?sambalbaj schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:26:
vanaf www.telefonie-service.nl verzonden
Dat linkt door naar Ben.nl.
Staat op naam van Mobiel 2012 B.V. uit Zeewolde
Je krijgt het zolang je in december minimaal 1 telefoontje hebt gepleegd. Dat lukt iedereen binnen het opzegtermijn, dus dat moet geen probleem zijn ook al zeggen ze andersmarijn65 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 17:06:
[...]
Die klantenservice zit echt niet op 1 lijn.. ze zeggen allemaal iets anders.
Tegen mij vertelden ze dat ik het wel kon krijgen (en heb gister opgezegd)
Kreeg nu dit berichtje:
Dag Marijn,
Als je je simkaart deze maand activeert, en hem vervolgens ook weer opzegt dan is dat jouw keuze. Je ontvangt dan nog steeds de € 50,00. Er staat namelijk niet in de actievoorwaarden vermeld dat je je abonnement niet mag opzeggen waardoor je geen recht meer hebt op de € 50,00 cashback.
De groeten van Ben
Dag Marijn,
Als je je simkaart deze maand activeert, en hem vervolgens ook weer opzegt dan is dat jouw keuze. Je ontvangt dan nog steeds de € 50,00. Er staat namelijk niet in de actievoorwaarden vermeld dat je je abonnement niet mag opzeggen waardoor je geen recht meer hebt op de € 50,00 cashback.
De groeten van Ben
Maar zolang je je simkaart nog niet hebt heeft opzeggen nog niet echt zin lijkt mij. Het abo is immers nog niet ingegaan.
Maar opzeggen kan al wel vast. Dan ben je er in ieder geval eerder vanaf.Freakster86 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:47:
Maar zolang je je simkaart nog niet hebt heeft opzeggen nog niet echt zin lijkt mij. Het abo is immers nog niet ingegaan.
Nou opzeggen kon dus nog niet.
20 minuten geleden sim ontvangen van koerier, maar stond nog niet als ingegaan in het systeem bij de klantenservice. Dat kon tot 24u duren. Nummer staat ook nog als 'niet bekend' dus account aanmaken gaat ook nog niet.
20 minuten geleden sim ontvangen van koerier, maar stond nog niet als ingegaan in het systeem bij de klantenservice. Dat kon tot 24u duren. Nummer staat ook nog als 'niet bekend' dus account aanmaken gaat ook nog niet.
[ Voor 18% gewijzigd door sambalbaj op 11-12-2014 12:45 ]
Volgens mij is het ingaan van het abonnement geen voorwaarde voor het kunnen opzeggen. Waar is dat immers overeengekomen?
Simkaart binnen en even ingelogd op mijn ben pagina. Dan blijkt dat het abonnement gisteren al is ingegaan, terwijl de simkaart vandaag pas is binnen gekomen. Beetje raar als je het mij vraagt.
Afijn, gelijk maar opzeggen. Ik zie daarvoor geen optie op mijn Ben pagina. Volgens hun faq moet je een 0900 bellen... Altijd fijn.
Bij de simkaart zat 2x een contract met voorwaarden. Er stond alleen nergens dat je nog een contract getekend terug moet sturen. Is het zo in orde of moet ik er één ondertekend terug sturen?
Afijn, gelijk maar opzeggen. Ik zie daarvoor geen optie op mijn Ben pagina. Volgens hun faq moet je een 0900 bellen... Altijd fijn.
Bij de simkaart zat 2x een contract met voorwaarden. Er stond alleen nergens dat je nog een contract getekend terug moet sturen. Is het zo in orde of moet ik er één ondertekend terug sturen?
Zo werkt het bij tele2 ook, was ik ook al 2 dagen kwijt voordat ik kon opzeggen. Maar goed om nu voor 60 cent te gaan zeurenFreakster86 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 17:52:
Simkaart binnen en even ingelogd op mijn ben pagina. Dan blijkt dat het abonnement gisteren al is ingegaan, terwijl de simkaart vandaag pas is binnen gekomen. Beetje raar als je het mij vraagt.
