leuke notebooks tussen, hoop dat de lokale vestiging dan wel meer heeft liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:28

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ik zit trouwens net even in de webshop te kijken, maar heel veel artikelen die ik nu een week in de gaten houd waren op voorraad in de webshop tot vanmorgen en nu zijn ze opeens tijdelijk niet meer leverbaar.
Wel heel erg opvallend hoor zo net voor de actie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 20:22
heldinho schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:39:
Ik heb stiekem nog een beetje hoop dat de Nest mee doet.

Als ik via de website de folder aanklik en vervolgens naar Huishoudelijke apparatuur op de website ga, vallen thermostaten (en dus ook de Nest) onder Huishouden -> Klimaatbeheersing

http://www.mediamarkt.nl/...59,483001.html?langId=-11

EDIT: tenzij ze het zien als accessoires, zoals verlichting, etc.. :(
Daar hoop ik eigenlijk ook op, maar dat zal dan wel niet :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ook het home cinema set wat ik wil is niet meer in de webshop voor vrijdag te leveren. In de winkel gelukkig nog wel op voorraad :D. Nog 3 uurtjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chopper88
Dubrillion schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:48:
Ook het home cinema set wat ik wil is niet meer in de webshop voor vrijdag te leveren. In de winkel gelukkig nog wel op voorraad :D. Nog 3 uurtjes :D
Heb je daarvoor gebeld? Of ben je hier op een andere manier achter gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uknowSam
chopper88 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:34:
[...]

edit:
Sterker nog, er zijn nu nog maar 2 Nikon 1 lensjes van 200 euro in de hele webshop te koop.
er is nu geen 1 canon lens op voorraad bij de webshop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Huh ik heb elke dag gekeken op de site naar de voorraad en nu er op de website staat dat er een btw actie is zijn opeens de spullen die ik voor mezelf geselecteerd had niet voorradig meer. Gisteren nog wel, nu niet.

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34
Haha... Ze zijn lekker bezig om de voorraad aan te passen inderdaad.
Had 2 dingen op m'n lijstje staan. Vanochtend nog gewoon te krijgen online.
Nu beide 'Levering binnen 1 tot 5 werkdagen'. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chopper88
uknowSam schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:51:
[...]

er is nu geen 1 canon lens op voorraad bij de webshop :(
Ik zie het!

Net nog gekeken of dat alleen voor Nikon was, en dat leek zo te zijn want toen waren er nog een heleboel Canon lenzen! Zoals de 70-200 waar iemand een paar min geleden nog over sprak...

MM is natuurlijk vrij om te doen wat ze willen, maar ik hoop toch echt dat dit een fout/onderhoud is... Anders zijn dit wel echt smerige praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
[...]

echter heeft disons de officiele apple prijs waardoor je bij veel mac producten na 10% nog steeds duurder uit bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
chopper88 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:49:
[...]

Heb je daarvoor gebeld? Of ben je hier op een andere manier achter gekomen?
Ik hou dit set al even in de gaten. Vanmorgen nog voor 22.00uur besteld morgen in huis. Nu 1 tot 5 werkdagen. De winkel voorraad staat wel nog steeds dat hij op voorraad is. Zowel Rijswijk als Zoetermeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 22:57
This-is-life schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:55:
[...]

echter heeft disons de officiele apple prijs waardoor je bij veel mac producten na 10% nog steeds duurder uit bent...
MM heeft toch ook de officiële prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Is dit ook niet op oude modellen? Bijv MBA 13 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:53
Nou de MBP met Retina is gewoon goedkoper bij Dixons dan Apple i.c.m onderwijskorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chopper88
Dubrillion schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:03:
[...]

Ik hou dit set al even in de gaten. Vanmorgen nog voor 22.00uur besteld morgen in huis. Nu 1 tot 5 werkdagen. De winkel voorraad staat wel nog steeds dat hij op voorraad is. Zowel Rijswijk als Zoetermeer
Ah ok, dat zie ik inderdaad ook voor de Canon lenzen. Heel veel Nikon spullen (en ook al wat Canon spullen), zijn gewoon 'weg' uit de webshop. Alsof ze dat product helemaal niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-09 15:16
Op dit moment lijkt het mij dat er een storing is voor de magazijnvoorraden van Mediamarkt webshop, niets is meer te bestellen direct lijkt het. Heb onder andere bij monitoren en camera's gekeken, niets is op voorraad.

Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal er wel van dat de ps4 niet mee doet... Hoe hoog schatten jullie de kans dat ze coulant zijn en ik er wel korting op krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:21
Jeru schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:07:
Op dit moment lijkt het mij dat er een storing is voor de magazijnvoorraden van Mediamarkt webshop, niets is meer te bestellen direct lijkt het. Heb onder andere bij monitoren en camera's gekeken, niets is op voorraad.
Viel mij inderdaad ook op bij de simpele camera die ik hoop te bestellen. Product dat al enkele weken constant op leverbaar in 24 uur staat (en waar je van zou verwachten dat er honderden op voorraad zijn) waarbij nu opeens aangegeven wordt dat er veel vertraging zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:11:
Ik baal er wel van dat de ps4 niet mee doet... Hoe hoog schatten jullie de kans dat ze coulant zijn en ik er wel korting op krijg?
0%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsie
[...]

Bij Dixons is de MBP retina instapmodel, 9 euro duurder. Hierbij krijg je wel drie jaar garantie!

Ik zal vanavond eens langs de mediamarkt gaan en zien wat zij er mee doen, miss dat ze nog wel een paar procentpunten boven de actie van dixons willen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Net even bij de MM in Utrecht geweest en de beste verkoper waarschuwde me: de Canon pro modellen (hoge bodies, L lenzen) gaan toch echt niet mee doen.

Woensdag wordt de complete uitzondering lijst online geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uknowSam
itsgreen schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:22:
Net even bij de MM in Utrecht geweest en de beste verkoper waarschuwde me: de Canon pro modellen (hoge bodies, L lenzen) gaan toch echt niet mee doen.

Bedankt, dit zou inderdaad zo kunnen zijn. Ik denk dat veel mensen het hebben gekocht in de hoop om geld terug te krijgen..

Dit is belachelijke trouwens, wel een goeie marketing truc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:40
Ik zie toch op Facebook screenshots van laptops die sinds januari ineens honderd euro omhoog zijn geschoten zo ineens voor de btw actie. Ik zou wel kritisch blijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Wouter lucassen schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:30:
Ik zie toch op Facebook screenshots van laptops die sinds januari ineens honderd euro omhoog zijn geschoten zo ineens voor de btw actie. Ik zou wel kritisch blijven..
Zie je vaker dat bepaalde producten een prijs stijging krijgen zo voor de actie(vaak een paar weken om toch argwaan weg te halen) maar het gebeurt...doe je niks tegen...doen supermarkten ook geregeld, als mensen het moeten hebben kopen ze toch wel. En als ze beetje onderzoek deden kwamen ze ook wel op het goedkoopste uit.

Mijn vader heeft afgelopen week een TV gekocht en aangezien de actie binnen 2 weken valt kreeg hij het verschil terug tijdens de BTW weg ermee actie. Scheelde toch al snel 70 euro

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsgreen schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:22:

ik heb gelijk gebeld met MM Almere en die zeggen dat dit niet gaat veranderen. lijkt mij ook heel vreemd dat ze dit zouden veranderen, mag ook niet denk ik.

Dan zouden ze wel een * erbij zetten met eventuele wijzigingen mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammy777
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06-07 09:10
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:39:
[...]

ik heb gelijk gebeld met MM Almere en die zeggen dat dit niet gaat veranderen. lijkt mij ook heel vreemd dat ze dit zouden veranderen, mag ook niet denk ik.

Dan zouden ze wel een * erbij zetten met eventuele wijzigingen mogelijk.
Het lijkt mij ook merkwaardig dat er nog een uitzonderinglijst gaat komen,

ALHOEWEL was deze lijst er voorgaande jaren wel met echt heel veel uitzonderingen.

Media Markt kan best gierig zijn dus het zou mij ook niets verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:02
Zojuist bij MediaMarkt Zwolle geweest. Kon de producten nog niet met korting meekrijgen.
Wel kon ik producten vandaag voor de huidige prijs aanschaffen en vanaf woensdag avond de korting claimen, op basis van de prijs op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedrix5
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:30
Doet mediamarkt ook een volledige refund als ik het product terugbreng ongeopend? Stel bijvoorbeeld ik koop nu een tv, maar deze staat op de lijst uitzonderingen, kan ik hem dan woensdag of donderdag terugbrengen en men geld terug krijgen? (en anders korting claimen natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-02-2023
MrTheMan schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:15:
Ik heb van MM vernomen dat gopro is uitgesloten. Gopro doet simpelweg niet mee aan de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
cedrix5 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:57:
Doet mediamarkt ook een volledige refund als ik het product terugbreng ongeopend? Stel bijvoorbeeld ik koop nu een tv, maar deze staat op de lijst uitzonderingen, kan ik hem dan woensdag of donderdag terugbrengen en men geld terug krijgen? (en anders korting claimen natuurlijk)
Je hebt wettelijke bedenktijd van 7 dagen, dus dat zou geen probleem mogen zijn. Mits de verpakking ongeopend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedrix5
Ook voor offline aankopen? Ik dacht dat die wet enkel gold voor aankopen die online waren gedaan.
Online werkt de prijsgarantie niet en is geen stock momenteel

[ Voor 24% gewijzigd door cedrix5 op 26-01-2015 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTheMan
oli4b schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:00:
[...]

