(Afgelopen) MediaMarkt 'BTW weg ermee' & BCC acties 2015 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 26 Laatste
Acties:
  • 287.581 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Motorola Moto G (4G) 8GB (zwart) voor €148,13 @ BCC
pricewatch: Motorola Moto G (4G) 8GB Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eazyq
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-08 07:15

eazyq

we blijven strijden

lubbertkramer schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:08:
[...]

Volgens mij slaat spellen meer op bordspellen ipv op games (aangezien ze het ook eerst games noemen in de opsomming)
zo'n vermoeden had ik ook al, maar erg duidelijk is het niet. Ik wist trouwens niet eens dat ze bordspellen verkochten.

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/81040618#81040618

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
HHmm... wil graag de Kobo Aura H2O met de BTW actie kopen.. maar bij BCC geven ze (nog) niet korting op het ding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik zie wel iets interessants bij de BCC, maar de bezorgbutton is grijs, dus je kunt het alleen maar zelf afhalen. Beetje jammer.. Wat is nu slim, gewoon zelf gaan kijken bij een filiaal en als die daar op voorraad is meenemen, of van te voren toch bestellen en afhalen? In de rij staan moet je toch denk ik?

Ben alleen bang als ik van te voren bestel dat de voorraadindicator niet persé up to date is in deze hectische tijd, dan krijg je dat gezeik weer. Kan ik weken op een product gaan zitten wachten.

[ Voor 24% gewijzigd door Arsenius op 28-01-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
Edit: Laat maar :)

[ Voor 88% gewijzigd door MrMilco op 28-01-2015 10:21 ]

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chopper88
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-09 21:24
Arsenius schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:18:
Ik zie wel iets interessants bij de BCC, maar de bezorgbutton is grijs, dus je kunt het alleen maar zelf afhalen. Beetje jammer.. Wat is nu slim, gewoon zelf gaan kijken bij een filiaal en als die daar op voorraad is meenemen, of van te voren toch bestellen en afhalen? In de rij staan moet je toch denk ik?

Ben alleen bang als ik van te voren bestel dat de voorraadindicator niet persé up to date is in deze hectische tijd, dan krijg je dat gezeik weer. Kan ik weken op een product gaan zitten wachten.
Als je er toch per sé heen moet, en je kan bestellen lijkt me dat een no-brainer.
Bestellen en afhalen.

Anders even bellen of ze er wellicht één apart willen houden en zeggen dat je er binnen x tijd bent?

Denk trouwens niet dat het super druk is bij BCC, MM heeft zo'n bereik dat dit de BCC totaal overschaduwt denk ik. Tevens heeft BCC een veel beperkter assortiment, helemaal op het gebied van dure tech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:53

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Wat een first world problems zeg. Krijg je iets voor een topprijs, klopt een indicatortje op de website niet en god verhoedde dat je er een weekje op moet wachten... en ga je hier op GoT de boel van je af ranten.

Maar, BCC doet wel leuk mee inderdaad. 90 euro van een oven af die we op het oog hadden, een model dat MM niet eens voert :)

[ Voor 49% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 28-01-2015 10:27 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 16:31
Helaas erg veel bij BCC (al) uitverkocht. Zijn er ook nog andere winkels die meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

lekker met elkaar in tegenspraak, wij hebben een wasmachine nodig, en die zal denk ik snel uitverkocht zijn.. dus wil ik hem reserveren:
Kan ik een artikel reserveren voor de btw-actie?

Dit is helaas niet mogelijk. Wij willen iedereen dezelfde kans geven om een aankoop tijdens de btw-actie te doen. Op=op.
hmm, dat wordt hem dus niet.. Maar wat staat er dan weer onder?
Kan ik tijdens de btw-actie artikelen reserveren?

Alleen voor witgoedartikelen kunnen reserveringen gemaakt worden in de winkels tijdens de btw-actie. Voor overige artikelen is dit niet mogelijk en geldt OP=OP.
Nou goed, maar gewoon de boel onder druk zetten en dreigen naar de BCC te gaan als ze niet willen reserveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:17
Weet iemand of scheer en foppe ook mee gaat met de mm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Tsjonge het product wat ik wilde geeft nu dit aan in de browser: Dit product bestaat niet meer.

Beetje jammer van BCC hoor, gisteren kon ik ook al niet bestellen, website lag er elke keer uit.

Bekijk het maar dan. Ging trouwens om een 40 inch Sony W60b (KDL40W605B). :(

[ Voor 11% gewijzigd door Arsenius op 28-01-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:46
Ik heb net ook gewoon besteld bij BCC.... een nieuwe wasdroger.... die komen ze dan gratis brengen ipv dat ik vanavond naar een winkel 25 km verderop moet rijden en moet knokken om er een te mogen bemachtigen........ (al hadden ze er genoeg op voorraad...).

