[aanhef]
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb op 15 december 2014 (via uw website) een [...] bij u gekocht voor [geldbedrag] inclusief verzendkosten.
U geeft aan dat de opgegeven actiecode een foutieve prijs weergeeft.
Ik heb geen reden om aan te nemen dat de afgesproken prijs niet klopte, aangezien de actiecode door Teufel is aangemaakt en onderdeel is van de afgesproken prijs in de overeenkomst van de bestelling. Ook zie ik het overeengekomen bedrag niet als onredelijk, omdat vergelijkbare producten qua prijs in lijn liggen met de gesloten overeenkomst.
Ook heb ik van u op een later tijdstip een 'bindende' opdrachtbevestiging ontvangen, Er is daarom een bindende overeenkomst tot stand gekomen.
Om deze redenen bent u genoodzaakt om het met mij - in het kader van de bestelling - gesloten contract,
wegens een bevestiging, wel uit te leveren. Deze aanvechting leidt er niet toe, dat het contract vanaf het begin aan als niet gesloten geldt. Een aanspraak uwerzijds op uitlevering van de bestelde producten bestaat daardoor wel.
Graag ontvang ik een bevestiging van de levering van het product binnen twee weken.
Met vriendelijke groet,
zoals gezegd, heb ik dankbaar gebruik gemaakt van argumenten van andere tweakers. En ook de voorbeeldbrief van consuwijzer.nl
Samen heb ik geprobeerd hier een goedlopend verhaal van te maken.
Voor wie ook gaat proberen Teufel zich aan overeenkomst te houden, succes.
Die BT Bamster voor 0 euro mensen, bespaar je de moeite.