(Afgelopen) MediaMarkt 'BTW weg ermee' & BCC acties 2015 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 26 Laatste
Acties:
  • 287.582 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:14
Ik heb al wat gezocht op internet maar geen concreet antwoord kunnen vinden.

Ik heb gisteren bij de Mediamarkt in Bergen op Zoom een GoPro 4 gekocht omdat ik via de website zag dat hij in Breda niet meer op voorraad was. (Even Bergen op Zoom gebeld waren er nog 19 op voorraad)

Nu is mijn vraag, kan ik met de factuur/bon en het ongeopende product vanavond of morgen bv naar de Mediamarkt in Breda gaan om de korting te claimen? (Let op het product is gekocht in Bergen op Zoom maar Breda is simpelweg gewoon dichterbij voor mij)

Ik kon hier geen direct antwoord op vinden. Ik ben bang dat ik de juiste medewerker moet treffen die hier geen probleem van maakt maar, I'm not sure. Ik weet dat iedere mediamarkt in principe op zichzelf staat daarom ben ik bang dat ze moeilijk gaan doen. Is er iemand die mij wat duidelijkheid kan geven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chopper88
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-09 21:24
Haha ja ik heb die drukte persoonlijk redelijk onderschat schijnbaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:09

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Van de website:
Wat kan ik doen als ik een product net voor de btw-actie heb gekocht en de korting ben misgelopen?
Als u een artikel in de winkel maximaal 14 dagen voor de btw-actie heeft gekocht kunt u zich met factuur of kassabon melden bij de betreffende Media Markt-winkel. Aankopen gedaan in onze webshop komen niet in aanmerking voor deze laagsteprijsgarantie.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Komt er dus op neer dat ik waarschijnlijk weer naar Bergen op Zoom moet.. :( voor de zekerheid misschien nog even naar MM Breda bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:49

Luukwa

o/

Toch maar even een spiegelreflex camera bestellen :DDDD

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durkp
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-09 21:16
Ben benieuwd!
Vanavond maar eens even een kijkje nemen in MM LWD. Eens even kijken als ze nog wat moois hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:55
Sjoerdiee schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:01:
Ik heb al wat gezocht op internet maar geen concreet antwoord kunnen vinden.

Ik heb gisteren bij de Mediamarkt in Bergen op Zoom een GoPro 4 gekocht omdat ik via de website zag dat hij in Breda niet meer op voorraad was. (Even Bergen op Zoom gebeld waren er nog 19 op voorraad)

Nu is mijn vraag, kan ik met de factuur/bon en het ongeopende product vanavond of morgen bv naar de Mediamarkt in Breda gaan om de korting te claimen? (Let op het product is gekocht in Bergen op Zoom maar Breda is simpelweg gewoon dichterbij voor mij)

Ik kon hier geen direct antwoord op vinden. Ik ben bang dat ik de juiste medewerker moet treffen die hier geen probleem van maakt maar, I'm not sure. Ik weet dat iedere mediamarkt in principe op zichzelf staat daarom ben ik bang dat ze moeilijk gaan doen. Is er iemand die mij wat duidelijkheid kan geven? :)
Mijn ervaring is dat de vestigingen liever geen prijscompensatie van andere vestigingen afhandelen...de reden hiervoor is simpel...het zijn allemaal losstaande bedrijfjes

Als je nu in Breda prijscompensatie haalt "geven" ze simpelweg geld weg omdat je daar het product nooit gekocht hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

rayparlour schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:48:
Weet iemand welke MM een groter aanbod aan Nikon lenzen heeft, Amsterdam Centraal of Bijlmer/Arena? Ben vandaag voor werk in Amsterdam dus kan straks even langs gaan, maar ben bij beiden nog nooit geweest.
MM centrum heeft een vrij klein aanbod qua fotografie. Als ik zo vergelijk is de fotoafdeling van Arena tig keer groter. Dus je maakt volgens mij stukken meer kans bij de Arena

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
nooberke schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:09:
[...]

