Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het Grote CS:GO Betting Topic

Pagina: 1 ... 14 15 16 Laatste
Acties:
  • 41.760 views

• joeri681
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 29-07 11:59
Ik ben benieuwd wanneer de bots op CSGL weer online komen..

Steam: Joeri681

• hexta
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 16-08 16:55

hexta

M-Stinos

quote:
joeri681 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:24:
Ik ben benieuwd wanneer de bots op CSGL weer online komen..
http://steamcommunity.com...ons/8/494631967651715992/

CSGO Lounge pre-warned that bots would be down for 1-3 days. They are in the middle of trying to fix it and bots should be up within the next 24-48 hours. Just be patient. Your skins will not be removed as CSGO Lounge have stated that they will be expanding the time at which they can be in your returns for due to this update.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• joeri681
quote:
hexta schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:13:
[...]

http://steamcommunity.com...ons/8/494631967651715992/

CSGO Lounge pre-warned that bots would be down for 1-3 days. They are in the middle of trying to fix it and bots should be up within the next 24-48 hours. Just be patient. Your skins will not be removed as CSGO Lounge have stated that they will be expanding the time at which they can be in your returns for due to this update.
Het is eigenlijk wel slecht dat ze er deze week pas mee begonnen zijn.. Volgens mij is het al ongeveer 2 weken bekend? nja never mind :p

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17-08 13:46
Ik speel echt teveel coin-flip op csgobig.com... ze hebben nu zelf rock paper scissors....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• KevinT
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 14-08 17:16
quote:
hmr schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:07:
Ik speel echt teveel coin-flip op csgobig.com... ze hebben nu zelf rock paper scissors....
Hoe werkt CSGObig?

• hmr
Site werkt opzich hetzelfde als alle andere aalleen je kan er meerdere spelletjes doen, allemaal voor skins!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• DeBers
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 14:01
Ligt het aan mij of zijn de bots van csgolounge al dagen offline?

• Brogala
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 17-08 19:16
quote:
DeBers schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:51:
Ligt het aan mij of zijn de bots van csgolounge al dagen offline?
Is ivm Steam Guard

'READ THIS
Due to new Steam Guard Mobile Authenticator policy bots on all sites are down from 10th of December for 7 days. Csgolounge is not an exception.

We are working hard day and night on this problem to solve it as soon as possible, but for the moment you can place bets only from our site's inventory, not from your Steam inventory. Also you can't claim skins from csgolounge.

Don't worry — your items are safe and will not be lost.'

https://www.facebook.com/...143452842/?type=3&theater

Beetje jammer want ik wil eigenlijk wel 4 euro inzetten op Space Soldiers>Vexed.

Steam: Brogala

• Brogala
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 17-08 19:16
quote:
Brogala schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:11:
[...]

Beetje jammer want ik wil eigenlijk wel 4 euro inzetten op Space Soldiers>Vexed.
En Space Soldiers heeft nog gewonnen ook, daar gaan mijn 6+ euro's aan skins :P

Steam: Brogala

• HarderStylezz
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 27-01-2016
vanavond TSM vs envyus. Hier komt KennyS ze volgende montage :)

It's the KENNYACE!

20 euro op envyus :D

• SkipZ
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16-08 15:57
Was te laat met betten, wilde op Envyus.
Volgens mij hebben ze verloren, niet...?

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 15:33
Ik wilde laatst ook eens beginnen met het betten, maar die bots bleken dus offline te zijn. Nu zat ik een beetje naar die trades te kijken op csgolounge, maar heel veel van die accounts lijken net nieuw te zijn en dan hebben ze een aantal cheap items op dat Steam account staan maar dan wel 1 duur item die ze willen traden, is dat te vertrouwen?

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

• joeri681
Nou vandaag plaats ik mijn eerste grote bet.. Is dit de juiste keuze? We zien het vanmiddag :)

• Kreekje
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 16-08 17:19
quote:
joeri681 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 10:15:
Nou vandaag plaats ik mijn eerste grote bet.. Is dit de juiste keuze? We zien het vanmiddag :)

[afbeelding]
Juiste keuzen.. Goh, zonder research ken ik niks van die twee teams. Dus dunno. :)

Binnenkort terug wat meer matchen! Hoera. Heb een awp asiimov bs op de kop kunnen tikken ( 10€ ipv 20 ) van een vriend. Dus daar ga ik mee betten. >:)

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

• joeri681
quote:
Kreekje schreef op maandag 04 januari 2016 @ 10:32:
[...]

Juiste keuzen.. Goh, zonder research ken ik niks van die twee teams. Dus dunno. :)

Binnenkort terug wat meer matchen! Hoera. Heb een awp asiimov bs op de kop kunnen tikken ( 10€ ipv 20 ) van een vriend. Dus daar ga ik mee betten. >:)
Ik waag het er maar op haha

• Kreekje
quote:
joeri681 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 10:34:
[...]

Ik waag het er maar op haha
Blijkbaar ook nog goed gegokt. ;)
14-16, zal ook wel de nodige stress meegebracht hebben. Nice one.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

• joeri681
quote:
Kreekje schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:39:
[...]

Blijkbaar ook nog goed gegokt. ;)
14-16, zal ook wel de nodige stress meegebracht hebben. Nice one.
Het was ongelofelijk spannend! Maar het is gelukkig positief uitgevallen voor mij :D

• joeri681
Mij hoor je niet klagen!

• hexta

hexta

M-Stinos

Ik kan nog steeds niet betten op CSGO lounge.
Hij staat even te wachten op een bot en dan keert hij terug naar "no bets".
Moet ik iets aanpassen in steamsettings oid?

• hmr
Ben nog steeds hooked aan coin-flips... Net een nieuwe knife gewonnen: een ST m9 bayo | Stained...

Nu heb ik twee knives die ik wil uptraden naar een hightier van ongeveer 230 euro..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Kreekje
Iemand wat bets voor vandaag / morgen / overmorgen?
Kunnen nog wel leuke bets bij zitten. Ik heb echter nog een awp | asiimov die ik wil inzetten, wel niet TE risky :)

Na'Vi - CZen, skippen. Denk niet dat CZen van Na'Vi gaat winnen. Is ook 91% - 9%, ofwel een ICB CZen.

G2 - LG, denk dat LG dit gaan winnen. Gisteren gehoord op verschillende streams dat Maikelelelelelelele zijn paspoort thuis was vergeten en daardoor zijn vlucht gemist heeft. Zal hem niet goed gedaan hebben en mogelijks een veel latere vlucht, slechter geslapen, minder kunnen bespreken met zijn buddies, ... Ik weet niet of LG hun geluksweek had vorige lan, maar toen waren ze goed, hopelijk nu ook weer. 44%-56%

Fnatic - EnVyUs, denk dat Fnatic dit gaat pakken. Zijn voor mij nog altijd het beste team... Odds zijn ook 59% - 41%. EnVyUs is zeker niet te onderschatten, dus deze match is redelijk risicovol imho.

