Het Grote CS:GO Betting Topic

Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste
Acties:
  • 46.192 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Dignitas 76% vs Epsilon 24%
BO3

Is dit een underdog bet waard? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
DeBers schreef op maandag 12 januari 2015 @ 21:03:
Dignitas 76% vs Epsilon 24%
BO3

Is dit een underdog bet waard? :)
En het is alweer verder naar 89% vs 11%.
Raad iemand het mij aan om hier een kleine bet op te plaatsen?

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
markdm schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:33:
[...]

En het is alweer verder naar 89% vs 11%.
Raad iemand het mij aan om hier een kleine bet op te plaatsen?
Meneer internet acht de kans zeer klein dat Epsilon wint. Ik heb besloten yolo te gaan en een ICB te plaatsen op Epsilon.

Weet anders toch niet wat ik met al die prut $0.04 skins moet doen die ik maar blijf krijgen als missiebeloning voor de Vanguard operations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Laatst online: 03-09 14:29
Epsilon wel lekker uit de startblokken. En dignitas gooit wel vaker games weg, dus we zullen zien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 11:32
Ik crosspost em hier ook maar even, aangezien er blijkbaar geen interesse in trading is in het hoofdtopic :)

Ik heb een concrete tradingvraag voor jullie... Ik wil eens beginnen met uptraden om te kijken wat ik ervan kan maken. Nu de M4A1-s gedowngrade is ligt mijn Cyrex te stoffen in de kast. Hoewel het pijn doet om hem weg te doen, mooi moment om ermee te traden. Nu kan ik de volgende deal maken:

- M4A1-S Guardian MW (€4,90 en stijgende)
- ST Bizon Blue Streak FN (€20 en zeer zeldzaam)
- AWP BOOM FT (€13)

Totaal dus ongeveer €38 waarde, voor mijn FT Cyrex van ongeveer €32 waarde en dalende.

Lijkt me op zich dus een goede deal qua value, maar wat zijn nu de valkuilen? Kan ik die Bizon straks nog kwijt? Hoe verder te traden enzo?
Iets in mij schreeuwt: DOE HET NIET! Die Cyrex is namelijk wel heel gaaf en gewild... En hoe dat met de rest zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
tummeke393 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:41:
Lijkt me op zich dus een goede deal qua value, maar wat zijn nu de valkuilen?
Klein lesje economie: een product is waard hoeveel en hoe snel anderen bereid zijn ervoor te betalen.
Een hoge prijs is leuk, maar wat veel waardevoller is, is een grote vraag naar je product. Die Bizon staat nu misschien te koop voor €20, maar als uiteindelijk niemand dat kreng van je koopt kun je net zo goed zeggen dat ie niks waard is.

Dus: zoek eens uit of de wapens die je ervoor zou krijgen, vaak verkocht worden en onder welke prijs dat dan gebeurde. Die Cyrex is wellicht iets in waarde gedaald, het lijkt mij nog steeds een skin die heel veel mensen willen hebben. En die kun je beter vasthouden tegen mogelijk licht verlies, dan een kliekje skins waar je nooit meer vanaf komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
tummeke393 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:41:
Ik crosspost em hier ook maar even, aangezien er blijkbaar geen interesse in trading is in het hoofdtopic :)

Ik heb een concrete tradingvraag voor jullie... Ik wil eens beginnen met uptraden om te kijken wat ik ervan kan maken. Nu de M4A1-s gedowngrade is ligt mijn Cyrex te stoffen in de kast. Hoewel het pijn doet om hem weg te doen, mooi moment om ermee te traden. Nu kan ik de volgende deal maken:

- M4A1-S Guardian MW (€4,90 en stijgende)
- ST Bizon Blue Streak FN (€20 en zeer zeldzaam)
- AWP BOOM FT (€13)

Totaal dus ongeveer €38 waarde, voor mijn FT Cyrex van ongeveer €32 waarde en dalende.

Lijkt me op zich dus een goede deal qua value, maar wat zijn nu de valkuilen? Kan ik die Bizon straks nog kwijt? Hoe verder te traden enzo?
Iets in mij schreeuwt: DOE HET NIET! Die Cyrex is namelijk wel heel gaaf en gewild... En hoe dat met de rest zit...
Ziet er mooier uit dan het is, als je kijkt naar de historie van de pp-bizon was ie een week of 2 terug nog voor de helft van de prijs en 3 dagen terug nog verkocht voor 12€. Tevens blijft het ook maar de vraag wie er een pp-bizon koopt van 20€ die geen red item is, meeste collectors die dure items kopen gieren over het algemeen op covert items (Red).

Kortom, kijk altijd even naar de prijshistorie en hoeveel items er aanwezig zijn. Nu staan er 2 op de market wat twee dingen kan betekenen, of er zijn er gewoon heel weinig van en kan je een gok wagen en hopen dat er maar zelden een Factory New geopend word (zoals bijv Galil Orage DDPAT Factory New, m4a4 radiation hazard FN of AK Black Laminate FN) en de prijs dus potentieel verder omhoog kan of als je geen zin hebt om dat risico te nemen, niet traden. Trade je item dan weg voor iets waar je ook profit op kunt maken en wat populairder in de markt ligt.

Ik kan je nu al vertellen dat die Cyrex hoogstwaarschijnlijk zijn prijs wel blijft behouden omdat het een populaire skin is en tevens populair voor de betters onder ons. Net zoals de AWP Asiimovs en dergelijke al hele lange tijd hun waarde hebben behouden en zelfs stijgen.

Als je echt net bent begonnen en je wat advies zoekt mag je me wel toevoegen, ik trade/bet zelf al zo'n beetje sinds de skins zijn geïntroduceerd in CSGO (zelf geen TF2 gespeeld, dus mocht alles zelf uitvogelen in CSGO :-)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Kijk, dit soort adviezen was ik dus naar op zoek. Tnx guys! Ik ben idd echt net begonnen met traden, dus moet nog even kijken hoe dit het beste aan te pakken. Het gaat me er op zich niet om dat de Cyrex zijn waarde vast houdt, maar ik zou er graag meer waarde van weten te maken. Dit leek een eerste goede zet naar een uptrade, maar hangt inderdaad wel af van wat de Bizon hierna doet... Dat wordt dus een gok, waarvan ik na moet denken of ik het dat waard vind. Misschien voeg ik je nog wel even toe dan Xant0r, ben wel benieuwd naar hoe jij zoiets dan aan zou pakken om een Cyrex te uptraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanavond NIP- dignitas

Bijna 50-50 voor mij. Wil kleine bet doen op dignitas omdat die, volgens mij, wat meer matches hebben gespeeld de laatste dagen.
Komen wel paar leuke wedstrijden aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:58
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:15:
vanavond NIP- dignitas

Bijna 50-50 voor mij. Wil kleine bet doen op dignitas omdat die, volgens mij, wat meer matches hebben gespeeld de laatste dagen.
Komen wel paar leuke wedstrijden aan.
Erg erg toffe match, zelfs zonder te betten een must watch voor mij.

