Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Leetness schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:41:
Bij mij duurde het ongeveer een uur. Een paar pagina's terug waren mensen die het na ~een half uur hadden.
Haha, ja ik had gewoon moeten wachten.... Mijn cashback is ook geregistreerd (25 euro). Dat is meer dan ik had gedacht. Ik had de tablet dus besteld (totaal incl. verzendkosten 45,95). Voor 21 euro dus een tabletje voor in de trein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:09

Quad

Doof

Nu jullie het over de cashback hebben, ik heb nog even gekeken bij Shopkorting, daar was de cashback ook aangekomen en het is €17,50 geworden. Geen idee hoe ze daarop komen maar ik vind het best. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 18:10
silmaril8 schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:49:
[...]

Haha, ja ik had gewoon moeten wachten.... Mijn cashback is ook geregistreerd (25 euro). Dat is meer dan ik had gedacht. Ik had de tablet dus besteld (totaal incl. verzendkosten 45,95). Voor 21 euro dus een tabletje voor in de trein :)
Ik denk dat je iets te veel hebt betaald, het minimale bedrag is namelijk €25 + verzendkosten. Je moet de ongelimiteerde belbundel kiezen voor nog meer korting.
Ikzelf heb €25 betaald (en €25 cashback) en gekozen voor ophalen. Kost uiteindelijk helemaal niets dan.

[ Voor 9% gewijzigd door Leetness op 15-12-2014 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Quad schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:52:
Nu jullie het over de cashback hebben, ik heb nog even gekeken bij Shopkorting, daar was de cashback ook aangekomen en het is €17,50 geworden. Geen idee hoe ze daarop komen maar ik vind het best. :)
En wat was je totale aankoopbedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:18
Kecin schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:26:
Maar nu moet ik ook nog gegevens doorsturen naar ze? Zie nergens een contract :/.
Heb wel betaald met iDeal.
Die krijg je per mail van Studentmobiel en kan je ook downloaden door in te loggen via www.studentmobiel.nl/service_login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Leetness schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:54:
Ik denk dat je iets te veel hebt betaald, het minimale bedrag is namelijk €25 + verzendkosten. Je moet de ongelimiteerde belbundel kiezen voor nog meer korting.
Ikzelf heb €25 betaald (en €25 cashback) en gekozen voor ophalen. Kost uiteindelijk helemaal niets dan.
Shit ja ik zie het nu... Ik dacht dat dat niks uitmaakte... ah well nog steeds goed prijsje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NS011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-08 13:54
Quad schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:52:
Ik vraag me overigens wel af in hoeverre deze cashback een kans van slagen heeft wanneer je het abonnement weer gelijk opzegt. Ben ik daar de enige in? Moet wel zeggen dat ik nog niet zo bekend ben met cashback..

Edit: toch even verder in verdiept en kwam dit tegen bij de FAQ van spaarwinkelen.

Wanneer wordt mijn geld terug korting vrijgegeven?
Een vergoeding voor bijvoorbeeld een CD, kleding of cosmetica wordt meestal binnen 6 tot 8 weken aan ons uitbetaald, waarna wij deze kunnen vrijgeven.
Bij een abonnement of verzekering kan een langere termijn gelden omdat de winkelier zich er bijvoorbeeld eerst van wil verzekeren dat deze niet binnen een onredelijke termijn weer wordt opgezegd.

[ Voor 32% gewijzigd door NS011 op 15-12-2014 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

silmaril8 schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:54:
[...]

En wat was je totale aankoopbedrag?
€25 voor de tablet + €6,75 vz. Dus netto zal de tablet €14,25 kosten.

Zodra het abonnement opzegbaar is zal ik dat gelijk doen.

En dan heb ik nog 4GB om te verstoken in een maand tijd ^^

Bij Shopkorting wordt een cashback binnen 30 dagen automatisch goedgekeurd.

[ Voor 19% gewijzigd door Quad op 15-12-2014 22:00 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Pazzie schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:50:
[...]

Bij "Mijn gegevens" staat rechtsonder de link "Abonnement opzeggen":
https://www.mijnmobiel.tele2.nl/#settings
Krijg onderstaande foutmelding als ik daar op wil zeggen:
In verband met een technische storing is dit formulier tijdelijk niet beschikbaar.

Je kunt contact opnemen met 020-7544444 (lokaal tarief) om je opzegging door te geven.

Onze excuses voor het ongemak.
Kan ook komen doordat ik mijn pakket nog niet in huis heb.

[ Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 15-12-2014 23:24 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dat klopt, heb ik ook. Ik verwacht dat het morgen wel kan anders telefonisch.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09-2024
Morgen kan ik de tablet ophalen, kost me per saldo niks, €25 betalen en via spaarwinkelen €25 retour :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
Of je hebt pech en het kost je toch 25 euro, zie de faq van spaarwinkelen

[ Voor 9% gewijzigd door johnb52 op 16-12-2014 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

johnb52 schreef op maandag 15 december 2014 @ 23:50:
Of je hebt pech en het kost je toch 25 euro, zie de faq van shopkorting
Hij heeft niks met shopkorting te maken aangezien hij via spaarwinkelen besteld heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
mark-k schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 07:56:
[...]

Hij heeft niks met shopkorting te maken aangezien hij via spaarwinkelen besteld heeft...
En dan nog....het gaat hier om een maandelijks opzegbaar abonnement, dan is het niet onredelijk als je het de eerste maand opzegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

johnb52 schreef op maandag 15 december 2014 @ 23:50:
Of je hebt pech en het kost je toch 25 euro, zie de faq van shopkorting
Annuleren heeft niets te maken met het opzeggen van een abonnement. Je gaat een overeenkomst aan voor een maand, als je die uit zit en daarna opzegt (of rekening houdt met het opzegtermijn) dan heb jij aan je plicht van koop voldaan en heb je onder de juiste voorwaarden een dienst afgenomen.

Wanneer je hem annuleert moet je de tablet ook retourneren en neem je de dienst niet af, en heb je logischerwijs ook geen recht op een cashback.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
mark-k schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 07:56:
[...]

Oeps, ik bedoelde ook spaarwinkelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
Quad schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 07:59:
[...]

Annuleren heeft niets te maken met het opzeggen van een abonnement. Je gaat een overeenkomst aan voor een maand, als je die uit zit en daarna opzegt (of rekening houdt met het opzegtermijn) dan heb jij aan je plicht van koop voldaan en heb je onder de juiste voorwaarden een dienst afgenomen.

Wanneer je hem annuleert moet je de tablet ook retourneren en neem je de dienst niet af, en heb je logischerwijs ook geen recht op een cashback.
Dat zal best, maar ik had het niet over annulering.

De FAQ is redelijk duidelijk lijkt me, en dan de definitie van onredelijk mogen hun zelf uitvechten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nefertem
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
ik heb net tele2 gebeld en ik mocht niet opzeggen hij zegt dat ik dat via studentmobiel moet opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Onzin, gewoon nogmaals bellen en zeggen dat je het maar een maand wilt gebruiken. Daar is het tenslotte ook voor😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

nefertem schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:19:
ik heb net tele2 gebeld en ik mocht niet opzeggen hij zegt dat ik dat via studentmobiel moet opzeggen.
Ze doelen wellicht op annuleren, dat is wel via Studentmobiel, maar het abonnement gewoon opzeggen is via Tele2.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nefertem
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:27:
[...]

Ze doelen wellicht op annuleren, dat is wel via Studentmobiel, maar het abonnement gewoon opzeggen is via Tele2.
ja dat zeg ik ook maar deze man is moeilijk aan het doen en weigert het te opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Waarschijnlijk is e.e.a nog niet goed verwerkt in de systemen? Ik moet nu ook voor de tweede keer mijn. tele2.nl activeren :?

Net mijn bestelling opgehaald en ook telefonisch de abonnementen opgezegd. Zeer netjes te woord gestaan en direct een bevestiging per e-mail gehad. Ingangsdatum 15-12-2014, abonnement wordt beëindigd op 15-01-2015. Telefonisch bevestigd dat er geen extra kosten (maandabonnement oid) in rekening wordt gebracht.

[ Voor 57% gewijzigd door Taigu op 16-12-2014 10:55 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nefertem
  • Niet online
nefertem schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:32:
[...]

ja dat zeg ik ook maar deze man is moeilijk aan het doen en weigert het te opzeggen.
edit : nu is het wel gelukt het sloeg gewoon nergens op die kon het niet hebben dat ik het direct wilde opzeggen en dat ik een tablet kreeg van studentmobiel. 10 minuten later weer gebeld en kon het gewoon opzeggen en ze gingen die jongen er op aanspreken. ik ben echt best wel over de zeik nu hahaha.

einddatum is 15.01.2015 dus de tablet voor mij is 29 euro + 6.95 - 25 euro spaar winkelen. 10.95. Ik had ook die van 25 euro willen pakken maar dacht toen dat je tweede maand wel moest betalen dan was die van 29 euro het voordeligst.

