(Afgelopen) MediaMarkt 'BTW weg ermee' & BCC acties 2015 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 26 Laatste
Acties:
  • 287.563 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 15:29:
Doet een playstation 4 mee? Want ik lees dat het entertaiment gedeelte dit jaar wel mee doet, ik wil best wel een ps4 kopen voor 321 euro.
Ben ik ook heel benieuwd naar. Ik verwacht echter van niet, op consoles zit altijd een enorm lage marge en daarom waren consoles bij geloof ik iedere vorige BTW-actie uitgesloten. Er gingen hier geruchten dat een PS4 met een pack-in game wel mee zou doen, maargoed dat weten we nog niet.
Overigens, 399/1.21 = 329 euro.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:24:
[...]

Heb gisteren zelf een PS4 plus shitload aan gear gehaald (800+ euro) en de verkoper gaf aan dat op consoles, games en accesoires dit niet gold. Hij gaf ook aan dat als het wel zo geweest was ik volgende week gewoon terug had kunnen komen voor de cashback. Maar op gebied van (nextgen?) consoles was de actie niet van toepassing.
Balen, ik hou toch nog een beetje hoop omdat consoles onder Gaming, Film & Muziek vallen en die wel meedoen, maar ik denk van niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
SquareOne schreef op zondag 11 januari 2015 @ 23:23:
[...]

Nou, dan weet je zeker dat je het product hebt. Vaak start de BTW-actie op woensdag of donderdag, ivm werk is het voor mij onmogelijk om op één van die dagen om 8:00 voor de winkel te staan. Als ik het product vooraf kan halen en het verschil dus terug halen is dat voor mij een stuk makkelijker.

Ik weet dus dat bij online bestellen je altijd het recht heb om een ongebruikt product 14 dagen te retourneren. Voor aankopen in fysieke winkels zijn dit soort regels er niet. Mijn vraag is dus eigenlijk of iemand enig idee heeft hoe de Media Markt omgaat met producten retourneren. Geven ze gewoon geld terug, of krijg je bijvoorbeeld alleen MM tegoedbonnen, is er een maximum termijn hiervoor, dat soort zaken.

Edit: Media Markt hanteert natuurlijk wel laagste prijs garantie en daardoor betalen ze het verschil terug. Daar kun je het wel op gooien dan. Dan is het verhaal van hierboven niet van toepassing.

Dan komt wel weer de vraag in mij op: wat nu als ik het product koop, maar de actie komt er toch niet... Kan het product dan geretourneerd worden. :+
Je hoeft helemaal het product niet terug te brengen. Je mag gewoon een week later het prijsverschil terugvragen. Dat heb ik ook gedaan laatste keer. Je hoeft dan alleen terug te gaan en een bon laten maken waarmee je prijsverschil terugkrijgt. (Volgens mij is het idee dat die laagste prijsgarantie dus ook voor de eigen winkel geldt: je mag als je het product goedkoper kan vinden binnen een x aantal dagen het prijsverschil terugvragen)

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietervdLaak
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik heb het topic doorgelezen maar kom er toch nog niet helemaal uit. Als ik nu een tv bestel op de site van de mm (met cashback) en voor afhalen kies. En hem woensdagavond ophaal dan kan ik dan toch gewoon btw korting claimen indien tv meedoet in de actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02:21
MikeyMan schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:13:
[...]

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat sonos meedoet. Was dat in voorgaande jaren het geval?
Sonos staat vaak wel als uitzondering, maar vorig jaar deden ze wel gewoon mee.
Verkoper zei dat Sonos wel meedeed.. nou goed ik zie het wel. Komt vast goed met die BTW actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:51
Wat gemeen zeg de ipad air 2 16gb is nu 449 terwijl de 64gb strak op de 599 blijft staan. En dan ben ik precies opzoek naar de air 2 64gb zwart :+ En ipads gaan nooit mee met dit soort acties dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 17:57
keanu_ schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:06:
helaas toch niet geslaagd met vragen of de actie vandaag al mocht doorgaan ;). Anyway, toch gewoon 2x sonos play 5 gekocht en dat wordt de 28e geld terugvragen! 379,- -> 313,-
Met de veronderstelling dat de Sonos volgende week nog steeds 379 euro is ;)
Trishul schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:04:
Wat gemeen zeg de ipad air 2 16gb is nu 449 terwijl de 64gb strak op de 599 blijft staan. En dan ben ik precies opzoek naar de air 2 64gb zwart :+ En ipads gaan nooit mee met dit soort acties dacht ik..
Same here, maar dan de witte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Sonos doet hier gewoon altijd mee. Maar nu ik heb gezien bij vrienden wat een drama de spotify integratie is ben ik blij dat ik er niet voor gegaan ben.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Sonos deed vorig jaar ook mee.

Zelf is het audio-systeem voor de tv hier op zijn retour. Ga ff een plate of bar bestellen denk ik. Met bluray speler, want ik heb zo'n onkyo geintegreerd systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:03
Vandaag 2 televisies gehaald bij de MM Heerhugowaard. Nadat ik had aangegeven dat ik op de hoogte was van de aankomende BTW actie kreeg ik beide televisies mee met de "21%" korting.