Wat t verhaal van die bizon betreft en het advies van Xant0r: helemaal mee eens, maarrrrrr: als lounge die bizon ook een waarde van 20 euro toedicht is t wel heerlijke bettingvalue natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Hey,
Noob qua betten hier. Het klinkt allemaal erg leuk, en een extra manier om het spel een stuk interessanter te maken natuurlijk.
Nu het enige probleem, ik heb het nog niet zo lang gespeeld, en ik heb iets van 5 wapens gekregen.
Kan ik hier al wat mee doen of schiet dit echt totaal niet op? Ik zie het ook niet zo zitten om voor geld skins te gaan kopen om mee te betten.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
hexta schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:09:
Hey,
Noob qua betten hier. Het klinkt allemaal erg leuk, en een extra manier om het spel een stuk interessanter te maken natuurlijk.
Nu het enige probleem, ik heb het nog niet zo lang gespeeld, en ik heb iets van 5 wapens gekregen.
Kan ik hier al wat mee doen of schiet dit echt totaal niet op? Ik zie het ook niet zo zitten om voor geld skins te gaan kopen om mee te betten.
Tuurlijk kan dat. Velen zijn begonnen met 5 cent skins. Je moet alleen wel zorgen dat je slim bet: doe je huiswerk, lees de adviezen, laat je niet verleiden door odds, doe geen ragebets, begrijp dat je sommige matches beter kunt skippen etc etc.

Als je bets rationeel en doordacht zijn zul je altijd winst maken. Helaas (of gelukkig, ligt er maar aan hoe je het bekijkt) bet lang niet iedereen op deze wijze.

Voorbeeldje: Epsilon vs Dignitas 2 dagen geleden. De odds voor Epsilon waren dramatisch: 88-12. Ik wist echter 100% zeker dat dit easy voor Dig zou zijn, dus dan zet ik er gewoon 40 dollar op, haal je er alsnog 4,50 uit. Echt gratis skins eigenlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Stoffa op 15-01-2015 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Stoffa schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:28:
[...]

Tuurlijk kan dat. Velen zijn begonnen met 5 cent skins. Je moet alleen wel zorgen dat je slim bet: doe je huiswerk, lees de adviezen, laat je niet verleiden door odds, doe geen ragebets, begrijp dat je sommige matches beter kunt skippen etc etc.

Als je bets rationeel en doordacht zijn zul je altijd winst maken. Helaas (of gelukkig, ligt er maar aan hoe je het bekijkt) bet lang niet iedereen op deze wijze.
Top, bedankt :D
Overigens blijkbaar maar 2 wapens die ik ook echt kan betten. Dat is dan weer een beetje pauper. :')
Maar zorgen dat ik win dan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
hexta schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:31:
[...]

Top, bedankt :D
Overigens blijkbaar maar 2 wapens die ik ook echt kan betten. Dat is dan weer een beetje pauper. :')
Maar zorgen dat ik win dan. 8)
Let ook goed op of je een chroma case gedropt krijgt in de game. Deze zijn nu nog veel geld waard (maar gaan al hard naar beneden), en dien je dus zsm te verkopen.

Je kunt van de steam wallet value dan een skin kopen op de market die overvalued is door Lounge in bets (zie: http://csgobackpack.net/lounge.php).

Nog een tip trouwens: hoewel het goed mogelijk is met 5 centjes te beginnen zou ik zelf toch wel met een paar tientjes beginnen. Ik zou altijd zoveel inleggen dat je, als je een bet wint, in ieder geval 3 dollar aan skins wint. Reden hiervoor is dat zo'n skin altijd tenminste 1 key waard is. Hierdoor kun je op lounge een trade starten, de skin voor een key omruilen, en dan weer proberen de key voor een waardevollere skin te traden (je combineert op deze manier dus betten goed met traden).

[ Voor 29% gewijzigd door Stoffa op 15-01-2015 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Stoffa schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:34:
[...]

Let ook goed op of je een chroma case gedropt krijgt in de game. Deze zijn nu nog veel geld waard (maar gaan al hard naar beneden), en dien je dus zsm te verkopen.

Je kunt van de steam wallet value dan een skin kopen op de market die overvalued is door Lounge in bets (zie: http://csgobackpack.net/lounge.php).
Zijn cases ook in te zetten? Ik heb er 2 ooit op de marktplaats gezet omdat ik er toch niets mee wilde doen. Achteraf misschien jammer.
En hoe zie ik mijn wallet? oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
hexta schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:37:
[...]

Zijn cases ook in te zetten? Ik heb er 2 ooit op de marktplaats gezet omdat ik er toch niets mee wilde doen. Achteraf misschien jammer.
En hoe zie ik mijn wallet? oOo
Vragen als "hoe zie ik mijn wallet op steam" vallen mijns inziens in de categorie "te lui om te googlen" en ga ik hier niet voorkauwen sorry ;-)

Zelfde geldt voor je vraag over of je met cases kunt betten overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Stoffa schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:39:
[...]

Vragen als "hoe zie ik mijn wallet op steam" vallen mijns inziens in de categorie "te lui om te googlen" en ga ik hier niet voorkauwen sorry ;-)

Zelfde geldt voor je vraag over of je met cases kunt betten overigens.
Point taken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N11BzR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 21:19
En nee kan je niet ;)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Haha bedankt :P Dat kon ik nog nergens terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
hexta schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:44:
[...]

Haha bedankt :P Dat kon ik nog nergens terugvinden.
http://lmgtfy.com/?q=cs+g...+bet+with+weapon+cases%3F

Tweede hit zie je al dat je met cases niet kunt betten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N11BzR
wel een beetje lief zijn voor de nieuwe better hè ;) anders durft hij helemaal niks meer te vragen

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
N11BzR schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:52:
[...]

wel een beetje lief zijn voor de nieuwe better hè ;) anders durft hij helemaal niks meer te vragen
Ja, zoals je uit mn eerdere posts ziet probeer ik juist zeer te helpen. Waar ik hem echter voor probeer te waarschuwen is dat luiheid (die uit zijn latere vragen naar voren komt) kei en keihard wordt afgestraft bij betting. Ik heb echt veel vrienden van me hun hele inventory zien verliezen door ondoordachte bets, vaak doordat ze even snel een eerder verlies goed wilden maken, of te zeer werden verleid door lage odds (en even uit het oog verloren dat die meer dan terecht waren). "There's no such thing as free money", dat moet je nooit vergeten.

[ Voor 7% gewijzigd door Stoffa op 15-01-2015 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Stoffa schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:54:
[...]

