Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• The_Zohan
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21-04 13:41
Actie afgelopen!

Opzeggen kan met een opzegtermijn van een maand via de klantenservice op 0800-1602

Geen discussie over de toestellen, daar zijn de forumtopics van de desbetreffende toestellen voor!

quote:
acclo schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 22:58:

Een toestel (of tablet) plus een maand abonnement van Tele2 voor maar €6,95 verzendkosten bij Studentmobiel.nl

Actiepagina

Geen aansluitkosten, en als je binnen 1 maand opzegt kost het abonnement je verder niks, de telefoon mag je gewoon houden. Niet echt spectaculaire mobieltjes maar als je het met shopkorting of via een andere site cashback doet krijg je geld toe. Hoog abonnement geeft hoogste toestelkorting, dus ook eigenlijk gratis 4000MB internet en onbeperkt bellen en SMS'en voor een maand

Mogelijke gratis toestellen exclusief cashback/shopkorting:
  • Acer Liquid Z3 Duo (white) twv. €65
  • Huawei Ascend Y330 (black/white) twv. €73
  • Alcatel OT Idol Mini (black) twv. €79
Op het contract staan ook verder geen addertjes, zal wel weer een quotum zijn of ze moeten van de mobieltjes af. Geldigheidsduur van de aanbieding weet ik niet, volgens mij alleen dit weekend.
quote:
Centurion schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 23:31:
[...]
Afhalen is ook mogelijk in Leidschendam, dan is het helemaal gratis.
quote:
Tribledragon schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:39:
In de voorwaarden van de actie (1 maand gratis) staat op de site van tele2 wel dat de voorwaarde zijn dat je:

* nieuwe klant moet zijn
* maximaal 1 per klant meerdere worden geannuleerd.

The_Zohan wijzigde deze reactie 17-12-2014 09:37 (31%)

• A0001
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 19-12-2014
Jammer dat een belbundel verplicht is, want anders was het wel interessant geweest.

• Ikpakacties
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 06-04 20:14
http://www.typhone.nl/actie
Edit: kon idd beter apart, maar voor de mensen die zowieso een verlenging willen, krijg je er een beter toestel bij

Ikpakacties wijzigde deze reactie 13-12-2014 00:11 (68%)

• The_Zohan
quote:
Hoezo heeft die pagina hiermee te maken? Dit zijn sim onlys die je kunt opzeggen met een maand opzegtermijn en de eerste maand is gratis...

• biesman
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 24-10-2015
quote:
Wat wil je met die link zeggen? Het gaat hier over studentmobiel.
Lees eerst even voordat je post :F

• welkenaamnuweer
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 16-04 18:04
quote:
A0001 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:07:
Jammer dat een belbundel verplicht is, want anders was het wel interessant geweest.
want?

jezusislief

• hicsousi1994
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 21-04 11:31
Er staat dat er een opzegtermijn is van een maand, maar geldt de eerste gratis maand daarbij of moet je dan ook voor de tweede maand betalen?

• The_Zohan
quote:
hicsousi1994 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:13:
Er staat dat er een opzegtermijn is van een maand, maar geldt de eerste gratis maand daarbij of moet je dan ook voor de tweede maand betalen?
Er staat nergens dat opzeggen pas na de eerste maand kan ;)

• Centurion
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 22-04 17:55
quote:
A0001 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:07:
Is ook 0 euro de eerste maand.

Heb de alcatel en de huawei besteld, met afhalen.

Contracten zijn al teruggestuurd, ben benieuwd wanneer ik ze af kan halen en of opzeggen geen probleem gaat geven.

Centurion wijzigde deze reactie 13-12-2014 00:15 (27%)

-

• A0001
quote:
Omdat ik dan voor iets zou betalen wat ik niet nodig heb, en zo ben je alsnog € 8 kwijt minimaal en heb je maar 100MB waar je met prepaid voor € 7 bij Simyo 250MB krijgt.

• Paksoi
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 22-11-2018
Tablet is wellicht interessant. Is me echter de moeite niet waard.

 iMac 27'' (2013) & MacBook Pro 13'' (2015) & iPhone 6

• biesman
quote:
A0001 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:16:
[...]

Omdat ik dan voor iets zou betalen wat ik niet nodig heb, en zo ben je alsnog € 8 kwijt minimaal en heb je maar 100MB waar je met prepaid voor € 7 bij Simyo 250MB krijgt.
Even lezen aub, eerste maand is gratis ongeacht of je 1 minuut of 10.000 minuten neemt.

• biesman
De vraag is een beetje hoeveel abo's ze per persoon accepteren...
laatst nog aan die Chromecast actie van tele2/coolblue meegedaan en opgezegd, weet niet of die ook meerekenen.

• A0001
quote:
biesman schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:17:
[...]

