Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
mark-k schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:28:
[...]

Hier hetzelfde, die man aan de telefoon klonk wel echt overrompeld en beteuterd zelfs dat ik zo snel alweer weg ging :P

GPS werkt nu ook op de tablet, dus das alweer mooi :D Nu alleen nog ff kijken wat shopkorting van mijn aankoop maakt, daar was ergens iets misgegaan volgens mij.
Komt omdat de annulering op hun naam komt te staan als afhandelaar haha. Heb daar gewerkt en je moet mensen overtuigen om het abonnement te behouden door een korting, verhoging of wat dan ook. Krijg je een bonus voor als je een bepaalde target behaald. Het doorvragen etc doen ze niets voor niets :)

[ Voor 6% gewijzigd door GSOD op 17-12-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

saidddd93 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:30:
[...]

Komt omdat de annulering op hun naam komt te staan als afhandelaar haha. Heb daar gewerkt en je moet mensen overtuigen om het abonnement te behouden door een korting, verhoging of wat dan ook. Krijg je een bonus voor :)
Tja dan moeten ze niet van dit soort acties doen. Of ze moeten zorgen dat je in het zuiden ook echt iets kan met je Tele2 abo, ik haalde overal buiten mijn slaapkamer maar 1kbps met hun mobiele internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saidddd93 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:30:
[...]

Komt omdat de annulering op hun naam komt te staan als afhandelaar haha. Heb daar gewerkt en je moet mensen overtuigen om het abonnement te behouden door een korting, verhoging of wat dan ook. Krijg je een bonus voor als je een bepaalde target behaald. Het doorvragen etc doen ze niets voor niets :)
Ik heb de man aan de telefoon verteld (toen die vroeg wat voor aanbod mij ervan zou overtuigen om te blijven) dat ik het aanbod van mobile vikings (1500MB, 500 sms en 60 minuten) voor €5 per maand heb (is ook echt zo, tijdje geleden geregeld via V&A) en dat hij daar onder zou moeten gaan zitten om mij te overtuigen om het abonnement bij hun te behouden, daar kon die niet tegen op kreeg ik toen te horen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

Jammer dat er geen custom ROMs voor de Pop 8 beschikbaar zijn, rooten is al wel gefixt ^^.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Beste XXXX,

Uw orderstatus is gewijzigd naar Tele2: eerste 2 maandfacturen nog niet voldaan.

Wij hebben u geprobeerd aan te sluiten bij Tele2, maar krijgen de melding dat u de eerste 2 maandfacturen van een ander recent afgesloten Tele2-abonnement nog niet heeft voldaan. Helaas kunnen wij geen nieuwe aanvraag voor u doen bij Tele2 alvorens deze twee maandfacturen zijn betaald.
aaah... >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Quad schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:32:
Jammer dat er geen custom ROMs voor de Pop 8 beschikbaar zijn, rooten is al wel gefixt ^^.
Linkje naar root manier?

Edit: Link voor 5.0 was fake, helaas.

[ Voor 43% gewijzigd door mark-k op 17-12-2014 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De tech discussies zal men in de Mobile forums moeten doen, niet hier :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

gambieter schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:17:
[mbr]De tech discussies zal men in de Mobile forums moeten doen, niet hier :) [/]
Awh, dacht dat is net even een leuke afwisseling tussen alle "Ik heb ook opgezegd" berichten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.ichel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 06:39
De Vodafone branded versie van de Pop 8 (Smart Tab 4) heeft wel de upgrade naar 4.4 gekregen. Er is dus misschien nog hoop op een upgrade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
Ik heb gisteren gebeld en ze vertelde mij dat het niet in het weekend kon, dus dat ik er pas vanaf de 19e vanaf kon? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

brammetje1994 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:02:
Ik heb gisteren gebeld en ze vertelde mij dat het niet in het weekend kon, dus dat ik er pas vanaf de 19e vanaf kon? :(
Gek weekend dan, op dinsdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
mark-k schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:02:
[...]

Gek weekend dan, op dinsdag?
Ja, ik was om dat moment niet in de buurt van mijn PC en had geen behoefte om even te controleren of wat mevrouw zei klopte.

Ik weet dus niet of mijn abonnement gaat lopen vanaf het ontvangen of vanaf de 15e. (ik heb mijn pakketje nog steeds niet ontvangen? :( ) Als het namelijk in gaat vanaf het moment van activeren (18e van deze maand) is de 19e 31 dagen dus dan betaal ik niets extra's lijkt me? Anders is het namelijk van de 15e tot de 19e en dan zou ik wel 4 dagen extra moeten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
brammetje1994 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:06:
[...]