Ja, zoals je uit mn eerdere posts ziet probeer ik juist zeer te helpen. Waar ik hem echter voor probeer te waarschuwen is dat luiheid (die uit zijn latere vragen naar voren komt) kei en keihard wordt afgestraft bij betting. Ik heb echt veel vrienden van me hun hele inventory zien verliezen door ondoordachte bets, vaak doordat ze even snel een eerdere verlies goed wilden maken. "There's no such thing as free money", dat moet je nooit vergeten.
Zware wereld voor luie mensen ;(

Maar ik heb wel wat ervaring met bijv cointrading (wat met de koersen vroeger meer betten was. :P ) en poker. Het "sluit het scherm als je gefrustreerd raakt"idee snap ik wel goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N11BzR
hexta schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:56:
[...]

Zware wereld voor luie mensen ;(

Maar ik heb wel wat ervaring met bijv cointrading (wat met de koersen vroeger meer betten was. :P ) en poker. Het "sluit het scherm als je gefrustreerd raakt"idee snap ik wel goed. :P
zo iets 1 meer een bet gezet kan je alleen nog de team change maar niet je items meer terug vragen als je het opeens toch niet wil.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
N11BzR schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:59:
[...]

zo iets 1 meer een bet gezet kan je alleen nog de team change maar niet je items meer terug vragen als je het opeens toch niet wil.
nog wel team change vind ik eigenlijk al heel schappelijk. :)

Die "all qeues are full, try again later" berichten zijn wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
hexta schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:01:
[...]

nog wel team change vind ik eigenlijk al heel schappelijk. :)

Die "all qeues are full, try again later" berichten zijn wel vervelend.
Loungedestroyer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
_/-\o_
Zonder die addon is het echt niet mogelijk bijna. _O-

Moest ook lachen om de knoppen :') FUCKING ADD ITEMS TO BET
Misschien nog een linkje naar die addon in OP, en een linkje naar waar je de wedstrijden zou kunnen kijken?

[ Voor 45% gewijzigd door hexta op 15-01-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N11BzR
Jammer dat die alleen voor Chrome nog ondersteund word.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hexta schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:07:
[...]

_/-\o_
Zonder die addon is het echt niet mogelijk bijna. _O-

Moest ook lachen om de knoppen :') FUCKING ADD ITEMS TO BET
Misschien nog een linkje naar die addon in OP, en een linkje naar waar je de wedstrijden zou kunnen kijken?
Ik kijk de wedstrijden altijd in cs:go lounge. En anders op twitch, daar heb ik ze snel gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
HLTV scorebot volgen werkt ook wel prima, als je niet Live kunt volgen maar wel af en toe je telefoon kunt checken...

Die volle queues of bots die niet op de server kunnen komen zijn wel irritant ja.. Ik heb menig bet de laatste tijd niet kunnen maken, soms positief omdat het een verliezende was, maar soms ook wel met enorme winst die door m'n neus geboord is... Eerder had ik genoeg returns om er geen last van te hebben, maar die heb ik door de feestdagen pauze allemaal moeten reclaimen voor ze verloren gingen :( Jammer dat je niet gewoon guns kunt uploaden naar je CS GO inventory alsware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
tummeke393 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:12:
HLTV scorebot volgen werkt ook wel prima, als je niet Live kunt volgen maar wel af en toe je telefoon kunt checken...
Goede tip, bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Ik gebruik een app op mn Iphone genaamd EscoreLive. Werkt prima, je kunt er zelfs pushberichten mee ontvangen.

[ Voor 9% gewijzigd door Stoffa op 16-01-2015 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N11BzR
Heb gister beetje veel verloren helaas :( hoop vandaag op een betere dag..

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N11BzR schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:42:
Heb gister beetje veel verloren helaas :( hoop vandaag op een betere dag..
Same here :( Gelukkig had ik NaVi wel goed.
Ik twijfelde ook erg tussen Dig en NIP. Achteraf dus niet moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Dignitas vs Nip en Unu.ain vs Flipsid3 verloren gisteren, rest gewonnen. Wat dus qua odds best lucratief was :Y)

Las vandaag dat CSGOLounge met een vervelend bericht komt over matchfixing/throwing. Ben benieuwd om welke match en team(s) dat gaat....

Het is nu al zo vaak gebeurd en/of verdachte matches voorbij gekomen dat er eigenlijk wel wat harder tegen opgetreden mag worden, want niet iedereen bet met 0,05 euro skins... Gewoon pure diefstal en verwaarlozen van je fanbase. :/

https://www.facebook.com/csgolounge/posts/784548158248042

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N11BzR
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:21:
[...]

Same here :( Gelukkig had ik NaVi wel goed.
Ik twijfelde ook erg tussen Dig en NIP. Achteraf dus niet moeten doen.
Nip gewonnen maar de rest verloren helaas. unu had ik redelijk wat op staan maar alles verloren... 16-3 pffff
Xant0r schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:28:
Dignitas vs Nip en Unu.ain vs Flipsid3 verloren gisteren, rest gewonnen. Wat dus qua odds best lucratief was :Y)

Las vandaag dat CSGOLounge met een vervelend bericht komt over matchfixing/throwing. Ben benieuwd om welke match en team(s) dat gaat....

Het is nu al zo vaak gebeurd en/of verdachte matches voorbij gekomen dat er eigenlijk wel wat harder tegen opgetreden mag worden, want niet iedereen bet met 0,05 euro skins... Gewoon pure diefstal en verwaarlozen van je fanbase. :/

https://www.facebook.com/csgolounge/posts/784548158248042
ja ik zag het.. maar ja wie.. ik hoop unu ;) 16-3 op nuke is wel erg slecht hoor

[ Voor 51% gewijzigd door N11BzR op 16-01-2015 14:01 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
Zelf ook drie underdog bets verloren... lame-o.

Gelukkig bet ik nog wél slechts met skins van enkele centen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SublimnAll schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:29:
Zelf ook drie underdog bets verloren... lame-o.

Gelukkig bet ik nog wél slechts met skins van enkele centen...
zelfde hier laatst, 12 skins kwijt... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Staan er bets voor vanavond?
4 cent op orbit en zbrino hier. Underdogs dus kan er iets aan overhouden. En die paar centen ach. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:30
Als beginneling met betten heb ik een vraagje over csgo lounge. Klopt het dat als je skins bet en er een klein pop up komt dat je dan moet gaat wachten tot iemand anders een bet maakt dat ongeveer dezelfde value heeft?

Gisteren had ik namelijk 3x gebet en telkens kwam er niks door. Ik vermoed doordat ik niet op de pop up heb gewacht:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Ik vind de bets van vanavond niet de moeite waard.. Ik twijfel of Mouz het waard gaat maken en underdogs waag ik me alleen aan als ik er in geloof of als ze 20% of minder hebben...