Even lezen aub, eerste maand is gratis ongeacht of je 1 minuut of 10.000 minuten neemt.
Ja dat heb ik gelezen, maar zeg nou eerlijk wat heb je eraan dat het de eerste maand gratis is? Ik ga ervanuit dat je de volgende maanden ook graag gebruik zou willen maken van dit abbo? Of gaat het echt puur om die gratis smartphones?

• Centurion
quote:
A0001 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:20:
[...]

Ja dat heb ik gelezen, maar zeg nou eerlijk wat heb je eraan dat het de eerste maand gratis is? Ik ga ervanuit dat je de volgende maanden ook graag gebruik zou willen maken van dit abbo? Of gaat het echt puur om die gratis smartphones?
Ik zeg gelijk op.

-

• Kuusj
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 12:57

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ligt het nu weer aan mij of snap ik er geen hol van?
Je krijgt een telefoon gratis, en je abbonoment is ook gratis.

Of is dat alleen de eerste maand gratis? Daarna betaal je nog maar 11 euro p.m. met gratis toestel???
Help me...

i7 6700K - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• Paksoi
quote:
kuusj98 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:27:

Of is dat alleen de eerste maand gratis? Daarna betaal je nog maar 11 euro p.m. met gratis toestel???
Help me...
Eerste maand is gratis. Daarna 11 eu/maand met toestel gratis inderdaad.

Heeft iemand overigens enig idee of de Alcatel Tablet OT Pop 8 een redelijk toestelletje is? Voor 30 euro misschien toch niet verkeerd om filmpjes op te kijken..

Paksoi wijzigde deze reactie 13-12-2014 00:28 (16%)

• Centurion
quote:

Help me...
Maandelijks opzegbaar abonnement met gratis telefoon. Eerste maand is gratis. Binnen de eerste maand opzeggen: gratis maand abonnement met gratis telefoon.

-

• The_Zohan
quote:

Help me...
Je begrijpt het goed.
Sommige toestellen zijn gratis bij deze abonnementen. Je krijgt ook de aansluitkosten en de eerste maand cadeau.
Je kunt echter met een maand opzegtermijn direct opzeggen.

Uiteindelijk ben je, als je het goed doet, 6.95 voor de verzending kwijt en verder niks voor een smartphone

• Kuusj

Kuusj

quote:
The_Zohan schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:28:
[...]

Je begrijpt het goed.
Sommige toestellen zijn gratis bij deze abonnementen. Je krijgt ook de aansluitkosten en de eerste maand cadeau.
Je kunt echter met een maand opzegtermijn direct opzeggen.

Uiteindelijk ben je, als je het goed doet, 6.95 voor de verzending kwijt en verder niks voor een smartphone
Dit is echt weer zo'n too good to be true geval. Ik zal mijn vader eens uit zijn nest halen en het aan een Acer Z3 helpen. Alles beter dan zijn Xperia X8...

i7 6700K - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• A0001
Het komt inderdaad een beetje verwarrend over, maar het actietarief is voor de eerste maand en daarna betaal je uiteraard de volle pond of je moet op tijd opzeggen.

• Centurion
quote:
kuusj98 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:30:
[...]

Dit is echt weer zo'n too good to be true geval. Ik zal mijn vader eens uit zijn nest halen en het aan een Acer Z3 helpen. Alles beter dan zijn Xperia X8...
Aan het eind van het jaar wordt vaak geprobeerd veel targets nog snel te halen.

Vorig jaar nog een Galaxy S4 voor 15 euro per maand één jaar abonnement met 1000mb en wat minuten/sms.

-

• Paksoi
Heeft iemand overigens enig idee of de Alcatel Tablet OT Pop 8 een redelijk toestelletje is? Voor 30 euro misschien toch niet verkeerd om filmpjes op te kijken..

• Paksoi
quote:
Centurion schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:31:
[...]

Aan het eind van het jaar wordt vaak geprobeerd veel targets nog snel te halen.

Vorig jaar nog een Galaxy S4 voor 15 euro per maand één jaar abonnement met 1000mb en wat minuten/sms.
Klopt inderdaad. Dat was echt een knaller, hij was dan ook gauw uitverkocht. Greep er toen net naast, baalde ik toen behoorlijk van. Zo spectaculair zijn de aanbiedingen nu trouwens niet.

• biesman
quote:
A0001 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:30:
Het komt inderdaad een beetje verwarrend over, maar het actietarief is voor de eerste maand en daarna betaal je uiteraard de volle pond of je moet op tijd opzeggen.
Niks verwarrends aan. Je sluit een abonnement met toestel af dat maandelijks opzegbaar is. Nu is de actie de 1e maand gratis, oftewel als je meteen opzegt betaal je geen abonnementskosten. Alleen de verzendkosten en eventuele toestelprijs (ik ga voor de tablet).

