Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het Grote CS:GO Betting Topic

Pagina: 1 ... 14 15 16 Laatste
Acties:
  • 41.755 views

• rnenator
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 07-07 16:39
quote:
Die jackpot/roulette/coinflip betting sites zijn zo shady. Ik zou er van wegblijven. Grote steamers betten zonder eigen geld/skins en krijgen soms zelfs van te voren informatie welke bet van hun gaat winnen. Die websites verdienen absurde hoeveelheden geld en het wordt niet gereguleerd door wat voor overheid dan ook.

Dat gezegd hebbende,

LG > NiP, NiP ging onderuit tegen Immortals, het tweede team uit Brazilië. Dus logischerwijs zou LG deze moeten winnen. Behalve als ze Cache spelen. Dan heeft NiP een kans.

Astralis > TSM

Liquid < G2. Geen idee hoe liquid ervoor staat (met s1mple en JDM) maar als Scream en Shox 'aan staan' wint G2 dit. Maar upset is hier goed mogelijk.

Fnatic > C9

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• joeri681
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 03-07 09:50
quote:
rnenator schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:05:
[...]

Die jackpot/roulette/coinflip betting sites zijn zo shady. Ik zou er van wegblijven. Grote steamers betten zonder eigen geld/skins en krijgen soms zelfs van te voren informatie welke bet van hun gaat winnen. Die websites verdienen absurde hoeveelheden geld en het wordt niet gereguleerd door wat voor overheid dan ook.

Dat gezegd hebbende,

LG > NiP, NiP ging onderuit tegen Immortals, het tweede team uit Brazilië. Dus logischerwijs zou LG deze moeten winnen. Behalve als ze Cache spelen. Dan heeft NiP een kans.

Astralis > TSM

Liquid < G2. Geen idee hoe liquid ervoor staat (met s1mple en JDM) maar als Scream en Shox 'aan staan' wint G2 dit. Maar upset is hier goed mogelijk.

Fnatic > C9
Daar ben ik nu ook volledig mee gestopt. Als je een inventory van ongeveer 2000 euro verliest leer je het wel af :p Achja nu opnieuw beginnen en kijken waar ik eindig!

Steam: Joeri681

• dadOD
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 10-02-2017
Voor iedereen die wilt gaan betten bij ECS, hier zijn mijn voorspellingen.

Eerst even voorstellen; ik volg de CS:GO professional scene voor ongeveer 1 jaar. Ik mis eigenlijk geen een game :p

LG vs NiP (odds op CSGL: 65-35)

LG en NiP zijn beide niet heel stabiel. LG heeft wel de beste recente resultaten waaronder een Major win. NiP zag er aan het begin van dit jaar goed uit maar hun resultaten van DH Summer waren niet fantastisch.
Ik verwacht dat NiP niet meer dan 10 rounds kan pakken.
16-9 voor LG

TL vs G2 (odds 35-65)

G2 ziet er erg goed uit. Hun resultaten van EPL finals waren verassend, maar ook leuk om te zien hoe spelers zoals shox en ScreaM weer als goden speelden. TL ziet er niet heel goed uit na het vertrek van s1mple. De line-up die ze nu hebben heeft nog nergens gespeeld (behalve scrims) maar ik verwacht dat ze erg dominant zullen zijn. Ik heb zelf contact met s1mple en hij vertelde mij dat de resultaten van hun scrims uitstekend waren, waaronder makkelijke wins over teams zoals Astralis, Na'Vi etc. Scrims zijn echter geen event of wat dan ook en daarom bind ik daar geen waarde aan. Concluderend, ik verwacht een hele spannende game. Toch denk ik dat Liquid er beter voor staat en ik heb ook het vertrouwen dat zij deze game gaan winnen. [Er is echter een kans dat TL's online successen geluk waren, en dat ze op LAN slecht gaan spelen. Deze game is dus geen safe-bet, vind ik. Als je een redelijke kans op succes wilt hebben zou ik klein inzetten op TL.]
16-11 voor Liquid

fnatic vs Cloud9 (odds 85-15)

Dit is voor vrijdag de veiligste bet. De vorm van fnatic met olof is monsterlijk. Zoals te zien was bij ELeague zijn ze in staat om elk team te verslinden. Cloud9 kan alleen angstaanjagend worden als Stewie, shroud en ska goed spelen. Als dat gebeurt (wat ik niet verwacht) kan de game close worden.
16-8 voor fnatic

Astralis vs TSM (odds 90-10)

