Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alamo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:41
Ik nomineer mijn vriendin. Ze heeft een HTC 8X op mijn aanraden, en voor wat licht werk ging dat wel, maar sinds september is ze aan haar opleiding begonnen en tegelijkertijd met een bestuursfunctie bij een vereniging. Dat is héél erg druk, en de communicatie met haar collega's is erg belangrijk. Door de trage telefoon en zeer korte batterijduur is het een beste worsteling.

Omdat ze zelf geen idee heeft wat een goed alternatief is, en ik mijn vorige voorstel toch een beetje goed wil maken zou ik graag zien dat jullie haar een Moto X geven :) Is wel het minste wat ik kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunevers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 10:48
Ik nomnieer bij deze mijn lieve collega Silencexhttps://tweakers.net/gallery/303838 (Bartje).
Op gebied van mobieltjes weet dez ejongen echt niet wat goed voor hem is. Hij loopt al bijna 5 jaar rond met zijn iPhone 3G. Ik gun deze jongen een echte goede telefoon met een goed besturingssysteem en daar voldoet de Moto X volledig aan.

Haal deze jongen uit zijn lijden en gun hem deze telefoon! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco3009
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-07 01:05
Ik nomineer: Fredcl omdat hij mijn vader is en al 18 jaar lang altijd voor me klaar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippensoepje
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-07 22:05
ik nomineer mijn moeder, omdat ze ver achterloopt in het moderne tijdperk en het gewoon is tijd word dat ze whatsapp krijgt.
Bovendien is ze bijna jarig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Ik nomineer mijn vriendin. Ze heeft al meer als een jaar een nieuwe GSM nodig en ik mag er van haar geen kopen. (Omdat ze liever leuke dingen gaat doen in plaats van een GSM) Ze heeft nu nog een Samsung S2 en die is echt aan vervanging toe. Dus het zou een leuk extra kerstcadeautje zijn! Ze gebruikt haar GSM nu veel op Stage om korte filmpjes te maken voor de ouders en muziek activiteiten te organiseren. Alleen kan ze geen extra apps installeren omdat het geheugen steeds vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsl007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-07-2018
Ik nomineer mijn vrouw.

Zij is altijd verbaasd als het tijd is en reageert zelden op tijd op berichten welke ik haar stuur.

"De telefoon niet gehoord" of "even niet op mijn horloge gekeken" zijn de bekende excuses.

Als ze een Moto X 2014 heeft zal ze permanent het toestel bewonderen als een juweel .

Zo weet ze direct hoe laat het is en of ik haar een bericht heb gestuurd.

Ik zeg Win Win :-)

[ Voor 2% gewijzigd door rsl007 op 02-12-2014 10:34 . Reden: typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthijsZ
  • Laatst online: 27-06 18:43
Super nice actie dit :D

Ik zie een aantal super nominaties, waarvan ik oprecht hoop dat ze winnen.
Ik gooi er ook nog eentje tegenaan:

Mijn moeder heeft anderhalf jaar geleden haar telefoon (afdankertje) laten vallen op de eerste dag dat ze ‘m kreeg. Nu loopt ze al anderhalf jaar rond met een gebroken scherm.
Ik kan nauwelijks lezen wat er op het scherm staat, maar zij nog wel (zegt ze :D). Ze verdient iets beters!

Anyway, succes voor alle nominaties :) Zo’n actie mag van mij vaker, is leuker om te doen dan jezelf nomineren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arapaima
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-09 16:04
Ik nomineer mijn baas, aangezien ik wat goed heb te maken.

Zijn telefoon was stuk gegaan. Maar in plaats van deze op te sturen ter reparatie had ik aangegeven deze wel 'even' voor hem te kunnen repareren (Als tweaker overtuig je jezelf snel dat alle elektronica wel zelf te repareren is). Dit pakte echter verkeerd uit, waardoor zijn toestel helemaal niet meer bruikbaar was en ook niet meer opgestuurd kon worden ter reparatie. Een betere manier van mijn excuses aanbieden dan met een mooie Moto X, kan ik mij tijdens deze feestdagen niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 12:35
Ik nomineer graag mijn vriendin, dit omdat ik haar 3 jaar geleden een Sony Xperia P cadeau heb gedaan voor haar verjaardag, echter heeft het toestel al 2 jaar lang kuren (sporadisch uitvallen, battery drain & onjuiste batterij weergave, sporadisch defect touchscreen en ga zo maar door... :|)
Ik zou haar graag met kerst verblijden met een nieuw toestel :)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
Ik nomineer mijn vrouw. Als er iemand altijd pech heeft met haar telefoon, is zij het wel. Of hij valt precies verkeerd, of hij stopt gewoon met werken. Op dit moment is haar accu weer kapot, hoewel dat nog meevalt ;).

Daarnaast zijn we in mei getrouwd, maar hebben we elkaar sindsdien maar anderhalve maand gezien. Zij woont in Venezuela, is haar visum aan het afwachten en ik hier in Nederland. Heb haar alweer twee maanden niet gezien en toen was het maar 10 dagen. Hopelijk krijgen we snel positief antwoord van het IND en kunnen we eindelijk definitief bij elkaar zijn. Een mooie telefoon zal haar in ieder geval lange tijd vrolijk maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasmaskas
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-07 18:01
Ik nomineer mijn vriendin.

ZIj loopt nu al 1.5 jaar met een half gare Xperia T die aan de zijkant open is en met plakbant bij elkaar word gehouden. Deze heeft zij van mijn moeder gekregen omdat haar Xperia Z het glas van der scherm is gebroken en dit te duur is om even te laten maken. En het zou een mooi kado zijn voor ons 4jaar samenzijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:34

StrongArmLance

Endless flow

Ik nomineer mijn zusje, die 2 telefoons meehad naar Londen, een iPhone 6 en een Galaxy S3 (telefoon van vader waarmee van uit het buitenland bellen minder duur is, zodat we altijd bereikbaar zouden zijn voor haar en andersom) en ze zijn allebei tegelijkertijd gejat in de Metro. Een mild trauma als gevolg (ze had vrij lang gespaard om die iPhone 6 voor elkaar te krijgen. En een vader zonder telefoon...