Dit is veel makkelijker en denk dat BCC hier goede zaken mee doet!

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Soms geeft MM de btw korting uren / dagen voor de actie. Weet iemand zeker of dat bij alle vestigingen mogelijk is? Ik wil een laptop voor de spits kopen alleen wil ik niet 2de keer rijden om de korting te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 17:52
Weet iemand wat er onder Gamingaccessoires wordt verstaan? Ik ben op zoek naar een nieuwe muis (randapparatuur). Ik zou niet goed kunnen bedenken wat ze met gamingaccesoires kunnen bedoelen.

Iemand enig idee?

[ Voor 33% gewijzigd door Junia op 28-01-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedrix5
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 08:30
Ik ben vandaag in de mediamarkt geweest en ze hebben blijkbaar maar 1 item in stock...
Wat denken jullie? Gewoon halen en retourneren als ze de prijs verhogen om 17 uur?
Het personeel zei tegen mij omtrent korting claimen achteraf dat dit zeker mogelijk was. Omtrent retour brengen binnen 14 dagen indien de prijs is verhoogd voor de korting kreeg ik het antwoord dat dit een administratieve procedure zou starten waar we niet aan willen beginnen en dat als ik de tv niet echt wil ik hem ook niet moet kopen. Vond het tweede deel wel een zeer vage uitleg, ze moeten volgens mij ofwel hun voorwaarden volgen ofwel hun voorwaarden aanpassen als ze er zelf niet zo blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
Arsenius schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:51:
Tsjonge het product wat ik wilde geeft nu dit aan in de browser: Dit product bestaat niet meer.

Beetje jammer van BCC hoor, gisteren kon ik ook al niet bestellen, website lag er elke keer uit.

De voorraadindicator gaf al aan dat het model een langere levertijd had, dus het was te verwachten dat die uitgezet zou worden. Je gaat simpelweg geen duizenden orders in de wacht zetten, omdat dat er weer voor zorgt dat iedereen gaat mailen of bellen over de langere levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
zing schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:52:
Soms geeft MM de btw korting uren / dagen voor de actie. Weet iemand zeker of dat bij alle vestigingen mogelijk is? Ik wil een laptop voor de spits kopen alleen wil ik niet 2de keer rijden om de korting te halen.
Nee dat weet niemand zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 10-09 15:53
Wat me nog niet helemaal duidelijk is: Begint de actie in de winkels pas om 18.00 vanmiddag, of is 't al gaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chopper88
geert1 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:13:
Wat me nog niet helemaal duidelijk is: Begint de actie in de winkels pas om 18.00 vanmiddag, of is 't al gaande?
Begint om 18:00 officieel. Sommige winkels geven nu al korting though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vanavond om 18:00 uur pas. En BCC is wel selectief in 17,38% korting aanbieden. Heb een scheerapparaat op het oog als cadeau voor mijn pa, niks geen korting te zien, prijzen zijn gelijk aan vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:37

masauri

aka qwybyte

Joosie200 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:14:
Vanavond om 18:00 uur pas. En BCC is wel selectief in 17,38% korting aanbieden. Heb een scheerapparaat op het oog als cadeau voor mijn pa, niks geen korting te zien, prijzen zijn gelijk aan vorige week.
En dit is bij de mm niet zo dat ze niet selectief zijn? |:(

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 11:39

Malarky

Wils voor wat ieder

Op normale dagen volgen MediaMarkt, BCC en Scheer en Foppen (ook Modern en Bobshop) elkaars prijzen, ook als het absurde prijzen zijn op willekeurige producten. Al vaak genoeg gezien in de webshops.

Maar vooral BCC is elk jaar nogal 'zenuwachtig' van de 21% BTW actie. Enorm veel producten die MM helemaal nooit verkocht heeft gewoon vol in de korting en ook al enkele dagen van te voren de BTW korting geven.

Zojuist zelf deze printer gekocht, had hem al een week op het oog: pricewatch: HP Officejet Pro 6830 e-All-in-One

Heb de printer nu al 4x in 2 dagen bij BCC van 106, naar 129, naar 106, naar 129 euro zien gaan. Hun systeem slaat op hol of het heeft een bedoeling. Maar er is nu nog voorraad.

Zo ook de Philips Lumea Precision Plus SC2006, al vele maanden is de prijs €369 - €399 bij alle NL webshops. Even gaat MM naar €317,25 deze week en iedereen volgt (absurd lage prijs) tot de MM uitverkocht was, binnen enkel uur zat iedereen weer op zijn oude prijs.