Astralis is net zoals te zien uit de odds het dominante team. Ik verwacht niet dat TSM iets kan doen tegen een team zoals Astralis. Astralis staat bekend om makkelijke games tegen slechtere teams.
16-7 voor Astralis

Winner's matches predictions als mijn voorspellingen uitkomen

LG vs TL

Dit is een Bo1. Ik zie niet voor me dat TL dit wint maar als de map dust2 is de kans op een upset realistisch. Maar anders, een makkelijke win voor LG
16-9 voor LG

fnatic vs Astralis

Een hele interessante game, toch denk ik dat fnatic er op dit moment beter voor staat. Ik verwacht een close spannende game.
16-13 voor fnatic

***Disclaimer: Ik ben geen waarzegger. Gokken is een kansspel, er is dus ook een kans dat al mijn voorspelling fout zijn. Enorm bedankt voor het lezen.***

dadOD wijzigde deze reactie 23-06-2016 19:15 (9%)
Reden: lay-out verandert

• Lanithro
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19-07 13:56
thnx dadOD ik zal jouw voorspellingen eens in de gaten houden. Ik hoop in ieder geval dat LG vandaag gaat winnen.

Yay Luminosiry heeft gewonnen :D

Lanithro wijzigde deze reactie 24-06-2016 14:39 (13%)

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 20:52
G2 al een mappie binnen! olof 2-14 :D

• joeri681
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 03-07 09:50
Wat speelde G2 Fnatic toch helemaal zoek.. wat een games! Ik heb nu hoge verwachtingen van G2 in Cologne.

Voor vandaag heb ik weer een paar betjes:

Japan vs UAE = low on UAE
Japan 1 - 2 UAE

Taiwan vs Hong Kong = mid on Hong Kong
Taiwan 0 - 2 Hong Kong

Orbit vs SK = Low on Orbit
Orbit 0 - 2 SK

joeri681 wijzigde deze reactie 27-06-2016 18:59 (15%)

Steam: Joeri681

• rnenator
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 07-07 16:39
Pff wat een upsets bij ECS. Voorspelt weinig goeds voor de major. Geen safe bets in ieder geval.

En teams die "strats saven for major"... CS is vooral gebaseerd op vertrouwen dat jij beter bent dan je tegenstander. Als G2 je er vierkant uit schiet, is de kans groot dat je een deuk in je zelfvertrouwen oploopt en dat is niet goed voor de toekomstige matches. Ben erg benieuwd in ieder geval.

Fnatic is wel een team dat snel en heel veel leert van een verlies partij. Het lijkt me sterk dat G2 ze weer zo zoek speelt op de major. Zelfde geld in mindere mate voor LG(SK).

Group 4 is krankzinnig in ieder geval. (LG(SK) Faze Fnatic G2)

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Minaaj
EnvyUS is echt zo triest slecht geworden dat het gewoon pijn doet om naar te kijken, zo veel domme beslissingen, echt van tier1 naar tier 2/3 gegaan.

Met gambit hebben ze al moeite, fucking hooch.. die gast is zo slecht EnvyUs moet zich schamen dat ze deze gasten niet oprollen met 16-5.

Cobble leek er meer op gelukkig

4/4 Eleague wins so far :9 envyus was aardig sketchy eerste map.

VP vs EnvyUS is echt een cointoss, mirage was envyus met k1o erg goed en won telkens bijvoorbeeld van navi, maar ook EnvyUS op cache is sterk met nbk op A.

Weet nog niet of ik gok, als ik gok zal het natuurlijk op EnvyUS zijn maar denk dat ik deze mirage map iig skip.

uiteindelijk had ik toch mirage geskipped en gelukkig maar want die verloren ze, ook nog aardig close tho en toen maar een gok gedaan op dat ze cache zouden winnen. (achteraf had ik wel meer mogen inzetten maar hindsight 20/20 is strong)
5/5 bets goed vanavond +170$

http://imgur.com/a/IfEw9

Minaaj wijzigde deze reactie 29-06-2016 00:50 (60%)

• Lanithro
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19-07 13:56
Hey DADod waar zijn je predictions?

Yavu Steam Profile Lanithro

• Minaaj
Die skin market is aardig hard aan het crashen zeg, betable skins veel gedropt qua prijs, zo veel knives van 75$ naar 50/60$ gegaan, ben overnight door csgolounge update 300$ kwijt ;(

Hopelijk restored het straks weer een beetje maar het is drama op dit moment, op opskins heb ik gelukkig weekje geleden aardig wat verkocht, dat was net voor de crash en had vrijwel de eerste dag direct 70% verkocht van wat ik er op had, er staat nog 135$ te koop maar grote kans is dat ik het return en later weer verkoop. (zelfs opskins prijzen zijn nu aan het crashen, geen zin om ze te verlagen)

Ik had eigenlijk gehoopt dat de GTX 1070 ook echt rond de 370/400$ zat maar atm toch nog 500euro, schiet allemaal wel weer op! :X

Verder twijfel ik of ik nu wat op VP moet zetten aangezien ze nuke gaan verliezen*jinx*? tegen gambit, hou er niet echt van om op VP te gokken, maar vaak pakt VP wel de 2de map indien ze 1ste verliezen.