Ik heb van MM vernomen dat gopro is uitgesloten. Gopro doet simpelweg niet mee aan de actie.
Dat zou een bijzondere situatie zijn. In de folder van deze week, pagina 2, staat GoPro namelijk onder "deelnemende producten:".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:39:
[...]

Ik heb geen ervaring met vorige jaren maar ik heb afgelopen week de camera gekocht die ik wilde hebben, zodat ik het product niet zou mislopen, en dan ga ik woensdag terug om het btw verschil terug te vragen.

Dat leek mij de beste oplossing.. Lees ook dat eerdere online orders niet in aanmerking komen voor se btw terug gave maar offline wel binnen 2 weken.
Welke camera?
Een hoop camera merken doen maar met slechts een zeer beperkt aantal modellen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martgom
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 22:31
Per 01/02/2015 gaan de prijzen van de GoPro omhoog. Hoop wel dat op de 28e nog de oude prijs geldt.

313 euro voor de Silver is een mooie prijs, anders zou het 346 worden (nieuwe prijs wordt waarschijnlijk 419 euro)

99x TS-165C2 | ZO | 16,33 kWp | SolarEdge SE15K 3 Fase | NIBE F2040-16 | SMO20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

cedrix5 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:01:
Ook voor offline aankopen? Ik dacht dat die wet enkel gold voor aankopen die online waren gedaan.
Online werkt de prijsgarantie niet en is geen stock momenteel
Retourneren / omruilen van producten gekocht in een Media Markt-winkel

Retournering van een bij Media Markt gekocht product tegen restitutie van de koopprijs is mogelijk binnen veertien dagen na aankoop. Media Markt is alleen gehouden een verzoek tot restitutie van de koopprijs te honoreren, indien de klant binnen veertien dagen na aankoop terugbetaling van de koopprijs of omruil verlangt, zonder dat er sprake is van een defect, en aan de volgende voorwaarden voldoet:

De klant moet gelijktijdig de originele kassabon overleggen.
Het product dient aangekocht te zijn in een in Nederland gevestigde winkel van Media Markt.
Het product moet ongeopend, compleet en onbeschadigd in de originele verpakking zijn verpakt.
Het product is ongebruikt.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
MrTheMan schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:02:
[...]

Dat zou een bijzondere situatie zijn. In de folder van deze week, pagina 2, staat GoPro namelijk onder "deelnemende producten:".
Dat vond ik dus ook al zo merkwaardig. Er doet alleen dit jaar gewoon heel veel niet mee op de camera-afdeling. Canon doet het minste mee. Nikon slechts met een beperkt aantal modellen. Sony doet wel volledig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 20:48
ACTIEVOORWAARDEN
Deze actie is geldig op tv's • Audio • Foto & video • Smartphones & smartwatches • Desktops, laptops & tablets • Monitoren & printers • Huishoudelijke apparatuur • Keukenapparatuur • Persoonlijke verzorging • Games, films & muziek

UITZONDERINGEN
Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm- & computeraccessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, kabels, inkt, opslag; bijv. harde schijven, USB, SSD en (micro)SD-kaarten etc.)
Gamingaccessoires
Alle Apple-producten
Consolehardware
Computersoftware
Speelgoed, boeken & spellen
Prepaidkaarten en -abonnementen
Power Service en verzekeringen
Giftcards en tegoedkaarten
http://www.mediamarkt.nl/...&utm_campaign=teasing_btw

Apple doet dus niet mee blijkt, voor diegene die net als mij daarop zat te wachten de Dixons verkoopt momenteel met 10% korting ;O

[ Voor 8% gewijzigd door lubbertkramer op 26-01-2015 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oli4b schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:02:
[...]

Welke camera?
Een hoop camera merken doen maar met slechts een zeer beperkt aantal modellen mee.
Ik heb de 7d mk2 gehaald. In de voorwaarde staan geen uitzonderingen bij foto en video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oli4b schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:04:
[...]