Nu gebruikt ze een geleende, kapotte iPhone 4 waarvan vele stukken scherm missen. Mijn vader kan die telefoon wel missen, maar mijn zusje haalt er vingers gewoon open aan dat kapotte scherm, en dit zou misschien wel een leuk cadeautje zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPaul
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-06-2020
Ik nomineer mijn zusje. Momenteel gaat ze een moeilijke periode door en door een scheiding en gebrek aan geld heeft ze geen middelen om een nieuwe telefoon te halen.
Middels deze telefoon zou ze weer bereikbaar kunnen zijn voor familie en vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik nomineer cthulu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:14
Ik nomineer een goeie vriend van mij Dennis.
Die de laatste tijd en nu nog steeds een moeilijke periode heeft sinds hij zijn baan is kwijt geraakt en geen andere baan kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hidde86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01-2022
Ik nomineer mijn vriendin Janneke.
Na een lange tijd overtuigen van de kracht van een smartphone heeft ze uiteindelijk een tijdje geleden een Samsung S3 mini gekocht. Nu heeft ze enorm veel pech met dat apparaat. Accu duur is enorm kort en de klok lijkt het niet goed te doen waardoor het al een paar keer is voorgekomen dat de wekker niet was afgegaan. Nu heb ik een custom rom erop gezet, maar dit lijkt niet veel te helpen. Ik zou graag haar willen verblijden met een goede telefoon.
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RolenID
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 16:52
Ik nomineer @zwartbaard omdat hij eigenlijk geen baard heeft! Milad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fierry
  • Laatst online: 27-07 17:33
Bij deze nomineer ik mijn vader.

Op dit moment heeft hij een oude iPhone 4 die alweer vier jaar oud is. Een goede telefoon maar de limieten van de hardware worden toch wel duidelijk. Apps oprennen langzaam, de accu is niet meer wat het ooit geweest is en ook de bedkwaliteit is bij huidige telefoons beter. Hij is al geruime tijd aan het zoeken naar een goed alternatief en ik denk dat de Moto X dat zeker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-08 09:28
Ik nomineer een vriendin van mijn moeder.
Ze heeft het zelf niet breed en heb haar vorig jaar een oude htc one v gegeven omdat ze mij had gehopen het het opknappen van mijn huis. Dat vond ze helemaal geweldig maar..

Nu heeft zie die aan haar vriend gedaan omdat die ook niets had en dus heeft ze zelf nu nog geen mobiele telefoon. Het is een schat van een mens dus gun haar echt dit toestel.

Helen ik duim voor je!

Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:17
Ik nomineer Boygenius omdat hij nog altijd op een oude alcatel uit het jaar 0 pruttelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-07 22:27
Ik nomineer mijn lieve vriendinnetje; zij loopt nu nog steeds rond met een iphone 3gs, als ze een berichtje wil sturen moet ze eerst 2 minuten wachten tot haar whatsapp opgestart is. Zelf heeft ze er niet heel veel last van, maar ik wil haar toch graag laten ervaren dat de wereld zich inmiddels wel verder heeft ontwikkeld dan die iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grand admiral Mause
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:36
Ik nomineer mijn schoonzus Wendy omdat ik er alles aan doe om familie bij crapple weg te houden. Ze staat op het punt om weer voor een iPhone te gaan na een WP device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik nomineer hierbij mijn moeder.

Mijn moeder is een heel bijzonder persoon. Ze heeft mij en mijn broers en zussen met veel liefde opgevoed en de basis gelegd voor een ieder in het gezin om geluk te kunnen vinden in het leven. Ze was altijd mijn steun en toeverlaat, maar de laatste jaren heeft ze alleen maar tegenslagen gehad.

Zo heeft ze in 2008 en 2009 een herseninfarct gehad, waardoor ze rolstoelgebonden is geworden door haar fiks verminderde loopvermogen. Van een zelfstandige (zeer) reislustige moeder is ze verworden tot een hulpbehoevende vrouw en zijn de rollen omgekeerd nu ik haar moet verzorgen. Als klap op de vuurpijl viel ze in 2010 op haar heup, doordat een verpleegster van het revalidatiecentrum waar ze zat haar heeft laten vallen. Daardoor heeft haar vertrouwen een enorme deuk opgelopen en is ze hedendaags nog steeds bang om te lopen bij de fysiotherapie sessies. Daarnaast is mijn vader vorig jaar plots overleden na een ziektebed van amper een week, waardoor mijn moeder helemaal kapot van verdriet was (en eigenlijk nog steeds is). Het verdriet is nog steeds enorm groot, omdat mijn ouders bijna 60 jaar gehuwd waren en geen enkele dag van alle jaren zonder elkaar hebben doorgebracht. Ik krijg tranen in mijn ogen als ik dit teruglees.

Nu gebruikt mijn moeder nog een oude Nokia, die het op zich nog goed doet, maar niet meer bij de tijd is. Ik zou het leuk vinden als zij een moderne smartphone gaat gebruiken, zodat ze kan zien dat het leven ook mooie dingen in zich heeft.

Het zou uiteraard jammer zijn als mijn nominatie het niet haalt, maar ik heb ook andere berichten gelezen waar mensen het ook erg zwaar te verduren hebben gehad in hun leven. Veel sterkte allen en alvast een leuke Sinterklaas toegewenst met de familie en/of vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noutvanderwael
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-12-2024
Ik Nomineer mijn vriendin,