[ Voor 18% gewijzigd door nefertem op 16-12-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Beste xxxx,

Wij hebben uw contract ontvangen. Helaas is het gekozen toestel niet mogelijk in combinatie met de gekozen actie. Wij helpen u graag verder met het uitzoeken van een toestel die wel samenvalt met de actie. Zou u hiervoor met ons contact willen opnemen via de klantenservice?

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl

Telefoon: 070 301 03 01
Email: info@studentmobiel.nl
Bijzonder? Het gaat om de Alcatel OT Idol Mini.. Zal ze later maar even bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rylo schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:40:
[...]

Bijzonder? Het gaat om de Alcatel OT Idol Mini.. Zal ze later maar even bellen
Ik en m'n vriendin hebben Zaterdag allebei een Idol Mini besteld, en word vandaag gewoon bezorgd. Voorraad op allicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Ik heb zaterdag om 0:08 uur besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rylo schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:48:
Ik heb zaterdag om 0:08 uur besteld.
Zondag bedoel je waarschijnlijk. Het gaat op volgorde van contract aanbieden, niet op volgorde van ordernummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Nee toch echt op zaterdag, was wel wat later met het opsturen van een ingevulde contract, dat zal het wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:49:
[...]

Zondag bedoel je waarschijnlijk. Het gaat op volgorde van contract aanbieden, niet op volgorde van ordernummer.
Wij hebben onze contracten/ID/bankafschriften e.d zaterdagavond rond een uur of 23.00 opgestuurd, na zaterdagmiddag om een uur of 16.00 besteld te hebben. En beide pakketjes komen vandaag tussen 12.30 en 14.30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik heb de documenten gisteren rond 17u gemaild, vandaag wordt mijn telefoon bezorgd. Ik heb alleen nog geen activatielink ontvangen van Tele2? Weet iemand hoe dat zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rylo schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:51:
Nee toch echt op zaterdag, was wel wat later met het opsturen van een ingevulde contract, dat zal het wel zijn.
Ok, laat even weten wat voor oplossing ze bieden aangezien alle telefoons nu met bijbetaling zijn, want ik had die ook besteld (moet contract nog indienen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Superbaddd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:53:
Ik heb de documenten gisteren rond 17u gemaild, vandaag wordt mijn telefoon bezorgd. Ik heb alleen nog geen activatielink ontvangen van Tele2? Weet iemand hoe dat zit?
Dat moet dan nog aangemaakt worden aangezien je aanvraag wat later was als de anderen. Krijg je vandaag als alles goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
saidddd93 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:54:
[...]

Dat moet dan nog aangemaakt worden aangezien je aanvraag wat later was als de anderen. Krijg je vandaag als alles goed is ;)
Oke, thnx.
De telefoon net in ontvangst genomen. Ziet er mooi uit, de Alcatel, inclusief 2 extra covers voor de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
Superbaddd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:10:
[...]

Oke, thnx.
De telefoon net in ontvangst genomen. Ziet er mooi uit, de Alcatel, inclusief 2 extra covers voor de achterkant.
Leuk dat ze wat extra covers erbij zetten :) Geniet ervan!

p.s een tip: opzeggen heeft pas zin als je mijn tele 2 account is aangemaakt, dus eerder bellen heeft geen nut aangezien je dan nog niet in hun systeem staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
saidddd93 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:13:
[...]

Leuk dat ze wat extra covers erbij zetten :) Geniet ervan!

p.s een tip: annuleren heeft pas zin als je mijn tele 2 account is aangemaakt, dus eerder bellen heeft geen nut aangezien je dan nog niet in hun systeem staat :)
Je bedoelt opzeggen... (anders schep je verwarring en volgen er daar weer tig posts over... :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
Medione1210 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:15:
[...]

Je bedoelt opzeggen... (anders schep je verwarring en volgen er daar weer tig posts over... :P )
Aangepast haha dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wachten is op de volgende die weer gaat beweren dat je een extra maand moet betalen. :P

Maar het lijkt erop dat enkele(n) van de Tele2 klantenservice hetzelfde trucje probeert uit te halen als bij de Coolblue actie door te verwijzen naar de webwinkel. Gewoon nog een keer bellen, en anders nog een keer. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Welke toestellen waren er allemaal gratis / beschikbaar afgelopen zaterdag? Heeft iemand misschien een screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nefertem
  • Niet online
Rylo schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:19:
Welke toestellen waren er allemaal gratis / beschikbaar afgelopen zaterdag? Heeft iemand misschien een screenshot.
OP
Acer Liquid Z3 Duo (white) twv. €65
Huawei Ascend Y330 (black/white) twv. €73
Alcatel OT Idol Mini (black) twv. €79

deze drie waren als het goed is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-07 16:44
Ik snap niet waarom er niet meer mensen voor de Alcatel OT Pop D5 gaan :P
Deze is nu nog gratis en is op het scherm na, qua specs, beter dan de Idol Mini.

