Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ze hebben de slim vroeg wakker worden functie uit de update gesloopt... Heel erg jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saskia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 09:34
Is dat zo, geen Smart Alarm meer? Maar dat was juist zo'n geweldige feature van de Mi Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:25
Weet iemand toevallig of er al een gratis app is die continue hartslag monitoring toelaat op de 1S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

fjux schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:03:
Weet iemand toevallig of er al een gratis app is die continue hartslag monitoring toelaat op de 1S?
Mi Band Notify heeft het dacht ik ook.
Saskia schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:46:
Is dat zo, geen Smart Alarm meer? Maar dat was juist zo'n geweldige feature van de Mi Band!
Dat is echt wel heel dom inderdaad - maar de hardware kan het wel. De door mij gebruikte third-party app doet het in ieder geval nog, wellicht dat Mi Band notify het ook heeft.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazyBorr
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-12-2024
fjux schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:03:
Ik gebruik de Mi band Notify. Heb wel de Pro versie.
Mogelijkheden qua meten:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lcsEFOm.png?1
Ook nog per 2,4 en 6 uur.
Mij bevalt de Pro versie erg.

[ Voor 11% gewijzigd door CrazyBorr op 22-03-2016 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 16:32
Ziet er goed uit. Moet hij daarvoor wel continu verbinding met je telefoon hebben of niet?

Bij het sporten heb ik namelijk mijn telefoon niet bij me, maar het lijkt me wel leuk/goed om terug te kunnen zien wat mijn hartslag is geweest tijdens het sporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyBorr
Sorry, dat weet ik niet zeker. Ik zal het proberen te testen.
Test gedaan: bij continue meting geeft hij elke 1 a 2 seconden een meting.
Echter zodra ik de Bleutooth verbinding stop, stopt ook het meten. Na inschakeling zie ik geen meting in die periode.

[ Voor 61% gewijzigd door CrazyBorr op 22-03-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 12:02

Ccc

Sinds een week ook een bezitter van een Mi Band en tot vandaag ook een tevreden bezitter.

Waarom tot vandaag, nou hij heeft 8000 stappen geregistreerd en mijn Iphone 12.000.
Zojuist even buiten getest door zelf mijn stappen te stellen in batches van 100 en wat blijkt als ik er 100 zet, registreert de Mi Band ~40 stappen en mijn Iphone netjes ~100.

Komt dit mensen bekend voor? Kan ik de Mi Band resetten op een of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 13:17

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

CrazyBorr schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 18:36:
Echter zodra ik de Bleutooth verbinding stop, stopt ook het meten. Na inschakeling zie ik geen meting in die periode.
Dat klopt inderdaad, de band kan alleen hartslag meten op initiatief van je telefoon.
Ik meen dat dat ook te maken heeft met het gebrek aan mogelijkheden om de meting op te slaan in de band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Laatst online: 23-09 16:32
CrazyBorr schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 18:36:
Thnx voor het testen.
Helaas voor mij is het dan dus geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:55
Ccc schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:22:
Sinds een week ook een bezitter van een Mi Band en tot vandaag ook een tevreden bezitter.

Waarom tot vandaag, nou hij heeft 8000 stappen geregistreerd en mijn Iphone 12.000.
Zojuist even buiten getest door zelf mijn stappen te stellen in batches van 100 en wat blijkt als ik er 100 zet, registreert de Mi Band ~40 stappen en mijn Iphone netjes ~100.

Komt dit mensen bekend voor? Kan ik de Mi Band resetten op een of andere manier.
Herken dit wel. Maar als ik bijvoorbeeld de vaat doe dan heb ik na 30 min ineens 1000 stappen gezet. Al met al eind van de dag kom ik door deze uitschieters toch redelijk in de buurt van een stappenteller zoals iphone of die in mn samsung note 4

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Laatst online: 11-04 06:30
Alekz87 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 22:15:
[...]

Herken dit wel. Maar als ik bijvoorbeeld de vaat doe dan heb ik na 30 min ineens 1000 stappen gezet. Al met al eind van de dag kom ik door deze uitschieters toch redelijk in de buurt van een stappenteller zoals iphone of die in mn samsung note 4
Gebruik je de iPhone in je broek zak en de MiBand aan je pols? Dan zal je namelijk altijd verschil zien. De beste manier om te vergelijken is beide in je broekzak te doen of je iPhone in je hand en je MiBand om je pols.

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:55
lekzzz schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 07:20:
[...]

Gebruik je de iPhone in je broek zak en de MiBand aan je pols? Dan zal je namelijk altijd verschil zien. De beste manier om te vergelijken is beide in je broekzak te doen of je iPhone in je hand en je MiBand om je pols.
Telefoon zit in mn broekzak idd. De verschillen vind ik persoonlijk nog wel meevallen, maar ze zijn er wel. Echter voor een apparaat van deze prijs hoor je mij niet klagen. Ik gebruik m 9 van de 10 x voor de notificaties

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Bij meer mensen vanmorgen de wekker niet afgegaan? Het is dat ik altijd mijn telefoon ook zet... Ik ben wel pas over een uur wakker geworden volgens de miband (sowieso raar met ingang zomertijd - klok gaat niet terug maar vooruit), maar heb al wel stappen nu (dus de interne tijd van t ding klopt nu wel).