@Joossie: blijf dus het product checken, kan nog veranderen, ook meerdere keren.

Maar de populaire Netgear R7000 staat nog steeds op €159 bij BCC en die heeft MM toch zeker tot vannacht op voorraad gehad voor €159, dus dat moet blijkbaar nog komen.

[ Voor 23% gewijzigd door Malarky op 28-01-2015 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:51
Ik hoop de lumia 735 ergens te kunnen uithalen voor een nog mooiere prijs :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:38
cedrix5 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:58:
Ik ben vandaag in de mediamarkt geweest en ze hebben blijkbaar maar 1 item in stock...
Wat denken jullie? Gewoon halen en retourneren als ze de prijs verhogen om 17 uur?
Het personeel zei tegen mij omtrent korting claimen achteraf dat dit zeker mogelijk was. Omtrent retour brengen binnen 14 dagen indien de prijs is verhoogd voor de korting kreeg ik het antwoord dat dit een administratieve procedure zou starten waar we niet aan willen beginnen en dat als ik de tv niet echt wil ik hem ook niet moet kopen. Vond het tweede deel wel een zeer vage uitleg, ze moeten volgens mij ofwel hun voorwaarden volgen ofwel hun voorwaarden aanpassen als ze er zelf niet zo blij mee zijn.
Ik heb gister een Nikon D3200 Kit gehaald, en de mevrouw die mij hielp vertelde me dat ze de prijzen vandaag niet meer omhoog mochten gooien.
Dus zoals die gister was, zou die komende dagen ook moeten blijven ( /1.21 uiteraard)
Morgen met de bon terug om het verschil terug te krijgen, want de korting al toekennen mocht ze niet zei ze. (stonden ook meer klanten te wachten misschien dat dat er ook mee te maken heeft)

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedrix5
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 08:30
MaD_co schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:19:
[...]

Ik heb gister een Nikon D3200 Kit gehaald, en de mevrouw die mij hielp vertelde me dat ze de prijzen vandaag niet meer omhoog mochten gooien.
Dus zoals die gister was, zou die komende dagen ook moeten blijven ( /1.21 uiteraard)
Morgen met de bon terug om het verschil terug te krijgen, want de korting al toekennen mocht ze niet zei ze. (stonden ook meer klanten te wachten misschien dat dat er ook mee te maken heeft)
Dat is goed om te weten! bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 22:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

MikeyMan schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:38:
[...]

En, hoeveel was de 7d nu? 1699?
Klop, 1.699,-. GoPro zat uit mijn hoofd op 124,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Malarky schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:17:
Op normale dagen volgen MediaMarkt, BCC en Scheer en Foppen (ook Modern en Bobshop) elkaars prijzen, ook als het absurde prijzen zijn op willekeurige producten. Al vaak genoeg gezien in de webshops.

Maar vooral BCC is elk jaar nogal 'zenuwachtig' van de 21% BTW actie. Enorm veel producten die MM helemaal nooit verkocht heeft gewoon vol in de korting en ook al enkele dagen van te voren de BTW korting geven.

Zojuist zelf deze printer gekocht, had hem al een week op het oog: pricewatch: HP Officejet Pro 6830 e-All-in-One

Heb de printer nu al 4x in 2 dagen bij BCC van 106, naar 129, naar 106, naar 129 euro zien gaan. Hun systeem slaat op hol of het heeft een bedoeling. Maar er is nu nog voorraad.

Zo ook de Philips Lumea Precision Plus SC2006, al vele maanden is de prijs €369 - €399 bij alle NL webshops. Even gaat MM naar €317,25 deze week en iedereen volgt (absurd lage prijs) tot de MM uitverkocht was, binnen enkel uur zat iedereen weer op zijn oude prijs.

@Joossie: blijf dus het product checken, kan nog veranderen, ook meerdere keren.

Maar de populaire Netgear R7000 staat nog steeds op €159 bij BCC en die heeft MM toch zeker tot vannacht op voorraad gehad voor €159, dus dat moet blijkbaar nog komen.
Zelf heb ik ook een printer besteld bij de BCC, de pricewatch: HP Envy 5530 Deze was overal 80 euro en steeg gisteren naar 90 bij de goedkoopste shops. De Mediamarktprijs ging minder omhoog van 80 naar 85. BCC heeft de 17% van de 80 afgehaald dus is de beste deal :) Verder wil ik nog een camera, maar die is bij de BCC nergens op voorraad en niet te bestellen. Vanavond dus maar in de rij bij de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fommes
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-01 15:49
MaD_co schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:19:
[...]

