I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
- Oscar the Grouch
- Registratie: Augustus 2000
- Laatst online: 02-06 09:25
/u/10771/oscar.png?f=community)

[ Voor 93% gewijzigd door Oscar the Grouch op 29-12-2014 12:01 ]
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

en zagen:

terwijl de rest de lokale bouwmarkt aan het plunderen is
Nog meer zagen:

en ducktape houdt de wereld bij elkaar he

[ Voor 193% gewijzigd door Oscar the Grouch op 29-12-2014 15:26 ]

Knopjes

Bakken en braden:

Wrap:

Zijwanden beginnen vorm te krijgen:

[ Voor 134% gewijzigd door Oscar the Grouch op 29-12-2014 15:26 ]

[ Voor 122% gewijzigd door Oscar the Grouch op 29-12-2014 16:25 ]
AMD FX-8350 4.6 GHz | Gigabyte GA990FXA-UD3 | Crucial Ballistix Tactical 8GB 1866MHz | Samsung Evo SSD 250 Gb | Corsair AX760M | Noctua NH-U9B SE2 | MSI R9 280x OC Crossfire | iiyama Prolite GB2773HS | Gepropt in een Fractal Design Node 605 |
Enne, bruikbare hardware in een oude Compaq? Does not compute
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Xeon power, jonguh!The Eagle schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:19:
Waar is de webcamstream?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ik snap het al. No such thing as overkill
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
ps. resize de afbeeldingen aub?
Nah
Anoniem: 454358
Voor een arcadekast met spellen uit de jaren 80 volstaat een p3, of zelfs een raspberry pi. Wil je modernere games dan zul je idd beter af zijn met wat moderners.The Eagle schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:19:
Waar is de webcamstream?
BTW, geen crt? Een lcd vind ik toch altijd wat jammer, zeker bij een dergelijke 8bit achtige game
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 454358 op 29-12-2014 13:59 ]

Knopjes, nude-shot

Gaat in een goed tempo dit
[ Voor 6% gewijzigd door The_12oach op 29-12-2014 16:39 ]
AMD FX-8350 4.6 GHz | Gigabyte GA990FXA-UD3 | Crucial Ballistix Tactical 8GB 1866MHz | Samsung Evo SSD 250 Gb | Corsair AX760M | Noctua NH-U9B SE2 | MSI R9 280x OC Crossfire | iiyama Prolite GB2773HS | Gepropt in een Fractal Design Node 605 |

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda
Heb 't vandaag 4x geprobeerd: niemand online.
Mag ik het ook porten naar een echte 8-bit computer
[ Voor 21% gewijzigd door ByteDelight op 29-12-2014 21:08 ]
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
Gebruik als het kan Gerband of Nichiban als je iets vast wil zetten en laat die overpriced Tesa-rommel alsjeblieft in de winkel liggen.
Had kunnen weten dat Oscar er op z'n eigenwijze op zou reageren. Blijf vooral plakken kerel, doe je goed.
[ Voor 25% gewijzigd door Kaj. op 30-12-2014 13:54 ]
Je had er bij _moeten_ zijn Ferry. Maar je kan het nog goed maken vandaag he_ferry_ schreef op maandag 29 december 2014 @ 21:18:
Ziet er al goed uit mannen (en vrouw). Had er graag bij willen zijn.

Eerst even voederen:

omnomnom

En al weer druk bezig met boren

en lijmen

[ Voor 70% gewijzigd door Oscar the Grouch op 30-12-2014 11:41 ]
Wat is dat "wrap" spul precies? Speciaal materiaal? Waar de ook auto's mee wrappen?
Ziet er wel vet uit. Zou de kast zwart laten
Heb je het nu over de duct tape?rikoos schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:42:
Zo zie je maar dat goed gereedschap het allemaal weer VEEL makkelijker maakt! Ben jaloers op de apparatuur die jullie gebruiken.
Succes
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Speakers monteren:

schroeven?

of toch maar ducktape, voor extra lijmresten

Sound check:

