Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:50:
Weet iemand of de actie van studentmobiel is afgeblazen of later weer hervat wordt? Ik heb begrepen dat er ff een technische storing was namelijk en dat de actie zou terugkeren? Iemand van studentmobiel toevallig hier?
Denk het niet de sectie actie van Tele 2 is gewoon weg haha. Neem aan dat ze ons doorhebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:30
Zojuist ook tablet ontvangen, prima ding voor zo weinig! Straks voor de derde keer met tele2 gebeld, de manager marketing eraan gekregen (althans dat staat in zijn mail) en zonder enige moeite het abonnement beëindigd. Ik ben tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 12:28
saidddd93 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:15:
[...]

Denk het niet de sectie actie van Tele 2 is gewoon weg haha. Neem aan dat ze ons doorhebben 8)7
Ik denk dat Tele2 er inderdaad niet zo heel blij mee is ;) . Ze konden het in ieder geval wel waarderen dat ik eerlijk was over de reden van het opzeggen.

"Jammer dat je weg wilt bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. We beėindigen je abonnement op 15.01.2015. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
XPowerStef schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:26:
Zojuist ook tablet ontvangen, prima ding voor zo weinig! Straks voor de derde keer met tele2 gebeld, de manager marketing eraan gekregen (althans dat staat in zijn mail) en zonder enige moeite het abonnement beëindigd. Ik ben tevreden!
Wanneer had je em besteld als ik vragen mag? En waarom lukte het opzeggen de eerste 2 keer niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
XPowerStef schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:26:
Ik heb gesproken met een vrouw en in de bevestigingse-mail staat dat de Manager Marketing een man is. Ik vermoed dus dat je niet direct contact met de manager marketing hebt gehad.

In ieder geval mooi dat het opzeggen zonder problemen ging. Ik heb er wel een positieve indruk van Tele2 aan over gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Huawei Y330 is ook verzonden. :) geprobeerd op te zeggen via de website maar dat kon niet dus vanavond maar even bellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:59
Senui schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:25:
Ik snap niet waarom er niet meer mensen voor de Alcatel OT Pop D5 gaan :P
Deze is nu nog gratis en is op het scherm na, qua specs, beter dan de Idol Mini.
Dat verbaasde mij ook al. En hoezo op het scherm na? Ze hebben beiden 480 x 854 resolutie? Of bedoeld je dat het beeld op de mini iets onscherper is doordat 'ie een halve inch groter is (228 vs 218 ppi, ook niet zo'n groot verschil).
Ook belangrijk: de D5 wordt al geleverd met Android 4.4.2, en gezien het updatebeleid van Aclatel bij de Pop 8 verwacht ik dat de mini op 4.2 blijft steken. Had er even navraag naar gedaan, zie https://twitter.com/ALCAT...status/544539870883225600

[ Voor 7% gewijzigd door musicfreak op 16-12-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:52
Net even naar Tele2 gebeld, zonder problemen het abbo opgezegd, is per 14 januari niet meer actief. Erg netjes! was binnen 5 minuten geregeld (inc wachttijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:43:
[...]

Hoe snel kwam de cashback in je overzicht? Bij mij inmiddels bijna een uur geleden en nog geen registratie.
CashbackXL duurt wat langer dan sommige andere sites, ik heb gisteren om 21.46 besteld, om 0.45 kwam de cashback bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
saidddd93 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:15:
[...]

Tablet heeft een betere bouwkwaliteit als verwacht! Ligt lekker in de hand en ziet er gelikt uit. Strakke design (Beetje ipad mini achtig qua voorkant) alleen hoe de aan / uit knop is gepositioneerd is niet echt al te handig. Instel menu zag er een beetje oud dated uit maar daarna zag alles er gewoon weer perfect uit. Heb geen games of iets gespeeld maar van 1GB ram moet je niet al te veel verwachten. Is perfect voor surfen beetje mee spelen etc.

Al met al boven m'n verwachtingen.

Het toestel Alcatel pop 8 mini ziet er trouwens ook gelikt uit en je krijgt nog twee gratis covers dus mag niet klagen _/-\o_
Waar lees jij dat over die covers?
Zou trouwens bevestiging van opzegging toegestuurd krijgen via mail,
maar dit is niet gebeurt:S

[ Voor 6% gewijzigd door Ikpakacties op 16-12-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musicfreak schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:35:
[...]

Dat verbaasde mij ook al. En hoezo op het scherm na? Ze hebben beiden 480 x 854 resolutie? Of bedoeld je dat het beeld op de mini iets onscherper is doordat 'ie een halve inch groter is (228 vs 218 ppi, ook niet zo'n groot verschil).
Ook belangrijk: de D5 wordt al geleverd met Android 4.4.2, en gezien het updatebeleid van Aclatel bij de Pop 8 verwacht ik dat de mini op 4.2 blijft steken. Had er even navraag naar gedaan, zie https://twitter.com/ALCAT...status/544539870883225600
Dat komt omdat de Idol mini paar dagen geleden gratis was (dus zonder bijbetaling), met spaarwinkel krijg je dus zelfs geld toe. Het zijn beide nou niet echt toptoestellen dat het mij veel uitmaakt dat de andere net iets beter is, gaat enkel om de gratis prijs :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
Ikpakacties schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:42:
[...]

Waar lees jij dat over die covers?
Zou trouwens bevestiging van opzegging toegestuurd krijgen via mail,
maar dit is niet gebeurt:S
Nergens gelezen kreeg ik er gewoon meegeleverd. Andere Tweaker vermeldde dit ook en mijn ouders hebben het ook gekregen, dus ga er vanuit dat het een soort van extra is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier https://www.studentmobiel.nl/alcatel-ot-idol-mini staat onder "Beschrijving van de Alcatel OT Idol Mini" het volgende: "Bestel de OT Idol Mini en ontvang tijdelijk 2 originele Alcatel color skins in de kleuren wit en rood."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
saidddd93 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:52:
[...]

Nergens gelezen kreeg ik er gewoon meegeleverd. Andere Tweaker vermeldde dit ook en mijn ouders hebben het ook gekregen, dus ga er vanuit dat het een soort van extra is :)
excuus, ik d8 dat het over de tablet ging,
Ik haal dingen door elkaar heen,
wel is het raar dat ik geen bevestiging van opzegging heb gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
Ikpakacties schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:55:
[...]

excuus, ik d8 dat het over de tablet ging,
Ik haal dingen door elkaar heen,
wel is het raar dat ik geen bevestiging van opzegging heb gekregen
Spam en anders achteraangaan want misschien hebben ze het niet ingeboekt, waardoor hij eventueel doorloopt en je moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:30
Pazzie schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:32:
[...]

Ik heb gesproken met een vrouw en in de bevestigingse-mail staat dat de Manager Marketing een man is. Ik vermoed dus dat je niet direct contact met de manager marketing hebt gehad.

In ieder geval mooi dat het opzeggen zonder problemen ging. Ik heb er wel een positieve indruk van Tele2 aan over gehouden.
Als ik het goed heb verstaan was de naam van de beantwoorder van de mail dezelfde als degene die me aan de telefoon te woord stond, vandaar.
wesley17 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:29:
[...]

Wanneer had je em besteld als ik vragen mag? En waarom lukte het opzeggen de eerste 2 keer niet?
Ik heb hem zaterdagochtend besteld en meteen het contract doorgestuurd. De eerste keer dat ik belde was gisteren, toen stond ik volgens de klantenservicemedewerker nog niet in het systeem. De tweede keer dat ik belde werd ik terugverwezen naar Studentmobiel. De derde keer lukte het zonder problemen en werd ik goed geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-07 16:44
musicfreak schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:35:
[...]

Nou de Pop 8 heeft een IPS paneel en de D5 een LCD, dus dat kan je waarschijnlijk terugzien in de kijkhoeken. Maar het gaat in beide gevallen om een low-end smartphone, dus veel verschil in de praktijk ga je niet merken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Ik had het over de D5 en niet de POP8, maar de D5 heeft inderdaad een LCD scherm en de One mini een IPS. Tja, vind die Android versie toch iets belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Laatst online: 16:00
Ik heb zojuist de hiawoe telefoon binnengehad en er een sim van simyo ingestopt, maar ik kan alleen noodoproepen doen.
Zit er soms een simlock op dat ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
ASW1 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:32:
Ik heb zojuist de hiawoe telefoon binnengehad en er een sim van simyo ingestopt, maar ik kan alleen noodoproepen doen.
hiawoe? Ja daar zit standaard een simlock op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even googlen, haal je zo eraf, anders voor een paar euro op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
ASW1 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:32:
Tele2 maakt toch gebruik van het T-Mobile netwerk? Ik heb zojuist even een Vodafone prepaid simkaart in de Huawei Y330 gestopt en daar kan ik gewoon mee bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:52
Tablet binnen, leuk ding! scherm is beetje een vingerafdruk-magneet maargoed dat is mijn Oneplus ook.
Nu hopen dat de shopkorting ook doorgaat, maargoed zelfs voor €30 loop ik niet te klagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Nou, ik heb dus mailcontact met een medewerker van Tele2. Deze beweert dat het systeem standaard 1 maand opzegtermijn aangeeft. Bullshit natuurlijk, gezien de reacties hier. Maak niet uit wat ik zeg, ik krijg standaard hetzelfde antwoord terug van hem. Over incompetent gesproken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansieb112
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:55
De tele2 medewerker klonk niet heel blij meer.. Abonnement opgezegd op 14 januari 2015 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Superbaddd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:19:
Nou, ik heb dus mailcontact met een medewerker van Tele2. Deze beweert dat het systeem standaard 1 maand opzegtermijn aangeeft. Bullshit natuurlijk, gezien de reacties hier. Maak niet uit wat ik zeg, ik krijg standaard hetzelfde antwoord terug van hem. Over incompetent gesproken...
Mijn advies: stoppen met het mailcontact en bellen. Verwijzen naar hun eigen voorwaarden, zie eerder. Desnoods voorlezen wat er staat, et voila ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
Superbaddd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:19:
Bel gewoon tele 2 op,
Doet persoon aan de lijn moeilijk, hang op en probeer het met een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acclo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-05-2022
Heb net telefonisch in anderhalve minuut opgezegd en kreeg gelijk daarna een mailtje. Meneer aan de telefoon zei me dat het mij verder niks gaat kosten, heel mooi.

Maaaaaar iedereen die zegt dat hun abonnement in januari pas afloopt, ik heb dit mailtje ontvangen:
Einde van je abonnement
Postvak IN
x

Tele2 Nederland <noreply@tele2.com>
17:33 (0 minuten geleden)

aan mij
Tele2 Logo

Beste meneer/mevrouw *********,
Jammer dat je weg wilt bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. We beėindigen je abonnement op 31.12.2014.
Einde abonnement Je krijgt binnenkort nog een officiėle bevestiging van je opzegging. Wil je nu alvast informatie, kijk dan op onze opzegpagina.
Of toch maar niet? Heb je je bedacht, of wil je weten of we je iets kunnen aanbieden wat beter bij je past? Bel ons, we zorgen er dan voor dat je abonnement gewoon doorloopt. Zonder extra kosten, dat spreekt voor zich.
We houden contact.
Thomas Wolters
Manager Marketing
Heb het vrijdagavond laat besteld trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikpakacties schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:35:
[...]

Bel gewoon tele 2 op,
Doet persoon aan de lijn moeilijk, hang op en probeer het met een andere.
Ik ga niet goedpraten als ze moeilijk doen, maar zonder pardon op gaan hangen is wel redelijk triest :')
Leuk voor de mensen die nog moeten bellen, geef ze op z'n minst het gevoel dat ze nog iets nuttigs doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:41:
[...]

Ik ga niet goedpraten als ze moeilijk doen, maar zonder pardon op gaan hangen is wel redelijk triest :')
Leuk voor de mensen die nog moeten bellen, geef ze op z'n minst het gevoel dat ze nog iets nuttigs doen.
Hoezo triest, als persoon aan de andere kant van de lijn zijn werk niet goed doet en bijv. mensen doorstuurt naar studentmobiel, dan gewoon ophangen en een andere persoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Pazzie schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:48:
[...]

Tele2 maakt toch gebruik van het T-Mobile netwerk? Ik heb zojuist even een Vodafone prepaid simkaart in de Huawei Y330 gestopt en daar kan ik gewoon mee bellen.
Werkt hier ook gewoon met vodafone en t mobile sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikpakacties schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:44:
[...]

Hoezo triest, als persoon aan de andere lijn zijn werk niet goed doet en bijv. mensen doorstuurt naar
studentmobiel, dan gewoon ophangen en een andere persoon proberen.
Triest is misschien niet het juiste woord, maar onfatsoenlijk kort lontjes gedrag (past wel in de tijdgeest van dit moment).
Gewoon netjes blijven is niet zo moeilijk, ook al kraamt de ander onzin uit.
Maar je bent weer een tablet/smartphone rijker, dus maak je niet dik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
M'n tablet is verzonden :)

Lees nu net op de site van Alcatel dat het ook 3G heeft?? (http://www.alcatelonetouc...s/pop_8.html#.VJBj3yuG8jw)

Kan iemand die deze tablet al heeft het "confirmen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
wesley17 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:56:
M'n tablet is verzonden :)

Lees nu net op de site van Alcatel dat het ook 3G heeft?? (http://www.alcatelonetouc...s/pop_8.html#.VJBj3yuG8jw)

Kan iemand die deze tablet al heeft het "confirmen"?
Hoe neem je er anders een data abonnement bij? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
brammetje1994 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:57:
[...]

Hoe neem je er anders een data abonnement bij? :?
Die andere tablet (Acer iconia 7) wat er was heeft sws geen 3G (mn ma heeft die). Dusja....

[ Voor 3% gewijzigd door BlazeMuis op 16-12-2014 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noakes
  • Laatst online: 07-10-2022
Mensen die de Alcatel One Touch Pop 8 al hebben ontvangen, wat werd er allemaal geleverd? Hier net een tablet zonder officiële doos. Is dit gebruikelijk

[ Voor 6% gewijzigd door noakes op 16-12-2014 18:02 . Reden: Oplader zat er wel bij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noakes schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:01:
Mensen die de Alcatel One Touch Pop 8 al hebben ontvangen, wat werd er allemaal geleverd? Hier net een tablet zonder officiële doos. Is dit gebruikelijk
Lijkt me niet echt gebruikelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
wesley17 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:58:
[...]

Die andere tablet (Acer iconia 7) wat er was heeft sws geen 3G (mn ma heeft die). Dusja....
Er zijn vaak meerdere uitgaves van Tablets. Ook bij de Alcatel staat er 3G OR WiFi. Natuurlijk heeft de 3G variant ook WiFi. Ik kan even niet meer zien om welk type nummer het precies gaat, maar even een voorbeeld:

http://tweakers.net/price...a-tab-7-a1-713hd-wit.html

Ik weet dus niet of het zo is, maar het lijkt me toch wel apart als ze enkel een WiFi variant leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 18:10
noakes schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:01:
Dat lijkt me inderdaad een vreemde zaak. Ik heb mijn Pop 8 vanmiddag opgehaald bij Studentmobiel en kwam netjes in de officiele doos met factuur en SIM-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noakes
  • Laatst online: 07-10-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:02:
[...]

Lijkt me niet echt gebruikelijk...
Klopt! Bij nadere inspectie zat de officiële doos er wel bij, maar de tablet zat daar niet in... Lag los in de verzenddoos 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

sticker op het scherm?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar, blijkbaar is die opengemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
brammetje1994 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:04:
[...]

Er zijn vaak meerdere uitgaves van Tablets. Ook bij de Alcatel staat er 3G OR WiFi. Natuurlijk heeft de 3G variant ook WiFi. Ik kan even niet meer zien om welk type nummer het precies gaat, maar even een voorbeeld:

http://tweakers.net/price...a-tab-7-a1-713hd-wit.html

Ik weet dus niet of het zo is, maar het lijkt me toch wel apart als ze enkel een WiFi variant leveren.
Hmmm, dan maar hopen dat het idd een 3G versie is :9~

Kan iemand hier misschien een foto van de doos (specs) maken? Ben toch wel benieuwd haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wesley17 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:10:
[...]

Kan iemand hier misschien een foto van de doos (specs) maken? Ben toch wel benieuwd haha.
Je kan ook gewoon afwachten tot die geleverd wordt, kan niet lang duren?
Wil niet lullig zijn, maar dit is allemaal topic vervuiling. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Het is de p321 variant. Wifi only volgens mij.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
wesley17 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:10:
[...]

Deze versie krijg je: http://nl.hardware.info/p...tel-one-touch-pop-8-black de p321 versie heeft geen 3g' jammer . ik heb ook alleen een micro SD slot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:15:
[...]

Je kan ook gewoon afwachten tot die geleverd wordt, kan niet lang duren?
Wil niet lullig zijn, maar dit is allemaal topic vervuiling. :P
Je reageert 3x op dit soort berichten en komt er dan mee dat het topic vervuiling is... _/-\o_. Als je er zo over denkt moet je er niet zelf aan mee doen maar een TR aanmaken...

[ Voor 10% gewijzigd door Medione1210 op 16-12-2014 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Tablet heeft wifi en gps :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ze hebben de Alcatel Idol weer toegevoegd aan mijn order.. voor 29 eur.. wordt weer bellen.. >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeweep
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 08:15
Uurtje geleden gebeld en mijn abonnement stopt per 16 Januari (vandaag aangevraagd).

Kregen jullie direct een bevestiging of duurde dat even, zie nog niets in mijn mail namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
eeweep schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:18:
Uurtje geleden gebeld en mijn abonnement stopt per 16 Januari (vandaag aangevraagd).

Kregen jullie direct een bevestiging of duurde dat even, zie nog niets in mijn mail namelijk.
Binnen 10 minuten in de mail.
opzegdatum 15 jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandlopertje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-09 12:30
Ik heb de alcatel tablet ook binnen, geinig ding! Geen 3g of belfunctionaliteit (eigenlijk raar want ze verkopen wel een abo erbij..) maar dat is voor mij geen probleem. Bedankt voor het melden van de actie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Zandlopertje schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:26:
Ik heb de alcatel tablet ook binnen, geinig ding! Geen 3g of belfunctionaliteit (eigenlijk raar want ze verkopen wel een abo erbij..) maar dat is voor mij geen probleem. Bedankt voor het melden van de actie! :)
Ik zou gelijk opzeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeweep
Ik wacht even tot morgen of ik mail heb, anders maar weer even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandlopertje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-09 12:30
Dat was het eerste wat ik deed toen ik hem binnenkreeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Gisteravond besteld maar geen contract oid ontvangen. Hoelang duurde dit bij jullie? Heb per direct betaald met iDeal.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag besteld, dezelfde dag al contract opgestuurd gekregen.
Vanmiddag contract maar ondertekend en per mail opgestuurd, paar uur later al goedgekeurd en tablet al verstuurd.
Wordt morgen aangeboden volgens track en trace, in mijn geval dus snel geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:48

Quad

Doof

Kecin schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:57:
Gisteravond besteld maar geen contract oid ontvangen. Hoelang duurde dit bij jullie? Heb per direct betaald met iDeal.
Wel een bevestiging? Je kan contract ook vinden bij het checken van je orderstatus.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Quad schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:02:
[...]

Wel een bevestiging? Je kan contract ook vinden bij het checken van je orderstatus.
Heb wel een ordernummer. Zal eens kijken. Bedankt voor de tip :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Ik heb vooral begin en eind gelezen. Klopt t dat er geen telefoons meer te verkrijgen zijn?

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09-2024
Vanmiddag de tablet opgehaald:)
Hoe moet ik het abonnement nou opzeggen, werd niet echt wijs uit de vorige berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Dat opzeggen is nu al 1000000000 keer behandeld, je belt de klantenservice en zegt op, thats it.
jaco32 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 00:09:
Vanmiddag de tablet opgehaald:)
Hoe moet ik het abonnement nou opzeggen, werd niet echt wijs uit de vorige berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Iemand die de GPS al werkend heeft op zijn Pop8? Bij mij blijft hij maar zoeken naar een locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Younes schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:57:
Ik heb vooral begin en eind gelezen. Klopt t dat er geen telefoons meer te verkrijgen zijn?
Actiepagina is niet meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
mark-k schreef op woensdag 17 december 2014 @ 00:15:
Iemand die de GPS al werkend heeft op zijn Pop8? Bij mij blijft hij maar zoeken naar een locatie.
Instellingen toegang tot mijn locatie aan en GPS satellieten aan. Als hij hem niet pakt gewoon even weer uit en aan vinken en eventueel herstarten. Bij mij werkt die gewoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Zojuist gebeld met Tele2. Kon nog niet opzeggen, maar nummer etc is al wel bekend in het systeem. Volgens meneer kan ik pas op 19 januari opzeggen??? Vanmiddag als ik m'n tablet binnen heb nog maar een keertje bellen....

Vind het ook wel raar dat de klantenservice pas vanaf 9 uur open Is (volgens die computer stem van hun) maar er daarna wel iemand opnam. Grappig xd.

[ Voor 25% gewijzigd door BlazeMuis op 17-12-2014 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond geprobeerd te bellen (had niet gelezen dat ze dicht waren)\

Zojuist ook nog geprobeerd, werd wel opgenomen maar had hetzelfde probleem als wesley zou pas op 18 januari (in mijn geval) kunnen opzeggen volgens de meneer aan de telefoon. Vanmiddag nog maar een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeweep
Weer even gebeld, opzegdatum is na 1 maand, in mijn geval 16-01. Ik bleef maar herhalen dat in de voorwaarden maand - 1 staat, maar de helpdesk herhaalde toen ook steeds dat ik geen extra kosten maak en dat het echt 16-01 moet zijn.

En nu wel keurig een mail ontvangen.

Ik geloof ze maar even op hun blauwe ogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeweep schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:20:
Weer even gebeld, opzegdatum is na 1 maand, in mijn geval 16-01. Ik bleef maar herhalen dat in de voorwaarden maand - 1 staat, maar de helpdesk herhaalde toen ook steeds dat ik geen extra kosten maak en dat het echt 16-01 moet zijn.

En nu wel keurig een mail ontvangen.

Ik geloof ze maar even op hun blauwe ogen :)
Dat is toch maand -1? Vandaag (17 december) opgezegd, maand later is 17 januari, -1 is 16 januari? Of ben ik nou gek. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeweep
Abonnement ging in op 16 december, dus volgens de actie zou mijn einddatum dus 15-01 moeten zijn, helpdesk blijft bij 16-01 maar bevestigd dat er geen extra kosten bij komen, ik vind het best heb ze nu genoeg aan de lijn gehad en wacht wel even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeweep schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:25:
Abonnement ging in op 16 december, dus volgens de actie zou mijn einddatum dus 15-01 moeten zijn, helpdesk blijft bij 16-01 maar bevestigd dat er geen extra kosten bij komen, ik vind het best heb ze nu genoeg aan de lijn gehad en wacht wel even af.
Ah zo! Achja gewoon ff afwachten. :P misschien komt het goed en anders betaal je naar rato dus het normale maandbedrag gedeeld door 31 dagen. Dus wil je echt voor die paar eurocenten ruzie gaan maken met Tele 2? :P ik zou het er persoonlijk gewoon bij laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeweep
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:30:
[...]

Ah zo! Achja gewoon ff afwachten. :P misschien komt het goed en anders betaal je naar rato dus het normale maandbedrag gedeeld door 31 dagen. Dus wil je echt voor die paar eurocenten ruzie gaan maken met Tele 2? :P ik zou het er persoonlijk gewoon bij laten.
Dat is ook mijn idee, is alleen een beetje vaag dat bij de een het wel kan om eerder op te zeggen en de ander niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeweep schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:32:
[...]

Dat is ook mijn idee, is alleen een beetje vaag dat bij de een het wel kan om eerder op te zeggen en de ander niet.
Dat is inderdaad wat vaag. :? zal vanmiddag zelf even bellen om op te zeggen, als ik een hele maand moet bij betalen ga ik wel in discussie maar anders heb ik zoiets van laat maar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Kecin schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:03:
[...]

Heb wel een ordernummer. Zal eens kijken. Bedankt voor de tip :-)
Heb er eens achteraan gemailt, heb nergens een contract ondanks dat mijn order wel de status heeft: "Order ontvangen".
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lizan1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-10-2021
Ik heb net precies opgezegd. Mevrouw probeerde nog per 17 januari te beëindigen maar toen ik naar de voorwaarden verwees heeft ze het veranderd naar de 15e. Goed en snel geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umbrellavs
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-05 20:29
Beste Forum bezoekers,

Misschien een hele grote noob vraag is deze actie nog geldig?? en waar kan ik dit afsluiten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:26

HuismAndré

-Pardon my French, I'm Dutch-

Nee helaas. De actie is afgelopen zondag komen te vervallen.

André Huisman (www.new-line.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
huisman schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:45:
Nee helaas. De actie is afgelopen zondag komen te vervallen.
Gisteren* (Maandag). Had mijn tablet gister morgen besteld, krijg em nu zo binnen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik: "Ik wil graag mijn abonnement opzeggen, deze is als het goed is gisteren 16 december ingegaan."
Mevr.: "Maar u heeft het abonnement nog geen maand gebruikt?"
Ik: "Klopt, dat ga ik deze maand doen" :+
Mevr.: "Even kijken, ok, ik zet de opzegdatum op 15 januari en u krijgt nog een bevestiging per e-mail toegestuurd"
Ik: "Prima, bedankt en een fijne dag nog."

Bevestigingsmail kwam 10 seconden later al binnen. Ik heb de goeie getroffen aan de lijn denk ik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb geprobeerd om het abonnement via de chat op te zeggen, want dit moet mogelijk zijn via de Wet van Dam, maar Tele2 biedt alleen de mogelijkheid aan om het telefonisch te doen.

Kijken of het zometeen wel lukt als de chat weer werkt.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Zojuist tablet ontvangen en gelijk even gebeld naar de Tele2. Mevrouw vroeg waarom ik het wilde opzeggen, en ik zei dat ik gebruik had gemaakt van de actie, mevrouw moest daarbij wel even lachen dat ik de zoveelste was die het abonnement ging opzeggen. Mevrouw had er gister pas van gehoord en vond het zelf wel grappig haha.

Kreeg ook mooi de email gelijk binnen.

"Jammer dat je weg wilt bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. We beėindigen je abonnement op 15.01.2015."

Mooi :)

Het is verder een leuke tablet, staan al wel veel apps op geinstalleerd zoals AVG AntiVirus, Shazam, Deezer, Evernote, Twitter, Facebook etc.

Beeld is ook goed, geen vage pixels zoals je bij andere tablets wel eens ziet. Ding is nog snel ook haha.

[ Voor 19% gewijzigd door BlazeMuis op 17-12-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist het abonnement telefonisch opgezegd, ook ik word per 16 januari afgesloten en er is bevestigd dat het mij geen cent zou gaan kosten. Nog wel een opmerking over dat ik zo even gratis kon bellen, maar dat kun je natuurlijk verwachten als je er op deze manier gebruik van maakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.ichel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 06:39
Net telefonisch opgezegd. Ik wordt per 31 december a.s. afgesloten. Kon kiezen tussen 16 januari of 31 december. Denk dat het met de facturatie te maken heeft want in Mijn Tele2 stond dat de bundels nog lopen tot 31 december. Geregeld dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.ichel schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:36:
Net telefonisch opgezegd. Ik wordt per 31 december a.s. afgesloten. Kon kiezen tussen 16 januari of 31 december. Denk dat het met de facturatie te maken heeft want in Mijn Tele2 stond dat de bundels nog lopen tot 31 december. Geregeld dus :)
Die keuze kreeg ik niet. :( achja als er met 16 januari ook geen kosten bij komen vind ik het wel prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 13:39
Ook zonder problemen opgezegd zojuist, 15-1-2015.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-06 22:22
Zonder problemen opgezegd per 31 december en een email bevestiging gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

miranon schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:59:
Zonder problemen opgezegd per 31 december en een email bevestiging gekregen.
Hier hetzelfde, die man aan de telefoon klonk wel echt overrompeld en beteuterd zelfs dat ik zo snel alweer weg ging :P

GPS werkt nu ook op de tablet, dus das alweer mooi :D Nu alleen nog ff kijken wat shopkorting van mijn aankoop maakt, daar was ergens iets misgegaan volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
mark-k schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:28:
[...]

Hier hetzelfde, die man aan de telefoon klonk wel echt overrompeld en beteuterd zelfs dat ik zo snel alweer weg ging :P

GPS werkt nu ook op de tablet, dus das alweer mooi :D Nu alleen nog ff kijken wat shopkorting van mijn aankoop maakt, daar was ergens iets misgegaan volgens mij.
Komt omdat de annulering op hun naam komt te staan als afhandelaar haha. Heb daar gewerkt en je moet mensen overtuigen om het abonnement te behouden door een korting, verhoging of wat dan ook. Krijg je een bonus voor als je een bepaalde target behaald. Het doorvragen etc doen ze niets voor niets :)

[ Voor 6% gewijzigd door GSOD op 17-12-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

saidddd93 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:30:
[...]

Komt omdat de annulering op hun naam komt te staan als afhandelaar haha. Heb daar gewerkt en je moet mensen overtuigen om het abonnement te behouden door een korting, verhoging of wat dan ook. Krijg je een bonus voor :)
Tja dan moeten ze niet van dit soort acties doen. Of ze moeten zorgen dat je in het zuiden ook echt iets kan met je Tele2 abo, ik haalde overal buiten mijn slaapkamer maar 1kbps met hun mobiele internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saidddd93 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:30:
[...]

Komt omdat de annulering op hun naam komt te staan als afhandelaar haha. Heb daar gewerkt en je moet mensen overtuigen om het abonnement te behouden door een korting, verhoging of wat dan ook. Krijg je een bonus voor als je een bepaalde target behaald. Het doorvragen etc doen ze niets voor niets :)
Ik heb de man aan de telefoon verteld (toen die vroeg wat voor aanbod mij ervan zou overtuigen om te blijven) dat ik het aanbod van mobile vikings (1500MB, 500 sms en 60 minuten) voor €5 per maand heb (is ook echt zo, tijdje geleden geregeld via V&A) en dat hij daar onder zou moeten gaan zitten om mij te overtuigen om het abonnement bij hun te behouden, daar kon die niet tegen op kreeg ik toen te horen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:48

Quad

Doof

Jammer dat er geen custom ROMs voor de Pop 8 beschikbaar zijn, rooten is al wel gefixt ^^.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Beste XXXX,

Uw orderstatus is gewijzigd naar Tele2: eerste 2 maandfacturen nog niet voldaan.

Wij hebben u geprobeerd aan te sluiten bij Tele2, maar krijgen de melding dat u de eerste 2 maandfacturen van een ander recent afgesloten Tele2-abonnement nog niet heeft voldaan. Helaas kunnen wij geen nieuwe aanvraag voor u doen bij Tele2 alvorens deze twee maandfacturen zijn betaald.
aaah... >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Quad schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:32:
Jammer dat er geen custom ROMs voor de Pop 8 beschikbaar zijn, rooten is al wel gefixt ^^.
Linkje naar root manier?

Edit: Link voor 5.0 was fake, helaas.

[ Voor 43% gewijzigd door mark-k op 17-12-2014 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De tech discussies zal men in de Mobile forums moeten doen, niet hier :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

gambieter schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:17:
[mbr]De tech discussies zal men in de Mobile forums moeten doen, niet hier :) [/]
Awh, dacht dat is net even een leuke afwisseling tussen alle "Ik heb ook opgezegd" berichten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.ichel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 06:39
De Vodafone branded versie van de Pop 8 (Smart Tab 4) heeft wel de upgrade naar 4.4 gekregen. Er is dus misschien nog hoop op een upgrade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
Ik heb gisteren gebeld en ze vertelde mij dat het niet in het weekend kon, dus dat ik er pas vanaf de 19e vanaf kon? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

brammetje1994 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:02:
Ik heb gisteren gebeld en ze vertelde mij dat het niet in het weekend kon, dus dat ik er pas vanaf de 19e vanaf kon? :(
Gek weekend dan, op dinsdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
mark-k schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:02:
[...]

Gek weekend dan, op dinsdag?
Ja, ik was om dat moment niet in de buurt van mijn PC en had geen behoefte om even te controleren of wat mevrouw zei klopte.

Ik weet dus niet of mijn abonnement gaat lopen vanaf het ontvangen of vanaf de 15e. (ik heb mijn pakketje nog steeds niet ontvangen? :( ) Als het namelijk in gaat vanaf het moment van activeren (18e van deze maand) is de 19e 31 dagen dus dan betaal ik niets extra's lijkt me? Anders is het namelijk van de 15e tot de 19e en dan zou ik wel 4 dagen extra moeten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
brammetje1994 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:06:
[...]

Ja, ik was om dat moment niet in de buurt van mijn PC en had geen behoefte om even te controleren of wat mevrouw zei klopte.

Ik weet dus niet of mijn abonnement gaat lopen vanaf het ontvangen of vanaf de 15e. (ik heb mijn pakketje nog steeds niet ontvangen? :( ) Als het namelijk in gaat vanaf het moment van activeren (18e van deze maand) is de 19e 31 dagen dus dan betaal ik niets extra's lijkt me? Anders is het namelijk van de 15e tot de 19e en dan zou ik wel 4 dagen extra moeten betalen?
Bekijk gewoon je factuur die je per mailtje krijgt. Daar staat je activeringsdatum, waardoor je je case kunt maken bij Tele2.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Lees EERST het topic door, dit voorkomt de herhaalde luie vraagjes.