@Junia, nee je hoeft niet te wachten tot er iemand anders hetzelfde bet. Maar de site is nogal eens overbelast, dus je kunt beter even LoungeDestroyer downloaden als Chrome plugin, dat scheelt je een hele hoop klikken.... Of je moet gewoon blijven proberen tot je de steam trade ontvangt uiteindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Thanks voor de tip:)
Wel jammer, ik had ingezet op ms en op cloud 9, beiden dus misgelopen:p

edit vraag: hoe kun je zonder destroyer zien of een bet daadwerkelijk is geplaatst? Gewoon blijven proberen tot je hem bij 'active bets' ziet staan?

[ Voor 44% gewijzigd door Junia op 16-01-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Junia schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:23:
Thanks voor de tip:)
Wel jammer, ik had ingezet op ms en op cloud 9, beiden dus misgelopen:p

edit vraag: hoe kun je zonder destroyer zien of een bet daadwerkelijk is geplaatst? Gewoon blijven proberen tot je hem bij 'active bets' ziet staan?
je krijgt dan inderdaad een popup of je je skin wil "weggeven" aan een bot die hem in bewaring houdt tot de match voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Ik doe toch echt iets fout :p
Als ik een bet plaats via de site dan select ik een team + items uit mijn inventory. Vervolgens 'place bet' waarna ik op een nieuwe pagina kom met: "wait a bit for a bet offer... protection code: xxxx botname: xxxx"

vervolgens wacht ik even en komt er geen active bet bij te staan.
Weet iemand wat hier fout gaat? Excuses voor de newbie vragen. Ik he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
Junia schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 17:05:
Ik doe toch echt iets fout :p
Als ik een bet plaats via de site dan select ik een team + items uit mijn inventory. Vervolgens 'place bet' waarna ik op een nieuwe pagina kom met: "wait a bit for a bet offer... protection code: xxxx botname: xxxx"

vervolgens wacht ik even en komt er geen active bet bij te staan.
Weet iemand wat hier fout gaat? Excuses voor de newbie vragen. Ik he
Als je een geluidje hoort en de bot is gevonden krijg je via steam een trade offer, die moet je accepteren (wel diegene van csgolounge bot ofc dus even de naam controleren)

Als je de trade accepted via steam (dus je skins naar de bot) dan registreert hij je bid pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Heel erg bedankt. Geen idee hoe ik dit had kunnen missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
1 bet van 12 cent verloren, en 1 bet gewonnen waardoor ik ongeveer quitte speel :7
nu nog de skins kunnen terugkrijgen..

[ Voor 19% gewijzigd door hexta op 18-01-2015 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Vandaag een interessante dag om underdog bets te maken. Zijn er mensen die een gokje gaan wagen?
Ik vind het verleidelijk om lage bets te maken op Gplay (vs epsilon), ESC (vs Fnatic) en Mouz (vs Fnatic).

[ Voor 36% gewijzigd door Junia op 19-01-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

Kon gisteren geen bets plaatsen anders easy $5 voor navi.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Junia schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:19:
Vandaag een interessante dag om underdog bets te maken. Zijn er mensen die een gokje gaan wagen?
Ik vind het verleidelijk om lage bets te maken op Gplay (vs epsilon), ESC (vs Fnatic) en Mouz (vs Fnatic).
Yep.
mijn 4 en 5 cent skins ingezet. Op elke underdog 1. Als ik er 1tje win maak ik al winst. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
Heb gebet op GPlay. De rest durf ik niet aan omdat ik:
  • ESC niet zie winnen van Fnatic
  • meerdere bets op Mouz verloren heb omdat ze speelden als een natte vaatdoek, waardoor ik heb gezworen nooit meer op Mouz te betten. Laat staan dat ik denk dat ze never van Fnatic gaan winnen.
  • van M5 en Quit te weinig weet om een reasonable bet te maken.
Ben door m'n 0.04$ skins heen dus dwing mezelf iets meer na te denken over welke bets ik doe :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Weet iemand wat er gebeurd als je bijvoorbeeld 4 cent inzet op fanatic en de 'potential reward' is 1 cent? De goedkoopste skins zijn toch minimaal 4 cent? Win je dan niks of hoe zit dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Ja hoor ik ga in elk geval laag op ESC vs Fnatic, map is ook Mirage wat min of meer ESC favoriete/beste map is of was... Kans is natuurlijk klein, maar daarom ook een kleine inzet. Bij winst heb je een leuke return :).

Mouz zie ik niet winnen van Fnatic op Inferno, wat tevens weer Fnatics beste map is. Als je skins zat hebt kan je hier 4-16 cent op donderen, want het blijft Onlinesports (zie Titan vs Mouz, waar ik de gok ook op mouz nam en uitbetaalde _/-\o_)

Epsilon schat ik wel hoger in dan Gplay, alleen Epsilon heeft de grootste problemen om zich zelf tegen ddos te weren....Ik zou dus ook niet zo heel snel grote bet plaatsen op Epsilon...
Junia schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:40:
Weet iemand wat er gebeurd als je bijvoorbeeld 4 cent inzet op fanatic en de 'potential reward' is 1 cent? De goedkoopste skins zijn toch minimaal 4 cent? Win je dan niks of hoe zit dit?
Dan win je niks, het kan zelfs gebeuren als je 1$ value hebt op een 90-10 match dat je niks krijgt.... :)

"In addition to this rule: in some cases, where the odds are highly in favour of one team and you bet on the favoured team, you may end up without any winnings at all. Reason being: more people bet on the winning team than the total amount of items lost. In these cases, potential reward values become irrelevant. It all depends on the total amount of items placed on the match."

Edit:

ESC ging wel heel hard onderuit een 16-1 had denk ik niemand voor ogen...Wel ez skins op Gplay (wilde de gok toch echt niet wagen op Epsilon, aangezien die lui volgens mij van de laatste 10 matches geen één keer een ddosvrije match hebben gehad). Fnatic vs mouz uitgesteld, dus skins terug. Makkelijk verdiend zo d:)b

[ Voor 38% gewijzigd door Xant0r op 19-01-2015 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
Stattrak Mag-7 erbij, dank u GPlay :7

Heb voor vanavond een bet geplaatst op DPNR. Geen idee of dat een slim idee is maar ze schijnen stiekem best een goed team te zijn. Verder zie ik nergens heil in. Jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
ik krijg geen bet neergezet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Mini betje op FSid3 gezet. Verder lijkt me niets echt de moeite waard, of ziet iemand anders nog een leuke mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
hexta schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:57:
Mini betje op FSid3 gezet. Verder lijkt me niets echt de moeite waard, of ziet iemand anders nog een leuke mogelijkheid?
Als je 0,04 skins in overvloed hebt kan je ook nog op Demgunz en ESC proberen, al zijn de kansen klein...
KennyS die aan is, is natuurlijk moeilijk te stoppen op een map als Dust2, eigenlijk maakt het niet uit op welke map :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Xant0r schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:14:
[...]