Mijn ervaring is dat de vestigingen liever geen prijscompensatie van andere vestigingen afhandelen...de reden hiervoor is simpel...het zijn allemaal losstaande bedrijfjes

Als je nu in Breda prijscompensatie haalt "geven" ze simpelweg geld weg omdat je daar het product nooit gekocht hebt
Ja daar was ik dus al bang voor, ik weet ook niet of het dan "onderling" wordt afgehandeld zeg maar. Maar dat zal wel niet :( Word dus weer een tripje naar Bergen op Zoom. Maar ik heb nu in ieder geval al wel wat ik wilde hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayparlour
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-05 13:30
zap8 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:10:
[...]

MM centrum heeft een vrij klein aanbod qua fotografie. Als ik zo vergelijk is de fotoafdeling van Arena tig keer groter. Dus je maakt volgens mij stukken meer kans bij de Arena
Ok duidelijk, maar jcvjcvjcvjcv geeft al aan dat er bij de Arena geen Nikon 2.8 zooms zijn, en 1x 70-200 f/4. De voorraad in het centrum weet ik niet, maar hopelijk is daar dus wel iets te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:19
Vallen fotografie tassen/rug tassen ook onder de actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:22
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:19
kak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Iemand bij de voorgaande acties wel eens iets via de site besteld? Hoe groot is de kans dat het de volgende dag wordt geleverd?

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chopper88
rayparlour schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:15:
[...]

Ok duidelijk, maar jcvjcvjcvjcv geeft al aan dat er bij de Arena geen Nikon 2.8 zooms zijn, en 1x 70-200 f/4. De voorraad in het centrum weet ik niet, maar hopelijk is daar dus wel iets te scoren.
Hij gaf later ook al aan dat deze uitgesloten zouden zijn (in ieder geval in Arnhem)
(Niet beledigend bedoeld, meer om teleurstelling te voorkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chopper88
jezzer schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:17:
Iemand bij de voorgaande acties wel eens iets via de site besteld? Hoe groot is de kans dat het de volgende dag wordt geleverd?
Zeer klein... Reken op +- 5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Laatst online: 15-09 15:54
Eerste keer dat ik ga proberen een btw actie mee te pikken is. Moet voor zondag een wifi printer hebben, is het handiger die online te bestellen of zijn de levertijden erg lang door de hoeveelheid bestellingen? Misschien iemand met ervaring die dat kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03
Fugitive2008 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:17:
Eerste keer dat ik ga proberen een btw actie mee te pikken is. Moet voor zondag een wifi printer hebben, is het handiger die online te bestellen of zijn de levertijden erg lang door de hoeveelheid bestellingen? Misschien iemand met ervaring die dat kan vertellen?
Wat ik gelezen heb is dat ze tijdens deze actie geen garantie geven op de levertijden en dat het dus zeer waarschijnlijk langer zal duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Laatst online: 15-09 15:54
Danku!

Krijg toch altijd een beetje zo een gevoel erbij, consuMEREN!!!!!!:
http://giphy.com/gifs/world-war-z-qxIMDyrnsFJJe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
jezzer schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:17:
Die kans is ongeveer 0% kan ik uit ervaring zeggen.

door de enorme drukte kan het oplopen naar 8 dagen, zoals ook bij veel producten nu al staat aangegeven.

vorig jaar duurder het bij mij 6 werkdagen

[ Voor 5% gewijzigd door Scorpio861 op 28-01-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 12:21
ad patat schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:15:
Vallen fotografie tassen/rug tassen ook onder de actie?
Ga ervan uit dat vrijwel geen enkele accessoires mee doen met de actie. Of het nou computeraccessoires, game accesoires, foto accessoires, etc. zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Is de 21% al van de prijzen af op de BCC website of moet je deze er zelf nog even afrekenen?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Tip voor wie een Bijenkorf Mastercard CC heeft: hiermee kun je ook in de Mediamarkt winkels betalen zonder extra kosten. Je aankopen zijn dan extra verzekerd + je krijgt Bijenkorf punten.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:50
Luukwa schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:26:
Is de 21% al van de prijzen af op de BCC website of moet je deze er zelf nog even afrekenen?
1 klik verder........

