De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➑ Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 100 Laatste
Acties:
  • 366.292 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn19 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 08:30:
Het was voor mij weer het maandelijkse "upgrade-je-javascript-stack" feestje.

Afgelopen week:

Angular -> React + Flux
Node.js -> io.js
Grunt -> Gulp

En als toevoeging Browserify + Babeljs om in ES6 te kunnen werken :)
En je neemt het risico in productie met io.js dat bepaalde modules niet goed kunnen werken? Modules zijn niet specifiek voor io.js gemaakt en getest maar wel voor Node.JS.
io.js heeft een goede insteek en leuk om te proberen. Maar voor productie zou ik zelf bij NodeJS blijven. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2015 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 08:56:
[...]

En je neemt het risico in productie met io.js dat bepaalde modules niet goed kunnen werken? Modules zijn niet specifiek voor io.js gemaakt en getest maar wel voor Node.JS.
io.js heeft een goede insteek en leuk om te proberen. Maar voor productie zou ik zelf bij NodeJS blijven. :)
Bestaande systemen blijven draaien zoals ze nu ook doen.

Het gaat hier om een nieuw project vanaf scratch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 09:39
Wat vind ik het toch altijd fijn hier op school. 'Doet even makefile maken voor je Java'. Het valt op zich wel mee qua hoeveelheid werk maar het is gewoon zo naar. Om dus alle punten te halen mag ik (voor deze weekopdracht dan) geen buildtools gebruiken, gelukkig daarna wel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Martindo schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:23:
Wat vind ik het toch altijd fijn hier op school. 'Doet even makefile maken voor je Java'. Het valt op zich wel mee qua hoeveelheid werk maar het is gewoon zo naar. Om dus alle punten te halen mag ik (voor deze weekopdracht dan) geen buildtools gebruiken, gelukkig daarna wel. :D
Het is natuurlijk prima dat je ook leert hoe het daadwerkelijke buildprocess verloopt. Het feit dat je later wel gebruik mag maken van tools die dat voor je doen geeft ook wel aan dat dat het doel is.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 09:39
Ja dat zeker, ik heb dan wel wat ervaring met Makefiles. Maar het opstellen van eentje is zo naar. Het kostte me een dag tot ik me herinnerde dat make bij elke regel een nieuwe 'shell' aanmaakt. Dat verklaarde al mijn problemen met het werkend maken van een .jar :P

Maarja, als ik een werkende makefile hebt dan vind ik het goed. Niet meer aankomen, gewoon gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door Martindo op 30-03-2015 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Laatst online: 18-09 22:08
Douweegbertje schreef op maandag 30 maart 2015 @ 00:48:
[...]
Dus ja, omdat jij je niet aan de specs kan houden, ga je maar van alles doen om er later alles maar van wat te kunnen maken. Het is zeker logisch om over de toekomst na te denken, maar als jij dit al zo goed weet dan zijn dat je daadwerkelijke specs en je heb alsnog alles uitgewerkt. Waarom doe je dat dan gewoon niet? Jij maakt dus specs of een planning die je net zo goed niet kan maken, of domweg na het maken in de prullenbak kan gooien. Weet je hoe stom dit eigenlijk klinkt wat je nu zegt? Niet aan jou persoonlijk gericht hoor, want ik weet wel hoe het daadwerkelijk in de praktijk eraan toe gaat, maar het is allemaal zo simpel.

Verder ben ik relatief snel klaar in de ochtend. Geen idee waarom je dit vraagt. Wellicht denk je een cynische opmerking te maken omdat het blijkbaar raar is om over zaken na te denken. Maar hey, je lichaam en geest kun je net zo goed als product zien. Ik heb een bepaald schema, niet hard op papier hoor maar gewoon om fit te zijn, zowel fysiek als mentaal. Door dit kan ik ook gewoon normaal boodschappen doen en heb ik juist rust aan mijn hoofd omdat ik weet waar ik aan toe ben. Uiteraard bestel ik ook wel eens een keer wat en tief ik wat oude meuk uit de koelkast weg omdat het over de datum is. Uiteindelijk kan ik met gemak de 10km lopen, 3 keer in de week, 1x een voetbal training doen en een wedstrijd op de zaterdag spelen. Verder heb ik totaal geen last van een vermoeide lichaam of geest en ben ik best stress-bestendig geworden. Dat kan je alleen bereiken door over wat dingen na te denken, te plannen en wat dan ook. En nee, voordat je weer begint te overdrijven: ja ik heb zeer zeker nog een sociaal leven en zondig genoeg en niet alles is zwart-wit op papier gezet.
Ik denk niet dat het raar is om over zaken na te denken, net zoals ik denk dat het niet raar is om niet alles iedere keer tot in den treuren uit te zoeken op resultaten uit het verleden .. die inderdaad geen garrantie geven voor de toekomst maar vaak wel een indicatie kunnen geven.