Als je 0,04 skins in overvloed hebt kan je ook nog op Demgunz en ESC proberen, al zijn de kansen klein...
KennyS die aan is, is natuurlijk moeilijk te stoppen op een map als Dust2, eigenlijk maakt het niet uit op welke map :P.
Vorige keer verloren door ESC. :( Dan nog liever unu.AIN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
hexta schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:15:
[...]

Vorige keer verloren door ESC. :( Dan nog liever unu.AIN ;)
Haha, nou dat ze gingen verliezen van Fnatic was bijna 99% zeker, maar een 16-1 afstraffing had ik ook niet verwacht. Ook na die match gisteren tegen Navi, is het wel duidelijk dat Fnatic erg goed de vakantie is doorgekomen, pure kunst hoe zei speelden gisteren (ook al speelde navi beroerd). Vind het dus ook niet heel gek dat ESC verloren heeft, maar ja ik doe underdog bets om mijn csgolounge inventory beetje op te ruimen, maar een bet winnen met 4x0,04 en dan 1$ terug krijgen bij winst is altijd wel leuk natuurlijk (laatste 2 weken ook genoeg underdog bets gewonnen, kortom wat ik al zei als je ze liever kwijt dan rijk bent is het wel een leuke bezigheid om die skins in te zetten op underdogs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 10:52
Nou lekker dan...

Had een kleine bet a $4 ongeveer op HR gezet in de game hellraiser vs VP. Inzet kwam van mijn csgolounge inventory dus had geen issue met de bots. Bet was accepted want was er vrij zeker van dat die onder 'my bets' stond. Nu ben ik de hele tijd de match aan het volgen en per toeval klikte ik weer eens op 'my bets' en nu zie ik dat deze match gewoon weg is en mijn items die ik had ingezet returned zijn.

Nu had ik voor mij een leuk aantal skins kunnen winnen (voor mij dan) mocht HR dit zo afmaken maar dat kan ik nu dus wel vergeten. Wat kan hier fout zijn gegaan want ik kan natuurlijk ook nergens een ticket aanmaken hierover :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Als ik had geweten dat het 89%-11% was zou ik ook wat ingezet hebben, maar ik het nu helaas te laat voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Raven__NL schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 21:04:
Nou lekker dan...

Had een kleine bet a $4 ongeveer op HR gezet in de game hellraiser vs VP. Inzet kwam van mijn csgolounge inventory dus had geen issue met de bots. Bet was accepted want was er vrij zeker van dat die onder 'my bets' stond. Nu ben ik de hele tijd de match aan het volgen en per toeval klikte ik weer eens op 'my bets' en nu zie ik dat deze match gewoon weg is en mijn items die ik had ingezet returned zijn.

Nu had ik voor mij een leuk aantal skins kunnen winnen (voor mij dan) mocht HR dit zo afmaken maar dat kan ik nu dus wel vergeten. Wat kan hier fout zijn gegaan want ik kan natuurlijk ook nergens een ticket aanmaken hierover :S
Hier heb ik de laatste 2 dagen ook last van, soms moet ik 3x inzetten wil ie hem pakken.....uit me csgolounge returns nog wel. LD is ook geupdate om die anti-autobetting te omzeilen. Zo is mijn bet niet doorgekomen op Demgunz, maar wel op Hellraisers gelukkig. Bijna alles underdog gegaan vandaag en nu al meer profit in 1 match dan ik in allen heb ingezet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
markdm schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 21:11:
Als ik had geweten dat het 89%-11% was zou ik ook wat ingezet hebben, maar ik het nu helaas te laat voor.
Halve dag bezig geweest om daar op in te zetten en opgegeven omdat het gewoon echt niet mogelijk was. :') Royal sadness.

Zonder trouwens hoe DemGuns heeft verloren. Ze hadden de 1e pot gewoon moeten pakken. Ze hadden echt moeten winnen. Wat frustrerend om te zien. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Wat jullie voor t gemak evenweglaten is dat HR slechts won doordat VP helemaal kapot werd geddost. Dat ik 2,5 dollar aan skins kwijt ben is tot daar aan toe...de realisatie dat ik niet meer op online matches kan betten omdat dat door ddos is veranderd in simpelweg gokken vind ik nog veel kutter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Stoffa schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:15:
Wat jullie voor t gemak evenweglaten is dat HR slechts won doordat VP helemaal kapot werd geddost. Dat ik 2,5 dollar aan skins kwijt ben is tot daar aan toe...de realisatie dat ik niet meer op online matches kan betten omdat dat door ddos is veranderd in simpelweg gokken vind ik nog veel kutter :(
Is ook niet erg handig betten op een 90-10 match met 2 pro teams. Je mag al blij wezen als je uberhaupt skins had terug gekregen met een 2,5$ bet op een match als deze, imho risico niet waard. Tevens was de ddos ook een afweging om op HR te betten met deze odds :).

De ddos is wel langzamerhand uit de hand aan het lopen echt voor de kijker zowel als de spelers zeer frustrerend, denk je leuk een toffe bo3 te kijken zit je 45mins te wachten op pauzes enzo.. :/

[ Voor 4% gewijzigd door Xant0r op 21-01-2015 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Ik snap je bijdehante reply hier echt volledig niet Xantor. Waar het hier om gaat is dat ddos de laatste week zeer veel matches treft, en dat de boel daardoor in een loterij verandert.

Of mijn bet handig was of niet staat daar volledig los van. Een elitaire reply waarin je even gaat uitleggen dat je ddos ook moet incalculeren is (uiteraard) volledig gelul: ten eerste worden er nog steeds teams/spelers geddost die daarvoor nooit werden getroffen, ten tweede heeft dit simpelweg niets meer te maken met waar het in eerste instantie allemaal om draait: de kracht van ieder individueel team.

Erg belerende, irritante reply van je. Kan niet anders concluderen. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Stoffa schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:40:
Ik snap je bijdehante reply hier echt volledig niet Xantor. Waar het hier om gaat is dat ddos de laatste week zeer veel matches treft, en dat de boel daardoor in een loterij verandert.

Of mijn bet handig was of niet staat daar volledig los van. Een elitaire reply waarin je even gaat uitleggen dat je ddos ook moet incalculeren is (uiteraard) volledig gelul: ten eerste worden er nog steeds teams/spelers geddost die daarvoor nooit werden getroffen, ten tweede heeft dit simpelweg niets meer te maken met waar het in eerste instantie allemaal om draait: de kracht van ieder individueel team.