http://www.bcc.nl/btw-prijsgarantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Waarschijnlijk al gevraagd maar heb alleen de laatste drie pagina's gelezen en wil niet voor niets een half uur naar de media markt rijden; ik ben op zoek naar een nieuwe koptelefoon, doen deze mee aan de actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hoofdtelefoons wél, oordopjes niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:38

masauri

aka qwybyte

Tim14ww schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:28:
Waarschijnlijk al gevraagd maar heb alleen de laatste drie pagina's gelezen en wil niet voor niets een half uur naar de media markt rijden; ik ben op zoek naar een nieuwe koptelefoon, doen deze mee aan de actie?
Let op:

Zoals overal op Tweakers.net: toon eigen inzet, dit is geen topic om vraagjes te dumpen. Geen mededelingen zoals "ik ook" of "ik heb X gekocht". Ook niet "doet product X mee?".

Zie q&a op pagina 1?

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Laatst online: 13-08 09:55
Thanks!

Daarnaast: op cd/vinyl zijn de prijzen nog niet aangepast en moet ik dit zelf even van de prijs afrekenen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Laatst online: 12-02-2023
Scorpio861 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:22:
[...]

Die kans is ongeveer 0% kan ik uit ervaring zeggen.

door de enorme drukte kan het oplopen naar 8 dagen, zoals ook bij veel producten nu al staat aangegeven.

vorig jaar duurder het bij mij 6 werkdagen
Hmm das niet zo een hele grote kans :/

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Oh haha, helemaal overheen gelezen 8)7 !
Vind de spiegelreflex camera's nog aan de hoge kant dan, vanavond even buurten bij de mediamarkt :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Mensen, een lui vraagje stellen (en ik zie er erg veel) is niet hetzelfde als eigen inzet tonen. En dat laatste wordt wel verwacht.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Luukwa schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:31:
[...]

Oh haha, helemaal overheen gelezen 8)7 !
Vind de spiegelreflex camera's nog aan de hoge kant dan, vanavond even buurten bij de mediamarkt :)
Lees even goed. Alleen met een sticker zijn aangepast. ( in dit geval pas bij 1 van de spiegelreflex )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:06

Saven

Administrator

Hmm dit jaar voor het eerst dat Macbooks en iMacs dus ook niet mee doen >:) das balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• namo_h
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 14:44
Ik heb een achterdeurtje van de mediamarkt webshop

Veel kun je er niet doen maar wel via de zoekfunctie kijken welke producten meedoen en voor welke prijs. Let wel! klik op zoeken en niet op de afbeelding/tekst suggestie.

*filters werken ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
namo_h schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:43:

Veel kun je er niet doen maar wel via de zoekfunctie kijken welke producten meedoen en voor welke prijs. Let wel! klik op zoeken en niet op de afbeelding/tekst suggestie.

*filters werken ook
Nice werkt inderdaad. GoPro doet mee zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:03

*filters werken ook
Top dankjewel! Nu weet ik in ieder geval dat het product dat ik wil kopen gewoon mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:39

*filters werken ook
THX ! SUPER!

Note: als je zoekt op een product code oid (en er is maar 1 result) werkt het ook niet, kijk dan of het met een (deel van) de code + merk werkt, alles zolang je maar meer dan 1 result ziet!

edit: verduidelijking:

Dus dit werkt wel (want 3 results):
http://www.mediamarkt.nl/...ams=&path=&query=Sony+42W

Maar dit niet (want 1 result):
http://www.mediamarkt.nl/...=&path=&query=KDL-42W805B

[ Voor 19% gewijzigd door Mattie112 op 28-01-2015 14:51 ]

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat Apple producten dit jaar niet meer meedoen met die MM-actie!
Balen.. had er een beetje rekening mee gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammy777
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06-07 09:10

*filters werken ook
PS4 games doen blijkbaar (nog?) niet mee :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• namo_h
sammy777 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:51:
[...]

