Motorola Moto G (4G) 8GB (zwart) voor €148,13 @ BCC
pricewatch: Motorola Moto G (4G) 8GB Zwart
pricewatch: Motorola Moto G (4G) 8GB Zwart
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
zo'n vermoeden had ik ook al, maar erg duidelijk is het niet. Ik wist trouwens niet eens dat ze bordspellen verkochten.lubbertkramer schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:08:
[...]
Volgens mij slaat spellen meer op bordspellen ipv op games (aangezien ze het ook eerst games noemen in de opsomming)
https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/81040618#81040618
[ Voor 24% gewijzigd door Arsenius op 28-01-2015 10:20 ]
[ Voor 88% gewijzigd door MrMilco op 28-01-2015 10:21 ]
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Als je er toch per sé heen moet, en je kan bestellen lijkt me dat een no-brainer.Arsenius schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:18:
Ik zie wel iets interessants bij de BCC, maar de bezorgbutton is grijs, dus je kunt het alleen maar zelf afhalen. Beetje jammer.. Wat is nu slim, gewoon zelf gaan kijken bij een filiaal en als die daar op voorraad is meenemen, of van te voren toch bestellen en afhalen? In de rij staan moet je toch denk ik?
Ben alleen bang als ik van te voren bestel dat de voorraadindicator niet persé up to date is in deze hectische tijd, dan krijg je dat gezeik weer. Kan ik weken op een product gaan zitten wachten.
[ Voor 49% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 28-01-2015 10:27 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
hmm, dat wordt hem dus niet.. Maar wat staat er dan weer onder?Kan ik een artikel reserveren voor de btw-actie?
Dit is helaas niet mogelijk. Wij willen iedereen dezelfde kans geven om een aankoop tijdens de btw-actie te doen. Op=op.
Nou goed, maar gewoon de boel onder druk zetten en dreigen naar de BCC te gaan als ze niet willen reserverenKan ik tijdens de btw-actie artikelen reserveren?
Alleen voor witgoedartikelen kunnen reserveringen gemaakt worden in de winkels tijdens de btw-actie. Voor overige artikelen is dit niet mogelijk en geldt OP=OP.
[ Voor 11% gewijzigd door Arsenius op 28-01-2015 10:55 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Junia op 28-01-2015 10:58 ]
De voorraadindicator gaf al aan dat het model een langere levertijd had, dus het was te verwachten dat die uitgezet zou worden. Je gaat simpelweg geen duizenden orders in de wacht zetten, omdat dat er weer voor zorgt dat iedereen gaat mailen of bellen over de langere levertijd.Arsenius schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:51:
Tsjonge het product wat ik wilde geeft nu dit aan in de browser: Dit product bestaat niet meer.
Beetje jammer van BCC hoor, gisteren kon ik ook al niet bestellen, website lag er elke keer uit.
Bekijk het maar dan. Ging trouwens om een 40 inch Sony W60b (KDL40W605B).
Nee dat weet niemand zeker.zing schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:52:
Soms geeft MM de btw korting uren / dagen voor de actie. Weet iemand zeker of dat bij alle vestigingen mogelijk is? Ik wil een laptop voor de spits kopen alleen wil ik niet 2de keer rijden om de korting te halen.
Begint om 18:00 officieel. Sommige winkels geven nu al korting though.geert1 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:13:
Wat me nog niet helemaal duidelijk is: Begint de actie in de winkels pas om 18.00 vanmiddag, of is 't al gaande?
En dit is bij de mm niet zo dat ze niet selectief zijn?Joosie200 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:14:
Vanavond om 18:00 uur pas. En BCC is wel selectief in 17,38% korting aanbieden. Heb een scheerapparaat op het oog als cadeau voor mijn pa, niks geen korting te zien, prijzen zijn gelijk aan vorige week.
[ Voor 23% gewijzigd door Malarky op 28-01-2015 11:22 ]
Ik heb gister een Nikon D3200 Kit gehaald, en de mevrouw die mij hielp vertelde me dat ze de prijzen vandaag niet meer omhoog mochten gooien.cedrix5 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:58:
Ik ben vandaag in de mediamarkt geweest en ze hebben blijkbaar maar 1 item in stock...
Wat denken jullie? Gewoon halen en retourneren als ze de prijs verhogen om 17 uur?