Had ook 2 contracten, zover ik zie /weet zijn beiden gewoon voor de eigen administratie.
Opzeggen kan inderdaad alleen via het 0900 nummer (35ct per gesprek)
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Ik meen mij te herinneren dat het wettelijk is vastgelegd dat je een abonnement moet kunnen beëindigen middels dezelfde methode als je hem hebt aangevraagd.RobertowNL schreef op donderdag 11 december 2014 @ 18:52:
[...]
Opzeggen kan inderdaad alleen via het 0900 nummer (35ct per gesprek)
Contract hoef je inderdaad niet op te sturen, is niet noodzakelijk.
Maar dien je eigenlijk wel zelf te ondertekenen. Geen consequenties als je het niet doet maargoed
Maar dien je eigenlijk wel zelf te ondertekenen. Geen consequenties als je het niet doet maargoed
Ik heb het gewoon via facebook gedaan.SilenceMurderer schreef op donderdag 11 december 2014 @ 19:09:
[...]
Ik meen mij te herinneren dat het wettelijk is vastgelegd dat je een abonnement moet kunnen beëindigen middels dezelfde methode als je hem hebt aangevraagd.
Voor de mensen die rond 10 januari Ben hebben opgezegd: houd in de gaten of de cashback deze week op je rekening binnen komt. Er wordt alleen betaald bij actieve aansluitingen. Evt met de ks bellen en op een later moment opzeggen is een optie indien het bedrag nog niet binnen is:)
De uitbetaling moet in het begin van de maand zijn.(zie eerder screenshot )
In mijn wereld is er een verschil tussen begin - midden - eind v/d maand.
Persoonlijk word ik de 17de eraf geknikkerd uit veiligheidsoverwegingen.
In mijn wereld is er een verschil tussen begin - midden - eind v/d maand.
Persoonlijk word ik de 17de eraf geknikkerd uit veiligheidsoverwegingen.
Maak nu een maand gebruik van de sim en er is nog geen euro bij me afgeschreven ( of bij geschreven ? ) meer mensen waarbij ben niet heeft geincasseerd?
Hier idem dito, zowel geen bij- als afschrijving gehad.
Hier loopt het abonnement tot 13 januari... even in de gaten houden komende dagen.
Eerder staat juist dat ze iedereen gaan uitbetalen?objectief2 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:02:
Voor de mensen die rond 10 januari Ben hebben opgezegd: houd in de gaten of de cashback deze week op je rekening binnen komt. Er wordt alleen betaald bij actieve aansluitingen. Evt met de ks bellen en op een later moment opzeggen is een optie indien het bedrag nog niet binnen is:)
Maar we gaan het zien!
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Die voorwaarde is nieuw. Stond niet in mijn e-mail. Mijn contract loopt tot 2 Februari.objectief2 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:02:
Welkom bij Ben!
Bedankt dat je hebt meegedaan met de Ben Superstunt actie. De actie houdt in dat je medio januari 50 euro van mij ontvangt.
Ik gebruik hiervoor het rekeningnummer van je aanmelding, daar hoef je dus verder niets voor te doen.
Wel is het belangrijk dat je aan onderstaande voorwaarden voldoet:
Activeer je simkaart:
Volg de instructies uit de begeleidende brief en e-mail bij de Sim only die je thuisgestuurd krijgt.
Zorg dat je in december 2014 tenminste 1x een uitgaand gesprek hebt gehad.
Bij vragen kun je altijd contact opnemen met acties@telefonie-service.nl.
Groeten,
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hierbij de herhaling van de Actievoorwaarden zoals eerder genoemd op www.ben.nl/superstunt.
"Bij het aangaan van deze actie ga je akkoord met de Actievoorwaarden.
1. Deze actie is alleen voor niet-Ben-klanten.
2. Het abonnement moet in december 2014 in gebruik genomen worden.
3. De cashback wordt betaald op het moment dat je actief bent op het Ben netwerk.
Let op! Vanaf het moment dat je klant bent kun je binnen je Ik Ben account altijd je bundel verhogen.”
Lobby → Omkoping → Corruptie :P
Mijn opmerking over actieve aansluitingen komt overeen met punt 3. Anders gezegd, als je afgesloten bent dan ben je inactief en wordt er niet meer betaald😉
Edit: zoals sommigen gemeld is dat er medio januari betaald wordt zo werd aan de eersten begin januari gecommuniceerd. Screenshots aanwezig hier voor het geval dat😉
Edit: zoals sommigen gemeld is dat er medio januari betaald wordt zo werd aan de eersten begin januari gecommuniceerd. Screenshots aanwezig hier voor het geval dat😉
[ Voor 35% gewijzigd door objectief2 op 05-01-2015 18:15 ]
Heb hier ook de eerste voorwaarden + alle screenshots.
Wel gek, eens op ''ikben'' ingelogd en zie nog geen enkele factuur (klaarstaan) terwijl het de 13e al weer stopt. En de belstatus klopt ook niet:
De belstatus is bijgewerkt tot en met 6-1-2015 13:37 uur.
Ben 100 min/sms 1 mnd 0 min 0 sec gebeld + 0 sms'jes verbruikt
Heb de smsjes op mijn normale nummer nog gewoon staan en gebeld is er ook.
Dat wordt dus een gevalletje goed in de gaten houden.
Wel gek, eens op ''ikben'' ingelogd en zie nog geen enkele factuur (klaarstaan) terwijl het de 13e al weer stopt. En de belstatus klopt ook niet:
Komt dat niet doordat de nieuwe maand al is ingegaan? Of heb je in januari ook gebeld en gesmst?sambalbaj schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:14:
Even getest en dat was 'm inderdaad met de belstatus.
Alleen blijft dan natuurlijk wel staan dat een december factuur wel te verwachten viel.
Alleen blijft dan natuurlijk wel staan dat een december factuur wel te verwachten viel.
ik heb het even niet meer gevolgd de laatste tijd. Mijn abo loopt 9 januari af, maar er werd verteld dat ik gewoon nog de cashback kreeg..
Wat betreft de incasso, dit wordt pas gedaan rond februari. Dat hebben ze mij verteld. Zit behoorlijk wat tijd tussen..
Wat betreft de incasso, dit wordt pas gedaan rond februari. Dat hebben ze mij verteld. Zit behoorlijk wat tijd tussen..
same hierIUser schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 18:45:
Heb vandaag die 50 euro mogen ontvangen
Geld ontvangen. Abonnement op de eerste dag van levering opgezegd, per 17-1 wordt dit abo stopgezet.
Een belletje plegen in december zou dus al voldoen aan de cashback.
Een belletje plegen in december zou dus al voldoen aan de cashback.
Al opgezegd in december per 11-01oohh schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 22:56:
[...]
Maar hebben jullie het abonnement al opgezegd?
Mijn abonnement loopt morgen af.
Maar zojuist een mailtje gekregen dat ik deze week het bedrag krijg!
Allemaal goed gedaan dus. €30 in de pocket.
Maar zojuist een mailtje gekregen dat ik deze week het bedrag krijg!
Allemaal goed gedaan dus. €30 in de pocket.
Mooi, nog niet binnen maar dit is alvast duidelijkheid.acties@telefonie-service.nl
Ben Superstunt: Uitbetaling
Beste Ben klant,
Van harte gefeliciteerd, je hebt deelgenomen aan de Ben Superstunt actie en je voldoet aan de actievoorwaarden.
Dit betekend dat je deze week € 50,00 gestort krijgt op je rekening onder vermelding van Ben Superstunt.
Neem voor inhoudelijke vragen over je abonnement contact op met: https://www.ben.nl/klantenservice
of telefonisch 0900 - 04 01 405, 35ct per gesprek, ma t/m vr van 9:00 - 17:00 uur.