Ja, ik was om dat moment niet in de buurt van mijn PC en had geen behoefte om even te controleren of wat mevrouw zei klopte.

Ik weet dus niet of mijn abonnement gaat lopen vanaf het ontvangen of vanaf de 15e. (ik heb mijn pakketje nog steeds niet ontvangen? :( ) Als het namelijk in gaat vanaf het moment van activeren (18e van deze maand) is de 19e 31 dagen dus dan betaal ik niets extra's lijkt me? Anders is het namelijk van de 15e tot de 19e en dan zou ik wel 4 dagen extra moeten betalen?
Bekijk gewoon je factuur die je per mailtje krijgt. Daar staat je activeringsdatum, waardoor je je case kunt maken bij Tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
saidddd93 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:11:
[...]

Bekijk gewoon je factuur die je per mailtje krijgt. Daar staat je activeringsdatum, waardoor je je case kunt maken bij Tele2.
16-12, of te wel lopen ze me mooi te scammen, want dat is vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Net opgezegd via de telefoon. Een minuut later krijg je een email ter bevestiging:

Jammer dat je weg wilt bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. We beėindigen je abonnement op 15.01.2015.

Volgens mij was ik al de zoveelste vandaag die heeft geannuleerd, want ik hoorde een zachte lach aan de andere kant van de lijn :P

Ik ben trouwens wel benieuwd naar het bereik van het mobiele netwerk van Tele2. Ik zit al vele jaren bij Ben en ben benieuwd of er een verschil is met die van Tele2. Want de (sim-only) Tele2 abonnementen waren in principe qua prijs best redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
silmaril8 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:23:

Volgens mij was ik al de zoveelste vandaag die heeft geannuleerd, want ik hoorde een zachte lach aan de andere kant van de lijn :P
Haha. Mevrouw bij mij ook, ze vond het allemaal wel grappig dat er ineens zoveel mensen gingen opzeggen deze week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Partner in crime heeft het ook maar opgezegd. Mevrouw vond het allerminst grappig.
Werd meteen gevraagd waarom bla bla, en wat nou de echte reden van opzeggen is.
Zegt ze letterlijk:"ja, ik begrijp het hoor, u wilde gewoon een gratis toestel en dit abonnement meteen de prullenbak in doen".
Alsof zij persoonlijk verlies lijdt zucht. Blijkbaar hebben sommige medewerkers bij Tele2 ook een morele plicht. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2014 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
brammetje1994 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:13:
[...]

16-12, of te wel lopen ze me mooi te scammen, want dat is vrijdag.
Gewoon weer bellen komt goed. Soms krijg je een medewerker die een beetje 8)7 is. Heb zelf met 3 verschillende medewerkers gesproken en allemaal deden ze het gewoon op een perfecte wijze.

(Voor mezelf en ouders opgezegd, voordat jullie denken :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voor de tab vandaag gebeld, kreeg een mevrouw aan de lijn die begon over 17 januari, ik verwijzen naar hun actievoorwaarden, ze bleef bij haar standpunt. Prima, komen geen aanvullende kosten overheen neem ik aan? Uiteraard niet meneer. Maar vindt u de opzegging dan niet zonde van het geld zoals opnieuw aansluitkosten betalen als je in de toekomst weer klant wordt? Neuh, niet bepaald, dat risico neem ik wel voor lief gaf ik als antwoord :P Nu geen kosten, anders dan bijbetaling + verzendkosten (-cashback = voor 15,70 euro een tab, not too shabby), dus een volgende keer hap ik weer bij geen aansluitkosten :+ Per mail bevestiging ontvangen, 15 januari 2015 :>

Ik denk dat ze bij Tele2 de volgende keer beter gaan nadenken over zulke acties. Callcentermedewerkers zullen er wel genoeg van krijgen om enkel opzeggingen te moeten verwerken. Nog even en je wordt als eerste te woord gestaan met: "Laat me raden, u belt omdat u na een maand weg wilt?" hoe raad je het zo >:)

[ Voor 19% gewijzigd door Joosie200 op 17-12-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik snap ook het businessmodel van Tele2 niet zo goed want dit kost alleen maar geld. Verplicht de klanten dan op z'n minst om 3 maanden ofzo te blijven.
Maar goed, mooi voor ons dus. Blijft dan wel weer heel toevallig dat online opzeggen nog steeds een foutmelding geeft en iedereen dus langs een telefonist moet....
Sinds wanneer kan je alleen telefonisch opzeggen....wereld op z'n kop. Maar goed, ze sturen wel meteen bevestiging....dat dan weer wel.