Die van mij komt vanmiddag aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
nefertem schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:23:
[...]

OP
Acer Liquid Z3 Duo (white) twv. €65
Huawei Ascend Y330 (black/white) twv. €73
Alcatel OT Idol Mini (black) twv. €79

deze drie waren als het goed is gratis.
De y330 was gratis bij 2000mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Klopt inderdaad, even verder gekeken dan mijn neus lang is ;). Ben benieuwd welke toestellen er nog meer waren, zodat ik lekker kan gaan onderhandelen, mocht het nodig zijn ;).

De Alcatel Idol Mini is als het goed is dual sim en was 'duurder' dan de Pop D5? Ik zie hem niet gratis staan overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
Zojuist teruggebeld door tele 2 en mijn abbonnement opgezegd voor 31 december 2014 ipv 15 januari aangezien ik er toch niks aan heb en zelf op mijn eigen sim only genoeg data / minuten heb. Kan bij deze dus bevestigen dat het helemaal gratis is!

[ Voor 13% gewijzigd door GSOD op 16-12-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
De Idol Mini was duurder ja, maar blijkbaar was ie zaterdag nog gratis.

de Pop D5 is gratis als je er 4GB bij neemt en alle handelingen uitvoert vanuit Spaarwinkelen.nl (krijg je 25 euro cashback).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nefertem
  • Niet online
wel apart bij mij orderstatus op studentmobiel staat:

mijn bestelling tablet 39 + 6.95 en bij betalingen staat er 35.95 iDeal Betaald. ik had namelijk zondag besteld maar pas op maandag contract gestuurd en betaald. ik hoop dat ze niet moelijk gaan doen.

tele2 is inmiddels al goedgekeurd en vandaag gelijk opgezegd maar heb nog geen mailtje ontvangen voor de levering van de tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Rylo schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:27:De Alcatel Idol Mini is als het goed is dual sim en was 'duurder' dan de Pop D5? Ik zie hem niet gratis staan overigens.
Volgens mij is de Idol Mini geen dual sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
saidddd93 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:28:
Zojuist teruggebeld door tele 2 en mijn abbonnement opgezegd voor 31 december 2014 ipv 15 januari aangezien ik er toch niks aan heb en zelf op mijn eigen sim only genoeg data / minuten heb. Kan bij deze dus bevestigen dat het helemaal gratis is!
Hoe heb je het voor elkaar gekregen om per 31 december op te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
rud schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:32:
[...]

Volgens mij is de Idol Mini geen dual sim.
Inderdaad geen dual sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De dual sim optie zit er niet bij inderdaad, staat bij de specificaties helemaal onderaan. Er bestaat wel een dual sim versie van het toestel, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Moet je de sim activeren alvorens je kan opzeggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
Superbaddd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:39:
Moet je de sim activeren alvorens je kan opzeggen??
Is automatisch al geactiveerd op de dag van verzending. Moet het pakketje nog krijgen maar hij was gister bij mij al geactiveerd. Dit kan je inzien in de factuur zelf die je krijgt per mail van Studentmobiel
Superbaddd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:34:
[...]

Hoe heb je het voor elkaar gekregen om per 31 december op te zeggen?
Gevraagd om op te zeggen waarbij hij vermeldde dat dit op twee data's kan. 15 januari 2015 of 31 december 2014. Ga ervan uit omdat het abonnement per 15 december was ingegaan en de looptijd deze maand nog 16 dagen berekend wordt.

[ Voor 31% gewijzigd door GSOD op 16-12-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
saidddd93 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:40:
[...]

Gevraagd om op te zeggen waarbij hij vermeldde dat dit op twee data's kan. 15 januari 2015 of 31 december 2014. Ga ervan uit omdat het abonnement per 15 december was ingegaan en de looptijd deze maand nog 16 dagen berekend wordt.
Waarom zou je , normaal gezien, een gratis maand na 2 weken willen opzeggen. Vreemde actie van TELE2 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Wordt terug gebeld door Studentmobiel, klantenservice snapt het niet helemaal. Toestel zou op voorraad moeten zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Rylo op 16-12-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

saidddd93 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:40:
[...]

