Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik nomineer Wouter Noordzij. Deze jongen gaat de komende maanden een ontzettende rot klus tegemoet zien. Daarom verdient hij de Motorola Moto X als kleinigheidje om blij over te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejaylethal
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-08 09:15
Ik nomineer mijn vriendin Nikki. Na haar afstuderen heeft zij vier maanden lang, elke dag van 's ochtends tot 's avonds, gesolliciteerd naar een baan. Maar als communicatiewetenschapper is dat niet zo gemakkelijk, en afwijzing na afwijzing stroomden binnen. Overal werd gesolliciteerd, van Nijmegen tot Amsterdam en van Den Bosch naar Den Haag. Het is erg hard werken om telkens weer een specifiek op een baan geschreven brief te schrijven, hier gaan uren in zitten. En als je dan telkens te horen krijgt dat je niet eens op gesprek mag komen, dan is dat erg vervelend. De keren dat zij op gesprek mocht komen gingen erg goed. Totdat zij bij de laatste twee overgebleven kandidaten was: tot twee keer toe koos het bedrijf voor de ander.
Na vier maanden lang ploeteren was het dan zover: eindelijk kon ze weer op gesprek komen en na drie rondes was het nu wel raak. Sinds november kreeg zij een baan, aan de andere kant van Nederland in Amsterdam. Elke dag 2x 2 uur in de trein, en vaak genoeg ook nog wat uurtjes vertraging er overheen. De afgelopen weken zijn dan ook erg zwaar voor haar. Nu hebben we hard naar een huisje in Amsterdam gezocht en nu gaan we van Nijmegen naar Amsterdam verhuizen. Voor haar betekent dit eindelijk minder reistjid, maar tegelijkertijd ook weer een enorme uitgavenpost. Sowieso de ongelofelijk hoge huur, twee maanden borg en kluskosten. Maar ook onze oude bank paste niet door het trappengat, en zo is al ons spaargeld er nu doorheen.
Tot overmaat van ramp begint haar telefoon (HTC One S) het nu toch echt te begeven. De camera wil niet meer, de batterij heeft weinig sap meer over en de software rolt voor geen meter meer. Maar, geld om een nieuwe te kopen is er nu dus echt even niet! Daarom verdient mijn lieve vriendin Nikki het heel erg om deze mooie Motorola Moto X te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleus
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:53
Ik nomineer mijn vriendin
Zij is nu een half jaar in Zweden zit voor de studie en straks weer een half jaar weg is naar Engeland voor stage.
Op dit moment moet ze het doen met een Motorola XT910 waarvan de batterij het net een halve dag vol houdt. En zo traag is dat het opstarten nog niet klaar is voordat de batterij half leeg is.

Het zou dan ook echt geweldig zijn als ik haar met kerst hiermee kan verrassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayfano
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-09 17:44
Ik nomineer mijn moeder.

Ze heeft nooit een goede smartphone gehad, altijd afdankertjes, ze loopt nu nog met een LG optimus L7 waar ze mee loopt te gooien. Ze heeft niet echt het geld om een goede te kopen, maar wel heeft ze er eentje nodig in verband met een slechte computer thuis en haar werk.

Ze verdient echt een cadeautje, ze doet alles voor iedereen en staat altijd voor iedereen (waaronder mijn broertje, zusje, mijn vader en ik) klaar en ik gun het haar echt enorm!

[ Voor 7% gewijzigd door rayfano op 02-12-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Ik nomineer mijn lieve vrouw, omdat ze al tijden met mijn afdankertjes rondloopt en ze toch echt het beste verdiend. Ze staat altijd voor iedereen klaar als er hulp nodig is, zelfs in het weekend om 4 uur 's ochtends, zeker voor haar zieke grootouders en haar moeder die al tijden aan het tobben is met haar gezondheid. en ze weet dan toch het huishouden nog perfect te runnen met 2 kleine kinderen. Ik BEN dan ook erg gelukkig met haar.

[ Voor 17% gewijzigd door reyals op 02-12-2014 11:22 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:56

Wvr

Ik nomineer mijn moeder, Ze koopt nooit een nieuwe telefoon, en ze wil wel eens zo nieuwe telefoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usernametaken
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 11:35
Ik nomineer mijn ma.

Als tweaker moet ik vaak mijn familie bijstaan bij ict problemen. Meer dan eens ook met problemen waarbij ik een maand eerder al heb geholpen. Echter, nooit bij mij moeder! Ze verbaast me hoe snel ze IT zaken oppikt en wat ze zichzelf allemaal aanleert. Zo heeft mijn pa onlangs een tablet gekocht (die dagelijks meegaat naar het werk) maar het is wel mijn moeder die er het best mee overweg kan :) De smarthphone revolutie heeft ze jamergenoeg gemist, mss is dit wel haar kans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVeugelers
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-09 18:43
Ik nomineer mijn broertje Marco, hij had de pech een klaplong op te lopen tijdens de kermis (een hele happening waar we vandaan komen) twee maanden geleden. Hierdoor lag hij in het ziekenhuis i.p.v. te stappen en te werken in het café.

Na een moeizaam herstel van een paar werken kreeg hij voor de tweede keer een klaplong. Hierdoor moest hij geopereerd worden en alweer een week in het ziekenhuis liggen. Ook mocht hij zes weken lang geen inspanning leveren, wat lastig is als je een sportopleiding volgt. Tot overmaat van ramp had hij de week van te voren zijn Note2 laten vallen waardoor het scherm kapot was. Sinds dien moet hij het doen met mijn oude Nexus.

Nu is hij sinds kort weer naar school aan het gaan en heeft hij vorige week te horen gekregen dat hij goed hersteld is. Ik nomineer hem omdat hij gewoon een super broertje is die het verdient, wie ik het gun. Ook heeft hij nu alweer lang genoeg mijn telefoon gebruikt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:04

Trackerfire

BTC HODLER

Ik nomineer mijn schoonzusje die altijd alle afdankertjes vanuit de familie krijgt ingekopt. Ze vallen van ellende nog net niet uit elkaar en zijn dus nog nét goed genoeg voor haar...

Afbeeldingslocatie: https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/images/klantenservice/toestel-en-sim/reparatie/reparatie-telefoon-kapot.jpg

Met deze gang van zaken heeft ze wel één voordeel... ze heeft zo'n beetje ieder halfjaar een spiksplinternieuwe afdanker :D er schiet me nog een voordeel te binnen. Handige bijkomstigheid is dat de telefoons wel goed zijn voor het betere smijtwerk :+

Inmiddels is ze vast zo gewend aan de afdankertjes dat ze zal moeten wennen om voorzichtig met een nieuwe om te gaan. Wellicht hebben jullie nog een extra cursusje hiervoor O-)

De nieuwste mobiel van haar is een afdankertje voor een oompje. Werkt nog prima meid :D pas wel op voor je poezelige handjes 8)7

Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/ngjsk208t/20130409_171007.jpg

Ik zeg tijd om eens een keertje nieuwigheid te proeven :o

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik nomineer een vrijwillig(st)er van verzorgingshuis de BeerenDonck in Venlo.
Zij blijven ondanks de bezuinigingen en veranderingen in de zorg toch maar steeds enthousiast en belangeloos hun tijd geven om het leven van de ouderen wat beter te maken.
Ik ga er van uit dat het voor verzorgingshuis het vrij eenvoudig is om via het lot een gelukkige te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maquis
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-05 11:08

maquis

Maak je niet te sappel........