Titan - QM, Titan doet het de laatste tijd niet al te best, QM daarentegen nog laatst RedDot gewonnen ( eergisteren ofzo ). Titan had ze het toch wel knap lastig gemaakt en ik meen dat het twee keer een overtime was. QM is mijn favorite team, dus misschien ga ik deze best skippen. De odds zijn ook niet al te best, tenzij je voor Titan gaat, en dat zie ik ze misschien ook nog wel winnen als ze niet choken. :D 22% - 78%

Misschien wat andere mensen die hun idee willen geven? Na'Vi - CZen gaat zo meteen gespeeld worden ( over een uurtje ).

• joeri681
quote:
Kreekje schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:12:
Iemand wat bets voor vandaag / morgen / overmorgen?
Kunnen nog wel leuke bets bij zitten. Ik heb echter nog een awp | asiimov die ik wil inzetten, wel niet TE risky :)

Na'Vi - CZen, skippen. Denk niet dat CZen van Na'Vi gaat winnen. Is ook 91% - 9%, ofwel een ICB CZen.

G2 - LG, denk dat LG dit gaan winnen. Gisteren gehoord op verschillende streams dat Maikelelelelelelele zijn paspoort thuis was vergeten en daardoor zijn vlucht gemist heeft. Zal hem niet goed gedaan hebben en mogelijks een veel latere vlucht, slechter geslapen, minder kunnen bespreken met zijn buddies, ... Ik weet niet of LG hun geluksweek had vorige lan, maar toen waren ze goed, hopelijk nu ook weer. 44%-56%

Fnatic - EnVyUs, denk dat Fnatic dit gaat pakken. Zijn voor mij nog altijd het beste team... Odds zijn ook 59% - 41%. EnVyUs is zeker niet te onderschatten, dus deze match is redelijk risicovol imho.

Titan - QM, Titan doet het de laatste tijd niet al te best, QM daarentegen nog laatst RedDot gewonnen ( eergisteren ofzo ). Titan had ze het toch wel knap lastig gemaakt en ik meen dat het twee keer een overtime was. QM is mijn favorite team, dus misschien ga ik deze best skippen. De odds zijn ook niet al te best, tenzij je voor Titan gaat, en dat zie ik ze misschien ook nog wel winnen als ze niet choken. :D 22% - 78%

Misschien wat andere mensen die hun idee willen geven? Na'Vi - CZen gaat zo meteen gespeeld worden ( over een uurtje ).
Ik heb low gebet op CZen. Maar ik verwacht inderdaad dan Na'Vi wint! Verder heb ik een medium bet op LG. Betten op Fnatic - EnVyUs vind ik te risky.

• Kreekje
quote:
joeri681 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:25:
[...]

Ik heb low gebet op CZen. Maar ik verwacht inderdaad dan Na'Vi wint! Verder heb ik een medium bet op LG. Betten op Fnatic - EnVyUs vind ik te risky.
ik ook 16 cent op Czen ;) Ga nog even afwachten voor te betten op LG.
Wat versta jij onder een medium bet? €2? €10? €50?

• joeri681
quote:
Kreekje schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:36:
[...]

ik ook 16 cent op Czen ;) Ga nog even afwachten voor te betten op LG.
Wat versta jij onder een medium bet? €2? €10? €50?
Dat verschilt per persoon. Maar bij mij is dat ongeveer 10 euro

• Kreekje
Na'Vi vs LG. Wie gaat er winnen... LG vond ik niet persé super goed, G2 was gewoon slecht. En Na'Vi tegen CZen heb ik niet gezien maarja, wat hadden we gedacht. Ik vind nog dat CZen nog redelijk wat rondes gewonnen heeft... Denk toch dat ik voor LG ga gaan als ze op 40% blijven zitten...

• hexta

hexta

M-Stinos

quote:
hexta schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 08:48:
Ik kan nog steeds niet betten op CSGO lounge.
Hij staat even te wachten op een bot en dan keert hij terug naar "no bets".
Moet ik iets aanpassen in steamsettings oid?
Heeft iemand hier al een oplossing voor?
Pc/telefoon/werkpc maakt niet uit, ik krijg altijd hetzelfde resultaat.

• Cerenas
quote:
hexta schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:46:
[...]

Heeft iemand hier al een oplossing voor?
Pc/telefoon/werkpc maakt niet uit, ik krijg altijd hetzelfde resultaat.
Steam gekoppeld aan de mobile app als authenticator en 7 dagen gewacht?

Ik kon daardoor ook niet betten. Vorige week gekoppeld (via BlueStacks, omdat er oh zo fijn geen Windows Phone app is :'( ) en als het goed is kan ik vandaag dan beginnen, maar dat zal ik vanavond maar even proberen.

• hexta

hexta

M-Stinos

quote:
Cerenas schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:52:
[...]

Steam gekoppeld aan de mobile app als authenticator en 7 dagen gewacht?
:o

Wist niet dat dit moest :(

• Cerenas
quote:
Yep, sinds december dacht ik. Anders zou het betekenen dat de trades 3 dagen op on-hold gezet worden en dat werkt niet echt met het wedden hehe :)

• hexta

hexta

M-Stinos

quote:
Cerenas schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:42:
[...]

Yep, sinds december dacht ik. Anders zou het betekenen dat de trades 3 dagen op on-hold gezet worden en dat werkt niet echt met het wedden hehe :)
Bedankt voor de tip :D
Nu maar weer een week wachten :')

• Cerenas
Gisteravond voor het eerst een paar bets gedaan op csgolounge, gelukkig in ieder geval mijn investering terug en 70ct aan skins!

mousesports vs. ALTERNATE aTTaX (BO2) en NiP vs. E-frag.net (BO3)

Dacht dat het beide nog wel redelijk zekere wins waren, maar mousesports heeft 1-1 gespeeld en NiP maar net met 2-1 gewonnen.

Wel las ik bij de mousesports match hetvolgende, dus misschien dat het nog invloed had op de match :
"If Alternate wins 1 map they go to LAN, knocking SK out, while mouz is already #1 in their group." :+

• Xant0r
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 02:36
quote:
Cerenas schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 08:45:
Gisteravond voor het eerst een paar bets gedaan op csgolounge, gelukkig in ieder geval mijn investering terug en 70ct aan skins!

mousesports vs. ALTERNATE aTTaX (BO2) en NiP vs. E-frag.net (BO3)

Dacht dat het beide nog wel redelijk zekere wins waren, maar mousesports heeft 1-1 gespeeld en NiP maar net met 2-1 gewonnen.