Ik zie wel dat meerdere hierboven 2 telefoons hebben besteld, mag je meerdere abonnementen afsluiten? Zo ja, hoeveel?

• Centurion
quote:
biesman schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:33:
[...]

Niks verwarrends aan. Je sluit een abonnement met toestel af dat maandelijks opzegbaar is. Nu is de actie de 1e maand gratis, oftewel als je meteen opzegt betaal je geen abonnementskosten. Alleen de verzendkosten en eventuele toestelprijs (ik ga voor de tablet).

Ik zie wel dat meerdere hierboven 2 telefoons hebben besteld, mag je meerdere abonnementen afsluiten? Zo ja, hoeveel?
Geen idee, zie nergens een beperking staan.

-

• kyddil
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22-02 09:41
Wanneer moet je je abo opzeggen? Wanneer je alles hebt ontvangen?

• Anton.net
  • Registratie: januari 2011
  • Nu online
Verzenden ze ook naar België?

• Paksoi
Hoe pas je hierbij eigenlijk de cashback toe? Plakken en knippen met linkjes?

• silmaril8
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Ik heb ook besteld (een Alcatel Idol mini voor mijn moeder).

Alleen ik wil ook (uiteraard :+ ) na 1 maand opzeggen.

Wanneer is nou het beste om op te zeggen?
1. Kan ik dat nu al doen?
2. Moet ik eerst wachten totdat ik het toestel heb?
3. Of pas na het sturen van mijn papieren (bankrek. printscreen en contract)?
4. Of nadat zij het contract en printscreen van bankrek. hebben goedgekeurd?

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Ben Superstunt december 2014
vond ik nog wel leuk qua 1 maand abo actie, maar dit zie ik als teveel moeite voor toestellen die zelfs als reserve niet meer voldoen.

• Tribledragon
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 19-04 23:04
In de voorwaarden van de actie (1 maand gratis) staat op de site van tele2 wel dat de voorwaarde zijn dat je:

* nieuwe klant moet zijn

Samsung R710 Q9000 geforce 130m

• The_Zohan
quote:
sambalbaj schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:37:
Ben Superstunt december 2014
vond ik nog wel leuk qua 1 maand abo actie, maar dit zie ik als teveel moeite voor toestellen die zelfs als reserve niet meer voldoen.
Je weet toch wel dat je niet MOET bestellen hoop ik?

• biesman
Net besteld, iemand ervaring met papieren terugmailen? Ik ben gewend dat ze aan de deur komen.
Ik krijg nu het pdf per mail toegestuurd die je moet ondertekenen, hoe moet ik dat digitaal doen? Ze verwachten dat ik een pdf bewerker en een wacom pen heb om mijn handtekening digitaal in te zetten?

• Paksoi
quote:
biesman schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:43:
Net besteld, iemand ervaring met papieren terugmailen? Ik ben gewend dat ze aan de deur komen.
Ik krijg nu het pdf per mail toegestuurd die je moet ondertekenen, hoe moet ik dat digitaal doen? Ze verwachten dat ik een pdf bewerker en een wacom pen heb om mijn handtekening digitaal in te zetten?
Uitprinten, ondertekenen en vervolgens weer inscannen als PDF bestand.

• thethe2010
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 02:01
@silmaril8

Optie 4 is de enige echte !!!

• Kuusj

Kuusj

quote:
biesman schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:43:
Ik heb dit bij mijn eigen abbo gewoon uitgedraaid en opgestuurd. Zou niet weten hoe je dat anders zou moeten doen... Of uiteraard weer inscannen...

• Centurion
quote:
Tribledragon schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:39:

* nieuwe klant moet zijn
Staat niet op de site van studentmobiel, ook niet in de algemene voorwaarden. Niet geldig dus.

-

• CaptainPanda
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 11:16
Let wel op: in de naar mijn mail verstuurde contract staat correct dat het actietarief €0 per maand is (slaat op de abonnementskosten van het abonnement 'Actie 2000 MB') en ook goed dat de aansluitkosten €0 zijn. Bij die verplichte belbundel (staat in de kolom ernaast aan de rechterkant) staat echter €5 per maand, terwijl dat tijdens het bestellen ook €0 moet zijn.

In het verleden heb ik dit 'geintje' ook gehad met Studentmobiel, waarbij het contract in de mail een korting niet noemde, terwijl het contract per post wel correct is. Zelf ga ik nog even op de post wachten!

• rud
  • Niet online
https://www.tele2.nl/shop/mobiel/abonnement/sim-only/

Actievoorwaarden
PROBEER GRATIS 1 MAAND SIM ONLY

Aan elke actie zitten voorwaarden. We vinden het belangrijk dat je weet wat deze voorwaarden zijn, zodat je weloverwogen voor dit aanbod kiest. Of niet. Daarom hebben we hier de actievoorwaarden voor je opgeschreven.