Ik nomineer Herman de Goede. Hij heeft al zoveel telefoons versleten door dat hij alleen maar 2e hands kan kopen, mbt zijn budged, dat ik hem nu eens een nieuwe gun.

Daarnaast heb ik in moeilijke tijden altijd op hem kunnen bouwen, terwijl dit andersom niet altijd mogelijk was. I ow him big time.

GruB God

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelthee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:41
Ik wil eigenlijk mijn vriendin nomineren.

Maar na het lezen van enkele voorgaande berichten kom ik tot de conclusie dat ik/wij het zo slecht nog niet hebben.
Ik gun de prijs aan iemand anders..ik hoop dat hij goed terecht komt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik zou het leuk vinden als er toestellen naar (wat oudere) inwonertjes van Ronald McDonald Kinderfonds huizen zouden gaan. Je kunt beargumenteren dat een kind zo'n toestel nog helemaal niet nodig heeft, maar hier worden ook vaak broertjes, zusjes of vriendjes genomineerd. Bovendien lijkt mij dat juist die kinderen behoefte hebben om in contact te blijven met familie en vriendjes en vriendinnetjes. Daarnaast biedt zo'n toestel ook wat afleiding, doorgaans hebben die kinderen het al zwaar genoeg.

Ik heb hierbij niemand specifiek in gedachten, maar neem aan dat het niet al te moeilijk is om patientjes te vinden die daarmee blij gemaakt zouden kunnen worden, en die met zo'n toestel ook nog praktisch geholpen zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen1994
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-07 09:32
Ik nomineer Xafke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xafke
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-10-2023
Bij deze nomineer ik: Jurgen1994

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 13:50

3raser

⚜️ Premium member

Ik nomineer mijn vrouw omdat ze steen en been klaagt over haar veel te trage HTC Desire X. Bovendien werkt de aan-uit knop niet goed meer wat nog meer frustraties oplevert. Een Moto X zou haar humeur enorm verbeteren, en het mijne dus automatisch ook. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
appelthee schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:16:
Ik wil eigenlijk mijn vriendin nomineren.

Maar na het lezen van enkele voorgaande berichten kom ik tot de conclusie dat ik/wij het zo slecht nog niet hebben.
Ik gun de prijs aan iemand anders..ik hoop dat hij goed terecht komt!!!
Grpapig. Zelfde hier, wilde dan niet mijn vriendin nomineren, maar iemand anders die toch wel een cadeau verdient. Maar dan eigenlijk van mij :+ . Aangezien hij en ik best wel een telefoon kunnen betalen denk ik dan ook dat 't beter is een meer 'schrijnend' geval te nomineren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 07:54

Greetzel

yes you can

Ik nomineer tante Gerda, ze heeft op n slaperig moment haar Nokia Lumia 520 geprobeerd open te maken met n schroevedraaier.. Ik ben er nog steeds niet achter waarom...

Wel weet ik dat een nieuwe smartphone zeer gewenst is ivm foto's van mn kinderen over de Whatsapp.. Bedankt Ben en Tweakers voor de leuke actie, en wie weet heb ik een mooi kado voor Gerda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 09:44
Bij deze wil ik mijn zus nomineren.

Sinds maart dit jaar ben ik na een kort verblijf op de intensive care nierpatient geworden. Mijn zus melde zich meteen als mijn nier donor. Tijdens het onderzoek voor transplantatie werd er ook nog tumor bij haar gevonden en weggehaald, ondanks dat alles gaat de transplantatie in februari plaatsvinden. Graag zou ik me zus dus even in het zonnetje willen zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:16

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik nomineer mijn (ex) collega Dennis. Dennis is helaas op veelste jonge (34) leeftijd getroffen door een zware hersenbloeding. Hierdoor is hij eenzijdig verlamd geraakt en volledig arbeidsongeschikt geraakt. IT en gamen waren en zijn zijn passie. Nog steeds komt hij elke dinsdag ochtend trouw als vrijwilliger naar kantoor om het gevoel te krijgen dat hij er nog bij hoort, ookal kan hij niets doen kwa werkzaamheden. Toch is hij altijd nog bezig met technologie en speelt hij zo goed als hij dat nog kan met 1 hand nog zijn favoriete spelletjes. Vanaf het begin heb ik intensief contact gehad met Dennis en zijn familie en ik heb bewondering hoe sterk ze zijn geweest en nog steeds zijn. Aangezien hij arbeidsongeschikt is geraakt heeft het gezin het niet al te breed. Ik vind dat Dennis wel een nieuwe telefoon verdiend, al is het alleen maar om hem maar voor even blij te maken.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udend
  • Laatst online: 20-09 19:09
Bij deze nomineer ik mijn broertje. Hij heeft een paar weken geleden het display van z'n S2 in zijn broekzak gebroken.
Hij heeft het financieel niet breed en kan em niet laten repareren. Hij loopt nu met een oude nokia.

Dankje Sinterklaasje ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:41
Ik nomineer mijn vriendin Madelein.

Ze heeft de afgelopen 5 jaar keihard gestudeerd en is dan ook klaar nu. Echter liggen de banen niet voor het oprapen, zeker niet hier in het Noorden van het land.. Ze solliciteert zich suf en neemt ondertussen allerlei tijdelijke baantjes aan. Zo is ze op dit moment als promotiemedewerker aan de slag en rijdt ze half Nederland door. Ik heb erg veel respect voor haar en gun haar van harte deze mooie telefoon!

Bedankt voor deze mooie actie Ben.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik nomineer mijn vader. Hij loopt nog met een iPhone 3GS rond, maar hij weet er eigenlijk nog steeds niet goed mee om te gaan. Buiten dat heeft hij al zijn hele leven voor mij gezorgd en mij gesteund met mijn (veel te lange) schoolcarriére, dus ik vind dat hij dit cadeautje wel verdiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-08 16:43

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

Ik ga met de billen bloot en nomineer mezelf, ook al is dit tegen de regels. Ik ga iets vertellen wat niet erg gebruikelijk is op het internet, ik leg gewoon eerlijk uit hoe het ervoor staat in plaats van altijd maar te doen alsof 'alles geweldig is' (Facebook anyone?) Ik zou de Moto X dolgraag willen weggeven, dat is namelijk precies wat ik met mijn 2 vorige telefoons heb gedaan. Gratis weggegeven aan iemand die hem nodig had terwijl ik er eigenlijk nog wel geld voor kon vangen. Misschien niet heel slim achteraf maar ik zou het zo weer doen. Maar ik heb hem nu écht zelf nodig...

