Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het Grote CS:GO Betting Topic

Pagina: 1 ... 14 15 16 Laatste
Acties:
  • 41.742 views

• IAmNice
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 24-06 01:39
Niet echt super actief deze thread, maar afgelopen paar maanden ga ik toch hard en lekker. Dit als bijbaan genomen. Zit bijna op 6k nu. Bet sizing is zeer conservatief, maar een verdubbeling elke maand is mogelijk. Afgelopen paar maanden zelf 2x of 3x. Beter dan mijn doel.

• Frostbiter
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 24-06 20:11

Frostbiter

Aka S8tan

quote:
IAmNice schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:48:
Niet echt super actief deze thread, maar afgelopen paar maanden ga ik toch hard en lekker. Dit als bijbaan genomen. Zit bijna op 6k nu. Bet sizing is zeer conservatief, maar een verdubbeling elke maand is mogelijk. Afgelopen paar maanden zelf 2x of 3x. Beter dan mijn doel.
Niet verkeerd :o Met hoeveel ben je ongeveer begonnen?

• IAmNice
Ongeveer 50 euro in October vorig jaar.

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 11:06
Zorg ervoor dat je conservatief blijft spelen, en je kan inderdaad redelijk wat pakken. Nadeel is dat je relatief veel waarde verliest bij de verkoop van skins... Skins verkopen op OPskins is meestal rond de 20 to 30% onder de marktwaarde. Dan nog OPskins fee er af en dan nog 2 % paypal

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• IAmNice
Klopt, maar goed het blijft een aardig bedrag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 24-06 23:15
quote:
IAmNice schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:48:
csgolounge stats? :*)

Helaas nu met 500$ limit krijgt niemand meer overpay, vroeger kreeg je vaak met 90/10 odds als je 300$ er op zat ipv de 30$ value gewoon een 75$ knive kreeg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 10:14
Ik ben ook begonnen met betting. Heb niet zo'n hele spannen inventory maar gisteren toch mijn eerste bet gebwonnen. Had een inzet van ongeveer 4 euro en krijg winnings van 1.83 terug. Nu kan ik deze helaas niet innen. The queues are full. Dit is al sinds gisteravond.

Ik heb trouwens nog een vraagje. Ik heb een M4A1-S Hyperbeast. Die wil ik gaan uptraden. Wat kan ik hier het beste voor vragen? Ik zie dat men vaak keys vragen. ik kan dus bijvoorbeeld 6 keys vragen voor mijn hyperbeast en die keys dan weer gebruiken voor wat nieuws te traden?

Oh in het kader van uptraden doen een vriend en ik een paperclip challange. Bedoeling is een skin zo goed mogelijk te uptraden.

We zijn begonnen met een P250 Whitout WW. Wie helpt me deze challange te winnen?

Lanithro wijzigde deze reactie 20-05-2016 11:49 (50%)

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robonnl
  • Laatst online: 05-03 10:19
Hoe werkt het met die odds op CSGOlounge??
als bij team 1 staat: Value 6.37 for 1 en bij team 2 Value 0.14 for 1

Betekend dat dan als je 1 dollar inzet op team 1 je 6,37$ winst maakt? en als je 1$ op team 2 inzet je 0,14$ winst maakt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IAmNice
quote:
Minaaj schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 01:36:
[...]

csgolounge stats? :*)

Helaas nu met 500$ limit krijgt niemand meer overpay, vroeger kreeg je vaak met 90/10 odds als je 300$ er op zat ipv de 30$ value gewoon een 75$ knive kreeg.
Niet zo heel goed eigenlijk, maar ik zit vooral op fanobet. De nieuwe limit is beetje kut voor overpay, maarja goed ik leef wel op andere bets dan maar. Fanobet is soms goed voor score betten. Teams die echt <10% kans hebben en dan lekekr 2-0 betten op 1.2/1.3+ odds is wel beter dan hopen op overpay bij lounge.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IAmNice
quote:
Robonnl schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:55:
Hoe werkt het met die odds op CSGOlounge??
als bij team 1 staat: Value 6.37 for 1 en bij team 2 Value 0.14 for 1

Betekend dat dan als je 1 dollar inzet op team 1 je 6,37$ winst maakt? en als je 1$ op team 2 inzet je 0,14$ winst maakt?
Het is puur winst bij CSGL.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robonnl
quote:
IAmNice schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:56:
[...]

Het is puur winst bij CSGL.
Hoe bedoel je dit?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IAmNice
Het getal dat er staat is je winst die je krijgt. Dat is wat je vraagt toch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robonnl
quote:
IAmNice schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:05:
Het getal dat er staat is je winst die je krijgt. Dat is wat je vraagt toch?
Klopt! en dat is dan per dollar die je inzet neem ik aan? Wat zijn dan trouwens die % die erbij staat. Is dat hoeveel mensen op een bepaald team inzetten?

Robonnl wijzigde deze reactie 20-05-2016 14:11 (16%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IAmNice
Per dollar ja. % is gewoon het geldbedrag dat ingezet is. Dus 80/20 betekent dat 80% van het ingezette geld op dat team zit dat 80% heeft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robonnl
Ah oke! Duidelijk :) Thanks voor de uitleg! Heb je nog tips om te beginnen?? Ben van plan mezelf hier eens in te verdiepen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ghostman
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 24-06 18:33
quote:
Lanithro schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:20:
Ik ben ook begonnen met betting. Heb niet zo'n hele spannen inventory maar gisteren toch mijn eerste bet gebwonnen. Had een inzet van ongeveer 4 euro en krijg winnings van 1.83 terug. Nu kan ik deze helaas niet innen. The queues are full. Dit is al sinds gisteravond.
Zelfde hier :D Deze week begonnen met betten en gister een euro gewonnen ofzo. Queues heb ik ook al last van.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• hein1998
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 13-06 15:40
quote:
IAmNice schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:01:
Ongeveer 50 euro in October vorig jaar.
Analyseer je de matches zelf of volg je predictions?

• IAmNice
Beetje van beiden. Ken zelf bijna elke EU team vanaf tier 3 als mijn broekzak, maar voor NA zal ik toch wel hier en daar rond vragen.

IAmNice wijzigde deze reactie 21-05-2016 15:32 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lanithro
Nou heb van het weekend drie keer gebet. Twee keer gewonnen 1 keer verloren. Begin net, dus moet nog even kijken op welk team ik het beste kan betten.
Ik probeer ook te uptraden, maar dat wil niet echt lukken. Heb een Field tested AWP Corticera Maar die krijg ik niet 1:1 getrade. Iemand intresse?

Lanithro wijzigde deze reactie 23-05-2016 08:54 (44%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22-06 11:24

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Gisteren wilde ik graag een SSG blood in the water kopen dus heb ik 25 euro op mijn OPskins account gezet. Gekocht en daarna met de overige 4 gaan betten. Dat ging zo lekker met coinflippen dat ik er ook maar een minimal wear M4A1-S hyperbeast bij heb gehaald :D

Maakt het verlies van 4 naar 60 naar 0 weer iets beter. Is er iemand die met mij 1 op 1 een EnvyUS holo sticker wilt ruilen voor een Natus Vincere Holo ? :)

Volg mijn Twitch Kanaal www.twitch.tv/koelebobes <3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lanithro
quote:
ghostman schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:37:
[...]

Zelfde hier :D Deze week begonnen met betten en gister een euro gewonnen ofzo. Queues heb ik ook al last van.
Die returns spammen werkt. Er staan er bij mij nog maar twee in. Ik hou het nog even op low risk bets omdat ik net begin. Zo kan ik de teams wat beter leren kennen.

