De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➑ Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 100 Laatste
Acties:
  • 366.280 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

WernerL schreef op woensdag 15 april 2015 @ 20:32:
Zo, opdracht voor week 1 is klaar van de reactive programming course.
Die was eigenlijk niet zo moeilijk.
Nog 6 weken te gaan. 8)
De eerste lijkt inderdaad meer een inleidende opdracht te zijn, als ik het vanochtend even goed bekeken heb. Ik heb er ook weer zin in, alleen wacht ik nog wel even tot ik (als het goed is morgen) mijn nieuwe laptop binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:51

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/s480x480/11130169_10206590247145210_4897581237217758880_n.jpg?oh=e6b23eca97794ecc386183d43b39126b&oe=55AB94DB&__gda__=1440815908_14694cbb0af7ed62072540e2f60b1671
En nu vraag 2. Deze is echt een stuk moeilijker nog...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Die duurde inderdaad even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 22:43
Laat die snol gewoon zeggen wanneer ze jarig is ffs ...

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Echt he, aandachtshoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Als je dat het probleem van de puzzel vindt, is er vrij eenvoudig equivalente puzzel te maken (of misschien wel te vinden) die niet over de verjaardag van Cheryl gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Ja, die krijgt dus geen cadeautje.
Puh!

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik liep ergens vast, maar toen ik onderstaand verhaaltje ging tikken om aan te geven waar ik vast liep was het eigenlijk ineens heel logisch :+

spoiler:
1. Aangezien Albert weet* dat Bernard het niet kan weten, kan het dus geen maand zijn met unieke dagen. Mei en juni vallen dus af.
2. Bernard weet dit ook, maar ook na het afvallen van mei en juni kan hij nog steeds niet bepalen wat de datum is. Dus de overgebleven data met unieke dag vallen ook af (15 juli, 17 sep, 22 aug). Over zijn: 16 juli, 14+20 aug, 14+16+20 sep
3.1. Albert weet het nog steeds niet, dus de overgebleven unieke maand (juli) valt ook af. Over zijn: 14+20 aug, 14+16+20 sep
3.2. Albert weet dat David het nog steeds niet weet. Als Cheryl tegen David 14 sep of 20 sep heeft gezegd dan zou hij datum exact kunnen bepalen (want dan blijft resp. 20 aug en 14 aug over). De enige reden die Albert heeft om te weten dat die data niet tegen David verteld kunnen zijn, is als Cheryl in september jarig is. Augustus valt dus ook af. Blijft over: 14+16+20 sep
4. David zegt dat hij het na 3.1 nog totaal niet wist. Hem moest dus wel een datum in mei, juni of juli verteld zijn. Hij zegt dat hij de maand nu wel weet. Nogal wiedes, er is maar 1 maand over, iedereen weet dat het september is. Hij weet ook nog steeds niet de dag, maar er zijn ook 3 dagen over.
5. Bernard wist na 3.1 nog niet wat de datum is. De enige datum met unieke dag, 16 sep, valt dus ook af. Met nog 2 dagen over is het niet zo gek dat hij het nu wel weet.
6. David zegt dat hij het nu ook weet. Hem is dus de 14e of de 20e verteld. Aangezien bij 4 al vast stond dat het mei, juni of juli moest zijn, is er maar 1 mogelijkheid: 20 juni. De verjaardag van Cheryl is dus 14 sep.

* Door deductie, niet door kennis van dit feit. Zie hieronder :)

Overigens is 17 augustus op de vorige vraag ook een valide antwoord ;)

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 16-04-2015 01:36 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:19

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Uw wachtwoord voldoet niet. U wachtwoord moet minimaal bestaan uit 8 karakters, 1 kapitaal en 1 getal.
"€1000000" dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:42

Rem

Is het nou 'U wachtwoord' of 'Uw wachtwoord' ? |:(
Afbeeldingslocatie: http://www.outrightusa.org/joomla25/images/images/57237343.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Rem op 16-04-2015 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Hij doet het dan ook fout, want hij vergeet even dat mei ook al af valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

dcm360 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:53:
[...]

Hij doet het dan ook fout, want hij vergeet even dat mei ook al af valt.
Dan snap je de strekking van de blog niet.

Er zit een subtiel verschil tussen de volgende twee scenario's:
1. Albert weet dat Bernard het niet weet omdat hij dat kan deduceren aan de hand van de maand die hij wel weet
2. Albert weet dat Bernard het niet weet omdat hem verteld is dat Bernard het niet weet.