Feit is namelijk dat ik door foute keuzes uit het verre verleden(+-10 jaar), en een manipulatieve ex-vriendin die ik nog steeds als mede-verantwoordelijke zie, torenhoge schulden heb. Ik betaal nog steeds ruim 500 euro per maand af aan schuldeisers, en het einde is nog lang niet in zicht.

Ik heb een fatsoenlijke baan, werk hard en verdien redelijk goed. Betaal al jaren netjes mijn rekeningen maar kom door mijn verleden nog steeds met geen mogelijkheid in aanmerking voor een telefoon met abonnement. Ik zit al jaren vast aan een sim-only en moet telefoons los kopen. Wat dus in mijn situatie ook niet erg makkelijk is, ik houd bijna niks over door die gigantische schuld... Voor sanering kom ik niet in aanmerking omdat ik 'teveel' verdien, en ik 'ooit' wel eruit zal komen. Men zegt dat ik beter af ben als ik werkloos ben, want dan kom ik wel in aanmerking en kan het in 3 jaar opgelost zijn. Maar zo zit ik niet in elkaar, ik werk ervoor en ga niet mijn handje ophouden.

Nu kon ik een paar jaar geleden een 2e hands nexus i9250 kopen, en die heeft goede dienst gedaan. Maar hij is nu gewoon op. De accu houdt het ongeveer 3 tot 4 uur vol, dus ik sleep mijn oplader echt overal mee naar toe. De telefoon zit meer aan de lader dan zonder.

Elke dag rijdt ik ruim 100 kilometer naar mijn werk op een zeer file-gevoelige route. Google maps navigatie is voor mij een must, omdat deze vaak het snelst waarschuwt voor ongelukken en files.

Het probleem is alleen dat het appje tegenwoordig ruim 5 minuten nodig heeft om op te starten, en als ik hem eindelijk werkend heb, valt de app (of de hele telefoon!) regelmatig tijdens het rijden ineens weer uit. Opstarten duurt weer 5 á 10 minuten, en telefoon bedienen tijdens het rijden is ook nog eens levensgevaarlijk. Het niet-op-tijd weten waar de ongelukken en files zijn, kost me zomaar 10 uur per week, buiten de enorme reis en werktijd die ik per week al kwijt ben. Ik houd nagenoeg geen vrije tijd meer over omdat ik gemiddels tussen de 55 en 65 uur per week van huis ben. Elke week weer!

Het alarm die smorgens afgaat krijg ik bijna niet uit, omdat mijn scherm een minuut nodig heeft om wakker te worden (ironisch), en om te reageren op de aanrakingen op het touchscreen, tot grote ergernis van mijn vriendin. Iedereen is dan wakker behalve mijn telefoon...

Muziek luisteren in de auto (via de AUX) gaat niet meer, want de telefoon trekt het niet om mp3 af te spelen EN te navigeren. De CD speler in de auto is kapot en kan dus alleen nog maar radio luisteren, maar door mijn grote reis elke dag vallen de zenders om de haverklap weg omdat ik van zone naar zone rijd. Het is meer storing dan radio wat me mateloos irriteert...

Schulden, werkstress, veel onderweg zijn en die godgloeiende (vul vies woord in) files waar ik elke dag weer mee te maken heb waardoor ik nagenoeg geen tijd meer over heb voor mijn vriendin, en laat staan mezelf, maken me langzaam maar zeker vermoeid, oververmoeid zelfs.

Maar tot op heden heb ik nooit geklaagd, en doe wat ik moet doen. Hard werken, blijven lachen, en iedereen die weer eens mijn hulp nodig heeft in het weekend met hun tv/pc/laptop/tel/tablet/audio gewoon weer helpen om ze uit de brand te helpen met tijd die ik eigenlijk niet heb. Gewoon omdat ik denk en geloof in een soort van buddhisme, doe je goed dan krijg je (hopelijk) ook eens iets goeds terug.

Ik heb geboet, en boet nog steeds van fouten (niks crimineels, gewoon goedgelovig.. :( ) uit het verre verleden. Ik heb op de harde manier moeten leren dat mensen misbruik van je kunnen en zullen maken om er zelf beter van te worden. Toch staat dat me niet in de weg om mensen te blijven helpen, al zal ik dat niet snel meer doen op financieel vlak... Maar ik vind het nu wel eens tijd worden dat IK aan de beurt ben. Niet mijn vrienden of familie verdient die meevaller, ik verdien hem. Niet echt een sinterklaas en kerst gedachte, maar gewoon de harde waarheid.

Ik ben de schaamte voorbij, schulden is iets waar je niet graag over praat, vooral niet publiekelijk, maar na 10 jaar leer je vanzelf met zoiets leven. Ik heb geleerd ermee te leven, nu de mensen om mij heen nog.

Ik zou de Moto X dolgraag willen hebben omdat ik dan eindelijk weer de files kan vermijden, niet de hele dag met mijn oplader op pad hoef en ik eindelijk weer wat muziek kan luisteren in de auto, en niet meer levensgevaarlijk de telefoon hoef te bedienen tijdens het rijden. Dit zou een hoop stress wegnemen in ieder geval.

[ Voor 4% gewijzigd door Wereldreiziger op 02-12-2014 11:38 . Reden: spelling ]

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibjelot
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 10:11
Bij deze nomineer ik mijn moeder Hennie,

Altijd maar die budget toestellen, en dan ergeren aan de functies van het toestel.
Kortom tijd voor een fatsoenlijk toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 00:42
Bij deze nomineer ik:mijn moeder

Ze loopt nog altijd met een nokia toestel uit het jaar 0 en heeft helaas geen geld voor een nieuw toestel, noch een fotocamera. Ze heeft recent kleinkinderen gekregen en daar wilt ze ieder moment van kunnen genieten en niet zelf te hoeven wachten op foto's van derden. Zelf foto's, maar ook video's maken en bekijken van haar kleinkinderen, daar kan deze Moto X haar bij helpen. Ik denk dat deze actie wel een lieve opki(e)k(k)er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimitryK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 19:48
Ik nomineer mijn allerliefste vriendin. Ze heeft de afgelopen tijd heel veel problemen gehad met haar telefoons. Eerst ging de Note 2 naar z'n grootje, daarna hield haar Galaxy SII reserve er ook spontaan mee op en haar S4 geeft ook alleen maar problemen.