Het heeft enkele jaren geduurd voordat ze uberhaupt naar een "smartphone" kon overstappen.Sinds 2 jaar heeft ze dan een oude Iphone 3G, de oude van haar moeder. Ze kan met de dag minder met de telefoon omdat alle apps geupdate worden en haar oude IOS versie de apps niet meer ondersteunen. Nieuw IOS kan het oude toestel niet aan. Haar mobiele wereld wordt met de dag kleiner aangezien ze geen geld heeft voor een nieuwe smartphone die wel up to date is en haar toelaat alle apps te draaien. In de hoop dat Sinterklaas( Tweakers en Ben) haar weer mobiel kan maken in de hedendaagse samenleving :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij wil ik mijn lieve vriendin Deborah voordragen. Waarom? Omdat zij een ontzettende doorzetter is die ondanks mijn gezondheidsklachten door de afgelopen jaren heen positief blijft en er altijd is voor mij en ons zoontje van 9 maanden. Zij is mijn rots in de branding, maar cijfert zichzelf (te) vaak weg, waardoor zij het niet makkelijk heeft. Ik zou het geweldig vinden als ik haar blij zou kunnen maken met zo'n mooi cadeau. Haar 2e hands Iphone 4 begint ondertussen best wat kuren te vertonen. Omdat een telefoon niet haar grootste prioriteit heeft, maar zij het toch wel erg leuk vindt om contact te houden met haar vriendinnen via whatsapp en facebook, zou ik haar blij willen maken met deze mooie nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik nomineer mijn vriendin, Angela. Een tijd terug op mijn aanraden een Huawei Ascend P7 gehaald met abonnement. Ik was in de veronderstelling dat deze telefoon wel een mee kon. Ruim een jaar verder is die toch trager dan verwacht (of de apps zijn flink zwaarder geworden?) en de accu valt tegen. De telefoon handmatig nog geupgrade maar alsnog niet op gewenst niveau. Dit gun ik haar toch niet.
Inmiddels 7 jaar samen, met deze Moto X zou ik mijn kleine 'error' goed kunnen maken en hoop ik nog veel meer jaren mee te mogen maken met haar! :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
ik nomineer Wolfenstein aangezien hij wel een mooie moto x verdient.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikoetikoe
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Bij dezen nomineer ik: SilentSimon http://tweakers.net/gallery/37372

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-06 21:05
Ik nomineer Niels Webeling.
Hij is al mijn hele leven een zeer goede vriend, maar ik zie hem veel te weinig. Zelfs toen hij zijn been had gebroken dit jaar was ik niet eens in de gelegenheid om hem een bezoekje te brengen. Ik heb ook zijn 30e verjaardag moeten missen omdat mijn vrouw hoog zwanger was en dat vind ik ontzettend jammer.
Daarnaast is hij een tijdje werkloos geweest en heeft dat als effect geen fatsoenlijke telefoon in de pocket te hebben. En gewoon omdat hij (vind ik) de beste kok van het land is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniac19800
  • Laatst online: 27-07-2021
Ik nomineer een vriendin van mij omdat zei zes jaar lang de opvoeding van haar kinderen alleen heeft gedaan en altijd nog loopt met een oud mobieltjes van het jaar 0. Wegens het weinige tot geen geld dat ze over houdt per maand zit een andere mobiel er helaas niet in.

Ondanks haar drukke schema heeft ze mij toch gesteund in moeilijke tijden en is ze een goede vriendin geworden.

Sup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geo1984
  • Laatst online: 31-10-2021
Ik nomineer mijn vriendin.
Ze worstelt nu al 3 maanden met haar 4 jaar oude smartphone (iPhone 4S) en lijkt zijn laatste adem bijna uit te blazen.
Een nieuwe smartphone kost nu éénmaal véél centjes. Daardoor wil ze een nieuwe aankoop zo lang mogelijk uitstellen.

Vandaar zou ik haar zeer gelukkig maken met deze mooie prijs.

Geoffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 21:26
Ik wil hierbij mijn lieve zus nomineren, ze heeft nog zo'n oud geval en moet nodig eens aan een smartphone(ik kan niet eens plaatjes naar haar versturen alleen plain text smsjes....), maarjah, ze moet door omstandigheden nu alleen de hypotheek opbrengen dus jah, ze kan wel een meevallertje gebruiken.
En ze is verpleegkundige op een ic-unit in een ziekenhuis, dus voor haar zorg voor haar patiënten zou ze alleen al een leuke phone verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GnrlSchnavy
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 21:21
Ik wil graag mijn vriendin nomineren. Zij loopt al meer dan drie jaar met een Sony mini ding, met uitklapbaar toetsenbord, rond. Ik voel me er zelf erg schuldig over omdat ik hen zelf haar hé aangeraden drie jaar geleden.

Ik ben benieuwd, leuke actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-08 21:19
Haha geweldige actie, ik moet gelijk aan me vader denken. Die loopt nu 3 jaar rond met een oude Samsung C3350 met een abonnement van ongeveer 40 euro per maand met internet er op en veel belminuten. Het leuke is dat hij nauwelijks kan internetten met het toestel, er bestaat ook geen whatsapp voor.

Toch nomineer ik hem niet, want als ik een aantal reacties snel leest, zijn er mensen die ik het veel meer gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeeters11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-12-2019
Bij deze nomineer ik mijn vriendin Esther.

Zij verdient een nieuwe telefoon, omdat ze de oude telefoon helemaal heeft op gebeld, gewhatsappt, gesurft enzovoort voor ons nieuwe huis. Nu wonen eindelijk in ons mooie nieuwe starterswoning, maar nu is er weinig geld voor een nieuwe super mobiel.

Daarom verdiend zij een nieuwe Motorala.

Alvast bedankt,

Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaiNe
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 22:24
Mijn vrouw loopt nog altijd rond met een Nokia 1112 en dat vind ik een hele prestatie, want ze weigert mee te doen aan de commerciële ratrace. Ik zou haar dus wel willen nomineren, maar zolang haar gsm het doet, komt er geen nieuwe in huis; laat staan een smartphone 8)

Volgens mijn bescheiden mening vind ik het vreemd dat er mensen worden genomineerd die al een smartphone hebben. Is het dan zo belangrijk dat het altijd maar nieuwer, groter, sneller en beter moet? Misschien is degene die je nomineert gewoon tevreden met zijn "oude" smartphone? Houden zo, zou ik zeggen.