Los je de puzzel op volgens 1, dan kom je op 16 juli. Ga je echter redeneren vanuit 2, dan is het dus niet zo dat mei en juni ineens afvallen. Hij weet gewoon dat het in ieder geval niet de 18e of de 19e kan zijn (want anders had Bernard het wél geweten). Daarna kun je mei en juni dus niet meer zomaar afschrijven, want het kon toch al niet de 18e of 19e zijn. Vervolgens kun je juni wegstrepen door het gegeven dat Albert het ook niet weet, en juni de enige maand is met nog maar 1 mogelijke dag.

Bernard snapt bovenstaand verhaal ook, en zegt dan ineens dat hij het wél weet. Dan moet dat dus wel 17 augustus zijn.

Aan de hand van die conclusie weet Albert het dus ook, maar dat is een voor de lezer onbelangrijk gegeven want de lezer wist het ook al. Ook hier verschilt het met de eerste situatie, waar de lezer pas kan weten wat de verjaardag is nadat Albert verklaart dat hij het ook weet.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/itPSZ0wl.jpg

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

.oisyn schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:09:
[...]

Dan snap je de strekking van de blog niet.

Er zit een subtiel verschil tussen de volgende twee scenario's:
1. Albert weet dat Bernard het niet weet omdat hij dat kan deduceren aan de hand van de maand die hij wel weet
2. Albert weet dat Bernard het niet weet omdat hem verteld is dat Bernard het niet weet.

Los je de puzzel op volgens 1, dan kom je op 16 juli. Ga je echter redeneren vanuit 2, dan is het dus niet zo dat mei en juni ineens afvallen. Hij weet gewoon dat het in ieder geval niet de 18e of de 19e kan zijn (want anders had Bernard het wél geweten). Daarna kun je mei en juni dus niet meer zomaar afschrijven, want het kon toch al niet de 18e of 19e zijn. Vervolgens kun je juni wegstrepen door het gegeven dat Albert het ook niet weet, en juni de enige maand is met nog maar 1 mogelijke dag.

Bernard snapt bovenstaand verhaal ook, en zegt dan ineens dat hij het wél weet. Dan moet dat dus wel 17 augustus zijn.

Aan de hand van die conclusie weet Albert het dus ook, maar dat is een voor de lezer onbelangrijk gegeven want de lezer wist het ook al. Ook hier verschilt het met de eerste situatie, waar de lezer pas kan weten wat de verjaardag is nadat Albert verklaart dat hij het ook weet.
De tekst stelt dat Albert de maand weet, en Bernard de dag. Dat is alle gegeven informatie (naast de mogelijke data), en optie 2 is daar niet uit af te leiden. Optie 2 is dus gebaseerd op een aanname, welke leidt tot een incorrect antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

De tekst stelt ook dat Albert weet dat Bernard het niet weet. Er staat niet bij hoe hij aan die informatie komt. Als je uitgaat van eigen deductie dan is dat net zo goed een aanname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Wat is nu een handige aanname:
1: Er is zonder dat het aangegeven is meer informatie
2: Alle informatie is gegeven

Het is een 'wiskunde'-probleem. Kortom, 2. Overigens staat er dat Albert zegt dat hij weet dat Bernard het niet weet, het is dus geen gegeven vooraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Laatst online: 02-06 12:29
ha... Wat nou Laravel/Lumen... Dit is nog eens een micro-framework https://github.com/jeremeamia/mu

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nogmaals, er staat niet bij hoe hij aan die informatie komt. Als jij zegt dat hij dat gededuceerd heeft aan de hand van wat hij zelf wist, dan is dat ook gewoon een aanname. Net zoals dat het een aanname is dat zowel Albert als Bernard van een goed stel hersens zijn voorzien waarbij ze logische redenaties kunnen toepassen om tot hun antwoorden te komen. Wellicht heeft Bernard het IQ van een stoeptegel, en heeft Cheryl gezegd dat ze op de 18e jarig is, maar is hij niet in staat om dan tot de conclusie te komen dat de maand dan wel juni moet zijn 8)7

Maar ik vind het vooral jammer dat je eigenlijk compleet voorbij gaat aan het hele interessante van dit verhaal - dat dit subtiele verschil ervoor zorgt dat je op een heel ander antwoord komt.