Lanithro wijzigde deze reactie 23-05-2016 10:05 (14%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ghostman
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 24-06 18:33
quote:
Lanithro schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:57:
[...]

Die returns spammen werkt. Er staan er bij mij nog maar twee in. Ik hou het nog even op low risk bets omdat ik net begin. Zo kan ik de teams wat beter leren kennen.
Thanks, 5 van de 8 terug. :)

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lanithro
Ik heb nog een vraagje. Als ik wil traden voor keys, moet ik dan nog oppassen welke keys ik moet traden of maakt dat niet zo veel uit?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hein1998
quote:
IAmNice schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 15:32:
Beetje van beiden. Ken zelf bijna elke EU team vanaf tier 3 als mijn broekzak, maar voor NA zal ik toch wel hier en daar rond vragen.
Ik weet zelf ook bij bijna alle EU teams wel de spelers en map picks te noemen en NA is voor mij meestal een skip. Laatste tijd relatief weinig underdog wins, maak soms verlies maar blijf nu over het algemeen even.

Bet jij voornamelijk overdog? Of je bent erg goed in underdogs calls ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AntonyterHorst
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 00:24

AntonyterHorst

Niet alles wat je leest is...

quote:
Lanithro schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:57:
[...]

Gebruik de chrome extensie 'LoungeDestroyer'. Die blijft Lounge spammen totdat je in de Que zit, maximaal 1x per seconde volgens mij.
Ook geintregreede HLTV informatie zie je bij de matches e.d.

Automatisering en led NERD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lanithro
Nice zoiets zocht ik nog. Had er al twee geprobeerd, maar die deden niets.
Mijn AWP Corticera is 5,27 waard, maar ze willen er maar 1 key voor geven. dat is toch retarded?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IAmNice
quote:
hein1998 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:48:
[...]

Ik weet zelf ook bij bijna alle EU teams wel de spelers en map picks te noemen en NA is voor mij meestal een skip. Laatste tijd relatief weinig underdog wins, maak soms verlies maar blijf nu over het algemeen even.

Bet jij voornamelijk overdog? Of je bent erg goed in underdogs calls ;)
Voornamelijk overdogs, maar je most gewoon de odds spelen zoals dat heet. Overdogs underdog maakt dan niet uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hein1998
quote:
IAmNice schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:50:
[...]

Voornamelijk overdogs, maar je most gewoon de odds spelen zoals dat heet. Overdogs underdog maakt dan niet uit.
Ik maak ook altijd mijn eigen odds en kijk dan of de csgl odds daar veel van afwijken. Verder kijk ik veel matches om toch een gevoel te krijgen van hoe bepaalde spelers/teams spelen en hoe ze zich voelen.
Vaak probeer ik ook een inschatting te maken van wat een match/league voor een team betekent. Soms is de prijzenpot zo laag dat teams niet eens hun best doen of strategieën besparen voor de toekomst.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lanithro
Godverdegodver... Ben mijn skin kwijt. Zat niet op te letten en per ongeluk een offer gedaan die ik niet had moeten doen. Klotezooi. Dat even snel te traden op mijn werk. Als je dan wordt afgeleid ben je de sjaak. pleuriszooi.

Lanithro wijzigde deze reactie 24-05-2016 10:10 (74%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IAmNice
Elke keer weer. Eerste map is lekker spannend en volgende map een dikke stomp. Van gods naar bots. Rng toch. NA cs. :D

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Vanavond ging ik all in op een coinflip en ik won <3 Hallo Gut Knife Safari Mesh 50$ :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hein1998
Wat kan ik het beste doen met alle <€0.05 cent skins? Ik heb een paar max bets gedaan en kreeg gigantisch veel waardeloze skins.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IAmNice
Verpatsen op steam market of wegdoneren. Of csgosell gebruiken. Ik pleur ze meestal op de market.

Weet iemand hoe ik het best kan outcashen? Ik heb veel skins zitten checken, maar de beste zijn rond 74% value real money. Is dat het beste voor nu?

• TheAnthonyNL
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 11-06 15:18

TheAnthonyNL

PC Gamer

quote:
hein1998 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:05:
Wat kan ik het beste doen met alle <€0.05 cent skins? Ik heb een paar max bets gedaan en kreeg gigantisch veel waardeloze skins.
Als je cases hebt kan je die wel bij mij dumpen ;).

Add me on Steam - Tweakers.net CS:GO Rank List

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Ik denk dat de meeste mensen mij kennen als "die kerel die all in ging op Tyloo Luminosity en verloor" ik heb toen 80 euro verspild en baalde daar toen enorm van. Ik heb hier vorige week gepost dat ik een Gut Knife had gewonnen, die gut knife werd een Huntsman Knife Boreal en nadat ik deze week 4x all in ging op een paar wedstrijden heb ik al het geld wat ik heb uitgegeven aan CSGO betting weer terug. Heb een gruwelijke Karambit Boreal Forest gekocht en ga nu even rustig aan doen.

• IAmNice
quote:
koelebobes schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 07:46:
Ik denk dat de meeste mensen mij kennen als "die kerel die all in ging op Tyloo Luminosity en verloor" ik heb toen 80 euro verspild en baalde daar toen enorm van. Ik heb hier vorige week gepost dat ik een Gut Knife had gewonnen, die gut knife werd een Huntsman Knife Boreal en nadat ik deze week 4x all in ging op een paar wedstrijden heb ik al het geld wat ik heb uitgegeven aan CSGO betting weer terug. Heb een gruwelijke Karambit Boreal Forest gekocht en ga nu even rustig aan doen.
Zag het op twitter jongen! Succes! Tyloo-LG heeft mij ook wat gekost, maar geleerd niet te all innen tenzij je god hemzelf bent in betten.

• Minaaj
quote:
koelebobes schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 07:46:
Ik verloor toen 300$, maar nu sterker terug dan ooit :9 was goede les.

Mooi dat het toch nog is gelukt, karambit boreal forest was ook een van mijn eerste play knives, zien er meestal op FT al erg goed uit.

Ik heb trouwens mijn persoonlijke challenge van 14$ naar 100$ (105$ atm) gehaald op fanobet, zat al eens op 69 maar ging toen dankzij 2x CLG 0-2 rape (had clg 1 map laten winnen) weer 20$, toch weer naar 100$ gehaald. (nu hopelijk met wat hogere bedragen gokken, of stelselmatig met deze 100$ naar 150$ gaan en dan telkens 50$ er uit halen indien ik de 150$ haal lijkt me ook wel goed idee)

Info: http://imgur.com/2QRLnGV
Zitten paar gemiste kansen tussen om veel winst te maken, maar gok tegenwoordig ook wel vaak live en dan heb je altijd ook kans dat je je geld zo kwijt bent.

Minaaj wijzigde deze reactie 02-06-2016 19:30 (26%)

• IAmNice
Lekker groen man. Nice ga zo door. Je kan ook proberen naar 300/500 en dan daarvan 100 halen en weer door.

• Minaaj

nog een groene er straks bij! 16-3 ook echt.. nip pff

Klopt als ik met hogere bedragen had gegokt dat ik dan meer winst ook had gemaakt natuurlijk, maar het heeft ook wel wat om van een klein bedrag een groot bedrag te maken!

