Voor iedereen die wilt gaan betten bij ECS, hier zijn mijn voorspellingen.
Eerst even voorstellen; ik volg de CS:GO professional scene voor ongeveer 1 jaar. Ik mis eigenlijk geen een game
LG vs NiP (odds op CSGL: 65-35)
LG en NiP zijn beide niet heel stabiel. LG heeft wel de beste recente resultaten waaronder een Major win. NiP zag er aan het begin van dit jaar goed uit maar hun resultaten van DH Summer waren niet fantastisch.
Ik verwacht dat NiP niet meer dan 10 rounds kan pakken.
16-9 voor LG
TL vs G2 (odds 35-65)
G2 ziet er erg goed uit. Hun resultaten van EPL finals waren verassend, maar ook leuk om te zien hoe spelers zoals shox en ScreaM weer als goden speelden. TL ziet er niet heel goed uit na het vertrek van s1mple. De line-up die ze nu hebben heeft nog nergens gespeeld (behalve scrims) maar ik verwacht dat ze erg dominant zullen zijn. Ik heb zelf contact met s1mple en hij vertelde mij dat de resultaten van hun scrims uitstekend waren, waaronder makkelijke wins over teams zoals Astralis, Na'Vi etc. Scrims zijn echter geen event of wat dan ook en daarom bind ik daar geen waarde aan. Concluderend, ik verwacht een hele spannende game. Toch denk ik dat Liquid er beter voor staat en ik heb ook het vertrouwen dat zij deze game gaan winnen. [Er is echter een kans dat TL's online successen geluk waren, en dat ze op LAN slecht gaan spelen. Deze game is dus geen safe-bet, vind ik. Als je een redelijke kans op succes wilt hebben zou ik klein inzetten op TL.]
16-11 voor Liquid
fnatic vs Cloud9 (odds 85-15)
Dit is voor vrijdag de veiligste bet. De vorm van fnatic met olof is monsterlijk. Zoals te zien was bij ELeague zijn ze in staat om elk team te verslinden. Cloud9 kan alleen angstaanjagend worden als Stewie, shroud en ska goed spelen. Als dat gebeurt (wat ik niet verwacht) kan de game close worden.
16-8 voor fnatic
Astralis vs TSM (odds 90-10)
Astralis is net zoals te zien uit de odds het dominante team. Ik verwacht niet dat TSM iets kan doen tegen een team zoals Astralis. Astralis staat bekend om makkelijke games tegen slechtere teams.
16-7 voor Astralis
Winner's matches predictions als mijn voorspellingen uitkomen
LG vs TL
Dit is een Bo1. Ik zie niet voor me dat TL dit wint maar als de map dust2 is de kans op een upset realistisch. Maar anders, een makkelijke win voor LG
16-9 voor LG
fnatic vs Astralis
Een hele interessante game, toch denk ik dat fnatic er op dit moment beter voor staat. Ik verwacht een close spannende game.
16-13 voor fnatic
***Disclaimer: Ik ben geen waarzegger. Gokken is een kansspel, er is dus ook een kans dat al mijn voorspelling fout zijn. Enorm bedankt voor het lezen.***
[
Voor 9% gewijzigd door
dadOD op 23-06-2016 19:15
. Reden: lay-out verandert ]