Voor nieuwe klanten
Een Sim Only abonnement met 1 maand gratis is er alleen voor nieuwe klanten. Bij deze actie krijg je de aansluitkosten en 1 maand abonnementskosten cadeau. Kosten die je buiten de bundel maakt, zoals bijvoorbeeld bellen naar of in het buitenland, brengen we wél in rekening.
Na afloop van de gratis eerste maand ga je automatisch over naar een abonnement voor onbepaalde tijd. Dit abonnement heeft een opzegtermijn van 1 maand, je kunt het opzeggen wanneer je maar wilt.
Je mag maximaal 1 actieabonnement bestellen. Bestel je er meer, dan kunnen wij – Tele2 – de teveel bestelde abonnementen annuleren.
Deze actie is geldig t/m 4 januari 2015.

• kyddil
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22-02 09:41
quote:
rud schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:47:

Actievoorwaarden

Aan elke actie zitten voorwaarden. We vinden het belangrijk dat je weet wat deze voorwaarden zijn, zodat je weloverwogen voor dit aanbod kiest. Of niet. Daarom hebben we hier de actievoorwaarden voor je opgeschreven.

Voor nieuwe klanten
Een Sim Only abonnement met 1 maand gratis is er alleen voor nieuwe klanten. Bij deze actie krijg je de aansluitkosten en 1 maand abonnementskosten cadeau. Kosten die je buiten de bundel maakt, zoals bijvoorbeeld bellen naar of in het buitenland, brengen we wél in rekening.
Na afloop van de gratis eerste maand ga je automatisch over naar een abonnement voor onbepaalde tijd. Dit abonnement heeft een opzegtermijn van 1 maand, je kunt het opzeggen wanneer je maar wilt.
Je mag maximaal 1 actieabonnement bestellen. Bestel je er meer, dan kunnen wij – Tele2 – de teveel bestelde abonnementen annuleren.
Als ik het goed begrijp, betaal je dus alleen voor de 2e maand en dan wordt het stop gezet?

• Centurion
quote:
rud schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:47:

Actievoorwaarden

Voor nieuwe klanten
Is niet door studentmobiel gecommuniceerd. Staat niet in AV van studentmobiel en is niet bijgevoegd bij het contract.

-

• rud
  • Niet online
quote:
Centurion schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:49:
[...]

Is niet door studentmobiel gecommuniceerd. Staat niet in AV van studentmobiel en is niet bijgevoegd bij het contract.
Tsja, maar je kan ook realistisch zijn en aannemen dat Studentmobiel gebruik maakt van de Tele2 actie.

• biesman
Iemand die mij meteen kan vertellen welk (gratis) toestel de beste is? Ik heb geen zin om van alle toestellen de reviews te lezen. :P

• Centurion
quote:
rud schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:51:
[...]

Tsja, maar je kan ook realistisch zijn en aannemen dat Studentmobiel gebruik maakt van de Tele2 actie.
Daarmee ben ik nog niet gebonden aan de av van Tele2. Daarin is de wet heel duidelijk.

-

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 11:54

mark-k

AKA markkNL

Ik heb er ook een afgesloten, met de tablet, aangezien in de specs bij Studentmobiel staat dat deze GPS heeft, dat mis ik toch wel bij mn andere tablet (die ik eigenlijk in de auto wilde inbouwen, maar toen bedacht dat hij geen GPS had).

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Nu online
Als ik de Ascend bestel kost het me dus niks? 1 maand gratis, 1 maand opzegtermijn? https://www.studentmobiel...330/met/tele2-actie-1-mnd

NotSoSteady wijzigde deze reactie 13-12-2014 01:20 (35%)

• biesman
En leuke cashback voor jou ontvangen? Wat triest zeg om je referral hier te posten.

• johnb52
  • Laatst online: 11:04
quote:
NotSoSteady schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 01:10:
Als ik de Ascend bestel kost het me dus niks? 1 maand gratis, 1 maand opzegtermijn? https://www.studentmobiel...330/met/tele2-actie-1-mnd
Als je m ophaalt kost het je inderdaad niks.

gambieter wijzigde deze reactie 13-12-2014 01:21 (13%)

• hams1
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 28-11-2018
actie is inderdaad matigjes. het zijn telefoons die je als een eerste telefoon aan een kind weggeeft. ik wacht wel op een echte eindejaarsactie.

• hams1
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 28-11-2018
bij tele2 mag je maar 1 abo op je naam hebben. na betaling van de eerste twee maandfacturen mag je een 2e abo nemen. je kunt dus niet 2 abos tegelijk nemen.