Kortom vaak kan het denkwerk vrij kort zijn en beperkt tot het kort checken of je niet zeer evident de mist in gaat. Zeker als er zoals ik geschetst heb al niet zoveel alternatieven zijn, en ik voor 1 van de 2 optie eigenlijk geen nadelen heb kunnen ontdekken ten opzichte van de andere optie.

Dan nog is het wijs om soms eens te kijken wat er in de tussentijd met de andere gebeurd, maar sommige bezwaren die ik heb (stabiele community geen fratsen deel, vertrek punt van performance boven correctheid) veranderen niet zo heel gauw.
Het resultaat is dus dat overal waar een opensource RDBMS onder gaat komen, dat postgres is .. en dus in de toekomst ook met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, tenzij er opeens andere briljante optie verschijnen, maar die kans is vrij klein en als het zich zou voordoen dan zou ik daar zeker van op de hoogte zijn en middels expirimentjes hebben gekeken of het was is vóór ik het ergens zou gaan gebruiken. Met no-sql zo'n expirimentje gedaan in een semi-eigen projectje .. en dat beviel dus niet (vooral verplaatsen van problemen) ..
Kan ik wel iedere keer als er specs voorbij komen weer expirimentjes op gaan zetten .. om alle opties die ik liever niet gebruik weer de reveu te laten passeren en checken of alle bezwaren nog bestaan, maar als je weet hebt van een oplossing waarvan je weet dat het die bezwaren niet heeft ?

Maar goed .. jij bent het kennelijk vaak tegen gekomen .. dus dan maar den knuppel in het hoenderhok ..
voor welke specs is mysql dan zoveel beter geschikt dan postgresql dat ik absoluut hopeloze projecten op zou leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Klant met haast.. sta je vervolgens al meer dan 5 minuten in de wacht met de telefoon. Lang leve rechtstreekse nummers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 11:11
Als het zo belangrijk is kan die ook wel zelf terug bellen toch }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Nja in feite zijn 'wij' niet beschikbaar zodat niemand direct met ons contact op kan nemen tenzij wij dat perse willen (wij als programmeurs dan, helpdesk is beschikbaar). Ik vind het ook niet erg om heel even te wachten maar ik heb nu bijna 10 minuten in de rij gestaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEDfan
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Pfff word al een paar dagen gek van de DDOS attack op github.... Ik kan zelfs geen Vagrant VM meer starten omdat de connecties naar de Git repos time outen, en ik dus geen Chef cookbooks kan clonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

LEDfan schreef op maandag 30 maart 2015 @ 11:25:
Pfff word al een paar dagen gek van de DDOS attack op github.... Ik kan zelfs geen Vagrant VM meer starten omdat de connecties naar de Git repos time outen, en ik dus geen Chef cookbooks kan clonen.
Ah, vandaar dat Github zo traag was xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:05
Dan mogen jullie blij zijn dat je die keuzes nog kunt maken.
De projecten waar ik zit zijn bestaande projecten of komen in een bestaande omgeving waar al bepaalde programmatuur aanwezig is.
Het is dus niet mogelijk om te zeggen "we gaan naar een andere database server", omdat die keuze al is gemaakt, de hard- en software al aanwezig en in gebruik is en de beheerders hier ook kennis over hebben opgedaan.
En soms is het nog erger: dan staat het in het contract en moet je het gebruiken, ookal is het al verouderd.

Dus dan moet jij met een goede casus aankomen om over te stappen.

Laatst was er een architect die bij een bepaald probleem zei "dan fietsen we elasticsearch erin: 3 dagen en we zijn klaar."
Hij begreep niet dat wij er niet blij mee waren en dat het tijdschema onhaalbaar was.
Ook hebben wij daar een ander product voor, dat in het architectuur document is vastgelegd. En nieuwe technologieën moeten door "de business" worden goedgekeurd. En onze hosting partij wil daar ook een zegje over doen, etc, etc, etc.
Dus dat is het niet geworden.