Dat vond ik dus ook al zo merkwaardig. Er doet alleen dit jaar gewoon heel veel niet mee op de camera-afdeling. Canon doet het minste mee. Nikon slechts met een beperkt aantal modellen. Sony doet wel volledig mee.
en waar haal jij deze info vandaan? mediamarkt Almere zegt dat de voorwaarde niet veranderen en in de voorwaarde staan geen uitzonderingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:10:
[...]

Ik heb de 7d mk2 gehaald. In de voorwaarde staan geen uitzonderingen bij foto en video.
De uiteindelijke lijst met voorwaarden en de specifieke modellen die niet mee doen moet nog gepubliceerd worden.

Op de site staan nu alleen de algemene categorieen en Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oli4b schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:00:
[...]

cypher21 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:01:
[...]

Je hebt wettelijke bedenktijd van 7 dagen, dus dat zou geen probleem mogen zijn. Mits de verpakking ongeopend is.
Dit is alleen bij online aankopen of is het tegenwoordig 14 dagen, maar goed. Bij offline aankopen geldt deze wettelijke bepaling niet en ben je afhankelijk van de coulance van een winkel. Je kunt niet zomaar overal je spullen terugbrengen logisch want het doel van de bedenktermijn is om een product met eigen ogen te zien iets wat je in de showroom al hebt gedaan bij offline winkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oli4b schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:11:
[...]

De uiteindelijke lijst met voorwaarden en de specifieke modellen die niet mee doen moet nog gepubliceerd worden.

Op de site staan nu alleen de algemene categorieen en Apple.
en dan ook dezelfde vraag voor jou, waar heb je deze info vandaag? mediamarkt almere zegt dat de voorwaarde ongewijzigd blijven. en daar staan verder geen uitzonderingen in.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2015 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:11:
[...]

en waar haal jij deze info vandaan? mediamarkt Almere zegt dat de voorwaarde niet veranderen en in de voorwaarde staan geen uitzonderingen...
Interne bronnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die heb ik dus ook... de medewerkers van almere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedrix5
Heeft mediamarkt handmatig van alle tv's de voorraad verandert naar 'levering van 1-8 werkdagen' online? Of zijn ze wel degelijk uitverkocht? In sommige winkels zijn ze af te halen, in de meeste is een levering verwacht binnen 1-3 dagen. Iemand die hier meer details van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingreply
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:20
cedrix5 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:17:
Heeft mediamarkt handmatig van alle tv's de voorraad verandert naar 'levering van 1-8 werkdagen' online? Of zijn ze wel degelijk uitverkocht? In sommige winkels zijn ze af te halen, in de meeste is een levering verwacht binnen 1-3 dagen. Iemand die hier meer details van heeft?
Ik was even aan het kijken naar wasmachines en daar zijn ze ook allemaal aangepast naar 1-8 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
MrTheMan schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:02:
[...]

Dat is een plaatje, geen actievoorwaarde. Ik zou gewoon wachten totdat je het zeker weet en dan bij een vestiging het aanschaffen voor woensdag. Denk dat ik zelf voor een Samsung combi-magnetron ga. Dan heb je behalve de btwkorting ook nog eens €20 cashback.

Ik vermoed trouwens dat ze de webshop even op "pauze" zetten, om te voorkomen dat er straks hele rijen online kopers bij de balie staan om BTW terug te claimen, wat dus niet kan.

[ Voor 13% gewijzigd door Atomsk op 26-01-2015 13:24 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:16:
[...]

die heb ik dus ook... de medewerkers van almere.
Vorig jaar werd ook een vergelijkbare lijst gepubliceerd die nu al online staat. Later kwam er echter een hele hoop bij, pas vlak voor de actie.

Bijvoorbeeld bij camera :

Uitgesloten:

Foto & Video:
Canon: EOS 1D, EOS 5D, EOS 6D, EOS 70D, POWERSHOT S110 S, POWERSHOT S120 S, G1X, G16, “L” lenzen
Nikon: D300S, D800, D610, D5100 18-55VR-55-200VR kit, D7100, Lenzen boven € 1300,-
Fujifilm: alle X-series (inclusief X-mount lenzen)
Panasonic: DMC-TZ-serie, DMC-FZ-serie, DMC-LF-serie, DMC-LX-serie, DMC-G-serie, DMC-GF-serie, DMC-GH-serie, DMC-GX-serie, DMC-GM-serie, HC-X920 zwart 3MOS, HC-X810 zwart 3MOS
Sony: DSC-RX100M2, DSC-RX-10, DSC-XQ100, DSC-HX300, ILCE-7KB
JVC: GC-XA1
GoPro: alle GoPro producten
Sigma: alle Sigma producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:28
Is het aanbod van 46-48inch samsung zo slecht bij de mediamarkt? Bijvoorbeeld een H6400 of H6500 zie ik daar gewoon niet staan in de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
G.Scholtens schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:20:
Is het aanbod van 46-48inch samsung zo slecht bij de mediamarkt? Bijvoorbeeld een H6400 of H6500 zie ik daar gewoon niet staan in de shop.
Op de shop kun je momenteel niet rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Zouden ze de prijzen nog omhoog gooien woensdag? Dat ze opeens de adviesprijs vragen?
Want anders ga ik zo uit me werk langs. Ik heb tot Vrijdag geen tijd en wil niet daar aan komen en dat het product op is.
Dan ga ik liever zo langs en vrijdag om het geld terug te vragen. Maar dan moet niet de prijs opeens 110 euro omhoog zijn gegaan. De concurrenten verkopen het set voor 10 euro meer dus dat zou de laagste prijsgarantie moeten zijn. Maar ik hoor ook wel eens mensen over de adviesprijs praten