Gok toch wat vaker op gevoel de laatste tijd, niet te veel over nadenken kan ook voordeel hebben, want met de "overdog" loses die ik al heb gehad kom je er vaak direct achter hoe dom je bent geweest om 300$ voor 30$ te riskeren :/ dan ga je denken van ja.. Envy moet dit toch niet kunnen verliezen van E-frag maar alles kan helaas.

Fanobet is nu ook voor mij wat interessanter nu lounge ander draft systeem gebruikt, geen overpay meer ;(

Minaaj wijzigde deze reactie 02-06-2016 23:06 (16%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lanithro
Hoe werkt dat Fanobet? Ik heb helemaal gaan skins die ik in kan zetten. Ik kan alleen maar geld inzetten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Minaaj
quote:
Lanithro schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:30:
Hoe werkt dat Fanobet? Ik heb helemaal gaan skins die ik in kan zetten. Ik kan alleen maar geld inzetten.
Je deposit skins, krijgt daarvoor $ en je kan op elk moment gewoon skins withdrawen.

Het is wel zo dat je low value skins (voor 14$ stickers) er in stopt zoals ik heb gedaan dat je dan ook in low value skins wordt uitbetaald.

Mijn withdraw rate is nu 0.80$ tot 3,09$ cent skins haha, moet maar een keer een asiimov depositen en dan zal het wel naar 5-8$ gaan, krijg ik teminste nog redlines ofzo :9

Verder is het erg slim om de FAQ van fanobet te lezen, want als je bv met handicap gaat betten of dus iets anders, lees even goed door wat alle mogelijkheden zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lanithro
ik heb nog geen high value skins. Die wil ik bettend gaan krijgen. Had er 1, maar die ben ik verloren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Minaaj
quote:
Lanithro schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:34:
ik heb nog geen high value skins. Die wil ik bettend gaan krijgen. Had er 1, maar die ben ik verloren.
Dan kan je bijvoorbeeld 5$ op fanobet depositen aan spul wat je niet gebruikt en dat opbouwen naar bv 25$, haal je weer 25$ aan skins er uit maakt niet uit welke value het heeft, desnoods verkoop je het op steam en bouw je steamwallet op.

Misschien vanavond een gokje op dat NiP 1 map pakt tegen G2, als je G2 en NiP gister zag moet dat eigenlijk niet kunnen, wat vaak tegenwoordig gebeurd zijn "Underdog teases" en dat de underdog dus iig 1 map wint in een bo3 en daarna alsnog 2 maps verliest.

Bets op underdogs om 1 map te pakken zijn fijn in mijn ogen en kan je goed mee verdienen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IAmNice
quote:
Minaaj schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 23:04:
[afbeelding]

nog een groene er straks bij! 16-3 ook echt.. nip pff

Klopt als ik met hogere bedragen had gegokt dat ik dan meer winst ook had gemaakt natuurlijk, maar het heeft ook wel wat om van een klein bedrag een groot bedrag te maken!

Gok toch wat vaker op gevoel de laatste tijd, niet te veel over nadenken kan ook voordeel hebben, want met de "overdog" loses die ik al heb gehad kom je er vaak direct achter hoe dom je bent geweest om 300$ voor 30$ te riskeren :/ dan ga je denken van ja.. Envy moet dit toch niet kunnen verliezen van E-frag maar alles kan helaas.

Fanobet is nu ook voor mij wat interessanter nu lounge ander draft systeem gebruikt, geen overpay meer ;(
Had zelf over 2.5 maps gedaan voor betere odds. Werkte ook prima. Die nV game though, was dat in Polen? Of was het toen e frag nog g play was? Die in polen was echt gekke game, heb zelf iets van 500$ op ze verloren. Achteraf gezien huilen en zien dat het zo fout was, nV was al eruit voor het toernooi en waren al zo slecht aan het spelen afgelopen paar maanden en e frag had hun beste map. Fouten fouten fouten, maar ik heb er ook van geleerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IAmNice
quote:
Minaaj schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:24:
[...]

Dan kan je bijvoorbeeld 5$ op fanobet depositen aan spul wat je niet gebruikt en dat opbouwen naar bv 25$, haal je weer 25$ aan skins er uit maakt niet uit welke value het heeft, desnoods verkoop je het op steam en bouw je steamwallet op.

Misschien vanavond een gokje op dat NiP 1 map pakt tegen G2, als je G2 en NiP gister zag moet dat eigenlijk niet kunnen, wat vaak tegenwoordig gebeurd zijn "Underdog teases" en dat de underdog dus iig 1 map wint in een bo3 en daarna alsnog 2 maps verliest.

Bets op underdogs om 1 map te pakken zijn fijn in mijn ogen en kan je goed mee verdienen.
Je moet er wel op passen, de odds op fano voor 1 map nip eigenlijk niet zo heel goed(1.56). Ik vind dat G2 heeft al veel minder moeite gehad zo ver in E-league en ook nog eens NiP afgelopen 6 maps 5 keer verslagen. Dus de vorm en h2h history ziet er slecht uit voor NiP, zal echt niet voor zulke odds betten dat nip een map wint.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Minaaj
Envy vs Efrag was de Starladder bo1 ochtends om 9 uur ofzo, was zelfs een speciaal filmpje van gemaakt van 11 minuten lang, durf ik nog steeds niet te kijken. (ivm flashbacks)

YouTube: CS:GO The Bet of a LifeTime

Over NiP verder, die presteren altijd slecht totdat het echt moet op een of andere reden, ik weet dat op papier G2 nu 2:0 NiP moet verslaan maar die fout maakte ik vaak genoeg, het blijft een nieuw potje met nieuwe kansen, misschien gaan Get Right en f0rest wel zo hard schieten dat NiP zelfs wint ook al lijkt me dat sterk de kans is er wel.

Niet zo lang geleden was G2 ook erg random, sinds enkele weken zijn ze bijna onverslaanbaar, ik doe misschien 5 tot max 10 euro op dat NiP 1 map pakt, het is altijd wel zo als ik predict voor anderen dat ik dan het vaak fout heb, maatje die altijd geforceerd wilde gokken en mij wedstrijden ging vragen had ik vaak uiteindelijk fout.
Soms moet je gewoon een gokje nemen imo, gisternacht las ik op reddit bij CNB vs Furious Gaming (bo2 brazil vs arg) dat CNB de overhand zou hebben maar met 60-40, 7$ op Furious Gaming gezet voor 1 map met 1.96 odds en ze wonnen 1ste map 16-4 oid.

Als ik nu 130$ van fanobet zou zetten op dat G2 gaat winnen vannacht, dan zal je zien dat NiP de 1ste map gaat winnen en het serieus spannend wordt, dat weet ik helaas uit ervaring.
Diegene die gisteren op NiP hadden gebet tegen Optic moeten ook allemaal langs de doctor voor hun bloeddruk. :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IAmNice
Oh die game, jaja ik snap het wel.

Ik vind alleen zoals gezegd de odds op nip 1 map wel slecht, 1.56 is omgezet naar percenten 64%, ik denk zelf dat ze op geen een map favoured zijn tegen g2 en op Train/Dust/Cache zelfs minder dan 50% kans hebben. Het is voor mij dus geen goeie bet op zulke odds. Een 2-0 G2 schat ik zelf in op ongeveer 50% kans.

Nip-Optic man man man, nog een paar van zulke games en ik heb een hartaanval hoor :D Wel gewonnen uiteindelijk dus ez skins.