Kan de tijd waarop ik wakker ben geworden ook niet wijzigen, die waarop ik in slaap viel wel.

[ Voor 14% gewijzigd door Poekie op 27-03-2016 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saskia
Mijn band was vanmorgen helemaal van slag, volgens hem had ik maar een uurtje in bed gelegen en dat klopt echt niet. Ik denk dat het door de zomertijd komt. En de batterij was op 7% (maar wel na 41 dagen!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saskia
Na het opladen registreert de band helemaal niets meer, geen slaap en geen stappen. Iemand een tip om hem weer aan de praat te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Saskia schreef op maandag 28 maart 2016 @ 09:36:
Na het opladen registreert de band helemaal niets meer, geen slaap en geen stappen. Iemand een tip om hem weer aan de praat te krijgen?
Op reddit (/r/miband) staan wel wat tips wat te doen met 'dode' bands. In de vriezer leggen voor een tijd schijnt te kunnen helpen.

[ Voor 48% gewijzigd door Poekie op 28-03-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saskia
Op aanraden van de helpdesk heb ik hem geunpaired en weer gepaired (wat eerst niet lukte) en nu registreert hij weer stappen. Eens kijken of hij vannacht ook slaap doet. Helemaal dood was hij niet, hij deed nog wel hartslagmeting.

In de vriezer, raar dat dat zou werken. Je zou denken dat kou voor de bewegende delen niet bevorderlijk zou zijn.

Update: zo te zien doet hij vandaag weer normaal. Nog wel steeds het rare fenomeen met de slaapgrafiek.

[ Voor 13% gewijzigd door Saskia op 29-03-2016 10:24 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Saskia schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:04:
Op aanraden van de helpdesk heb ik hem geunpaired en weer gepaired (wat eerst niet lukte) en nu registreert hij weer stappen. Eens kijken of hij vannacht ook slaap doet. Helemaal dood was hij niet, hij deed nog wel hartslagmeting.

In de vriezer, raar dat dat zou werken. Je zou denken dat kou voor de bewegende delen niet bevorderlijk zou zijn.

Update: zo te zien doet hij vandaag weer normaal. Nog wel steeds het rare fenomeen met de slaapgrafiek.
Tja, maar dat laatste is natuurlijk inmiddels bekend gedrag ;)

Vriezer - tja, die accelerometer is waarschijnlijk een MEMSje dus zou kou niet zoveel invloed moeten hebben. Maar ik had t gelezen - ik denk dat dat vooral bij batterijproblemen zou kunnen helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-09 22:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff88
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 22:54
Het is mij opgevallen dat sinds de laatste update, de sleeptracker consistent is. Als ik later op de dag nog eens kijk zijn de waarden niet opeens anders zoals eerst wel het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Jeff88 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:09:
Het is mij opgevallen dat sinds de laatste update, de sleeptracker consistent is. Als ik later op de dag nog eens kijk zijn de waarden niet opeens anders zoals eerst wel het geval was.
Heb je dan de Mi Fit vanuit de Play Store (1.8.711) of die via Xiaomi (2.0.4 en dus zonder Google Fit integratie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:24

bebopper

I'm an absolute beginner...

Heeft iemand hier al ervaring met de Mi Band Tools app (Google Play: Mi Band Tools)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeff88
Heb je dan de Mi Fit vanuit de Play Store (1.8.711) of die via Xiaomi (2.0.4 en dus zonder Google Fit integratie)?
Van Xiaomi (2.0.4)
Google fit gebruik ik eigenlijk niet meer. De app van Xiaomi is voor mij voldoende (samen met Mi band Notify voor de notificaties en hartslagmeter functies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:02

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Zojuist ook de 2.0.4 gedownload, wist niet eens dat er een nieuwere was, hij update hij dus niet automatisch wanneer jede Xiaomi versie ipv de Google play versie gebruikt?

Zie vooralsnog geen verschil met de 2.0.1 versie, wel is er nog steeds een stukje chinese tekst te zien bij de slaapmonitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

bebopper schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:50:
Heeft iemand hier al ervaring met de Mi Band Tools app (Google Play: Mi Band Tools)?
Ja, daar heb ik in t topic al eerder over geschreven op 2 maart.
Jeff88 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:43:
[...]
Van Xiaomi (2.0.4)
Google fit gebruik ik eigenlijk niet meer. De app van Xiaomi is voor mij voldoende (samen met Mi band Notify voor de notificaties en hartslagmeter functies).
Ah check, ik gebruik Fit nog wel - vooral ook omdat de miband fietsen voor geen meter bijhoudt. Ik ben ook benieuwd wanneer ik een nieuwere app krijg via Play - die loopt nu wel wat achter. Maar ik heb mijn early bird alarm nog ;) (al heeft Mi Band Tools die functie voor mij ook).