Wij moeten roeien met de riemen die wij hebben. Helaas ook als dat betekend dat wij meerdere aan elkaar moeten knopen ;)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hoe verander ik in hemelsnaam mijn adres op Kickstarter 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
.oisyn schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:06:
Heeft Kickstarter je adres wel?
Volgens mij vragen projecten daarom via een survey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

.oisyn schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:06:
Wat Jegorex zegt, en daarbij kan je in de survey je adres enkel wijzigen als die club daarachter het juiste vinkje even aangezet heeft ;)

https://www.kickstarter.c...ng-backer-address-changes

Afbeeldingslocatie: https://ksr-ugc.imgix.net/assets/001/605/146/81c2283cb35bed806a851fd2cd63ff98_original.png?v=1391708217&w=700&h=&fit=max&auto=format&lossless=true&s=cd8b8bae21ab00f796aea6cdd6a3c54a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Klopt, maar ik las dit: https://www.kickstarter.c...ng-backer-address-changes

Alleen kan ik dat nergens terugvinden bij Exploding Kittens, terwijl ik mijn adres geloof ik al wel had opgegeven ten tijde van de backing. Al was dat wellicht puur voor de CC en niet voor het shipping address.

Ik las wel dit: https://www.kickstarter.c...iption#project_faq_120421 dus het komt wel goed :) (even naar onderen scrollen want de anchor werkt niet lekker)

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 30-03-2015 12:16 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
.oisyn schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:15:
Alleen kan ik dat nergens terugvinden bij Exploding Kittens, terwijl ik mijn adres geloof ik al wel had opgegeven ten tijde van de backing. Al was dat wellicht puur voor de CC en niet voor het shipping address.
Dat was idd voor je CC. Pas na het bepalen van het doel wordt een survey gebruikt voor je shipping address.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

.oisyn schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:15:
Klopt, maar ik las dit: https://www.kickstarter.c...ng-backer-address-changes

Ik las wel dit: https://www.kickstarter.c...iption#project_faq_120421 dus het komt wel goed :) (even naar onderen scrollen want de anchor werkt niet lekker)
Kan niet wachten tot ze door de bus vallen. :D

Wel jammer dat de bezorgkosten relatief zo hoog zijn. Heb wel meer leuke items gezien om te backen pre-orderen, maar een (bijna)prijsverdubbeling door de bezorgkosten is gewoon niet grappig voor wat hebbedingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:28
GateKeaper schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:19:
[...]

Kan niet wachten tot ze door de bus vallen. :D

Wel jammer dat de bezorgkosten relatief zo hoog zijn. Heb wel meer leuke items gezien om te backen pre-orderen, maar een (bijna)prijsverdubbeling door de bezorgkosten is gewoon niet grappig voor wat hebbedingetjes.
Hangt er maar vanaf waar/wat je backed natuurlijk.

Gisteren een kickstarter afgelopen, 128£, waarvan 18£ shipping (omdat ik split shipping wil). Dan valt het toch nog mee?

Maar inderdaad, er zijn projecten waar het object zelf bijv. 20$ is, en dan heb je voor BE 35$ shipping 8)7

Ik kan ook niet wachten tot de NSFW editie hier binnenkomt :)

[ Voor 5% gewijzigd door azerty op 30-03-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

wsitedesign schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:25:
[...]

Hangt er maar vanaf waar/wat je backed natuurlijk.

Gisteren een kickstarter afgelopen, 128£, waarvan 18£ shipping (omdat ik split shipping wil). Dan valt het toch nog mee?

Maar inderdaad, er zijn projecten waar het object zelf bijv. 20$ is, en dan heb je voor BE 35$ shipping 8)7

Ik kan ook niet wachten tot de NSFW editie hier binnenkomt :)
Dat laatste inderdaad. 18 op 128 kan ik mij ook niet zo druk om maken. Maar bij een leuk product voor 20, waar 35 verzendkosten bij komt, haak ik toch vaak af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PHPStorm... Doen of niet doen? :9

Gebruik momenteel Coda, dat is het toch net niet... Qua look en feel prima, maar totaal geen code completion of wat dan ook. :9

Inderdaad, PHP is kut! :Y

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
1- Echte mannen werken in een IDE.
2- PHPStorm is een voorbeeld van een goede IDE voor PHP.