Die ga ik vanavond ook bestellen :) , wilde hem bij bcc bestellen maar daar kan je om een of andere reden alleen afhalen.. daar krijg je wel een sd kaart en tasje er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Nog niet genoemd vandaag, maar Sonos is NU bij de BCC in de korting (mooi actie product, want iedereen volgt altijd de 'verplichte' adviesprijs) en nog ruim op voorraad.

Ik zie dat platteTV.nl ook meedoet wat in ieder geval de Sonos producten betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:32
Ik ga eens een rondje wagen vanavond bij de MM voor een A/V Receiver. Heb de Onkyo TX-NR636 op de radar staan maar met de BTW actie is de Marantz NR1605 ook op de radar gekomen. nu maar hopen dat de prijzen niet stiekem omhoog vliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Laatst online: 15-09 13:52
Toch straks maar even naar de MM voor een galaxy note 4

Bij BCC al aangepast naar 552 eur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
hmm vanavond maar eens langs om te kijken of ze in alkmaar de shure in ears hebben liggen zou toch mooi 50 euro schelen.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 15:42
Arsenius schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:51:

Kijk bij Plattetv.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:53

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Daar staat wel een banner van 21% korting maar als ik een TV in mijn winkelwagen stop, dan gebeurt er niets met die prijs. Komt dat pas na het betalen weer terug soms?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:43
Zat ik net ook naar te kijken http://www.plattetv.nl/in...&utm_campaign=Tweakers_NL kost maar €306!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 15:42
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:43:
[...]

Daar staat wel een banner van 21% korting maar als ik een TV in mijn winkelwagen stop, dan gebeurt er niets met die prijs. Komt dat pas na het betalen weer terug soms?
http://www.plattetv.nl/in...&utm_campaign=Tweakers_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:21
Jaguar645 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:37:
Ik ga eens een rondje wagen vanavond bij de MM voor een A/V Receiver. Heb de Onkyo TX-NR636 op de radar staan maar met de BTW actie is de Marantz NR1605 ook op de radar gekomen. nu maar hopen dat de prijzen niet stiekem omhoog vliegen :P
http://www.bcc.nl/beeld-e...marantz-nr1605-n1b(78710)
Scheelt in de rij staan vanavond.
Ik hoop zelf een Denon te kunnen bemachtigen vanavond.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Als ik dit letterlijk lees doen ALLE tv's mee bij platteTV.nl (http://www.plattetv.nl/ex...tvnl-inruilactie-415.html), maar ze hebben een live chat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Laatst online: 15-09 13:52
Online is makkelijker, maar direct mee nemen is wel veel leuker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayparlour
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-05 13:30
Weet iemand welke MM een groter aanbod aan Nikon lenzen heeft, Amsterdam Centraal of Bijlmer/Arena? Ben vandaag voor werk in Amsterdam dus kan straks even langs gaan, maar ben bij beiden nog nooit geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Kapitein Merijn schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:45:
[...]

http://www.bcc.nl/beeld-e...marantz-nr1605-n1b(78710)
Scheelt in de rij staan vanavond.
Ik hoop zelf een Denon te kunnen bemachtigen vanavond.
Ik zag hem net ook inderdaad. ook een mooie deal en hier in de buurt in Beverwijk nog voorradig ook... Twijfel ook over de Denon het is allemaal zo lastig ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rayparlour schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:48:
Weet iemand welke MM een groter aanbod aan Nikon lenzen heeft, Amsterdam Centraal of Bijlmer/Arena? Ben vandaag voor werk in Amsterdam dus kan straks even langs gaan, maar ben bij beiden nog nooit geweest.
Arena heeft de 24-70 niet op voorraad, de 70-200 f4 hebben ze er eentje van en de 70-200 2.8 nul.
Centrum zegt direct aan de telefoon geen voorraden mee te delen :/
Noord negeert volgens mij de telefoon; na 24 minuten heb ik opgehangen.
West heeft ook geen van de 2.8 lenzen (24-70, 70-200)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:57
Voor de mensen uit het zuiden van het land. (Limburg)

Mediamarkt Hertzogenrath heeft de Ipad air wifi 16 GB voor €299,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayparlour
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-05 13:30
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:51:
[...]