• hein1998
Ik verloor gister eerst op Epsilon-Escape. Ik was gisteravond aardig groot gegaan op G2 maar had een wekker gezet en heb na het zien van de maps toch geswitched naar NiP. Toen weer gaan slapen :) Fijn wakker worden zo haha

• Minaaj
Dat is altijd leuk inderdaad hein :)

Zelf had ik ook al beetje gevoel dat NiP het close zou krijgen maar de winst had ik niet direct verwacht, maar zo blijkt wel weer dat chainlogic niet werkt IAmNice, hoe goed G2 ook lijkt kan je NiP zeker niet uitsluiten in dit soort matches.

Had zelf maar 10$ op NiP gezet voor 1 map, had wel 100 mogen zijn maar 20/20 hindsight ^^

• IAmNice
quote:
Minaaj schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 16:59:
Dat is altijd leuk inderdaad hein :)

Zelf had ik ook al beetje gevoel dat NiP het close zou krijgen maar de winst had ik niet direct verwacht, maar zo blijkt wel weer dat chainlogic niet werkt IAmNice, hoe goed G2 ook lijkt kan je NiP zeker niet uitsluiten in dit soort matches.

Had zelf maar 10$ op NiP gezet voor 1 map, had wel 100 mogen zijn maar 20/20 hindsight ^^
Chain logic? Heb ik dat ergens genoemd/gebruikt? Ik heb volgens mij ook nooit NiP uitgesloten hoor. :?

Verder prima potje van nip. Zelf niks gebet die game.

IAmNice wijzigde deze reactie 04-06-2016 17:28 (4%)

• Minaaj
quote:
IAmNice schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 17:23:
[...]

Chain logic? Heb ik dat ergens genoemd/gebruikt? Ik heb volgens mij ook nooit NiP uitgesloten hoor. :?
Nouja imo gaf je wel G2 de overhand(50% kans op 2-0 voor G2) plus het zijn ook nog eens de maps geworden waarvan jij dacht dat NiP totaal geen kans had :9 train en cache.

Met het chain logic bedoel ik van, dat NiP slecht was tegen Optic/Selfless/G2 deze week en bijvoorbeeld geen pistol round kon winnen betekend niet direct dat het weer zo zal lopen, was niet echt persoonlijk aanval oid hoor :X

Op papier van laatste resultaten had G2 moeten winnen, maar zo werkt het helaas niet altijd, ook ik dacht wel dat G2 zou gaan winnen maarja, NiP magic (not) het was gewoon g2 suckage.

• IAmNice
Volgens mij heb ik geschreven dat ik vond dat ze minder dan 50% kans hadden op die maps en niet dat ze totaal geen kans hadden. Trouwens vind ik het geen chain logic wat ik gebruikte, ik zie chain logic als team a verliest tegen team b, team c verslaat team b, dus team C>A. Vorm is imo echt belangrijk en als de h2h ook nog eens 5/6 wins voor g2 afgelopen paar games was, dan weet ik wel wie ik moet favouren.

Wat mij betreft mocht NiP echt geen moeite tegen selfless mogen hebben. Een team die unprepared(waren niet eens voor e league gekwalificeerd), met een downgrade stand in moesten spelen , ik kan me nog herinneren dat ze bijna verloren tegen een net nieuw gevormde Braziliaans team. NiP was echt veels te veel fouten aan het maken, daar lette ik op en het werd nog eens geconfirmd toen ik die Bo3 tegen optic zag, moeite hebben tegen een NA team dat als carry een gevallen tier 3 player uit EU heeft? Dat is toch niet de NiP magic die ik verwacht...

G2 aan de andere kant heeft voor die NiP games 5/6 keer NiP verslagen hiervoor en ook nog eens betere CS laten zien wat mij betreft. Kan weinig chain logic zien, vorm en h2h is echt belangrijk voor mij.

Dat zeggende heb ik het gewoon geskipt, vond de odds precies goed op basis van wat ik tot nu toe had gezien. Volgende week e league wordt echt lachen, allemaal teams met nieuwe spelers en SK heeft friis weer terug. Ben benieuwd, wordt waarschijnlijk lekker weer betten op wie minder slecht kan zijn.

IAmNice wijzigde deze reactie 04-06-2016 17:53 (10%)

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Had iemand voorspeld dat G2 zou gaan verliezen ?was niet te doen toch ... classic G2 is back

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Minaaj
@IAmNice

Nah kijk het chain logic wat werd gebruikt door velen was dat Shox en ScreaM alles kapot schoten afgelopen weken, als je de reddit posts terug leest is iedereen G2 hyped en dat snap ik ook wel, maar ik heb nu onderhand wel geleerd dat teams zoals NiP, fnatic, astralis, EnvyUS (vroeger) en lees dus tier 1 teams elkaar elke dag kunnen verslaan.
quote:
koelebobes schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 20:15:
Had iemand voorspeld dat G2 zou gaan verliezen ?was niet te doen toch ... classic G2 is back
Niet echt voorspeld inderdaad, wel aangegeven dat er een mogelijkheid gewoon nog bestond dat NiP zou winnen, bij dit soort matches weet je het nooit en nip houdt wel van wedstrijden die voor groot publiek worden gespeeld, krijgen ze altijd extra motivatie van oid.

Maar genoeg over die match, nu al DH qualifiers en ook leuke e-league matches deze week.
Hopen dat CLG eindelijk een leuke speler heeft gekregen.

pfff nooit meer gokken op AGG, lekker OT in 3de map :D uiteindelijk toch nog gewonnen gelukkig.

Minaaj wijzigde deze reactie 05-06-2016 15:22 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IAmNice
Dh qualifiers, man man man, ik heb escape in de ronde van 128 tegen een no namer team uit hongarije ofzo zien verliezen. En dat team had mijn skins de dag daarvoor gestolen tegen Epsilon. Zoveel goeie teams gaan niet door omdat ze anderen onderschatten en dan komen teams als visomvet en begenius. Csgo betting soms toch.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Minaaj
http://i.imgur.com/fNAfGof.png

Van 14$ naar 260$ (heb 8$ destijds er uit gehaald om te kijken wat voor shitty withdraw skins ik kreeg(was aardig crap idd)

Misschien nu toch eens tijd om ff een awp asiimov ofzo er op te depositen en maybe 150$ er uit te halen in skins, had ook zelfs nog 70$ op ENCE @ lounge, kreeg daar 24$ :o

Voordat ik weer wat doms doe en 250$ op een team zet wat geslacht wordt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IAmNice
Noice. Ez for ence e sports. Wat heb je total? Ben zelf alleen op atn verloren vandaag. Twee 14-16 choked en zoveel anti ecos verloren en zelf ook gewonnen. Blijkbaar zijn p250s>full buy zo gewoon op dat niveau. Aardig close en zo ongelukkig dat een speler hele tijd internet issues had en dan ook aardig negatief ging.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Minaaj
Total inventory? 6300$~ nu ongeveer na de win van ENCE denk ik, heb dus zojuist een AWP asiimov op fanobet gezet en 162$ er uitgehaald, zit nu weer op 125$ fanobet, weer terug naar 250$ proberen te krijgen.

Mijn deposit value ging van 0,80$/3,00$max naar 8$/29$ max, kreeg ook mijn awp asiimov terug.