Is automatisch al geactiveerd op de dag van verzending. Moet het pakketje nog krijgen maar hij was gister bij mij al geactiveerd. Dit kan je inzien in de factuur zelf die je krijgt per mail van Studentmobiel

[...]

Dat klopt en inmiddels opgezegd waardoor ik maar 1 maand 'betaal' maar deze maand kost alleen geen centjes. ;)
Beste meneer/mevrouw,
Jammer dat je weg wilt bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. We beėindigen je abonnement op 15.01.2015.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
Quad schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:20:
[...]

Dat klopt en inmiddels opgezegd waardoor ik maar 1 maand 'betaal' maar deze maand kost alleen geen centjes. ;)

[...]
Heb je vandaag opgezegd? Ik heb namelijk een uur geleden opgezegd en mijn abbo loopt af op 16 januari:
Jammer dat je weg wilt bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. We beėindigen je abonnement op 16.01.2015.
Vraag me af of op die ene dag nét een nieuwe maand ingaat of niet..

[ Voor 6% gewijzigd door Senui op 16-12-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
Shopkorting van 17,50 hier. Heb zojuist m'n contract via m'n telefoon ondertekent met zo'n app. Hopelijk accepteren ze dat. Mooi m'n vriendin blij maken met een tabletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:40
wesley17 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:22:
Shopkorting van 17,50 hier. Heb zojuist m'n contract via m'n telefoon ondertekent met zo'n app. Hopelijk accepteren ze dat. Mooi m'n vriendin blij maken met een tabletje.
Blij maken? Gek maken bedoel je. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
  • Laatst online: 18:02
Bij spaarwinkelen staat dat je een bedankje moet aanklikken, na betaald te hebben met ideal. Dit heb ik over het hoofd gezien, was dit knopje er? IK heb zojuist bested, maar ik ben bang dat ik die korting niet ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
NotSoSteady schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:22:
[...]

Blij maken? Gek maken bedoel je. _/-\o_
O-)

[ Voor 38% gewijzigd door Medione1210 op 16-12-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Senui schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:22:
[...]

Heb je vandaag opgezegd? Ik heb namelijk een uur geleden opgezegd en mijn abbo loopt af op 16 januari:

[...]

Hij gaat af op 15.01, ik kan dus tot op 15.01 gebruik maken van het huidige abonnement, daarna is het waardeloos.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Senui schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:22:
[...]

[...]

Dat klopt niet met hun actievoorwaarden....15 dec ingaan moet 14 jan eindigen zijn. Zie hun actievoorwaarden met voorbeeld een paaf pagina's terug.

[ Voor 12% gewijzigd door Medione1210 op 16-12-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowter1976
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:14
Contract ging op papier al op 15 dec in, terwijl de telefoon pas 16 dec is aangekomen/geactiveerd. Ik heb vandaag gebeld om op te zeggen. en om gezeik over die ene dag later te voorkomen ben ik ingegaan op het aanbod om het contract per 31 december te beeindigen.

Gratis Alcatel OT idol mini bevalt tot nu toe erg goed. Mooie telefoon, ziet er 10x duurder uit dan ie is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
Medione1210 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:32:
[...]

Dat klopt niet met hun actievoorwaarden....15 dec ingaan moet 14 jan eindigen zijn. Zie hun actievoorwaarden met voorbeeld een paaf pagina's terug.
Ja dat dacht ik dus ook.. Ik zal er maar even achter aan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nefertem
  • Niet online
brusuro schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:25:
Bij spaarwinkelen staat dat je een bedankje moet aanklikken, na betaald te hebben met ideal. Dit heb ik over het hoofd gezien, was dit knopje er? IK heb zojuist bested, maar ik ben bang dat ik die korting niet ga krijgen.
ik heb niets gezien en bij mij is het al bevestigd. duurde ongeveer 1 dag. had nog niet eens betaald via ideal.

