pietje63 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:42:
[...]
Als ik het goed begrijp zijn er twee processen
- file indexing; snel zoeken, ik heb het idee dat deze ook thumbs maakt (voor een thumb view in je verkenner of in je browser)
- media indexing (photo station e.d.)
heb je beide uistaan?
Ja, ik had bij mijn weten beiden uitstaan. Nog wat verder gegraven, Photo Station was gewoon redelijk het padje kwijt, mogelijk doordat in de /photo/ map een paar complete backups van (Windows) user folders e.d. waren neergepleurd. Kortom; duizenden bestanden, waarvan een groot deel foto's, maar een nóg groter deel geen foto's. Die even weggemikt, Photo Station toen maar even verwijderd, en het ging al beter. SABnzbd lijkt ook nog een known issue te hebben (kwam ik na wat gegoogle) achter dat hij met een grote queue compleet over de zeik gaat, en daardoor dus iedere 10 seconden lijkt te 'freezen' en dan iets van een respawn doet ofzo, waardoor het volume het ook niet heel relaxt vindt dat er het ene moment met 5mb/s data tegenaan wordt gemikt, dan dat proces ineens kapt, om vervolgens met 10/15kb/s verder te modderen, en weer ineens omhoog te schieten.
Anyhow, de boel staat nu redelijk stabiel te dow
nloaden, eea lijkt ook naast de lange queue te maken te hebben met de glitter skin van SAB, dus gebruik nu even een andere. Daarnaast nu NZBget geinstalleerd, eens kijken of die wat liever is voor m'n resources en wel netjes 5-6MB/s kan vasthouden bij een queue van meer dan twee items
Utilization is nu zo rond de 50/60%, maar dat bij een video die via NFS wordt afgespeeld, een installatie/configuratie van NZBget, en SAB die zo rond de 3 - 4 MB/s staat te dow
nloaden vind ik dat niet zo gek.
[
Voor 5% gewijzigd door
The_Admin op 31-01-2017 13:36
]