Het personeel zei tegen mij omtrent korting claimen achteraf dat dit zeker mogelijk was. Omtrent retour brengen binnen 14 dagen indien de prijs is verhoogd voor de korting kreeg ik het antwoord dat dit een administratieve procedure zou starten waar we niet aan willen beginnen en dat als ik de tv niet echt wil ik hem ook niet moet kopen. Vond het tweede deel wel een zeer vage uitleg, ze moeten volgens mij ofwel hun voorwaarden volgen ofwel hun voorwaarden aanpassen als ze er zelf niet zo blij mee zijn.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Dat is goed om te weten! bedankt!MaD_co schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:19:
[...]
Ik heb gister een Nikon D3200 Kit gehaald, en de mevrouw die mij hielp vertelde me dat ze de prijzen vandaag niet meer omhoog mochten gooien.
Dus zoals die gister was, zou die komende dagen ook moeten blijven ( /1.21 uiteraard)
Morgen met de bon terug om het verschil terug te krijgen, want de korting al toekennen mocht ze niet zei ze. (stonden ook meer klanten te wachten misschien dat dat er ook mee te maken heeft)
Klop, 1.699,-. GoPro zat uit mijn hoofd op 124,-.
Zelf heb ik ook een printer besteld bij de BCC, de pricewatch: HP Envy 5530 Deze was overal 80 euro en steeg gisteren naar 90 bij de goedkoopste shops. De Mediamarktprijs ging minder omhoog van 80 naar 85. BCC heeft de 17% van de 80 afgehaald dus is de beste dealMalarky schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:17:
Op normale dagen volgen MediaMarkt, BCC en Scheer en Foppen (ook Modern en Bobshop) elkaars prijzen, ook als het absurde prijzen zijn op willekeurige producten. Al vaak genoeg gezien in de webshops.
Maar vooral BCC is elk jaar nogal 'zenuwachtig' van de 21% BTW actie. Enorm veel producten die MM helemaal nooit verkocht heeft gewoon vol in de korting en ook al enkele dagen van te voren de BTW korting geven.
Zojuist zelf deze printer gekocht, had hem al een week op het oog: pricewatch: HP Officejet Pro 6830 e-All-in-One
Heb de printer nu al 4x in 2 dagen bij BCC van 106, naar 129, naar 106, naar 129 euro zien gaan. Hun systeem slaat op hol of het heeft een bedoeling. Maar er is nu nog voorraad.
Zo ook de Philips Lumea Precision Plus SC2006, al vele maanden is de prijs €369 - €399 bij alle NL webshops. Even gaat MM naar €317,25 deze week en iedereen volgt (absurd lage prijs) tot de MM uitverkocht was, binnen enkel uur zat iedereen weer op zijn oude prijs.
@Joossie: blijf dus het product checken, kan nog veranderen, ook meerdere keren.
Maar de populaire Netgear R7000 staat nog steeds op €159 bij BCC en die heeft MM toch zeker tot vannacht op voorraad gehad voor €159, dus dat moet blijkbaar nog komen.
Die ga ik vanavond ook bestellenMaD_co schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:19:
[...]
Ik heb gister een Nikon D3200 Kit gehaald, en de mevrouw die mij hielp vertelde me dat ze de prijzen vandaag niet meer omhoog mochten gooien.
Dus zoals die gister was, zou die komende dagen ook moeten blijven ( /1.21 uiteraard)
Morgen met de bon terug om het verschil terug te krijgen, want de korting al toekennen mocht ze niet zei ze. (stonden ook meer klanten te wachten misschien dat dat er ook mee te maken heeft)
Kijk bij Plattetv.nlArsenius schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:51:
Tsjonge het product wat ik wilde geeft nu dit aan in de browser: Dit product bestaat niet meer.
Beetje jammer van BCC hoor, gisteren kon ik ook al niet bestellen, website lag er elke keer uit.
Bekijk het maar dan. Ging trouwens om een 40 inch Sony W60b (KDL40W605B).
Daar staat wel een banner van 21% korting maar als ik een TV in mijn winkelwagen stop, dan gebeurt er niets met die prijs. Komt dat pas na het betalen weer terug soms?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Zat ik net ook naar te kijken http://www.plattetv.nl/in...&utm_campaign=Tweakers_NL kost maar €306!
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
http://www.plattetv.nl/in...&utm_campaign=Tweakers_NLBeQuietAndDrive schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:43:
[...]
