Vorige jaren Steam sale topics langs zien komen en er nu geen kon vinden.
Het is weer zo ver! de steam sale is weer bijna begonnen, zijn er nog games die je wil hebben, al heb gekocht, of ga je veelte veel geld uitgeven aan games die je eigenlijk nooit gaat spelen.
Deel de hidden deals met elkaar en ik vind ook dat, net als met de ibood hunt (
), slowchat is toegestaan. (disclaimer ik ben geen mod
)
Uit het oude topic gejat:
Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen:
Als Game X op dit moment Daily Deal, Flash sale of Community's Choice is wordt het niet meer goedkoper. Wanneer dat niet het geval is kan het nog goedkoper worden. Het slimst is dan tot de laatste dag van de sale te wachten, als het uiteindelijk niet meer goedkoper is geworden kun je het dan alsnog kopen.
Zie ook:
Een uitleg voor de steam-sale-maagden door TotalBiscuit
Het is weer zo ver! de steam sale is weer bijna begonnen, zijn er nog games die je wil hebben, al heb gekocht, of ga je veelte veel geld uitgeven aan games die je eigenlijk nooit gaat spelen.
Deel de hidden deals met elkaar en ik vind ook dat, net als met de ibood hunt (
Uit het oude topic gejat:
Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen:
- PC game aanbiedingen die niet bij de Steam Summer Sale horen: PC Budget Gaming topic
- Ruilen van (en alle informatie over) Trading Cards: Steam Trading Cards
- Ruilen van alles behalve Trading Cards: Steam Trading Topic
- Weggeven van keys, passes etc.: Geef hier je game vouchers weg!
- om te vergelijken met online resellers kwa prijs Online Gamekeys kopen - Deel II
- Geen vragen over wat steamcards inhouden en hoe deze werken, kijk daarvoor in het Trading Cards topic!
- Handel 4-packs af per PM, dit is hier niet toegestaan van de mods
- Lijstje met de aangekochte games mogen na de sale, niet tijdens de sale.
- Niet continu klagen over hoe slecht de sale volgens jouw mening is
Als Game X op dit moment Daily Deal, Flash sale of Community's Choice is wordt het niet meer goedkoper. Wanneer dat niet het geval is kan het nog goedkoper worden. Het slimst is dan tot de laatste dag van de sale te wachten, als het uiteindelijk niet meer goedkoper is geworden kun je het dan alsnog kopen.
Zie ook:
Een uitleg voor de steam-sale-maagden door TotalBiscuit