[ Voor 30% gewijzigd door ShaiNe op 02-12-2014 10:47 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik nomineer mijn vriendin, gewoon omdat ze het verdient, en omdat ze zichzelf nooit zo'n mooie dure telefoon zou gunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystic
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 00:50
Ik nomineer hierbij mijn beide ouders van 80 en 81 jaar.

omdat ik nog superblij BEN dat ze er nog zijn en druk bezig zijn met de moderne sociale media.
Ze zitten beide nog op Facebook om contact te houden met de kinderen en kleinkinderen. En dat gaat ze nog aardig af, hoewel ik wel redelijk vaak mag bijspringen :-). Maar het lukt ze.
Ik zou ze graag ook de stap willen laten maken naar Whats app, want nu gaat het meeste nog via SMS en een oude nokia telefoon. En aangezien ze elk jaar weer gekort worden op hun oude dag "loontje" gun ik ze van harte één van deze telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanbos
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-05-2022
Bij deze nomineer ik mijn stiefvader omdat hij altijd het beste wil voor anderen ten koste van zichzelf en ik vindt dat het nu wel eens tijd word om hem eens iets moois toe te wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvantok
  • Laatst online: 13-10-2022
Hierbij nomineer ik mijn vriendin Marcella Leidelmeijer. Ik zit zelf in de schuldsanering maar zij ondersteund me door dik en dun. Daardoor kan ze haar kapotte galaxy s3 niet vervangen, die heel slecht oplaadt en ze soms niet te bereiken is. Dus ik vind dat ze de Motox dik verdient :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winDOS
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 14:08

winDOS

6.22

Bij deze nomineer ik, mijn vrouw.
Na een druk jaar met de geboorte van onze lieve dochter Fleur heeft ze wel iets verdiend. En ik ben het "klote telefoon, wat ben je traag!" redelijk zat :P

C:\>Signature.bat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 08:35
Ik nomineer mn vrouwtje. Omdat ik veel onderweg ben mag ik altijd een (goede) telefoon aanschaffen en doet zij het altijd met een budget telefoon vanwege beperkte financiële middelen. Op deze manier kan zij toch een leuke telefoon gebruiken zonder dat we ons druk hoeven te maken om de prijs

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeVader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-07 16:31
Ik nomineer mijn moeder, ik heb een account voor haar aangemaakt:

[Verwijderde gebruiker]

Mijn moeder is een heel speciaal persoon, en ik denk naast mijn vriendin het meest belangrijk in mijn leven.

Mijn moeder is de sterkste vrouw die ik ken, ze is zeer hevig hartpatient al 7 jaar. Ze moest stoppen met werken wat ze vreselijk vond.

Ze staat altijd altijd voor iedereen klaar, en steunt iedereen bij alles. Ze zet zichzelf altijd op de laatste plaats, de rest komt altijd eerder.

Daarom wil ik haar een keer op de eerste plek zetten, omdat er niemand is die dit meer verdient dan zij, vind ik :).

Ze loopt altijd rond met de afdankertjes van haar kinderen (zoals ik), en het zou super tof zijn als zij zelf nu een keer mag pronken met een topmodel!

Ik heb veel andere verhalen hier ook gelezen, en ik weet dat mijn moeder niet de enige is die het lastig heeft gehad. Ik zou het wel helemaal fantastisch vinden als zij uitgekozen wordt!

Iedereen succes, en ik wacht spanning af!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o_f_course
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 17:05

o_f_course

Och...

Hierbij nomineer ik m'n schoonmoeder. Ze heeft een vaste telefoon en een laptop, maar met familie in oa Canada en de rest verspreidt over half Nederland (7 kinderen) zou Whatsapp misschien een goede manier zijn om met elkaar te kletsen. De rest van de familie zit al in verschillende groepen, m'n schoonouders echter niet.

Met haar laptop kan ze aardig overweg, en ze 'speelt' op dit moment met een leen tablet om eens te kijken of dat wat voor haar is.

Ik Ben er van overtuigt dat ze dit kan en ook wel leuk zou vinden.

Daarnaast ben ik afgelopen weekend niet op haar verjaardag geweest... heb dus ook wat goed te maken...

Ben alleen benieuwd hoe de dekking van Ben is, ze woont midden in het bos...

facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmmeeehhh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 08:28
Ik nomineer mijn moeder.
Ik heb mijn vorige mobiel aan mijn ma gegeven, de galaxy s2, maar deze begint inmiddels dermate veel gebreken te vertonen dat hij het bijna niet meer doet, camera stuk, headphone jack stuk, scherm gebarsten...
Ze heeft niet zoveel geld, dus een nieuwe te kopen zit er niet echt in en gun haar echt een mooie, nieuwe telefoon, waarmee ze lekker foto's kan maken en muziek luisteren.
Bovendien is ze er echt de hele tijd voor me geweest toen ik deze zomer in het ziekenhuis belande, dus dit zou een mooi bedankje zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manvanstaal
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 07:19
Het zou heel erg mooi zijn als de schoonmoeder van mijn dochter eens een beetje extra geluk krijgt. Haar man (65 jaar oud) is de laatste jaren in een razend tempo dement geworden en zit nu ook nog permanent in een rolstoel en is nagenoeg niet meer aanspreekbaar. Zij gaat elke dag dus 7 dagen in de week naar het verzorgingstehuis en helpt daar ook nog de anderen met oa. eten. Ze heeft nu een afdankertje van een van haar zoons en dat ding is niet bepaald meer een van de besten.

Het zou dus ontzettend gaaf zijn als ze bij al haar ongeluk een een gelukje heeft!

[ Voor 1% gewijzigd door manvanstaal op 02-12-2014 10:55 . Reden: tekst aangepast ]

Chaos is a higher form of arranging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUTCHSPiRiT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-04 09:55
Mijn vader gaf mijn moeder, bij wie destijds net borstkanker was vastgesteld, op sinterklaasavond 2013 een nieuwe smartphone. Zo kon ze als ze ziek was vanaf de bank blijven communiceren met haar kinderen die allemaal ver weg wonen. We zijn nu een jaar, een operatie, 24 chemo's en bestraling verder. In dat jaar is mijn vader bijna elke keer meegegaan naar het ziekenhuis en heeft hij zichzelf volledig weggecijferd om voor mijn moeder te kunnen zorgen. Mijn moeder is gelukkig genezen verklaard! Tot grote opluchting van mijn vader uiteraard. Helaas heeft mijn vader, eind vijftig, onlangs te horen gekregen dat hij zijn baan kwijt gaat raken. Gelukkig kan hij het relativeren, hij is al lang blij dat zijn vrouw weer gezond en herstellende is. Waar hij wel van baalt is dat hij bij zijn ontslag ook zijn smartphone kwijt raakt. Ik zou het erg leuk vinden om hem een nieuwe telefoon te kunnen geven als dank voor de lieve zorg voor mijn moeder afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wil ik graag mijn broer nomineren. Omdat hij vanaf zijn mobiel niet meer op Tweakers kan komen. Zijn HTC Desire C is dusdanig brak dat de mobiele Tweakers site niet goed werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanscorp
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 31-05 22:12
Ik nomineer mijzelf, mijn Ben sim only abonnement moet het nu al 6 jaar doen met een iphone 3g die na het typen van dit bericht al leeg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheManiac
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-06 21:20
Ik nomineer een vriendin van mij, Imelda.
Ze heeft geen Tweakers - account maar haar persoonlijk info kan ik verzorgen.