Wel las ik bij de mousesports match hetvolgende, dus misschien dat het nog invloed had op de match :
"If Alternate wins 1 map they go to LAN, knocking SK out, while mouz is already #1 in their group." :+
Mijn combination bet op fanobet ook door de plee gespeeld door dat mouz van 11-4 naar 11-16 ging op map 2... Had combination bet staan met 4 matches en mouz was enige die het niet waar kon maken :/

Heel jammer, maar mijn inleg dubbel zo hard terug verdiend door te kiezen dat E-Frag minimaal 1 map ging winnen tegen NiP en dat hebben ze gelukkig gedaan. :*)

• Cerenas
Poeh, twee keer achter elkaar low bets gedaan op NaVi tegen TQM en EnvyUs. Nu ook een iets hogere lowbet (10$) op NaVi tegen fnatic, maar ik vraag me af of ze dat wel gaan redden.

Op reddit vinden ze het aardig 50/50 zover ik kon lezen.

• Xant0r
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 02:36
quote:
Cerenas schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:16:
Poeh, twee keer achter elkaar low bets gedaan op NaVi tegen TQM en EnvyUs. Nu ook een iets hogere lowbet (10$) op NaVi tegen fnatic, maar ik vraag me af of ze dat wel gaan redden.

Op reddit vinden ze het aardig 50/50 zover ik kon lezen.
Persoonlijk zag ik dit niet als een 50/50 meer richting de 60/40 voor fnatic. Maja je weet toch nooit hoe het loopt, vond het dan echt een teleurstellende finale...Navi leek op niks vergeleken met voorgaande dagen.

Had dan ook liever EnvyUs vs Fnatic gezien in de finale.....maar het mocht niet zo zijn. Was het maar zo, was goed geweest voor me portemonnee! Als ze cobble niet hadden weggegeven dan had die trainrape ook niet echt uitgemaakt en was de laatste map de beslissende maargoed kan niet altijd winnen :P

In elk geval me loss weer terug gehaald uit deze finale. Op naar de volgende lan. :)

• Cerenas
quote:
Xant0r schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:17:
[...]

Persoonlijk zag ik dit niet als een 50/50 meer richting de 60/40 voor fnatic. Maja je weet toch nooit hoe het loopt, vond het dan echt een teleurstellende finale...Navi leek op niks vergeleken met voorgaande dagen.

Had dan ook liever EnvyUs vs Fnatic gezien in de finale.....maar het mocht niet zo zijn. Was het maar zo, was goed geweest voor me portemonnee! Als ze cobble niet hadden weggegeven dan had die trainrape ook niet echt uitgemaakt en was de laatste map de beslissende maargoed kan niet altijd winnen :P

In elk geval me loss weer terug gehaald uit deze finale. Op naar de volgende lan. :)
Same here, fnatic is gewoon een erg sterke team, maar gezien de overwinningen inderdaad van Na'Vi dacht ik voor de derde keer ook maar weer op ze te wedden.

Helaas waren het twee behoorlijke eenzijdige matches. :+

• Kreekje
Helaas is het er niet van gekomen om tijdens de starladder mijn asiimov in te zetten.
Maar gelukkige genoeg is er vrijdag weer een lannetje.
Nog volk dat gaat inzetten?

• r4ptor
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 22-06 14:12
Had een cz gekocht van 7 euro om terug wat te betten en mijn smurf wat skins te geven. 'helaas' alleen m4a4 desert strike en p250 wingshot eruit gekregen. Mouse vs diginitas was er teveel aan (op mouse gebet). Wil zo graag nog een ak47 point disarray... In totaal 1,5 euro verlies gemaakt. Ging ook eerst betten op faze s lg (bo1) op faze maar dat ging niet van op me werk. Was zuur om te zien dat ze toen wonnen

Hoe zit dat met die coinflip toestanden?

r4ptor wijzigde deze reactie 25-01-2016 16:08 (20%)

• Cerenas
Leuk die BO1's nu. :+

Had voor gister al een gevoel dat Astralis en Na'vi beide 1 zouden winnen en had er op 1 gewed dat Astralis zou winnen en dat bleek net de goede te zijn :9

Verder een bet dat Envy van SK zou winnen, na de eerste BO1 gevolgd te hebben pas geplaatst. Vond het wel een zekerheidje dat Envy Cobble moest winnen, vooral na dat slordige Mirage potje. :*)

• hexta

hexta

M-Stinos

Wauw... Ence vs Ancient.
Ancient die 1-16 verloren had van Preparation.
Prep had na 2 keer overtijd net Ence verslagen.

Dit leek zoooo erg op een throw.
In train, Ence die 10 (!!!!) rondes op een rij verliest van Ancient. Geen time-out gebruiken.. Wauw. :')

• henk91
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21-08-2017
Vandaag de gelukkigste knife unbox gehad.

Karambit| Face Factory new met een mooie face % erop

Iemand ervaring met het verkopen van skins op opskins.com?

Als er iemand eventueel interesse heeft om de knife reallife te kopen pm me maar ,
http://steamcommunity.com/profiles/76561198200861009

Acties:
  • 0Henk 'm!

• suikerberg
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 17-08 13:48
quote:
henk91 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:21:
Vandaag de gelukkigste knife unbox gehad.

Karambit| Face Factory new met een mooie face % erop

Iemand ervaring met het verkopen van skins op opskins.com?

Als er iemand eventueel interesse heeft om de knife reallife te kopen pm me maar ,
http://steamcommunity.com/profiles/76561198200861009
Je inventory is erg leeg, is dit een van je eerste case openings?

• henk91
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21-08-2017
quote:
suikerberg schreef op zondag 06 maart 2016 @ 16:38:
[...]

Je inventory is erg leeg, is dit een van je eerste case openings?
Nee heb een keer m9 bayonet scorched unboxed en een AWP Hyperbeast,

verder veel blue's

Allemaal in bets gespeeld , deze knife wil ik graag verkopen

• hexta

hexta

M-Stinos

Hm, ik wilde vandaag op CSGO lounge mijn gewonnen items laten uitkeren. Nu krijg ik "Er is een fout opgetreden bij het accepteren van dit ruilaanbod. Probeer het later opnieuw. (11)"

Ondertussen is het ruil aanbod verlopen, en ik heb hem niet kunnen accepteren. De error bleef aanwezig. Zijn mijn skins nu weg? Op de site zijn ze niet meer zichtbaar.

• koelebobes
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 17-08 21:15

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

het is hier al een tijdje stil en ik wil vandaag mijn inventory uitbreiden welke match denken jullie dat een relatief easy win is ? :) Ik dacht zelf Fnatic vs Liquid, gisteren heb ik ontzettend gescoord en vind het vandaag een tricky roster

Volg mijn Twitch Kanaal www.twitch.tv/koelebobes <3

• hexta

hexta

M-Stinos

quote:
koelebobes schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:48:
het is hier al een tijdje stil en ik wil vandaag mijn inventory uitbreiden welke match denken jullie dat een relatief easy win is ? :) Ik dacht zelf Fnatic vs Liquid, gisteren heb ik ontzettend gescoord en vind het vandaag een tricky roster
Ik denk dat ik flink ga op C9 (tegen G2) Maar ik verlies meer dan ik win, dus ik zou het niet klakkeloos overnemen van me :P

• Jelle Brolnir
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 15:55
Jezus wat zijn die return queues van csgolounge ruk zeg. Hey vraagje, heb kleine safe bet gedaan, krijg 4 cent return dus omdat ik gewonnen heb. Krijg je dan een random skin of gewoon 4 cent ? Hoe gaat dat precies ?