Wat wil je nog meer weten?

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Voutloos schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:05:
1- Echte mannen werken in een IDE.
2- PHPStorm is een voorbeeld van een goede IDE voor PHP.

Wat wil je nog meer weten?
Welke andere voorbeelden van goede IDE's voor PHP zijn er nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:12
Netbeans en Eclipse zijn de enige IDE's die ik ken voor PHP. De rest heeft allemaal geen codecompletion en zijn eigenlijk gewoon text editors.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

WernerL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:13:
Netbeans en Eclipse zijn de enige IDE's die ik ken voor PHP. De rest heeft allemaal geen codecompletion en zijn eigenlijk gewoon text editors.
IntelliJ/PHPStorm

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
De poster boven mij vroeg om andere voorbeelden. PHPstorm was immers al genoemd. :+
Maar die is inderdaad net wat beter dan Netbeans of Eclipse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:00:
PHPStorm... Doen of niet doen? :9

Gebruik momenteel Coda, dat is het toch net niet... Qua look en feel prima, maar totaal geen code completion of wat dan ook. :9

Inderdaad, PHP is kut! :Y
PhpStorm is toch wel (één van de) beste IDE voor PHP. Ik zeg: kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:50
WernerL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:13:
Aptana. Ooit eens gebruikt, maar is eigenlijk niets meer dan een port van Eclipse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Voor visual studio gebruikers kun je ook kijken naar PHP Tools voor Visual Studio of VS.Php

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofd31
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-07-2023
PHPStorm is inderdaad een van de betere. Tevens biedt deze (icm plugins) ook veel code completion voor open source frameworks. Zo is de plugin Magicento geniaal als je veel met Magento werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op aanraden van iedereen hier maar direct de knoop doorgehakt en PHPStorm aangeschaft. Nog 25% korting gekregen omdat ik switch vanaf een andere applicatie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Ook hier een PhpStorm gebruiker, nog steeds tevreden! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Krijg morgen de sleutel van mijn huis.

Tenminste, ware het niet dat ik daarnet een mailtje kreeg dat er nog een bouwtermijn van €42,000 openstaat, wat ze doodleuk naar mijn oude adres hebben gestuurd waar ik al bijna een jaar niet meer woon, ookal heb ik ze tot twee keer toe op de hoogte gesteld van het feit dat dat veranderd is. Of ik dat even per onmiddelijk kan regelen |:(

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 30-03-2015 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 21:56

RMX

Ik baal er alleen van dat ik niet direct vanuit een FTP connectie sites kan wijzigen.
Ze gaan er vanuit dat alles lokaal draait :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Laatst online: 15-09 21:08
En terecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

fuckitwelldoitlive.jpg

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

* OkkE is al geruime tijd tevreden Atom.io gebruiker :)

Let the IDE-wars begin... >:)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 09:59
Netbeans, kost niks, werkt als een trein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:16

Matis

Rubber Rocket

notepad!!!one

* Matis rent

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 12:29
OkkE schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:00:

Begin jij dan eerst maar eens met het noemen van een volwaardige IDE ipv een veredelde tekstverwerker 8)

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

phex schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:14:
Netbeans, kost niks, werkt als een trein
Dan wel zo'n trein van de NS ja....

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeger was ik stiekem wel fan van Zend Studio. Volgens mij t/m versie 5 was dit geniaal. Daarna werd het op Eclipse gebouwd geloof ik, om te huilen zo traag. Beetje zoals Netbeans. Op een gegeven moment heb ik IDE's maar opgegeven en ben ik met Coda gaan werken.

Toch wel weer verademing dit, een fatsoenlijke IDE. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Wat een adviezen hier, terwijl het enige juiste antwoord is: PHP zuigt

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEDfan
  • Nu online
Wat ik ontzettend handig vind aan PHPStorm is dat hij zoveel mogelijk configuratie voor je doet. Soms is dit niet 100% de beste configuratie, maar wel de makkelijkste en het meest noob-proof.

Bv. bij het debuggen van PHP op een vagrant box, je voegt een remote PHP interpreter toe, daar kies je de vagrant box. Dan voeg je een runtime toe voor je PHP applicatie (kan door rechts te klikken op je index.php file) en dan druk je op het debug icoontje.

