Korte antwoord is ja. Hij leert hoe lang het duurt om je huis te verwarmen en zal dus vooraf aanspringen om de temperatuur op tijd goed te hebben. Maar dit kan een aantal weken duren.
Sowieso moet je bepalen of je gedurende die weken elke ochtend je thermostaat aanpast en zo het schema i
nleert, of dat je een handmatig schema aanmaakt.
TommyGun schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:12:
[...]
Hij springt inderdaad automatisch op Eco met behulp van Auto Away, maar dan slaat 'ie nog steeds volgens schema aan (dus terug naar Verwarmen). Dat lijkt me op zich ook wenselijk aangezien je het warm wil hebben als je thuis komt. Ik kan 'm via de app dus wel op Uit zetten, dan doe ik dat wel.
Dat is dus 1 van de grootste nadelen aan Eco.

Voorheen had je Auto-away, Away en Uit. Kwam je een avondje later thuis, dan zette je hem gewoon op away. Maar je kan niet switchen van Eco naar Eco, want dat is nu 1 setting. Alleen de ene keer is het op basis van auto-away en de andere keer op basis van away. Uit is nu het enige werkende alternatief.
En dan "verkopen" ze de nieuwe Eco mode als "optische aanpassing en nog meer energie besparen". Niet dus, het werkt prut.