Doe er je voordeel mee. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Ik ben ook erg benieuwd naar de korting icm. online bestellen en afhalen. De camera die ik wil, is nergens op voorraad maar wel na 1-3 dagen af te halen. Ik wil hem ook graag woensdag hebben, dus vraag ik me af of ik hem nu kan bestellen en woensdag kan afhalen met de korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
schaduw schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:58:
Ik ben ook erg benieuwd naar de korting icm. online bestellen en afhalen. De camera die ik wil, is nergens op voorraad maar wel na 1-3 dagen af te halen. Ik wil hem ook graag woensdag hebben, dus vraag ik me af of ik hem nu kan bestellen en woensdag kan afhalen met de korting?
Zeker, gewoon niet nu al betalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:01
Trishul schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:04:
Ik heb hetzelfde verhaal hier. Maar ga 'm tijdens de btw dagen aanschaffen. Probeer er nog iets af te lullen of dat ze misschien een smartcover erbij willen doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-09 13:05

Quellien

Excrement producer

NeonovA schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:52:
Vandaag 2 televisies gehaald bij de MM Heerhugowaard. Nadat ik had aangegeven dat ik op de hoogte was van de aankomende BTW actie kreeg ik beide televisies mee met de "21%" korting.

Doe er je voordeel mee. d:)b
Zou je willen vertellen welke TV's dat waren? Ben zelf ook op zoek naar een 42 inch TV en zit te wachten op de BTW-vrije dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 17:36
Het is nu officieel bevestigd door de MediaMarkt. Vanaf 21% BTW weg er mee! Vanaf woensdag 28 januariregen 18:00 uur.

https://www.facebook.com/...l/posts/10153115783596096

[ Voor 26% gewijzigd door recemonster op 25-01-2015 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ACTIEVOORWAARDEN
Deze actie is geldig op tv's • Audio • Foto & video • Smartphones & smartwatches • Desktops, laptops & tablets • Monitoren & printers • Huishoudelijke apparatuur • Keukenapparatuur • Persoonlijke verzorging • Games, films & muziek
UITZONDERINGEN
Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm- & computeraccessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, kabels, inkt, opslag; bijv. harde schijven, USB, SSD en (micro)SD-kaarten etc.)
Gamingaccessoires
Alle Apple-producten
Consolehardware
Computersoftware
Speelgoed, boeken & spellen
Prepaidkaarten en -abonnementen
Power Service en verzekeringen
Giftcards en tegoedkaarten
Alle deelnemende artikelen in onze winkels, uitgezonderd films, muziek en games, zijn geprijsd inclusief btw-voordeel.
De wettelijke btw blijft gehandhaafd, dus ook op de aankopen gekocht tijdens deze actie. Het op de kassabon vermelde btw-bedrag is inbegrepen in de actieverkoopprijs. Het voordeel is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief btw.
Rekenvoorbeeld: Een led-tv kost € 1.210 (incl. BTW), 21% BTW WEG ERMEE!, € 1.210 x (100/121) = € 1.000 (excl. BTW). Aan de kassa ontvangt u € 210.- voordeel (= 17,36%).
Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op.
VEEL GESTELDE VRAGEN
Algemeen:
De korting op mijn bestelling is geen 21%
Dat klopt. Uw voordeel bedraagt 17,36% van de reguliere verkoopprijs (inclusief btw). U kunt een rekenvoorbeeld zien op deze pagina.
Geldt de btw-actie ook voor Apple-artikelen?
Nee. Apple-artikelen zijn uitgesloten van de btw-actie.
Kan ik een artikel reserveren voor de btw-actie?
Dit is helaas niet mogelijk. Wij willen iedereen dezelfde kans geven om een aankoop tijdens de btw-actie te doen. Op=op.
Kan ik onder naam van mijn bedrijf artikelen kopen tijdens de btw-actie?
U kunt altijd een artikel aanschaffen onder naam van uw bedrijf bij zowel de Media Markt-winkels als bij de Media Markt-webshop, ook tijdens de btw-actie. Het wettelijke btw-tarief blijft gehandhaafd en staat ook op uw factuur of kassabon vermeld.
Mag ik ook meerdere stuks van 1 artikel bestellen?
Wij willen iedereen dezelfde kans geven om een aankoop tijdens de btw-actie te doen. Indien u meerdere stuks van hetzelfde artikel wilt aanschaffen, moet u voor elk hiervan een aparte bestelling plaatsen.
Mijn artikel heeft geen btw-voordeel!
Het door u geselecteerde artikel kan een artikel zijn dat uitgesloten is van de btw-actie (de uitgesloten productgroepen staan in de actievoorwaarden), of een artikel waarbij de btw-korting later in het bestelproces verrekend wordt. In het laatste geval blijven de prijzen op onze website ongewijzigd maar kunt u het voordeel bij stap 4 via een actiecode invoeren.
Productgroepen:
Welk productgroepen doen mee aan de btw-actie?
TV & audio. Foto & video. Smartphones & smartwatches. Desktops, laptops & tablets, monitoren & printers. Huishoudelijke apparatuur. Keukenapparatuur. Persoonlijke verzorging. Games, films & muziek.
Zijn er productgroepen uitgesloten?
Ja. Welke productgroepen uitgesloten zijn van de btw-actie kunt u hierboven nakijken.
Geldt de btw-actie ook voor Apple-artikelen?
Nee. Apple-artikelen zijn uitgesloten van de btw-actie.
Winkels:
Wanneer is mijn Media Markt-winkel open?
U kunt de aangepaste winkeltijden vinden op: http://www.mediamarkt.nl/openingstijden
De prijs van muziek, films en games in de winkel is niet juist!
In de winkels is het btw-voordeel op muziek, films en games nog niet verwerkt in de getoonde prijs op de sticker.* Dit vanwege het grote assortiment. Er dient een factuur gemaakt te worden door een medewerker en u kunt afrekenen bij de kassa. In de webshop zijn de prijzen wel aangepast met het btw-actievoordeel.
*Media Markt Ekkersrijt uitgezonderd. Deze winkel heeft elektronische prijskaarten.
Is een artikel op voorraad in de winkel?
Vanwege de drukte tijdens de btw-actie is het voorraadoverzicht niet altijd actueel. Om teleurstelling te voorkomen kan er niet worden gecommuniceerd of een product op voorraad is bij een winkel. (Tijdens de btw-actie geldt: op=op)
Prijzen:
Zijn kortingsacties en andere promoties van fabrikanten geldig tijdens de btw-actie?
De kortings- en cash-back-acties en andere vergelijkbare promoties blijven van kracht tijdens de btw-actie.
Wat kan ik doen als ik een product net voor de btw-actie heb gekocht en de korting ben misgelopen?
Als u een artikel in de winkel maximaal 14 dagen voor de btw-actie heeft gekocht kunt u zich met factuur of kassabon melden bij de betreffende Media Markt-winkel. Aankopen gedaan in onze webshop komen niet in aanmerking voor deze laagsteprijsgarantie.
Waarom was mijn product vorige week goedkoper?
Tot aan de btw-actie volgt Media Markt zijn standaard prijsbeleid ( http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/over-ons.html#prijskaart ). De prijzen worden dagelijks afgestemd op 25 concurrenten. Woensdag worden alle prijzen gedurende de btw-actie vastgezet.
Webshop:
Ik wil betalen maar de site geeft aan “artikel niet meer op voorraad”.
Pas bij het betalingsscherm (stap 4) wordt het artikel voor u gereserveerd. Na een paar minuten vervalt deze reservering automatisch. Uw product is pas gereserveerd als u de bestelling geheel heeft afgerond.
Ik heb de bestel- of reserveringsmail niet ontvangen.
U ontvangt de bevestigingsmail binnen 2 uur na bestellen. Indien u deze e-mail niet binnen 2 uur heeft ontvangen adviseren we u contact op te nemen met onze klantenservice: 0800-0366
Wat is de levertijd van een artikel?
De verwachte levertermijn van een artikel op voorraad kunt u vinden onder de prijs.
Is een artikel nog op voorraad in de webshop?
Als u een product niet kunt vinden op onze website is dit artikel niet op voorraad. Dit wordt ook aangeduid als “niet leverbaar”.
Service en diensten
Kan ik artikelen kopen in de webshop en afhalen in de winkel?
Dit is helaas niet mogelijk tijdens de btw-actie.
Is financiering of gespreid betalen mogelijk tijdens de btw-actie?
Het financieren van een product is niet mogelijk gedurende de btw-actie.
Geldt de btw-actie ook voor services zoals Power Service?
Power Services, Essent-producten en diensten zijn uitgesloten van de btw-actie. http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/powerservice.html
Kan ik tijdens de btw-actie artikelen reserveren?
Alleen voor witgoedartikelen kunnen reserveringen gemaakt worden in de winkels tijdens de btw-actie. Voor overige artikelen is dit niet mogelijk en geldt OP=OP.
Staat uw vraag er niet tussen?
Neemt u dan contact op met 0800-0366
Klik hier voor de btw-dagen-actievoorwaarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:13
Ik zag inderdaad ook al een vrij grote banner voorbij komen op Nu.nl :)