Daar staat wel een banner van 21% korting maar als ik een TV in mijn winkelwagen stop, dan gebeurt er niets met die prijs. Komt dat pas na het betalen weer terug soms?
http://www.bcc.nl/beeld-e...marantz-nr1605-n1b(78710)Jaguar645 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:37:
Ik ga eens een rondje wagen vanavond bij de MM voor een A/V Receiver. Heb de Onkyo TX-NR636 op de radar staan maar met de BTW actie is de Marantz NR1605 ook op de radar gekomen. nu maar hopen dat de prijzen niet stiekem omhoog vliegen
Untappd: Kapitein_Merijn
Ik zag hem net ook inderdaad. ook een mooie deal en hier in de buurt in Beverwijk nog voorradig ook... Twijfel ook over de Denon het is allemaal zo lastigKapitein Merijn schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:45:
[...]
http://www.bcc.nl/beeld-e...marantz-nr1605-n1b(78710)
Scheelt in de rij staan vanavond.
Ik hoop zelf een Denon te kunnen bemachtigen vanavond.
Verwijderd
Arena heeft de 24-70 niet op voorraad, de 70-200 f4 hebben ze er eentje van en de 70-200 2.8 nul.rayparlour schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:48:
Weet iemand welke MM een groter aanbod aan Nikon lenzen heeft, Amsterdam Centraal of Bijlmer/Arena? Ben vandaag voor werk in Amsterdam dus kan straks even langs gaan, maar ben bij beiden nog nooit geweest.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2015 11:55 ]
Bedankt, dan straks maar even langsgaan in het Centrum, hopelijk toch nog iets van mooi spul aanwezigVerwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:51:
[...]
Arena heeft de 24-70 niet op voorraad, de 70-200 f4 hebben ze er eentje van en de 70-200 2.8 nul.
Centrum zegt direct aan de telefoon geen voorraden mee te delen![]()
Noord negeert volgens mij de telefoon; na 24 minuten heb ik opgehangen.
West heeft ook geen van de 2.8 lenzen (24-70, 70-200)
Zojuist de reactie via de chat van plattetv:Malarky schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:45:
Als ik dit letterlijk lees doen ALLE tv's mee bij platteTV.nl (http://www.plattetv.nl/ex...tvnl-inruilactie-415.html), maar ze hebben een live chat.....
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Verwijderd
Arnhem heeft wel een Nikon 24-70 op voorraad, maar die lens doet dus niet mee met de BTW actie.rayparlour schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:58:
[...]
Bedankt, dan straks maar even langsgaan in het Centrum, hopelijk toch nog iets van mooi spul aanwezig
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?
Hoe weet je dat die niet mee doet dan? Halen ze die voor vanavond weg?Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:10:
[...]
Arnhem heeft wel een Nikon 24-70 op voorraad, maar die lens doet dus niet mee met de BTW actie.
Tja, was ook te mooi om waar te zijn
Verwijderd
Omdat ik dat direct gevraagd hebchopper88 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:12:
[...]
Hoe weet je dat die niet mee doet dan? Halen ze die voor vanavond weg?
Als deze op voorraad is, en je koopt hem nu, zou je dan niet het geld vanavond/morgen terug moeten kunnen vragen?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2015 12:16 ]
Kan ook per winkel verschillen toch? Vorig jaar deden 33 MM winkels met de BTW-actie mee, dit jaar 46. Ook nogal een verschil.Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:14:
[...]
Omdat ik dat direct gevraagd heb![]()
"Nee, deze doet niet mee"
Zal dus wel net zo zijn als vorig jaar, >1300 euri doet niet mee.
Lijkt me niet dat je van producten die "niet meedoen" alsnog de btw van kunt terugvragen.
[ Voor 4% gewijzigd door Malarky op 28-01-2015 12:18 ]
Omdat de Saturn winkels zijn omgebouwd naar MM filialenMalarky schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:17:
[...]
Kan ook per winkel verschillen toch? Vorig jaar deden 33 MM winkels met de BTW-actie mee, dit jaar 46. Ook nogal een verschil.
Nee, maar ik vind het zo vreemd dat die winkel zijn eigen uitzondering lijkt te maken op de voorwaarden op de website dan.. Net als iemand anders al aangaf bij een andere winkel.Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:14:
[...]
Lijkt me niet dat je van producten die "niet meedoen" alsnog de btw van kunt terugvragen.
Er staat tijdens de BTW actie, niet ervoor. Er zal dus wel bedoeld worden dat je die vanavond in de winkel kunt reserveren en dan bijv. zaterdag ophalen.greatgonzo schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:35:
lekker met elkaar in tegenspraak, wij hebben een wasmachine nodig, en die zal denk ik snel uitverkocht zijn.. dus wil ik hem reserveren:
hmm, dat wordt hem dus niet.. Maar wat staat er dan weer onder?
[...]