[ Voor 58% gewijzigd door Poekie op 30-03-2016 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saskia
Jeff88 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:09:
Hee, maar dat is interessant. Misschien hebben ze het probleem dan verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 09:58
Iemand nog tips om de hartslag meting via de Mi Fit app goed te laten gaan. Van de 4 metingen die ik even gedaan heb. Waren de waardes 135, 115, x , 175 terwijl als ik in mijn hals zelf meet ik toch echt maar rond de 60 uit kom. Dat vind ik nogal een groot verschil en ook tussen de metingen zelf in.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Dank voor de tip. Ik was op zoek naar een simpele stappenteller die ik kan syncen met mijn iPhone. Voor 15 euro is dit een prima oplossing. Zeker omdat hij ook gesynced kan worden met de Apple Health app! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff88
The-Source schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 13:25:
Iemand nog tips om de hartslag meting via de Mi Fit app goed te laten gaan. Van de 4 metingen die ik even gedaan heb. Waren de waardes 135, 115, x , 175 terwijl als ik in mijn hals zelf meet ik toch echt maar rond de 60 uit kom. Dat vind ik nogal een groot verschil en ook tussen de metingen zelf in.
Als hij te strak zit geeft hij vals hoge waardes is mij opgevallen. Misschien moet je het bandje een gaatje losser zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Hartslag meting gaat nu wel goed, ook al heb ik het bandje niet losser gemaakt.
De metingen lijken in ieder geval beter te kloppen.
Wanneer ik slaap/ stil zit is deze rond de 60 dus dat klopt wel. En bij normale activiteiten is hij wat hoger rond de 75.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

The-Source schreef op zondag 03 april 2016 @ 13:17:
Hartslag meting gaat nu wel goed, ook al heb ik het bandje niet losser gemaakt.
De metingen lijken in ieder geval beter te kloppen.
Wanneer ik slaap/ stil zit is deze rond de 60 dus dat klopt wel. En bij normale activiteiten is hij wat hoger rond de 75.
Net een rondje gelopen met mijn Garmin HRM om en de MiBand op elke 2 min meten, wil ik het vergelijken, is de site van Garmin down for maintenance.
Maar eerste blik leek wel geloofwaardig. Waarschijnlijk zit ie er soms wel naast. Maar ja, die HRM van Garmin kostte heel wat meer dan €20.
Enige vreemde is dat ik niet lager kan dan 57 - en dan ook tijdens zitten... Ik geloof niet dat mijn HR nooit lager is - zelfs niet tijdens slapen. Zal wel aan het algoritme liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Zojuist 2.0.5 binnen gekregen van de Xiaomi app, nu is de app helemaal af en zitten er geen chinese tekens meer tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Ik vraag mij af hoe accuraat de stappenteller is. Ik heb de band sinds donderdag en volgens de app loop ik 13000 stappen per dag. Als dit klopt helemaal prima natuurlijk maar lijkt mij zoveel voor een niet sporter.

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:26
Stampre schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:23:
Ik vraag mij af hoe accuraat de stappenteller is. Ik heb de band sinds donderdag en volgens de app loop ik 13000 stappen per dag. Als dit klopt helemaal prima natuurlijk maar lijkt mij zoveel voor een niet sporter.
Dat is simpel te testen...
open de app synchroniseer en ga lopen. als het goed is is elke voet naar voren een stap

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 01:39
Tweakriez schreef op zondag 03 april 2016 @ 21:27:
Zojuist 2.0.5 binnen gekregen van de Xiaomi app, nu is de app helemaal af en zitten er geen chinese tekens meer tussen.
Ik zie in het hoofdscherm toch nog duidelijk chinese tekens staan.
Mi app

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

puntje013 schreef op maandag 04 april 2016 @ 17:11:
[...]

Ik zie in het hoofdscherm toch nog duidelijk chinese tekens staan.
[afbeelding]
8)7 Je hebt gelijk, die zag ik over het hoofd, lette meer op de Chinese tekens bij het gedeelte over de slaap info, ach ja, geen groot probleem, ben verder nog steeds prima tevreden over de app en het bandje icm de prijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
Al geruime tijd in het bezit van een MiBand (multicolor LED). Voor de verandering eens notificaties aangezet via de MiBand en ontvang deze voor 2 van de 3 apps. Bij de SMS app van de Galaxy S6 (6.0.1.) gaat dit echter fout gezien ik hiervoor geen notificaties via de MiBand ontvang bij het ontvangen van een SMS?

Wie herkent dit probleem en/of heeft een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Ik had ditzelfde probleem met whatsapp toen ik de app van de play store gebruikte. Ik heb nu de apk van xiaomi zelf een tijdje in gebruik en sindsdien werken alle notificaties die ik instel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
Tweakriez schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:32:
Ik had ditzelfde probleem met whatsapp toen ik de app van de play store gebruikte. Ik heb nu de apk van xiaomi zelf een tijdje in gebruik en sindsdien werken alle notificaties die ik instel.
Bedankt, maar als ik WhatsApp (of een andere app) instel krijg ik wel notificaties via de MiBand. Het is uitsluitend via de Galaxy S6 berichten App (= SMS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
PixellBox schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:49:
[...]