Helaas is er geen geld voor een nieuwe telefoon, maar ze is hard toe aan een degelijk toestel dat wél werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 13:44
Ik nomineer mijn vriendin, ze is nog altijd gelukkig met haar 4 jaar oude HTC Desire maar met een huidige batterij duur van 2,5 uur is deze echt aan vervanging toe.

[ Voor 4% gewijzigd door Cobb op 02-12-2014 11:31 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
Ik wil graag mijn vader nomineren. De man is 61jr en heeft geen cent te makken. Heeft nog steeds een 8? jaar oude Samsung D500 met zo'n schuifsysteem. Het scherm is voortaan te klein en slecht om de sms'jes te lezen. Ik krijg al jaren alle sms'jes alleen in hoofdletters! 😳 Daarbij zou internet op zijn telefoon een welkome aanvulling zijn. Eindelijk whatsappjes!

En om af te sluiten, de man heet ook nog eens Ben en heeft al jaren een sim only bij BEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riverman
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-02-2018
Ik Ben Jeroen, jij Bent Barry, mijn enige en beste broer, die mij moet missen bij het verzorgen van onze vader, terwijl ik in Spanje zit. Hopelijk kun je me met deze telefoon wat vaker bereiken.
barry.beekmans@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CanoCookie
  • Laatst online: 09-09 06:11
Ik nomineer mijn studiegenoot Roos F. (email/ adres etc. neem ik aan dat ik later kan opgeven).

Ze heeft een zware tijd achter de rug met haar familie wat deze feestdagen extra beladen maakt, daarnaast is haar telefoon toe aan vervanging en beschikt ze niet over de middelen om deze te vervangen. Daarnaast is ze 1 dag voor de bekendmaking van deze actie ook nog eens jarig.
Het gaat de moeilijkheden niet oplossen, maar het gebaar dat haar iets onverwacht toe komt/ gegund wordt en het comfort van een nieuwe telefoon zullen de feestdagen toch in een ander licht kunnen zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door CanoCookie op 02-12-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayCapone
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-08 15:17
Bij deze nomineer ik Stiello omdat hij altijd voor me klaar staat, voor wat voor reden dan ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arias45
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 10:37
Ik zou dit prachtige toestel graag willen schenken aan m,n moeder.
Alleen al het feit dat ik moet blijven uitleggen waarom ze al die King saga games niet kan spelen op der telefoon.
Bubble witch saga, Pet rescue saga, Candy crush....
Krijg nu om de dag de vraag of die al voor haar ´state of the art´ Sony Ericsson K800 te downloaden zijn.
Arme moeders zeult nu de hele dag met haar laptop over straat van 3kg om dit te kunnen spelen.
Alsjeblieft verlos ons uit ons lijden!! :'(
Een fotootje maken op dit prachtige toestel, kun je tenminste een echte foto noemen.
Die paar korrels die ik op der scherm zie, zeggen me bar weinig.
Dus tweaker Sint hoor mijn gebeden alstublieft _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rampage_III
  • Laatst online: 31-05-2024
Bij deze nomineer ik mijn dochter Hannah.
Omdat haar Huawei waar ze zelf voor gespaard heeft niet de specs heeft voor de apps en games die ze wilt draaien. Regelmatig loopt deze vast of stottert het beeld. Inmiddels Is ze een nieuwe spaaractie begonnen voor een telefoon met wat betere specs.
De nieuwe Moto X voldoet ruim aan deze voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel3673
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-10-2024
Bij deze nomineer ik http://tweakers.net/gallery/500098. Hij heeft vaak pech met z'n telefoons en is na het kapot gaan van z'n vorige telefoon echt toe aan een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Niet online
Ik nomineer een goede vriend van me, Jasper. Hij is de enige in mijn vriendenkring zonder smartphone.
De enige die nog sms gebruikt, we moeten altijd rekening met hem houden omdat hij in geen één whatsapp groep zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zita212
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-07 19:11
Ik will mijn dochter Julia (9 jaar oud) nomineren.
Ze heeft haar linkse arm gebroken Zondag 30 Nov. net onder de schouder. Met een telefoon en spelletjes kon ze makkelijker doorgaan over de pijn en ellende van deze gebeurtenis. Ze heeft well een tablet (Protab 2XXL uit 3 jaar geleden) maar die is oud en werkt niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangerBoBNL
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 20:50
Ook ik nomineer mijn moeder.
Niet dat er meer mensen haar genomineerd hebben maar wel vaker hun moeder ;)

Ze zit nu, na alle ellende van dit jaar, werkeloos en alleen, in haar flatje in deze donkere dagen met een iPhone uit het jaar 0 waar ze bijna niets meer mee kan.

Op deze manier wil ik haar toch weer een lichtpuntje geven, al dan niet met de ingebouwde zaklamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Laatst online: 19-09 14:55

Silence

Godlike

Hierbij geef ik mijn collega op, hij verdiend een nieuw toestel https://tweakers.net/gallery/225653

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MountainFarmer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 15:38
Ik nomineer mijn kameraad Siebe, ik denk alleen niet dat hij een Tweakersaccount heeft.

Ik heb hem een jaar geleden mijn iPhone 5 verkocht, maar deze is korte tijd daarna flink achteruit gegaan. De accuduur is gedaald naar een paar uur, het wifi en telefoonbereik zijn erg slecht, de telefoon is een klein stuk verbogen (blijkbaar kan de iPhone 5 dat ook), het scherm lijkt los te zitten en de telefoon is erg traag, ook na het terugzetten naar fabrieksinstellingen. Ik voel me hier behoorlijk schuldig om, gezien hij voor mijn gevoel goed werkte toen ik hem verkocht. Om deze reden wou ik hem een deel van het bedrag terug geven, omdat ik het echt lullig vind voor hem, maar een nieuwe telefoon zou helemaal geweldig zijn.

Ik hoop dat hij de telefoon wint, ik gun het hem echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentroel
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-06 20:25
Ik zou graag mijn oma willen Nomineren omdat ze op maandag altijd op me paste en altijd voor me klaar staat. Ze wil graag meegaan met de tijd en in contact blijven met de rest van de familie. Helaas moet ze het nu doen met een tweedehands iphone 3GS die een kapotte WiFi antenne heeft, barsten in het scherm heeft, een kapotte volume knop heeft, en een zeer moeilijk indrukbare homeknop heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel3
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik nomineer mijn moeder, omdat zij altijd voor anderen bezig is en zij ook wel eens een leuk cadeau verdient!

Daarnaast is haar huidige telefoon dusdanig oud dat je langer bezig bent met het opstarten van een app dan het eigenlijke gebruik ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ik nomineer mijn vrouw; onlangs bevallen van ons tweede kind, een dochter. Een geschenk voor elk ouder!

Het was een zware bevalling en niet alles in plaatjes kunnen vastleggen. Dit heeft een reden, haar iPhone 5s ging die dag stuk :(
Elk ander ouder kent het wel, je wilt alles van je pasgeboren kind vastleggen en dat haarscherp!