PS4 games doen blijkbaar (nog?) niet mee :-/
Ze zijn nog aan het bijwerken denk ik. Ik kon paar minuten geleden nog geen enkele koelkast van mijn verlanglijstje vinden. Nu allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atomsk schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:26:
Tip voor wie een Bijenkorf Mastercard CC heeft: hiermee kun je ook in de Mediamarkt winkels betalen zonder extra kosten. Je aankopen zijn dan extra verzekerd + je krijgt Bijenkorf punten.
zonder extra kosten, maar als je het nog niet eerder buiten de bijenkorf mee hebt betaald, wordt er 12,50 in rekening gebracht (cc kosten per jaar). Als je voor 450euro iets afrekent heb je het al wel terug in de vorm van punten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uknowSam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-11-2022
Als er na 6 uur staat product kan binnen 1 tot 5 dagen leverbaar. Betekent dit dat je het kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chopper88
uknowSam schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:56:
Als er na 6 uur staat product kan binnen 1 tot 5 dagen leverbaar. Betekent dit dat je het kan bestellen?
Gewoon proberen toe te voegen en af te rekenen, dan weet je het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:44

Ypho

Allround Nerd

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:48:
Jammer dat Apple producten dit jaar niet meer meedoen met die MM-actie!
Balen.. had er een beetje rekening mee gehouden.
Paar modellen wel volgens mij:
http://www.mediamarkt.nl/...eshop&sourceRef=vrUC83x_l

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Mattie112 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:47:
[...]

THX ! SUPER!

Note: als je zoekt op een product code oid (en er is maar 1 result) werkt het ook niet, kijk dan of het met een (deel van) de code + merk werkt, alles zolang je maar meer dan 1 result ziet!

edit: verduidelijking:

Dus dit werkt wel (want 3 results):
http://www.mediamarkt.nl/...ams=&path=&query=Sony+42W

Maar dit niet (want 1 result):
http://www.mediamarkt.nl/...=&path=&query=KDL-42W805B
Kan het zijn dat via de achterdeur de prijzen al zijn geupdated? Ik heb een item gevonden wat een stuk goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
Uxstyle schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:01:
[...]

Kan het zijn dat via de achterdeur de prijzen al zijn geupdated? Ik heb een item gevonden wat een stuk goedkoper is.
"Mijn" Moto G is inderdaad netjes afgeprijsd, net als enkele laptops welke ik heb bekeken

De Apple CTO's zijn echter nog steeds "duur"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Uxstyle schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:01:
[...]

Dat is precies wat er zojuist net boven die post gezegd is, beetje beter lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had op jouw link geklikt, maar lijkt niet dat daar korting op gegeven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
je hebt gelijk! Had net te snel gelezen. Had me zelf al rijk geprezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33
Zo jammer dat de link naar de Lumia 1320 nog steeds niet gefixt is:

http://www.mediamarkt.nl/...s=&path=&query=lumia+1320

Als je op het product klikt komt er 'pagina niet gevonden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:47

ITsEZ

parttime all-rounder

corporalnl schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:32:
[...]

Lees even goed. Alleen met een sticker zijn aangepast. ( in dit geval pas bij 1 van de spiegelreflex )
Klopt niet helemaal, veel producten die af worden geprijsd voor de MM btw actie zijn sinds gisteravond al aangepast, deze staan dus vandaag niet meer op "vandaag voor u aangepast" aangezien ze gister al aan waren gepast, als je de camera's opzoekt zie je ook dat ongeveer alle camera's al een heel stuk goedkoper zijn dan in de pricewatch. Waarschijnlijk zijn alle producten die aan worden gepast al aangepast, wellicht enkele uitgezonderd.