Bedankt, maar als ik WhatsApp (of een andere app) instel krijg ik wel notificaties via de MiBand. Het is uitsluitend via de Galaxy S6 berichten App (= SMS).
Eventueel Messenger van Google installeren en hiermee proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-07 07:18
Klopt het dat je in de 2.0+ versie de tijden van de slaapmeting niet meer kan aanpassen? De tijd van wakker worden staat bij mij vaak verkeerd.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
f.v.b schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:19:
Klopt het dat je in de 2.0+ versie de tijden van de slaapmeting niet meer kan aanpassen? De tijd van wakker worden staat bij mij vaak verkeerd.
Klopt, deze optie ook niet meer kunnen vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The-Source
A.S Vrijdag om 14:00 gaat de MiBand 1S in de aanbieding bij BangGood. Prijs is dan 12,50 ik weet alleen niet de aantallen die voor die prijs worden verkocht. Zie net dat het er 5 zullen zijn.
linkje

[ Voor 6% gewijzigd door The-Source op 06-04-2016 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:45
f.v.b schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:19:
Ja super irritant! wat een slechte keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Zijn er eigenlijk mensen die Mi Band Tools gebruiken? Ik ben best tevreden als je kijkt wat er allemaal mogelijk is

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

2.0.5 is inmiddels ook doorgedrongen tot de Play Store en hebben ze nu naast early bird ook rest days weggehaald?
Pfff, ik blijf nog even bij mijn oude app. Sowieso hoorde ik op reddit mensen wier streak er aan ging en ik zit nu op 30 dagen (met 5 rest days opgebouwd) dus dat kwijtraken is gewoon zoooonde natuurlijk.
lekzzz schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:43:
Zijn er eigenlijk mensen die Mi Band Tools gebruiken? Ik ben best tevreden als je kijkt wat er allemaal mogelijk is
Poekie schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 17:29:
Ja, daar heb ik in t topic al eerder over geschreven op (clicketyclick) 2 maart.
:>
Ben er nog steeds tevreden mee. Vind t interessant om te zien wat mijn hartslag gedurende de dag doet (heb elke 10 min een meting, dus redelijke indicatie) De mogelijkheid tot het aanpassen van vibratiepatroon voor bijv. telegramberichten en dan nog de telegramberichten van mijn vriend weer anders doen, fijn. Zeker omdat de 1S geen kleurenleds heeft :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Nou ik laat hem om de 5 minuten een meting doen en heel af en toe zit er een verkeerde tussen. Dan heb ik bijvoorbeeld om 12:00 63bpm 12:05 165bpm en dan weer 12:10 58bpm en dan ook alles er omheen rond de 60bpm. .... ja ik heb tegenwoordig werk waar ik mij niet druk mee hoef te maken :P En eigenlijk is dat 'zo erg' dat ik nu ook zelfs minder eten mee neem omdat ik het qua vertering ook niet nodig blijk te hebben.
Vanochtend moest mijn mi-band ook weer even van nieuwe firmware voorzien.
Moet wel zeggen dat ondanks dat ik om de 5min een hartslag meting laat doen, de accu toch bijna 2 weken heeft vol gehouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
lekzzz schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:43:
Gebruik hem niet omdat hij de weegschaal niet ondersteund zover ik weet, misschien heeft iemand er hier uitsluitsel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
puntje013 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 19:20:
[...]

Gebruik hem niet omdat hij de weegschaal niet ondersteund zover ik weet, misschien heeft iemand er hier uitsluitsel over.
Oh leuk de weegschaal. Die heb ik zelf nog niet :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

puntje013 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 19:20:
[...]

Doet hij inderdaad niet, maar het is sowieso een uitbreiding op de Mi Fit app, dus die moet er naast geïnstalleerd staan. Stappen syncen doet Tools ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Klopt het dat de mi fit app nu in het engels staat? Mijn vrouw gebruikt die op haar xiaomi mi4c. Maar nu is de app in eens in het engels. Waar kan ik dat weer terugzetten naar het nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://cdn.slashgear.com/wp-content/uploads/2014/07/xiaomi-mi-band-3.jpg
Zijn deze nu eigenlijk ooit te koop geweest? Vriendin van me vond ze erg mooi, maar ik heb ze nooit ergens kunnen vinden.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd genoeg krijg ik plots geen notifications meer op de band.
iemand dit ooit al gehaD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 08:44:
Vreemd genoeg krijg ik plots geen notifications meer op de band.
iemand dit ooit al gehaD?
Ik kwam er vanmorgen achter dat na de laatste app-update de instellingen voor notificaties opnieuw ingesteld moesten worden. In de app onderin het scherm kan je via de "Play"-tab notificaties e.d. instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:14:
[...]

Ik kwam er vanmorgen achter dat na de laatste app-update de instellingen voor notificaties opnieuw ingesteld moesten worden. In de app onderin het scherm kan je via de "Play"-tab notificaties e.d. instellen.
Reeds gedaan maar haalt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb problemen met mijn Miband 1S pulse. Voorheen deed hij het prima met inkomende calls en notificaties maar na een update van de app of de band lijkt de verbinding met bluetooth steeds weg te zijn. Restarten van de app en bluetooth verbinding opnieuw aanzetten helpt dan even maar dan is weer snel weg.