[ Voor 35% gewijzigd door .oisyn op 16-04-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Het is niet interessant, iemand maakt gewoon een rare aanname, en dan nog wel een aanname die informatie geeft die niet af te leiden is uit de tekst. Een wiskundeopgave waarbij zaken aangenomen moeten worden die niet gegeven zijn is niet juist geformuleerd (tenzij het doel is om een bewijs uit het ongerijmde te geven of een tegenspraak af te leiden. Beiden niet het geval).

Edit: Ja, voeg vooral nog meer aannames toe.

[ Voor 6% gewijzigd door dcm360 op 16-04-2015 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

God zeg |:(
Nee, want niet interessant is is jouw gezever dat je niet tot die conclusie kan komen omdat het niet gezegd is. Wat interessant is is dat, conceptueel gezien, een subtiel verschil tot een ander antwoord leidt. Dat staat compleet los van je eigen stelling dat je voor dat subtiele verschil een extra aanname moet doen waardoor je kunt concluderen dat het antwoord onjuist is.

Voor hetzelfde geld bedenk je er gewoon maar even bij dat in de vraag had gestaan dat Cheryl tegen Albert gezegd heeft Bernard het niet kan weten. Of als extra vraag: "stel dat Cheryl dat ook heeft verteld, kom je dan tot een andere conclusie"

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 16-04-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Ja, dat ik leuk dat ik er me wat dingen bij mag bedenken, want dat is juist iets waarmee je de opgave sloopt. Conceptueel vind ik het ook niet bijster interessant dat het antwoord anders wordt door de regels te veranderen.

Oh, en je doet het maar met een reply op de reactie van voor de edit.

[ Voor 14% gewijzigd door dcm360 op 16-04-2015 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Tja, als jij het niet opvallend vind dat alleen al het gegeven hoe Albert te weten is gekomen dat Bernard het niet weet verschillende antwoorden kan opleveren, dan kan ik idd beter een ander publiek gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Laatst online: 19:10
.oisyn schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:33:
Maar ik vind het vooral jammer dat je eigenlijk compleet voorbij gaat aan het hele interessante van dit verhaal - dat dit subtiele verschil ervoor zorgt dat je op een heel ander antwoord komt.
Ik ben het er mee eens dat het leuk is dat je op basis van andere conversaties op een ander antwoord kan uikomen, maar ik ben het er niet mee eens dat 17 Augustus het antwoord van een geldige interpretatie van het probleem is.

17 Augustus zou het antwoord zijn als de conversatie was:

• Bernard: ik weet de datum niet.
• Albert: Ik weet de datum ook niet.
• Bernard: nu weet ik de datum wel.

(De uitspraak van Albert dat hij het hierna ook weet, is irrelevant om het antwoord te bepalen.)

De feitelijke conversatie is echter:

• Albert: ik weet de datum niet, maar ik heb afgeleid dat Bernard de datum ook niet weet.
• Bernard: nu weet ik de datum wel.
• Albert: nu weet ik de datum ook.

Merk op dat die verhaaltjes feitelijk maar op één van de drie uitspraken overeenkomen, en dat de 17-Augustusconversatie alleen met heel veel creativiteit uit de tekst van de opgave is af te leiden: je moet dan de eerste uitspraak van Albert aanpassen, en de informatie van de laatste uitspraak gebruik je niet.

Bijna alle in natuurlijke taal gestelde opgaven zijn meer of minder ambigu. Als verschillende interpretaties verschillende antwoorden opleveren moet je de meest voor de hand liggende interpretatie gebruiken. In dit geval is dat de interpretatie die leidt tot16 Juli als antwoord. En 17 Augustus is dus gewoon fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

en de informatie van de laatste uitspraak gebruik je niet.
Dat lijkt echter geen enkele significantie te hebben. In de vervolgvraag die F.West98 gisteravond postte staan er ook een aantal punten die verder niets veranderen aan de situatie, namelijk:
- David zegt dat hij ná de stelling van Albert de maand weet, terwijl dat voor iedereen inclusief de lezer al duidelijk was na de stelling van Albert.
- Albert die op het eind zegt het ook te weten, terwijl iedereen het dan al weet.

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 16-04-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:40
kwaakvaak_v2 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:31:
ha... Wat nou Laravel/Lumen... Dit is nog eens een micro-framework https://github.com/jeremeamia/mu
Hehe, fun projectje blijkbaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_m7d9hquD6X1qaaowno1_500.gif

_o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
Meneer/Mevrouw heeft geen oren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Mercatres schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:26:
[...]