[ Voor 19% gewijzigd door Dubrillion op 26-01-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
oli4b schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:20:
[...]

Van bepaalde producten hebben ze vaak ook maar een paar staan, was ook altijd met Apple zo. Nee meneer volledig uitverkocht na dag 1, maar toevallig net na de actie stonden de rekken weer vol. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oli4b schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:19:
[...]

Vorig jaar werd ook een vergelijkbare lijst gepubliceerd die nu al online staat. Later kwam er echter een hele hoop bij, pas vlak voor de actie.

Bijvoorbeeld bij camera :

Uitgesloten:

Foto & Video:
Canon: EOS 1D, EOS 5D, EOS 6D, EOS 70D, POWERSHOT S110 S, POWERSHOT S120 S, G1X, G16, “L” lenzen
Nikon: D300S, D800, D610, D5100 18-55VR-55-200VR kit, D7100, Lenzen boven € 1300,-
Fujifilm: alle X-series (inclusief X-mount lenzen)
Panasonic: DMC-TZ-serie, DMC-FZ-serie, DMC-LF-serie, DMC-LX-serie, DMC-G-serie, DMC-GF-serie, DMC-GH-serie, DMC-GX-serie, DMC-GM-serie, HC-X920 zwart 3MOS, HC-X810 zwart 3MOS
Sony: DSC-RX100M2, DSC-RX-10, DSC-XQ100, DSC-HX300, ILCE-7KB
JVC: GC-XA1
GoPro: alle GoPro producten
Sigma: alle Sigma producten
Ik heb even terug gekeken in het 2014 topic en wat ik daar lees is dat de uitzonderingen lijst al direct compleet online stond.

Ik heb volgens mij genoeg 'bewijs' (3 medewerkers) om btw terug te krijgen om mijn gekochte canon.

We gaan het meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:28
oli4b schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:20:
[...]

Op dit moment niet of nooit niet ;) ? Heb er namelijk nooit echt veel bijzondere toestellen van Samsung zien staan. Behalve de duurdere modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
Ben nu net in MM Heerhugowaard geweest daar kreeg ik ook mee wat ik zocht met nu al de korting -->

Dit --> pricewatch: Asus EeeBook F205TA-FD015B @ € 181,72 ( incl. thuiskopieheffing ) *O*

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/F205_zps836e1560.jpg

Review --> reviews: Asus F205: wedergeboorte van de netbook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
WiLLoW_TieN schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:55:
Ben nu net in MM Heerhugowaard geweest daar kreeg ik ook mee wat ik zocht met nu al de korting -->

Dit --> pricewatch: Asus EeeBook F205TA-FD015B @ € 181,72 ( incl. thuiskopieheffing ) *O*

[afbeelding]

Review --> reviews: Asus F205: wedergeboorte van de netbook
Kijk dat is positief. Hopelijk krijg ik dat zo ook voor elkaar :)
Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<h1>- Dit topic is bedoeld om leuke aanbiedingen en ervaringen te bespreken, niet als klaagmuur of voor allerlei wilde beschuldigingen. Hou het svp netjes.
- Geen aankoopadviesvragen.</h1>~~~[/html]

Zoals overal op Tweakers.net: toon eigen inzet, dit is geen topic om vraagjes te dumpen. Geen mededelingen zoals "ik ook" of "ik heb X gekocht". Ook niet "doet product X mee?".

Veel vragen worden beantwoord in de Q&A op pagina 1 van dit topic. Kijk eerst of je vraag daar al is beantwoord voor je gaat posten!

Media Markt heeft besloten om vanaf dinsdagavond 22.00 tot maandag 2 februari 08.00 uur geen prijzen aan te bieden via de Pricewatch.