25 euro

[ Voor 35% gewijzigd door nefertem op 16-12-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Zo, net ook opgezegd zonder eerst de sim te hoeven activeren. Abonnement stopt op 16 januari. Eerder kon niet ivm 1 maand opzegtermijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
Net ontvangen, heerlijk toestel one touch pop 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowter1976
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:14
het lijkt erop dat iedere medewerker van tele2 zijn eigen regels verzint... Mij werd zelfs AANGERADEN het contract te beeindigen op 31-12-2014, omdat het alleen dan geheel gratis zou zijn.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Superbaddd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:57:
Zo, net ook opgezegd zonder eerst de sim te hoeven activeren. Abonnement stopt op 16 januari. Eerder kon niet ivm 1 maand opzegtermijn.
Hier ook net een partij gezeur... Eerst maar doorvragen waarom ik wilde opzeggen en daarna over de opzegdatum. Bleef volhouden dat het 16 jan. moet zijn.
Ik heb die persoon twee keer hun eigen actievoorwaarden voorgelezen...
5 minuten in de wacht..komen ze met andere voorwaarden.
Heb ze dus de link https://www.tele2.nl/mobiel/sim-only/ maar gegeven zodat ze het zelf konden lezen...

Opzeggen op 31.12 kon volgens deze persoon niet.

En hier de mailbevestiging:
Beste L. ,
Jammer dat je weg wilt bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. We beėindigen je abonnement op 15.01.2015.
Einde abonnement
Je krijgt binnenkort nog een officiėle bevestiging van je opzegging. Wil je nu alvast informatie, kijk dan op onze opzegpagina.

Ik heb trouwens de sim niet geactiveerd.

En dat allemaal voor een gratis fluttelefoon voor mijn schoonmoeder... :X

Op naar de volgende aanbieding...

[ Voor 12% gewijzigd door Medione1210 op 16-12-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
wowter1976 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:39:
Contract ging op papier al op 15 dec in, terwijl de telefoon pas 16 dec is aangekomen/geactiveerd. Ik heb vandaag gebeld om op te zeggen. en om gezeik over die ene dag later te voorkomen ben ik ingegaan op het aanbod om het contract per 31 december te beeindigen.

Gratis Alcatel OT idol mini bevalt tot nu toe erg goed. Mooie telefoon, ziet er 10x duurder uit dan ie is...
10x 0€ is nog steeds 0 eur ;)

Update:
Beste XXXX,

Door een foutje van ons is dit aangepast op de website maar u krijgt gewoon wat u heeft besteld.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
Net ook gezeik, wordt doorverwezen naar studentmobiel,
Gezegd dat dit nergens op slaat, gaat ze koppig en chagrijnig doen,
opgehangen in t gezicht van die tut**** en gelijk weer gebeld,
normaal persoon aan de lijn gekregen die per 15 januari heeft opgezegd,

[ Voor 66% gewijzigd door Ikpakacties op 16-12-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 19:38
Actie lijkt inmiddels afgelopen, je kunt niet verder gaan met bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Ik verheug me erop om dadelijk ook te bellen met dit in het achterhoofd:)

'waarom zegt u op terwijl het vandaag ingaat?' Omdat ik het maar een maand gebruik.

De juiste beeindigingsdatum bij vandaag opzeggen is trouwens 15 januari. Dan heeft het abonnement precies een maand gelopen tenslotte.

Dadelijk even genieten met de helpdesk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
Zojuist ook mijn contract ondertekend en opgestuurd. M'n ma kan voor 6,95 eindelijk over op een smartphone (de Alcatel).

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
Wat heb ik toch een geluk, wilde em eerst vanmiddag bestellen op mijn pc. Had het vanmorgen tijdens m'n pauze op werk maar even besteld via m'n telefoon omdat ik al zon gevoel had dat het niet lang meer zou duren. Actie lijkt nu afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
Net een fijn gesprek gehad met de klantenservice van Tele2 :)

Er was dus inderdaad een vergissing gemaakt: abbo hoort afgesloten te zijn op 15 jan en niet 16 jan. Is nu gefixt. Gesprek duurde niet langer dan 2 minuten en kreeg aan het einde van het gesprek de magische woorden te horen: "Inderdaad, op deze manier hoeft u niets te betalen".

Ligt er dus een beetje aan welke medewerk(st)er je krijgt, maar ik had in beide gevallen prima gozers aan lijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

"Jammer dat je weg wilt bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. We beėindigen je abonnement op 31.12.2015."

Kreeg gelijk dit berichtje. Maar daar staat dus 2015. Gelijk nogmaals gebeld en nu is het aangepast naar 2014.

