Ik nomineer mijn broertje Benjamin.
Niet alleen heb ik wat goed te maken.. maar ik heb zo'n beetje het gevoel alsof ik aan alle eisen van de TS voldoe en daar ben ik niet zo trots op.. Toelichting :
Dankzij mij zit Ben nu zonder telefoon.. zijn Samsung galaxy SIII ging kapot en had geen verzekering (om kosten te besparen) met een goedkoop 2 jarig abonnement. Toen hij een nieuwe telefoon wilde halen kwam hij al snel te kampen met een geldprobleem. Ik gaf hem het idee om een chinese smartphone te kopen via een webshop (Iocean X8.)
Hij vertrouwde geen chinese telefoons en ik bleef maar volhouden:
"Nee voor wat jij met je telefoon doet is het prima, goeie specs! doe het maar gewoon! dan kan je ook gewoon even vooruit en een sim-only nemen over 8 maanden"
En potverdrie! die telefoon hield op met elk teken van leven na anderhalve maand gebruik(!)

. Na een hoop woede gericht naar mij hadden we hem terug gestuurd naar het verkooppunt (gelukkig vielen we onder garantie). kwam de telefoon vorige week terug met de meest vreselijke performance issues ever!
mijn broertje rekent mij dit behoorlijk aan.. (ik ook)
MAAR WACHT! er is meer.
30-12-2014 Jep, sunday! is de telefoon opnieuw doodgegaan, toen hij wakker werd was zijn telefoon uit en reageerde helemaal nergens meer op..nu hij loopt nu met een
Nokia N97 (Ouch), mijn broertje is er helemaal klaar mee. Ik wilde als kerstcadeau een toestel kopen maar die zou lang niet zo goed zijn als de Moto X 2014 (heb het ook niet heel breed). Daarom vind ik dat hij een nieuw, degelijk toestel verdient.
[
Voor 0% gewijzigd door
basmuys op 02-12-2014 11:17
. Reden: 's' ]