Arena heeft de 24-70 niet op voorraad, de 70-200 f4 hebben ze er eentje van en de 70-200 2.8 nul.
Centrum zegt direct aan de telefoon geen voorraden mee te delen :/
Noord negeert volgens mij de telefoon; na 24 minuten heb ik opgehangen.
West heeft ook geen van de 2.8 lenzen (24-70, 70-200)
Bedankt, dan straks maar even langsgaan in het Centrum, hopelijk toch nog iets van mooi spul aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Malarky schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:45:
Als ik dit letterlijk lees doen ALLE tv's mee bij platteTV.nl (http://www.plattetv.nl/ex...tvnl-inruilactie-415.html), maar ze hebben een live chat.....
Zojuist de reactie via de chat van plattetv:

Alle modellen die geselecteerd zijn voor onze BTW actie zijn op onze website aangepast qua prijs, de prijs die op onze website staat is in dit geval dus ten aller tijden de prijs die u betaald. Sommige modellen zijn uitgesloten voor de actie wegens de reeds scherpe prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 23:37
Vanaf 18.00 uur kijken of de laptop die ik wil nog op voorraad is bij de MM. In de winkel in R'dam centrum was die gisteren al niet op voorraad, levertijd van 1-3 werkdagen. Ook maar gelijk GTAV voor PS4 erbij kopen. Voor €41 als het goed is.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:46
De MM actie geldt alleen op daadwerkelijke voorraad artikelen, niet voor zaken die besteld moeten worden.... dat werd mij gisteren verteld...

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rayparlour schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:58:
[...]

Bedankt, dan straks maar even langsgaan in het Centrum, hopelijk toch nog iets van mooi spul aanwezig
Arnhem heeft wel een Nikon 24-70 op voorraad, maar die lens doet dus niet mee met de BTW actie.

Tja, was ook te mooi om waar te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:52

Guldan

Thee-Nerd

Ik was zelf op zoek naar een Bose QuietComfort 25 hoofdtelefoon van 299 (oude prijs). Er was wat onduidelijk of hij bij de MM onder de actie viel (de ene vestiging gaf aan van wel en de andere niet). Dus gewoon met BCC gebeld en uitgelegd dat hij wel onder de actie viel en ze hebben voor mij de prijs aangepast.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chopper88
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:10:
[...]

Arnhem heeft wel een Nikon 24-70 op voorraad, maar die lens doet dus niet mee met de BTW actie.

Tja, was ook te mooi om waar te zijn :P
Hoe weet je dat die niet mee doet dan? Halen ze die voor vanavond weg?
Als deze op voorraad is, en je koopt hem nu, zou je dan niet het geld vanavond/morgen terug moeten kunnen vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chopper88 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:12:
[...]

Hoe weet je dat die niet mee doet dan? Halen ze die voor vanavond weg?
Als deze op voorraad is, en je koopt hem nu, zou je dan niet het geld vanavond/morgen terug moeten kunnen vragen?
Omdat ik dat direct gevraagd heb ;)

"Nee, deze doet niet mee"

Zal dus wel net zo zijn als vorig jaar, >1300 euri doet niet mee.

Lijkt me niet dat je van producten die "niet meedoen" alsnog de btw van kunt terugvragen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2015 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:14:
[...]

Omdat ik dat direct gevraagd heb ;)

"Nee, deze doet niet mee"

Zal dus wel net zo zijn als vorig jaar, >1300 euri doet niet mee.

Lijkt me niet dat je van producten die "niet meedoen" alsnog de btw van kunt terugvragen.
Kan ook per winkel verschillen toch? Vorig jaar deden 33 MM winkels met de BTW-actie mee, dit jaar 46. Ook nogal een verschil.

edit: @hieronder: ohjah, even vergeten :P

[ Voor 4% gewijzigd door Malarky op 28-01-2015 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:33

BPP

Malarky schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:17:
[...]

Kan ook per winkel verschillen toch? Vorig jaar deden 33 MM winkels met de BTW-actie mee, dit jaar 46. Ook nogal een verschil.
Omdat de Saturn winkels zijn omgebouwd naar MM filialen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chopper88
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:14:
[...]

Nee, maar ik vind het zo vreemd dat die winkel zijn eigen uitzondering lijkt te maken op de voorwaarden op de website dan.. Net als iemand anders al aangaf bij een andere winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merphixia
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-03-2023
Bcc de note 4 voor 552,89 euro!

http://www.bcc.nl/navigat.../samsung-note-4-bl(79688)

Bijna 100 euro goedkoper als in de pw :*)

pricewatch: Samsung Galaxy Note 4 (N910F) Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
greatgonzo schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:35:
lekker met elkaar in tegenspraak, wij hebben een wasmachine nodig, en die zal denk ik snel uitverkocht zijn.. dus wil ik hem reserveren:

hmm, dat wordt hem dus niet.. Maar wat staat er dan weer onder?

[...]

Nou goed, maar gewoon de boel onder druk zetten en dreigen naar de BCC te gaan als ze niet willen reserveren
Er staat tijdens de BTW actie, niet ervoor. Er zal dus wel bedoeld worden dat je die vanavond in de winkel kunt reserveren en dan bijv. zaterdag ophalen.