Ik gun haar daarom dit toestel, waar ze veel plezier van zal hebben en daadwerkelijk alles onbeperkt kan opslaan van de kids.

(verder een hele sympatieke actie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Bij deze nomineer ik niemand, niet omdat ik het geen leuke actie vind, maar ik zou graag zien dat iedereen zijn telefoontje eens wat minder gebruikt, gewoon een gesprek met elkaar voeren als je elkaar ziet, niet bellen of appen maar gewoon eens bij iemand langsgaan die het moeilijk heeft. Mocht ik onverhoops toch winnen dan zou ik de telefoon graag aan xchristox1 geven aangezien ik het erg dapper vind dat hij zijn verhaal hier durft te doen en dat hij het echt verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzy2.0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-08 09:57
ik zou graag mijn vriendin nomineren, kort na dat ik der leerden kennen 7 maanden gelden had ze net een nieuwe smartphone gekocht. nu zat ze van de week bij mij achter op de fiets, tenminste dat was de bedoeling. drempeltje verder lagen we beiden op de grond en zij met een nu kapotte telefoon in der achterzak. ze is pas op der zelf gaan wonen en heeft geen geld voor een nieuwe telefoon. en ik zou toch erg graag met haar kunnen appen en skypen. helpen jullie mij om haar nog gelukkiger te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Leuk voor kameraad, die na alle downs toch nog goed voor de dag kan komen. Twee weken terug heb ik hem nog een groupon actie gegeven, 45min vliegen in Teuge. Voor een plus dertiger was die blij als een klein kind, iets wat hij altijd al wilde doen maar niet kon veroorloven (eigen woorden).

Een telefoon als cadeau zou hem een stuk blijer maken met de koude dagen in het vooruitzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• churchill9
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-03-2016

churchill9

psn: jimmy-chu

Bij deze nomineer ik mijn beste vriend Ricardo.

Hij heeft in 2014 zo een rot tijd gehad dat hij dit zeker kan gebruiken.
Het begon allemaal toen hij zijn vrouw en kinderen naar Nederland wou halen.
Daar voor moest hij een vaste baan hebben en een woonplek, nadat dat allemaal geregeld was en ze na lange tijd was geslaagd voor haar inburgeringscursus.
Werd hij ontslagen omdat het filiaal niet goed liep.
Dus na snel ander werk gevonden te hebben kon alleen zijn vrouw komen en moesten ze de kinderen achter laten, wat heel zwaar voor hen is.

En alsof dat allemaal niet erg genoeg is heeft hij 3 weken geleden te horen gekregen dat zijn moeder die op de kinderen past kanker heeft gekregen.

Rijk is hij niet en moet elke cent sparen om daarheen te gaan voor zijn moeder en om zijn kinderen te halen.
Daarom nomineer ik Ricardo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaanvdv
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik nomineer mijn vriendin. Ze loopt al een half jaar rond met een langzame LG met een kapot beeldscherm. Aangezien we alle bij nog op school zitten hebben we geen geld voor een nieuwe telefoon. Het lijkt me geweldig om haar blij te maken met een nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spidersense
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-04 14:47
Ik nomineer mijn vriendin die nog met een Galaxy S2 Plus rond loopt die aan zijn eind is.

Put that cookie down!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBreaker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 09:36
Ik nomineer jgroep omdat hij al vier jaar lang met dezelfde telefoon loopt (Desire S, dat ie het nog vol kan houden). Ik weet zeker dat een Moto bij hem in goede handen is ;) .

You may enlighten me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qre8ive
  • Laatst online: 28-02-2024
Mijn vriendin Diana verdient een nieuw toestel! Sinds twee maanden heb ik zelf een nieuw toestel en is kan ze nog wel eens jaloers reageren ;). Helaas niet genoeg geld om een MotoX te kunnen kopen dus hopelijk kan ik haar hierdoor helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ik nomineer mijn zoon(Luuk) van 9 weken oud.. jong geleerd is oud gedaan

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassieboy1990
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-08 17:32
Mijn vader omdat hij een hele tijd mijn rekeningen heeft betaald en zelf nog een oude Nokia heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Ik nomineer sygys die jongen heeft mij genomineerd en aangezien ik tweakers advertentie vrij heb (wat bakken met geld kost) heb ik dit hele topic gemist.

[ Voor 17% gewijzigd door RobbyTown op 02-12-2014 11:56 . Reden: profiel link fixt ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamerikx
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 15:50
Ik zou graag bij deze mijn broer willen nomineren staffie666 ( Staffie666 )
Hij heeft dit jaar een bijzonder moeilijk jaar gehad samen met zijn vriendin en zijn werk.
Ik ben van mening dat het mijn broer ook wel eens mee mag zitten sinds hij op zichzelf woont.
Hij heeft al 4 jaar voor zijn huishouden alles gedaan, zonder ook maar 1x aan zichzelf gedacht te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 17:06

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Ik nomineer mijn lieve moeder, die helaas sinds een tijdje weer zonder werk zit, maar ondertussen wel altijd voor anderen klaar staat.
Nu begint haar mobiele telefoon het ook nog te begeven en heeft ze geen geld om een andere aan te schaffen. Dit zou een welkome verrassing voor haar zijn.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koessien
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-02 22:46
Bij deze nomineer ik Hjsurk

Mijn klasgenoot en goede vriend. Hij heeft momenteel een oude Sony Xperia telefoon, waar hij maar niet vanaf wil stappen. Het wordt eens tijd dat hij een echte telefoon krijgt, vandaar dat ik hem nomineer voor het winnen van deze Motorola Moto X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nomineer mijn vriendin. Zij loopt al meer dan een jaar rond met een goedkope merkloze Chinese Android telefoon. Dit niet omdat ze verliefd is op deze telefoon, maar omdat ze geen nieuwe kan betalen. Tja, andere kosten komen eerst. Met deze prijs zou ik haar een geweldige kerst bezorgen. Denk dat ze dan ook wel een traantje zal laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WorstmetJus
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-09 12:37
Ik nomineer een goede vriend van mij.

Het begon allemaal toen die vriendelijke en alleraardigste jongeman op zijn bril ging zitten, hetgeen resulteerde in gebroken pootjes. Nu was dit wel te overzien, echter bleek daarna ook zijn fiets gestolen. Vervolgens zoende zijn vriendin een week voor zijn verjaardagfeest met een ander, wat resulteerde in een breuk. Maar misschien wel het ergste van dit alles was dat hij zijn telefoon, die net tegen betaling was gerepareerd, weer heeft laten vallen. Als gevolg hiervan is het scherm gebroken en nog maar deels werkend. Dit alles vond ongeveer in één week van oktober plaats. Daarom zou ik hem graag een Moto x gunnen ter vervanging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZer0r
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-02 13:49
en ik nomineer mijn zusje Tine, die een nokia weet ik veel wat model heeft waar ze met onze nederlandse familie kan whatsappen (via wifi, 3g of 2g heeft het ding niet eens) ... (geen windows phone) een echte smartphone is haar dan ook zeker gegund (heb eerst ook al eens haar ipod gejailbreaked zodat ik whatsapp kon installeren)...

[ Voor 7% gewijzigd door RaZer0r op 02-12-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ltzende
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik nomineer mijn zoon van 11 omdat van zijn huidige telefoon (mijn oude HTC Desire) de batterij altijd leeg is. Altijd als hij moet bellen of SMS-en is daarvan de accu leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipswix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:05
Ik nomineer een goede vriendin van mij. Haar rode galaxy s3 heeft door de jaren heen zo veel meegemaakt, dat hij nu echt aan het einde komt. Het scherm is al jaren gebarsten, zo erg dat je je afvraagt hoe hij nog steeds bruikbaar is. Reden tot de barst waren wat akkefietjes in de sociale sferen. De telefoon is zelfs meerdere keren onder de kraan gezet, en toch blijft de telefoon het wonderbaarlijk nog redelijk doen. De telefoon heeft een tragisch verleden achter de rug.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WoTiBW4.jpg

Nu vind ik het echt tijd dat haar telefoon wordt vervangen. Ze is al een aantal maanden aan het kijken voor een telefoon, maar velen zijn gewoon niet goed te betalen voor haar. Ik zou het erg leuk vinden als ik haar blij kon maken met een nieuwe telefoon tijdens de kerstdagen, ze heeft het verdiend.

[ Voor 3% gewijzigd door Flipswix op 02-12-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubahnub
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-02 14:43
Ik nomineer graag Daan, de beste vriend die iemand kan vragen. Hij heeft ook nog wat te goed van mij. :)

Ongeveer twee jaar geleden zat ik in Zweden, wat bedoelt was om een leuk weekendje Stockholm te worden, eindigde in een van de ellendigste vakanties die ik ooit heb gehad. Daar aangekomen werd ik doodziek, twee dagen in mijn hotel gelegen en eigenlijk niks kunnen doen. Op de dag dat ik terug naar huis ging was er zoveel sneeuw, dat mijn bus enorm veel vertraging had. Daardoor vliegtuig terug naar Eindhoven gemist. 12 uur moeten vertoeven op een ellendig vliegveld en een nieuwe vlucht geboekt naar Brussel, want naar Eindhoven vlogen ze pas 2 dagen later opnieuw.

Daan stond meteen voor mij klaar toen ik hem belde of hij me kon komen ophalen in Brussel midden in de nacht, terwijl hij de volgende ochtend vroeg weer moest werken, en heeft er nooit een lastig woord over gesproken. Daarom denk ik dat hij zeker een leuk cadeautje verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iclamer
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-08 00:30
Bij deze nomineer ik mijn vriendin Koosje.

Een zwaar jaar op school (afstudeerjaar) en het lichamelijk constant ondervinden van pijn heeft zij een nieuwe telefoon verdient! Zij loopt ondertussen al een meer dan een jaar met een kapotte iphone (die nog net werkt) en heeft ze nog altijd geen geld voor een nieuwe. Dit omdat zij haar studie dit jaar moet afronden en hiervoor een dubbel pakket volgt in vakken en lessen. Dit werd door haar studieadviseur en haar leraren afgeraden omdat dit gewoonweg te zwaar zou zijn. Gelukkig heeft ze vanaf januari tot aan nu zich iedere week hier 110% voor ingezet. Dit betekende geen vakanties, geen leuke uitjes met familie of vrienden (of in ieder geval zelden), maar schoolwerk. Het ziet er nu naar uit dat zij in januari 2015 kan afstuderen met het gemiddelde van een 7!

Ook moest zij nog geaccepteerd worden aan de universiteit van Leiden voor haar master, maar omdat zij haar studie volgt in Amsterdam kwam dit niet goed overeen met wat zij zou willen doen. Terwijl ze ongeveer dezelfde vakken had gevolgd in Amsterdam moest ze zich toch bewijzen door haar filmmateriaal naar Leiden te sturen en maar hopen op een acceptatie. En gelukkig kwam een aantal weken geleden het verlossende woord. Na het zien van 1 van haar 3 filmpjes werd zij gelijk geaccepteerd en heeft haar harde werk dit jaar zijn vruchten afgeworpen.

Na een aantal jaar sukkelen met diëten heeft ze eindelijk uitsluitsel gekregen over haar constante darmpijnen die je het leven zeer zuur kunnen maken. Lactose-intolerantie met PDS (Prikkelbaar Darm Syndroom) werd ons verteld. Sindsdien gaat het stukken beter, maar verre van goed. De vele stress die zij het afgelopen jaar toch wel heeft gehad, heeft hier veel invloed op en versterkt alle pijn die zij kan ondervinden. Zij gaat vanwege al die pijnen een aantal keer naar de yoga en paaldansen om toch iets meer rust en plezier in haar leven te hebben en haar leefkwaliteit iets omhoog te halen.

Naast dit hele drukke schema van schoolwerk, reizen, sporten en af en toe werken heeft ze toch nog altijd tijd om eten voor ons te koken, voor de katten te zorgen, een deel van het huishouden voor haar rekening te nemen en met veel geduld samen met mij te wonen.

Dus ik vind met stip dat zij deze telefoon zou moeten winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 22:42
Ik wil bij deze mijn vriendin nomineren die niet op Tweakers.net een account heeft ("want dat is voor nerds..").

Een tijd geleden heeft haar Motorola FlipOut het begeven en toen heeft ze de iPhone 4 van mijn moeder overgenomen. Het bleek echter dat ze iOS een verschrikking vindt op veel gebieden. Vooral het gemis van widgets vindt ze vervelend.

Welke telefoon kan er nou nog beter dan de Moto X een goede Androidervaring geven! Misschien dat ze ook een stuk positiever over Tweakers.net denkt als ze een telefoon via de site heeft gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrance
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik nomineer mijn moeder, Ria Kuik.
Ze werkt als overblijf-coordinatrice op een basis school. Vanaf dag 1 is zij de "go to" persoon geweest. Ze werkt ontzettend hard, maakt continu overuren en krijgt lang niet genoeg compensatie voor haar inzet. We hebben met z'n tweeën maanden lang gewerkt aan een administratie systeem voor verschillende scholen en ze wilde niks van de winst zien en heeft voor geen moment zichzelf aangeprezen voor haar enorme bijdrage. Ik ben sindsdien verhuist naar de andere kant van de wereld en ze gaat nog steeds net zo hard door om mij te helpen waar ze ook kan.
Ze heeft nu een klein oud mobieltje en ik gun het haar van harte om een Moto X te mogen ontvangen. Mam, ik hou van je!

Dell XPS 13 9343

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red_Heat
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-09 08:28
Ik nomineer Enterprice. Omdat hij al jaren met een te oude htc rond rent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gun deze mooie prijs aan mijn vriendin en maatje Hennysanne.

Ze is nodig toe aan een nieuwe telefoon omdat haar Iphone 4 in de loop der jaren langzaam en oud is geworden. Momenteel ben ik aan het sparen voor een nieuwe telefoon voor haar verjaardag (28 december) maar het geld komt in deze moeilijke tijden niet zomaar binnen rollen.

Het zou een super mooi cadeau zijn waar ze zeker blij mee zal zijn.

Laten we maar op het beste hopen! :)
Grt, Jan Osinga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik nomineer een goede vriend van mij omdat hij in alle ruim 20 jaren dat ik hem ken nog nooit boos op iemand (wie dan ook) is geworden
En omdat hij nog rondloopt met een htc desire uit 2010 die na 4,5 jaar van ellende bijna uit elkaar valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Ik nomineer bij deze mijn vader Paul. Na pech met zijn 3 weken oude galaxy S4 (kan niet tegen de wasmachine) en wat tegenslagen waardoor een goede mobiel er niet in zat heeft hij een goedkope chinese telefoon gekocht, die niet tegen een val van een halve meter kon, hele scherm aan barrels. Nu zit hij dus met een duur abbo, en een goedkope en tevens kapotte telefoon waar hij al maanden mee loopt... Ik hoop dat ik hem hier een plezier mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronqueta
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-05-2024
Ik nomineer mijn broer. Hij heeft het al moeilijk genoeg met het vinden van een baan, en dan is een smartphone altijd een handig hulpmiddel om in contact te komen met eventuele werknemers. Op dit moment heeft hij zelf er niet de financien voor, dus dit is een leuk alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik nomineer mijn vrouw, nadat haar vader een slechte diagnose kreeg, stortte haar wereld in. Ze had/heeft een Lumia 920, en is hierdoor gewoon zeer slecht bereikbaar. Helaas is er door de huidige bezuinigingen (ik mijn baan kwijt, en zij een wat slechter betalende baan) geen ruimte om een goed toestel te kopen.
Nadat ze de afgelopen tijd wat tegenslagen te verwerken heeft gekregen, is het ook wel weer eens tijd voor wat positiefs.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.diepenbroek
  • Laatst online: 19-09 00:11
Ik nomineer mijn zus Kelly, omdat ze al 2 jaar loopt te ouwehoeren met een Windows phone en ik haar een degelijke telefoon gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:47
Ik nomineer mijn vriendin Karin omdat ik van haar hou <3

Aaaaahhh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graaf404
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05-2023
Bij deze nomineer ik m'n vriendin.
Een S3 die met plakband aan elkaar zit, meerdere barsten in het scherm heeft, en een gat waar ooit een "aan" knop heeft gezeten kan echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:59

Zjemm

...

Ik Nomineer mijn sponsorkindje: Mooreen.

Hoe leuk zou het zijn als je sponsorkindje naast het gewone sponsoren ook iets leuks kan geven

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:10
Ik nomineer mn vriendin die al jaren een S2 heeft waarvan de batterij het nog maar een halve dag uithoudt.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:06
Ik nomineer mijn ouders. Staan altijd voor mij klaar, vandaag ook weer. Heb een lekkase in het dak en komen vandaag langs. Ben zelf aan het werk en mijn vader zit bij mij te wachten tot dat ze komen.
Zelf krijgen ze de oude telefoons. Is nog een Sony Ericsson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thmeky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:13
Weg op verzoek

[ Voor 99% gewijzigd door zeef op 17-12-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basel411
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik nomineer mijn neef. Hij heeft een ontzettend zwaar jaar achter de rug, heeft onlangs zijn zus (mijn nicht) verloren. Komende kerst en sinterklaas en zal hij het voor het eerst zonder zijn zus moeten vieren.
Desondanks heeft hij zijn master studie met succes doorgezet en krabbelt er langzaam boven op.

Als iemand het verdient is hij het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamrenne
  • Laatst online: 29-07 21:15
Ik wil graag mijn moeder, Mirjam Lenoir nomineren, na alle pech van dit jaar. Bij mijn moeder is eerder dit jaar oogkanker gediagnosticeerd, dit oog is een kleine maand geleden verwijderd. Alsof dit niet erg genoeg is komt er nu ook nog de stres bij van mogelijke uitzaaiingen, deze kans is meer dan 50%.

Omdat mijn moeder geen diepte meer kan zien, heeft ze haar Google Nexus 4 niet op het tafeltje gelegd, maar heeft ze hem kapot laten vallen in het ziekenhuis direct na haar operatie.
Haar Google Nexus 4 is nu kapot en ze moet het nu doen met een oude Samsung Galaxy Gio.
Helaas is dit scherm zo klein om te lezen met één oog, dat ze de telefoon niet of nauwelijks meer gebruikt. :-(
Mijn moeder zit nu helaas tijdelijk ziek thuis en ik vind het belangrijk dat ze gemakkelijk contact kan leggen met vrienden en familie.
Helaas is mijn moeder ook een beetje eigenwijs, ze wilt absoluut niet dat wij haar een telefoon kopen, dus het zou fantastisch zijn als het via deze weg zou lukken.

Ik zou graag mijn moeder willen verassen met een Moto X, dit om haar pijn een beetje te verzachten en het erg handig is dat er zo'n groot scherm op zit. Dit is gemakkelijker af te lezen met één oog. Ik denk ook dat mijn moeder dan wat vaker de telefoon zou gebruiken om de tijd te doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik nomineer mijn vriendin Joann, door een flink aantal tegenslagen dit jaar gun ik haar deze telefoon. Zou een erg leuk aandenken zijn, om een nieuw hoofdstuk te kunnen gaan openen in het nieuwe jaar. Ik hoop dat het haar nu wel eens mee zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:22
Ik nomineer mijn zus aangezien die het al jaren minder breed heeft. Heeft van mij ooit een S3 cadeau gekregen maar die kan nu nog maar 4 a 5 uur mee. Ze is zelf lichamelijk gehandicapt. Is in haar jeugd gevallen vanaf 4 hoog naar beneden op straat. Ze is er vorige week achtergekomen dat ze artrose heeft. Ze woont op zichzelf maar haar bijstand is nou ook geen vetpot. Ik wou haar al verassen met iets maar dit komt geweldig uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Ik nomineer Case_C omdat die een gezonde houding heeft op het forum en hij altijd loopt te zeuren over zijn oude Note 2 die niet meer lekker werkt. De rand kraakt bij normaal gebruik en drukken op het scherm en tja, het is een Note 2, die loopt gewoon niet meer lekker.. Ik ben niet instaat hem mijn Note 4 geven maar ik kan wel hem een kans geven op een nieuwe Motorola ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porteguus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-08 14:13
Bij dezen wil ik graag mijn huisgenoot Niels nomineren. Hij leeft al jaren met zijn iPhone 3gs die compleet vastloopt bij het openen van Whatsapp. Tevens valt deze telefoon bijna uit elkaar. Ik weet zeker dat hij met een Moto X 2014 leather black een stuk beter bereikbaar wordt. Hoop dat we hiermee kunnen voorkomen dat we dubbel boodschappen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackfireNL
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik nomineer mijn lieve vriendin! Die haar Samsung Galaxy S5 mini al helemaal tebarsten heeft :) (en niet verzekerd is)

Heb maar een mooi gedichtje gemaakt!
De redactie van Tweakers zaten te bedenken
Wat ze Mandy nu eens zouden schenken
Tweakers is weer in 't land
Wie weet staat hij weer voor geschenken garant

Dit is 't cadeau dat precies bij je past
Zeef hoopt dat hij je daar blij mee verrast
Zeef staat bekend om z'n goede smaak
En geschenken uitzoeken is z'n belangrijkste taak

Bij dit geschenk wil Zeef nog even kwijt
Dat je voortaan heel voorzichtig rijdt
Ook al is de Zeef heel erg oud
Dit is een Moto X voor een iemand met een hart van goud

Dit gedicht is bijna uit
Als dichter verschoot ik bijna al m'n kruit
Dit is het cadeau waar je op zat te wachten
Geniet er maar van en houd Tweakers in gedachten

Groetjes,

De horrorpiet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco90
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-06 08:26
Ik nomineer mijn vrouw!

3 weken geleden liet iemand haar telefoon (Galaxy S3) vallen, een aantal barsten in het scherm. Gisterenavond viel de telefoon nog eens, plat op het scherm. Vervolgens reageerde het touchscreen niet meer en na 10 minuten ging het hele scherm uit. Oftewel, telefoon overleden. Over 3 maanden loopt haar abbonement af en ze wil graag sim-only. Daar kan ze deze mooie telefoon goed voor gebruiken! Het is dan ook meteen een mooi verjaardagskado, aangezien ze 14 januari jarig is.

Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze wel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Bij deze nomineer ik mijn vrouw. Na in juli met spoed te zijn opgenomen in het ziekenhuis (bijna 3,5 liter bloed weggelopen in haar buik) en constant te lopen kwakkelen met haar gezondheid (te laag niveau bloedplaatjes), vind ik het tijd om haar nog meer op te vrolijken dan ik nu doe. Ze wil graag een nieuwe telefoon, maar vindt het allemaal niet goed genoeg, of te duur. Met deze actie zou ik haar een nieuwe telefoon cadeau kunnen doen, zonder dat ze zich hoeft druk te maken over de kosten. Haar huidige telefoon (mijn oude) Samsung S3 mini valt constant uit, moet 2 of 3 keer per dag worden opgeladen en presteert niet meer zoals hij 2,5 jaar geleden deed. Met deze telefoon zou ze gewoon overdag een spelletje kunnen doen, kunnen internetten en kunnen communiceren, zonder bang hoeven te zijn dat de telefoon uitvalt, of dat ze de oplader naast zich moet houden. Het zou het perfecte cadeau zijn om haar te laten zien, dat ik blij ben dat ze er nog steeds is. Ik hoop dat Tweakers en Ben kunnen meedragen aan dit stukje positiviteit in haar toekomst.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosc
  • Niet online
Ik nomineer mijn moeder, die vooralsnog niet het budget heeft gehad om een smartphone aan te schaffen. Met een Moto X zou het een stuk makkelijker zijn om contact te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:28
Ik nomineer mijn Dochter zij liet onlangs haar telefoon stuiteren. bumpers en covers zat maar die zijn niet cool. Scherm is stuk en haar vervangende toestel is nu het glas van stuk ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dechinees
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-03-2024
Ik nomineer mijn collega Willem Huisman voor de Moto X 2014 omdat hij nog steeds een HTC Desire (Hero) bezit. Hij kan alleen websites bezoeken uit 2009 en kan alleen mensen bellen die allang dood zijn. :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NefeliM
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-09 07:44
Ik nomineer AngryAngel voor een Moto X! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 09:25
Ik nomineer mijn zusje, want ze heeft een oud Samsung toestel met barsten in het scherm en wil natuurlijk wel dat ze bereikbaar blijft als er problemen zijn. Ik denk dat ik haar hiermee blij kan maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcanbaz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08 16:28
ik nomineer mijn vrouw omdat ze telkens mijn 'oude' telefoon krijgt en de laatste ronde te kennen heeft gegevens dat ze haar 'eigen' slimme telefoon wil hebben. Met de Moto X kan ze wel indruk maken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinden
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-12-2021
Ik nomineer mijn beste kameraad Joris, daar ik nog wat goed te maken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Vincent_
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik wil graag mijn moeder nomineren, omdat zij altijd klaar staat voor mijn vader, broer en voor mijzelf.
Ze loopt nog rond met een oude dumbphone en is hard toe aan een smartphone. Haar broers en zussen (mijn ooms en tantes) hebben ook smartphones en ze mist nu een hoop sociale contacten omdat ze niet in de Whatsapp groep zit. Ook contact met mij en mijn broer (beide uitwonend) zou een stuk gemakkelijker worden door even een fotootje of een berichtje te appen in plaats van deze eerst uploaden van fototoestel naar pc om het vervolgens te mailen.
Ze pikt best snel nieuwe dingen op, dus zal er vast goed mee overweg kunnen. Het budget is hetgeen wat een beetje tegen zit en ik raad haar eerlijk gezegd af om een smartphone van minder dan 100 euro te kopen (goedkoop is duurkoop). De Moto X winnen zou voor haar erg welkom zijn! Ze heet Maria en het zou mooi zijn als we Maria met Kerst extra in het zonnetje kunnen zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdg-domination
  • Laatst online: 16-04-2024
ik nomineer tim haije

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holla
  • Laatst online: 15-09 08:20
Ik nomineer mijn moeder. Ze heeft nog altijd een dumb-phone en dat mag wel een keer een smartphone worden.
Bovendien heeft ze net goed nieuws dat ze geen chemo hoeft, maar alleen bestraling, dat verdient wel een kadootje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestrowaal
  • Laatst online: 15-05 18:21
Bij deze nomineer ik Jasper. Hij heeft geen tweakers maar ik kan zijn contact gegevens doorsturen. Ik nomineer Jasper omdat hij nog steeds met een 3,5 jaar oude smartphone rond loopt die elke dag crasht en elke dag 2 keer opgeladen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinden
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-12-2021
Ik nomineer mijn beste vriend Joris. Ik heb heel wat goed te maken met hem en deze telefoon is een mooi gebaar.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.