Zou een Jetbrains IDE topic met tips&trucs niet leuk zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:48

xleeuwx

developer Tweakers Elect
6 jaar Notepad++ gebruikt en toch na veel andere IDE's versleten te hebben uiteindelijk de overstap gemaakt naar PhpStorm en nog steeds geen spijt van gekregen.

[ Voor 13% gewijzigd door xleeuwx op 30-03-2015 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03:08

alienfruit

the alien you never expected

Modbreak: wij gaan niet helpen met het kraken van software.

[ Voor 74% gewijzigd door NMe op 30-03-2015 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:16

Matis

Rubber Rocket

Ik denk dat dat een beetje in strijd is met het algemene beleid hier op GoT :)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Modbreak: goedbedoeld maar alsnog illegaal. ;)

[ Voor 117% gewijzigd door NMe op 30-03-2015 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEDfan
  • Nu online
Het meest legale lijkt me de EAP versie te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
.oisyn schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:39:
Krijg morgen de sleutel van mijn huis.

Tenminste, ware het niet dat ik daarnet een mailtje kreeg dat er nog een bouwtermijn van €42,000 openstaat, wat ze doodleuk naar mijn oude adres hebben gestuurd waar ik al bijna een jaar niet meer woon, ookal heb ik ze tot twee keer toe op de hoogte gesteld van het feit dat dat veranderd is. Of ik dat even per onmiddelijk kan regelen |:(
En hoe is het hiermee gelopen? Heb je het kunnen regelen?

Volgende GoT-meeting als een housewarming bij .oisyn? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Ryur schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:09:
[...]

hij ziet ons aankomen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Niet online
OkkE schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:00:

Ik gebruikte sinds het begin van mijn huidige opdracht Brackets, ben overgestapt op Atom en sinds recent weer terug bij Brackets. :P Ik vind Brackets een prima editor en de code completion ben ik best over te spreken als ik HTML, CSS en JavaScript aan het schrijven ben. Hij is lekker snel en de Brackets Dark theme bevalt mij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
alienfruit schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:01:
Modbreak: wij gaan niet helpen met het kraken van software.
2 weken zonder Jetbrains-product werken en 20% minder efficiency laten zien? :)

[ Voor 30% gewijzigd door NMe op 30-03-2015 18:56 ]

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

alienfruit schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:01:
Weet iemand hoe je een Jetbrains trial kan resetten? Nog twee weken op dit project en de klant wil de licentie niet kopen voor hun notebook. En ik vertik het op mijn eigen licentie op hun notebook te gebruiken.
Volgens mij is dat ook niet legaal.
[...]

Dan blijf ik voor de zekerheid maar uit de buurt :P

[ Voor 38% gewijzigd door Firesphere op 30-03-2015 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Laatst online: 21:28
Alex) schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:12:
[...]

Maak er maar 50% van. Alle extraatjes zoals code completion etc besparen toch wel veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:15
Alsof code intikken de meeste tijd kost in een project :') Ik denk dat ik al erg optimistisch ben als ik 10% van m'n dag zit te rammen op m'n toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:12:
[...]

Betwijfel of je in PHP 20% meer efficiency haalt door een betere IDE. Maar het scheelt wel inderdaad. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Avalaxy schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:23:
Alsof code intikken de meeste tijd kost in een project :') Ik denk dat ik al erg optimistisch ben als ik 10% van m'n dag zit te rammen op m'n toetsenbord.
En dan die mensen die denken dat je zit te niksen, wanneer ze je niet druk horen typen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:36:
[...]

Betwijfel of je in PHP 20% meer efficiency haalt door een betere IDE. Maar het scheelt wel inderdaad. :9
Als je code een beetje fatsoenlijk is opgezet wel hoor. Als ik iets moet schrijven à Kernel::getApplication()->getRequest()->getMethod() dan schiet het toch aardig op als ik er ook ben met Ker<enter>::g<enter>->getR<enter>->getM<enter>. ;) Of toch maar even kijken wat de parameters voor een method ook alweer waren door een control+klik. Of het automatisch uitgeneren van PHPDoc. Of alt+insert -> implement/override method.

Zonder een fatsoenlijke IDE denk ik dat mijn productiviteit wel met meer omlaag gaat dan 20%. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
GateKeaper schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:38:
[...]