• r4ptor
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 22-06 14:12
allemaal door die steam sales.. mensen met skins verkopen die om games te kunnen kopen..

• Scr33x0r
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 00:20
Heeft misschien ook wel met Brexit te maken :)

iRacing Profiel | Steam Profiel | YouTube channel

• Minaaj
Ja die summer sale is het, gebeurt om de zo veel maanden dat er een drop qua prijzen is dmv sales en andere dingen zoals nieuwe knifes.

Nu is het gamma case, summer sale en mensen die overwatch spelen.

Maar normaliter update csgolounge eens in de 2maanden zijn prijzen (vroeger) en had je vaak dat bijvoorbeeld een AK FN Vulcan van 75$ maxbet op 75$ maxbet bleef, hij dropte wel op steam maar omdat csgolounge de prijs niet had geupdate in die steam sale week was hij ook niet verlaagd en na de sale ging hij weer snel omhoog in prijs op steam omdat het nogsteeds een maxbet was.

Vaak is het zo dat als een skin uit maxbet range dropt dat hij er nooit meer inkomt, csgolounge beïnvloed de markt aardig, want als een maxbet geen maxbet meer is dan gaan mensen ze inwisselen op double ect en in paniek verkopen waardoor de prijs nog verder daalt. :/

Heb trouwens 250 op EnvyUS :9 wordt weer lekker clenchen.

Minaaj wijzigde deze reactie 30-06-2016 20:06 (8%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spuit11NL
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 20-10-2017
wat zijn de gedachtes rond ESL one Cologne?
zullen er nog upsets zijn vandaag?

• IAmNice
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 20-07 14:43
Jajajaja upsetssss. Love ittt. Ging lekker -2k afgelopen maand. Alles terug gemaakt en nog 100 te gaan. En dan boem. Krijgt je F3 die NiP verslaat. Bijna 200 op F3 gegooid, maar mijn vrienden zeiden dat het verloren geld was. Dus niks gebet en dan krijg je dit. :D Regrets regrets regrets.

• Minaaj
Ben nog niet eens zo zeker dat SK en Fnatic gaan winnen vandaag van VP en Liquid :I

edit;

Was toch voor SK gegaan, was zo te zien aardig close, mooie is dat ik een icarus fell + wat andere skins heb gewonnen :9 leuk dat er meer skins bettable zijn, krijg je af en toe nog eens wat leuks.

Minaaj wijzigde deze reactie 09-07-2016 20:41 (63%)

• IAmNice
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 20-07 14:43
EASY SKINS VAN LIQUID. YES 2K losses terug gemaakt en ez 25$ profit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Minaaj

Op het nippertje :) (niet dat ie echt mooi is tho)

10 krijg ik nog van de Finale, was ook een aardig easy bet gelukkig, fnatic was eigenlijk gewoon een throw achteraf, fnatic had ook Liquid 2:0 moeten pakken dan was de finale misschien nog wat leuker geweest.

Minaaj wijzigde deze reactie 10-07-2016 19:02 (5%)

• Minaaj
Nou ben benieuwd of csgolounge straks nog werkt met Valve's announcement.

Iig goed dat ik al 500$ uit heb gecashed voor de steam summer sales, prijzen van skins zullen nu nog wel verder droppen dankzij betting scare.

Misschien rest ook maar verkopen en later uitlaten betalen via bitcoins als die weer rond de 500e zitten.

• YVG
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 09-01 15:20
Ik moet dit ff sharen !!!

3 crates/keys gekocht!

8)7 8)7 8)7 8)7

• Grotman
  • Registratie: november 2013
  • Niet online

Grotman

Moderator Spielerij / Cryptocurrencies
Maar waarom in het verkeerde topic wat ook nog eens 1,5 jaar oud is? ;)

Gefeliciteerd hoor, zeer mooie knife en veel geld waard neem ik aan :)
Toch sluit ik dit topic, want er is geen activiteit meer en ik meen dat dit inmiddels niet meer mag (skin-betting).
Pagina: 1 ... 14 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Networking en security

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True