Meneer/Mevrouw heeft geen oren?
Ik snap de grap nog steeds niet :/
Zal wel aan mij liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hij heeft het over jou. Heb jij geen oren? Wat hoor jij als je je vinger in je oor stopt en heen en weer beweegt?

[ Voor 26% gewijzigd door .oisyn op 16-04-2015 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:30

RayNbow

Kirika <3

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Je zou ook kunnen zeggen dat, omdat Bernard niet begint met praten en niet uitroept "JA IK WEET HET!", je kan aannemen dat hij het niet weet. Ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Collega's commit
Changes to the orderflow. I ARE BABOON
Mijn commit
Updated the orderflow to the new composer update to make it actually work. I AM WEASEL
Nu komen de volgende commits voorbij:
Andere collega commit
Ondertekenen kan ik ook! MOMMA HAD A COW
Nog andere collega commit
Ja, gaan we nu committen om de ondertekening? MOMMA HAD A CHICKEN!
Laatste collega commit
Tja, ik ben te jong hiervoor. WOAH MAMA!
Heel soms vraag ik me af of ik niet in een gekkenhuis werk. _O-

Tranen van het lachen nu:
OOOOOOOHHHHHH! What does THIS butt'n do?!

[ Voor 6% gewijzigd door Firesphere op 17-04-2015 00:02 ]

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Hoewel ik er ook om zou lachen.. slap ik mensen wel met een keyboard die zo commiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Douweegbertje schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 00:04:
Hoewel ik er ook om zou lachen.. slap ik mensen wel met een keyboard die zo commiten.
Het is een signature, toevoeging aan de commit message. Loosen up :D

Ik heb de echte, voorafgaand aan de ondertekening, commit messages er hier uit gehaald ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Firesphere op 17-04-2015 00:08 ]

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Waarom heb ik nou weer een Nederlandse Office geïnstalleerd }:|

"Draaitabel invoegen" (insert pivot table)
*brrr*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:15
Draaitafel? :') Niet eens draaitabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Euh ja dat bedoel ik ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Kan altijd nog erger: .NET errors in het Nederlands (wie wil dat nou?)
Of de allerergste: Excel formules in een Nederlandse Excel :'(

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
"De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld." ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Het ergste vind ik nog het kastje voor de tv van ziggo. Komt er mooi een melding, Opwaarderen beginnen...
Denk je dat je hogere kosten krijgt als je op ok duwt, is het de update..

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
ZaZ schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 01:14:
.NET errors in het Nederlands (wie wil dat nou?)
Is dat mogelijk? Hoe krijg je dat voor elkaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:26
Avalaxy schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 01:19:
[...]

Is dat mogelijk? Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Je windows in het Nederlands installeren denk ik, of een language pack voor de .net, ik weet het niet precies meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Volgens mij als je een NL Windows hebt, dan hoef je er niet veel moeite voor te doen en gebeurt het automatisch omdat dat vet handig is :'(
Al heel vaak gezien in ieder geval en zeker niet alle keren bewust een taalpakket geinstalleerd.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Mmmkay. Wel hufter installeert dan ook zijn Windows in het Nederlands? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Avalaxy schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 01:27:
Mmmkay. Wel hufter installeert dan ook zijn Windows in het Nederlands? :P
Voorgeïnstalleerde computer/laptop, gratis key die enkel in het Nederlands is (Dreamspark O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Nederlandse klanten :P Al sinds jaar en dag een ergernis. Het begon al met Windows 98 met in je controlpanel "Add remove programs" en "Software" die dan ook nog eens op totaal verschillende plekken staan. Van mij hoeft het niet.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Firesphere schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 00:05:
[...]

Het is een signature, toevoeging aan de commit message. Loosen up :D

Ik heb de echte, voorafgaand aan de ondertekening, commit messages er hier uit gehaald ;)
Dat stond er dus ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
Ach, sommige installaties bedenken dat je vast wel (slecht) Nederlands wilt omdat je je datumformaat en timezone op Nederlands hebt ingesteld. Heb braaf een Engelse Windows en dan toch zijn er soms programma's die keihard de interface op Nederlands knallen, evt zonder te vragen. Nee, nee, nee!

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
wsitedesign schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 01:30:
[...]

Voorgeïnstalleerde computer/laptop, gratis key die enkel in het Nederlands is (Dreamspark O-) )
Yep, dat dus. En da's zo verschrikkelijk vervelend om dan een foutmelding op te zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

incaz schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 08:45:
Ach, sommige installaties bedenken dat je vast wel (slecht) Nederlands wilt omdat je je datumformaat en timezone op Nederlands hebt ingesteld. Heb braaf een Engelse Windows en dan toch zijn er soms programma's die keihard de interface op Nederlands knallen, evt zonder te vragen. Nee, nee, nee!
Xbox ;(
Taal en regio ingesteld op Engels/US. Wat, verbind je met Xbox Live met een Nederlands IP? Fuck you, gewoon Nederlandse interface!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Laatst online: 19:10
.oisyn schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:52:
Xbox ;(
Taal en regio ingesteld op Engels/US. Wat, verbindt je met Xbox Live met een Nederlands IP? Fuck you, gewoon Nederlandse interface!
Neuk jou, bedoel je.

(Ook verbind, bdw. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Mercatres schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:59:
[...]
Yep, dat dus. En da's zo verschrikkelijk vervelend om dan een foutmelding op te zoeken...
Er bestaat voor .net wel een website die toelaat de Engelse foutmelding op te zoeken :)

http://unlocalize.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
wsitedesign schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:32:
[...]

Er bestaat voor .net wel een website die toelaat de Engelse foutmelding op te zoeken :)

_/-\o_
Thank you \o/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CCyMX6NUgAAUWF3.png
Azure Cloud Service met 0 cores \o/

[ Voor 17% gewijzigd door Mercatres op 17-04-2015 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

Mercatres schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:34:
[...]

_/-\o_
Thank you \o/

[afbeelding]
Azure Cloud Service met 0 cores \o/
A0 heeft 0 dedicated cores, dus het klopt wel :)

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

wsitedesign schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:32:
[...]

Dat is wel handig! :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Ik ben er indertijd op gekomen omdat ik met die "vervloekte" Nederlandse foutmelding geen kant uitkon en met de Engelse vertaling wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:27

Acid_Burn

uhuh

.oisyn schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:52:
[...]

Xbox ;(
Taal en regio ingesteld op Engels/US. Wat, verbind je met Xbox Live met een Nederlands IP? Fuck you, gewoon Nederlandse interface!
Tja bij mij staat er zweeds tussen:?
Afbeeldingslocatie: http://temp.theglasseye.nl/got/xbox.jpg

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Acid_Burn schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:50:
[...]

Tja bij mij staat er zweeds tussen:?
[afbeelding]
Echt? Ook echt maar één item? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:35
Jup, bij mij ook. Leuk zo'n xbox 360 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:27

Acid_Burn

uhuh

yup 1 item

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Ook echt een kwaliteitsvertaling voor de rest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Allerlaatste verjaardagsprobleemding:
http://on.fb.me/1yDhozm

:+

[ Voor 37% gewijzigd door F.West98 op 18-04-2015 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
De Speld is eigenlijk vaak best wel grappig :)

Video'tje gezien over Event sourcing en CQRS. Nog niet alles duidelijk maar boeiend. Sommige dingen zijn zo logisch. En wat vind ik het toch jammer dat ik niet meer functioneel programmeren heb gehad / gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
Age of Wonders voor Linux is uit *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Laatst online: 20:59
incaz schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 13:11:
En wat vind ik het toch jammer dat ik niet meer functioneel programmeren heb gehad / gedaan.
Niets houdt je tegen om alsnog aan functioneel programmeren te beginnen. :P
Hoe meer ik van Scala leer hoe meer ik die taal en het functioneel paradigma ga waarderen O+

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
WernerL schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 14:06:
[...]

Niets houdt je tegen om alsnog aan functioneel programmeren te beginnen. :P
Hoe meer ik van Scala leer hoe meer ik die taal en het functioneel paradigma ga waarderen O+
Weet ik, weet ik, dat gaat zeker komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Zo, mijn app heeft een kloon:

https://itunes.apple.com/us/app/ovo-timer/id925582403?mt=8 (origineel)
https://itunes.apple.com/app/bazaart/id947590227 (kloon)

Nu tel ik echt mee?

-------

Ff een gewetensvraagje....al die leuke interessante talen zoals Haskell....wat heb je daar nou aan als je de hele dag een beetje zit te CRUDten op je werk? Of doe ik de hele dag werk wat neerkomt op CRUD omdat ik niet voldoende C of Haskell ken?

Het maakt mij eigenlijk minder uit in welke programmeertaal ik werk dan aan wat voor project ik werk. Als ik met Haskell totaal andere dingen kan doen qua werk dan CRUD begin ik er morgen aan bij wijze van spreken.

[ Voor 56% gewijzigd door BikkelZ op 18-04-2015 23:54 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
BikkelZ schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 23:23:

Ff een gewetensvraagje....al die leuke interessante talen zoals Haskell....wat heb je daar nou aan als je de hele dag een beetje zit te CRUDten op je werk?
Wat jij nodig hebt is een goede CRUD generator :+ En dan de rest van je tijd besteden aan hobbyprojectjes met Haskell :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

BikkelZ schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 23:23:
Ff een gewetensvraagje....al die leuke interessante talen zoals Haskell....wat heb je daar nou aan als je de hele dag een beetje zit te CRUDten op je werk? Of doe ik de hele dag werk wat neerkomt op CRUD omdat ik niet voldoende C of Haskell ken?

Het maakt mij eigenlijk minder uit in welke programmeertaal ik werk dan aan wat voor project ik werk. Als ik met Haskell totaal andere dingen kan doen qua werk dan CRUD begin ik er morgen aan bij wijze van spreken.
Komt uiteindelijk niet al het programmeerwerk op CRUD neer? Tenzij je je hoofdzakelijke met analyses bezig houdt, dan is het vooral de R waar je je tot beperkt. Het lijkt mij niet dat het wisselen van 'taal' daar verandering in brengt. Eerder het betreden van een andere rol, of het opzoeken van compleet andere projecten.

Grote projecten waarbij de rolverdeling strak is afgestemd, zodat jij je kan focussen op zeg het hogere niveau, specialistische analyses zoals performance optimalisatie of het implementeren van bepaalde (geavanceerde) algoritmen.

Bij kleinere projecten ben je vaak een "alles-kunner". Ik heb geen idee wat jij zoal maakt, maar de gemiddelde website of (web)app, is (sterk vereenvoudigd) toch vaak dataconsumptie en -productie. Misschien richting de gaming gaan? Mijn gevoel zegt dat je daar wel aardig van het CRUD gebeuren af moet kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Mwah mijn Timer app heeft bijvoorbeeld vrijwel geen data opslag, alleen wat settings en het onthouden van tijd om er voor te zorgen dat hij na het herstarten van de app of je device nog steeds de juiste tijd aftelt. Maar daar zit >90% van het werk in de UI, het geluid en de logica.

Games natuurlijk ook. Als je grote datasets gaat bewerken heb je wel een grote factor R natuurlijk maar het komt meer neer op het bewerken van de gegevens tot er een conclusie uit komt dan dat je ze een beetje aanpast en weer opslaat.

CRUD applicaties zijn eigenlijk altijd veredelde database interfaces.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Ik adviseer je de omschrijving van je app iets uit te breiden, want ik kon niet uit de omschrijving opmaken wat je app uberhaupt doet.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
  • Laatst online: 17-09 09:59
Zijn de meeste applicaties geen database interfaces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:35
Dat een app een 'interface' is voor een database, wil niet zeggen dat het alle operaties uit CRUD doet. 1 is genoeg :) Ik werk ook aan applicaties die alleen een weergave zijn van informatie uit een database. Rapportages en dergelijke tonen. Informatie toegankelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Jouw app is ook een kloon van de Android versie van Ilumbo ;) Ik vermoed dat je daar wel aan verbonden bent.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

phex schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:53:
Zijn de meeste applicaties geen database interfaces?
Nee, maar de meeste hebben dat o.a. wel.

Ligt het nu aan mij, of is deze pagina nog gewoon niet af?

http://tweakers.net/advertorials/Firestarters/seriousgaming

[ Voor 23% gewijzigd door Douweegbertje op 19-04-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Mobile first natuurlijk! Daarom zo minimaal.

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik heb (zomer)werk! *O*
2,5 maand (juni, deel juli, augustus) semi-fulltime (4 dagen op kantoor, de overige 8 uur zelf thuis vullen). * F.West98 is happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Gamebuster schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:52:
[...]

Ik adviseer je de omschrijving van je app iets uit te breiden, want ik kon niet uit de omschrijving opmaken wat je app uberhaupt doet.
Ik heb de Android omschrijvingen over genomen, de app is in 14 talen. Wellicht dat ik het nog eens ga updaten voor Spaans, Duits, Engels en Nederlands. Zelfde probleem heb ik met nieuwe of iOS specifieke functies, die kan ik niet doen of alleen voor de talen die ik beheers (maar Duits ga ik wel laten checken natuurlijk :z )
armageddon_2k1 schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:53:
[...]

Jouw app is ook een kloon van de Android versie van Ilumbo ;) Ik vermoed dat je daar wel aan verbonden bent.
Verbonden is nogal een groot woord maar hij is wel officieel en ook door ze goedgekeurd:

Seller: [Naam]
© 2014 Ilumbo

Anders was ik er niet eens aan begonnen :)

[ Voor 6% gewijzigd door BikkelZ op 19-04-2015 23:55 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-R
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-12-2024
*auw*.... overal spierpijn... heb dit weekend de achtertuin flink onder handen genomen... Daar zijn deze programmeervingers toch niet voor gemaakt....

Ik heb mijn zonlicht voor het jaar weer gehad :P
F.West98 schreef op zondag 19 april 2015 @ 23:44:
Ik heb (zomer)werk! *O*
2,5 maand (juni, deel juli, augustus) semi-fulltime (4 dagen op kantoor, de overige 8 uur zelf thuis vullen). * F.West98 is happy
congrats! wat ga je doen?

[ Voor 58% gewijzigd door Laurens-R op 20-04-2015 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:30
Laurens-R schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:42:
Zonlicht? Wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Laurens-R schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:42:
*auw*.... overal spierpijn... heb dit weekend de achtertuin flink onder handen genomen... Daar zijn deze programmeervingers toch niet voor gemaakt....

[...]

congrats! wat ga je doen?
In de kassen werken. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Die laatste deelzin klopt natuurlijk voor geen meter. IR en UV is redelijk essentieel. Dat staat een stukje verderop ook: "Zonlicht werkt ook in geringe mate desinfecterend waardoor virussen en bacteriën minder lang overleven buiten het lichaam. Vitamine D wordt in de huid aangemaakt onder invloed van ultraviolet licht.", wat erop duidt dat de definitie gewoonweg niet klopt (zonlicht is niet alleen het zichtbare deel van het spectrum). De Engelse variant van de pagina zegt dat ook: "Sunlight is a portion of the electromagnetic radiation given off by the Sun, in particular infrared, visible, and ultraviolet light."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
http://research.microsoft...oups/ese/nagappan_tdd.pdf

Test Driven Development (de "echte" religieuze TDD) zorgt, volgens Microsoft & IBM, voor 15% tot 35% extra development tijd, maar wel voor 40% tot 90% *minder* bugs vergeleken met vergelijkbare producten die niet TDD geschreven zijn

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
Gamebuster schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:48:
http://research.microsoft...oups/ese/nagappan_tdd.pdf

Test Driven Development (de "echte" religieuze TDD) zorgt, volgens Microsoft & IBM, voor 15% tot 35% extra development tijd, maar wel voor 40% tot 90% *minder* bugs vergeleken met vergelijkbare producten die niet TDD geschreven zijn
Even lekker provoceren op deze maandag ochtend: https://vimeo.com/110554082

Agile is kut, en TDD is waardeloos. Gewoon in productie gooien en dan gaat het vanzelf stuk. En dan fix je het _O-

Ik hoop dat Erik Meijer niet serieus is in die video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:30

RayNbow

Kirika <3

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
WernerL schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:59:
[...]

Agile is kut, en TDD is waardeloos. Gewoon in productie gooien en dan gaat het vanzelf stuk. En dan fix je het _O-

Het komt bij mij over dat hij meer de mensen aan het denken wil zetten ipv dat ze als schapen de "hype" volgen. Daarnaast maakt hij een paar goede punten imo.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:34
Rutix schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:07:
[...]

Het komt bij mij over dat hij meer de mensen aan het denken wil zetten ipv dat ze als schapen de "hype" volgen. Daarnaast maakt hij een paar goede punten imo.
Ik vind zijn Engels erg moeilijk te volgen.... Wat een accent zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
Rutix schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:07:
[...]

Het is voornamelijk 1 grote rant. Dat Agile niet de magische oplossing is voor alles begrijp ik wel maar Erik weet het niet altijd heel goed te onderbouwen. Wat meer feiten en argumentatie en minder zeiken over mensen die maar vodka moeten drinken had zijn presentatie goed gedaan. :P

[ Voor 12% gewijzigd door WernerL op 20-04-2015 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 12:10
WernerL schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:59:
[...]

Ik heb ook gehoord dat een grote partij enkel met goede (code) reviews ook de software kwaliteit verbeterd heeft. En dat daarmee de bugs ook lager werden.
Het heeft volgens mij ook veel te maken met de focus op kwaliteit en dit ook te controleren. Daarmee wordt de kwaliteit verbeterd. TDD geeft al aan dat hier mee op wordt gefocussed, maar dat hoeft niet. Je kan ook **** tests maken, die niets testen. ;)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

TDD en Agile zijn alsnog enkel ondersteunende technieken. Buzzwords, haast.

Het échte werk, het omzetten van (impliciete) specs naar code, kan niet goed gaan als de specs niet duidelijk zijn gespecificeerd en niet goed zijn te achterhalen dan wel interpoleren door gebrek aan kennis over het huidige project of ervaring met de taak die volbracht moet worden.

Je kunt je sprint doodleuk volzetten met "Als gebruiker wil ik X zodat Y", maar als er geen documentatie aanwezig is van het achterliggende systeem waarheen de records gestuurd moeten worden, noch van de eigenaardigheden van de database en de originele bouwer van het systeem is al lang vertrokken, dan komt het werk nooit meetbaar en kwalitatief af, zeker niet binnen de oorspronkelijk afgegeven schatting.

Iedereen kan een nieuwe webapplicatie opzetten, de kunst zit hem in het praten met legacy-systemen. Dan kun je daar wel een term als Agile of TDD tegenaan smijten, maar dat verandert niets aan de situatie dat bestaande software vaak ontzettend brak is en je enkel door op je tenen er omheen te lopen en af en toe in de internals te prikken je kunt overzien wat je wijzigingen voor gevolg gaan hebben.

Natuurlijk is er geen budget om die honderdduizenden regels legacy van documentatie en tests te voorzien. Dus dan verschuif je het probleem maar naar de nieuwbouwkant van het verhaal, waar Agile dus weer keihard in de problemen komt omdat de sprints onvoorspelbaar worden. Dat is niet de schuld van Agile/TDD, maar je moet ook helemaal niet verwachten dat Agile/TDD zo'n situatie voor je oplost.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:41:
[...]

Die laatste deelzin klopt natuurlijk voor geen meter. IR en UV is redelijk essentieel. Dat staat een stukje verderop ook: "Zonlicht werkt ook in geringe mate desinfecterend waardoor virussen en bacteriën minder lang overleven buiten het lichaam. Vitamine D wordt in de huid aangemaakt onder invloed van ultraviolet licht.", wat erop duidt dat de definitie gewoonweg niet klopt (zonlicht is niet alleen het zichtbare deel van het spectrum). De Engelse variant van de pagina zegt dat ook: "Sunlight is a portion of the electromagnetic radiation given off by the Sun, in particular infrared, visible, and ultraviolet light."
Oké! :P Ik wilde gewoon zijn vraag beantwoorden en heb daarvoor de eerste de beste definitie gepakt die ik kon vinden. Bedankt voor je verbetering. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Devilly schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:35:
[...]

Oké! :P Ik wilde gewoon zijn vraag beantwoorden en heb daarvoor de eerste de beste definitie gepakt die ik kon vinden. Bedankt voor je verbetering. oOo
Dont worry, je moet hem eens uitnodigen op feesten en partijen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Ik denk dat communicatie het belangrijkste is binnen teams. Ik werk officieel volgens Agile maar in werkelijkheid trek ik gewoon JIRA tickets uit een rij en heb ik geen idee waar men verder mee bezig is in de VS. Dat was eerst anders, ik wist ook wie ze gingen aannemen, wat de lange termijnstrategie was, had inspraak in wat er gebouwd ging worden.

Het gaat uiteindelijk toch ontzettend om de mensen in een team en weinig anders.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Douweegbertje schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:57:
[...]
Dont worry, je moet hem eens uitnodigen op feesten en partijen. :+
Het schijnt zelfs dat ie eens Guus Meeuwis heeft opgebeld om te zeggen dat het geen lege fles wijn maar een lege wijnfles is :+

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:07

markvt

Peppi Cola

ZaZ schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:09:
[...]

Het schijnt zelfs dat ie eens Guus Meeuwis heeft opgebeld om te zeggen dat het geen lege fles wijn maar een lege wijnfles is :+
_/-\o_

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Pagina: 1 ... 93 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.