Ze heeft een zwaar jaar achter de rug. Een relatie verbroken en heeft zelf hun huis moeten kopen.
Ze geeft genoeg geld uit aan haar vaste lasten en een nieuwe telefoon zouden haar vaste lasten iets omlaag kunnen halen. Tevens is ze haar iPhone echt zat en wilt ze overstappen naar Android wat dit dus een perfect kado voor haar maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avathar.rauko
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-06 09:44
Ik nomineer mijn vader Wil, omdat zijn chineese nockoff mobiel laatst gesneuveld is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Laatst online: 22:22

Daniel36

vernieuwde formule

Ik nomineer mijn broer Mark.
Na jaren met een dumbphone rond te hebben gelopen heeft hij sinds een week of zo een enigszins smarte phone.
Sinds een paar dagen kan ik hem zelfs Whatsappen!

Deze Motorola Moto X zou hem behoorlijk uit zijn evenwicht brengen denk ik ;)

Oh en hij zou voor het eerst een modernere telefoon hebben dan zijn vriendin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Ik nomineer me vader want zijn telefoon valt telkens uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik nomineer mijn moeder.
Ze woont ver weg (bijna 8000 km en wegens omstandigheden hebBen we elkaar bijna 5 jaar niet gezien) en we proberen via Whatsapp contact te houden. Vooral om foto's en filmpjes van mijn zoon te laten zien (ze kan zo zijn ontwikkeling van ver volgen) en mijn zoon wilt ook graag foto's zien van oma (om haar te kennen).
Helaas heeft ze mijn afdankertje (HTC Desire) en (intern) geheugen is snel vol en kan ze de meeste foto's/films van mijn zoon niet bekijken, De foto's zijn ook heel slecht als het haar lukt een foto te maken.

Mijn moeder verdient een telefoon waardoor mijn zoon en mijn moeder elkaar beter kunnen leren kennen. (Mijn zoon heeft er ook baat bij.)

[ Voor 20% gewijzigd door Suli op 02-12-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetePanda
  • Laatst online: 21-08 14:10
Bij deze Nomineer ik een goede vriendin
Chantal Bruijn

Chantal Bruijn heeft een moeilijke tijd gehad in haar leven. 3 jaar geleden haar vader verloren en tot vandaag heeft ze moeilijk heden met mensen en problemen. Ik wil haar steuntje in goede richting geven en daarom Nomineer ik haar. Genoeg tegenslagen in haar leven, mag wel eens een positief tintje krijgen.

Groetjes,

Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 09:02
Ik nomineer mijn vriendin, moeder van twee kinderen en zij loopt al een jaar en dag met een exotische Chinese smartphone. Zij zou zichzelf nooit een dergelijke dure telefoon gunnen en ik kan haar maar niet overtuigen dat ze het wel verdiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Laatst online: 18-09 10:03
Hierbij nomineer ik mijn broer.

Ik heb zijn smartphone laten vallen. En met mijn geluk helemaal aan bonken natuurlijk.
De verzekering keert niets uit en nu moet het uit mijn eigen zak komen.

Wat een "geluk" dat deze aktie nu aan bod komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrilankamp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 21:04
Ik nomineer mijn kleine zusje Lisa Lankamp, die altijd hard moet werken voor afdankertjes.
Ze verdient wel eens een nieuwe telefoon! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Ik nomineer graag Barracuda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lappieboy
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08 16:42

Lappieboy

voltijd nerd

Ik wil graag mijn ouders nomineren, mijn vader in het specifiek.
Begin dit jaar heb ik de keuze gemaakt om van opleiding te switchen naar de ICT.
Mijn ouders hebben dit volledig ondersteunt en begrepen mijn keuze ook.
mijn studiefinanciering viel weg en ondanks dat mijn ouders erg krap zaten hebben zij mijn schoolgeld en zorgverzekering voor mij betaald. Terug betalen mocht ik niet, want dat hoorde niet zo.
ze bleven altijd positief ook al zette ik ze in een lastige situatie.
Mijn vader dus in het specifiek doet zo ontzettend veel voor andere mensen.
op school (zijn werk) vliegt hij van hot naar her, zelf als dat niet altijd even veel gewaardeerd word. mensen kunnen altijd bij hem terecht en als er iets met je fiets is duikt hij zo met -5 de schuur voor je in.
Hiermee te koop lopen zal hij niet snel doen. dus dat wil ik graag voor hem doen.
Ik wil hem Bedanken en een hart onder de riem steken voor alles wat hij voor mij en vele andere betekend!

Truth is, the game was rigged from the start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:15

charrel

Cortisol4life..

Hierbij nomineer ik mijn meissie

Na jaren met haar oude brakke Note rond gekacheld te hebben verdiend ze nu wel is een topmodel.
Zou tevens fijn zijn als ze dan stopt met mopperen over dat prutding en helemaal lyrisch is over de nieuwe MotoX !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 18:02

Millennium

Bug free !!!

Ik nomineer mijn vriendin Melanie, Vorig jaar 20 december een Xperia M Dual cadeau gegeven, wat een DOA was. Echter volgens sony moesten we eerste andere simkaarten proberen en een software update, toen deze eindelijk juli 2014 beschikbaar was, hielp dit natuurlijk geen zak. Sinds dien een reparatie traject in 3 keer op gestuurd 2 weken moeten wachten. nu wachten we sinds 11-11 op de creditering. Dit is helaas alleen de dagwaarde. Dus het is maar te zien wat we daar nog voor kunnen krijgen.

Al met al bijna een jaar geen werkende telefoon, teleurstelling in Sony en Alles. En omdat het mijn cadeau was, een schuld gevoel. Dus een mooie nieuwe, en belangrijker werkende telefoon, zou een mooie verassing zijn voor haar verjaardag.