• Minaaj
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 17-08 22:55
quote:
Jelle Brolnir schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:48:
Jezus wat zijn die return queues van csgolounge ruk zeg. Hey vraagje, heb kleine safe bet gedaan, krijg 4 cent return dus omdat ik gewonnen heb. Krijg je dan een random skin of gewoon 4 cent ? Hoe gaat dat precies ?
Ik lees vaak dat je met zo weinig reward value helemaal niks krijgt, zelfs onder 1 euro reward krijg je soms niks uitbetaald lees ik zo nu en dan.

• Jelle Brolnir
quote:
Minaaj schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 21:19:
[...]

Ik lees vaak dat je met zo weinig reward value helemaal niks krijgt, zelfs onder 1 euro reward krijg je soms niks uitbetaald lees ik zo nu en dan.
Ja, dat is belachelijk. Je mag wel 50 cent aan skins inzetten en verliezen maar 4 cent winst krijg je dan niet. Dag cs go lounge. Zet gewoon voor de lol in. Bah.

*Zie ook dat het in de "regels"staat. Ja doei, dan moet je lage biedingen dus gewoon niet accepteren.

Jelle Brolnir wijzigde deze reactie 30-03-2016 23:05 (11%)

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

quote:
Jelle Brolnir schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 21:45:
[...]

Ja, dat is belachelijk. Je mag wel 50 cent aan skins inzetten en verliezen maar 4 cent winst krijg je dan niet. Dag cs go lounge. Zet gewoon voor de lol in. Bah.

*Zie ook dat het in de "regels"staat. Ja doei, dan moet je lage biedingen dus gewoon niet accepteren.
Maak maar gebruik van Fanobet inzet is vanaf 1$ en je kan daar % van inzetten dus dat is ontzettend fijn zei betalen altijd uit. Wel moet ik zeggen dat er wat controversie over is de laatste tijd maar daar heb ik nog nooit last van gehad.

• macciez
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 13:19
Ik zie heel veel mensen met redlines ft betten, die zijn kennelijk voor 1 key te krijgen (op csgolounge worden ze voor 2 verkocht, maar voor 1 gekocht?) en zijn zo rond de 5USD waard. Twee vragen: heeft iemand een source om zo goedkoop aan redlines te komen? Tweede vraag; ik heb wat geld op paypal staan, heeft iemand een mannetje om goedkoop aan keys te komen?

Do what you love, do it often

• Robonnl
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 05-03 10:19
quote:
macciez schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 22:10:
Ik zie heel veel mensen met redlines ft betten, die zijn kennelijk voor 1 key te krijgen (op csgolounge worden ze voor 2 verkocht, maar voor 1 gekocht?) en zijn zo rond de 5USD waard. Twee vragen: heeft iemand een source om zo goedkoop aan redlines te komen? Tweede vraag; ik heb wat geld op paypal staan, heeft iemand een mannetje om goedkoop aan keys te komen?
Via Opskins kan je goedkope keys krijgen. Scheelt je zo al 20~30 cent per key :).

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Vandaag is de match waar ik al een tijdje op wacht, Navi vs Astralis. Natuurlijk wil ik dat NaVi wint maar wat zijn jullie voorspellingen ? Het wordt denk ik 50/50 ook omdat Guardian nu last van zijn pols heeft.

• Jelle Brolnir
Navi. Onderbuik gevoel.

• Wereldkaart
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 25-01-2018
hoe laat beginnen de wedstrijden?

• Madbee
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 02-08 03:23
nu luminocity vs virtus pro

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

quote:
10€ op lum :'(

• Madbee
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 02-08 03:23
ze maken anders een behoorlijke comback :)

edit: OT.. jezus haha spannend

Madbee wijzigde deze reactie 02-04-2016 17:39 (28%)

• FireBladeX
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 15:50
Bah, had 0,20 cent gewed op Vitrus.Pro, zag er naar de eerste match wel goed uit maar helaas. Ik heb 0,50 gewed op Astralis ben benieuwd

Acties:
  • 0Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 13:19
quote:
FireBladeX schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 20:19:
Bah, had 0,20 cent gewed op Vitrus.Pro, zag er naar de eerste match wel goed uit maar helaas. Ik heb 0,50 gewed op Astralis ben benieuwd
Daar ging je zakgeld

Do what you love, do it often

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 15:50
quote:
Hahaha :P Ik doe het ook niet voor het geld, gelukkig maar ook want ben nu €0,75 armer :p. Ik verwacht dat de volgende match LG wel wint (tegen na'vi)

• Batsiaan
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 30-07 17:41
Ik ben in de markt om een max bet set te kopen. Hoe kan ik dit het beste doen? Welke skins raden jullie aan?

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

quote:
Batsiaan schreef op zondag 10 april 2016 @ 19:12:
Ik ben in de markt om een max bet set te kopen. Hoe kan ik dit het beste doen? Welke skins raden jullie aan?
AWP Asiimov's

• Stoffa
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 17-08 22:26
quote:
Koelebobes vergeet hier het wear level te vermelden, maar persoonlijk zou ik voor BS gaan. Uit ervaring kan ik zeggen dat je daarmee toch het lekkerst maxt op games.

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

quote:
Stoffa schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:17:
[...]

Koelebobes vergeet hier het wear level te vermelden, maar persoonlijk zou ik voor BS gaan. Uit ervaring kan ik zeggen dat je daarmee toch het lekkerst maxt op games.
Oh ja sorry haha ik heb zelf met een knife een BS gewonnen dus deze worden denk ik ook het meest gebruikt :*)

• Minaaj
Een max bet set is echt een setje van 300$

Dan krijg je pas overpay als je bijvoorbeeld op 95-5 games gokt met 300$

bijvoorbeeld fnatic - piter destijds.

https://csgolounge.com/oldmatch?m=6273

Ik had hier maar 15$ reward en krijg een 84$ knive reward, omdat ik 1 van diegene ben die 300$ bet en er nogsteeds mensen items van 15$ en hoger op Piter hebben gezet, dan krijgen diegene die het hoogste bedrag hebben gegokt overpay.