Nou goed, maar gewoon de boel onder druk zetten en dreigen naar de BCC te gaan als ze niet willen reserveren
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
Nja, die voorwaarden zijn natuurlijk nogal open voor interpretatie.chopper88 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:20:
[...]
Nee, maar ik vind het zo vreemd dat die winkel zijn eigen uitzondering lijkt te maken op de voorwaarden op de website dan.. Net als iemand anders al aangaf bij een andere winkel.
[ Voor 9% gewijzigd door Arsenius op 28-01-2015 12:39 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
[ Voor 27% gewijzigd door Arsenius op 28-01-2015 12:51 ]
Oost west, 127.0.0.1 best!
Helaas ligt mijn glazen bol thuis, niemand die dit zal weten ben ik banggeerttttt schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:53:
Even een vraag. Bij de Miele WDA110 staat nu een prijs van 789. Gaat dit nu vanavond na 6 uur verlaagd worden naar de 21% kortingsactie prijs? Of gaan ze nu eerst nog stiekem de prijs omhoog drukken? En komt die nieuwe prijs dan op de site te staan?
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Mijne ligt aan de lader, sorry....Mattie112 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:57:
[...]
Helaas ligt mijn glazen bol thuis, niemand die dit zal weten ben ik bang
http://www.avtrader.nl/sp...tx-nr636&utm_nooverride=1Jaguar645 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:37:
Ik ga eens een rondje wagen vanavond bij de MM voor een A/V Receiver. Heb de Onkyo TX-NR636 op de radar staan maar met de BTW actie is de Marantz NR1605 ook op de radar gekomen. nu maar hopen dat de prijzen niet stiekem omhoog vliegen
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Dat is geen aanbieding: pricewatch: Onkyo TX-NR636 ZwartLuapper schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:10:
[...]
http://www.avtrader.nl/sp...tx-nr636&utm_nooverride=1
De Onkyo TX-NR636 voor 375,-.
Hoe krijgen ze het voor elkaar, vier spelfouten in één zin.Uxstyle schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:07:
[...]
de prijs die op onze website staat is in dit geval dus ten aller tijden de prijs die u betaald.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Thuis bezorgen: Op voorraadsammy777 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:16:
Note 4 uitverkocht, jammer weer BCC
Malarky schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:13:
[...]
Dat is geen aanbieding: pricewatch: Onkyo TX-NR636 Zwart
Ik moet zeggen dat het compacte design van die Marantz me ook wel meer trekt om eerlijk te zijn! het enige wat de Onkyo wel heeft is ook ondersteuning voor HDCP 2.2...
hahaLuapper schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:17:
[...]
Ik neem nog een bakkie denk ik.
Trouwens zojuist meermaals tevergeefs telefonisch contact gezocht met MM Dordrecht. Hoe kun je dan weten of ze iets in hun assortiment hebben?
[ Voor 35% gewijzigd door Jaguar645 op 28-01-2015 13:18 ]
Da's alleen de zwarte.rolandos582 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:17:
[...]
Thuis bezorgen: Op voorraad
Zelf afhalen Klik hier
Probeer maar! Ik kom er niet doorheen (ik wou de witte)rolandos582 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:17:
[...]
Thuis bezorgen: Op voorraad
Zelf afhalen Klik hier
HDCP 2.2 is leuk voor UHD, echter is er nog geen bluray standaard en komt hiervoor waarschijnlijk nog een nieuwe HDMI versie.Jaguar645 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:17:
[...]
Ik moet zeggen dat het compacte design van die Marantz me ook wel meer trekt om eerlijk te zijn! het enige wat de Onkyo wel heeft is ook ondersteuning voor HDCP 2.2...
Maar dan zou die Marantz mijn Teufel LT4's wel goed aan kunnen sturen?
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Dat is ook zocypher21 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:19:
[...]
HDCP 2.2 is leuk voor UHD, echter is er nog geen bluray standaard en komt hiervoor waarschijnlijk nog een nieuwe HDMI versie.
Mocht je per se een receiver willen die klaar is voor UHD, wacht dan nog ff twee jaar.
Onkyo is prima prijs/kwaliteit hoor, maar Marantz/denon zijn toch wel superieur.
Prima voor die teufel speakers
Ik heb nu ook een Marantz (SR4002) en ben hier erg tevreden over maar wil toch vanavond kijken voor een Denon AVR-X1100W. De Onkyo TX-NR636 zou de eerste keus zijn maar deze past net niet in mijn tv meubel. Zowel de Denon als de Oykyo hebben een veel betere prijs kwaliteit verhouding dan de Marantz. Zo ontbreekt bij de Marantz HDMI 2.0 en 4K passtrough.
[ Voor 6% gewijzigd door Kapitein Merijn op 28-01-2015 13:36 ]
Untappd: Kapitein_Merijn
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Dat is niet helemaal correctKapitein Merijn schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:25:
[...]
Ik heb nu ook een Marantz (SR4002) en ben hier erg tevreden over maar wil toch vanavond kijken voor een Denon AVR-X1100W. De Onkyo TX-NR636 zou de eerste keus zijn maar deze past net niet in mijn tv meubel. Zowel de Denon als de Oykyo hebben een veel betere prijs kwaliteit verhouding dan de Marantz. Zo ontbreekt bij de Marantz HDMI 2.0 en 4K passtrough.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Nog nooit zo'n crap website gezien, winkelwagen verwijst nu door naar een kledingwinkel in Engeland????geerttttt schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:31:
Jeetje mina wat is die site van BCC overbelast, of heb ik nou gewoon brak internet?
Dat ben ik schuld helaas,Deathchant schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:27:
Ik kreeg van een goeie vriend te horen dat ze in de MediaMarkt in Maastricht de 5D mark III mee laten doen in de actie, maar dan wel met de 24-105 lens. Body niet los.
GoPro Silver was al op.
Lees ff de forum door, dan kom je snel tot je antwoord.....PM_Petrol schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:37:
Ff voor de zekerheid, de actie is toch ook via de webshop van MM geldig?
Ja, hij vertoont nogal kuren. Eerst kreeg ik telkens een pagina te zien waarop stond dat de webshop offline was, daarna deed 'ie het weer (gebrekkig) maar werden knoppen en dergelijke default texts niet vertaald. Net met wat moeite een wasmachine weten te bestellen.sammy777 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:38:
[...]
Nog nooit zo'n crap website gezien, winkelwagen verwijst nu door naar een kledingwinkel in Engeland????
Is al meermaals genoemd en als je naar de website kijkt spreekt dat ook wel voor zich..PM_Petrol schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:37:
Ff voor de zekerheid, de actie is toch ook via de webshop van MM geldig?
Gisteravond kon je beide kleuren gewoon bestellen. Te laat heet datsammy777 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:43:
BCC verkoopt bewust de Note 4 met kuren, wit sneaky uit het assortiment gehaald en zwart is wel op voorraad maar simpelweg niet te bestellen. Als je niet wilt dat een product meedoet, doe dan ook niet alsof?
-1 voor BCC
Ja alle overige producten werken prima.
Ik kan ze elders ook bestellen, gaat mij net als ieder ander in dit topic om de korting natuurlijk. Die was toch pas vanaf vandaag?WhySoSerious? schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:45:
[...]
Gisteren avond kon je beide kleuren gewoon bestellen. Te laat heet dat
Dubbeltje vs. eerste rang? Ga ergens anders huilensammy777 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:47:
[...]
Ik kan ze elders ook bestellen, gaat mij net als ieder ander in dit topic om de korting natuurlijk. Die was toch pas vanaf vandaag?
Vanaf gisteravond al bij BCC.sammy777 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:47:
[...]
Ik kan ze elders ook bestellen, gaat mij net als ieder ander in dit topic om de korting natuurlijk. Die was toch pas vanaf vandaag?
Nee de prijzen van BCC waren gisteren na 18:00 al aangepast.sammy777 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:47:
[...]
Dan is het product niet meer op voorraad in de webshop.geerttttt schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:49:
Bij mij is nu de optie thuis bezorgen grijs geworden... Is bezorgen ineens niet meer mogelijk bij BCC? iemand anders dit ook?
[ Voor 26% gewijzigd door Jeru op 28-01-2015 13:52 ]
Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!
Ik ken nog iemand die je erg blij maakt met de 24-105!GeKo schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:39:
[...]
Dat ben ik schuld helaas,![]()
![]()
Jammer genoeg dat de body niet los te koop was.
Gister konden ze hier nog geen uitsluitsel over geven, mijn vriendin had hem graag los gehad aangezien haar vader de lenzen aanschaft welke we dan kunnen lenen.
[ Voor 4% gewijzigd door zunrob op 28-01-2015 13:56 ]
Verwijderd
13:45 uur - Wegens enorme drukte kunt u hinder ondervinden bij het afrekenen. Probeer het alstublieft later nog een keer.
U kunt natuurlijk altijd naar één van onze 58 winkels. Excuses voor het ongemak.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq