En natuurlijk de coin slot

I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Oh wat wordt dit ding gaaf zeg!
Hoe zit het me de pc problemen??
AMD FX-8350 4.6 GHz | Gigabyte GA990FXA-UD3 | Crucial Ballistix Tactical 8GB 1866MHz | Samsung Evo SSD 250 Gb | Corsair AX760M | Noctua NH-U9B SE2 | MSI R9 280x OC Crossfire | iiyama Prolite GB2773HS | Gepropt in een Fractal Design Node 605 |
Is allemaal opgelost \o/The_12oach schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:51:
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Mooi project!
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Achteraf had ik me toch moeten aanmelden
Maar toen was er nog sprake van 30 en 31 december dacht ik en daar had ik niet zo'n zin in. Nou ja
Ik heb mijn Pong printplaat aan het werk, dus ik heb ook zat arcade-plezier
Anoniem: 233039
knappe prestatie hoor. Maarre, de bezel, kickpanel en CPO hadden wel wat art mogen hebben, beetje saai zo. Zijkanten zien er leuk uit. Eigen ontwerp, Sjaak? Spelletje ook zelf geprogrammeerd? Of is het een multi kast? 6P, mooi voor Capcom fighting games.
Met welke interface worden de buttons en sticks aangestuurd?
Met welke interface worden de buttons en sticks aangestuurd?

Er staat al een hele rij te wachten. Of zijn het van die 'beste stuurlui, die aan wal staan'?

[ Voor 23% gewijzigd door Oscar the Grouch op 30-12-2014 17:38 ]
Je bedoelt alle redacteurs die zich er twee dagen erbuiten hebben gehouden en nu opeens willen voordringen?Oscar the Grouch schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:37:
[afbeelding]
Er staat al een hele rij te wachten. Of zijn het van die 'beste stuurlui, die aan wal staan'?
[afbeelding]
Je bedoelt alle redacteurs die zich er twee dagen erbuiten hebben gehouden en nu opeens willen voordringen?Oscar the Grouch schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:37:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=G8KnXHb_hnQ]
wauw ...
[ Voor 25% gewijzigd door zeef op 30-12-2014 17:58 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Nice
Enphase Evory-S / 9x IQ7+ / 9x REC TWIN PEAK 4 BLACK 360Wp
Nog zo'n kast en dan kun je met 4 tegen elkaar knallen
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Anoniem: 597256
echt mooi gedaan, goed gedaan allemaal!!
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 597256 op 30-12-2014 18:22 ]
Ben benieuwd naar de game zelf. Wie heeft het gebouwd, achtergrond, levels etc? Zie in de foto wel "programmed by", maar is moeilijk te lezen.
Is er meer informatie over de game te vinden? Technisch bedoel ik dan, niet de controls
Maar: Erg Vet!
Is er meer informatie over de game te vinden? Technisch bedoel ik dan, niet de controls
Maar: Erg Vet!
nieuws: Tweakers begint gamestudio en brengt Tweak Battle uitSqu1zZy schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 18:35:
Is er meer informatie over de game te vinden?
Tsssk. Ik dring nooit voorMuddyMagical schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:54:
[...]
Je bedoelt alle redacteurs die zich er twee dagen erbuiten hebben gehouden en nu opeens willen voordringen?
En hij is klaar, goed gedaan hoor! Ziet er prachtig uit
When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Echt heel mooi geworden mannen en dame!
Groot genoeg voor 2 hoofdletters

En dan is het nu tijd voor:
Twerk Battle!
Twerk Battle!
Goed gedaan hoor! Best _indrukwekkend_ dat Oscar iets getweaked heeft zonder Apple logo dat naderhand nog steeds werkt
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Die had gezien de bovenkant idd mooier in het rood geweest.
Maar voor de rest: petje af mannen (en dame niet te vergeten...wie was dat eigenlijk
[ Voor 10% gewijzigd door The Eagle op 30-12-2014 21:29 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Turkish schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:24:
Goed gedaan hoor! Best _indrukwekkend_ dat Oscar iets getweaked heeft zonder Apple logo dat naderhand nog steeds werkt
Gaaf hoor!
🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering
Ziet er tof uit!
GG
Er moet nu nog een street fighter 2 achtige game komen met alle Tweakers staff en moderators als speelbare characters
Hele strakke build!
[YouTube: http://youtu.be/B9ioVceVlvI]
Zoiets als dit maar dan voor TweakbattleAlpha89 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 00:02:
Super mooi gedaan!
Ik heb erg genoten van deze built! Whats next? Simulator? ;-)
[YouTube: http://youtu.be/B9ioVceVlvI]
Ja, hé, de komende week komt er natuurlijk amper nieuws uit op de FP. Veel te druk met tweakbattle spelen!Squ1zZy schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 22:04:
Ik mis het nieuws op de frontpage. Is toch een prestatie
Er zal vast nog wel een mooie video van verschijnen
Ik dacht meer aan 1x staff (player 1) vs stoute usertjes die je van alle kanten proberen aan te vallenDjesse8999 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 23:36:
Er moet nu nog een street fighter 2 achtige game komen met alle Tweakers staff en moderators als speelbare characters
[ Voor 33% gewijzigd door _ferry_ op 31-12-2014 08:25 ]
Leuk ding en voor iets wat in twee dagen (en een week of wat voorbereiding, gezien de decals en dergelijke) in elkaar is gezet ziet het er mooi uit.
Mooi in beeld gebracht en leuk om te volgen vanaf mijn werkplek! Hier staat een pooltafel, maar een arcadekast zou ook niet misstaan
en nu nog een visual pinball redactie
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Idee voor een 48h buildchallenge voor volgend jaar 
Hij is heel gaaf geworden en uiteraard top dat het ook allemaal gelukt is binnen de tijd.
Hij is heel gaaf geworden en uiteraard top dat het ook allemaal gelukt is binnen de tijd.
AMD FX-8350 4.6 GHz | Gigabyte GA990FXA-UD3 | Crucial Ballistix Tactical 8GB 1866MHz | Samsung Evo SSD 250 Gb | Corsair AX760M | Noctua NH-U9B SE2 | MSI R9 280x OC Crossfire | iiyama Prolite GB2773HS | Gepropt in een Fractal Design Node 605 |
BtM909, je iframe geef een mooie javascript alert 
Edit: Nu niet meer
[ Voor 17% gewijzigd door Rorando op 31-12-2014 11:18 ]
Opgelost.Rorando schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:16:
BtM909, je iframe geef een mooie javascript alert
Als je heel lief bent geweest.ProAce schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:19:
Wanneer mogen wij komen spelen?
Alle gekheid op een stokje, er zijn nog een paar kleine afwerkingsdetails die gefixt moeten worden. Er zal nog wat (actieve) ventilatie moeten komen, de keymapping in TweakBattle is nog niet optimaal en de R van de RGB ledjes functioneert suboptimaal. Als we die dingen gefixt hebben kunnen we een speel & kwijl sessie organiseren.
[ Voor 63% gewijzigd door zeef op 31-12-2014 11:25 ]
Het was toch al lief om te willen komen helpenzeef schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:22:
[...]
Als je heel lief bent geweest.
[...]
Opgelost.
Heel gaaf om het eindresultaat te zien!
inmiddels hier met echte dmd
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Ik zat bij het filmpje toch echt te wachten op een BSOD
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ohh ik wil ook een potje!
EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's
de kast heeft een mooie vorm, lijkt echter wel wat aan de lage kant..
de balltops zijn echt super gemaakt!
180cm is toch wel vrij standaard voor arcade kasten. De foto is misschien ook een beetje vertekend, want er stond iemand van ruim 2 meter naast de kast.sfinx333 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:30:
de kast heeft een mooie vorm, lijkt echter wel wat aan de lage kant..
aha 2mtr is inderdaad lang..180 is normaal inderdaad
Gaaf project!
Wat is dat wrap en die side-art ik ben daar al tijden naar op zoek, kan iemand me helpen met een linkje?
Wat is dat wrap en die side-art ik ben daar al tijden naar op zoek, kan iemand me helpen met een linkje?
Wrapfolie van wrapfolie.nl (mat zwart), erg duur spul, lastig aan te brengen, maar wel heel mooi resultaataaitje schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 14:16:
Gaaf project!
Drukwerk van drukwerkdeal.nl (vinyl), iets makkelijker aan te brengen, wel oppassen voor luchtbellen
DankDarthSjaak schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 14:51:
[...]
Wrapfolie van wrapfolie.nl (mat zwart), erg duur spul, lastig aan te brengen, maar wel heel mooi resultaat
Drukwerk van drukwerkdeal.nl (vinyl), iets makkelijker aan te brengen, wel oppassen voor luchtbellen
Ik vroeg me al af hoe die PC het zou gaan moeten uithouden in die kast.zeef schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:22:
Er zal nog wat (actieve) ventilatie moeten komen
Na een poosje spelen was de PC nog niet eens zo warm, het scherm daarentegen deed verwoede pogingen om door te studeren voor radiator
Dat is vrij normaal voor die Dell-schermen, volgens mij: die van mij dragen ook actief bij aan de verwarming van mijn werkkamer.
We hebben al even gekeken naar oplossingen. Voor nu is het gewoon spelen zonder de achterkant erop. Fase 2 is sleuven maken voor koeling en een paar stille fans monteren.