• IAmNice
  • Laatst online: 11:33
Geen idee of dit de goede plek voor is. Maar aangezien ik over de 1k+ ben en dat niet lijkt te minderen. Hoe zit het met de belasting? Als het zo doorgaat kan ik bedragen van 1k per maand gemiddeld verdienen en op bank zetten nadat ze verkocht zijn op OPskins etc. Ik heb dingen gelezen dat dit valt onder een grijze kant van de wet aangezien skins eigenlijk een 'virtuele waarde' hebben en dat het ook gewoon valt onder: voor eigen plezier/winst betten valt binnen de EU regels. Weet iemand hoe dit exact zit? Anders mail ik gewoon de belastingdienst ofzo hoor, maar er is vast wel iemand met meer ervaring hierover. Gewoon geen zin in gezeik als ze zien dat ik bedragen over 1k in cash op mijn bank rekening.

• Robonnl
  • Laatst online: 05-03 10:19
quote:
IAmNice schreef op maandag 11 april 2016 @ 22:41:
Geen idee of dit de goede plek voor is. Maar aangezien ik over de 1k+ ben en dat niet lijkt te minderen. Hoe zit het met de belasting? Als het zo doorgaat kan ik bedragen van 1k per maand gemiddeld verdienen en op bank zetten nadat ze verkocht zijn op OPskins etc. Ik heb dingen gelezen dat dit valt onder een grijze kant van de wet aangezien skins eigenlijk een 'virtuele waarde' hebben en dat het ook gewoon valt onder: voor eigen plezier/winst betten valt binnen de EU regels. Weet iemand hoe dit exact zit? Anders mail ik gewoon de belastingdienst ofzo hoor, maar er is vast wel iemand met meer ervaring hierover. Gewoon geen zin in gezeik als ze zien dat ik bedragen over 1k in cash op mijn bank rekening.
Gewoon op PayPal laten staan en als je iets groots wil kopen via bol.com oid kan je dit mooi met PayPal betalen. Heb je ook niks geen gedonder met Belastingdienst... Momenteel 4200 euro op PayPal staan door betting en jackpots. Niks gehoord van de belastingdienst.

• ProfaNe
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
Probeer al een tijdje op een wedstrijd in te zetten op csgolounge, maar ik moet mijn trade URL wijzigen. Het probleem is dat ik de homepage krijg als ik op profile klik. Meer mensen dit probleem?

• hexta

hexta

M-Stinos

Wat is er met G2 gebeurt? Ze waren altijd episch. Nu spelen ze silver-like.
Is het volledige team vervangen ofzo?
Scores als 1-8 :')

• Lanithro
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 15-08 13:03
quote:
Robonnl schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:12:
[...]

Gewoon op PayPal laten staan en als je iets groots wil kopen via bol.com oid kan je dit mooi met PayPal betalen. Heb je ook niks geen gedonder met Belastingdienst... Momenteel 4200 euro op PayPal staan door betting en jackpots. Niks gehoord van de belastingdienst.
Let wel op dat de belastingdienst hier wel kan kijken. Ik wil mezelf ook wat meer gaan verdiepen op het betten. Hoewel mijn inventory niet zo heel erg 'rijk' is, hoop dit met Betten wat meer te vergroten.
Vraagje: Hebben jullie eerst veel geld geïnvesteerd om leuke bets te kunnen doen? Of hebben jullie dit opgebouwd?

Yavu Steam Profile Lanithro

• Thipje
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 24-07 12:45

Thipje

Student Business IT

quote:
Minaaj schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:47:
Een max bet set is echt een setje van 300$

Dan krijg je pas overpay als je bijvoorbeeld op 95-5 games gokt met 300$

bijvoorbeeld fnatic - piter destijds.

https://csgolounge.com/oldmatch?m=6273

[afbeelding]

Ik had hier maar 15$ reward en krijg een 84$ knive reward, omdat ik 1 van diegene ben die 300$ bet en er nogsteeds mensen items van 15$ en hoger op Piter hebben gezet, dan krijgen diegene die het hoogste bedrag hebben gegokt overpay.
Waarom zou je uberhaupt het risico nemen om meer dan 300 USD in te zetten op een wedstrijd? Ik bedoel, het is leuk dat je gewonnen hebt en een extra mes hebt gewonnen, maar hoe zit dat dan wanneer je verliest? Ben je dan alles kwijt of heb je gewoon ontzettend veel mes-skins in je inventory?
quote:
Vraagje: Hebben jullie eerst veel geld geïnvesteerd om leuke bets te kunnen doen? Of hebben jullie dit opgebouwd?
Dat zou ik ook graag willen weten.

Thipje wijzigde deze reactie 14-04-2016 16:51 (8%)

NZXT S340 (Wit) - MSI Krait Gaming X370 - AMD Ryzen 5 1600 - G.Skill Trident Z RGB 16GB DDR4 - MSI Geforce GTX 1080 FE - 250GB Samsung 960 NVMe SSD - 250GB Samsung 850 EVO SSD - 120GB Kingston SSD - 1TB WD Blue HDD - 4x NZXT FN V2 White - Corsair RM750x

• AntonyterHorst
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 12:54

AntonyterHorst

Niet alles wat je leest is...

Hebben jullie ervaring met csgo skin gambling sites? Waar je met meer spelers dus skins kan inzetten per ronde en die dan een winnaar trekt uit de spelers?

Automatisering en led NERD

• Minaaj
quote:
Thipje schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:50:
[...]

Waarom zou je uberhaupt het risico nemen om meer dan 300 USD in te zetten op een wedstrijd? Ik bedoel, het is leuk dat je gewonnen hebt en een extra mes hebt gewonnen, maar hoe zit dat dan wanneer je verliest? Ben je dan alles kwijt of heb je gewoon ontzettend veel mes-skins in je inventory?

[...]

Dat zou ik ook graag willen weten.
Nah inventory zit rond de ~5600-6000$ in skins, waaronder ongeveer 32 betting knives dus ja als ik een keer een setje verlies dan is dat nog maar 5% van mijn totale inventory.
Destijds waren er erg veel safe bets, weinig upsets en was het continue knives winnen.

Heb al vorig jaar 3 knives verkocht die ik in shuffle(jackpot) had gewonnen via opskins (m9 tiger tooth FN, karambit slaughter en ST Flip doppler)

Verkoop is ook goed te zien in inventory value, en wanneer ik de pot won :9

Ben wel eens -600$ gegaan in een week om het later weer terug te verdienen, verder zijn de betting skins nog wel aardig waarde vast gelukkig en verkopen snel via opskins tegenwoordig, iedereen wil gokken. :+

Verder heb ik helemaal niks geïnvesteerd in csgo betting behalve cases geopend, waar ik helemaal nooit wat goeds uit heb gehaald desondanks ik wel voor 400euro heb geopend in de loop van de jaren.
quote:
Lanithro schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:45:
[...]
Hoewel mijn inventory niet zo heel erg 'rijk' is, hoop dit met Betten wat meer te vergroten.
Had veel Path of Exile gespeeld en kwam er later achter dat items/currency in dat spel uiteindelijk gewoon tradeable zijn voor geld of skins, daarmee heb ik een basis gemaakt eerst voor play skins die ik wilde hebben, ook een karambit die ik nogsteeds heb. (CW MW 0.10 float) (uiteindelijk toch 1000+$ aan skins uit PoE kunnen halen)
Daarna heb ik zelfs nog eens via een sub giveaway op twitch een 500$ bayonet tiger tooth gewonnen, daarmee ben ik gaan shuffelen en jackpotten en sta alleen al op shuffle +2300$.

Ik cash verder niet echt veel uit omdat ik verder gewoon een baan heb en mij goed kan redden, destijds heb ik dus wel met het geld van de 3 knives een i7 6700k+ssd+mobo+ddr gekocht, zit nog te wachten op een nieuwe range GPU's van NVIDIA.

Minaaj wijzigde deze reactie 14-04-2016 21:53 (35%)

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Ben vandaag alles verloren kwam thuis van een sollicitatie gesprek en was afgewezen.. Weet niet waarom maar reageerde het af op mijn inventory en ben all in op luminosity gegaan in een rage bet. Niet de beste keuze ben mijn favoriete knife ermee verloren. Dat ik mijn 130 inventory ben verloren maakt me niet uit maar dat mijn knife weg is daar baal ik het ergst van.

• Minaaj
quote:
koelebobes schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:02:
Ben vandaag alles verloren kwam thuis van een sollicitatie gesprek en was afgewezen.. Weet niet waarom maar reageerde het af op mijn inventory en ben all in op luminosity gegaan in een rage bet. Niet de beste keuze ben mijn favoriete knife ermee verloren. Dat ik mijn 130 inventory ben verloren maakt me niet uit maar dat mijn knife weg is daar baal ik het ergst van.
Toen ik vanochtend op het werk zat ripte ik 300$ op LG O-) :O 4 knives :N maakte de dag er ook niet leuker op maarja ik kan altijd makkelijk relativeren dat het 91%-9% was en ik zeker niet de enige ben die 300$ kwijt is, want er zijn er genoeg die 10x300$ hebben ingezet.

Er zijn ook weer betters zoals jou die hun favoriete skins kwijt raken, dat is eigenlijk nog erger voor jou dan dat ik 300$ verlies..

Dan besef ik altijd weer hoe dom ik kan gokken, want als ik ook maar 30$ op Tayloo had gezet was ik nu 300$ rijker, of als ik die 300$ op Tayloo had gezet was ik 3000$ rijker :F chainlogic (LG wint dit wel vs Tayloo omdat ze afgelopen week op MLG winnaars waren, werkt helaas niet, ze gaven geen fuck)

Misschien moet ik het maar bij jackpots houden, want als ik daar 300$ inzet kan ik 300$ winnen met 50% kans, en vandaag kon ik maar 30-75$ winnen met 300 :F

Minaaj wijzigde deze reactie 14-04-2016 22:11 (4%)

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

quote:
Minaaj schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:10:
[...]

Toen ik vanochtend op het werk zat ripte ik 300$ op LG O-) :O 4 knives :N maakte de dag er ook niet leuker op maarja ik kan altijd makkelijk relativeren dat het 91%-9% was en ik zeker niet de enige ben die 300$ kwijt is, want er zijn er genoeg die 10x300$ hebben ingezet.

Er zijn ook weer betters zoals jou die hun favoriete skins kwijt raken, dat is eigenlijk nog erger voor jou dan dat ik 300$ verlies..

Dan besef ik altijd weer hoe dom ik kan gokken, want als ik ook maar 30$ op Tayloo had gezet was ik nu 300$ rijker, of als ik die 300$ op Tayloo had gezet was ik 3000$ rijker :F chainlogic (LG wint dit wel vs Tayloo omdat ze afgelopen week op MLG winnaars waren, werkt helaas niet, ze gaven geen fuck)

Misschien moet ik het maar bij jackpots houden, want als ik daar 300$ inzet kan ik 300$ winnen met 50% kans, en vandaag kon ik maar 30-75$ winnen met 300 :F
Zo probeer ik ook te denken waarom heb ik zoveel ingezet op LG voor 8 euro ... terwijl ik op Tyloo maar 1$ had hoeven zetten voor 15 euro... Of mijn ICB voor een fucking knife. Ik vind het gewoon vervelend omdat betten enzo eigenlijk alles is wat ik op dit moment deed en ben nu uitgeschakeld. We zijn nu wel een aantal uur verder dus het gaat beter gelukkig

• Minaaj
quote:
koelebobes schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:14:
[...]

Zo probeer ik ook te denken waarom heb ik zoveel ingezet op LG voor 8 euro ... terwijl ik op Tyloo maar 1$ had hoeven zetten voor 15 euro... Of mijn ICB voor een fucking knife. Ik vind het gewoon vervelend omdat betten enzo eigenlijk alles is wat ik op dit moment deed en ben nu uitgeschakeld. We zijn nu wel een aantal uur verder dus het gaat beter gelukkig
Ja verliezen is erg vervelend, zeker als je niet veel hebt om mee te gokken en daar kan je zeker een naar onderbuik gevoel van krijgen, en ook aardig geïrriteerd.

Er zijn dagen dat ik niks goed heb en ook maar waar ik op gok fout heb, en dat ik goed gevoel heb met upsets en dat ik daar niet op gok, en dat het dan uiteindelijk wel een upset wordt.

Ik kan het voor beginnend gokkers ook niet echt aanraden tbh, het brengt ook best veel stress mee tijdens het kijken en verliezen, winnen is natuurlijk ook erg leuk, maar ga er niet vanuit dat het makkelijk is en wees mentaal bereid om ook dus te verliezen.

Klein beginnen is misschien nog wel weer eens een optie voor mij, dat ik een nieuw steam account aanmaak met 100$ aan skins er op, en daarmee weer winst probeer te halen want het maxbetten is niet aan te raden op dit moment. |:(

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

quote:
Minaaj schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:27:
[...]

Ja verliezen is erg vervelend, zeker als je niet veel hebt om mee te gokken en daar kan je zeker een naar onderbuik gevoel van krijgen, en ook aardig geïrriteerd.

Er zijn dagen dat ik niks goed heb en ook maar waar ik op gok fout heb, en dat ik goed gevoel heb met upsets en dat ik daar niet op gok, en dat het dan uiteindelijk wel een upset wordt.

Ik kan het voor beginnend gokkers ook niet echt aanraden tbh, het brengt ook best veel stress mee tijdens het kijken en verliezen, winnen is natuurlijk ook erg leuk, maar ga er niet vanuit dat het makkelijk is en wees mentaal bereid om ook dus te verliezen.