• objectief2
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 24-01 13:26
Bedankt aan de tipgever. Leuke actie om voor 7 euro verzendkosten een reservetoestel in huis te halen 8)

• NotSoSteady
  • Nu online
quote:
biesman schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 01:12:
En leuke cashback voor jou ontvangen? Wat triest zeg om je referral hier te posten.
Ik had de link gekopieerd van een andere website, is aangepast.

• biesman
Dude, die ZANOX referrel is van shopkorting, ik heb eenzelfde link (met een andere ID) net zelf gegenereerd op mijn eigen shopkorting account. Google anders even op ZANOX. Jokken mag niet he :X

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Je kunt de PDF versie van het contract ook met de muis ondertekenen door gewoon ala paint je handtekening te zetten. Maar inderdaad, in het contract staat 5 p.m. voor die 150 belminuten. Actietarief staat op 0, aansluitkosten ook op 0. We gaan het meemaken, krijg sowieso per post nog het contract opgestuurd. Eens zien hoeveel ze gaan willen incasseren :)

• rud
  • Niet online
Staat er dan bij jullie niet in het contract "Actietarief 1 maanden 0,- p.m."?

• Joosie200
  • Niet online
quote:
rud schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 01:32:
Staat er dan bij jullie niet in het contract "Actietarief 1 maanden 0,- p.m."?

Dit bedoel ik ;)

• biesman
Provider Tele2

Abonnement Actie 4000 MB

Contractduur 1 maanden

Contractverlenging Nee

Abonnementskosten € 25,- p.m.

Actietarief 1 maanden € 0,- p.m.

Tele2 Aansluitkosten € 52,50 € 0,-

Nummerbehoud Nee

Product Alcatel OT Idol Mini

Versie Black Slate

Toestelbijbetaling € 0,-

Belbundel Onbeperkt bellen (€ 13,- p.m.)

Verzendkosten € 6,95

• Joosie200
  • Niet online
Het staat tussen haakjes, dus dat zal hoop ik pas opgaan vanaf de tweede maand. :)

• NotSoSteady
  • Nu online
quote:
biesman schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 01:23:
Dude, die ZANOX referrel is van shopkorting, ik heb eenzelfde link (met een andere ID) net zelf gegenereerd op mijn eigen shopkorting account. Google anders even op ZANOX. Jokken mag niet he :X
Ik gebruik geen shopkorting, dus beschuldig me niet ergens van, ik had de link ook gewoon kunnen laten staan.

• biesman
quote:
Joosie200 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 01:36:
Het staat tussen haakjes, dus dat zal hoop ik pas opgaan vanaf de tweede maand. :)
De 25 euro per maand (databundel) staat niet tussen haakjes ;)

• Joosie200
  • Niet online
quote:
biesman schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 01:38:
[...]

De 25 euro per maand (databundel) staat niet tussen haakjes ;)
Klopt, maar daar geven ze wel correct het actietarief weer. Idem bij aansluitkosten, waarom niet bij die belbundel :?

• rud
  • Niet online
Heb een lange dag achter de rug maar ik lees dat als volgt: de eerste maand betaal je nop. Daarna betaal je (voorbeeld van Joosie200) 25+5=30 pm.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 09:56

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
rud schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 01:39:
Heb een lange dag achter de rug maar ik lees dat als volgt: de eerste maand betaal je nop. Daarna betaal je (voorbeeld van Joosie200) 25+5=30 pm.
Maar gezien het opzegtermijn van 1 maand betaal je waarschijnlijk wel voor de 2e maand. :>

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• rud
  • Niet online
Ja. Dat klopt toch?

• biesman
Dat maakt de "aanbieding" een stuk minder interessant, iedereen rekent hier op 7 euro voor een toestel. Morgen maar even bellen.

• Joosie200
  • Niet online
Ik ga net zoals met de Ben actie hier met Tele2 ook voor 1 maand + 1 dag, in elk geval zo kort mogelijk. Je kunt opzeggen op elk moment, met 1 maand opzegtermijn hoe dan ook. Prima, ik wacht de verwerking bij Studentmobiel wel af en zeg op zodra ik de boel in huis heb. :) Als de verwerking niet vlekkeloos is, dan maar gebruik maken van de bedenktijd. Plus die verzendkosten heb ik niet meteen voldaan via iDEAL omdat Studentmobiel aangaf dat het ook later kon. Eerst maar zien!

• Padje
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 07-04 22:21
quote:
kuusj98 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:44:
[...]

Ik heb dit bij mijn eigen abbo gewoon uitgedraaid en opgestuurd. Zou niet weten hoe je dat anders zou moeten doen... Of uiteraard weer inscannen...
Printen ondertekenen en dan met je smartphone of spiegelreflex een foto ervan maken en retour mailen word ook zonder moeite altijd geaccepteerd.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 09:56

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
Dat maakt het al een stuk minder interessant. ;)

Voor mensen die het Tablet willen nemen:

100MB: €57
500MB: €56
1GB: €54
2GB: €49
4GB: €55

Kosten hier zijn Toestel + 1 maand abonnement met 150 minuten. Aangezien het opzegtermijn je op de 1e dag van de 2e maand van je abonnement brengt reken ik 1 maand mee.

D4NG3R wijzigde deze reactie 13-12-2014 02:46 (11%)

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• objectief2
Er wordt hier verkeerd gerekend en er vanuit gegaan dat je sowieso een maand betaalt. Dit is niet het geval. Als je bijv. 20 december wordt aangesloten dan ben je er op 20 januari van af. Even bellen en opzeggen op 20 december is voldoende.

• Elwin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 07-02 13:43
Ik krijg een betaling niet geslaagd bericht, dit kan door de site zijn of er zijn weer ideal problemen.

Mijn volledige collecti: https://instagram.com/therealelwin/

• Hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 22-04 22:30

Hupske

AFCA

Prachtig! 3 dagen geleden gebeld door Studentmobiel. Ik kon een nieuw abonnement kiezen. Hij had een actie dat de 1e maand voor mij gratis zou zijn. Betere deal zal ik niet krijgen. (T-mobile).
Verder zei die meneer dat ze geen acties meer gingen doen dit jaar en dat garandeerde hij mij.
Gelukkig heb ik afgesproken dat ik er een week over na wil denken, dus dit ga ik mooi aankaarten.

Zou er verder nog een echte eindejaarsknaller inzitten zoals vorig jaar? Anders ga ik op deze actie maar in :)

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 09:20
Ik vind de opmerking "Looptijd actietarief: gehele contractduur" nogal verwarrend.

Je zou bijna denken dat je gedurende dit abonnement dit actietarief dus hebt en niet maar één maand zoals hierboven wordt geroepen. Wel logisch natuurlijk, maar dat zou betekenen dat je na één maand geen contract meer hebt. Dit wordt gewoon stilzwijgend verlengd, dus dan zou het actietarief gewoon moeten blijven gelden lijkt mij...

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
quote:
Freakster86 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 10:04:
Ik vind de opmerking "Looptijd actietarief: gehele contractduur" nogal verwarrend.

Je zou bijna denken dat je gedurende dit abonnement dit actietarief dus hebt en niet maar één maand zoals hierboven wordt geroepen. Wel logisch natuurlijk, maar dat zou betekenen dat je na één maand geen contract meer hebt. Dit wordt gewoon stilzwijgend verlengd, dus dan zou het actietarief gewoon moeten blijven gelden lijkt mij...
De contractduur is 1 maand, waarin het actietarief ook geldt. Daarna zit je buiten je contractduur en betaal je wel het normale bedrag.

• tinzarian
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
quote:
Yorin schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 10:16:
[...]

De contractduur is 1 maand, waarin het actietarief ook geldt. Daarna zit je buiten je contractduur en betaal je wel het normale bedrag.
In dat geval is dit gewoon misleiding lichtelijk misleidend. Er zijn volgens mij twee mogelijkheden:
- je gaat een contract aan voor 1 maand, waarna het automatich stopt en je hoeft niet op te zeggen.
- je gaat een contract aan voor 1 maand dat vervolgens stilzwijgend, automatisch verlengd wordt, en je nog steeds binnen jouw contract zit, oftewel nog steeds het actietarief. Vandaar dat er bij de belkosten expliciet staat: 1 maand gratis

tinzarian wijzigde deze reactie 13-12-2014 13:17 (10%)

• Royeboi
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 11:43
Wat een onzin verkondig je. Het abonnement heeft gewoon een contractduur van één maand, daarna wordt deze stilzwijgend verlengd buiten je contract en heb je een opzegtermijn van één maand. Simpel en duidelijk lijkt me. Dit opzegtermijn is gewoon gebruikelijk en hebben alle providers. Zullen we het vanaf nu gewoon weer over de aanbieding gaan hebben? Heel hard roepen dat het misleiding is is behoorlijk kinderachtig, volgens mij is het inmiddels allang duidelijk wat de regels zijn en hoeven we deze niet oneindig te gaan herhalen toch?

Ik heb zelf de aanbieding vannacht rond 1 uur besteld met de Huawei, contract direct per email ontvangen. Zo even bekijken wanneer het beste is om op te zeggen, ik denk direct na het ontvangen van het toestel.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• nefertem
  • Registratie: september 2004
  • Niet online
weet iemand wat meer over de tablet. ik vind er bar weinig van op internet. De reviews die ik zie zijn niet echt fantastische maar de antutu benchmark is volgens mij vrij goed. qua rooten vind ik ook helemaal niets over dit apparaat.

ik wil het eigenlijk gebruiken voor games fifa 15 bijvoorbeeld maar heb geen flauw idee of dat uberhaupt goed draait.

• tinzarian
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
Dt is wat tele2 zelf zegt over contractduur:
quote:
CONTRACTDUUR
NANO SIM ONLY
Ook de duur van het Nano Sim Only abonnement dat je bij ons afsluit, bepaal je helemaal zelf. Wil je alle vrijheid hebben? Dan kies je voor Tele2. Onze Nano Sim Only abonnementen zijn namelijk maandelijks opzegbaar.
Dus niet een maand. maar totdat je opzegt.

Ik heb het juist over de aanbieding. Het maakt nogal uit of je per maand 0 euro betaalt of 25.
Ik snap dat dat voor jou niet relevant is als je alleen maar een gratis toestel wilt hebben

• Jeroen10
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-04 18:42
De vorige deal toen met de Xperia van Coolblue met 1 maand abonnement ging ook precies zo, 1 maand abbo, deze zeg je op wanneer je het binnen krijgt en je betaald slechts 1 maand, snap niet zo goed waarom mensen weer achterdochtig worden, zijn 2 grote en betrouwbare aanbieders.

Heb zelf de Archos genomen.
quote:
Royeboi schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 12:30:
Wat een onzin verkondig je. Het abonnement heeft gewoon een contractduur van één maand, daarna wordt deze stilzwijgend verlengd buiten je contract en heb je een opzegtermijn van één maand. Simpel en duidelijk lijkt me. Dit opzegtermijn is gewoon gebruikelijk en hebben alle providers. Zullen we het vanaf nu gewoon weer over de aanbieding gaan hebben? Heel hard roepen dat het misleiding is is behoorlijk kinderachtig, volgens mij is het inmiddels allang duidelijk wat de regels zijn en hoeven we deze niet oneindig te gaan herhalen toch?

Ik heb zelf de aanbieding vannacht rond 1 uur besteld met de Huawei, contract direct per email ontvangen. Zo even bekijken wanneer het beste is om op te zeggen, ik denk direct na het ontvangen van het toestel.

• brammetje1994
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 17-04 13:12
Ik heb de Alcatel Idol mini genomen, als reserve toestel. Ook heb ik de shopkorting gebruikt, ik ben benieuwd hoe dat werkt.

Alleen heb ik niet super veel ervaring met dit: Wanneer moet ik opzeggen? Op de dag van leveren of moet ik het nu al doen?

• Jeroen10
Nu lijkt me lastig je hebt nog niets binnen geen klantnummer. Gewoon ff wachten tot je alles binnen krijgt en dan bellen

• objectief2
@brammetje1994

Opzeggen wanneer je simkaart geactiveerd wordt. Bijv. 18 december, dan ben je er 18 januari weer van af.

• brammetje1994
quote:
Jeroen10 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 14:43:
Nu lijkt me lastig je hebt nog niets binnen geen klantnummer. Gewoon ff wachten tot je alles binnen krijgt en dan bellen
quote:
objectief2 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 14:45:
@brammetje1994

Opzeggen wanneer je simkaart geactiveerd wordt. Bijv. 18 december, dan ben je er 18 januari weer van af.
Thanks! Wilde het even zeker weten want er stond geen datum in de e-mail!

• GSOD
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22-04 18:31
Top net nog even 1 voor mezelf en m'n ouders besteld :) Niks vooruit betaald, dus ook niet de verzendkosten dus we zullen wel zien wat er gebeurd. Waarschijnlijk de jaarlijkse targets :D

GSOD wijzigde deze reactie 13-12-2014 14:52 (54%)

• brammetje1994
Zou ook nog wel de tablet willen hebben, maar helaas is het 1 per persoon :/

• nico445
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 12:18
Even de tablet besteld icm met shopkorting. Is dus een kwestie van gelijk opzeggen na ontvangst?, sim kaart moet eerst ook nog geactiveerd worden of hoeft dat niet?

• brammetje1994
quote:
nico445 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:42:
Even de tablet besteld icm met shopkorting. Is dus een kwestie van gelijk opzeggen na ontvangst?, sim kaart moet eerst ook nog geactiveerd worden of hoeft dat niet?
Staat nergens in de voorwaarden. Dus neem aan van niet.

Staat de Shopkorting bij jou er al bij?

brammetje1994 wijzigde deze reactie 13-12-2014 16:29 (5%)

• nico445
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 12:18
quote:
brammetje1994 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:29:
[...]

Staat nergens in de voorwaarden. Dus neem aan van niet.

Staat de Shopkorting bij jou er al bij?
Nee nog niet, maar dat is wel normaal duurt 24 tot 48 uur. staat bij mij meestal de volgende dag er gewoon tussen.