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uxstyle schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:04:
je hebt gelijk! Had net te snel gelezen. Had me zelf al rijk geprezen.
Jep, jammer dit keer.... Ze zullen nu wel minder rijen hebben voor de opening!; want begreep dat er vorig jaar veel lui op die apples afkwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cht
  • Laatst online: 03-03-2024

cht

*knip* jijzelf. Dit is gewoon niet de bedoeling hier, toon eigen inzet.

[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 28-01-2015 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cht schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:11:
Zoek een laptop rond de 300 euro, iemand?
dan ga je toch naar de MM! ;) Je bent toch niet gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cht
  • Laatst online: 03-03-2024

cht

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:12:
[...]

dan ga je toch naar de MM! ;) Je bent toch niet gek?
LOL, ben wel gek hoor! hihihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

*filters werken ook
Als dit de frontpage was geweest, had ik je +2 gegeven. ;)
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F!sher
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-05 22:39
Sonos doet ook mee.

Sonos playbar voor 561 euro (normaal 699?)
http://www.mediamarkt.nl/...Params=&path=&query=Sonos

Is alleen op dit moment niet leverbaar in de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Laatst online: 20:55
Hm met die backdoor linkjes kan ik mijn product, de Kobo Aura H2O e-reader niet eens vinden. Jammer, dan zal ie er wel niet bij zitten, terwijl andere e-readers wel gewoon meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ik ben aan het Googelen maar doordat MediaMarkt zijn website afgeschermd heeft kun je niet alle voorwaarden lezen, maar hoe zit het met de laagste prijsgarantie (bijvoorbeeld producten die niet onder de BTW weg ermee vallen maar wel duurder zijn dan bij de concurrent) telt die actie nog wel gewoon bij de MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:38
de BCC site is al bezweken, ik krijg niets besteld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMorgan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 12:01
klaas-jan5334 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:29:
Sonos doet ook mee.

Sonos playbar voor 561 euro (normaal 699?)
http://www.mediamarkt.nl/...Params=&path=&query=Sonos

Is alleen op dit moment niet leverbaar in de webshop.
Ik die daar alles van Sonos op 'leverbaar binnen 1 tot 5' werkdagen staan..

C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:46
CptMorgan schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:36:
[...]

Ik die daar alles van Sonos op 'leverbaar binnen 1 tot 5' werkdagen staan..
Alles in de webshop staat op 1 tot 5 werkdagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:39
Melkunie schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:29:
Hm met die backdoor linkjes kan ik mijn product, de Kobo Aura H2O e-reader niet eens vinden. Jammer, dan zal ie er wel niet bij zitten, terwijl andere e-readers wel gewoon meedoen.
Of de (web)shop verkoopt dat model helemaal niet, ik zie wel diverse andere KOBO's staan namelijk.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMorgan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 12:01
dageeknerd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:37:
[...]

Alles in de webshop staat op 1 tot 5 werkdagen...
:D Dan heb ik niks gezegd.

C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens geeft Dixons wel 10% korting (tot vandaag) op Apple producten.
Kijk maar naar hun reclame op hun site: https://www.dixons.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Laatst online: 16:33
Melkunie schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:29:
Heb hem een half uurtje terug gezien voor ~145 geloof ik, kan hem nu inderdaad ook niet terugvinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucacker
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-04-2019
Ik wil graag met deze actie de GoPro hero 4 silver meepakken, heb zojuist gebeld met de dichtstbijzijnde MM. Helaas hebben ze hem niet meer op voorraad. De BCC heeft hem ook al van de site gehaald. Ik wil toch gaan proberen hem online te bestellen vanavond, heeft er iemand ervaring mee hoe groot de kans is dat ik hem kan orderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Lucacker schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:43:
Ik wil graag met deze actie de GoPro hero 4 silver meepakken, heb zojuist gebeld met de dichtstbijzijnde MM. Helaas hebben ze hem niet meer op voorraad. De BCC heeft hem ook al van de site gehaald. Ik wil toch gaan proberen hem online te bestellen vanavond. Heeft er iemand ervaring mee hoe groot de kans is dat ik hem kan orderen?
Gaat denk ik lastig worden, maar typisch.
Mediamarkt hier(Leeuwarden) had gisteren namelijk ook slechts 2 Hero 4 silver's liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Ik wil graag met deze actie de GoPro hero 4 silver meepakken, heb zojuist gebeld met de dichtstbijzijnde MM. Helaas hebben ze hem niet meer op voorraad. De BCC heeft hem ook al van de site gehaald. Ik wil toch gaan proberen hem online te bestellen vanavond, heeft er iemand ervaring mee hoe groot de kans is dat ik hem kan orderen?
Even in mijn glazenbol kijken, volgens mij is de kans dat de 50% als je binnen 30 minuten besteld. Nog bedankt voor de link van MM, superhandig. Ik hoop dat MM webshop niet onder druk bezwijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:05

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Als hier nu iemand zegt 'de kans is klein', ga je het dan maar niet proberen?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
darkkingll schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:45:
[...]

Gaat denk ik lastig worden, maar typisch.
Mediamarkt hier(Leeuwarden) had gisteren namelijk ook slechts 2 Hero 4 silver's liggen.
Gisteren in Breda was er niks op voorraad van de GoPro 4 silver, stond op de site in Bergen op Zoom wel, ik belde naar Boz daar hadden ze er 19 ;) Verscheeld dus nogal per locatie.

Niemand kan in zijn glazenbol kijken en aangeven of jij via de webshop een gopro kan bestellen beetje een rare vraagn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• namo_h
En ze hebben het script aangepast. Achterdeurtje ligt eruit.. Helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024

*filters werken ook
Helaas, ze lijken de achterdeur ook dichtgegooid te hebben :)
Mocht er iemand nog een manier hebben, dan hoor ik die graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Loenerd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:47:
[...]

Helaas, ze lijken de achterdeur ook dichtgegooid te hebben :)
Mocht er iemand nog een manier hebben, dan hoor ik die graag.
Haha ze denken bij de Mediamarkt, hoe kan iedereen nu nog zoekacties doen dan?

Even googlen zien de post op Tweakers en Bam dicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Laatst online: 20:55
Mattie112 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:38:
[...]
Of de (web)shop verkoopt dat model helemaal niet, ik zie wel diverse andere KOBO's staan namelijk.
Sinds het model uit is verkopen ze em gewoon, een paar uur geleden hadden ze em ook nog. De backdoor links werken nu niet meer, ze verwijzen bijna meteen door naar de frontpage. Heb vanmorgen de e-reader in mijn winkelwagentje gezet ter voorbereiding, en in de fractie van een seconde kan ik nog zien dat ik gewoon nog 1 item in mijn winkelwagen heb.
MrMaxedTank schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:41:
[...]
Heb hem een half uurtje terug gezien voor ~145 geloof ik, kan hem nu inderdaad ook niet terugvinden..
Klinkt ongeveer als het goeie bedrag. Hij was vanmorgen nog 179 euro, dus zou hij met btw-korting 147,93 moeten zijn, maar dat zullen ze wel wat afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Het was leuk zolang het duurde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan nog steeds op de mediamarkt website komen en blijven via dit links, mits je javascript ff uitschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Melkunie schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:49:

Klinkt ongeveer als het goeie bedrag. Hij was vanmorgen nog 179 euro, dus zou hij met btw-korting 147,93 moeten zijn, maar dat zullen ze wel wat afronden.
Ze ronden niet af, alles is vrijwel precies gedeeld door 1,21.

Ik zag net de 5D Mark III + 24-105 nog staan voor 2767,61, voor de geïnteresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martgom
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 22:31
In Zwolle nog ongeveer 80 op voorraad! Heb zelf gisteren alvast eentje gehaald en vanavond ga ik langs om het BTW verschil terug te halen.

99x TS-165C2 | ZO | 16,33 kWp | SolarEdge SE15K 3 Fase | NIBE F2040-16 | SMO20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowShape
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-03 17:24
martgom schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:00:
[...]

In Zwolle nog ongeveer 80 op voorraad! Heb zelf gisteren alvast eentje gehaald en vanavond ga ik langs om het BTW verschil terug te halen.
Mag toch hopen dat ze dat niet accepteren.. Lijkt me dat ze 'm netjes terugnemen en het geld terug geven. Daarna wordt het product de dag erop weer in het schap gelegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 07:34
ShadowShape schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:02:
[...]

Mag toch hopen dat ze dat niet accepteren.. Lijkt me dat ze 'm netjes terugnemen en het geld terug geven. Daarna wordt het product de dag erop weer in het schap gelegd...
Ligt ook een beetje hoe het filiaal ermee opgaat, maar verschillende reacties hier op het forum bekijkende moet dit geen probleem zijn. Soort van slimme pre-order dus >:)

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
[...]

Als je nu de voorwaarde gewoon eens leest zie je dat je bij een aankoop maximaal 14 dagen voor de actie de korting mag claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martgom
[...]

Dat accepteren ze wel, dat geven ze zelf ook aan. Helaas konden ze nog niet voor 313 euro mee geven maar als je maar binnen de actieperiode terugkomt krijg je het verschil gewoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 15:58
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:55:
Je kan nog steeds op de mediamarkt website komen en blijven via dit links, mits je javascript ff uitschakeld.
Werkt nu ook al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Dus jullie zeggen eigenlijk dat je nu al je produkt kan krijgen en dan morgen op je gemakje de korting kan claimen?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Laatst online: 20-07-2021
Donnie schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:06:
Dus jullie zeggen eigenlijk dat je nu al je produkt kan krijgen en dan morgen op je gemakje de korting kan claimen?
Geldt alleen niet voor Internet aankopen, alleen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martgom
Klopt!

Zie voorwaarden:
Wat kan ik doen als ik een product net voor de btw-actie heb gekocht en de korting ben misgelopen?
Als u een artikel in de winkel maximaal 14 dagen voor de btw-actie heeft gekocht kunt u zich met factuur of kassabon melden bij de betreffende Media Markt-winkel. Aankopen gedaan in onze webshop komen niet in aanmerking voor deze laagsteprijsgarantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:26
Lees ajb de TS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Precies dat

Quote vanuit de voorwaarden:

Alleen de winkel gaat om 5 uur dicht tot 6 uur om de actie voor te bereiden, dus als je nu nog snel gaat en even buiten gaat wachten kan je daarna gelijk je korting claimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat klopt, ja.

IK zag trouwens dat één van de laptops die ik interessant vind, nog steeds € 1 duurder is dan bij BCC. Het is een beetje weinig om moeilijk over te doen, maar het betekent wel dat je nog steeds goed moet kijken of het gewenste product wel echt het goedkoopste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-05 22:23
De zoek link werkt nog wel, met wat hindernissen:

als je de link in je browser plakt met de zoekterm aan het einde, kun je nog 2 seconden de nieuwe prijs zien, voor je naar de hoofdpagina wordt verwezen >:)

Dus bijvoorbeeld:
http://www.mediamarkt.nl/...hParams=&path=&query=Bose

Mij is vanochtend in de winkel overigens verteld dat het spul van Sonos dat ze niet op voorraad hebben in de winkel, wél tegen de kortingsprijs besteld kan worden. Ben benieuwd of ze straks echt daad bij het woord gaan voegen...

EDIT: op de link klikken werkt niet, je moet hem zelf in je adresbalk plakken

[ Voor 6% gewijzigd door Mitt op 28-01-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan1995
  • Laatst online: 05-01 17:54
Mitt schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:12:
De zoek link werkt nog wel, met wat hindernissen:

als je de link in je browser plakt met de zoekterm aan het einde, kun je nog 2 seconden de nieuwe prijs zien, voor je naar de hoofdpagina wordt verwezen >:)

Dus bijvoorbeeld:
http://www.mediamarkt.nl/...hParams=&path=&query=Bose

Mij is vanochtend in de winkel overigens verteld dat het spul van Sonos dat ze niet op voorraad hebben in de winkel, wél tegen de kortingsprijs besteld kan worden. Ben benieuwd of ze straks echt daad bij het woord gaan voegen...

EDIT: op de link klikken werkt niet, je moet hem zelf in je adresbalk plakken
Klopt, net ook even getest vanuit google cache mode. Als je daar een search doet kan je ook even 2 seconden de nieuwe prijzen. Zo komt er bijvoorbeeld een macbook pro retina 13" 128GB voor €1199 ;)

Even kort een paar laptops die denk ik wel gewild zijn:
Apple Macbook Pro 13 retina (8GB, 128GB SSD) - € 1199
Apple Macbook Air 13 (8GB, 128GB SSD) €949
Asus N551JK-CN157H (i7-4710HQ, 8GB 750GB HDD) €661,81

[ Voor 9% gewijzigd door henkjan1995 op 28-01-2015 16:46 ]

XPS17 l702x 2670qm, 12GB, 128GB SSD, 500GB HDD, GT555m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPiet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:25
Nu kijken ze nog even snel in de serverlogs welke artikelen wij zoeken die te gunstig zijn, en zorgen dat ze niet meer beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zou het? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de iphone werkt het niet om nog even 2 seconden te kijken :(
Jammer nu weet ik nog niet of ie erbij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• namo_h
HenkPiet schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:26:
Nu kijken ze nog even snel in de serverlogs welke artikelen wij zoeken die te gunstig zijn, en zorgen dat ze niet meer beschikbaar zijn.
Reken er maar niet op. Ze waren nog druk bezig met het e.e.a. aanpassen en wij zijn zo'n klein percentage van het geheel dat het niet de moeite waard is. Ik denk ook niet dat de sitebeheerders de rechten hebben om zomaar prijzen aan te passen. Volgensmij zijn ze mooi even pauze aan het houden voordat om 18:00 de drukte begint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

gister heb ik deze laptop gezien op de site : pricewatch: Asus N551JK-CN157H.

Gister was deze 799,99 bij de MM en i.c.m. met de btw korting denk ik dat die erg scherp geprijsd is vandaar mijn interesse.

Mijn vraag is aan jullie is, kan ik met deze laptop een hoop spellen spelen?
wat ik graag wil spelen is

- Rome total war
- Atilla total war
- Call of duty advanced warfare

Of gaat dat allemaal niet lukken met deze laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:45:
Hallo allemaal,

gister heb ik deze laptop gezien op de site : pricewatch: Asus N551JK-CN157H.

Gister was deze 799,99 bij de MM en i.c.m. met de btw korting denk ik dat die erg scherp geprijsd is vandaar mijn interesse.

Mijn vraag is aan jullie is, kan ik met deze laptop een hoop spellen spelen?
wat ik graag wil spelen is

- Rome total war
- Atilla total war
- Call of duty advanced warfare

Of gaat dat allemaal niet lukken met deze laptop?
www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GTX-850M.107795.0.html helpt je verder.
Pagina: 1 ... 14 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<h1>- Dit topic is bedoeld om leuke aanbiedingen en ervaringen te bespreken, niet als klaagmuur of voor allerlei wilde beschuldigingen. Hou het svp netjes.
- Geen aankoopadviesvragen.</h1>~~~[/html]

Zoals overal op Tweakers.net: toon eigen inzet, dit is geen topic om vraagjes te dumpen. Geen mededelingen zoals "ik ook" of "ik heb X gekocht". Ook niet "doet product X mee?".

Veel vragen worden beantwoord in de Q&A op pagina 1 van dit topic. Kijk eerst of je vraag daar al is beantwoord voor je gaat posten!

Media Markt heeft besloten om vanaf dinsdagavond 22.00 tot maandag 2 februari 08.00 uur geen prijzen aan te bieden via de Pricewatch.