Groeten,
Half uur geleden de e-mail met bevestiging binnen, zojuist de €50 bijschrijving ontvangen. Nette afhandeling van Ben
Eens gelijk als Joosie200. Wel heeft er nog nooit een afschrijving plaats gevonden m.b.t. aansluitkosten etc.
Verwijderd
Dat wordt pas verwerkt rond februari. Werd bij het opzeggen aangegeven.Said Ben Salah schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:04:
Eens gelijk als Joosie200. Wel heeft er nog nooit een afschrijving plaats gevonden m.b.t. aansluitkosten etc.
idemJoosie200 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:19:
Half uur geleden de e-mail met bevestiging binnen, zojuist de €50 bijschrijving ontvangen. Nette afhandeling van Ben
Blijkbaar weten we pas eind februari wat het nou precies opgeleverd heeft.
Cashback was keurig begin deze maand binnen en nu gaan ze een eerste bedrag afschrijven. Helaas kan je de factuur via 'mijnben' niet inzien (inloggen kan nog, maar verder zie je niets) dus gok ik dat dit aansluitkosten en eerste deel is (iets meer dan halve maand) en er in februari nog een stukje volgt. Verder alweer keurig afgesloten al kreeg ik daarna nog wel een 'welkom nieuwe klant enquête'.
Cashback was keurig begin deze maand binnen en nu gaan ze een eerste bedrag afschrijven. Helaas kan je de factuur via 'mijnben' niet inzien (inloggen kan nog, maar verder zie je niets) dus gok ik dat dit aansluitkosten en eerste deel is (iets meer dan halve maand) en er in februari nog een stukje volgt. Verder alweer keurig afgesloten al kreeg ik daarna nog wel een 'welkom nieuwe klant enquête'.
Hier moet ik iets van 17 euro betalen voor het eerste gedeelte van de maand (11-31 december). Daarna nog een keer 01-11 januari.sambalbaj schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:25:
Blijkbaar weten we pas eind februari wat het nou precies opgeleverd heeft.
Hier ook, zit 1 dag na jou.
15 euro Shopkorting was vandaag ook nog goedgekeurd.
Netto resultaat bij precies 1 maand zou dan 44,55 worden.
15 euro Shopkorting was vandaag ook nog goedgekeurd.
Netto resultaat bij precies 1 maand zou dan 44,55 worden.
Goed, we kunnen nu de balans opmaken na de laatste afschrijving.
Ben heeft in totaal afgeschreven: 21,57 (9,95 aansluitkosten + 11,62 abo)
Bankrekening bevestiging: 0,01
Totale kosten: 21,58
Cashback: 50
Shopkorting: 15
Totale inkomsten: 65
65 - 21,58 = 43,42 (opbrengst Ben Superstunt)
Blijkbaar hebben ze een paar dagen meer dan een maand berekend a 1,12.
Maar goed, het leek een beetje te mooi om waar te zijn (gratis geld actie) maar de afhandeling was uiteindelijk gewoon goed en het bleek een profijtelijke nette actie van Ben.
Ben heeft in totaal afgeschreven: 21,57 (9,95 aansluitkosten + 11,62 abo)
Bankrekening bevestiging: 0,01
Totale kosten: 21,58
Cashback: 50
Shopkorting: 15
Totale inkomsten: 65
65 - 21,58 = 43,42 (opbrengst Ben Superstunt)
Blijkbaar hebben ze een paar dagen meer dan een maand berekend a 1,12.
Maar goed, het leek een beetje te mooi om waar te zijn (gratis geld actie) maar de afhandeling was uiteindelijk gewoon goed en het bleek een profijtelijke nette actie van Ben.
Hier totaal 22,15 afgeschreven. Alleen nog wachten op CashbcackXL.
Shopkorting heeft 't al uitgekeerd?
Shopkorting heeft 't al uitgekeerd?
Ja, eind januari goedgekeurd (zie hierboven) en inmiddels uitbetaald.