Ik ben het met Automark eens, jammer dat er geen CRT monitor in komt
Nee, eentjeLankHoar schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:37:
Komen er nou twee LCD panelen in, of ligt het aan mij dat het op beide foto's om een andere monitor lijkt te gaan (een meer rechthoekig dan de ander)?
Gaaf project mannen, nog veel bouwplezier vandaag!
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Zonder Duck tape houdt de wereld op met draaien ;-)
Nee dat is WD40rikoos schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:48:
[...]
Zonder Duck tape houdt de wereld op met draaien ;-)
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
fixedrikoos schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:48:
[...]
Zonder MET Duck tape houdt de wereld op met draaien ;-)
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Mag ook maar de strekking blijft gelijk ;-)
Lekker bezig, wanneer kunnen we spelen?
Je kunt hier zelf al spelenstijnos1991 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:56:
*Bookmarked.
Lekker bezig, wanneer kunnen we spelen?
Volgens mij zit er ook een vrouw bijPaT schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:47:
Zelden iemand met zo'n zorgelijke blik speakerdopjes zien monteren
Gaaf project mannen, nog veel bouwplezier vandaag!
straks zal je zeggen: "Wat ben ik blij dat jullie niet naar mij hebben geluisterd!"Squ1zZy schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:43:
Vet project!
Wat is dat "wrap" spul precies? Speciaal materiaal? Waar de ook auto's mee wrappen?
Ziet er wel vet uit. Zou de kast zwart laten

Anoniem: 233039
Wel goed bezig, zo te zien.
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 233039 op 30-12-2014 13:16 ]
Ga zo door

De eerste de beste die nu nog zeurt over LCD of CRT krijgt een ban totdat hij/zij met een werkende, én passende CRT op Tweakers HQ is langsgeweest!!!!1111Anoniem: 233039 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:15:
MAME emulatie met een LCD scherm? Hm.
Wel goed bezig, zo te zien.
Ik kan je morgen een iiyama hm903dt bezorgenzeef schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:49:
[...]
De eerste de beste die nu nog zeurt over LCD of CRT krijgt een ban totdat hij/zij met een werkende, én passende CRT op Tweakers HQ is langsgeweest!!!!1111
ja straks krijg je nog een ICQ berichtje
Volgens mij heb je het daar te veel naar je zin om je hier echt druk over te maken
Eet smakelijk!
Niets waar we ons bouwproces voor gaan stoppen in ieder geval.rty schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:14:
Hoeveel ruimte is er voor een CRT? Dus wat "past er".
Tof project in ieder geval!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Deze ruimte is te huur!
Yep, erg zwaar. Daarom komen er wielen achter. Zodat je 'm onder een schuine hoek wel kan verrijden, maar tijdens het gamen geen last hebt.Zeror schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:35:
Wordt zoiets nu zwaar? Is het makkelijk verplaatsbaar als het af is straks?
Tof project in ieder geval!
<snip>
actie voorbij
[ Voor 45% gewijzigd door zeef op 31-12-2014 11:20 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

We zijn gisteren al begonnen. Om 10:00 uur.BtM909 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:55:
Ik ga er even vanuit dat jullie 12:00 uur zijn begonnen
[ Voor 21% gewijzigd door zeef op 31-12-2014 11:21 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Wat voor freesje gebruik je voor dat plexiglas?

Alles komt bij de HEMA vandaan \o/kalekat schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:17:
Wat voor freesje gebruik je voor dat plexiglas?

Deze ruimte is te huur!
Aangepast
Pleur maar in de TS als je wilt
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Did you try turning off and on again?
Volgens mij is het niet veel lager dan een gemiddelde arcade kast hoor?Kaj. schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:06:
Ligt het aan mij of is het scherm wel erg laag geplaatst? Hier krijgt zelf mijn vrouw rugklachten van, volgens mij.

Scherm hadd idd wat hoger gemogen maar vooral de hoek lijkt niet goed. Hij had volgens mij wat platter naar achter moeten liggen. De hoek is gelijk gehouden met de schuine rand van de zijpanelen.LankHoar schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:11:
[...]
Volgens mij is het niet veel lager dan een gemiddelde arcade kast hoor?
Zo is het ook ontworpen, een arcade kast is voornamelijk voor de kinderen ingericht. Dus de hoogte en hoek van het scherm is gewoon zoals het origineel ontworpen is (voor zover ik zo kan zien)EMDB schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:23:
[...]
Scherm hadd idd wat hoger gemogen maar vooral de hoek lijkt niet goed. Hij had volgens mij wat platter naar achter moeten liggen. De hoek is gelijk gehouden met de schuine rand van de zijpanelen.
*post wat random google images om een valse indruk van kennis op te wekken

Je plaatjes lijken niet te werkenViper® schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:29:
Zover ik weet is er niet echt een harde norm voor.
*post wat random google images om een valse indruk van kennis op te wekken
[ Voor 3% gewijzigd door LankHoar op 30-12-2014 16:35 ]