Succes! Ik ga er zo ook op betten, maar ben er nog niet helemaal uit hoeveel

Succes! Ik ga er zo ook op betten, maar ben er nog niet helemaal uit hoeveel
Maar dit is tweakersNielsEngelman schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:37:
[...]
Succes! Ik ga er zo ook op betten, maar ben er nog niet helemaal uit hoeveel. Ga ervan uit dat als ik hier mijn bet's plaats dat ik niet uitgemaakt wordt voor een oddswayer
. Zo gaat het op reddit namelijk wel
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Gelukkig hebben we hier maar een relatief klein clubje, daar waar reddit volgens mij onlangs is uitgegroeid tot 30K+ subs, wat ik zelf wel jammer vind. In begin was het tenminste kleinschalig en werden er goede adviezen en tips gegeven, tegenwoordig mag je eerst door een post of 80 heel scrollen en dan maar hopen dat het geen oddsswayer is, ondanks een normaal geformuleerde post. Ik kom er dan ook niet zo heel veel meer, eigenlijk alleen om even te kijken wat mensen daar denken tussen matches van 2 US teams, die scene volg ik toch iets minder nauwlettend dan de EU scene, wat op zich ook niet zo gek is aangezien de US teams spelen als ik op bed ligNielsEngelman schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:37:
[...]
Succes! Ik ga er zo ook op betten, maar ben er nog niet helemaal uit hoeveel. Ga ervan uit dat als ik hier mijn bet's plaats dat ik niet uitgemaakt wordt voor een oddswayer
. Zo gaat het op reddit namelijk wel
Doneer voor een bot! Werkt perfect! Heb er zelf ook één. Nooit problemen met betten.N11BzR schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:42:
Kan toch niet betten op dit moment alles zit vol helaas.. wachten op morgen voor de nieuwe bots.
[ Voor 96% gewijzigd door MuscularPonyyy op 23-01-2015 16:44 ]
Als de odds(65-35) zo blijven als ze nu zijn ga ik mijn geluk eens proberen op dignitas...tenminste geen ddosStoffa schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 19:30:
Xant0r en Niels, jullie al ingezet? Op wie en hoeveel? Ben heel benieuwd naar jullie gedachten over de games!
[ Voor 23% gewijzigd door tummeke393 op 23-01-2015 23:32 ]
Steam: Ryada.
Alle drie gewonnen! Van $0,23 naar $1,85 aan skins gegaanSublimnAll schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:46:
3 underdog bets gezet. Moet er minimaal één winnen om winst te maken. Ben benieuwd...
[ Voor 13% gewijzigd door markdm op 24-01-2015 10:59 ]
[ Voor 23% gewijzigd door MuscularPonyyy op 24-01-2015 14:09 ]
Heb je een eigen bot gekocht? Dat lijkt bij mij wel veel te helpen. Ook adviseer ik je om niet vlak voor de match proberen te betten maar gewoon ruim van tevoren. Dat de odds nog ietwat kunnen veranderen moet je dan maar voor lief nemen.markdm schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 10:58:
Ik heb een stuk of 20 keer het geprobeerd te plaatsen maar csgolounge deed weer stom. Leuk.
Graag. Altijd interessant om te lezen.NielsEngelman schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 14:08:
Ik schrijf ook vaak analysis van matches in het Engels. Als jullie daar interesse in hebben kan ik die hier ook wel posten.
Ik heb geen bot gekocht maar denk ook niet dat dat voor mij slim is, ik zet alleen maar 4 cent skins in die ik over heb op de underdog en dan is 2 dollar voor een eigen bot wel erg veel.SublimnAll schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:08:
[...]
Heb je een eigen bot gekocht? Dat lijkt bij mij wel veel te helpen. Ook adviseer ik je om niet vlak voor de match proberen te betten maar gewoon ruim van tevoren. Dat de odds nog ietwat kunnen veranderen moet je dan maar voor lief nemen.