Ik heb al in december voor 850$ skins verkocht en daarvoor een i7 6700k/mobo/ddr4 setje + ssd gekocht, nu wil ik binnenkort nog weer via opskins oid wat skins verkopen en een GTX 1070 pre-orderen, gaat wel een upgrade zijn van mijn 670GTX. :P

Pluspunt is dat ik ook amper heb geïnvesteerd heb in skins, heb via een sub giveaway@twitch een bayonet tiger tooth gewonnen en daarmee heb paar jackpots mee "gesniped"
Heb wel in de 3 jaar tijd dat het al weer mogelijk is 400/500euro uitgegeven aan case openings, maar nog nooit een skin gehad van boven de 10euro, heb ook eens geluk gehad met een trade dat ik veel winst maakte (raakte toen wel mijn ST Fire Serpent FT kwijt maar qua winst was het zeker waard)

Het ergste wat ik ooit heb mee gemaakt is dat een maatje die amper in csgo kan lopen een knife unboxde.. en niet zo maar 1, een Karambit Sapphire FN, verkocht hij binnen 1 week voor 3000$ op opskins, was net bij de chroma case 1 dacht ik 8)7 volgens mij heeft hij ook nog een Gut Doppler of Tiger Tooth unboxed, ik open al helemaal geen cases meer omdat ik weet dat ik toch nooit wat krijg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lanithro
quote:
Minaaj schreef op maandag 06 juni 2016 @ 02:05:
Total inventory? 6300$~ nu ongeveer na de win van ENCE denk ik, heb dus zojuist een AWP asiimov op fanobet gezet en 162$ er uitgehaald, zit nu weer op 125$ fanobet, weer terug naar 250$ proberen te krijgen.

Mijn deposit value ging van 0,80$/3,00$max naar 8$/29$ max, kreeg ook mijn awp asiimov terug.

Ik heb al in december voor 850$ skins verkocht en daarvoor een i7 6700k/mobo/ddr4 setje + ssd gekocht, nu wil ik binnenkort nog weer via opskins oid wat skins verkopen en een GTX 1070 pre-orderen, gaat wel een upgrade zijn van mijn 670GTX. :P

Pluspunt is dat ik ook amper heb geïnvesteerd heb in skins, heb via een sub giveaway@twitch een bayonet tiger tooth gewonnen en daarmee heb paar jackpots mee "gesniped"
Heb wel in de 3 jaar tijd dat het al weer mogelijk is 400/500euro uitgegeven aan case openings, maar nog nooit een skin gehad van boven de 10euro, heb ook eens geluk gehad met een trade dat ik veel winst maakte (raakte toen wel mijn ST Fire Serpent FT kwijt maar qua winst was het zeker waard)

Het ergste wat ik ooit heb mee gemaakt is dat een maatje die amper in csgo kan lopen een knife unboxde.. en niet zo maar 1, een Karambit Sapphire FN, verkocht hij binnen 1 week voor 3000$ op opskins, was net bij de chroma case 1 dacht ik 8)7 volgens mij heeft hij ook nog een Gut Doppler of Tiger Tooth unboxed, ik open al helemaal geen cases meer omdat ik weet dat ik toch nooit wat krijg.
Daaamn jij zit volgens mij helemaal in dat wereldje is het niet? Ik probeer elke keer wat op te bouwen. Denk je een redelijk makkelijke win te hebben, hoppa inleg kwijt. Heb niet zo'n hoge inventory helaas, maar met die bets laatst alles verloren. toch wel bijna 16 euro aan skins kwijt via CSGO Lounge.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IAmNice
Is goed geld te verdienen met betten. Zelf als bijbaan hier genomen, omdat de supermarkt me teveel werd. 8)7

Als je genoeg tijd erin steekt en ervaring hebt lukt het wel. Maar uiteindelijk is een factor luck ook wel handig soms. Het blijft gokken...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Minaaj
Ben al wat ouder en heb gewoon een fulltime baan, het is wel straks een fijn gevoel dat ik niet heb hoeven werken voor wel een leuke computer, soms kan je natuurlijk zelfs ook een skin verkopen om een game te kopen of zelfs tegenwoordig supporter packs via steam van andere games.

Misschien is het wel eens goed idee om paar bitcoins er van te halen (als investering) alleen het is altijd moeilijk om daar een stap in te zetten qua koopprijs.

Astralis wellicht zonder karrigan, zonic als replacement, nou dat gaat wat worden :D

En klopt met gokken heb je soms goede dagen en slechte dagen, dagen dat je echt zuur bent dat je hebt gegokt en ook weer dagen dat niks stuk kan ;)

Uiteindelijk zijn ook veel skins gezakt in prijs en sommigen gestegen, de skin market is ook aardig random tbh en stickers gaan helemaal nergens meer over qua prijs (1500$ voor een sticker hallo)

Minaaj wijzigde deze reactie 06-06-2016 18:16 (24%)

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Hmmm vandaag is volgens mij een mooie dag om te gokken wat vinden jullie ervan ? HR vs Splyce denk ik HR , Mouz vs FG wordt bijna zeker weten Mouz en op een goede dag zou het toch Cloud 9 moeten worden.

• Minaaj
quote:
koelebobes schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:18:
Hmmm vandaag is volgens mij een mooie dag om te gokken wat vinden jullie ervan ? HR vs Splyce denk ik HR , Mouz vs FG wordt bijna zeker weten Mouz en op een goede dag zou het toch Cloud 9 moeten worden.
Ik ben envy fan in hart (toen ze nog met kio speelde tho :*) )

Twijfel of ik wat op EnvyUS moet zetten alleen omdat ik ze het gun, maar in the back of my mind weet EnvyUS het weer eens heel erg spannend maken of gewoon weg verliest.

Ipv gokken op EnvyUS kan je tegenwoordig beter je skins gewoon weggooien, maar er zal toch wel eens een turnaround komen.. jammer van de odds had gehoopt dat het 50/50 zal worden of zelfs EnvyUS underdogs ;(

Misschien maar w8en op het live betten en als EnvyUS 1-7 achterstaat een gokje op ze doen voor de comeback.

Optic op 61% vs Gambit klopt ook niet helemaal in mijn ogen, Optic is aardig random en juist Gambit heeft veel ervaring en teamplay, fragging power wel wat minder.
Zie G2 ook nog wel eens verliezen van Tyloo gewoon omdat het kan. O-) bo1's

bet toch 30seconden voordat de match begon er in gegooid en envy rape O+

Wilde eigenlijk ook toen Gambit 11-4 achterstond tegen Optic gokken op Gambit to win, niet gedaan, jammer want odds waren over de 7.. ;w

Minaaj wijzigde deze reactie 09-06-2016 22:17 (9%)

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

quote:
Minaaj schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 17:36:
[...]

Ik ben envy fan in hart (toen ze nog met kio speelde tho :*) )

Twijfel of ik wat op EnvyUS moet zetten alleen omdat ik ze het gun, maar in the back of my mind weet EnvyUS het weer eens heel erg spannend maken of gewoon weg verliest.

Ipv gokken op EnvyUS kan je tegenwoordig beter je skins gewoon weggooien, maar er zal toch wel eens een turnaround komen.. jammer van de odds had gehoopt dat het 50/50 zal worden of zelfs EnvyUS underdogs ;(

Misschien maar w8en op het live betten en als EnvyUS 1-7 achterstaat een gokje op ze doen voor de comeback.