Allemaal prima dus. Gewoon eerlijk gezegd dat het om een actie ging en ik verder geen behoefte heb aan het abonnement. Werd ook niet moeilijk over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:18
Tjonge, heb gisteren mijn 2e Tele2 abonnement aangevraagd via CashbackXL. In plaats van 25 zag ik bij mijn account 35 euro cashback op de site staan, het zou me verbazen als dit bedrag nog aangepast gaat worden n.a.v. de terugkoppeling van studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musicfreak schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:38:
Tjonge, heb gisteren mijn 2e Tele2 abonnement aangevraagd via CashbackXL. In plaats van 25 zag ik bij mijn account 35 euro cashback op de site staan, het zou me verbazen als dit bedrag nog aangepast gaat worden n.a.v. de terugkoppeling van studentmobiel.
Hoe snel kwam de cashback in je overzicht? Bij mij inmiddels bijna een uur geleden en nog geen registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:43:
[...]

Hoe snel kwam de cashback in je overzicht? Bij mij inmiddels bijna een uur geleden en nog geen registratie.
Toevallig adblock? Zoja dat zorgt ervoor dat hij niet binnen komt in mijn geval dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld en kreeg het bericht dat ik eerst de sim moet activeren voordat ik kan opzeggen, omdat het anders geen abonnement van tele2 is. Dat als ik nu wil opzeggen zonder actieve sim, dat het als annulering geldt.

Maar superbaddd dus wel gelukt zonder sim te activeren op te zeggen. Nogmaals proberen dan maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:55:
Net gebeld en kreeg het bericht dat ik eerst de sim moet activeren voordat ik kan opzeggen, omdat het anders geen abonnement van tele2 is. Dat als ik nu wil opzeggen zonder actieve sim, dat het als annulering geldt.

Maar superbaddd dus wel gelukt zonder sim te activeren op te zeggen. Nogmaals proberen dan maar..
Gewoon nog een keer bellen ja. Ik heb hem ook nog niet geactiveerd en vandaag al opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:55:

Heb je al wel de mijn tele2 activatie link via de mail ontvangen? Zonder activatie via die link schijn je niet te kunnen opzeggen. De sim zelf activeren is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
@hierboven Er is geen activering, link of wat dan ook nodig, je hoeft de simkaart zelfs nog niet in huis te hebben.

Alleen je nummer doorgeven is voldoende en dan wordt het precies een maand later beëindigd. Daar waar ik eerder 15 januari zei is het toch de 16e overigens.

[ Voor 49% gewijzigd door objectief2 op 16-12-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Ik heb zonder te activeren opgezegd, ook mijntele2 niet geactiveerd.
Let er wel op dat ze daar notities maken van elk gesprek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
Zojuist de tablet en alcatel mini ontvangen. Moet zeggen wauw idd beter als ik had verwacht superblij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
Had ook niet verwacht dat tablet goed zou zijn,
Kheb nog via een andere mail gegevens ingevuld, zonder cashback website.
Zou het nog lukken als ik die ook bestel (staat ook op mijn naam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saidddd93 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:52:
[...]

Toevallig adblock? Zoja dat zorgt ervoor dat hij niet binnen komt in mijn geval dan.
Nope. Ben ook schoon begonnen aan het proces door alle cookies eerst volledig te verwijderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saidddd93 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:05:
Zojuist de tablet en alcatel mini ontvangen. Moet zeggen wauw idd beter als ik had verwacht superblij mee!
Kun je mij de ervaringen (eerste indruk) vertellen van de tablet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
  • Laatst online: 18:02
Ik heb zojuist bevestiging van de cashback van de tablet via spaarwinkelen gekregen. Het heeft ongeveer 2 uur geduurd. Weet iemand wanneer je via spaarwinkelen je cashback kunt laten uitbetalen? Hoe lang moet je wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Nou, mooi is dat he, al 3x gebeld en 2x gemaild maar ze willen voor mij de datum niet wijzigen in 15 januari. Ze blijven het volgende volhouden:

Het is niet zoals u het stelt. Het is namelijk 1 maand en die gaat in op de dag dat de opzegging bij ons bekend is en dat is in uw situatie, vandaag 16 december 2014.

Daarnaast wordt u voor 1 dag gefactureerd en niet voor een hele maand.

Hmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:09:
[...]

Kun je mij de ervaringen (eerste indruk) vertellen van de tablet? ;)
Tablet heeft een betere bouwkwaliteit als verwacht! Ligt lekker in de hand en ziet er gelikt uit. Strakke design (Beetje ipad mini achtig qua voorkant) alleen hoe de aan / uit knop is gepositioneerd is niet echt al te handig. Instel menu zag er een beetje oud dated uit maar daarna zag alles er gewoon weer perfect uit. Heb geen games of iets gespeeld maar van 1GB ram moet je niet al te veel verwachten. Is perfect voor surfen beetje mee spelen etc.

Al met al boven m'n verwachtingen.

Het toestel Alcatel pop 8 mini ziet er trouwens ook gelikt uit en je krijgt nog twee gratis covers dus mag niet klagen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
Superbaddd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:13:
Nou, mooi is dat he, al 3x gebeld en 2x gemaild maar ze willen voor mij de datum niet wijzigen in 15 januari. Ze blijven het volgende volhouden:

Het is niet zoals u het stelt. Het is namelijk 1 maand en die gaat in op de dag dat de opzegging bij ons bekend is en dat is in uw situatie, vandaag 16 december 2014.

Daarnaast wordt u voor 1 dag gefactureerd en niet voor een hele maand.

Hmmm...
Lees ze deze voorwaarden voor: https://www.tele2.nl/gratis-sim-only-2014-actievoorwaarden/
Heeft zowel Medione als mij snel uit de brand geholpen ;)

Excuus deze: https://www.tele2.nl/mobiel/sim-only/ en dan de onderste vraag uitklappen

[ Voor 6% gewijzigd door Senui op 16-12-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Senui schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:16:
[...]

Lees ze deze voorwaarden voor: https://www.tele2.nl/gratis-sim-only-2014-actievoorwaarden/
Heeft zowel Medione als mij snel uit de brand geholpen ;)

Excuus deze: https://www.tele2.nl/mobiel/sim-only/ en dan de onderste vraag uitklappen
Interessant, dat betekent dus zelfs bij een startdatum van 15 dec dat de einddatum 14 januari is als ik het goed lees? Edit: zo blijkt het te zijn, bedankt voor de info want zonder dit te weten had ik het zo gelaten☺️

[ Voor 10% gewijzigd door objectief2 op 16-12-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saidddd93 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:15:
[...]

Tablet heeft een betere bouwkwaliteit als verwacht! Ligt lekker in de hand en ziet er gelikt uit. Strakke design (Beetje ipad mini achtig qua voorkant) alleen hoe de aan / uit knop is gepositioneerd is niet echt al te handig. Instel menu zag er een beetje oud dated uit maar daarna zag alles er gewoon weer perfect uit. Heb geen games of iets gespeeld maar van 1GB ram moet je niet al te veel verwachten. Is perfect voor surfen beetje mee spelen etc.

Al met al boven m'n verwachtingen.

Het toestel Alcatel pop 8 mini ziet er trouwens ook gelikt uit en je krijgt nog twee gratis covers dus mag niet klagen _/-\o_
Thanks! Ben benieuwd.

Van de cashbacksite: er is gecorrespondeerd dat het juiste cashbackbedrag nog zal worden aangepast aan hetgeen op de pagina staat.

Dus shopkorting: 12,50 (als je 17,50 o 16,50 hebt, zal dit naar 12,50 gaan)
cashbackxl idem, zie hun pagina met max. bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
objectief2 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:24:
[...]

Interessant, dat betekent dus zelfs bij een startdatum van 15 dec dat de einddatum 14 januari is als ik het goed lees? Edit: zo blijkt het te zijn, bedankt voor de info want zonder dit te weten had ik het zo gelaten☺️
Is het jou dus ook gelukt per 15 januari op te zeggen?

[ Voor 48% gewijzigd door Superbaddd op 16-12-2014 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Superbaddd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:41:
[...]

Is het jou dus ook gelukt per 15 januari op te zeggen?
Per 14.01.2015 heb ik in mijn mail staan. En dit is conform de actievoorwaarden. Je kunt bij wijze van spreken zelfs oudejaarsdag nog opzeggen per deze datum als je gisteren bent aangesloten. Ook dan is 14.01.2015 dus de einddatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Kijk ik gelukkig nog mn order na.. Zie ik dat ze de Alcatel zonder overleg omgeruild hebben met een Archos.. Bellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nefertem
  • Niet online
waar kan je zien wanneer je bent geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de actie van studentmobiel is afgeblazen of later weer hervat wordt? Ik heb begrepen dat er ff een technische storing was namelijk en dat de actie zou terugkeren? Iemand van studentmobiel toevallig hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Rylo schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:47:
Kijk ik gelukkig nog mn order na.. Zie ik dat ze de Alcatel zonder overleg omgeruild hebben met een Archos.. Bellen dus.
Wordt toch wel weer de alcatel. Iets mis gegaan op de site 'Genoeg op voorraad', volgens de medewerker.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Lees EERST het topic door, dit voorkomt de herhaalde luie vraagjes.