Was zeker prima bet, jammer dat Dignitas het niet af heeft gemaakt, ik had ook op Dignitas gebet odds waren er prima voor. Toen Dig terug kwam naar 15-15 zat ik op puntje van me stoelNielsEngelman schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 14:08:
Mijn bet op Dignitas gisteren zie ik nog steeds als een goede! Odds waren duidelijk skewed, en het had elke kant op kunnen gaan met die OT. Helaas wel verloren, maar had dan ook maar 30 dollar aan crap ingezet.
Ik schrijf ook vaak analysis van matches in het Engels. Als jullie daar interesse in hebben kan ik die hier ook wel posten.
LDLC hebben we al binnentummeke393 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:56:
Tot nu toe een hele mooie winst gemaakt op MLG, hopen dat het zich doorzet vanavond!
Ik bet ook alleen maar met skins onder de $0.50 maar zo'n bot scheelt toch veel ergernis. En je doet dit omdat het leuk moet zijn, toch? Dat is best 2$ waardmarkdm schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:12:
Ik heb geen bot gekocht maar denk ook niet dat dat voor mij slim is, ik zet alleen maar 4 cent skins in die ik over heb op de underdog en dan is 2 dollar voor een eigen bot wel erg veel.
[ Voor 38% gewijzigd door SublimnAll op 24-01-2015 21:09 ]
[ Voor 100% gewijzigd door hexta op 24-01-2015 22:47 ]
Graag!NielsEngelman schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 14:08:
Mijn bet op Dignitas gisteren zie ik nog steeds als een goede! Odds waren duidelijk skewed, en het had elke kant op kunnen gaan met die OT. Helaas wel verloren, maar had dan ook maar 30 dollar aan crap ingezet.
Je maakt een eenmalige donatie. Daarna heb je die bot gewoon.Tumbler schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 22:02:
Is dat dan 2$ maandelijks, of blijf je die bot dan houden?
Typisch gevalletje herken-de-hype: ze hebben met een flinke map-advantage van NiP gewonnen, en presteerden nogal slecht tegen Kabum, een of andere runner-up die ze makkelijk zouden moeten hebben. Dan weet je al bijna zeker dat ze tegen een redelijk consistent team met stuk voor stuk skilled spelers als Dignitas gewoon keihard onderuit gehaald worden. Zeker op een map als Dust_2, die niet zozeer rust op tactiek maar vooral individual skills.hexta schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 22:37:
alles verloren vandaag.alle inzet.
Maar los van teleurstelling, Cloud 9 is echt fucking slechthoe komen die gasten daar?
Dat was zeker jammer.. Uiteindelijk nog net een paar redelijke skins, maar in verhouding met het risico was het de bet eigenlijk amper waard... Daarom meestal maar zo laat mogelijk betten als de odds al bekend zijn.SublimnAll schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 21:07:
[...]
LDLC hebben we al binnenjammer dat op het laatst de odds nog zo naar LDLC bewogen, kreeg niet eens iets als return
Je hebt gelijk.SublimnAll schreef op zondag 25 januari 2015 @ 10:35:
Typisch gevalletje herken-de-hype: ze hebben met een flinke map-advantage van NiP gewonnen, en presteerden nogal slecht tegen Kabum, een of andere runner-up die ze makkelijk zouden moeten hebben. Dan weet je al bijna zeker dat ze tegen een redelijk consistent team met stuk voor stuk skilled spelers als Dignitas gewoon keihard onderuit gehaald worden. Zeker op een map als Dust_2, die niet zozeer rust op tactiek maar vooral individual skills.
Je kan zover ik weet op dit moment niet meer doneren met paypal, enkel door een key over te maken naar één van hun profielen (zie hier) Je krijgt dan 250 points, een dedicated bot is 200 points. Elke bonus blijft maar 30 dagen geldig, dus het is wel iets maandelijks.Tumbler schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 22:02:
Is dat dan 2$ maandelijks, of blijf je die bot dan houden?