Gisteren alvast een magnetron gehaald. Ga de korting vrijdagmiddag maar terugvragen denk ik. Of wacht nee: ik ren vrijdag met een bomgordel de mediamarkt in om wraak te nemen voor deze oplichting!! Ik wil 100% korting!! RAAAA! :( ;)

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chopper88 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:20:
[...]

Nee, maar ik vind het zo vreemd dat die winkel zijn eigen uitzondering lijkt te maken op de voorwaarden op de website dan.. Net als iemand anders al aangaf bij een andere winkel.
Nja, die voorwaarden zijn natuurlijk nogal open voor interpretatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Bedankt nog voor de link naar plattetv. Wil ik bestellen (Sony KDL-40W605B voor € 306 nogwat), kom ik bij het betaalscherm.. Moet ik €419 afrekenen.

Is de prijs precies seconden ervoor weer verhoogd. Echt, wat een pechvogel ben ik. :F

[ Voor 9% gewijzigd door Arsenius op 28-01-2015 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Gisteren was die tv ook al gewoon voor 306 te bestellen. In dit soort gevallen moet je er inderdaad vroeg bij zijn.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Ja blijkbaar.. Als iemand deze tv voor die prijs nog ergens voorbij ziet komen (Sony KDL-40W605B € 306), let me know... Of een andere tv 40/42" met vergelijkbare specs en prijs. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Arsenius op 28-01-2015 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Even een vraag. Bij de Miele WDA110 staat nu een prijs van 789. Gaat dit nu vanavond na 6 uur verlaagd worden naar de 21% kortingsactie prijs? Of gaan ze nu eerst nog stiekem de prijs omhoog drukken? En komt die nieuwe prijs dan op de site te staan?

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammy777
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06-07 09:10
BCC webshop niet beschikbaar ;) Rara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:43
geerttttt schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:53:
Even een vraag. Bij de Miele WDA110 staat nu een prijs van 789. Gaat dit nu vanavond na 6 uur verlaagd worden naar de 21% kortingsactie prijs? Of gaan ze nu eerst nog stiekem de prijs omhoog drukken? En komt die nieuwe prijs dan op de site te staan?
Helaas ligt mijn glazen bol thuis, niemand die dit zal weten ben ik bang

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 18:51
Mattie112 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:57:
[...]

Helaas ligt mijn glazen bol thuis, niemand die dit zal weten ben ik bang
Mijne ligt aan de lader, sorry....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:28

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Medewerkers van MM Den Haag zijn inmiddels op de vingers getikt, ze mogen nu tot 18:00u geen vroegtijdige BTW korting meer geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schoolspel
  • Laatst online: 06-06 09:28
Moet het toch even melden. Btw actie of niet. Bel gewoon eens met wat zaken zoals Electroplace (net tv gekocht). Die hoeven geen actie te hebben om je een betere prijs te kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:42
Jaguar645 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:37:
http://www.avtrader.nl/sp...tx-nr636&utm_nooverride=1

De Onkyo TX-NR636 voor 375,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Doe jezelf een plezier en ga voor de Marantz ;)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:45

SeatRider

Hips don't lie

Uxstyle schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:07:
[...]
de prijs die op onze website staat is in dit geval dus ten aller tijden de prijs die u betaald.
Hoe krijgen ze het voor elkaar, vier spelfouten in één zin.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammy777
Note 4 uitverkocht, jammer weer BCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
sammy777 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:16:
Note 4 uitverkocht, jammer weer BCC
Thuis bezorgen: Op voorraad
Zelf afhalen Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Laatst online: 14:42
:z Ik neem nog een bakkie denk ik.
Trouwens zojuist meermaals tevergeefs telefonisch contact gezocht met MM Dordrecht. Hoe kun je dan weten of ze iets in hun assortiment hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
cypher21 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:12:
Ik moet zeggen dat het compacte design van die Marantz me ook wel meer trekt om eerlijk te zijn! het enige wat de Onkyo wel heeft is ook ondersteuning voor HDCP 2.2...

Maar dan zou die Marantz mijn Teufel LT4's wel goed aan kunnen sturen?
Luapper schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:17:
[...]

:z Ik neem nog een bakkie denk ik.
Trouwens zojuist meermaals tevergeefs telefonisch contact gezocht met MM Dordrecht. Hoe kun je dan weten of ze iets in hun assortiment hebben?
haha :D Ik zag dat de prijs al gedaald was. Als ze dat vasthouden zou hij bij de MM +-€310 moeten worden. ook geen slechte prijs!

[ Voor 35% gewijzigd door Jaguar645 op 28-01-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chopper88
rolandos582 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:17:
[...]

Zelf afhalen Klik hier
Da's alleen de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammy777
rolandos582 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:17:
[...]

Zelf afhalen Klik hier
Probeer maar! Ik kom er niet doorheen (ik wou de witte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Jaguar645 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:17:
[...]

Ik moet zeggen dat het compacte design van die Marantz me ook wel meer trekt om eerlijk te zijn! het enige wat de Onkyo wel heeft is ook ondersteuning voor HDCP 2.2...

Maar dan zou die Marantz mijn Teufel LT4's wel goed aan kunnen sturen?
HDCP 2.2 is leuk voor UHD, echter is er nog geen bluray standaard en komt hiervoor waarschijnlijk nog een nieuwe HDMI versie.
Mocht je per se een receiver willen die klaar is voor UHD, wacht dan nog ff twee jaar.
Onkyo is prima prijs/kwaliteit hoor, maar Marantz/denon zijn toch wel superieur.
Prima voor die teufel speakers

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
cypher21 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:19:
[...]

HDCP 2.2 is leuk voor UHD, echter is er nog geen bluray standaard en komt hiervoor waarschijnlijk nog een nieuwe HDMI versie.
Mocht je per se een receiver willen die klaar is voor UHD, wacht dan nog ff twee jaar.
Onkyo is prima prijs/kwaliteit hoor, maar Marantz/denon zijn toch wel superieur.
Prima voor die teufel speakers
Dat is ook zo :) Las ook op AVForums/AVSForum dat er voor de nieuwe BR spelers waarschijnlijk work arround gaan komen zoals 2 uitgangen.

Nog even de owners forums verder lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:21
cypher21 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:12:
Ik heb nu ook een Marantz (SR4002) en ben hier erg tevreden over maar wil toch vanavond kijken voor een Denon AVR-X1100W. De Onkyo TX-NR636 zou de eerste keus zijn maar deze past net niet in mijn tv meubel. Zowel de Denon als de Oykyo hebben een veel betere prijs kwaliteit verhouding dan de Marantz. Zo ontbreekt bij de Marantz HDMI 2.0 en 4K passtrough.

Handig overzicht trouwens:
http://av-receiver-review.toptenreviews.com

[ Voor 6% gewijzigd door Kapitein Merijn op 28-01-2015 13:36 ]

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik kreeg van een goeie vriend te horen dat ze in de MediaMarkt in Maastricht de 5D mark III mee laten doen in de actie, maar dan wel met de 24-105 lens. Body niet los.
GoPro Silver was al op.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Jeetje mina wat is die site van BCC overbelast, of heb ik nou gewoon brak internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33
Hier doet ie het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Kapitein Merijn schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:25:
[...]

Ik heb nu ook een Marantz (SR4002) en ben hier erg tevreden over maar wil toch vanavond kijken voor een Denon AVR-X1100W. De Onkyo TX-NR636 zou de eerste keus zijn maar deze past net niet in mijn tv meubel. Zowel de Denon als de Oykyo hebben een veel betere prijs kwaliteit verhouding dan de Marantz. Zo ontbreekt bij de Marantz HDMI 2.0 en 4K passtrough.
Dat is niet helemaal correct :) de Marantz 1605 heeft ook 4K met upscaling. Waar ik alleen nog niet achter ben is of het alle inputs zijn of alleen de Game/BR input. Want daar zijn de US en EU/NL site het niet over eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 23:37
Ff voor de zekerheid, de actie is toch ook via de webshop van MM geldig?

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammy777
geerttttt schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:31:
Jeetje mina wat is die site van BCC overbelast, of heb ik nou gewoon brak internet?
Nog nooit zo'n crap website gezien, winkelwagen verwijst nu door naar een kledingwinkel in Engeland????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeKo
  • Laatst online: 15-09 11:02
Deathchant schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:27:
Ik kreeg van een goeie vriend te horen dat ze in de MediaMarkt in Maastricht de 5D mark III mee laten doen in de actie, maar dan wel met de 24-105 lens. Body niet los.
GoPro Silver was al op.
Dat ben ik schuld helaas, O-) O-)

Jammer genoeg dat de body niet los te koop was.
Gister konden ze hier nog geen uitsluitsel over geven, mijn vriendin had hem graag los gehad aangezien haar vader de lenzen aanschaft welke we dan kunnen lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:53
PM_Petrol schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:37:
Lees ff de forum door, dan kom je snel tot je antwoord.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 12:51
sammy777 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:38:
[...]

Nog nooit zo'n crap website gezien, winkelwagen verwijst nu door naar een kledingwinkel in Engeland????
Ja, hij vertoont nogal kuren. Eerst kreeg ik telkens een pagina te zien waarop stond dat de webshop offline was, daarna deed 'ie het weer (gebrekkig) maar werden knoppen en dergelijke default texts niet vertaald. Net met wat moeite een wasmachine weten te bestellen.
PM_Petrol schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:37:
Is al meermaals genoemd en als je naar de website kijkt spreekt dat ook wel voor zich..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammy777
BCC verkoopt bewust de Note 4 met kuren, wit sneaky uit het assortiment gehaald en zwart is wel op voorraad maar simpelweg niet te bestellen. Als je niet wilt dat een product meedoet, doe dan ook niet alsof?

-1 voor BCC

Ja alle overige producten werken prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 11:03
sammy777 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:43:
BCC verkoopt bewust de Note 4 met kuren, wit sneaky uit het assortiment gehaald en zwart is wel op voorraad maar simpelweg niet te bestellen. Als je niet wilt dat een product meedoet, doe dan ook niet alsof?

-1 voor BCC

Ja alle overige producten werken prima.
Gisteravond kon je beide kleuren gewoon bestellen. Te laat heet dat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammy777
WhySoSerious? schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:45:
[...]

Gisteren avond kon je beide kleuren gewoon bestellen. Te laat heet dat :+
Ik kan ze elders ook bestellen, gaat mij net als ieder ander in dit topic om de korting natuurlijk. Die was toch pas vanaf vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04:05
sammy777 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:47:
[...]

Ik kan ze elders ook bestellen, gaat mij net als ieder ander in dit topic om de korting natuurlijk. Die was toch pas vanaf vandaag?
Dubbeltje vs. eerste rang? Ga ergens anders huilen ;w .

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
[...]

Vanaf gisteravond al bij BCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
[...]

Nee de prijzen van BCC waren gisteren na 18:00 al aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Bij mij is nu de optie thuis bezorgen grijs geworden... Is bezorgen ineens niet meer mogelijk bij BCC? iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-09 15:16
geerttttt schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:49:
Bij mij is nu de optie thuis bezorgen grijs geworden... Is bezorgen ineens niet meer mogelijk bij BCC? iemand anders dit ook?
Dan is het product niet meer op voorraad in de webshop.

Update: 13:45 uur - Wegens enorme drukte kunt u hinder ondervinden bij het afrekenen. Probeer het alstublieft later nog een keer.
U kunt natuurlijk altijd naar één van onze 58 winkels. Excuses voor het ongemak.

[ Voor 26% gewijzigd door Jeru op 28-01-2015 13:52 ]

Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Laatst online: 14:51
GeKo schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:39:
[...]

Dat ben ik schuld helaas, O-) O-)

Jammer genoeg dat de body niet los te koop was.
Gister konden ze hier nog geen uitsluitsel over geven, mijn vriendin had hem graag los gehad aangezien haar vader de lenzen aanschaft welke we dan kunnen lenen.
Ik ken nog iemand die je erg blij maakt met de 24-105! O-)

Denk dat ik vanavond gewoon eens ga kijken in de MM, al was het alleen al om de sfeer te proeven!

[ Voor 4% gewijzigd door zunrob op 28-01-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
mooie disclaimer op bcc.nl, alleen die betrouwbaarheid ook online die er precies boven staat gaat zo niet erg op.

Probeer al een kwartier een product in winkelwagen te krijgen, maar die is dan steeds weer leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al in de winkels geweest die mij kan vertellen of de Canon 16-35mm f/4L IS meedoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
13:45 uur - Wegens enorme drukte kunt u hinder ondervinden bij het afrekenen. Probeer het alstublieft later nog een keer.
U kunt natuurlijk altijd naar één van onze 58 winkels. Excuses voor het ongemak.
:+
Pagina: 1 ... 13 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<h1>- Dit topic is bedoeld om leuke aanbiedingen en ervaringen te bespreken, niet als klaagmuur of voor allerlei wilde beschuldigingen. Hou het svp netjes.
- Geen aankoopadviesvragen.</h1>~~~[/html]

Zoals overal op Tweakers.net: toon eigen inzet, dit is geen topic om vraagjes te dumpen. Geen mededelingen zoals "ik ook" of "ik heb X gekocht". Ook niet "doet product X mee?".

Veel vragen worden beantwoord in de Q&A op pagina 1 van dit topic. Kijk eerst of je vraag daar al is beantwoord voor je gaat posten!

Media Markt heeft besloten om vanaf dinsdagavond 22.00 tot maandag 2 februari 08.00 uur geen prijzen aan te bieden via de Pricewatch.