Erg belerende, irritante reply van je. Kan niet anders concluderen. Jammer.
Ik heb mijn post even aangepast, het was niet de bedoeling om hier een rel te veroorzaken en over te komen als een eikel. Ik blijf alleen bij mijn standpunt dat het niet echt een hele sterke bet was, niet alleen zo zeer om de ddos ook vanwege de odds. Verliezen is nooit leuk en door dat ddos daar een grote rol inspeelt verziekt het allemaal wel maar daarom neem ik dat ook mee als ik een bet plaatst, heb in het verleden vaak bets geplaatst op 90-10 matches, ook met grote values en dat dan verliezen om paar miezerige skins voor terug te krijgen is gewoon kut (en bij lage value kan het zo maar zijn dat je niks terug krijgt dus neemt risico voor niks). Daarom plaats ik over het algemeen vaak op de underdogs, zeker met zulke hoge odds kan je in 1 match meer terug winnen dan je hebt ingezet die dag (met meerdere bets op underdogs).

[ Voor 42% gewijzigd door Xant0r op 21-01-2015 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Xant0r schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:56:
[...]

Ik heb mijn post even aangepast, het was niet de bedoeling om hier een rel te veroorzaken en over te komen als een eikel. Ik blijf alleen bij mijn standpunt dat het niet echt een hele sterke bet was, niet alleen zo zeer om de ddos ook vanwege de odds. Verliezen is nooit leuk en door dat ddos daar een grote rol inspeelt verziekt het allemaal wel maar daarom neem ik dat ook mee als ik een bet plaatst, heb in het verleden vaak bets geplaatst op 90-10 matches, ook met grote values en dat dan verliezen om paar miezerige skins voor terug te krijgen is gewoon kut (en bij lage value kan het zo maar zijn dat je niks terug krijgt dus neemt risico voor niks). Daarom plaats ik over het algemeen vaak op de underdogs, zeker met zulke hoge odds kan je in 1 match meer terug winnen dan je hebt ingezet die dag (met meerdere bets op underdogs).
Ik reageerde ook wat heftig doordat de irritatie over die game nog zeer vers was. Sorry daarvoor. Wilde toch eea even toelichten:

- Toen ik de bet plaatste waren de odds niet zo dramatisch als ze uiteindelijk waren. Deze lagen namelijk op 80-20 toen. Uiteraard probeer ik mijn bet ook altijd zo laat mogelijk te plaatsen, maar ivm irl verplichtingen was dat dit keer niet mogelijk.
Daarnaast plaats ik wel vaker bets op redelijk slechte odds, maar die in mijn ogen safe zijn. Ik heb de volledige match van HR vs LGB bekeken, en wat ik daar zag was dat HR geen schim was van zijn voormalige zelf. -S1mple en -Markeloff en +Flamie +AdreN heeft ze geen goed gedaan. In mijn ogen was VP vs dit nieuwe HR dan ook een zekerheidje (skillwise dan, ddos buiten beschouwing gelaten). Wat ik daarin overigens ook nog heb meegenomen is dat dit een Bo3 betrof, waardoor de kansen van HR in mijn ogen al helemaal nul waren.
Dit bleek in de match zelf overigens ook. Ik denk dat het voor iedere kijker duidelijk was dat HR dit nevernooit gewonnen had als niet 2 spelers van VP structureel buiten de match werden gehouden.
Dan even de ddos an sich: 2 dagen geleden speelde VP tegen Mouz. Toen daar geddost werd, werd de match gepauzeerd en later (gisteravond dus) afgespeeld. Regel 12 werd van kracht op lounge, en uiteindelijk heb ik gewoon de win binnen.

Mijn aanname mbt ddos was dan ook dat dit zich op dezelfde manier zou afwikkelen: werd VP weer geddost, dan regel 12 en later afspelen. Helaas bleek VP nu, ondanks dat ze simpelweg niet konden spelen, gewoon door te gaan tot het bittere einde met 3 spelers (de laatste 2 liepen rond met pings tussen de 150 en 800, en timeden constant uit met de server om vervolgens te reconnecten).

Het is in mijn ogen dan ook zogenaamde "gamblers fallacy" om te denken dat ddos iets is dat je in kunt calculeren als better (of je het überhaupt zou moeten is dan nog een tweede). Feit is dat er in recente NA matches waarin nooit eerdere ddos was voorgekomen, nu wel werd geddost. Dat het de afgelopen weken echt to-taal uit de hand loopt hoeveel er wordt geddost, en dat (zoals ik boven beschreef) er de ene keer anders op een ddos wordt gereageerd dan de andere keer (de correcte reactie is gewoon pauzeren, en later offstream uitspelen imo).
We zien nu zelfs proteams spelers van andere proteams beschuldigen van de ddos. Kijk naar de match LGB vs NP: LGB heeft hier NP lid Gla1ve beschuldigd direct achter de ddos te zitten. Reden hiervoor was dat ze offstream verder speelden, en dat na een bepaalde wachttijd de ddos gelijk weer begon zodra de match werd hervat, terwijl niemand anders dan de spelers en de admin hiervan op de hoogte waren.
Als zelfs spelers van proteams elkaar gaan beschuldigen van ddos waar gaat het dan nog over? Je ip geheim houden voor een random angry kiddy die zijn skins niet wil verliezen is 1, maar je ip afschermen van andere prospelers? Sowieso is het ip van de server altijd al bekend bij de spelers, dus als bv een gla1ve aan het verliezen is, kan hij simpelweg de server platleggen.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over het totale gebrek aan kijkplezier dat het constante geddos met zich meebrengt. Het lijkt verdomme wel een diashow waar ik naar zit te kijken man.

Edit: vond deze post op reddit erover wel erg mooi geformuleerd:

It's kind of like going to a casino and playing roulette. You bet on red and some guy reaches over, fucks with the roulette wheel and it stops on black.

Then the guy who fucked with the wheel gets away after winning his bet, the dealer and casino refuse to claim responsibility and just point fingers wildly in random directions

Meanwhile, the sad few of us who bet on red are simply "just out" of our bet and apparently there's no one to blame and nothing being done about it.

[ Voor 7% gewijzigd door Stoffa op 22-01-2015 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:42
Heb begin van de week voor 25€ items op csgolounge geplaatst voor bettings.
Bedoeling is om voor deze items een knife te kopen.
Na 3 succesvolle dagen zit ik nu op 71$ value.

Bets voor vandaag:

K1CK vs Orbit, Orbit 76% 10.13 value
HR vs DPNR, DPNR 39% 13.49 value
Titan vs VP, Titan 55% 17.83 value

Als alles meezit heb ik 110$ value en ga ik denk k aantal items verkopen om een knife te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Ik heb echt altijd perch met betten heb nog maar 1 vd 5 bets gewonnen.
Ik doe wel vaak genoeg research naar hoe spelers op dit moment spelen de results in het verleden en dergelijke maar vandaag weer de gok gewaard.
Titan vs VP, hier heb ik op Titan gebet.
Helaas lijkt Lounge bugged te zijn ofzo want mijn 0.12 value wapen zal maat in 0.01 worden uitbetaald volgens de website.
Iemand nog een aantal tips voor betten?