Optic op 61% vs Gambit klopt ook niet helemaal in mijn ogen, Optic is aardig random en juist Gambit heeft veel ervaring en teamplay, fragging power wel wat minder.
Zie G2 ook nog wel eens verliezen van Tyloo gewoon omdat het kan. O-) bo1's

[afbeelding]

bet toch 30seconden voordat de match begon er in gegooid en envy rape O+

Wilde eigenlijk ook toen Gambit 11-4 achterstond tegen Optic gokken op Gambit to win, niet gedaan, jammer want odds waren over de 7.. ;w
En ik had dus gewoon moeten inzetten had alles goed xD

• hexta
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 12:29

hexta

M-Stinos

Ik heb zelden zoveel bizarre potjes achter elkaar gezien. :') Pro teams die zooo belachelijk achterlijk spelen. Van vlakbij een pistool leegschieten en de kill niet hebben. :') Een beetje hoe ik speel :D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• hein1998
quote:
hexta schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 19:54:
Ik heb zelden zoveel bizarre potjes achter elkaar gezien. :') Pro teams die zooo belachelijk achterlijk spelen. Van vlakbij een pistool leegschieten en de kill niet hebben. :') Een beetje hoe ik speel :D
Dit was toch 1 van de meest ongelukkige situaties haha
https://www.youtube.com/watch?v=xcP5XUBLWnQ

• deurmatje
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 24-06 11:16
Morgen weer Eleague geen fan van BO1.. nog even kijken wat ik doe.

http://www.e-league.com/

Volgende maand weer een grote major word ook interessant. opvallend neuwe roster change voor clg en liquid.

cologne groups: http://www.hltv.org/news/18032-esl-one-cologne-groups-drawn

roster change: http://www.hltv.org/news/...and-clg-swap-jdm64-koosta

• Minaaj
Bo1 is mooi voor live betten op fanobet, wachten totdat de favoriet zoals fnatic 12-3 achterstaat tegen TSM en 5 odds krijgt en dan 25euro op fnatic zetten om het alsnog te winnen.

Had gisteren ook op C9 - Tyloo gezet toen C9 13-6 achterstond oid, 4$ voor ~21$ profit en ook gewonnen, uiteindelijk denk je waarom heb ik geen 40$ ingezet maar ach, wie het kleine niet eert zeggen ze ;)

Ook had ik al een tijdje een 2de steam account om daarvoor met csgolounge dubbel te gaan gokken (ja ik weet het addicted O-) ) maar daar maar ook naar fanobet gegaan.

van 21$ naar 141$ in 4 bets (alpha heeft zojuist 1ste map gewonnen, draft is pas na de game)

Moet zeggen dat de CLG vs Astralis natuurlijk aardig risky en lucky was zag ik later, maar challenge van low 2 high blijft leuk, misschien moet ik toch maar eens wat meer ballen kweken en wat hogere bedragen gaan gokken, alleen gaat het vaak dan toch fout :z

• deurmatje
@Minaaj

wow dat is sick! ben vandaag ook begonnen op fanobet. had gelezen dat de skins die je deposit je withdraw range bepaald.

• Minaaj
Komop dan Alpha win.. ik heb 3 live bets op Alpha staan (26$) (profit is 60$ indien winst)
Alpha verloor eerste map, 2 de map ging ik naar de odds kijken van deze match, toen Alpha gaming 0-3 acherstond zette ik 16$ op Alpha, toen verloren ze gunround gingen de odds nog hoger ofc, dus kon het niet laten om nogmaals te gokken en ook de ronde erna, toen wonnen ze en werd het 5-1, sindsdien is het comeback time _/-\o_

Als alpha wint dus vandaag +130$ :o (nu juich ik te vroeg natuurlijk en dankzij deze post verliest Alpha :+ jinx jinx)

Verder klopt het dat je deposit value ook je withdraw rate bepaald, indien je maar 15$ deposit oid kan je die makkelijk met 1 awp asiimov verhogen naar withdrawel rate van 0-3$ skins naar 9-30$ skins (gebeurde bij mij) en kreeg ook direct al me inleg ooit terug 8)7

Minaaj wijzigde deze reactie 15-06-2016 00:41 (77%)

• deurmatje
dat zijn flinke bedragen die je daar soms inzet. Ik weet nog niet precies hoe dat live betten werkt. misschien maar is meer in gaan verdiepen.

vandaag redelijk op save gespeeld (ik weet het blijft betten!)

enigste verlies is op dignitas en dat was 1 euro puur om de slechte odd. Laatste faze vs fnatic ook. +10$ vandaag.. langzaam maar zeker komen we er wel haha.. http://imgur.com/JKDuDjv

• Minaaj
Live betten is risky, maar kan erg winstgevend zijn en ook natuurlijk leuk om een kleine gok te wagen als je ziet dat bijvoorbeeld een favoriet achterstaat op 1 kant van de map en je dan juist veel betere odds krijgt dan je aanvankelijk kreeg voor de match.

Een comeback in csgo is nooit uit te sluiten, nouja sommige maps is het vrij moeilijk om de comeback te maken maar daar houd je ook dus rekening mee, alleen inferno is het erg moeilijk als je bijvoorbeeld als CT geen enkele ronde pakt om dan nog als T te winnen, maar als fnatic tegen een Amerikaans team 12-3 achterstaat op inferno als T, weet je nog dat er een grote kans is dat fnatic ze 15-0 op CT afslacht.

Ik kijk bij fanobet ook vaak naar underdogs to win atleast 1 map, vaak zie je de underdog nog wel eens een mapje winnen, als je echt zeker bent dat ze maar 1 map maximaal winnen kan je dan ook 2-1 gokken voor de favoriet alleen is dan je bet bij een 0:2 upset een lose, daarom krijg je ook meer oddwise.
Vaak genoeg gehad dat ik gok op "Underdog to win atleast 1 map" en dat ze 1:2 uiteindelijk winnen, dan heb je nog steeds een win gelukkig.

Op BO2 "overdogs" gokken is ook voor velen een optie, zolang jou team maar 1 map wint kan je je inleg nooit verliezen, bij draw 1-1 krijg je geld terug.

Verder merk ik zelf ook dat je niet geforceerd moet gokken (als er geen predictable matches zijn, niet gokken) je bent ook goed bezig zo te zien, mooi om te zien dat je niet voor fnatic bent gegaan in de 2de map vanavond _/-\o_ met wat kleine bedragen gokken is zeker ook leuk en ik kan je aanraden om het ook hierbij te houden op dit moment, met die kleine winstjes kan je zeker een groot bedrag krijgen. Zo ben ik al eerder van 14$ naar 250$ gegaan.

Bij live betten gaat het vaak om het predicten van de turnaround tot in de secondes (kijk hierbij naar odds/hltv scoreboard) als je dat kan perfectioneren om te voorspellen wanneer een match totaal omdraait voor de favoriet die achterstaat kan je met een kleine inzet maximaal profiteren.

http://imgur.com/if1i8qW (alpha gewonnen :9 9 bets in 4dagen)
Als je echt een te lage deposit rate heb kan je me wel pm'en als je skins er uit wilt halen, dan kan ik je wel een skin lenen van 35$-45$ om je deposit rate te verhogen, als het goed is krijg je dus je deposited skins terug (altijd bij mij nog wel gebeurd) en indien ik hem gewoon terug krijg natuurlijk is dit geen probleem ;)

Minaaj wijzigde deze reactie 15-06-2016 00:46 (7%)

• IAmNice
One small loan of a million dollars pls dan meneer Minaaj. :D
Zelf met livebetten ook aardig wat geld gemaakt. Crossbets en de ene na de andere comebacks op certain maps met certain teams is soms aardig te doen. Vandaag weer e league gebet. Aardige odds op dig <12.5 gepakt(1.4 iets). Hoop dat tsm ook nog eens upset vs dig op dust 2 en dan is mijn dag done.

• Minaaj
Ik had dus 12$ voor 2-1 Orbit vs LLL.. wint LLL de 3de map alsof het niks is, anders had ik 40$ (odds 4.17)
Vind het niet zo erg dat ik die 12$ verloor, maar meer dat ik 40$ profit misliep :D
Was ook best nep want mole(was erg slecht op 2 maps) van LLL werd op de 3de map replaced voor die zweed robiiin..

Op csgolounge is de draft van die game ook nog delayed, zijn vast nog even wat aan het controleren (86-14 odds)

Heb nu nog 75$ op Alpha > Alientech.BR gezet voor 30$ profit (1.40 odds, kon ook niet meer inzetten)
TSM vs Dignitas is ook nog best interessant op dit moment.

• Stevenwess
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 12-04 13:59
Mensen! Ik heb een vraagje ,

Ik heb net een ump-45 minotaur's labyrinth gekregen waarbij de minotaur op een mooie plek zit. Is er iemand hier die verstand heeft van skins en die me kan vertellen wat deze waard is ?

Hier een linkje van de foto :

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=704670882

• IAmNice
Kan je al vrijwel zeker zeggen dat dit niet veel meer waard is. Misschien een extra key vanwege een liefhebben van de ump. Verwacht niet echt meer.

Echt wat een kut dag gister zeg, lekker 300 dollar profit gemaakt en dan gaat tsm twee keer onderuit en sta je weer break even. Kunnen ze effe niet de eerst 7 rondes als warm up gebruiken elke game. Belangrijke slechte executies van dignitas gezien die elke slaagt omdat tsm echt als bots speelt. 3v1, hurr durr laten we effe die one hit scout gozer peeken zonder flashes een voor en oh fak hij heeft nu een 3k. Rip skins.

• deurmatje
TSM was gister niet om aan te zien in de 2e map idd... blij dat ik deze geskipt heb. wou misschien nog live proberen als het close was..

• Minaaj
TSM was sowieso aardig een pug imo met cadiaN er bij, die ook al niet al te best is, 1 van de 2 maps tegen dignitas hadden ze opzich wel kunnen pakken maar zelf niet echt verwacht, liveodds waren ook niet gunstig.

Heb nu weer 75$ op Alpha (ze spelen wel met wat standins) op 1.38 odds, ik wil nog misschien fnatic 2:1 tsm gokken want odds over 4.0 is altijd wel leuk, maar ja op papier zou dat nooit mogen gebeuren.

Ik denk dat als TSM tegen Fnatic de eerste map pakt dat fnatic odds nog niet eens boven de 2.5 uitkomen met livebetten op die match, dus paar euro op 2:1 doe ik wellicht nog wel.
Dignitas to take atleast 1 map vs FaZe moet opzich ook mogelijk zijn, 2.08 odds is ook nog best interessant.

Of LLL tegen AGG een map, die polen zijn ook erg matig de laatste tijd.

*kijk dit is dus waarom ik niet officieel predict ergens of zelfs tegen maatjes zeg van hier moet je op gokken, alpha met 2/3? standin's aardig hard aan het choken verloren 8)7 altijd als ik ergens van te voren zeg dat ik op een team gok gaat het mis :9 maar ff voetbal kijken mooie match! en gelukkig was max 75 op deze game.

Minaaj wijzigde deze reactie 16-06-2016 21:13 (20%)

• Minaaj
Heb 5$ op 2:1 Fnatic - TSM zoals ik hierboven aangaf, nu 1-1 en neem aan dat fnatic cobble wint, dus al weer ~20$ terug. (4.87 odds) (beter hier die 75$ op kunnen zetten :F 20/20hindsight)

Ook small bet op dignitas to take atleast 1 map, mss ook wel 2-1 kunnen doen maar je weet het maar nooit.
Verder nog wat staan op Penta > attax (is bo2 dus bij 1-1 inleg terug)

Minaaj wijzigde deze reactie 16-06-2016 22:23 (8%)

• deurmatje
Tsm speelt op het moment erg sterk. Ze spelen cobble ook veel, ze hebben een kans! Heb zelf op fnatic gebet dus hoop het niet xD heb verder nog laag ingezet op alternate att 1 map.

Edit* tsm zag er sterk uit haha fnatic walst er overheen nu.

deurmatje wijzigde deze reactie 16-06-2016 22:45 (31%)

• Minaaj
Hmm Penta verliest ook gewoon 14-1 als CT op cache, ik bet weer op de goede games! :o

Ach mag alsnog niet klagen had ook al 130$ er uitgehaald aan skins richting steam(voordat ik het vergok) maar zit nu wel weer onder de 100$ op fanobet, you win some you lose some :> hopelijk pakt dignitas 1 map nog straks.

Fanobet heeft nu ook de mogelijkheid om zelf de skins te selecteren in your withdraw rate, dat is erg netjes, kan hierdoor bijvoorbeeld allemaal stabiele wapens uitzoeken om te withdrawen. _/-\o_ (plus welke goed verkopen op bit/opskins)

http://fanobet.com/account/withdrawal2 kan je hier vinden.

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Net een avondje gokken gedaan op CSGOwild, Ik had 1 Karambit Boreal Forest Field tested van 135 euro. Begon lekker en al vrij snel zat ik op 250 euro , won een 100$ coinflip en had toen 350$ - 403 en moest toen nog 7000 coins voor een marble fade. 20 euro loss - 40 euro loss - 80 euro loss. Een vriend van mij schreeuwt in mijn oor dat ik moet stoppen maar ik ga 170 euro in op een coinflip... WIN

• Minaaj
Scared money don't make no money,

Mooi ding man grats! ook erg riskant maar soms moet je ballen hebben :D

• deurmatje
Ja het is op dat soort sites alles of niks haha. Maar nice knife wp! 👍

• Minaaj
Nou zo zie je maar weer als ik predict en vertel waar ik op gok werkt het averechts, natuurlijk heb je soms ook slechte dagen er tussen zitten maar had wel "throws" als matches gepicked vandaag, had meer op mijzelf moeten vertrouwen dat TSM 1 map van fnatic zou winnen en ipv 5$ -> 50$ moeten plaatsen.

Alpha dat van een random team verliest wat nooit had mogen gebeuren en een Penta wat totaal al had opgegeven na 3 rondes, je moet de reacties eens lezen op hltv/reddit zo veel mensen salty op Penta.

Op naar de volgende winning streak dan maar ;w

Heb deels mijn alpha loss trouwens al bijna terug. :z dignitas toch nog mapje gewonnen.

Minaaj wijzigde deze reactie 17-06-2016 08:14 (11%)

• deurmatje
Jaa het kan niet altijd feesr zijn natuurlijk!

Heb het soms ook dat ik twijfel en bijv lager bet en dan later denk shittt.. waarom xD.

Had gister wel een redelijke dag, scheelde niet veel met faze op het laats ..

14-06 begonnen met $76 en gister 16-06 $101

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Dit is de float value van mijn gekregen knife... Volgens mij is dit redelijk goed. Iemand die hier meer over weet ? Wil eigenlijk weten of deze nu meer waard zou zijn door zijn lage float value

koelebobes wijzigde deze reactie 17-06-2016 13:07 (18%)

• IAmNice
quote:
koelebobes schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:26:
[afbeelding]

Dit is de float value van mijn gekregen knife... Volgens mij is dit redelijk goed. Iemand die hier meer over weet ? Wil eigenlijk weten of deze nu meer waard zou zijn door zijn lage float value
Shit float en tricolor. Had laast nog een tricolor met 0.009 float. Nope, niks extra waard en kreeg het niet eens verkocht na twee maanden. Niemand wil zulke knifes =/ Nou ze willen ze wel, maar extra betalen, ho maar.

IAmNice wijzigde deze reactie 17-06-2016 13:29 (4%)

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

quote:
IAmNice schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:28:
[...]

Shit float en tricolor. Had laast nog een tricolor met 0.009 float. Nope, niks extra waard en kreeg het niet eens verkocht na twee maanden. Niemand wil zulke knifes =/ Nou ze willen ze wel, maar extra betalen, ho maar.
Ik zou hem kunnen inruilen op CSGOdouble maar waarvoor zou ik hem inruilen :P Wel balen als ik mijn geld op mijn account had gehouden kon ik vanmorgen een Karambit Doppler kopen voor hetzelfde bedrag..

• IAmNice
quote:
koelebobes schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:38:
[...]

Ik zou hem kunnen inruilen op CSGOdouble maar waarvoor zou ik hem inruilen :P Wel balen als ik mijn geld op mijn account had gehouden kon ik vanmorgen een Karambit Doppler kopen voor hetzelfde bedrag..
Pleur hem op double en zoek naar een nog lagere float. Ik heb zelf een extension daarvoor gekocht en je vindt zeer vaak 0.0x or nog lagere items, meer voor je eigen plezier als je een hele lage float zoekt. Als je interesse hebt kan ik er je naar linken(kost wel wat die extension).

IAmNice wijzigde deze reactie 17-06-2016 13:56 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 09:15
Pfff denk je even wat te kunnen winnen in CSGO Wild Coin Flip en Roulette... €40 euro weg.. Dit spel is echt niet goed voor me haha:p
Nu maar gewoon spelen en hopen ooit een goeie skin te krijgen tijdens een wekelijkse level up!

• Minaaj
Ben maar begonnen met het verkopen van nog wat skins die ik rond heb liggen en helemaal niks mee doe, het domme is hoe langer ik ze in mijn inventory heb hoe minder ze gaan kosten.

FN Hydrophonic was 240$ nu 120$ bijvoorbeeld.

Wil totaal 500$ er uit halen voor GTX 1070, enige kosten die er bij komen evt bijvoorbeeld conversion kosten ivm dollars -> euro's betaal ik nog wel met me eigen centen, daarna weer door gokken!

Keys zijn allemaal al bijna weg, ook andere items gaan vrij snel tbh. :9

Minaaj wijzigde deze reactie 20-06-2016 00:41 (3%)

• IAmNice
Bad timing, steam sale en alles komt eraan. Ik heb zelf alles in Double en fanobet bijna. Na sale weer kopen en dan doorgaan. Zelf bitskins gebruikt bij mijn Cash out. Werkt ook aardig en goede value.

• Minaaj
Valt wel mee hoor plus het is "maar" 500$, dankzij de nieuwe cases waren de prijzen al gedropt, straks na de summer sale dropt het nog meer en grote kans dat er skins niet meer zelfde waarde halen (golden coils zijn minder interessant)

Veel mensen kijken naar lounge value, die hebben de hele market verkracht met het increasen van maxbets tot 125$, ak vulcans FN droppen bv van 80 euro naar 60 sinds dat gebeurd is.

Heb ook al eens eerder 930$ er uit gehaald dus weet wel wat ik doe :9

Verkoop nu ook veel redlines/skins waar mensen mee gokken op low budget, niet me knives. plus ging ik in 2weken van 4800$ inventory naar 6600$ dus mag er wel wat uithalen.

Met paar goede bets heb je die 500$ ook zo terug, heb ook nog geld op fanobet staan maar dat is niet altijd slim (klein bedrijf met een kleine bot) en opzich vindt ik het juist een goed moment omdat er straks na e-league en ESL cologne een summer stop is en er weinig te betten valt, nu kopen mensen nog skins.

Minaaj wijzigde deze reactie 20-06-2016 07:58 (34%)

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Jongens ik heb een Marble Fade Bayonet FN en ik wil hem eigenlijk omzetten in real life money. Hij is op OPSkins 290$ verkoop ik hem voor 300 dan krijg ik 270$ - 238€. Maar zet ik hem op CSGOdouble krijg ik 395,000 points.

Mijn vraag nu verkopen voor 238 euro of wachten, of omzetten in 395.000 coins en andere skins kopen. Hoe zouden jullie dit aanpakken ? :)

• Minaaj
Als je op double 395,000 points krijgt moet je hem zeker daar depositen, gewoon 10x34$ asiimov proberen uit te halen en misschien nog een knive om nog mee te spelen :)

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

quote:
Minaaj schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:42:
Als je op double 395,000 points krijgt moet je hem zeker daar depositen, gewoon 10x34$ asiimov proberen uit te halen en misschien nog een knive om nog mee te spelen :)
Dat was mijn idee ook al alleen zit ik met hoeveel je daar daadwerkelijk nog van over houd na het inhouden van fees van Opskins. Of ik er dan meer aan over hou :P

koelebobes wijzigde deze reactie 20-06-2016 23:27 (21%)

• Minaaj
quote:
koelebobes schreef op maandag 20 juni 2016 @ 23:20:
[...]

Dat was mijn idee ook al alleen zit ik met hoeveel je daar daadwerkelijk nog van over houd na het inhouden van fees van Opskins. Of ik er dan meer aan over hou :P
Misschien is awp's asiimovs niet zo heel goed idee, die verkopen wel heel snel maar weet niet voor hoeveel ze gaan, als je AK/AWP redlines voor 6000points kan withdrawen op double is dat ook aan te raden.

Ik verkoop nu zelf gewoon zonder echt te controleren of het juist hoog of laag is, dus kan er niet al te goed over oordelen, voor mij is het sowieso winst dus om enkele euro's zal ik niet moeilijk doen.

Was vandaag weer riskant bezig op csgodouble, had 146$ aan skins(vreemde 100$ bowie knife en wat andere skins) er opgezet om er een andere knive uit te withdrawen, en dan ga je kijken en dan is die knife die je wilde toch niet zo heel interessant en ga je richting de roulette.. eerst 6$ op rood(lose), toen 14$ op rood(lose)..toen 34$ op rood(lose)... toen maar all in gegaan en 92$ op rood.. win :P ik haat die site, je kan zo snel op tilt gaan, toen maar snel een karambit er uit gehaald.

Kan dus niet 100% garanderen dat je meer value krijgt, dat hangt helemaal af van op welke ratio je skins kan kopen op csgodouble, kan best zo zijn dat het uiteindelijk niet veel scheelt, was aardig enthousiast van het bedrag wat je voor je knife als deposit value krijgt maar AWP Hyper Beast te koop is voor 24,240punten op double, en als je 395,000 hebt dan haal je er maar 16 awp's uit, deze AWP's verkopen voor 16/17$ op opskins dus uiteindelijk krijg je ook maar 256$ (zonder cuts?) :F
Ies moeilijk!

• Minaaj
Pff zet je wat geld op EchoFox over 8.5 rounds op train tegen NaVi, verliezen ze 16-5 ofzo en gok je niet op de match @ dust2 staan ze 10-1 voor.

Soms zit het gewoon niet mee :<

• joeri681
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 24-06 16:56
Na al mijn skins te hebben verloren op csgobig was ik even een tijdje gestopt met betten. In de tussentijd heb ik even een nieuw accountje aangemaakt om te betten en te traden :) Vanavond met de steam sale even csgo kopen voor dat account en ik kan weer gaan beginnen!

Morgen begint het ECS weer, wat zijn jullie voorspellingen?

Steam: Joeri681

Pagina: 1 ... 14 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Nederland

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True