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTre
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 12:27
Bij deze wil ik graag http://tweakers.net/gallery/372662 nomineren, deze zielige jongen is helaas in het bezit van een kromwordende iPhone 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterbas
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 00:03
Ik wil mijn schoonvader juist voorzien van een nieuwe telefoon. Ondanks dat hij al in de 70 is is hij nog veel met de pc bezig met name qua fotografie. Maar zijn telefoon dat is nog zo'n oud dingetje waar mee je nog net een sms kan sturen. Echt internetten voor onder weg dat kan het apparaatje niet aan.
Hij staat altijd voor anderen klaar ondanks het geen wat er zich in het verleden allemaal heeft voor gedaan en wat er nu nog allemaal in de familie gebeurt.
Het zou een aparte manier zijn om hem op deze wijze te bedanken en een pluim te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tkoosting
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 13:09
Ik ben blij (met m'n Lumia) en maak met deze actie graag mijn ouders blij. Ze delen een hele oude Nokia (pré-Microsoft/Historie tijdperk) en verdienen een frisse en bij-de-tijdse smartphone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Bij deze wil ik mijn vriendin nomineren,

Ze heeft haar iPhone 4s vorige maand laten vallen waarbij het scherm is gebarsten. Niets aan de hand dacht ik, bestel een nieuw schermpje en voila als nieuw. Maar mevrouw wilde het zelf doen, Jan pak de leuning typje. Wat er toe leidde dat ze bij de montage een connector los trok. Dus madam loopt nog steeds rond met een gebarsten scherm dat ik nadat ze de nieuwe had gesloopt mocht her-monteren. Ze wilde zo graag en was iets te enthousiast, weinig vrouwen zouden zo'n ingreep aandurven. Daarom vind ik dat ze een nieuwe telefoon verdiend. Daarbij is mijn naam bbblije, door mijn naam Boyd Ben Blijleven, dat moet toch ook voor plus punten zorgen tijdens zo'n blije ben actie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acreed166
  • Laatst online: 20-09 20:32
Hierbij nomineer ik mijn lieve vriendin, zij loopt nog steeds met een samsung galaxy en ik probeer haar wijs te maken dat een echte android smartphone beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 20:46
Ik nomineer mijn vriendin, ik heb haar heel lief mijn oude galaxy s3 gegeven. Echter een dag/week later ging alles mis van bootloops tot gegevens verdwenen en battarij dood.

ik heb dus wat goed te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Laatst online: 29-08 17:47
Bij deze wil ik ook (zoals velen hier) mijn moeder nonineren.
Jaren geleden heeft mijn vader een herseninfarct gekregen en sindsdien is ze er enorm financieel op achteruit gegaan dat ze telkens maar al te graag mijn oude afgedankte abonnement telefoon(s) aanneemt om maar iets nieuws te krijgen.
Ze verdient het gewoon om een keer een goede telefoon te krijgen.
Ook omdat ze mij in de moeilijke tijden gesteund heeft in de afgelopen jaren terwijl ze zelf ook behoorlijk achteruit aan het gaan is.
Gun het natuurlijk iedereen hier van harte om de desbetreffende persoon een geweldige cadeau te kunnen geven om een hart onder de riem te steken.
Maar persoonlijk hoop ik dat ik het ook een keer bij mijn moeder kan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FranenJer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-08 10:38
Ik wil graag mijn vrouw nomineren.

Die ene keer dat ik de was eens deed, vorige week, heb ik haar telefoon ook schoon gewassen. Lijkt me motivatie genoeg. De was hoef ik inmiddels niet meer te doen! ;)

What doesn't kill you, makes you stronger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:46

Pinjataaa

Hit me!

Ik nomineer mijn moeder, omdat ik moe word van het gezeur dat haar huidige telefoon te traag is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy2
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-01 20:25
Ik nomineer mijn vriendin die voor de 3de keer zwanger is en ze al bijna 3,5 jaar thuis wilt blijven om de kindjes de beste opvoeding te geven. Ze heeft geen profiel hier op tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-09 08:42
Echt zielig is het natuurlijk ook weer niet (first world problems), maar: De communicatie in het gezinsleven van tegenwoordig loopt vaak via whatsapp. Wat de kids en familie uitspoken staat allemaal op facebook. Bankieren gaat via een appje in de cloud. Brieven worden tegenwoordig digitaal in de inbox bezorgd. En zo zijn er nog wel tientallen veranderingen meer in het hedendaagse leven. Maar nu komt het: mijn vader maakt hier nog steeds geen deel van uit. Om hem uit zijn sociale isolement te halen en te laten participeren in deze maatschappij, nomineer ik hem graag voor de Moto X smartphone :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gormenghast
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-08 08:47
Ik nomineer mijn schoonmoeder. Geloof het of niet, een geweldige schoonmoeder hebben kan. Ze staat altijd voor ons, de kinderen en eigenlijk iedereen klaar.
Ze is de grote regelkracht tussen jan en alleman met het één of ander over en diegene die nu net dat dingetje nodig heeft. Ze vraagt eigenlijk nooit om iets (behoudens mijn hulp met laptop en andere electronica) en heeft eigenlijk geen geld om dingen weg te geven en doet het toch.
Haar relatie is een paar maanden geleden helaas op niet zo'n leuke manier geëindigd.
En nu begint haar telefoon kuren te vertonen. Uiteraard kan ze ergens een tweedehandsje krijgen maar een mooie nieuwe zou voor haar heel mooi zijn.

Bij deze dus: Mijn schoonmoeder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:36

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik nomineer mijn vader. Hij is van de zomer van zijn boot in het water gevallen. Sindsdien ligt zijn telefoon op de bodem van het Alkmaardermeer. Een nieuwe telefoon kan hij dus goed gebruiken!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
Ik nomineer mijn moeder. In ieder geval mijn ouders omdat ze altijd voor ons (mij en vriendin) klaar staan. Mijn moeder heeft op dit moment een van de goedkoopste smartphones en mijn vader heeft een telefoon van 20 euro waar je mee kan bellen en smsen. Geven nooit geld uit aan telefoons, maar geven wel geld uit om ons te helpen met de aankomende kleine waar we ze heel erg dankbaar voor zijn!! Daarnaast vind ze het leuk om foto's op haar (ietwat) kleine telefoon te zetten om er naar te kijken. Met de nieuwe Moto X kan ze straks diezelfde foto's en de foto's van haar aankomend kleinkind haarscherp bekijken en trots zijn op elk moment zodra ze haar (nieuwe) telefoon ziet!
Om die redenen wil ik haar belonen en haar iets gunnen wat ze zelf anders nooit zou kopen.

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Ik nomineer mijn vriendin: Manon, omdat ze nu al tijden met een veel te traag toestel rondloopt.

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinpunt
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-10-2023
Mijn dochter nomineer ik ze verdient ook een keertje geluk

weeramateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niocera
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik wil mijn vrouw, Judith, nomineren.
Afgelopen jaar heeft ze na een heftige periode doorgemaakt waarbij ze tegen een burn-out aan zat. Ze heeft minder gewerkt en gedaan dan ze zou willen maar heeft zich tegelijkertijd herpakt en een prachtige webshop gebouwd die vorige week online ging: lief-kaartje.nl
Daarnaast gebruikt ze nu al veel te lang een Iphone en wordt het tijd dat ze Android weer gaat leren waarderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tkrook
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-07 22:05
Hallo,

Ik wil graag mijn nichtje Maartje (12) voordragen. Ze wordt eind December 13 en heeft nu een 'afdank-telefoontje' van haar broer. Als rechtaarde puber-dame kan je je daar natuurlijk niet mee vertonen op het middelbaar onderwijs.
Ze is altijd lief en attent en bovenal speelt ze heel regelmatig met mijn 2 jarige dochter. BFF's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via deze weg wil ik niemand nomineren.

Ik heb (ws net als de meeste collega tweakers hier) voldoende financiele middelen om zelf iets te schenken, wat ik dan ook regelmatig doe.

Inmiddels een kleine 20 pagina's verder met mensen die een ander wat gunnen is op zich prima.
Maar hoeveel van deze nominerenden steekt zelf wel eens zijn nek uit om anderen te helpen..........?

Ik hoop uiteraard dat de telefoons bij bij mensen terecht komen die het echt verdienen.
(en waarvoor even geen andere oplossing is dan via deze actie)

Verder een leuke actie van TNET met opmerkelijk veel aanmelders...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluidified
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 20:06
Ik nomineer mijn zus omdat haar telefoon een flinke barst in het scherm heeft, en dus goed een nieuwe kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trooij
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 19:34
Ik nomineer mijn vader (hij heet Ben). Hij wil al zo lang een mooie smartphone, maar koopt uiteindelijk telkens een budget ding.

[ Voor 6% gewijzigd door trooij op 02-12-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmuys
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
Ik nomineer mijn broertje Benjamin.
Niet alleen heb ik wat goed te maken.. maar ik heb zo'n beetje het gevoel alsof ik aan alle eisen van de TS voldoe en daar ben ik niet zo trots op.. Toelichting :

Dankzij mij zit Ben nu zonder telefoon.. zijn Samsung galaxy SIII ging kapot en had geen verzekering (om kosten te besparen) met een goedkoop 2 jarig abonnement. Toen hij een nieuwe telefoon wilde halen kwam hij al snel te kampen met een geldprobleem. Ik gaf hem het idee om een chinese smartphone te kopen via een webshop (Iocean X8.)
Hij vertrouwde geen chinese telefoons en ik bleef maar volhouden: "Nee voor wat jij met je telefoon doet is het prima, goeie specs! doe het maar gewoon! dan kan je ook gewoon even vooruit en een sim-only nemen over 8 maanden"

En potverdrie! die telefoon hield op met elk teken van leven na anderhalve maand gebruik(!) :(. Na een hoop woede gericht naar mij hadden we hem terug gestuurd naar het verkooppunt (gelukkig vielen we onder garantie). kwam de telefoon vorige week terug met de meest vreselijke performance issues ever!
mijn broertje rekent mij dit behoorlijk aan.. (ik ook)

MAAR WACHT! er is meer.
30-12-2014 Jep, sunday! is de telefoon opnieuw doodgegaan, toen hij wakker werd was zijn telefoon uit en reageerde helemaal nergens meer op..nu hij loopt nu met een Nokia N97 (Ouch), mijn broertje is er helemaal klaar mee. Ik wilde als kerstcadeau een toestel kopen maar die zou lang niet zo goed zijn als de Moto X 2014 (heb het ook niet heel breed). Daarom vind ik dat hij een nieuw, degelijk toestel verdient.

[ Voor 0% gewijzigd door basmuys op 02-12-2014 11:17 . Reden: 's' ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJackal
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:02
Hierbij nomineer ik Bastie88.

Motorola fan sinds jaar en dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Ik nomineer mn schoonmoeder omdat ze in tegenstelling tot vele schoonmoeders gewoon een super lieve vrouw is! O+

Daarnaast wil ze maar niet aan de smartphone (heeft nu mijn oude Samsung D500!!) maar vind het toch wel erg leuk om foto's van haar kleinkinderen via whatsapp te ontvangen.

Dus dit is het moment voor een keerpunt in haar leven, geef haar die mooie Moto X!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik nomineer hierbij mijn moeder. Ze heeft momenteel een oude Nokia Lumia 710 die enkele keren per dag uitvalt. Helaas heeft mijn moeder niet genoeg financiële middelen om een nieuw toestel aan te schaffen waardoor ze nu dus met een kapot toestel rondloopt (en haar oplader, anders houdt ie het niet vol :+ ). Ze stond pas op het punt om een nieuw toestel te kopen, een Motorola moto G, maar elke keer komt er dan weer een nieuwe tegenslag waardoor ze het weer niet kan betalen.

Daarom zou ik maar al te graag deze telefoon voor haar willen winnen, dat is het minste wat ik als zoon kan betekenen toch! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durkp
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:04
Mijn vriendin Marijn.

Altijd lief voor me, staat altijd voor me klaar, en accepteert mijn hobby's/werk waar ik het vaak heel druk mee heb en ik haar dan bijna niet zie.

Op dit moment heeft ze S3 die ten einde is.
- Scherm is stuk, word met tape bijelkaar gehouden
- Crasht zomaar
- Ontzetten langzaam
- Camera's stuk

Ze verdiend gewoon een nieuw toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolbymaster
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-01 21:12
Ik nomineer bij deze men vriendin, ben super trots en gelukkig met haar.

Ze verdient ook eens iets leuks terug aangezien ze altijd voor me klaar staat zelfs toen ik in het zieken huis verbleef voor 2 maanden.

Ze heeft nu ook maar een simpel telefoontje met whatsapp maar verdient zonder twijfel iets beters :)
wat ook niet snel vast loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicked
  • Laatst online: 29-07 18:48
Ik nomineer mijn lieve moeder, Wilma. Ook zij is overgestapt naar het smartphone-tijdperk en whatsappt er thuis (want mobiel internet vindt ze onzin) er op los. Onderweg ergert ze zich alleen aan de telefoon, want het is al een oudje en de batterij is belabberd. Een nieuwe batterij was helaas net zo belabberd (beetje pech dus) en de nieuwste android-versie is ook niet beschikbaar voor d'r.
Aangezien ze die telefoon van mij heeft gekregen, vind ik het sneu dat-ie maar een halve dag mee gaat. Daarom nomineer ik haar, omdat ik haar nu een nieuwe, goede telefoon gun. Zo BEN ik een X goed bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonathande2
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-08 08:26
Ik nomineer graag mijn vriendin Manuela. Sinds haar vorige telefoon(nokia lumia 800) opeens geen Wi-Fi ontvangst meer had, is ze mijn oude telefoon(Xperia U) gaan gebruiken. Deze telefoon begint alleen steeds trager te worden en de accu houdt het amper een halve dag uit. Verder herkent deze telefoon de simkaart regelmatig niet. Het is daarom de hoogste tijd dat ze eindelijk een keer een telefoon heeft die gewoon werkt zoals t hoort. Met de Moto X 2014 kan ze eindelijk ervaren hoe een high-end smartphone voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
  • Laatst online: 17-03 07:43
Ik nomineer mijn vrouw. Ze gebruikt een nokia 6230i omdat ze denkt dat de huidige smartphones te moeilijk in gebruik zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12
Ik nomineer mijn moeder.
Ze heeft tot nu altijd de oude telefoons van mijn vader gebruikt en was zelf nooit geinteresseerd in smartphones.
Nu beginnen echter steeds meer en meer mensen een smartphone te krijgen en zij willen ook graag via een smartphone contact leggen met mijn moeder (zoals whatsapp en viber).

Daarom is mijn moeder sinds kort ook geinteresseerd in het aanschaffen van een smartphone, maar zij heeft nog geen idee welke ze zou moeten nemen. Ze wilt de smartphone voornamelijk gebruiken om te kunnen voipen en chatten met familie in het buitenland en om foto's te kunnen ontvangen van haar kleinkind.

Deze telefoon lijkt mij heel goed voor haar en daarom nomineer ik haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2D_Christiaan
  • Laatst online: 15-08 18:05
Ik nomineer mijn maat Bas.
Na jaren lang ijverig studeren zal hij in december afstuderen voor zijn master technische wiskunde. Een Moto X zou een mooi cadeau voor hem zijn als beloning voor zijn doorzetten. Momenteel gebruikt hij nog een Samsung Ace, dus een upgrade van smartphone kan hij zeker wel waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Ik wil bij deze graag Ircghost nomineren:

De vriendin van Ircghost komt na 4 lange jaren eindelijk naar Nederland om hier te wonen, haar huidige telefoon ondersteunt echter niet de juiste frequenties om in Nederland goed te werken. Zodat Ircghost haar ook daadwerkelijk kan bereiken in het nieuwe jaar zou deze Moto perfect uitkomen!

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeastTechnician
  • Registratie: September 2013
  • Niet online
Ik nomineer hierbij mijn vriendin Kim, omdat zij altijd zegt: 'liever de tevredenheid van een laag prijsje dan de voldoening van kwaliteit'.

Bij deze wil ik haar de kans bieden om een keer een kwaliteitstelefoon te hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venom1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik nomineer een vriend:

Staringgg

Omdat de batterijduur van zijn huidige telefoon belabberd is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:34
Bij deze nomineer ik mijn vriendin! We wonen allebei in Tilburg, maar over 2 weken gaat ze op kamers in Nijmegen. Nu zou ik het geweldig vinden als we in de avonden kunnen video bellen via Google Hangouts, wat met haar huidige telefoon vaak erg moeizaam verloopt.
Aangezien de Moto X 2014 bijna stock Android is en geweldige specs heeft, denk ik dat het met dat toestel een stuk beter zou gaan! Natuurlijk zien we elkaar rond de kerstdagen nog wel, maar daarna zullen we beide weer aan de slag moeten op school, waardoor we elkaar waarschijnlijk een stuk minder zullen zien dan nu het geval is. Hopelijk kan ik daar met deze nominatie een zachte oplossing voor bieden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanham99
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:27
Hierbij wil ik graag mijn vrouw nomineren. We hebben samen een zware periode achter de rug waarvan zij het zwaarste deel heeft gedragen.
Onze zoon is 7 weken geleden geboren met een flinke groeiachterstand. Dit was veroorzaakt doordat mijn vrouw het Hellp syndroom had wat onopgemerkt was gebleven. Onze zoon heeft een maand in het ziekenhuis gelegen en mijn vrouw was al die tijd bij hem. Het volledige verhaal kun je lezen op http://www.earlybirdsfotografie.nl/sil/.

Vorige week heeft ze haar Lumia 625 op de grond laten stuiteren waar hij echt niet tegen kon. Ze heeft nu even een goedkoop toestel gehaald omdat ze het geld niet over had voor een mooier toestel. Nu was ik al geen fan van de Lumia 625 maar de Lumia die ze nu heeft maakt ook al geen fatsoenlijke foto's meer en dat is nu wel een flink gemis.

Ik vind dat ze wel een eens een mooi toestel verdient en hoop dat we haar binnenkort blij kunnen maken met een nieuwe Moto X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiedekker
  • Laatst online: 15-04-2018
Ik nomineer mijn vriendin, sedert 3 jaar fulltime moeder van onze zoon van 3j en tweeling van 18 maand.

Ze heeft al heel wat opgeofferd, net als ik, en ze verdient dit echt.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.