Interessant. Totaal over het hoofd gezien. Nouja, is de lol nog steeds meer dan waardXant0r schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:46:
Elke bonus blijft maar 30 dagen geldig, dus het is wel iets maandelijks.
Persoonlijk vond ik in het begin wel handig, maar tegenwoordig heb ik eigenlijk altijd wel skins in me csgolounge returns inventory, kortom ik heb al tijdje geen dedi bot meer voor mezelf.SublimnAll schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:54:
[...]
Interessant. Totaal over het hoofd gezien. Nouja, is de lol nog steeds meer dan waard
Pot helaas gemist, moest wel lachen om het woord Avg.
[ Voor 3% gewijzigd door Xant0r op 25-01-2015 23:46 ]
Je mag van mij elke dag idd wel een analyse doenNielsEngelman schreef op maandag 26 januari 2015 @ 00:24:
Niet helemaal aan mijn 'avg' bet gehouden. Toch maar 240 gezet op LDLC, tasty skins!
Mijn grafiek nu voor de geïnteresseerden:
http://imgur.com/14gntZb
Weet niet of je gister na'vi gezien hebt tegen Mouz. als ze zo spelen kunnen ze gelijk inpakken easy 2-0 titan.tummeke393 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:53:
Ik vind Titan niet zo indrukwekkend de laatste tijd, dus denk niet dat ik voor een Titan bet ga als ze favoriet zijn. Zeker niet tegen een NaVi dat nog wel eens upsets kan veroorzaken.
Titan vs X6tence is naar mijn idee ideaal voor een underdog bet met deze odds (88-12). Als die zo blijven ga ik dat ook zeker doen. Maar goed, ik ben dan ook nog altijd een underdog better
Titan de laatste tijd niet indrukwekkend??tummeke393 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:53:
Ik vind Titan niet zo indrukwekkend de laatste tijd, dus denk niet dat ik voor een Titan bet ga als ze favoriet zijn. Zeker niet tegen een NaVi dat nog wel eens upsets kan veroorzaken.
Titan vs X6tence is naar mijn idee ideaal voor een underdog bet met deze odds (88-12). Als die zo blijven ga ik dat ook zeker doen. Maar goed, ik ben dan ook nog altijd een underdog better
Titan zijn beesten de laatste tijd KennyS to CarrySNielsEngelman schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:22:
[...]
Titan de laatste tijd niet indrukwekkend??![]()
Wat is jou advies?NielsEngelman schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:22:
[...]
Titan de laatste tijd niet indrukwekkend??![]()
[ Voor 29% gewijzigd door N11BzR op 26-01-2015 14:31 ]
[ Voor 9% gewijzigd door tummeke393 op 26-01-2015 16:23 ]
[ Voor 87% gewijzigd door MuscularPonyyy op 26-01-2015 16:53 ]
zet je nog in op de andere matches?NielsEngelman schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:40:
Je kijkt hier naar de resultaten met een andere line-up.... Van soms meer dan 2 maanden geleden.
En je zegt dat Titan veel vertrouwt op CarryS. Wat was de reden dat Na'Vi verloor te laatste tijd? Precies Guardian was niet on-point.
Ook: als je een analyse schrijft, ga dan niet alles weglaten wat de mening van jou tegenspreekt. Je moet juist de feiten tegenover elkaar zitten en niet one-sided ergens naar kijken.
Over het hoofd gezien dat Na'Vi de laatste tijd heel erg veel geddossed werd. Daar komen die rare verliezen van.
Ga geen 800 dollar aan een DDosser vertrouwen. Misschien skip ik hem toch.
Je hebt het hier over een ver verleden (voor CSGO), en waar zeg ik dat jij zegt dat Na'Vi geen inconsistent team is? Dat intrepeteer je zelf.tummeke393 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 18:04:
Ik zeg nergens dat Navi een consistent team is, dat interpreteer je zelf. Die hebben namelijk inderdaad hetzelfde, wat maakt dat het meer een coin flip is dan een sure bet. Daarbij zeg ik zelf al dat ik de wins van Titan weg laat. Ik was enkel bezig om aan te geven dat Titan niet zo consistent is als jouw analyse doet overkomen. Voor mij is NaVi vooral een goede underdog gebleken en durf ik nog altijd geen high bet op Titan aan in ieder geval.
Resultaten van twee maanden terug kan je net zo goed als niet bestaand beschouwen...In één maand tijd kan de top3 zo maar veranderen, laat staan resultaten van 2+ maanden terug. Buiten dat is de lineup ook niet helemaal hetzelfde meer, wat dus ook kan betekenen dat Titan heel anders speelt dan toen.tummeke393 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:16:
Hmmm mijn mening was vooral gebaseerd op een recent onverwacht verlies van Titan. Welke weet ik niet precies meer. Terugkijkende in de historie van Titan lijkt het wel mee te vallen, maar er zijn er toch wel wat waar ik me zorgen om maak zoals:Ik laat nu natuurlijk alle mooie wins weg om mijn mening te onderbouwen, maar concluderende kan ik toch op zijn minst wel stellen dat Inferno een erg zwakke map voor Titan is en dat hun Cache strats ook niet top notch zijn. Ok, ze ownen op Dust2 iedereen, maar op de andere maps weet ik het zo net nog niet. Sowieso vertrouw ik teams die op 1 sterspeler vertrouwen niet zo, kijk bijvoorbeeld ook naar mousesports... Die vertrouwen teveel op het op komen dagen van die sterspeler. Zelfde met CarryS wat mij betreft. Geweldig om te zien, maar als alleen hij al niet geweldig presteert krijgt het hele team het erg lastig.
- 7/12/14 iBUYPOWER (19) - Titan (16), inferno - een 2-1 uiteindelijk voor IBP, toch niet bepaald het sterkste team op het moment
- 6/12/14 Titan (22) - Denial (19), inferno - Overtime tegen Denial op Inferno?
- 13/11/14 Titan (11) - mousesports (16), cobblestone - OK, het is cobblestone en allusports met onlineJ maar dat zou je als top 5 team toch moeten kunnen winnen...
- 27/10/14 Natus Vincere (16) - Titan (14), inferno
- 27/10/14 Titan (14) - Natus Vincere (16), mirage
- 27/10/14 Titan (16) - Natus Vincere (1), dust2
- 18/10/14 LDLC (16) - Titan (6), cache - ok, het is tegen LDLC maar Cache is wel een relevante map
- 18/10/14 LDLC (16) - Titan (4), season
- 8/10/14 LDLC (16) - Titan (2), overpass
- 7/10/14 HellRaisers (16) - Titan (1), cache
- 7/10/14 dignitas (16) - Titan (11), inferno
Als NaVi vanavond slim is bannen ze Dust2, en dan? Ik vind Titan dan toch te wisselvallig om een max bet op te plaatsen. Tuurlijk, ze zullen heus 6 of 7 van de 10 keer wel winnen van NaVi, maar ik durf niet te voorspellen of vanavond niet net daarbuiten valt. Daarbij weet NaVi regelmatig nog wel eens te winnen van een team a la Dignitas of zelfs van LDLC in een BO3...
Wel goed wat je aangeeft, dat Titan blijkbaar in een gaminghouse zitten. Dat wist ik niet en vergroot mogelijk de kans op een consistent Titan. Uberhaupt een mooie goed onderbouwde analyse
Goed, iedereen natuurlijk z'n eigen bets en met momenteel 72% voor Titan best een mooie kans om flink te verdienen als je er zeker van bent, maar ik ben wat meer risicomijdend aangezien ik mijn inventory nog aan het opbouwen ben dus ik denk dat ik deze gewoon skip.