Heeft iemand dit ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:33
dodge_911 schreef op zondag 17 april 2016 @ 21:53:
[afbeelding]
Zijn deze nu eigenlijk ooit te koop geweest? Vriendin van me vond ze erg mooi, maar ik heb ze nooit ergens kunnen vinden.
Alleen deze in cognacbruin is op de markt gekomen Chocoball in "[Xiaomi Mi Band] Ervaring en discussie"

Bandje is alleen stevig aan de prijs maar alle goedkope alternatieven van kunstleer zijn veelal het geld niet waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Die leren bandje van Xiaomi is heel anders dan die foto van dodge, daar was ik ook benieuwd naar. Maar heb ze idd ook nooit gezien. Heb momenteel een metalen armbandje van Tinydeal. Wat voor die prijs een best goede bandje is en ziet er ook niet zo goedkoop uit zoals al die neppe leren bandjes. Alleen jammer dat kleinste nog best groot is voor een kleinste stand, dus voor mensen met dunne polsen kan die nog wel beetje los zitten.

Ik heb momenteel nog steeds de 1e gekleurde LED versie, maar zag net dat de 1s, met hartslagsensor in de aanbieding is. Niet duur, maar zal ik enig verschil merken als ik weinig gebruik maak van de hartslagsensor?

[ Voor 48% gewijzigd door xileS op 19-04-2016 01:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
xileS schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 00:52:
Die leren bandje van Xiaomi is heel anders dan die foto van dodge, daar was ik ook benieuwd naar. Maar heb ze idd ook nooit gezien.
Dat klopt die kleuren zijn nooit op de markt gekomen alleen die in cognacbruin.

Overigens wie een MiBand 1S voor minder dan $10 wil hebben. Bij Tinydeal is deze normaal $19.89 (€17,56) maar via de mobiele website van Tinydeal is deze nu voor $9.94 (€ 8,77) te krijgen met de code best4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik bedoelde niet alleen de kleuren. Is ook een heel andere design zo op de foto te zien.

De 1s is idd in de aanbieding. Aangezien die zo goedkoop is, bestel ik hem maar. Ook zal het behalve de hartslag sensor niet veel verschillen ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
Chocoball schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 07:38:
[...]

Overigens wie een MiBand 1S voor minder dan $10 wil hebben. Bij Tinydeal is deze normaal $19.89 (€17,56) maar via de mobiele website van Tinydeal is deze nu voor $9.94 (€ 8,77) te krijgen met de code best4.
Thanks voor de tip, niet dat mijn miband aan vervanging toe was, maar hartslag leuke toevoeging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Chocoball schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 07:38:
[...]

Heb het geprobeerd op m'n mobiel maar werkt echt niet. Kreeg bij een 'no shipping available' en bij andere werkte code niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Tigerblood schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:51:
[...]

Heb het geprobeerd op m'n mobiel maar werkt echt niet. Kreeg bij een 'no shipping available' en bij andere werkte code niet.
Vanmorgen werkte de code nog en nu net weer getest maar krijg nu te zien dat de code niet langer geldig is. Mogelijk zijn ze door de voorraad heen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ze worden waarschijnlijk allemaal helaas geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
xileS schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 00:52:
D
Ik heb momenteel nog steeds de 1e gekleurde LED versie, maar zag net dat de 1s, met hartslagsensor in de aanbieding is. Niet duur, maar zal ik enig verschil merken als ik weinig gebruik maak van de hartslagsensor?
Ik denk dat het enige verschil wat je zult merken het verschil in batterijduur zal zijn.
De 1s met hartslagmeter zul je vaker op moeten laden.... alhoewel: ik gebruik de hartslagfunctie ook nauwelijks en zie net dat ik na 30 dagen (!) nog 26% batterij over heb.
Valt dus reuze mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
stansfield schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:35:
Klopt het dat de mi fit app nu in het engels staat? Mijn vrouw gebruikt die op haar xiaomi mi4c. Maar nu is de app in eens in het engels. Waar kan ik dat weer terugzetten naar het nederlands?
Iemand hier nog een antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
xileS schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:07:
Ze worden waarschijnlijk allemaal helaas geannuleerd.
Ik had deze aanbieding van een andere site en niet direct van Tinydeal. Op de andere site zijn nu inderdaad ook meldingen dat hun order geannuleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zottenpedj
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-09 12:57
Vandaag ook mijn mi band 1s ontvangen.
eventjes gebruikt om wat te spelen, maar nu vroeg ik mij af welke app(s) jullie gebruiken.
Ik heb er 3 gedownload om te kijken, maar 3 apps voor 1 band lijkt mij nogal veel. 8)7
Ik heb: - Mi Band Notify & fitness (niet pro, maar indien de moeite wil ik het wel kopen)
- Mi Band Tools
- Mi Fit (van de play store)
Ik zou graag early bird alarm hebben (gevonden in Mi Band Notify & Fitness, maar ook in Mi Band Tools).
Continuous heart rate zou ook leuk zijn (in Mi Band Notify & Fitness pro, blijkbaar ook in Tools)
En ik zou ook graag custom notificaties hebben (gevonden in Mi Band Tools).

Momenteel neig ik naar Mi Band Tools, tenzij er belangrijke functionaliteiten zijn die ik nog niet weet?

Alle opmerkingen, adviezen zijn welkom :)

[ Voor 14% gewijzigd door Zottenpedj op 20-04-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyBorr
Zottenpedj schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:15:
Vandaag ook mijn mi band 1s ontvangen.
eventjes gebruikt om wat te spelen, maar nu vroeg ik mij af welke app(s) jullie gebruiken.
Ik heb er 3 gedownload om te kijken, maar 3 apps voor 1 band lijkt mij nogal veel. 8)7
Ik heb: - Mi Band Notify & fitness (niet pro, maar indien de moeite wil ik het wel kopen)
- Mi Band Tools
- Mi Fit (van de play store)
Ik zou graag early bird alarm hebben (gevonden in Mi Band Notify & Fitness, maar ook in Mi Band Tools).
Continuous heart rate zou ook leuk zijn (in Mi Band Notify & Fitness pro)
En ik zou ook graag custom notificaties hebben (gevonden in Mi Band Tools).

Alle opmerkingen, adviezen zijn welkom :)
Ik zelf gebruik met veel plezier de Mi Band Notify & Fitness Pro versie.
Veel schermen met diverse mogelijkheden mogelijkheden)
Steps, Sleep en Heart.
Grafieken zijn in te stellen of je het per uur, dag of eventueel zelf een tijdvak creëren.
Met de mogelijkheid tot exporteren van de data + syncen met Google Fit.

De hart monitor kun je instellen op de frequentie van meting. Ook Continuous.

Custom notifications zijn bijna eindeloos instelbaar. Per app en call etc.
Ook kun je reminders triggeren.
Kortom, veel mogelijkheden. Ikzelf heb nog maar de helft geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier zit het probleem hem in de notifications van de apps.

Bellen/sms wordt wel doorgegeven vreemd genoeg.

Al eens opnieuw gepaird etc ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saskia
In de vernieuwde app kan ik niet meer vinden hoe ik de band laat vibreren als mijn telefoon gaat. Wie kan me een hint geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Saskia schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 18:00:
In de vernieuwde app kan ik niet meer vinden hoe ik de band laat vibreren als mijn telefoon gaat. Wie kan me een hint geven?
Onderin het scherm de Play-tab selecteren en daarin staat linksboven op het scherm de trilfunctie voor oproepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saskia
Ha, bedankt! Ik had Play nog niet geprobeerd, dacht dat het Google Play zou zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Zoontje lief van 5 heeft tijdens het wandelen mijn band gedragen en wil er nu ook 1.

Voordeel als hij er 1 draagt is dat we mooi kunnen afspreken dat hij 's morgens niet hoeft te roepen voordat het bandje trilt. (klok kijken kan hij nog niet goed dus dit is ideaal.)

Heb ik weer een goede reden om de nieuwe versie voor mezelf te bestellen en mijn oude door te geven *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik gebruik op dit moment Mi Fit. Heb zojuist een uur gefietst, maar hij heeft dit op een of andere manier als wandeling in de app gezet. Ik kan dit echter met geen mogelijkheid veranderen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Laatst online: 23-09 13:17

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

Sinds de update naar de nieuwe versie van app kan ik de bluetooth op mijn S6 Edge niet meer uitzetten. Als ik bluetooth uitzet, gaat deze binnen 1 tot 10 seconden weer aan.
Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Uninstall van de app biedt geen oplossing. Een factory reset van mijn telefoon loste het probleem op totdat ik weer inlogde op de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Ik heb wel wat issues met het niet registreren van sleeptracking sinds de laatste updates. Verder werkt het ding prima.Gekke is, de mi band van mijn vriendin heeft hetzelfde gedrag.

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 08:35

NSG

Je weet niks!

Op iOS heb ik sinds de nieuwe update juist geen issues meer met de registratie van sleeptracking. Voorheen kwam het nog wel eens voor dat er helemaal niks was geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier blijft het probleem de apps.
Werkte en plots niet meer. Sms en telefoon doet hij wel nog.

Iemand enig idee waar dit aank an liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:59
Is er al iets nieuws rondom het continu monitoren van de hartslag? Ik heb het bandje nou al een half jaar ofzo en gebruik hem eigenlijk niet meer, het is leuk om je stappen te tellen en je slaap te monitoren maar erg accuraat is het allemaal niet.

Enige waar ik het voor zo willen gebruiken is voor het meten van hartslag tijdens hardlopen of sporten, maar dat kan niet met de huidige versie. Dan heb je je telefoon nodig om te kunnen meten.

Is daar al wat nieuws voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
Ik gebruikte de hartslagmeting eigenlijk nooit maar klopt het dat deze mogelijkheid uit de nieuwe app is gehaald? Ik kan die niet meer terug vinden sinds versie 2.0 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:24

bebopper

I'm an absolute beginner...

Dit kan nog steeds alleen maar als de Mi Band gekoppeld is aan een telefoon, dit geldt eigenlijk sowieso voor het hartslag meten (of dat nou continue is of periodiek). Dit zal volgens mij ook niet veranderen met firmware updates oid, denk dat de Mi Band gewoonweg niet de (hardware) functionaliteit heeft om dit lokaal bij te houden en daarna later te synchen met een telefoon. Continue hardslag meten terwijl de Mi Band gekoppeld is aan je telefoon gaat ook alleen maar met een third party app zoals bvb. Mi Band Notify & Fitness (betaalde versie).
KaiseRRuby schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:03:
Is er al iets nieuws rondom het continu monitoren van de hartslag? Ik heb het bandje nou al een half jaar ofzo en gebruik hem eigenlijk niet meer, het is leuk om je stappen te tellen en je slaap te monitoren maar erg accuraat is het allemaal niet.

Enige waar ik het voor zo willen gebruiken is voor het meten van hartslag tijdens hardlopen of sporten, maar dat kan niet met de huidige versie. Dan heb je je telefoon nodig om te kunnen meten.

Is daar al wat nieuws voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxy
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:53
lowo schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:58:
Ik gebruikte de hartslagmeting eigenlijk nooit maar klopt het dat deze mogelijkheid uit de nieuwe app is gehaald? Ik kan die niet meer terug vinden sinds versie 2.0 ??
Hij is juist duidelijke in beeld gekomen vind ik:)
In het hoofdscherm zie je een rood vlak met een hartslag, klik er op en je kan een meting doen.

Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 12:49
kort na de update van de Mi-Fit app naar v2, heb ik problemen gekregen.
Activiteiten worden niet meer opgeslagen, slaap wordt niet meer bijgehouden.
Ik merk ook dat de Mi-band regelmatig disconnect van mijn telefoon.

Soms houdt die weer kort de stappen bij, gedurende 30 minuten ongeveer, waarna de rest van de dag weer niets gebeurt.
Als ik naar de widget van de Mi-Band tools kijk, houd die daar wel de stappen bij. Dus ergens gaat er iets mis. Iemand wellicht met tips ?
Ik heb hem al ge-unpaired, vergeten bij bluetooth, de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar niets lijkt te helpen.
Voorheen nooit problemen gehad.
Ik heb de "originele" mi-band,d us de versie van voor de hartslagmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 10:21
Ik heb sinds vandaag een Mi Band 1S en heb na me er enigszins in verdiept te hebben maar direct Mi Band Tools ook aangeschaft uit de play store. De meeste instellingen lukken wel, maar het meten van de hartslag en dat periodiek laten plaatsvinden (om 5 min neergezet) lijkt helemaal niets te doen. Notificatie's via die app laten binnenkomen gaat allemaal prima, maar er lijkt geen enkele hartslagmeting automatisch plaats te vinden. Handmatig er eentje laten doen vanuit die app gaat verder prima.

Iemand daar verder ook problemen mee gehad?

Edit: Na de hartslagmeting even als continue aan te hebben gehad in de Tools app en de tijd daarna naar elke 3 minuten te hebben veranderd werkt hij opeens wel goed. Later maar weer proberen of de 5 minuten nu ook werkt.

[ Voor 17% gewijzigd door flippiej op 04-05-2016 11:14 . Reden: meting hartslag doet nu wel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipodejunk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-11-2022
dag Mensen,

kwam ergens tegen dat de Miband 2 binnenkort uitkomt.
hebben mensen hier al wat meer info erover?

enige wat ik tot nu toe heb gezien, is dat er een display op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heedless
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
De Mi band 2 zou de 10e aangekondigd worden, maar lees net dat hij uitgesteld is.
https://www.reddit.com/r/...aces_again_in_live_image/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 10:21
Heedless schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:04:
De Mi band 2 zou de 10e aangekondigd worden, maar lees net dat hij uitgesteld is.
Vanuit dat bericht:
Xiaomi CEO Lei Jun later on have confirmed the bad news with a post on his own Weibo account and estimated the delay to be roughly a month.
Een maand valt nog wel mee. Mocht het erg veel toevoegen dan speel ik mn 1S miss nog wel door naar mn vriendin en koop ik zelf de nieuwe tegen die tijd wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipodejunk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-11-2022
Heedless schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:04:
Dat is beter, heb net een 1S besteld, zou wel jammer zijn, als ik net me 1S krijg en die Miband2 komt uit :P

nog ff tijd om mee te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heedless
  • Niet online
pipodejunk schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:13:
[...]zou wel jammer zijn, als ik net me 1S krijg en die Miband2 komt uit :P
Ik kwam er net op tijd achter, wilde net op de bestelknop voor de 1S klikken ;)
Kans dat die mi band 2 iets duurder wordt, aangezien hij ook een display heeft, maar zal nog steeds niet duur zijn lijkt mij. Ik hoop dat hij een beetje hackbaar is en dat je zelf iets naar het scherm kan sturen (betwijfel het).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
daxy schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:13:
[...]

Hij is juist duidelijke in beeld gekomen vind ik:)
In het hoofdscherm zie je een rood vlak met een hartslag, klik er op en je kan een meting doen.
Bedankt voor het antwoord.
Ik zal wel niet goed kijken B) of een nieuwe bril nodig zijn want ik zie dat rode vlak niet in mijn app.
Nu heb ik een android telefoon, kan het zijn dat jij een IOS toestel hebt?
Zou het er anders mee te maken kunnen hebben dat ik geswitsched ben van de gewone miband naar de 1S en dat de app nu denkt dat ik de gewone miband om heb 8)7
Ik zie wel dat alle data vanaf vorig jaar augustus er nog in staat ( maar dat zou in de telefoon moeten zijn toch? )

Gevonden! Had dom genoeg niet in de gaten dat je het onderste schermdeel waar je "Sleep" ziet naar boven kon trekken waardoor Sleep - Weight - Heart rate en Last streak zichtbaar worden. Daar op het hartje klikken en dan op measure om een meting te kunnen doen :)

[ Voor 14% gewijzigd door lowo op 10-05-2016 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Vreemd, vanmorgen deed het alarm van mijn miband het niet meer, dus ik kijk op de App en zie dat ie geen verbinding kan maken.
Hij was niet leeg want gisteren toevallig nog gekeken en toen had ie nog bijna 20%.
Dus vandaag maar thuis gelaten, kom ik net thuis en hang hem aan de lader en hij doet het ineens weer (voor het laden nog niet).
Het vreemde is dat hij wel mijn slaappatroon heeft geregistreerd vanacht tot 10 minuten nadat het alarm af moet gaan :?

In ieder geval blij dat hij weer werkt want hij moet nog een weekje mee voordat de 1s binnen is maar het blijft toch vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Ondanks het feit dat de Mi Band 2 binnen enkele weken vast en zeker verkrijgbaar zal zijn, zit ik nu toch te kijken naar de 1S ter vervanging van mijn miband '1'. Nou heb ik dus een iPhone, dus sowieso al beperkt qua functionaliteit.

Ik ben dus benieuwd naar de mogelijkheden van de hartbeat-sensor i.c.m. iOS. Kan ik bijvoorbeeld elke 5 minuten een meting lating doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Ik wil Strava support voor de hartslagmeter.
Endomondo registreert wel je hartslag met de Miband 1s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 12:49
Helaas blijf ik rare problemen houden op Android Marshmallow.
Momenteel lijkt de synchronisatie en sleeptracking deels te werken.
Volgens het beginscherm van mifit 2,heb ik op dit moment 8064 stappen gezet vandaag (realistisch).
Als ik op de dag details klik, zou ik ineens 30249 stappen hebben gezet, waarvan het merendeel in mijn slaap. Volgens mijn vrouw heb ik niet geslaapwandeld. Iemand nog ideeën? Is nu al meerdere keren geweest.

Mi Band issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Ik heb een nieuwe Mi Band 1S binnen gekregen maar het kreng wil met geen mogelijkheid pairen met mijn Nexus 5 in de Mi Fit app (gedowlnoad via Google Play Store). Heb telefoon al opnieuw opgestart, Bluetooth aan/ut, force close de app, niks werkt. :(

Iemand een tip hoe ik het werkend krijg?

Edit:
En opgelost. Zette locatie aan en opeens begon het ding te trillen. Raar. Een Bluetooth verbinding zou toch genoeg moeten zijn?

[ Voor 28% gewijzigd door Tigerblood op 09-05-2016 19:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 17:36

Wimmel

Hello

Op banggood is de 1S weer met een aanbieding beschikbaar. Met couponcode 99890a krijg je €4,47 korting op de verkoopprijs van €17,87 waarmee hij op €13,40 komt.

http://www.banggood.com/O...t-Bracelet-p-1010812.html

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Korte 'tease' van de miband 2 vandaag.
"At the Mi Max launch event CEO Lei Jun showed off the Mi Band 2 and its touch screen function briefly. He said that he has been using it for 20 days on a single charge,still 36% of charge is left. This states that the Mi Band 2 will have a good battery life even though it has a touch screen. It also has a hardware button. As we already know, the Mi Band 2 is delayed for a month due to production issues, so we can expect it to be announced next month."
Afbeeldingslocatie: http://images.fonearena.com/blog/wp-content/uploads/2016/05/Xiaomi-Mi-Band-2.jpg
http://www.fonearena.com/...-teased-again-by-ceo.html

Afbeeldingslocatie: http://www.wareable.com/media/imager/13000-d6b5e2e27fff75a2b0bac6d1fcf83bdd.jpg
http://www.wareable.com/x...r.com&utm_campaign=buffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heedless
  • Niet online
Dus toch een mini Mi band 2 presentatie. Ik ben benieuwd wat het prijsverschil gaat zijn met de 1S.
Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste