Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
UITVERKOCHT!!!

uit Centraal aanbiedingen topic. V2.0
tvdoc schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 12:41:
50 euro cashback bij een maandelijks opzegbaar BEN sim-only : https://www.ben.nl/superstunt
100 min/sms
500 mb
10,50/maand
aansluitkosten 9,95

Je krijgt begin januari 50 euro teruggestort op je rekening.
1. Deze actie is alleen voor niet-Ben-klanten.
2. Het abonnement moet in december 2014 in gebruik genomen worden.
3. De cashback wordt betaald op het moment dat je actief bent op het Ben netwerk.
Afbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/62rd7rkml/Ben_superstunt_122014.png
https://www.ben.nl/superstunt

Uiteraard kan je nog iets als Shopkorting proberen maar aangezien er geen directe link vanaf ben.nl naar de actie is, is dat twijfelachtig.

Blijft alleen de vraag of je naast de aansluitkosten 1 of 2 maanden kwijt bent met de 1 maand sim-only. Oftwel hoe snel kan je weer opzeggen.

UITVERKOCHT!!!

[ Voor 1% gewijzigd door sambalbaj op 08-12-2014 13:26 . Reden: 8-12: uitverkocht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:28

D4NG3R

kiwi

:)

Waarschijnlijk 2 aangezen je vrijwel altijd minimaal 30 dagen van te voren moet afmelden. Maaruhm.. 2 maanden betalen en dan switchen = €19,05 gratis krijgen? Lijkt mij stug..

Dan zou ik gewoon 100 abbo's kunnen afsluiten en mooi weglopen met €1905. :X

[ Voor 18% gewijzigd door D4NG3R op 07-12-2014 23:39 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrandALARM
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:59
van de Ben website: https://www.ben.nl/vragen/opzeggen/71

Abonnement
Opzeggen
Hier vind je alle informatie over het opzeggen van je Ben abonnement.

Hoe zeg ik mijn (sim only) abonnement op?Ik vind het jammer dat je erover denkt om bij me weg te gaan. Wat de reden ook is, ik hoor het graag voordat je bij me weggaat. Hierdoor leer ik hoe ik mijn producten en diensten nog beter kan maken. Als je mijn klantenservice belt op 0900 – 040 1405 (35 ct. per gesprek) word je daar geholpen om je opzegging te verwerken. Ik hoop je in de toekomst weer terug te zien.

Handige informatie voordat je me belt;
Als je een maandabonnement hebt, kun je op ieder moment opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.
Als je een 24 maanden abonnement hebt, kan dit nadat je 24 maanden abonnement is afgelopen. Je kunt vervolgens op ieder moment opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.
De kosten en het tegoed van je laatste maand worden naar verhouding berekend ten opzichte van het aantal dagen dat je abonnement nog actief is.
Voorbeeld:
Zeg je op 15 februari op, dan stopt je abonnement per 15 maart. Op je laatste factuur zie je de kosten van de laatste 15 dagen in maart. Hierdoor ziet je laatste factuur er anders uit dan je altijd gewend was.

Waar is de adder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op zondag 07 december 2014 @ 23:38:
Waarschijnlijk 2 aangezen je vrijwel altijd minimaal 30 dagen van te voren moet afmelden. Maaruhm.. 2 maanden betalen en dan switchen = €19,05 gratis krijgen? Lijkt mij stug..

Dan zou ik gewoon 100 abbo's kunnen afsluiten en mooi weglopen met €1905. :X
Zoals in de voorwaarden staat is het alleen voor niet BEN leden.
Zodra je er dus 1 registreert ben je al een BEN lid en is het dus niet meer geldig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Zijn natuurlijk eindejaars targets: Ben zal wel een bonus krijgen van T-Mobile bij een vooraf afgesproken aantal afgesloten abo's in 2014, en dat aantal moet nog even gehaald worden wat blijkbaar meer oplevert dan de cashback die ze uitbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 23:44:
[...]

Zoals in de voorwaarden staat is het alleen voor niet BEN leden.
Zodra je er dus 1 registreert ben je al een BEN lid en is het dus niet meer geldig ;)
Zolang ik niet betaald heb en geen gebruik kan maken van hun diensten ben ik nog geen klant.

Maar buiten dat, zelfs €19,- gaan ze niet gratis weggeven. Hier zit ergens een adder onder het gras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-08 15:33
Ik heb t wel afgesloten eergisteren, krijg mn pakketje dinsdag of woensdag binnen. Ik activeer hem dan over een weekje als dat mogelijk is, en zeg hem dan ook gelijk weer op. Ze zeggen namelijk niks over de maand januari. Ja dat je je geld krijgt, maar niet dat je dan een geactiveerd abo nodig hebt..

Ga nog wel even vragen aan de klantenservice hoe dat zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Besteld :) €20,45 betalen zodat je €50 binnen kunt krijgen ofwel €29,55 netto ontvangt wil ik heus wel een maandje een abonnement hebben. Maandelijks abbo en morgen opzeggen of opzeggen zodra de sim bezorgd is. Ik heb handmatig Shopkorting geprobeerd, er staat niks in de lijst over een maandelijks SO, maar ik zie wel of die binnenkort in mijn overzicht gaat verschijnen qua cashback :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
En ik heb nog mijn 14-daagse bescherming. Mits ik hem nog niet heb geactiveerd. Even afwachten wat de berichten allemaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 13:35
Of... we hebben weldegelijk een loophole gevonden waar ze zich misschien wel helemaal niet van bewust zijn... Iemand bereid om het te testen? :p

hhmz, jullie gaan snel, marijn65 gaat em dus testen
Ben benieuwd (pun intended)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

€29,55 netto? Eh nee, hun opzegtermijn is 30 dagen een maand waardoor je sowieso al voor 2 betaald. €19,05 netto dus.

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 07-12-2014 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
D4NG3R schreef op zondag 07 december 2014 @ 23:54:
Maar buiten dat, zelfs €19,- gaan ze niet gratis weggeven. Hier zit ergens een adder onder het gras.
Weinig nieuws hoor, behalve dat het nu slechts 19 euro is... Jaren geleden kreeg je 10 keer zo veel, in de hoop dat ze aan je gaan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Ik zag de actie vrijdag al, heb toen gelijk gehandeld, ook omdat er OP=OP stond. (Vast een lokkertje, maar je weet maar nooit :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
D4NG3R schreef op zondag 07 december 2014 @ 23:58:
€29,55 netto? Eh nee, hun opzegtermijn is 30 dagen waardoor je sowieso al voor 2 betaald. €19,05 netto dus.
Als ik een maandelijks SO neem, hoef ik maar 1 maand kosten te betalen want daarna is mijn SO opgezegd. Plus aansluitkosten uiteraard, dus ik verwacht bij Ben niks anders als Tele2, die hebben ook maandelijks opzegbare SO's.

Vw1: geen Ben-klant > check.
Vw2: neem hem in december in gebruik > check. Staat niet bij dat je hem langer dan 1 maand in gebruik moet hebben.
Vw3: cashback wordt uitbetaald zodra je actief bent op het netwerk > check. Bij in gebruikname van de sim ben ik actief, staat wederom niks vermeld over actief blijven op het netwerk. Enkel 'zodra je actief bent' > na eerste ingebruikname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
P.E.T.E.R. schreef op zondag 07 december 2014 @ 23:57:
Of... we hebben weldegelijk een loophole gevonden waar ze zich misschien wel helemaal niet van bewust zijn... Iemand bereid om het te testen? :p

hhmz, jullie gaan snel, marijn65 gaat em dus testen
Ben benieuwd (pun intended)
Gok een loophole, maar daar komen ze nog wel achter, haha. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinders00
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-05-2022
Joosie200 schreef op zondag 07 december 2014 @ 23:56:
Besteld :) €20,45 betalen zodat je €50 binnen kunt krijgen ofwel €29,55 netto ontvangt wil ik heus wel een maandje een abonnement hebben. Maandelijks abbo en morgen opzeggen of opzeggen zodra de sim bezorgd is. Ik heb handmatig Shopkorting geprobeerd, er staat niks in de lijst over een maandelijks SO, maar ik zie wel of die binnenkort in mijn overzicht gaat verschijnen qua cashback :)
Handmatig Shopkorting gebruiken is hierbij niet slim aangezien Ben met een eigen affiliate code werkt in de link op de superstunt pagina. Met een beetje pech heb je dus nu de 50 euro cashback van Ben om zeep geholpen door je tracking cookie van shopkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
reinders00 schreef op maandag 08 december 2014 @ 00:43:
[...]

Handmatig Shopkorting gebruiken is hierbij niet slim aangezien Ben met een eigen affiliate code werkt in de link op de superstunt pagina. Met een beetje pech heb je dus nu de 50 euro cashback van Ben om zeep geholpen door je tracking cookie van shopkorting.
Denk eerder dat ik de affiliate code om zeep heb geholpen door handmatig te navigeren naar de aanbiedingspagina ;) Die cashback help ik liever om zeep dan de cashback van Ben zelf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Hier handmatig genavigeerd en de aankoop is geregistreerd en ik hoop de cashback van Ben gewoon te krijgen. Heb een screenshot als bewijs vanzelfsprekend >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Je moet aangesloten worden in december, wanneer ik dus mijn abonnement nu verleng met ingangsdatum half januari, werkt deze actie dan niet? (heb de vraag ook uitstaan bij Ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je betaalt ook nog 9,95 aansluitkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

info: Welkom bij de Ben chat service. Eén van onze verkoop adviseurs is zo beschikbaar.
info: Je bent nu verbonden met Danique (Verkoopadviseur).
Danique (Verkoopadviseur): Welkom bij Ben chat Willem! Ik help je graag met het plaatsen van jouw bestelling.
Willem: Hallo
Danique (Verkoopadviseur): Goedemorgen Willem :)
Willem: Ik heb een vraag over de Ben Superstunt van December
Willem: bent u daar bekend mee
Danique (Verkoopadviseur): Ik ben er bekend mee
Willem: ok
Willem: ik kan die gelijk toch weer opzeggen?
Danique (Verkoopadviseur): Als u voor de maandelijks opzegbaar Sim Only kiest dan kan dat
Willem: Dus nu bestellen; eind december activeren
Willem: opzeggen (met inachtneming 30 dan)
Willem: en begin januari die 50 euro krijgen
Danique (Verkoopadviseur): Klopt 1 maand opzegtermijn
Willem: dan betaal ik dus 10,50 + 10 euro aansluitkosten = gratis geld
Willem: wat is het addertje onder het gras bij deze actie?
Danique (Verkoopadviseur): Er zit geen addertje onder het gras. Het is een tijdelijke actie

Ik heb t nu zwart op wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:38

KoudeAardbei

Moderator

Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 08:40:
info: Welkom bij de Ben chat service. Eén van onze verkoop adviseurs is zo beschikbaar.
info: Je bent nu verbonden met Danique (Verkoopadviseur).
Danique (Verkoopadviseur): Welkom bij Ben chat Willem! Ik help je graag met het plaatsen van jouw bestelling.
Willem: Hallo
Danique (Verkoopadviseur): Goedemorgen Willem :)
Willem: Ik heb een vraag over de Ben Superstunt van December
Willem: bent u daar bekend mee
Danique (Verkoopadviseur): Ik ben er bekend mee
Willem: ok
Willem: ik kan die gelijk toch weer opzeggen?
Danique (Verkoopadviseur): Als u voor de maandelijks opzegbaar Sim Only kiest dan kan dat
Willem: Dus nu bestellen; eind december activeren
Willem: opzeggen (met inachtneming 30 dan)
Willem: en begin januari die 50 euro krijgen
Danique (Verkoopadviseur): Klopt 1 maand opzegtermijn
Willem: dan betaal ik dus 10,50 + 10 euro aansluitkosten = gratis geld
Willem: wat is het addertje onder het gras bij deze actie?
Danique (Verkoopadviseur): Er zit geen addertje onder het gras. Het is een tijdelijke actie

Ik heb t nu zwart op wit
Dit soort logs zijn ook niet altijd garantie voor een juiste afhandeling :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deathmonkey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Nu ze er van weten kan het wel eens heel snel 'uitverkocht' zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Pseudoc schreef op maandag 08 december 2014 @ 08:04:
Je moet aangesloten worden in december, wanneer ik dus mijn abonnement nu verleng met ingangsdatum half januari, werkt deze actie dan niet? (heb de vraag ook uitstaan bij Ben).
Je moet in december actief zijn op het netwerk. Ook mag je nog geen Ben klant zijn. Lezen is toch niet zo moeilijk? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medione1210 schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:02:
[...]

Je moet in december actief zijn op het netwerk. Ook mag je nog geen Ben klant zijn. Lezen is toch niet zo moeilijk? :9
Geen ben klant zijn, daar gaat het dus mis voor jou. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:13:
[...]

Geen ben klant zijn, daar gaat het dus mis voor jou. :P
Excuus, ik bedoel nummerbehoud, kom van t mobile. Maar dan is nummerbehoud sowieso onmogelijk, omdat die een maand notice aanhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Een chatgesprek zegt niet altijd alles, maar het kan verdomde handig zijn soms.
Stel ze zeggen straks nee, kun je de chat laten zien en heb je soort van recht op je geld.

Bij Apple afgelopen jaar hadden ze me (2 senior advisors) geld terug beloofd voor een negen keer opgestuurde iPhone. Natuurlijk hadden ze dat niet mogen beloven en daarom hebben ze laf een paar mails aangepast en achterwege gelaten om zichzelf in te dekken. Gelukkig had ik overal kopietjes van en kon ik het doorsturen; uitkomst: €799 terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:34
Heb de ben sim ook besteld, ik zeg m'n abbo 2 januari op zodat ik hele maand januari de sim gebruik en zij niet kunnen moeilijk doen met cashback omdat ik hele maand januari actief ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Laatst online: 18:19
Persoonlijk vind ik het jammer dat er weer zo massaal misbruik van gemaakt wordt. Nouja misbruik, dat is het natuurlijk niet, want Ben zal alsnog blij zijn met iedereen die direct weer canceled vanwege de bonus die ze waarschijnlijk van T-Mobile ontvangen. Maar verrassend weinig mensen die van plan zijn het abonnement ook daadwerkelijk te nemen en de €50,- cashback verrekenen met aankoop van een los toestel en dán een vergelijking gaan maken met abonnementen mét toestel.

Dat zijn m.i. de interessante gevallen, en aangezien Ben sowieso al een van de goedkoopste sim-only providers is zal de combinatie los toestel + ben sim only + 50 euro cashback waarschijnlijk in de meeste gevallen goedkoper zijn dan een standaard telefoon/abbo combinatie bij welke telco dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_man
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Perkouw op 08-12-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Laatst online: 25-06-2023
staat er ook ergens in de mail dat je mee doet aan de cashback actie??

want bij de eerste mail staat er niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
haha het is weer bingo de actie is afgelopen maar kan nog wel besteld worden.... ik denk dat ze een beetje gek zijn geworden bij ben en dat ze het zo wel goed vinden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nefertem
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
ik heb net een uur geleden besteld maar ook ik zie nergens dat ik mee doe aan die actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:36

ITsEZ

parttime all-rounder

cangri schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:38:
haha het is weer bingo de actie is afgelopen maar kan nog wel besteld worden.... ik denk dat ze een beetje gek zijn geworden bij ben en dat ze het zo wel goed vinden haha
Waar zie jij dat de actie afgelopen is dan?

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
ja ze zijn heel slim ze willen nu alles terug draaien en ze willen het ongeldig maken.. maar ik kwam er dus achter heel mooi maar er staat nergens dat je die 50euro cash back krijgt dus de meneer aan de lijn nee geld alleen i.c.m. Samsung of toestel en niet met een sim only van 1 maand. en overigens was de actie ook ineens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
uberitexpert schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:43:
[...]

Waar zie jij dat de actie afgelopen is dan?
heb de net gebeld en hun zeiden dit is niet geldig met een sim only van een maand! en nu moet ik gaan mailen en een hele gedoe want zo stond het in hun actievoorwaarde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Stukje extra bewijsvoering dan maar:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KknLCaV.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VH6T1h8.jpg

Nergens een verwijzing naar actievoorwaarden btw behalve de 3 punten onderaan de pagina.

[ Voor 9% gewijzigd door Torrentus op 08-12-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
jawel de actievoorwaarde zijn die 3 thats all maar nu willen ze het terug draaien en beetje triest van ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Danique (Verkoopadviseur): at 12:52:32
De actie is helaas niet meer geldig

Torrentus: at 12:52:50
Oo, is hij op?

Torrentus: at 12:53:08
De pagina staat gewoon online en ik zit in heb al mijn gegevens in het bestelformulier ingevuld?

Torrentus: at 12:53:59
Ik heb net voor een familielid ook al een abonnement met de actie aangevraagd, dat ging op precies dezelfde wijze als deze aanvraag, waar ik enkel nog op 'Bestellen' moet drukken..?

Danique (Verkoopadviseur): at 12:54:35
Ik begrijp het maar de actie is niet meer geldig

Torrentus: at 12:55:12
Mag ik vragen waarom niet, en is mijn vorige abonnementsaanvraag inclusief superstunt nog wel geldig in dat geval?

Torrentus: at 12:55:25
Daarnaast; als ik niet met u had gechat had ik deze bestelling alsnog gewoon geplaatst in de veronderstelling mee te doen aan de actie?

Danique (Verkoopadviseur): at 12:56:35
Omdat de actie is afgelopen
n

Torrentus: at 12:56:52
Waarom is hij dan nog bestelbaar?

Danique (Verkoopadviseur): at 12:57:22
Dat is een foutje, deze had er al afgehaald moeten worden
n

Torrentus: at 12:57:59
Dat is een slordig foutje dan, wat gaat u met alle foutieve bestellingen doen?

Danique (Verkoopadviseur): at 12:58:12
Deze worden geannuleerd.

Torrentus: at 12:58:30
Per wanneer is de actie afgelopen?

Danique (Verkoopadviseur): at 12:59:38
Ik zou het u niet kunnen zeggen, ik heb vandaag doorgekregen dat hij niet meer geldig is. Als u hier vragen over heeft kunt u de klantenservice bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
GE- WE-LDIG ze zijn wakker haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/o2lfwsl4n/ben_op.png

je kan trouwens zien of je mee doet aan de actie als je in het laatste scherm in de url "affiliate=superstunt ziet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid: Iedereen die met de actie heeft meegedaan (via de pagina heeft besteld) en in december het abonnement nog gebruikt heeft gewoon recht op de cashback. Het was misschien niet heel handig maar we draaien niets terug of iets dergelijks :-)

Ulco (namens Ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Bedankt Ulco, netjes. Ik ben maar zo brutaal geweest om na mijn chatgesprek met Danique toch op 'Bestel' te drukken, dus ondanks haar pogingen me daarvan te weerhouden kan ik mijn abonnement met cashback dan gelukkig toch nog verwachten :)

[ Voor 11% gewijzigd door Torrentus op 08-12-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Mooie geste😉 Als ik zo vrij mag zijn nog een vraag te stellen: gaat het abonnement in op de dag dat de simkaart wordt geleverd of pas bij actief gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen superstunt toch? Voor 2,50 meer zit je op het KPN netwerk met Telfort. Dan heb je 150min, 100sms en 500mb internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:40:
Even voor de duidelijkheid: Iedereen die met de actie heeft meegedaan (via de pagina heeft besteld) en in december het abonnement nog gebruikt heeft gewoon recht op de cashback. Het was misschien niet heel handig maar we draaien niets terug of iets dergelijks :-)

Ulco (namens Ben)
Bedankt Ulco voor de duidelijkheid.
Kun je ook aangeven hoe we terug kunnen zien of we daadwerkelijk die cashback krijgen?
Krijgen we daar een mail over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Op? Ik kan anders nog gewoon bestellen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Torrentus: Slim ;-)

@objectief2: Je moet hem gebruiken (lees: bellen of sms'en / internetten).

@ChicaneBT: Voor 12 euro in de maand heb je bij ons 300 min/sms en 500 MB internet, da's nog voordeliger...

@sattertje: Is niet gepland maar ik zal even kijken of daar iets mee te doen is!

@D4NG3R: Bestellen kan altijd maar ons geld om de cashback te betalen is op ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Jammer. Ben net 2 weken geleden overgestapt naar Ben en mijn (maandelijks opzegbaar) abonnement gaat de 24ste in. Hoop dat ik zomaar verrast word in januari :).

[ Voor 3% gewijzigd door Suli op 08-12-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
D4NG3R schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:01:
Op? Ik kan anders nog gewoon bestellen. :O
ja klopt niet helemaal.

Als je op de link klikt kom je of op de actiepagina, of je krijgt de op-pagina of een 404 error.

https://www.ben.nl/SUPERSTUNT
Deze doet 't nog

(via Pepper waar ze er ook veel reacties bij hebben staan die misschien nuttig zijn: http://nl.pepper.com/aanb...-only-abonnement-ben-3792)

[ Voor 31% gewijzigd door sambalbaj op 08-12-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jymy
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
als je op de actiepagina komt, is Ben wel verplicht om de cashback te betalen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
heel leuk ulco van ben maar er staat toch echt nergens dat je daadwerkelijk de cash back krijgt op geen een mail ik vind dat dit wel per mail verzonden mag worden om misverstanden te verkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvisser
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03-2021
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:40:

Ulco (namens Ben)
cangri schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:43:
heel leuk ulco van ben maar er staat toch echt nergens dat je daadwerkelijk de cash back krijgt op geen een mail ik vind dat dit wel per mail verzonden mag worden om misverstanden te verkomen
Inderdaad, en dan het liefst binnen 14 dagen anders is onze bedenktijd ook al direct over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
cangri schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:43:
Ben ik t mee eens.
Máár als je de actievoorwaarden leest, kun je ook nog geen cashback verwachten.
Pas als je geactiveerd bent op het netwerk heb je er recht op.
Als ze in de bestellingmail gaan zetten dat je al cashback krijgt, klopt de actie niet meer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
marijn65 schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:47:
[...]

Ben ik t mee eens.
Máár als je de actievoorwaarden leest, kun je ook nog geen cashback verwachten.
Pas als je geactiveerd bent op het netwerk heb je er recht op.
Als ze in de bestellingmail gaan zetten dat je al cashback krijgt, klopt de actie niet meer :9
is toch niet zo lastig om de voorwaarde bij de actie te vermelden in de mail?? :O :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Hmm, ik had ook mee gedaan aan deze actie maar nu zie ik op de bevestiging dat het abonnement ineens anders is dat wat ik besteld heb (+€3,50 voor 1000 smsjes). Vraag me dus af of ik ook goed verwerkt ben voor de cashback.
Helaas kun je op dit moment geen bericht sturen via de website :(

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:47
Ik Ben opgelicht, serieus wie doet er nou zoveel moeite voor 18 euro.

[ Voor 60% gewijzigd door NotSoSteady op 08-12-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Edit: Heb em besteld.. aangezien het via de actiepagina is (heb screenshot gemaakt vóór het bestellen). :)

@gintou/Ulco: Ik kan er van uit gaan dat iedereen die besteld heeft (via de actiepagina) wel gewoon zijn cashback krijgt?

[ Voor 217% gewijzigd door GS88 op 08-12-2014 16:06 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
NotSoSteady schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:41:
Ik Ben opgelicht, serieus wie doet er nou zoveel moeite voor 18 euro.
Ik ging serieus met mn vinger naar mijn beeldscherm om de vlieg weg te slaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
cangri schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:49:
[...]

is toch niet zo lastig om de voorwaarde bij de actie te vermelden in de mail?? :O :+
Neeoké, enkel de voorwaarden zou kunnen inderdaad. Daarom ben ik het ook wel met je eens.
Alleen ze kunnen niet vermelden: je krijg cashback (even kort door de bocht gezegd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Top! 1 maand abotje besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPersia
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-03-2023
Uhmmm ik heb net contact gehad met de Live chat, en ze zeggen:

Jessica (Verkoopadviseur): at 16:34:52
Deze aanbieding kunt u helaas geen gebruik meer van maken.
Me: at 16:35:26
De Link doet het gewoon? ( https://www.ben.nl/SUPERSTUNT )
Jessica (Verkoopadviseur): at 16:36:14
U zag als het goed is net ook dat het uitverkocht is!
Jessica (Verkoopadviseur): at 16:36:25
Dus kan ik u niet meer mee helpen.
Me: at 16:37:03
Er staat nergens dat het uitverkocht is
Me: at 16:37:12
https://www.ben.nl/SUPERSTUNT

En voor de rest geen reactie meer gehad, gewoon ignore :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
hij is om 12:30 uitverkocht dus alle bestellingen daarvoor krijgen het die daarna helaas pech!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:49
ik zie nergens staan op https://www.ben.nl/SUPERSTUNT dat het uitverkocht is.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
ik zou deze gokje niet wagen want vanaf 12:30 hebben de mensen die zich aanmelden gewoon pech! maar goed :+ ik denk dat ik de actie zoiezo laat liggen een beetje hoofdpijn sessie wel actief nog in januari. dan zeg ik maar je moest actief zijn in december toch? ja volgens de actie voorwaarden wel maar in januari krijg je een mail met de cashback...... dan word alles duidelijk bla bla dus ik laat het lekker links liggen teveel gedoe voor een klein bedrag O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
cangri schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:56:
[...]

ik zou deze gokje niet wagen want vanaf 12:30 hebben de mensen die zich aanmelden gewoon pech! maar goed :+ ik denk dat ik de actie zoiezo laat liggen een beetje hoofdpijn sessie wel actief nog in januari. dan zeg ik maar je moest actief zijn in december toch? ja volgens de actie voorwaarden wel maar in januari krijg je een mail met de cashback...... dan word alles duidelijk bla bla dus ik laat het lekker links liggen teveel gedoe voor een klein bedrag O-) O-)
het lijkt me normaal dat ze je niet meer laten bestellen via die pagina als het uitverkocht is..?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Wat een onzin. Als je nu via die link besteld krijg je gewoon een bevestiging. Aan die mededeling dat iedereen vanaf 12:30 deze deal misloopt heb ik (en alle andere die via die link bestellen) echt geen boodschap. Hoe moet je dat weten? Haal gewoon de deal uit de lucht als het is afgelopen...

Afijn, we zien wel hoe het gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Zeg ook alvast op, tegen 8 januari 2014. En dan activeren op 31 december, dan betaal je maar 9 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
haribold schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:26:
Zeg ook alvast op, tegen 8 januari 2014. En dan activeren op 31 december, dan betaal je maar 9 dagen.
Hoe zeg je op zonder nummer? In de bevestigingsmail staat alleen een ordernummer. De sim kan ik volgens de mail pas over een paar dagen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
Gewoon met je naam, adres, verwijzend naar het abonnement dat hoort bij het ordernummer... dan is het voor Ben toch duidelijk om welk abonnement het gaat? Flauwekul als dat je niet zonder telefoonnummer zou kunnen opzeggen moet je gewoon van de hand wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Krijg net een mailtje van BEN met daarin de tekst: "Welkom bij Ben. Ik vind het leuk dat je voor mij hebt gekozen! Inmiddels heb je mijn simkaart pakket ontvangen. Hiermee kun je vanaf nu bellen en gebeld worden met Ben. Ook heb je nu toegang tot je eigen persoonlijke ‘Ik Ben’ pagina via www.ben.nl/inloggen. "

En nog wat meer.
Maar ik heb nog helemaal niks ontvangen.. haha.
-
Zal dan vandaag wel komen neem ik aan.

[ Voor 12% gewijzigd door marijn65 op 09-12-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Hier hetzelfde mailtje. Ze zijn er snel bij iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Jep, en de postbode ook. Want het pakketje haal ik net uit de brievenbus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:10
haribold schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:26:
Zou dit werken, en betaal je dan ook maar 1 maand in plaats van twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Leetness schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:13:
[...]

Het staat ook in mijn mailtje!
Kijk maar:
[b]Informatie over je eerste factuur[/b]
Houd er wel rekening mee dat in de eerste maand van je abonnement de kosten naar verhouding worden berekend. Als je bijvoorbeeld op de 15e klant wordt van Ben ontvang je minuten/sms’jes/mb’s vanaf de 15e tot het einde van die maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Het is mij nog niet helemaal duidelijk wanneer je abo nou precies in gaat.
Op moment van ontvangen of op moment voor het eerst sim actief op netwerk?

En kan je met zo'n toegangscode voor "Ik Ben" ook al opzeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

Leetness schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:13:
[...]

Opzegtermijn is 1 mnd. Indien het net zo werkt als bij Tele2 (en als ik zo lees dan werkt het zo).
Dan betaal je naar ratio. Dus zeg 5 dagen na ingaan op dan betaal je 1 maand en 5 dagen. Het minimum van 1 maand blijft naar mijn idee wel gewoon bestaan. Zeg je dus direct op dan betaal je hoogstens 1 maand en 1 dag.

Edit:
Ingangsdatum contract staat op 6 december bij mij:
Gaat in: per direct
Tekendatum: 6 december 2014

Edit 2: En gebeld / opgezegd
Gaat naar ratio, abo loopt tot en met 9-1-2015
Betaling is dus voor 1 maand en 3 dagen.
Klantenservice lijkt overigens prima, het was allemaal binnen 1 minuut en 30 seconden geregeld :+
Aangegeven dat ik het abonnement na de 9e niet meer nodig had ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2PPtj7Ml.png

[ Voor 30% gewijzigd door RobertowNL op 09-12-2014 13:43 . Reden: Aanvulling toegevoegd. ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:10
Heeft er iemand zijn abonnement al opgezegd, en hoe ging dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Nog niet, weet niet eens of het al kan als je nog niet eens bent geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Geen probleem. Voor de mensen die de simkaart vandaag hebben ontvangen: je betaalt tm 10-1-2015 a.s. als je vandaag opzegt. Activeren is niet nodig om op te zeggen☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Oke nice. En dan activeren op 30 of 31 december dus.

Dan betaal je nog niet eens €20,45 zoals iedereen in eerste instantie dacht! haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Dat durf ik niet te zeggen, want mij werd wel verteld dat het vanaf vandaag actief is. Ondanks dat ik toen nog niet had geactiveerd😉 Ik betaal dus vanaf 9-12 tot 10-1, met liefde. En als het bevalt dan kan ik het zelfs voor 10-1 ongedaan make en door laten lopen indien de cashback er dan nog niet is
😉

[ Voor 40% gewijzigd door objectief2 op 09-12-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Hebben jullie ook een vorm van bevestiging gehad in de mail tav de cashback? Met de mail die ik ontvangen heb is het niet te achterhalen of er een normale sim only besteld is of dat er is deelgenomen aan de superstunt actie.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
melk0r schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:24:
Hebben jullie ook een vorm van bevestiging gehad in de mail tav de cashback? Met de mail die ik ontvangen heb is het niet te achterhalen of er een normale sim only besteld is of dat er is deelgenomen aan de superstunt actie.
Niemand helaas..
Maar je kan het bij de klantenservice vragen volgens mij.
Zij kunnen zien of je het via die desbetreffende link heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
marijn65 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:27:
[...]

Niemand helaas..
Maar je kan het bij de klantenservice vragen volgens mij.
Zij kunnen zien of je het via die desbetreffende link heb besteld.
Volgens mij kan de klantenservice dit niet zien, althans niet bij mij.
Hoor graag als het bij iemand anders wel zichtbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvisser
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03-2021
sattertje schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:35:
[...]

Volgens mij kan de klantenservice dit niet zien, althans niet bij mij.
Hoor graag als het bij iemand anders wel zichtbaar is
Je moet het even op facebook vragen, dat werkte bij mij. Kwam er op neer dat iedereen die voor 12:30 besteld heeft geluk heeft, de rest pech. Ze zeggen wel "Ziet er naar uit" dus het is niet zeker.

Voor de liefhebbers:
Bedankt voor je aanvullende gegevens.
Uit mijn gegevens blijkt dat je om 14:30 uur een bestelling hebt geplaatst. Om 12:30 uur was de actie al uitverkocht.
Het ziet er naar uit dat je geen geld terug zult ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
markvisser schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:38:
[...]

Je moet het even op facebook vragen, dat werkte bij mij. Kwam er op neer dat iedereen die voor 12:30 besteld heeft geluk heeft, de rest pech. Ze zeggen wel "Ziet er naar uit" dus het is niet zeker.

Voor de liefhebbers:

[...]
Dus dat zou dan inhouden dat ook degene die niet via de speciale link in het weekend dezelfde sim heeft aangevraagd ook een cashback krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We werken eraan om alle 'deelnemers' een mail te sturen. Met een beetje geluk vandaag, anders morgenochtend. Aangezien het verwijderen van de actiepagina in eerste instantie blijkbaar niet goed gelukt was zijn we wat dat betreft flexibel (dus niet tot 12.30 of zo).

Heb je niet via de actiepagina besteld dan kom je sowieso niet in aanmerking voor de cashback.

Ulco (& Ben natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Oké, dan wacht ik iig die mail even rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
Je betaalt dan maar 9 dagen in plaats van 1 maand of 2 maanden. Moet je natuurlijk wel pas 31 december activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Heeft iemand al mail gehad inmiddels?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Nope. Maar wel vast opgezegd. 9 Januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Jep, mailtje.
Staat in je spambox!

Hallo,

Welkom bij Ben!

Bedankt dat je hebt meegedaan met de Ben Superstunt actie. De actie houdt in dat je medio januari 50 euro van mij ontvangt.
Ik gebruik hiervoor het rekeningnummer van je aanmelding, daar hoef je dus verder niets voor te doen.

Wel is het belangrijk dat je aan onderstaande voorwaarden voldoet:

1. Activeer je simkaart:

* Volg de instructies uit de begeleidende brief en e-mail bij de Sim only die je thuisgestuurd krijgt.

2. Zorg dat je in december 2014 tenminste 1x een uitgaand gesprek hebt gehad.

Bij vragen kun je altijd contact opnemen met acties@telefonie-service.nl <mailto:acties@telefonie-service.nl> .

Groeten,

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hierbij de herhaling van de Actievoorwaarden zoals eerder genoemd op www.ben.nl/superstunt.

"Bij het aangaan van deze actie ga je akkoord met de Actievoorwaarden.
1. Deze actie is alleen voor niet-Ben-klanten.
2. Het abonnement moet in december 2014 in gebruik genomen worden.
3. De cashback wordt betaald op het moment dat je actief bent op het Ben netwerk.

Let op! Vanaf het moment dat je klant bent kun je binnen je Ik Ben account altijd je bundel verhogen.”

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 00:22
Is wel riskant voor de mensen die hun abonnement reeds hebben opgezegd. Het abonnement moet nog actief zijn als ze de betaling (medio januari) doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Geen12 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:54:
Is wel riskant voor de mensen die hun abonnement reeds hebben opgezegd. Het abonnement moet nog actief zijn als ze de betaling (medio januari) doen.
Daar is niets riskants aan. Als de cashback rond de beeindigingsdatum nog niet is bijgeschreven dan annuleer je gewoon de beëindiging. Edit: dit was begin januari volgens de actievoorwaarden dus dit hebben ze wel achteraf veranderd. Hoe dan ook. Actievoorwaarden gelden en daarin stond begin januari ;)

[ Voor 17% gewijzigd door objectief2 op 10-12-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy1401
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18:23
Ik heb zojuist gebeld met de klantenservice van Ben, maar mij werd verteld dat als ik het abonnement nu zou opzeggen, dat ik dan geen recht heb op de 50 euro retour... Dan maar even wachten tot half januari..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
timovdbrink schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:15:
Ik heb zojuist gebeld met de klantenservice van Ben, maar mij werd verteld dat als ik het abonnement nu zou opzeggen, dat ik dan geen recht heb op de 50 euro retour... Dan maar even wachten tot half januari..
Die klantenservice zit echt niet op 1 lijn.. ze zeggen allemaal iets anders.
Tegen mij vertelden ze dat ik het wel kon krijgen (en heb gister opgezegd) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
vanaf www.telefonie-service.nl verzonden
Dat linkt door naar Ben.nl.
Staat op naam van Mobiel 2012 B.V. uit Zeewolde

[ Voor 194% gewijzigd door sambalbaj op 10-12-2014 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Ik had voor nummerbehoud gekozen.. moet ik nou eigenlijk de nieuwe simkaart (ben) gebruiken, of de oude en dat daar Ben vanzelf opkomt? :?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

De nieuwe.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Pagina: 1 2 Laatste