Op naar de volgende aanbieding...ik las deze week een groot stuk, ik geloof in het AD, dat tele2 vanaf januari met goede aanbiedingen gaat komen, net als in bijv. Engeland en Frankrijk....er wordt gespeculeerd op tot wel 20euro per maand lagere abonnementsprijzen t.o.v. vergelijkbare abonnementen bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05:59
Medione1210 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:27:
Ik snap ook het businessmodel van Tele2 niet zo goed want dit kost alleen maar geld. Verplicht de klanten dan op z'n minst om 3 maanden ofzo te blijven.
Maar goed, mooi voor ons dus. Blijft dan wel weer heel toevallig dat online opzeggen nog steeds een foutmelding geeft en iedereen dus langs een telefonist moet....
Sinds wanneer kan je alleen telefonisch opzeggen....wereld op z'n kop. Maar goed, ze sturen wel meteen bevestiging....dat dan weer wel.

Op naar de volgende aanbieding...ik las deze week een groot stuk, ik geloof in het AD, dat tele2 vanaf januari met goede aanbiedingen gaat komen, net als in bijv. Engeland en Frankrijk....er wordt gespeculeerd op tot wel 20euro per maand lagere abonnementsprijzen t.o.v. vergelijkbare abonnementen bij KPN.
Waarschijnlijk moeten ze een target halen, zal meer geld in het laatje brengen dan wat deze actie kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
NotSoSteady schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:45:
Waarschijnlijk moeten ze een target halen, zal meer geld in het laatje brengen dan wat deze actie kost.
Zoiets denk ik ook: zoveel abonnees per 31-12 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
silmaril8 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:05:
[...]

Zoiets denk ik ook: zoveel abonnees per 31-12 ofzo.
Dacht ik ook maar kan ik dan niet rijmen met het feit dat sommigen op 3112 konden opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik kan pas opzeggen op 17-01-2015 aansluiting op 16-12-2014. maakt niet uit blijft kostenloos dus prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen10 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:21:
Ik kan pas opzeggen op 17-01-2015 aansluiting op 16-12-2014. maakt niet uit blijft kostenloos dus prima.
Niet dat het veel uitmaakt, maar je betaalt dan wel 1 dag extra naar ratio.

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:24
M.ichel schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:55:
De Vodafone branded versie van de Pop 8 (Smart Tab 4) heeft wel de upgrade naar 4.4 gekregen. Er is dus misschien nog hoop op een upgrade!
Mich891 en ik hebben inmiddels een reactie gekregen van Alcatel:
alleen de 3G/4G-versies (Vodafone) krijgen de update. De Wifi-only tablets niet. De modellen zijn 1/2
verschillend. Updatekeuze is altijd afhankelijk van hoeveelheid verkochte toestellen en actualiteit specs 2/2

Bron:
https://twitter.com/ALCAT...status/545261405205954560
https://twitter.com/ALCAT...status/545261991691304960

Helaas dus!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Wat een onzin, zoveel verschil zit daar toch niet tussen?

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Tja, en was het niet zo dat 1,5 jaar updates gegarandeerd moeten worden (eis van Google Android) ?

Of is de pop 8 al ouder eigenlijk?

[ Voor 16% gewijzigd door albino71 op 18-12-2014 11:34 ]

Te koop....

• digitalus101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:00
Bij deze ook zojuist ook opgezegd. Ik kreeg het pakketje met tablet (alcatel pop c8) gisteravond binnen, maar ik was niet thuis. Op de factuur stond dat de activatiedatum per 16-12 is. Aangezien het vandaag de 18e is, zou je extra kosten hebben als je per 18 januari zou opgezegd zijn. De medewerker gaf zelf al aan of ik het niet liever per 16 januari wil opzeggen. Nadat ik vertelde over de actie, begon was hij er zelf ook wel geinteresserd in, hij vroeg welke toestellen erbij geleverd werden. Kortom, je moet iemand aan de lijn krijgen die geen rotdag heeft :P

• Medione1210
En nu bij coolblue een moto g 2014 voor 107,00 bij eenzelfde abonnement. Ik heb er een nieuw topic voor aangemaakt.
Medione1210 in "[aanbieding coolblue] TELE 2 MOTO G 107,00 incl 1 maand abo"

[ Voor 92% gewijzigd door Medione1210 op 18-12-2014 12:39 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:22
Mijn Alcatel smartphone wordt morgen bezorgd :)

Even een vraagje: is het 06-nummer wat op de factuur in de mail staat ook daadwerkelijk het nummer wat ik krijg? Of is dat een placeholder? Dat nummer is namelijk te mooi om op te zeggen haha :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• digitalus101
Tijdens mijn opzegging heb ik het betreffende telefoonnummer gebruikt , wat op de factuur staat van studentmobiel. Dit nummer klopt dus gewoon.
Richh schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:21:
Mijn Alcatel smartphone wordt morgen bezorgd :)

Even een vraagje: is het 06-nummer wat op de factuur in de mail staat ook daadwerkelijk het nummer wat ik krijg? Of is dat een placeholder? Dat nummer is namelijk te mooi om op te zeggen haha :P

• Richh
brusuro schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:25:
Tijdens mijn opzegging heb ik het betreffende telefoonnummer gebruikt , wat op de factuur staat van studentmobiel. Dit nummer klopt dus gewoon.
Serieus? Het nummer wat mij is toegegeven is 06 x00 y0000... echt super simpel dus xD is zoiets geld waard? :X

• digitalus101
Je komt er morgen wel achter, tijdens de eventuele opzeggingsprocedure. Je kunt nu alvast rondkijken voor een nummerportering bij een prepaid provider oid, mocht je dit nummer willen behouden. Alhoewel dat inderdaad een mooi nummer is, niemand onthoudt nummers tegenwoordig dus heeft het alleen symbolische waarde _/-\o_
Richh schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:27:
[...]

Serieus? Het nummer wat mij is toegegeven is 06 x00 y0000... echt super simpel dus xD is zoiets geld waard? :X

Verwijderd

Richh schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:27:
[...]

Dat is wel dubbel mazzel, dergelijke nummers zijn goud waard _/-\o_
Mensen betalen er grof geld voor.

• Richh
I know. Hij is inmiddels al verkocht! Hahaha.

• digitalus101
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig naar hoeveel je ervoor gevangen hebt..
Richh schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:44:
I know. Hij is inmiddels al verkocht! Hahaha.

Verwijderd

Vandaag mijn Huawei Y330 opgehaald op het postkantoor. :) opzich een leuk ding, ik houd het mooi bij mijn Nexus 4, maar een leuk cadeau voor oma. Mocht die hem te klein vinden dan kan ik er vast wel iemand anders blij mee maken.

• JBX
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 16:52

JBX

Ook een pop tablet besteld, klantenservice was om 6 uur gesloten vandaag van tele2 dus bel ze morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBX

JBX

Jammer dat je weg wilt bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. We beėindigen je abonnement op 22.12.2014.

Dat ging makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Serieus JBX? Je bestelt paar dagen terug en je kan er met een week al vanaf? :o Is dat geen typo? :P Zo nee, mooi mazzel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Joosie200 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 17:12:
Serieus JBX? Je bestelt paar dagen terug en je kan er met een week al vanaf? :o Is dat geen typo? :P Zo nee, mooi mazzel!
hoezo mazzel? de eerste maand is gratis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Al iemand wiens shopkorting akkoord is? Status is hier nog steeds "openstaand".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Duurt maximaal 30 dagen, geduld.
Vaak is het rond dag 14 akkoord omdat dan het retourtermijn verstreken is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Quad schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 19:01:
Duurt maximaal 30 dagen, geduld.
Vaak is het rond dag 14 akkoord omdat dan het retourtermijn verstreken is.
Bedankt.

Ik had zelf nog geen ervaring met Shopkorting. Zal volgens jaar dus wel een keer komen haha. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Stiekem hoop ik ook wel dat het voor 30 december geregeld is zodat het uitbetaald kan worden, anders komt het maand later pas.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBX

JBX

Joosie200 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 17:12:
Ja, heb gewoon gezegd dat het een tablet is waar geen simkaart in kan dus dat ik ook niets aan een maand proberen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Tab vandaag binnengekregen. Tof ding voor het geld. Maandag even opzeggen :p

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Jammer dat je weg wilt bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. We beėindigen je abonnement op 31.12.2014.

Ik kan er dus vrij snel vanaf. Heb als reden opgegeven dat de tablet die ik gekocht heb geen mogelijkheid heeft voor een simkaart. Per 31-12 einde abonnement (kon kiezen uit 2 data, 31-12 of 14-12. Activatiedatum was 19-12).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:24
Mijn Tele2 abonnement is op 15 december ingegaan. De voorwaarden voor het opzeggen zoals ik ze in dit topic lees zijn erg duidelijk. Ik bedoel dan deze tekst: Medione1210 in "[Afgelopen] Tele2 i.c.m. Studentmobiel". Hier staat: "Dit betekent dat als je bijvoorbeeld op 14 december een Sim Only abonnement afsluit maar op 29 december besluit toch niet langer te willen blijven en dit aan ons doorgeeft, je het abonnement per 13 januari mag beëindigen."

Echter ik vind deze voorwaarden niet terug op de Tele2 site. Ik kan alleen terugvinden dat de maand opzegtermijn gaat lopen op het moment dat je opzegd, dus niet vanaf de begindatum van het contract.

Op www.tele2.nl/gratis-sim-only-2014-actievoorwaarden staat de tekst: "Na afloop van de gratis eerste maand ga je automatisch over naar een abonnement voor onbepaalde tijd. Dit abonnement heeft een opzegtermijn van 1 maand, je kunt het opzeggen wanneer je maar wilt". Verder lees ik op www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/opzeggen: V: Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?
A: Standaard is de opzegtermijn van een abonnement een maand. Wanneer de contractstermijn van jouw abonnement is afgelopen, kun je dagelijks je abonnement opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Deze maand gaat in op de dag dat we de opzegging ontvangen.

Waar staat de tekst zoals Medione1210 die noemt op de site van Tele2?

Edit: gevonden! De voorwaarden staan op www.tele2.nl/mobiel/sim-only Wel wazig dat ze niet bij die actie staan.

[ Voor 3% gewijzigd door musicfreak op 23-12-2014 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Quad schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 20:11:
Stiekem hoop ik ook wel dat het voor 30 december geregeld is zodat het uitbetaald kan worden, anders komt het maand later pas.
Jij gelooft nog in de kerstman? Mijn eigen ervaring met shopkorting is dat als het geregisteerd is, dat het dan nog minimaal een maand duurt voordat ze goedkeuring krijgen van de site (hier studentmobiel) en dan pas mogen uitbetalen. Sommige shops duurt het soms wel meer dan 2 maanden voor dat je het kunt uitbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

bvbal79 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:08:
[...]

Jij gelooft nog in de kerstman? Mijn eigen ervaring met shopkorting is dat als het geregisteerd is, dat het dan nog minimaal een maand duurt voordat ze goedkeuring krijgen van de site (hier studentmobiel) en dan pas mogen uitbetalen. Sommige shops duurt het soms wel meer dan 2 maanden voor dat je het kunt uitbetalen.
Bij shopkorting staat het maximaal 30 dagen op openstaand, daarna wordt het automatisch goedgekeurd. Als het de 30 goedgekeurd wordt kan ik het nog de 31e uit laten betalen zodat het na 1 januari wordt gestort.
Anders kan het pas na 1 februari.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:28:
[...]

Bij shopkorting staat het maximaal 30 dagen op openstaand, daarna wordt het automatisch goedgekeurd.
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar ik werk al jaren met shopkorting en kan je vertellen dat de goedkeuring 9 van 10 keer tergend langzaam gaat, zoals hierboven ook aangegeven wordt. Volgens mij is dat bij de meeste cashbacksites idem dito. Ga er dus maar vanuit dat het gerust een paar maanden kan duren.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik werk ook al jaren met shopkorting, en het duurt in mijn geval nooit maanden omdat het 30 dagen duurt maximaal voordat shopkorting akkoord geeft. Maar goed, laat maar lekker zitten. Ik zie wel wanneer het komt, ik heb geduld.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dan wel gek.
Maar je hebt het steeds over dat maximum van 30 dagen, waar staat dat dan op de site?
Zalando heeft bijvoorbeeld een retourbeleid van 3 maanden, dan zou het wel raar zijn dat ze na 1 maand automatisch de cashback goedkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
bvbal79 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:08:
[...]

Mijn shopkorting is al goedgekeurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
Android 5 op de alcatel pop 8:
http://www.lollipop-lolli...0/alcatel-pop-8-5947.html

Iemand al geprobeerd? Ben bang dat dit voor de 3g versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Laatst online: 02-02 13:13
sattertje schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 22:04:
Android 5 op de alcatel pop 8:
http://www.lollipop-lolli...0/alcatel-pop-8-5947.html

Iemand al geprobeerd? Ben bang dat dit voor de 3g versie is.
In de afbeelding is ook met antenne symbool afbeelding. Dus 3G zekers :)
Only wifi (Maybe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Onlangs nog besproken, ik kan de rom niet downloaden ivm reclame e.d. En op xda is er niets over te vinden dus lijkt mij een scam.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Laatst online: 23:15
Met het risico dat het niet helemaal het goede topic is;
ik heb die huawei y330 van tele2 met het tele2 simkaartje erin.
Bij iedere oproep (bellen dus) die ik doe krijg ik de waarschuwing: "de simkaart die u gaat gebruiken, is nu aan het roamen. Doorgaan?"
Ik heb me helemaal suf gegoogled en het tele2forum doorgespit maar ik kom er niet uit.
Wat moet ik met die oproep en hoe kan ik dat uitzetten? Iedere keer die pop-up om te kunnen bellen is niet acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:05

lasharor

7 december 2004

ASW1 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:19:
Met het risico dat het niet helemaal het goede topic is;
ik heb die huawei y330 van tele2 met het tele2 simkaartje erin.
Bij iedere oproep (bellen dus) die ik doe krijg ik de waarschuwing: "de simkaart die u gaat gebruiken, is nu aan het roamen. Doorgaan?"
Ik heb me helemaal suf gegoogled en het tele2forum doorgespit maar ik kom er niet uit.
Wat moet ik met die oproep en hoe kan ik dat uitzetten? Iedere keer die pop-up om te kunnen bellen is niet acceptabel.
Volgens mij is het zo dat je op het Tele2 netwerk altijd aan het Roamen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
lasharor schreef op maandag 29 december 2014 @ 08:36:Volgens mij is het zo dat je op het Tele2 netwerk altijd aan het Roamen bent.
Bizar.
Dan zou ik dus nooit kunnen bellen zonder eerst zo'n waarschuwing weg te moeten klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaa010
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-11-2024
ASW1 schreef op maandag 29 december 2014 @ 17:27:
[...]
Bizar..
Dan zou ik dus nooit kunnen bellen zonder eerst zo'n waarschuwing weg te moeten klikken?
Kijk bij netwerk instellingen moet je dat kunnen uit vinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Die Alcatel Pop 8 tablet is trouwens best een fijn tabletje! Jammer dat er geen Android 4.4 op zit, maar met Apex Launcher is het ook wel te doen.

Iemand trouwens al de cashback van Spaarwinkelen binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Laatst online: 15-09 18:10
.

[ Voor 98% gewijzigd door Leetness op 29-12-2014 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Heb ik iets gemist?...."iedereen" heeft toch al opgezegd en hier bevestiging van ontvangen?

Edit...terwijl ik reageerde heeft Leetness zijn post al weggehaald.

[ Voor 15% gewijzigd door Medione1210 op 29-12-2014 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Laatst online: 15-09 18:10
Medione1210 schreef op maandag 29 december 2014 @ 18:09:
[...]

Heb ik iets gemist?...."iedereen" heeft toch al opgezegd en hier bevestiging van ontvangen?

Edit...terwijl ik reageerde heeft Leetness zijn post al weggehaald.
Ik had in het verkeerde aanbiedingen topic gereageerd, mijn reactie had betrekking tot de Ben aanbieding van een paar weken terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Raaa010 schreef op maandag 29 december 2014 @ 17:42:Kijk bij netwerk instellingen moet je dat kunnen uit vinken
Nee dat zie ik dus echt helemaal nergens staan.

Ik ben geneigd te zeggen dat ik er overheenkijk, maar ik ben alle instellingen al drie keer van voor naar achteren en terug doorgelopen, en ik zie het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NS011
  • Laatst online: 29-08 13:54
Ik ben benieuwd of iemand al een officiële bevestiging van de opzegging heeft ontvangen van tele2. Deze wordt genoemd in de standaard mail bij het opzeggen, zie hieronder:

Jammer dat je weg wilt bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. We beėindigen je abonnement op 16.01.2015.

Einde abonnement
Je krijgt binnenkort nog een officiėle bevestiging van je opzegging. Wil je nu alvast informatie, kijk dan op onze opzegpagina.

[ Voor 18% gewijzigd door NS011 op 31-12-2014 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Ik zie bij het opzegformulier alleen de keuze uit Internet tot 20 MBit / TV Basis/ Internet telefonie en Bellen maar niet mobiel staan? Ik kijk onder Mijn Tele2 > Mijn gegevens > Abonnement opzeggen. Het abonnement is 29-12 ingegaan. Mis ik nou iets? Never mind, telefonisch opzeggen is zo te lezen de enige mogelijkheid.

[ Voor 13% gewijzigd door Royeboi op 31-12-2014 03:18 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NS011 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 00:18:
Ik ben benieuwd of iemand al een officiële bevestiging van de opzegging heeft ontvangen van tele2. Deze wordt genoemd in de standaard mail bij het opzeggen, zie hieronder:

Jammer dat je weg wilt bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. We beėindigen je abonnement op 16.01.2015.

Einde abonnement
Je krijgt binnenkort nog een officiėle bevestiging van je opzegging. Wil je nu alvast informatie, kijk dan op onze opzegpagina.
Nope nog niet ontvangen, misschien komt dat rond de einddatum van het contract? Dus rond 16 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
NS011 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 00:18:

Einde abonnement
Die krijg je niet.
Op 16.01.2015 krijg je nog wel een e-mail dat je abo is gestopt, geen brief oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:05

lasharor

7 december 2004

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MiwJr1W.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Iemand hier al de shopkorting op akkoord staan? Staat hier nog steeds op "openstaand"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Shopkorting is hier al uitbetaald, moet wel zeggen dat deze pas achteraf handmatig is toegevoegd door de shopkorting klantenservice.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Taigu schreef op zondag 04 januari 2015 @ 16:14:
Shopkorting is hier al uitbetaald, moet wel zeggen dat deze pas achteraf handmatig is toegevoegd door de shopkorting klantenservice.
Heb ze net gebeld, en het kon tot 3 maanden duren volgens mevrouw van de Shopkorting. Dus ik mag nog even wachten denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wesley17 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:46:
[...]

Heb ze net gebeld, en het kon tot 3 maanden duren volgens mevrouw van de Shopkorting. Dus ik mag nog even wachten denk ik :(
Geloof me, dat is vrij normaal bij shopkorting. Gewoon geduld hebben. En ze betalen echt uit (begin van de maand), voordat er straks ook mensen dat gaan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:30:
[...]

Geloof me, dat is vrij normaal bij shopkorting. Gewoon geduld hebben. En ze betalen echt uit (begin van de maand), voordat er straks ook mensen dat gaan vragen.
Moet je wel eerst zelf de betaling aanvragen nadat de korting akkoord is anders kan je lang wachten...
:X

[ Voor 3% gewijzigd door Medione1210 op 05-01-2015 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medione1210 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:13:
[...]

Moet je wel eerst zelf de betaling aanvragen nadat de korting akkoord is anders kan je lang wachten...
:X
Dat lijkt me logisch, je krijgt pas uitbetaald vanaf 10 euro op je saldo. Ik heb nog een rits met andere cashbacks, meestal laat ik ze uitbetalen na 6 maanden. Maar ik heb het idee dat de meeste mensen in dit topic voor het eerst met shopkorting werken. Vorig jaar bijna 200 euro gecashed, dus loont zeker de moeite :)
Tegenwoordig zit zo'n beetje elke webshop aangesloten, bij grote aankopen tikt het wel aardig aan (als je het niet vergeet tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:21:
[...]

Dat lijkt me logisch, je krijgt pas uitbetaald vanaf 10 euro op je saldo. Ik heb nog een rits met andere cashbacks, meestal laat ik ze uitbetalen na 6 maanden. Maar ik heb het idee dat de meeste mensen in dit topic voor het eerst met shopkorting werken. Vorig jaar bijna 200 euro gecashed, dus loont zeker de moeite :)
Tegenwoordig zit zo'n beetje elke webshop aangesloten, bij grote aankopen tikt het wel aardig aan (als je het niet vergeet tenminste).
Mijn opmerking was eigenlijk ook bedoeld voor de beginners. Heb zelf al veel plezier van shopkorting gehad... ;)
Status Bedrag
Openstaand: € 37.77
Akkoord: € 16.32
Uitbetaald: € 463.07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
En vandaag geen signaal meer en geen mobiel internet.
Tele2 heeft me alvast maar van het netwerk afgegooid omdat over 5 dagen pas mijn abbonnement afloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-11-2024
Superbaddd schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:06:
[...]

Die krijg je niet.
Op 16.01.2015 krijg je nog wel een e-mail dat je abo is gestopt, geen brief oid.
Ik kreeg dit op 29 december:

"Jammer dat je weg wilt bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. We beėindigen je abonnement op 14.01.2015."

Maar vandaag is het 14 januari. En geen bericht gehad zoals die van lasharor. Ging er vanuit dat ik al afgesloten was, maar kan op dit moment nog steeds verbinding maken met het Tele 2 netwerk. Ben bang dat de opzegging niet is beëindigd. Misschien morgen alsnog, zo niet dan neem ik contact op met de klantenservice.

edit: 15 jan 2015 9:15
Net gebeld. Zou volgens telefoniste in orde moeten zijn. De beëindiging zou vandaag plaats moeten vinden.

edit: 15 jan 2015 13:19
Bevestiging ontvangen om 12:39. Simkaart maakt geen verbinding meer. Het abonnement lijkt hiermee definitief te zijn beëindigd zonder extra kosten. Dus toch helemaal goedgekomen d:)b

"We zeiden het al eerder, jammer dat je weggaat bij Tele2. We beėindigen je abonnement vandaag, 15.01.2015."

[ Voor 59% gewijzigd door Perkunas op 15-01-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Die van mij zou vandaag ook beëindigd moeten worden, maar heb nog geen email e.d. ontvangen...

Zie ook dit staat als ik inlog op Tele2: HUIDIGE PERIODE: NOG 17 DAGEN

Edit:
Zojuist gebeld, kreeg daarna een email... Wel raar hoor dat je eerst moet bellen.

[ Voor 22% gewijzigd door BlazeMuis op 15-01-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-07 16:44
Er stond bij mij ook dat er nog 17 dagen resteerden, maar terwijl ik op een telefoontje van Tele2 wachtte kreeg ik de tweede e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 16:52
Sinds vandaag is het abbo ook afgesloten bij mij, zou gister moeten gebeuren. Nu nog even wachten tot de shopkorting is goedgekeurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn abbo zou ook vandaag beëindigd worden, heb echter niks gezien. Morgen nog even afwachten en daarna maat even bellen met tele 2 als ik nog niks gezien heb.

Wel een mailtje gehad hoe mijn eerste maand was bevallen en of ze nog iets voor mij konden doen maar niks over het beëindigen van het abonnement.

Meer mensen die hetzelfde hebben gehad waarbij het een dag later is beëindigd of iets dergelijks?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2015 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Ja. GIsteren een mail hoe het bevalt, vandaag een mail met tot ziens.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taigu schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 21:14:
Ja. GIsteren een mail hoe het bevalt, vandaag een mail met tot ziens.
Ah top. Dan zal ik die morgen wel krijgen. :) bedankt voor de informatie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Nog iemand die trouwens een email gehad heeft met de vraag "hoe de eerste maand nou bevalt'? Mijn abo is eind december al gestopt, dus hoop wel dat ze dat ook goed doorgevoerd hebben.

Overigens was de mail gericht aan 'mevrouw' terwijl ik nog steeds een 'meneer' ben naar mijn weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-11-2024
mark-k schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:19:
Nog iemand die trouwens een email gehad heeft met de vraag "hoe de eerste maand nou bevalt'? Mijn abo is eind december al gestopt, dus hoop wel dat ze dat ook goed doorgevoerd hebben.
Zelfde hier. Daarna kwam een mailtje "Graag tot ziens". En de dag er na nog "We zullen je nooit vergeten" O+
Overigens was de mail gericht aan 'mevrouw' terwijl ik nog steeds een 'meneer' ben naar mijn weten :P
Zelfde hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Perkunas schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 23:09:
[...]

Zelfde hier. Daarna kwam een mailtje "Graag tot ziens". En de dag er na nog "We zullen je nooit vergeten" O+

[...]

Zelfde hier.
Die graag tot ziens en noot vergeten heb ik niet gehad ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
mark-k schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 00:05:
[...]

Die graag tot ziens en noot vergeten heb ik niet gehad ;(
Dan willen ze jou niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Haha dat kan ik begrijpen, heb al vaker een abo na een maand opgezegd bij ze, en de vorige keer dat ik er een jaar zat heb ik ze bijna de huid volgescholden omdat ik nergens fatsoenlijk internet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Iemand nu al de Shopkorting ontvangen? Staat bij mij nog steeds op "Openstaand"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

wesley17 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:46:
[...]

wesley17 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:11:
Iemand nu al de Shopkorting ontvangen? Staat bij mij nog steeds op "Openstaand"....
Nogal ongeduldig? je geeft zelf al het antwoord en iets hierboven geven mensen ook al aan dat het even kan duren. pfff :F

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Fietsbel schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:22:
[...]

[...]

Nogal ongeduldig? je geeft zelf al het antwoord en iets hierboven geven mensen ook al aan dat het even kan duren. pfff :F
hij is pas 17 en de jeugd van tegenwoordig is te verwend geraakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
bvbal79 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:26:
[...]

hij is pas 17 en de jeugd van tegenwoordig is te verwend geraakt
Nah kben geen 17, kheb gewoon geen geduld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Zojuist is mijn shopkorting van 16,25 akkoord voor betaling gegeven. Duurde even maar nu per saldo geld toe op de y300 :)

Aankoop was 16 dec.

[ Voor 8% gewijzigd door Medione1210 op 04-02-2015 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Medione1210 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:25:
Zojuist is mijn shopkorting van 16,25 akkoord voor betaling gegeven. Duurde even maar nu per saldo geld toe op de y300 :)

Aankoop was 16 dec.
Hier ook de shopkorting akkoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n Alcatel Idol Mini besteld, heeft het nog geen minuut gedaan, nu al voor de 3e reparatie naar Studentmobiel 8)7
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Lees EERST het topic door, dit voorkomt de herhaalde luie vraagjes.