Helaas werkt de link alleen nog niet :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Richh schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:24:
[...]

Ben ik ook heel benieuwd naar. Ik verwacht echter van niet, op consoles zit altijd een enorm lage marge en daarom waren consoles bij geloof ik iedere vorige BTW-actie uitgesloten. Er gingen hier geruchten dat een PS4 met een pack-in game wel mee zou doen, maargoed dat weten we nog niet.
Overigens, 399/1.21 = 329 euro.

Members only:
Wil je ons hier meer over vertellen? Ik denk namelijk dat zeer veel mensen geïnteresseerd zullen zijn.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curvemod
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 20:43
Helaas geen Apple dus, ga mijn MacBook maar ergens anders bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
jhuiting schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:09:
Helaas geen Apple dus, ga mijn MacBook maar ergens anders bestellen
Je weet het nooit hoor, soms willen ze nog wel eens varieren in acties in verschillende verstigingen van MM's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 10:55
Aah, Miele doet gewoon mee! Hallo nieuwe wasmachine! :D Straks eens een telefoontje wagen naar de klantenservice of de BTW actie alvast verrekend kan worden. Hij is nu nog voorradig ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Zanzibar-1337 op 25-01-2015 18:16 ]

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik hoop dat e-readers ook meedoen, staat er niet specifiek, maar ik neem aan van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 16:22

-Sander-

///M Powerrrrrr

Wat kan ik doen als ik een product net voor de btw-actie heb gekocht en de korting ben misgelopen?
Als u een artikel in de winkel maximaal 14 dagen voor de btw-actie heeft gekocht kunt u zich met factuur of kassabon melden bij de betreffende Media Markt-winkel. Aankopen gedaan in onze webshop komen niet in aanmerking voor deze laagsteprijsgarantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Prosac2010 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:00:
[...]

Zeker, gewoon niet nu al betalen. :)
Helaas, ook bij afhalen moet je in de webshop vooruit betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus doen consoles mee of niet want console hardware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:29:
Dus doen consoles mee of niet want console hardware...
Want consoles zijn geen console-hardware? Of wat is je vraag precies?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander- schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:19:
Dat is wel erg raar, je kunt niks reserveren met BTW korting maar wel de mediamarkt morgen leeg kopen en de korting 3 dagen later claimen.
Is niet echt bepaald eerlijk, moet ik dan vandaag de Tv nog kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Jorgen schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:08:
[...]

Wil je ons hier meer over vertellen? Ik denk namelijk dat zeer veel mensen geïnteresseerd zullen zijn.
Members only:

Een Playstation 4 valt onder console hardware, en zal daarom volgens de voorwaarden op de site niet meedoen aan de btw actie.

[ Voor 23% gewijzigd door Richh op 25-01-2015 18:51 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 07:54
Nav. DM verwijderd...

[ Voor 80% gewijzigd door Deef_K op 25-01-2015 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al het Canon spul doet dus mee! Hallo 7d mk2 :):)

Misschien kijken of ik morgen het verschil al kan krijgen (heb hem afgelopen week al gekocht) scheelt woensdag in de drukte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:04
Dus als je morgen naar MM gaat kunnen ze al de btwkorting toepassen op de producten die je aanschaft ( zoals mensen hier aangeven ) of of je moet 2 dagen later terug gaan met het bonnetj voor cashback? dat laatste zou erg onlogisch zijn en levert de MM een hoop extra werk op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die cashback is dat daadwerkelijk contant geld of krijg je zo'n tegoedbon/cadeaubon??

Vorig jaar deed de navigatie mee maar dit jaar? Smartphones vallen wel onder telecom en navigatie... Dus hoop het eigenlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
IGC058 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:41:
Dus als je morgen naar MM gaat kunnen ze al de btwkorting toepassen op de producten die je aanschaft ( zoals mensen hier aangeven ) of of je moet 2 dagen later terug gaan met het bonnetj voor cashback? dat laatste zou erg onlogisch zijn en levert de MM een hoop extra werk op..
Dat laatste is niet onlogisch, want er zullen heel veel mensen zijn die het vergeten of geen zin hebben om terug te gaan tijdens de drukte. En dat is pure winst voor de Media Markt.

En ja, het laatste is hoe het zit, je moet met de bon terugkomen tijdens de BTW-dagen om je geld terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:53:
Die cashback is dat daadwerkelijk contant geld of krijg je zo'n tegoedbon/cadeaubon??
Je krijgt contant geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGdiArgos
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 12:43
Hahn schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:55:
[...]

Dat laatste is niet onlogisch, want er zullen heel veel mensen zijn die het vergeten of geen zin hebben om terug te gaan tijdens de drukte. En dat is pure winst voor de Media Markt.

En ja, het laatste is hoe het zit, je moet met de bon terugkomen tijdens de BTW-dagen om je geld terug te krijgen.
Geld dit ook voor apparaten die je nu in de webshop koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
GGdiArgos schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:03:
[...]

Daarvan kan je geen geld terugkrijgen:
Dus via webshop moet je echt tijdens de actie bestellen, niet ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

GGdiArgos schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:03:
[...]

-Sander- in "[wo 28 jan - zo1 feb] MediaMarkt 'BTW weg ermee' actie"

Edit: Hahn was me net even voor :p

[ Voor 6% gewijzigd door -Sander- op 25-01-2015 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:56:
[...]

Je krijgt contant geld terug.
Ah dat zou mooi zijn. Dan ga ik morgen maar eens kijken en hopen dat de Garmin onder de actie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:45

B2

wa' seggie?

Zou mooi zijn. Woensdag de 14de (precies twee weken geleden dus) de Sony Bravia van 699 gekocht. Toch nog weer iets meer dan 100 euro cash back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
B2 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:17:
[...]

Zou mooi zijn. Woensdag de 14de (precies twee weken geleden dus) de Sony Bravia van 699 gekocht. Toch nog weer iets meer dan 100 euro cash back.
Je krijgt op 699 geen btw korting.. de btw korting is van kracht op de op dat moment geldige winkelprijs!

Oftewel 874 / 1,21 = 722,31 na actie korting.. wees blij met je scherpe prijs!

[ Voor 9% gewijzigd door Schizo007nl op 25-01-2015 19:28 ]

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
Ik heb op dinsdag 13 januari in de webshop een koptelefoon besteld en die op woensdag 14 januari ontvangen. Mijn beste optie is volgens mij om morgen de koptelefoon te retourneren en dan woensdag in de webshop deze weer opnieuw te bestellen? Hij is namelijk niet in de vestiging te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

hermitassix schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:27:
Ik heb op dinsdag 13 januari in de webshop een koptelefoon besteld en die op woensdag 14 januari ontvangen. Mijn beste optie is volgens mij om morgen de koptelefoon te retourneren en dan woensdag in de webshop deze weer opnieuw te bestellen? Hij is namelijk niet in de vestiging te krijgen...
Klopt. En dan hopen dat je hem ook kan bestellen in de webshop en niet uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
-Sander- schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:29:
[...]

Klopt. En dan hopen dat je hem ook kan bestellen in de webshop en niet uitverkocht is.
Dan kan ik hem altijd nog later een keer weer kopen of bij een andere winkel. Volgens mij loop ik op deze manier het minste risico?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:45

B2

wa' seggie?

Schizo007nl schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:25:
[...]

Je krijgt op 699 geen btw korting.. de btw korting is van kracht op de op dat moment geldige winkelprijs!

Oftewel 874 / 1,21 = 722,31 na actie korting.. wees blij met je scherpe prijs!
Niet gezien dat ie inmiddels al weer in prijs gestegen is. Blijkbaar de typische MediaMarkt praktijken ;-)

Blij met de prijs? Elke euro die je kunt besparen is er 1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• namary83
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 12:59
Ook Scheer en Foppen leek de prijzen te verhogen voor de actie. It happens.

Naja je krijgt iig een scherpe deal, dat dan weer wel.

[ Voor 118% gewijzigd door namary83 op 25-01-2015 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
B2 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:32:
[...]

Niet gezien dat ie inmiddels al weer in prijs gestegen is. Blijkbaar de typische MediaMarkt praktijken ;-)

Blij met de prijs? Elke euro die je kunt besparen is er 1!
Je hebt hem als folderaanbieding gekocht. Die zijn regelmatig nog interessanter dan de btw actie.. desalniettemin is dit jaar de btw actie groter dan ooit.

Sonos, Bose, Miele, Liebherr, Canon, Nikon doen allemaal mee.. Alleen Apple niet.. maar goed.. dat is ook een eigenzinnig bedrijf die vaak veel kan bepalen..

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henri86 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:41:
[...]

Nikon lijkt mij juist wel mee te doen, aangezien er een Nikon op de folder afgebeeld staat bij camera's
Hamvraag is natuurlijk of er dan ook nog wat meer meedoet dan een paar instapmodellen.

Bijvoorbeeld lenzen die ook nog in de Nikon cashback actie zitten :9

EDIT:
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw.html
Hier staat:
UITZONDERINGEN

Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm- & computeraccessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, kabels, inkt, opslag; bijv. harde schijven, USB, SSD en (micro)SD-kaarten etc.)
Gamingaccessoires
Alle Apple-producten
Consolehardware
Computersoftware
Speelgoed, boeken & spellen
Prepaidkaarten en -abonnementen
Power Service en verzekeringen
Giftcards en tegoedkaarten
:o

Daar staan geen uitzonderingen van "Geldt niet op Dxx0, lenzen > 1300, etc.". Dus de 24-70 (€1579) zou dan €1305 worden. Minus 200 euro casback van Nikon = €1105. Dat wordt interessant!
Tenzij een lens ook een "accessoire" is }:|

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2015 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoko
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-05-2016
Weet iemand hier of Amiibo's meedoen met de BTW actie? Twijfel over gaming, gamingaccesoires en speelgoed!?! Waar valt amiibo's nou in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:31:
[...]

Want consoles zijn geen console-hardware? Of wat is je vraag precies?
Ik bedoel, doen consoles mee of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:56:
[...]

Ik bedoel, doen consoles mee of niet?
Een console is toch (console)hardware? ;) Dan is de conclusie snel getrokken: consoles doen niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 10:11
Jorgen schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:08:
[...]

Er wordt in februari wel een nieuwe MediaMarkt geopend in Duiven, 18 of 19 februari (https://www.facebook.com/mediamarktduiven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:09

TDB

Stofzuiger op het oog: kostte vorig week nog € 258, inmiddels € 298. Na de korting kost hij straks weer de oude prijs......

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
TDB schreef op zondag 25 januari 2015 @ 20:41:
Stofzuiger op het oog: kostte vorig week nog € 258, inmiddels € 298. Na de korting kost hij straks weer de oude prijs......
Na korting is 'ie €246, scheelt toch weer €12 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:13
Hm jammer, ik ga komende week de ue65hu8500 en de Sonos playbar, sub en twee play:3's aanschaffen. Ik wachtte op de btw actie maar als de prijzen onveranderd blijven kan ik de set voor bijna 200 euro goedkoper krijgen dan bij de MM... Toch een tegenvaller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Stiekem voor mij wel mooi dat Apple niet meedoet. Wilde een Macbook Pro kopen die ik eigenlijk niet nodig heb (want heb een Dell Ultrabook met betere specs) maar vond de korting wel erg interessant. Dat is nu dus opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
DutchJudge schreef op zondag 25 januari 2015 @ 20:47:
Hm jammer, ik ga komende week de ue65hu8500 en de Sonos playbar, sub en twee play:3's aanschaffen. Ik wachtte op de btw actie maar als de prijzen onveranderd blijven kan ik de set voor bijna 200 euro goedkoper krijgen dan bij de MM... Toch een tegenvaller!
Het is niet dat de prijzen onveranderd blijven hoor, maar de korting valt misschien iets meer tegen dan mensen hadden verwacht. Om nu al te roepen ''tegenvaller'' is beetje overtrokken denk ik, dit zonder de prijzen te hebben gezien aangezien het nog niet de 28e is.. (winkels vs webshop varieert nog wel eens behoorlijk) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-08-2018
TDB schreef op zondag 25 januari 2015 @ 20:41:
Als je Bosch BGS51262 stofzuiger bedoeld is deze bij BCC nog steeds €258,-
http://www.bcc.nl/bosch-s...Cu0020&search=bgs51262%20.

Ik weet niet waar je woont, maar als er een BCC filiaal in de buurt zit zou ik donderdag binnenstappen en kijken wat de prijs dan nog doet en dan vragen naar de BTW actie die ze hebben.(naar aanleiding van de MM).

Is de prijs donderdag nog steeds €258,-bij de BCC en de verkoper verrekend alsnog de BTW, dan heb je het mazzeltje wat ik eerder al aangaf.
Heb je een "slimmere" verkoper, dan kijkt deze eerst na wat de laagste prijs is en wat deze na de BTW aftrek doet en dan heb je de prijs die €246,- is zoals Hahn al zei.

Ik zou ook donderdag nog ff kijken op BCC.nl wat de prijs doet in het winkelmandje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-08-2018
DutchJudge schreef op zondag 25 januari 2015 @ 20:47:
Krijg je bij de "winkel" waar je een scherpe prijs ziet (verschil €200,-) ook een "XXN model"
Zie google wat ik hier mee bedoel. En ook de €400,- van Samsung terug.
https://www.google.nl/?gw...ung+tv+tot+400%2C-+retour
Anders is het niet alleen een verschil van €600,- maar ook een buitenlands XX? model....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:13
Pred! schreef op zondag 25 januari 2015 @ 20:59:
[...]

Krijg je bij de "winkel" waar je een scherpe prijs ziet (verschil €200,-) ook een "XXN model"
Zie google wat ik hier mee bedoel. En ook de €400,- van Samsung terug.
https://www.google.nl/?gw...ung+tv+tot+400%2C-+retour
Anders is het niet alleen een verschil van €600,- maar ook een buitenlands XX? model....
Het is inderdaad een NL model. Of ze meedoen met de 400 euro cb weet ik nog niet (prijsopgave is 2 weken oud, was de dag voordat het nieuws uitkwam). Heb ze vanavond een mail gestuurd om dat te verifieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Laatst online: 19:54
Helaas, voor het eerst in jaren dacht ik weer eens iets bij de btw actie te kopen, maar valt erbuiten.
Ik hoopte een nest op de kop te tikken, maar deze vallen (denk ik) onder domotica :(
Paar jaar geleden leuke dingen aangeschaft (imac 27" etc .. toen apple nog mee deed), dus toch maar gewoon de advies betalen .. al ie de goedkoopste nog steeds daar bij de mediamarkt dan.. (overal even duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:55
Ik ben blij dat ik nog even gewacht heb met de aanschaf van een soundbar. De Samsung HW-H750 kost nu gecombineerd met de cashback actie van Samsung maar ((579/1.21)-100))=378.51 euro. Daarnaast was MM ook al (gedeeld)de goedkoopste met 579 euro. Woensdagavond direct maar even online bestellen en in de winkel ophalen!

Edit: afhalen in de winkel is niet mogelijk 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door X2X2X op 25-01-2015 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uknowSam
  • Laatst online: 17-11-2022
Zijn lenzen uitgezonderd dat is niet duidelijk nu bij de voorwaarde van mediamarkt? Ik heb over lenzen van canon "L" en nikon 800+ euro?

Of hoort dit bij accessoires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• river8870
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-07-2021
Hoe kan ik vanuit België mee genieten van die actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriendelijke tweaker benaderen om jouw inkopen voor je te doen? In de auto / trein / bus stappen en hier naartoe komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Laatst online: 19:54
met de auto naar nederland? :)

gezellig avondje stappen in nederland, nouja, gezellig.. niet zo gezellig als bij jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uknowSam schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:18:
Zijn lenzen uitgezonderd dat is niet duidelijk nu bij de voorwaarde van mediamarkt? Ik heb over lenzen van canon "L" en nikon 800+ euro?

Of hoort dit bij accessoires?
lijkt mij niet dat dit onder accessoires valt, doen denk ik gewoon mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• river8870
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-07-2021
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:37:
Een vriendelijke tweaker benaderen om jouw inkopen voor je te doen? In de auto / trein / bus stappen en hier naartoe komen?
Das nog eens een goed gedacht.
Ben je geïnteresseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Aghanim schreef op zondag 25 januari 2015 @ 20:48:
Stiekem voor mij wel mooi dat Apple niet meedoet. Wilde een Macbook Pro kopen die ik eigenlijk niet nodig heb (want heb een Dell Ultrabook met betere specs) maar vond de korting wel erg interessant. Dat is nu dus opgelost :)
Staat ook gewoon 3x aangegeven.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uknowSam
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:38:
[...]

lijkt mij niet dat dit onder accessoires valt, doen denk ik gewoon mee
Hmm. oke vorige keer viel dit niet onder en ook niet de camera 1/5/6D.

BTW ik bedoel dan by the way haha: Als ik iets morgen koop kan ik zeker het verschil woensdag terug krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

river8870 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:39:
[...]

Das nog eens een goed gedacht.
Ben je geïnteresseerd?
Hangt er vanaf he. Ik ga geen koelkast voor je opslaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uknowSam schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:41:
[...]

Hmm. oke vorige keer viel dit niet onder en ook niet de camera 1/5/6D.

BTW ik bedoel dan by the way haha: Als ik iets morgen koop kan ik zeker het verschil woensdag terug krijgen?
Ja die toestellen waren vorig jaar uitgesloten maar dit keer staan er geen uitzonderingen bij van canon.

Bij een aantal winkels krijg je al direct je korting en bij andere winkels moet je woensdag terug komen.. Gewoon proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
Musta schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:51:
Weet iemand of er een uitzondering werd gemaakt voor een go pro in een filiaal ergens?
Ff een search gedaan in het topic op go pro en ze bleken niet mee te doen met de actie. Misschien dat iemand het tegenkwam in een filiaal waar die toevallig meedeed?
misschien een late reactie maar als je op de website van de mediamarkt kijkt na het filmpje komt de GoPro gewoon voorbij? Beetje raar als die niet met de actie mee zou doen lijkt mij dan

Wil zelf graag een GoPro gaan aanschaffen

ook in deze foto is duidelijk de GoPro te zien:
http://www.foldersenkrant...amarkt-btw-flyer-2015.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Pannekoek_NL op 25-01-2015 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoerdiee schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:15:
[...]

misschien een late reactie maar als je op de website van de mediamarkt kijkt na het filmpje komt de GoPro gewoon voorbij? Beetje raar als die niet met de actie mee zou doen lijkt mij dan

Wil zelf graag een GoPro gaan aanschaffen

ook in deze foto is duidelijk de GoPro te zien:
http://www.foldersenkrant...amarkt-btw-flyer-2015.jpg
Ik denk dat de gopro gewoon mee doet, valt toch onder foto en video? Geen uitzonderingen daarin. (Zie voorwaarde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedmaster schreef op zondag 25 januari 2015 @ 03:03:
[...]

Denk het niet aangezien Apple producten zo goed als zeker uitgesloten zijn van de BTW actie
aah oke dan is het minder sucks :)

Btw voor mensen die ook een ipad air 2 willen kopen, er is onlangs een actie bij icentre (http://www.icentre.nl/timetoplay) je krijgt direct 70 euro korting bij aankoop van een air 2 in combinatie met een apple tv in :*)
Dus 30 euro voor een apple tv is wel een nette prijs :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2015 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen092
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-08 22:10
Ik heb laatst nog WoW: Warlords of Draenor gekocht voor 35,-. Die kost nu 40,- :)
Verder is deze 4k monitor wellicht interessant voor sommigen:
http://www.mediamarkt.nl/...0,1267625.html?langId=-11

Komt volgens mij neer op deze:
pricewatch: Samsung U28D590D Zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

koen092 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:46:
Ik heb laatst nog WoW: Warlords of Draenor gekocht voor 35,-. Die kost nu 40,- :)
Verder is deze 4k monitor wellicht interessant voor sommigen:
http://www.mediamarkt.nl/...0,1267625.html?langId=-11

Komt volgens mij neer op deze:
pricewatch: Samsung U28D590D Zilver
Yeps productreview: Samsung U28D590D Zilver review door Frozen
als je verder dan 70cm bij je monitor vandaan zit is het nutteloos om een 4k monitor te kopen. Je ziet in dat geval het verschil toch niet tussen 1440p en 4k. Bovendien is de inputlag super hoog en het is een tn scherm. Doe jezelf een lol en koop een ultrasharp 2715 of een 3xxx X 1440 monitor met ips, daar ga je veel meer plezier aan beleven.

Of koop 3 schermen, die lg schermen 24 inch ips of de 24 inch samsung 390 zijn 160 maar worden door de actie 130. Leuk dealtje. Anders is de 24 inch samsung 590 met super dunne bezels en normale prijs van 189 en met korting 150 ook lachen.

[ Voor 10% gewijzigd door Frozen op 25-01-2015 22:54 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 13:33
Frozen schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:52:
[...]

Yeps productreview: Samsung U28D590D Zilver review door Frozen
als je verder dan 70cm bij je monitor vandaan zit is het nutteloos om een 4k monitor te kopen. Je ziet in dat geval het verschil toch niet tussen 1440p en 4k. Bovendien is de inputlag super hoog en het is een tn scherm. Doe jezelf een lol en koop een ultrasharp 2715 of een 3xxx X 1440 monitor met ips, daar ga je veel meer plezier aan beleven.

Of koop 2 schermen, die lg schermen 24 inch ips of de 24 inch samsung 390 zijn 160 maar worden door de actie 130. Leuk dealtje. Anders is de 24 inch samsung 590 met normale prijs van 189 en met korting 150 ook lachen.
Vergeet de U2515H niet. Weliswaar kleiner, maar daardoor ook scherper en (een stuk) goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

EEE-lover schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:55:
[...]

Vergeet de U2515H niet. Weliswaar kleiner, maar daardoor ook scherper en (een stuk) goedkoper.
Zit je verder dan 70cm bij je monitor vandaan dan zie je het toch niet :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:37:
[...]

aah oke dan is het minder sucks :)

Btw voor mensen die ook een ipad air 2 willen kopen, er is onlangs een actie bij icentre (http://www.icentre.nl/timetoplay) je krijgt direct 70 euro korting bij aankoop van een air 2 in combinatie met een apple tv in :*)
Dus 30 euro voor een apple tv is wel een nette prijs :P
Maar ik wil helemaal geen Apple TV ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMR90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-09 13:18
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:53:
Vorig jaar deed de navigatie mee maar dit jaar? Smartphones vallen wel onder telecom en navigatie... Dus hoop het eigenlijk wel.
Vroeg mij dit ook al af, hoop ook van wel, iemand hier meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op zondag 25 januari 2015 @ 23:01:
[...]

Maar ik wil helemaal geen Apple TV ;(
Dan verkoop je het voor 80 euro, dus 50 euro korting voor je air 2 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
De Sonos luidsprekers doen dus mee? Zou super zijn, aangezien ik ze niet bij de uitzonderingen zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-03 22:34
alwaysleft schreef op zondag 25 januari 2015 @ 23:47:
De Sonos luidsprekers doen dus mee? Zou super zijn, aangezien ik ze niet bij de uitzonderingen zie.
Lijkt me wel; anders stonden ze wel bij de uitzonderingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Ik heb expres nog even gewacht met het kopen van een Home cinema set. Woensdag middag uit me werk langs.
Product kiezen, kopen en de dag erna of vrijdag terug voor het verschil. Ik heb geen zin om Woensdag avond aan te komen en dat mijn product op is :D

Volgens de regels moet dit kunnen tot 14 dagen voor de actie. Een vriend van mij gaat ook terug, want die kocht vorige week een Sonos Playbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammy777
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06-07 09:10
Ik ben bang dat ze van elk artikel 3 op voorraad hebben in de webshop.. Vorig jaar waren vrijwel alle goede deals ook direct uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uknowSam
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:12:
[...]

Ja die toestellen waren vorig jaar uitgesloten maar dit keer staan er geen uitzonderingen bij van canon.

Bij een aantal winkels krijg je al direct je korting en bij andere winkels moet je woensdag terug komen.. Gewoon proberen!
Bedankt ik ga het zeker proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
sammy777 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 08:24:
Ik ben bang dat ze van elk artikel 3 op voorraad hebben in de webshop.. Vorig jaar waren vrijwel alle goede deals ook direct uitverkocht.
Mwoah, als je een beetje bleef F5en gedurende de dag, dan kwam een artikel geregeld opeens weer op voorraad.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Maar de vraag is, wat zijn een beetje goede deals? Ik heb zoveel wensen dat ik denk ik niks ga kopen, anders lopen m'n aankopen op tot in de duizenden euro's (waarvoor ik het geld niet heb, duh). :9

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uknowSam
Net gebeld naar mediamarkt service lijn. Er werd mij verteld als ik de aankopen nu doe kan ik de korting woensdag niet terug vragen? In hoeverre is dit waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
uknowSam schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:18:
Net gebeld naar mediamarkt service lijn. Er werd mij verteld als ik de aankopen nu doe kan ik de korting woensdag niet terug vragen? In hoeverre is dit waar?
Als je er de mediamarkt service lijn voor hebt gebeld dan denk ik wel dat dit waar is . :)
Staat ook duidelijk in de voorwaarde dat het gaat om aankopen vanaf 28-01-2015 18:00

[ Voor 11% gewijzigd door 0xrubennft op 26-01-2015 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Even terug lezen. Voor aankopen in de winkel kan je je geld terughalen. Voor aankopen op de website niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faeshaas
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:46
Als je het in de winkel hebt gekocht kan het wel, via de webshop geldt dit niet. Lijkt me duidelijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07 09:44
0xrubennft schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:20:
[...]

Als je er de mediamarkt service lijn voor hebt gebeld dan denk ik wel dat dit waar is :+
Volgens mij geld dit alleen voor online aankopen en niet voor fysieke aankopen in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uknowSam
SqueakyClean schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:21:
[...]

Even terug lezen. Voor aankopen in de winkel kan je je geld terughalen. Voor aankopen op de website niet.
Hihi bedankt voor duidelijkheid! Volgende keer zal ik wel even terug lezen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Het grappige is dat de Samsung UE48HU7500L in Nederland 1699 kost. Cashback actie wordt waarschijnlijk 200 euro, en met BTW korting kom je dan op 1204 euro. In Duitsland koop je deze tv gewoon zonder acties of kortingen voor 1199...

Oh, wacht de 48 inch HU7500L doet NIET mee aan de cashback actie :S ;w

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 26-01-2015 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammy777
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06-07 09:10
Phusebox schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:32:
Het grappige is dat de Samsung UE48HU7500L in Nederland 1699 kost. Cashback actie wordt waarschijnlijk 200 euro, en met BTW korting kom je dan op 1204 euro. In Duitsland koop je deze tv gewoon zonder acties of kortingen voor 1199...

Oh, wacht de 48 inch HU7500L doet NIET mee aan de cashback actie :S ;w
Waar zie jij de lijst met uitzonderingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
sammy777 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:41:
[...]

Waar zie jij de lijst met uitzonderingen?
Heb het over de cashback actie van Samsung.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 26-01-2015 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty1
  • Laatst online: 11-01-2023
In Den Haag vandaag al begonnen met de BTW actie. Op vertoon van flyer.

Zie link:
Members only: title

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty1
  • Laatst online: 11-01-2023
MediaMarkt BTW actie nu al begonnen in Den Haag op vertoon van de flyer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
qwerty1 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:49:
In Den Haag vandaag al begonnen met de BTW actie. Op vertoon van flyer.

Zie link:
Dankjewel :) :) :)
Pagina: 1 ... 7 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<h1>- Dit topic is bedoeld om leuke aanbiedingen en ervaringen te bespreken, niet als klaagmuur of voor allerlei wilde beschuldigingen. Hou het svp netjes.
- Geen aankoopadviesvragen.</h1>~~~[/html]

Zoals overal op Tweakers.net: toon eigen inzet, dit is geen topic om vraagjes te dumpen. Geen mededelingen zoals "ik ook" of "ik heb X gekocht". Ook niet "doet product X mee?".

Veel vragen worden beantwoord in de Q&A op pagina 1 van dit topic. Kijk eerst of je vraag daar al is beantwoord voor je gaat posten!

Media Markt heeft besloten om vanaf dinsdagavond 22.00 tot maandag 2 februari 08.00 uur geen prijzen aan te bieden via de Pricewatch.