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Modbreak:
Ik heb wat posts weggegooid. Laat de luie vraagjes svp achterwege, dit is geen helpdesk voor de inzetlozen.

gambieter wijzigde deze reactie 13-12-2014 17:19 (84%)

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Jeroen10
Shopkorting nu ook geregistreerd 16.25 euro, mooie aanbieding zo.

Jeroen10 wijzigde deze reactie 13-12-2014 17:39 (45%)

• musicfreak
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 10:07
Ik hoor hier mensen zeggen dat ze 'de tablet' willen bestellen maar wordt dan de Alcatel OT pop 8 bedoeld of de Acer Iconia one 7? Als ik de reviews zo lees dan lijkt die Alcatel beter dan de Acer? Hij is ook nog eens goedkoper. Alleen jammer van die 4 Gb intern ipv 8.

Reviews o.a.:
www.phonearena.com/review...Touch-Pop-8-Review_id3635
www.tabletguide.nl/review...view-solide-budget-tablet/
www.pcmag.com/article2/0,2817,2458979,00.asp

De ratings van de Intel Atom Z2560 en MediaTek MT8382 processors geven ook een beetje een gemengd beeld.

Welke tablet zouden jullie kiezen en waarom?

Dan nog even over cashback, ik lees hier veel over Shopkorting echter die bied 12,50 korting en www.cashbackxl.nl/webshop/details/studentmobielnl en www.spaarwinkelen.nl/korting/studentmobiel-nl.php beiden 25 euro.

musicfreak wijzigde deze reactie 13-12-2014 18:03 (15%)

Mijn platencollectie op Discogs

• ChicaneBT
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

ChicaneBT

.:Porsche:.

Wat een ruk toestellen :(. Ik had liever gezien dat je met een minimale bijbetaling een beter toestel kon krijgen.

....911....

• NSG
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 10:06

NSG

Je weet niks!

De Tele2 actie is geldig t/m 4 januari 2015, tegen die tijd zullen er vast nog wel andere toestellen bijkomen en andere webshops die meedoen.

• brammetje1994
quote:
Jeroen10 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 17:37:
Shopkorting nu ook geregistreerd 16.25 euro, mooie aanbieding zo.
Bij mij nog niet. Ik heb altijd een hekel aan dit soort dingen, want die werken bij mij nooit 1-2-3. Ik snap niet dat er geen venster wordt geopend met een ui om de daadwerkelijke pagina heen, want dan kun je volgen of hij het goed doet. Nu heb ik het gedaan maar staat er nog niets bij. Ik ben benieuwd of dit nog komt.

• Jeroen10
Zolang je precies doet wat shopkorting van jou vraagt komt het goed hoor.

• brammetje1994
quote:
Jeroen10 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 18:26:
Zolang je precies doet wat shopkorting van jou vraagt komt het goed hoor.
I guess. ingelogd link geklikt en de transactie afgemaakt via dat scherm. Anders bel ik ze maandag :P

• SiHiDa
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 14-11-2018
Wat betreft of je er één of twee maanden aan vastzit:
Op de bijbehorende Tele2-pagina https://www.tele2.nl/mobiel/sim-only/ staat:
quote:
- Wat is de opzegtermijn?
Je kunt opzeggen per einde van je contractperiode. De contractperiode is in elk geval één maand. Dit betekent dat als je bijvoorbeeld op 14 december een Sim Only abonnement afsluit, je deze per 13 januari mag beëindigen.
En verderop staat bij de actievoorwaarden:
quote:
Je kunt opzeggen per einde van je contractperiode. De contractperiode is in elk geval één maand. Dit betekent dat als je bijvoorbeeld op 14 december een Sim Only abonnement afsluit maar op 29 december besluit toch niet langer te willen blijven en dit aan ons doorgeeft, je het abonnement per 13 januari mag beëindigen. Dat is precies een maand vanaf het moment dat je het abonnement bij ons hebt afgesloten.
Ik heb het maar erop gewaagd en de Alcatel tablet (met Shopkorting) besteld. :)

• Supertip
  • Registratie: november 2006
  • Niet online
quote:
Suc6, je zult het nodig hebben als tele2 gaat bellen,

Vorig jaar mijn abonnement beëindigd, ook mede door de rampzalige bereikbaarheid van tele2 klantenservice.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• Jeroen10
Vind ik vreemd, heb ze een paar keer gebeld en steeds zeer snel en uiterst vriendelijk behandeld. Bij complexe zaken kun je beter om een andere afdeling vragen.
quote:
Supertip schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 23:45:
[...]

Suc6, je zult het nodig hebben als tele2 gaat bellen,

Vorig jaar mijn abonnement beëindigd, ook mede door de rampzalige bereikbaarheid van tele2 klantenservice.

Jeroen10 wijzigde deze reactie 13-12-2014 23:54 (7%)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True