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
frye schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:53:
Heb begin van de week voor 25€ items op csgolounge geplaatst voor bettings.
Bedoeling is om voor deze items een knife te kopen.
Na 3 succesvolle dagen zit ik nu op 71$ value.

Bets voor vandaag:

Als alles meezit heb ik 110$ value en ga ik denk k aantal items verkopen om een knife te kopen.
Je strategie is om 3x voor de overdog te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
wambamNL schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:56:
Iemand nog een aantal tips voor betten?
Lees de Reddit match threads even door. Worden vaak interessante statistieken gedeeld en uitvoerig gediscussieerd (als je tussen de spam door kunt lezen). Ik lees meestal alles even door, vorm dan een eigen oordeel en beslis dan of een bet de moeite waard is.

Momenteel plaats ik alleen underdog bets waarvan de kans op een upset ook echt reëel is. Overdog bets doe ik niet aan vanwege de te lage rewards (bet alleen met skins met een waarde tot $0.20). 50-50 bets vind ik het risico ook meestal niet waard. Verder:
  • Denk te allen tijde naar de risk/reward verhouding. Is de mogelijke return het risico waard?
  • Gamblers gamble, winners invest in the team they know are going to win. Weet je het echt niet? Plaats gewoon geen bet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

SublimnAll schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:24:
[...]

Lees de Reddit match threads even door. Worden vaak interessante statistieken gedeeld en uitvoerig gediscussieerd (als je tussen de spam door kunt lezen). Ik lees meestal alles even door, vorm dan een eigen oordeel en beslis dan of een bet de moeite waard is.

Momenteel plaats ik alleen underdog bets waarvan de kans op een upset ook echt reëel is. Overdog bets doe ik niet aan vanwege de te lage rewards (bet alleen met skins met een waarde tot $0.20). 50-50 bets vind ik het risico ook meestal niet waard. Verder:
  • Denk te allen tijde naar de risk/reward verhouding. Is de mogelijke return het risico waard?
  • Gamblers gamble, winners invest in the team they know are going to win. Weet je het echt niet? Plaats gewoon geen bet.
Hmm die laatste is wel een handige.
Over het algemeen heb ik wel vertrouwen in de teams waarop ik bet maar de laatste tijd verliezen ze steeds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Stoffa schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:19:
[...]

Je strategie is om 3x voor de overdog te gaan?
Vond Titan echt sterk spelen vandaar de bet op Titan vs VP.
Orbit is gewoon omdat ze 75% staan. Ken ze niet echt.
DPNR gebet is een pure gok. Vind ze wel goed spelen maar HR is misschien iets beter. Hopen op goede dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
wambamNL schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:29:
Hmm die laatste is wel een handige.
Bedenk me er net nog een paar:
  • Kijk of het een BO3 (Best of 3) of BO1 match is. Een BO5 wil ook nog wel eens voorkomen. Bij een BO1 heb je een grotere kans op een upset van een op papier zwakker team dan wanneer er meerdere rounds/maps gewonnen moeten worden.
  • Check of teams vaak geDDOS'd worden. Zo lees ik bijv. de laatste tijd vaak dat VP continu mikpunt is van zulke aanvallen. Teamleden die geDDOS'd worden kunnen minder goed spelen (probeer maar eens iets te raken met een ping van 200+) en worden vaak ingewisseld voor een, vaak slechtere, invaller. Daar gaan dan de kansen op winst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

SublimnAll schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:39:
[...]

Bedenk me er net nog een paar:
  • Kijk of het een BO3 (Best of 3) of BO1 match is. Een BO5 wil ook nog wel eens voorkomen. Bij een BO1 heb je een grotere kans op een upset van een op papier zwakker team dan wanneer er meerdere rounds/maps gewonnen moeten worden.
  • Check of teams vaak geDDOS'd worden. Zo lees ik bijv. de laatste tijd vaak dat VP continu mikpunt is van zulke aanvallen. Teamleden die geDDOS'd worden kunnen minder goed spelen (probeer maar eens iets te raken met een ping van 200+) en worden vaak ingewisseld voor een, vaak slechtere, invaller. Daar gaan dan de kansen op winst...
Die eerste hield ik al rekening mee maar die 2de is nieuw.
Ik wist niet dat dat ook meespeelde :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
wambamNL schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:51:
Ik wist niet dat dat ook meespeelde :s
Lijkt de laatste tijd steeds erger te worden. Verpest het spel flink, aangezien het ervoor zorgt dat niet altijd het best spelende team wint.

Dat is trouwens nóg een tip:
  • Check of de match online of op LAN gespeeld wordt. Met online matches heb je te maken met mogelijke instabiele verbindingen die prestaties negatief beïnvloeden (lees: hoge pings) en mogelijke DDOS aanvallen. Ook wordt van sommige teams gezegd dat ze beter spelen in online matches (bijv. Mousesports) of vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

SublimnAll schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:45:
[...]

Lijkt de laatste tijd steeds erger te worden. Verpest het spel flink, aangezien het ervoor zorgt dat niet altijd het best spelende team wint.

Dat is trouwens nóg een tip:
  • Check of de match online of op LAN gespeeld wordt. Met online matches heb je te maken met mogelijke instabiele verbindingen die prestaties negatief beïnvloeden (lees: hoge pings) en mogelijke DDOS aanvallen. Ook wordt van sommige teams gezegd dat ze beter spelen in online matches (bijv. Mousesports) of vice versa.
Thanks voor alle tips.
Ik hoop dat mn huidige bet wint want anders ben ik door mn leftover skins heen en ik ga geen 3 euro skin inzetten (is op het moment veel geld voor mij XD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
Ik word dankzij die operation Vanguard helemaal doodgegooid met trash skins. Gewoon elke dag die missies doen en je krijgt bergen met throwaway skins om lekker mee te betten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Ik heb vandaag maar even niks gebet. Te riskant allemaal en ik denk zo dat uiteindelijk de favorieten hier wel winnen...

Gister wel een super dag gehad. Had net besloten gezien de groei van m'n inventory m'n inzet iets te uppen, en meteen 4 mooie bets gewonnen die dag :) Helaas wel 1tje mede dankzij de DDOS op VP, maar verder mooie winst gemaakt op HR vs Penta, Fnatic vs Unu.ain, VP vs HR en CLG vs Paradox.... Morgen belooft ook weer een mooie dag te worden met al die wedstrijden op komst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

yes gister mn bet op titan vs vp gewonnen.
nu heb ik weer 2 extra 4 cent skins.
maar gaan er mensen nog op wedstrijden van vandaag betten of zeggen jullie skip maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
frye schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:53:
Bets voor vandaag:

2/2 win aangezien K1CK vs Orbit closed is door forfeit! ;)
Helaas wel value wat gedropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
SublimnAll schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:17:
Ik word dankzij die operation Vanguard helemaal doodgegooid met trash skins. Gewoon elke dag die missies doen en je krijgt bergen met throwaway skins om lekker mee te betten :)
Missions? Hoe werkt dat precies als ik vragen mag? Ik had begrepen dat je 1 keer zon pass koopt en dan 1 missie krijgt.
"altijd googlen voor je domme vragen stelt, en nog het juiste topic opzoeken ook"
Sorry. Die missies zijn dus altijd te doen :) dan is het het geld wel waard.

[ Voor 16% gewijzigd door hexta op 23-01-2015 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Kan iemand mij vertellen waarom ik de helft van mijn inventory niet kan betten? Het zijn allemaal items van meer dan een week oud?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
hmr schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:06:
Kan iemand mij vertellen waarom ik de helft van mijn inventory niet kan betten? Het zijn allemaal items van meer dan een week oud?
Zijn de qeues niet gewoon vol? Geeft hij een bepaalde melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Krijg geen melding, zie gewoon wel een stuk of 20 items in mijn inventory die ik kan inzetten.. maar niet bijvoorbeeld mijn deagle uit de vanguard kist en wel meer wapen niets

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Heb ik ook, ik heb mijn ak-47 black lam al 2 of 3 weken ofzo maar kan er niet nee betten. Niet dat ik het echt zou doen maar het kan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

hmr schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:08:
Krijg geen melding, zie gewoon wel een stuk of 20 items in mijn inventory die ik kan inzetten.. maar niet bijvoorbeeld mijn deagle uit de vanguard kist en wel meer wapen niets
Probeer een force refresh op de search page.
Heeft bij mij geholpen om de veranderingen in mijn inventory te loaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Force refresh werkt ook niet...

Lijkt wel alsof ik mijn vanguard en chroma skins niet kan betten

[ Voor 52% gewijzigd door hmr op 23-01-2015 10:19 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

hmm raar, bij mij werkte het wel.
Ach ik heb gister 7 cent winst gemaakt.
Weet nu alleen niet waar ik op ga betten.
Ik ga de matches van Fnatic en van LDLC afwachten eer ik een bet maak voor de Fnatic vs LDLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Vroeg me af hoeveel jullie tot op heden gemaakt (of verloren) hebben op CSGL! Ben vrij tevreden met mijn grafiek. :) http://csgobackpack.net/screenshot/d9sx68s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
NielsEngelman schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:49:
Vroeg me af hoeveel jullie tot op heden gemaakt (of verloren) hebben op CSGL! Ben vrij tevreden met mijn grafiek. :) http://csgobackpack.net/screenshot/d9sx68s.png
2300 :D
Wanneer ga je alles sellen en tevreden met dikke winst uitstappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
hexta schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:58:
[...]

2300 :D
Wanneer ga je alles sellen en tevreden met dikke winst uitstappen?
Heb dat al deels gedaan! Had op een gegeven moment een inventory van 650 dollar. Heb toen 500 dollar van mijn inventory verkocht.

Vervolgens heb ik van die 150 dollar 1000 dolllar gemaakt, en weer voor zo'n 350 dollar verkocht. Zit nu met een inventory van zo'n 1500 dollar. Ga wel kijken wanneer ik weer wat uitcash :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
NielsEngelman schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:02:
[...]

Heb dat al deels gedaan! Had op een gegeven moment een inventory van 650 dollar. Heb toen 500 dollar van mijn inventory verkocht.

Vervolgens heb ik van die 150 dollar 1000 dolllar gemaakt, en weer voor zo'n 350 dollar verkocht. Zit nu met een inventory van zo'n 1500 dollar. Ga wel kijken wanneer ik weer wat uitcash :)
Bizar :o _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Dan volgende keren als je gaat betten gewoon hier zeggen wat je doet, kan ik mee profiteren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
markdm schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:31:
Dan volgende keren als je gaat betten gewoon hier zeggen wat je doet, kan ik mee profiteren! :)
Haha! Zal ik doen ;). RetardOracle van Tweakers. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
3 underdog bets gezet. Moet er minimaal één winnen om winst te maken. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Odds zijn heerlijk voor een bet op Dignitas! NiP vaak een 'slow-starter' wat betreft de LAN's. Ook zag Dignitas er beter uit tegen NiP, en hadden die matchup eigenlijk moet winnen. Maar verloren hem omdat DDos.

Zeer risicovol, aangezien NiP bekend staat om het 'shinen' op LAN's en Digi daarentegen online weer beter is. Echter valt er door de odds flink geld te verdienen! Ben er nog steeds niet 100% uit, maar veel succes allemaal met jullie bets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
hmr schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:17:
Force refresh werkt ook niet...

Lijkt wel alsof ik mijn vanguard en chroma skins niet kan betten
Volgens mij zijn de vanguard en chroma skins nog niet bettable nee, meestal doen ze dat pas een ruime tijd nadat de skins op de market zijn. Dan krijg je een stabielere prijs, omdat er al genoeg op de market zijn. Zouden ze het gelijk doen dan valt de prijs natuurlijk te manipuleren, door bijvoorbeeld alle skins op te kopen en die allemaal duurder te koop zetten. Kan me nog wel herinneren dat ik dual berettas kreeg van 24$ value, die een paar dagen eerder nog 3 euro was ofzo.... :/

Een andere handig tip:
http://csgobackpack.net/lounge.php

Soms zijn er guns op de market die of duurder, of juist goedkoper zijn dan de value op CSGOLounge. Het kan dus handig zijn om hier op te letten. Over het algemeen zet ik vaak skins in op matches die een hogere value hebben op CSGOLounge dan op de market, skins die op CSGOLounge minder waard zijn dan op de market trade/verkoop ik vaak om mijn wallet te vullen (of om daar van keys te kopen, of zoals gisteren wat games :*))

PS: Let wel op dat 7day tradeban bij het kopen van skins van de marketplace, over het algemeen koop ik echt nooit iets van de market zelf. Ik win die skins met het betten, dus dan heb ik ook geen restrictie erop.

[ Voor 8% gewijzigd door Xant0r op 23-01-2015 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
NielsEngelman schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:28:
Odds zijn heerlijk voor een bet op Dignitas! NiP vaak een 'slow-starter' wat betreft de LAN's. Ook zag Dignitas er beter uit tegen NiP, en hadden die matchup eigenlijk moet winnen. Maar verloren hem omdat DDos.

Zeer risicovol, aangezien NiP bekend staat om het 'shinen' op LAN's en Digi daarentegen online weer beter is. Echter valt er door de odds flink geld te verdienen! Ben er nog steeds niet 100% uit, maar veel succes allemaal met jullie bets!
10 cent op ingezet.

RetardOracle _O_

Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.