Klein beginnen is misschien nog wel weer eens een optie voor mij, dat ik een nieuw steam account aanmaak met 100$ aan skins er op, en daarmee weer winst probeer te halen want het maxbetten is niet aan te raden op dit moment. |:(
Malmo was hell voor mij.. op de major had ik alles goed maar Malmo is voor mij gewoon RIP geworden. Heb nog 7 euro aan skins maar ik kan geen kant meer op dus moet nood gedwongen opgeven tot ik weer een baan heb

koelebobes wijzigde deze reactie 14-04-2016 22:37 (4%)

• Minaaj
quote:
koelebobes schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:32:
[...]

Malmo was hell voor mij.. op de major had ik alles goed maar Malmo is voor mij gewoon RIP geworden. Heb nog 7 euro aan skins maar ik kan geen kant meer op dus moet nood gedwongen opgeven tot ik weer een baan heb
Dat is wel zuur inderdaad en besef ik mij des te beter met welke bedragen ik uiteindelijk gok, daarom wordt er ook vaak aangeraden op reddit.com/r/csgobetting en dergelijken om met %'en te gokken van je inventory size.

Large bet %10 twv je inv
Medium bet 5% twv je inv
Small 2-3% twv je inv

Zodat je natuurlijk nooit all in gaat en ook alles kwijt raakt, helaas is dit voor jou nu een beetje laat advies =/
Malmo is een hell voor favourites betters, die 91-9 LG match is voor velen denk ik de druppel geweest zo te lezen op reddit, maar ook daarvoor zijn er veel upsets geweest op Malmo (bijna allemaal, ook Liquid < Tayloo was huge)
Ik skip meestal de bo1's in de eerste dagen van de lans wegens upset en ik vaak alleen voor overdogs ga, ik moet maar eens wat vaker voor de underdogs gaan want dit is toch afgelopen maanden heel gewoon dat er huge upsets zijn, maar heb dan altijd het gevoel dat ik geld weggooi om een of andere reden. (zie het gebeuren, maar geloof er niet in)

Had je graag wat gegeven maar ben zelf ook nog -300$ vandaag, normaal bet ik ook altijd op EnvyUS maar die zijn ook helemaal naar de klote en niet te vertrouwen, zo verloor ik trouwens ook op Fnatic tegen Astralis op MLG (geen maxbet gelukkig maar wel aardig groot bedrag) :/ hopelijk ga ik binnenkort ook weer eens wat winnen.

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

quote:
Minaaj schreef op donderdag 14 april 2016 @ 23:17:
[...]

Dat is wel zuur inderdaad en besef ik mij des te beter met welke bedragen ik uiteindelijk gok, daarom wordt er ook vaak aangeraden op reddit.com/r/csgobetting en dergelijken om met %'en te gokken van je inventory size.

Large bet %10 twv je inv
Medium bet 5% twv je inv
Small 2-3% twv je inv

Zodat je natuurlijk nooit all in gaat en ook alles kwijt raakt, helaas is dit voor jou nu een beetje laat advies =/
Malmo is een hell voor favourites betters, die 91-9 LG match is voor velen denk ik de druppel geweest zo te lezen op reddit, maar ook daarvoor zijn er veel upsets geweest op Malmo (bijna allemaal, ook Liquid < Tayloo was huge)
Ik skip meestal de bo1's in de eerste dagen van de lans wegens upset en ik vaak alleen voor overdogs ga, ik moet maar eens wat vaker voor de underdogs gaan want dit is toch afgelopen maanden heel gewoon dat er huge upsets zijn, maar heb dan altijd het gevoel dat ik geld weggooi om een of andere reden. (zie het gebeuren, maar geloof er niet in)

Had je graag wat gegeven maar ben zelf ook nog -300$ vandaag, normaal bet ik ook altijd op EnvyUS maar die zijn ook helemaal naar de klote en niet te vertrouwen, zo verloor ik trouwens ook op Fnatic tegen Astralis op MLG (geen maxbet gelukkig maar wel aardig groot bedrag) :/ hopelijk ga ik binnenkort ook weer eens wat winnen.
Haha ik snap niet waarom ik na 15$ verlies op Liquid - Tyloo toch weer op LG ging.. Ik weet van de % rules maar er ging gewoon even door een soort "rage" een knop om en heb mijn safe opgebouwde inventory compleet naar de maan geholpen. Bedankt maar ik snap ook als je 300$ verliest op een dag dat je zuinig aan doet _/-\o_ . Ik ga nu gewoon proberen een AWP te krijgen die ik nooit zal betten en daar plak ik dan mijn 2 stickers op die ik nog in mijn inventory heb staan. "Guardian & Navi <3 "

• Minaaj
quote:
koelebobes schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:05:
[...]

Haha ik snap niet waarom ik na 15$ verlies op Liquid - Tyloo toch weer op LG ging.. Ik weet van de % rules maar er ging gewoon even door een soort "rage" een knop om en heb mijn safe opgebouwde inventory compleet naar de maan geholpen. Bedankt maar ik snap ook als je 300$ verliest op een dag dat je zuinig aan doet _/-\o_ . Ik ga nu gewoon proberen een AWP te krijgen die ik nooit zal betten en daar plak ik dan mijn 2 stickers op die ik nog in mijn inventory heb staan. "Guardian & Navi <3 "
Nou je gokte op LG omdat LG op de eerste dag 16-4 won van Tyloo of iets in die richting en dat niemand het verwacht dat Tyloo 2 keer upset, 1 keer tegen Liquid kan een keer gebeuren in een bo1.. maar in een BO3 vs Winnaars van Major en tevens LG wat uiteindelijk bekend stond voor hun "passie" om te winnen.

Nou die passie hebben we gister gezien O-)

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

quote:
Minaaj schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:31:
[...]

Nou je gokte op LG omdat LG op de eerste dag 16-4 won van Tyloo of iets in die richting en dat niemand het verwacht dat Tyloo 2 keer upset, 1 keer tegen Liquid kan een keer gebeuren in een bo1.. maar in een BO3 vs Winnaars van Major en tevens LG wat uiteindelijk bekend stond voor hun "passie" om te winnen.

Nou die passie hebben we gister gezien O-)
Die passie was pijnlijk duidelijk ja... B was niet te houden. Maar ergens vind ik het ook erg dom van mijzelf. Tyloo een team wat nog nooit tegen NA teams gespeeld heeft komt op het toernooi met fresh tactics en een coach die zich blijkbaar goed heeft ingeleerd ( kijk naar de NiP smokes op Cobblestone).. Ze hebben het verdiend en ik welcome the chinese overlords want wat een match. De hele scene trilt op dit moment op zijn fundering door dit nieuw team.

• Minaaj

• hein1998
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 10-08 21:04
Hallo,

Ik zie dat hier ook wat mensen zitten met aardige inventory's :)
Ik volg al een tijdje @lionzeye op twitter, ook een Nederlander die alleen vorig jaar al €20k+ heeft verdient met csgolounge. Hij heeft nu ook een slack groep waar hij predictions geeft en tevens praat over ontwikkelingen in de csgo wereld. Als er hier mensen geïnteresseerd zijn om die groep te joinen en de matches te discussiëren ect. hoor ik het wel.

Er zitten ook heel wat buitenlanders dus het gaat allemaal in het Engels maar is geen probleem lijkt me.

Mvg,

Hein

• Pandawan
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 02-08 14:46
Gisteren 10 euro ingezet op NiP op csgolounge, leuke AK Redline en wat andere troep gekregen. Niet verkeerd voor zo'n match :)

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

quote:
hein1998 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 18:19:
Hallo,

Ik zie dat hier ook wat mensen zitten met aardige inventory's :)
Ik volg al een tijdje @lionzeye op twitter, ook een Nederlander die alleen vorig jaar al €20k+ heeft verdient met csgolounge. Hij heeft nu ook een slack groep waar hij predictions geeft en tevens praat over ontwikkelingen in de csgo wereld. Als er hier mensen geïnteresseerd zijn om die groep te joinen en de matches te discussiëren ect. hoor ik het wel.

Er zitten ook heel wat buitenlanders dus het gaat allemaal in het Engels maar is geen probleem lijkt me.

Mvg,

Hein
Ik wil hier wel in als het Sway gehalte niet te hoog is :P

• hein1998
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 10-08 21:04
quote:
koelebobes schreef op zondag 17 april 2016 @ 11:06:
[...]

Ik wil hier wel in als het Sway gehalte niet te hoog is :P
Dat valt wel mee haha ;) stuur mij ff een pm met je email dan krijg je een invite.

Gister mijn eigen win streak record verbroken :)

• joeri681
Vandaag is het maar weer eens tijd voor een high risk bet :D

Een verstandige keuze?

• Minaaj
quote:
joeri681 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:09:
Vandaag is het maar weer eens tijd voor een high risk bet :D

Een verstandige keuze?
[afbeelding]
Mja dat is met envyus altijd moeilijk op dit moment, ik zie dat het de Cache game is en dat is 1 van mousesports zijn beste maps, toch EnvyUS zeker niet slecht op die map, blijft 50/50 net zoals een cointoss deze game, is heel moeilijk om te voorspellen zeker omdat beide teams van een LAN afkomen.

EnvyUS kan nog wel wat punten gebruiken tho in de ESL League.

• joeri681
quote:
Minaaj schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:36:
[...]

Mja dat is met envyus altijd moeilijk op dit moment, ik zie dat het de Cache game is en dat is 1 van mousesports zijn beste maps, toch EnvyUS zeker niet slecht op die map, blijft 50/50 net zoals een cointoss deze game, is heel moeilijk om te voorspellen zeker omdat beide teams van een LAN afkomen.

EnvyUS kan nog wel wat punten gebruiken tho in de ESL League.
Wat is je advies? Switchen van team of het er op wagen? :)

• dennis1337
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 11-07 11:27
quote:
Robonnl schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:12:
[...]

Dat is wel risicovol, mocht er wat met je account gebeuren het zij door jezelf of omdat Paypal er zin in heeft dan ben je het of kwijt of je kan er erg lang op staan te wachten.

• Minaaj
quote:
joeri681 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:42:
[...]

Wat is je advies? Switchen van team of het er op wagen? :)
Moeilijk, als ik jou was zal ik kijken naar de eerste map, inferno hoort envyus te winnen, indien ze dat doen zullen er meer mensen switchen richting EnvyUS op cache, tho indien ze inferno verliezen is het zeker wel waard om op 30/40% envyus te gokken op cache.

Verder houd ik persoonlijk helemaal niet van bo1s.

• Scr33x0r
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 15:53
quote:
dennis1337 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:52:
[...]

Dat is wel risicovol, mocht er wat met je account gebeuren het zij door jezelf of omdat Paypal er zin in heeft dan ben je het of kwijt of je kan er erg lang op staan te wachten.
Als je in een jaar meer dan 10k er doorheen jast dan moet je je gegevens verifieren inclusief id etc.. Ik heb afgelopen jaar veel verkocht en gekocht via paypal en moest me dus identificeren.. Dat was nogal een gedoe omdat mijn roepnaam niet mijn eerste naam is..

Verder zou ik mezelf niet heel druk maken op paypal, heel betrouwbare partij en doet veel om scammers en fraude te voorkomen.

Scr33x0r wijzigde deze reactie 22-04-2016 16:48 (10%)

iRacing Profiel | Steam Profiel | YouTube channel

• dennis1337
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 11-07 11:27
quote:
Scr33x0r schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 16:48:
[...]

Als je in een jaar meer dan 10k er doorheen jast dan moet je je gegevens verifieren inclusief id etc.. Ik heb afgelopen jaar veel verkocht en gekocht via paypal en moest me dus identificeren.. Dat was nogal een gedoe omdat mijn roepnaam niet mijn eerste naam is..

Verder zou ik mezelf niet heel druk maken op paypal, heel betrouwbare partij en doet veel om scammers en fraude te voorkomen.
Ok, dat wist ik niet. Ik moest er alleen even aandenken vanwege deze reddit post:

https://www.reddit.com/r/...ppend_to_a_single_one_of/

De vraag is dan natuurlijk in hoeverre dit waar is en of dat echt de reden was maar goed :'(

• v1nc
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 17-08 15:34
Iemand hier nog keys te koop?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• joeri681
op csgobig heb ik 2x de roulette gewonnen! (2x 70 euro). Dus ik heb gelijk mijn 1e karambit knife gekocht :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmr
quote:
joeri681 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:05:
op csgobig heb ik 2x de roulette gewonnen! (2x 70 euro). Dus ik heb gelijk mijn 1e karambit knife gekocht :D [afbeelding]
Je afbeelding doet het niet...

Ik heb mijn inventory verkocht voor 500 euro en uit laten betalen...

Toen voor 45 euro een knife gekocht en weer beetje gaan betten, zit nu op 225 euro ongeveer :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• joeri681
quote:
hmr schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:17:
[...]

Je afbeelding doet het niet...

Ik heb mijn inventory verkocht voor 500 euro en uit laten betalen...

Toen voor 45 euro een knife gekocht en weer beetje gaan betten, zit nu op 225 euro ongeveer :D
Ohh vreemd? bij mij doet hij het wel :) , Het gaat om een Stattrak Karambit boreal forest. Hij is helaas battle-scared maar ziet er uit als een well-worn / field tested

Acties:
  • +1Henk 'm!

• merryb
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 07-08 16:04
quote:
joeri681 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:20:
[...]

Ohh vreemd? bij mij doet hij het wel :) , Het gaat om een Stattrak Karambit boreal forest. Hij is helaas battle-scared maar ziet er uit als een well-worn / field tested
Doet 't gewoon, Hmr zit je toevallig op je werk? misschien dat gyazo geblocked is?

Hüleh Büleh - zelf iets zoeken mag best - Alcohüleh

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hmr
Denk t..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 14 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Laptops

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True