En dan die mensen die denken dat je zit te niksen, wanneer ze je niet druk horen typen. :X
Of wanneer ze je even naar het plafond/buiten zien staren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Je kunt Phpstorm gratis gebruiken als je de EAP versie draait, die is sinds afgelopen maand weer beschikbaar een de EAP licentie is elke keer een maand geldig. Na die maand download je de volgende versie weer en kan je door.

Enige nadeel is dat je dus een beta draait, maar over het algemeen is die vrij stabiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

[...]

Nou ja het is dat ik dat wel op een spaarrekening heb staan, dus ik heb het overgemaakt en dan declareer ik dat wel bij mijn bouwdepot van mijn hypotheek. Maar als je die mogelijkheid niet hebt kun je mooi wachten door hun gehannes :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:02
NMe schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:00:
[...]

Als je code een beetje fatsoenlijk is opgezet wel hoor. Als ik iets moet schrijven à Kernel::getApplication()->getRequest()->getMethod()
Law of Demeter?

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik noemde even een extreem voorbeeld. Dat iets niet vaak in zo'n constructie voorkomt wil nog niet zeggen dat al die keren dat je $this->getA<enter> kan tikken niet ook heel erg helpen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uw gekozen wachtwoord is niet toegestaan. Kies een nieuw wachtwoord van minimaal 6 tekens. Gebruik cijfers, letters en de volgende leestekens en symbolen: ! # & * + . - , : = ? @ ^ _ { } ~
Let op: uw wachtwoord moet minimaal 1 cijfer en minimaal 5 letters bevatten en is hoofdlettergevoelig.
:'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

NMe schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:00:
[...]

Als je code een beetje fatsoenlijk is opgezet wel hoor. Als ik iets moet schrijven à Kernel::getApplication()->getRequest()->getMethod() dan schiet het toch aardig op als ik er ook ben met Ker<enter>::g<enter>->getR<enter>->getM<enter>. ;) Of toch maar even kijken wat de parameters voor een method ook alweer waren door een control+klik. Of het automatisch uitgeneren van PHPDoc. Of alt+insert -> implement/override method.

Zonder een fatsoenlijke IDE denk ik dat mijn productiviteit wel met meer omlaag gaat dan 20%. :P
En toen had je listeners, iets wat Symfony bijvoorbeeld prachtig vindt, en heb je ineens geen autocomplete meer op die functies.
Dus, je stapt over naar een logischer framework. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Firesphere schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:52:
[...]

En toen had je listeners, iets wat Symfony bijvoorbeeld prachtig vindt, en heb je ineens geen autocomplete meer op die functies.
Och, als de IDE het niet meer snapt kun je ook zelf een /** @var Type $var */ erboven zetten, als je hem vaak genoeg gebruikt om dat zinnig te maken.
Minimaal 7 tekens dus? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik heb ondertussen 3 VPSjes dood gemaakt. Is dat strafbaar?

Ter verdediging: Ze stonden alleen maar uit hun neus te vreten.
NMe schreef op maandag 30 maart 2015 @ 22:00:
[...]

Och, als de IDE het niet meer snapt kun je ook zelf een /** @var Type $var */ erboven zetten, als je hem vaak genoeg gebruikt om dat zinnig te maken.
Niet mee eens. Als de linking niet klopt, zit je gewoon met statics te kutten. Geen optie bij voorkeur. Ik heb liever dat m'n IDE voor mij dat soort dingen snapt, dan dat ik het moet vertellen.

[ Voor 100% gewijzigd door Firesphere op 30-03-2015 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 03:10
Firesphere schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:52:
[...]

I'll just leave this here: https://plugins.jetbrains.com/plugin/7219?pr=idea

Er is vrij weinig wat niet werkt als je deze plugin geïnstalleerd hebt. Auto completion op service names, auto completion op controllers (in de routing file), templates, ...., automatische "type hints" op services die je uit de container haalt. Tuurlijk, het is een plugin, maar dan werkt wel ook "alles".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:02
NMe schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:00:
[...]

Ik noemde even een extreem voorbeeld. Dat iets niet vaak in zo'n constructie voorkomt wil nog niet zeggen dat al die keren dat je $this->getA<enter> kan tikken niet ook heel erg helpen. :P
Strekking was duidelijk, maar omdat we hier altijd op elke slak zout leggen leek het me wel gepast :P

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Eigenlijk heb ik best wel spijt van mijn aanschaf van PhpStorm. Ik bedacht me namelijk pas daarna dat IntelliJ eigenlijk beter past bij mijn gebruik (o.a. support voor Play Framework, wat ik nu doe in Eclipse/Scala IDE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Laatst online: 18-09 22:08
En welk "theme" hanteert men in phpstorm/intellij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Bij mijn aso monitor hoort ook een aso computer, dus maar besteld. Af en toe met geld smijten zonder heel veel wikken en wegen kan ook best bevrijdend werken.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik wacht nog altijd op de combo UHD+IPS+GSync+dunne bezel :/. Zodra daar een fatsoenlijke 30" van uitkomt koop ik er 2.

De Asus RoG PG27AQ komt in de buurt maar wordt (nog) niet uitgebracht in Europa.

Welke monitor heb jij precies?
.edit: dit is eigenlijk de enige 40": pricewatch: Philips BDM4065UC Zwart

[ Voor 48% gewijzigd door .oisyn op 31-03-2015 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
dcm360 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 00:20:
Eigenlijk heb ik best wel spijt van mijn aanschaf van PhpStorm. Ik bedacht me namelijk pas daarna dat IntelliJ eigenlijk beter past bij mijn gebruik (o.a. support voor Play Framework, wat ik nu doe in Eclipse/Scala IDE).
Misschien als je een mailtje naar support van Jetbrains stuurt kunnen ze heel lief zijn!

Ik kijk niet vreemd op als je dus IntelliJ voor de prijs kan krijgen van het verschil tussen IntelliJ & PHPStorm.

Heb vaker goede ervaringen gehad met hun supportafdeling (vroeger toen je nog licenties voor versies kocht, had ik 2 dagen voordat nieuwe versie uitkwam gekocht. Mailtje gestuurd; kreeg ik gratis licentie voor nieuwe versie).

Prive heb ik een licentie op IntelliJ & RubyMine. Zakelijk heb ik een licentie op RubyMine (en Reshaper natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Ik bel daarnet naar Telenet om een afspraak te maken, de verkoopster zei letterlijk:
"Meneer, het onbeperkt internet is nog onbeperkter geworden".

Telenet-logica.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

dcm360 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 00:20:
Bel/mail ze even, dan kun je waarschijnlijk wel een upgrade kopen..
gekkie schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 00:29:
Darcula

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

.oisyn schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 01:41:
Ik wacht nog altijd op de combo UHD+IPS+GSync+dunne bezel :/. Zodra daar een fatsoenlijke 30" van uitkomt koop ik er 2.

De Asus RoG PG27AQ komt in de buurt maar wordt (nog) niet uitgebracht in Europa.

Welke monitor heb jij precies?
.edit: dit is eigenlijk de enige 40": pricewatch: Philips BDM4065UC Zwart
Ja die heb ik. Ik was aan het wachten op de 'ultieme' monitor maar het duurt me allemaal te lang dus ben maar knopen door gaan hakken en dit kwam het meest in de buurt.
Nu maar hopen dat de 2 970's in SLI genoeg zijn om dat ding een beetje fatsoenlijk aan te sturen op 4K.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
Bv202 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:11:
Ik bel daarnet naar Telenet om een afspraak te maken, de verkoopster zei letterlijk:
"Meneer, het onbeperkt internet is nog onbeperkter geworden".

Telenet-logica.. 8)7
Telenet }:O

Wat een weer zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 19:18
Ryur schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 06:41:
[...]

Prive heb ik een licentie op IntelliJ & RubyMine.
Waarom op allebei? Je kunt met IntelliJ toch ook de RubyMine plugin installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
dev10 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:22:
[...]

Waarom op allebei? Je kunt met IntelliJ toch ook de RubyMine plugin installeren?
Ik vind het zelf prettig dat het gescheiden is.
Geen loze plugins die worden geladen (zo heb ik bijv in RubyMine allerlei HAML plugins terwijl ik in Java die niet nodig heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

nieuws: Microsoft maakt nieuwe build Windows 10 met Spartan-browser beschikbaar
Ik heb altijd aan iedereen uitgelegd "geen internet explorer gebruiken", maar ik had mij natuurlijk in moeten dekken en moeten zeggen "gebruik geen browser van Microsoft".
nieuwe verf op de roest en voila we call it Spartan :)
Goed, ze zijn allebei naar -1 gemodereerd maar het blijft me verbazen dat er op een site als t.net (volwassen) personen rondlopen die dit soort opmerkingen kunnen maken. Het soort domheid dat een fysieke reactie veroorzaakt :F

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

kenneth schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:57:
nieuws: Microsoft maakt nieuwe build Windows 10 met Spartan-browser beschikbaar

[...]

[...]

Goed, ze zijn allebei naar -1 gemodereerd maar het blijft me verbazen dat er op een site als t.net (volwassen) personen rondlopen die dit soort opmerkingen kunnen maken. Het soort domheid dat een fysieke reactie veroorzaakt :F
Microsoft/IE bashing blijft voor sommige mensen leuk blijkbaar. Net als "micro$choft" typen etc. Ik blijf me daar ook over verbazen hoe sommige mensen zo kinderachtig zich gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Word compleet gestoord van die wind, dagenlang alleen maar gebulder van de wind om huis en op kantoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Avalaxy schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:23:
Dat is ook geen tegenargument qua efficientie. Misschien is de grootste deel vd tijd wel kijken hoe iets werkt, debuggen, fixen etc. en daar helpt een IDE ook enorm bij. De meeste winst zit dan ook wellicht niet in het aantal toetsaanslagen voor nieuwe code.

#rijkelijk-late-reactie

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 11:13

markvt

Peppi Cola

De nieuwe ajaxcontroltoolkit, mogelijk gemaakt door devexpress is ook niet optimaal. Waarom ze geen nuget package aanbieden is me een raadsel 8)7 http://ajaxcontroltoolkit.codeplex.com/

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
jip_86 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:50:
Word compleet gestoord van die wind, dagenlang alleen maar gebulder van de wind om huis en op kantoor :/
First world problems :') haha

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Niet online
Ik vind het juist leuk. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
gekkie schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 00:29:
Darcula met als aanpassing de lettertype Source Code Pro op size 14.

Voor de rest heb ik op CMD+S een macro staan: Format & Save i.p.v. alleen Save. Houdt de code mooi netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:15
Voutloos schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:50:
[...]
Dat is ook geen tegenargument qua efficientie. Misschien is de grootste deel vd tijd wel kijken hoe iets werkt, debuggen, fixen etc. en daar helpt een IDE ook enorm bij. De meeste winst zit dan ook wellicht niet in het aantal toetsaanslagen voor nieuwe code.

#rijkelijk-late-reactie
Ik heb het ook niet over debugmogelijkheden maar over 'extraatjes zoals code completion'. Sneller typen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Martijn19 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:21:
[...]

Darcula met als aanpassing de lettertype Source Code Pro op size 14.

Voor de rest heb ik op CMD+S een macro staan: Format & Save i.p.v. alleen Save. Houdt de code mooi netjes.
Hier ook Source Code Pro, maar dan in Tomorrow Theme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Oh die is ook nice!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Avalaxy schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:25:
[...]

Ik heb het ook niet over debugmogelijkheden maar over 'extraatjes zoals code completion'. Sneller typen dus.
Er staat _alle_ extraatjes. Wellicht zijn we het ook gewoon eens, als inspection/debuging het grotere extraatje is. ;)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofd31
  • Laatst online: 06-07-2023
PhpStorm + Magicento voor Magento: modules aanmaken, classes rewriten, controllers rewriten, autocompletion van model names en helper names in Mage::getModel('name'), autocompletion in layout xml, autocompletion van models in foreach, cache legen, auto completion voor file paths van templates (phtml), autocompletion class names voor blocks/models/controllers adv filepath, controle op rewrite conflicts.
Is nog veel meer mee mogelijk maar dit zijn voor mij de belangrijkste

De module Magicento kost 3 tientjes maar voor die die met Magento werken is dit echt een aanrader.

[ Voor 3% gewijzigd door hoofd31 op 31-03-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

Ah leuk, ik krijg een tweakers goodie :D

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-07 18:59
Hoogie2004 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:41:
Ah leuk, ik krijg een tweakers goodie :D
Ik ook. Gelijk een mailtje gestuurd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Huh, heb ik wat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Fijn, installeer je een patch voor een pakket van een niet nader te noemen vendor, gaan er dingen stuk:
Attempted to read or write protected memory. This is often an indication that other memory is corrupt.
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-07 18:59
Zaten bij de eerste 100 die een nieuw abbonnemnet hebben aangevraagd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
* WernerL krijgt ook een goodie *O*

Pagina: 1 ... 84 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.