[ Voor 35% gewijzigd door MuscularPonyyy op 26-01-2015 20:09 ]
Juist qua strats zijn ze totaal niet representatief. Dat heeft deze match bewezen. Ga maar eens Vods terugkijken van Titan op Dust bijvoorbeeld. Compleet andere strats.tummeke393 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:09:
Mwah, het is natuurlijk waar dat de resultaten van wat langer geleden niet helemaal representatief zijn, maar het zegt wel iets over het algehele niveau van prestatie van een team en hoe effectief de strats zijn die gebruikt worden. Bij gebrek aan voldoende recente statistieken val ik dan toch liever terug naar wat oudere matches op dezelfde map, eventueel zelfs tegen dezelfde tegenstander. Misschien is Titan met de nieuwe line up inderdaad consistenter, maar daar heb ik ze nog niet genoeg voor zien spelen.
Denk inderdaad dat X6 zo weinig kans maakt als Titan zo blijft spelen vanavond, tenzij ze nu misschien goed op letten en ons verbazen met counter strats. Waag wel een kleine ICB met die troep die ik weer gedropt heb gekregen
(Alhoewel, als ik nu de laatste paar rondes Titan op CT zie... Dit wordt closer dan het had hoeven zijn...)
Op zich hoeft dat natuurlijk niet zo heel veel te betekenen dat Navi de score iets heeft opgekrikt op Dust2, dat is ook 1 van hun favoriete mappen. Het gaat erom wie er aan het langste eind trekt, ik heb op MLG ook op Dignitas gebet (65-35%) omdat ik die odds niet helemaal correct vond en dus gok wel wilde wagen. Achteraf gezien was het zeer zeer close, maar toch verlies ik me inzet. Dus aan net aan heb je niet zo veeltummeke393 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:09:
Mwah, het is natuurlijk waar dat de resultaten van wat langer geleden niet helemaal representatief zijn, maar het zegt wel iets over het algehele niveau van prestatie van een team en hoe effectief de strats zijn die gebruikt worden. Bij gebrek aan voldoende recente statistieken val ik dan toch liever terug naar wat oudere matches op dezelfde map, eventueel zelfs tegen dezelfde tegenstander. Misschien is Titan met de nieuwe line up inderdaad consistenter, maar daar heb ik ze nog niet genoeg voor zien spelen.
Denk inderdaad dat X6 zo weinig kans maakt als Titan zo blijft spelen vanavond, tenzij ze nu misschien goed op letten en ons verbazen met counter strats. Waag wel een kleine ICB met die troep die ik weer gedropt heb gekregen
(Alhoewel, als ik nu de laatste paar rondes Titan op CT zie... Dit wordt closer dan het had hoeven zijn...)
[ Voor 13% gewijzigd door MuscularPonyyy op 26-01-2015 20:37 ]
vanwaar 50/50? DDos?NielsEngelman schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:32:
VP VS ESC:
VP, zonder DDos. ESC is behoorlijk slecht op deze map. Geen tijd voor een analyse.
Nvm: 50-50 game. High risk.
Jep, aangezien Overpass zeer CT-sided is kan er bijvoorbeeld alleen al met een DDos is de pistool en de eerste gunround het verschil gemaakt worden. Dan sta je 0-4 achter op CT, dat is al genoeg voor de T's.
Exact wat er nu aan de hand is dus?NielsEngelman schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:47:
[...]
Jep, aangezien Overpass zeer CT-sided is kan er bijvoorbeeld alleen al met een DDos is de pistool en de eerste gunround het verschil gemaakt worden. Dan sta je 0-4 achter op CT, dat is al genoeg voor de T's.
[ Voor 7% gewijzigd door hexta op 26-01-2015 22:18 ]
Dit ja.Stoffa schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:42:
Niels ga aub door met retardoracle van got zijn, vind je analyses top!
EnoRM94 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:25:
Ik heb een vraag betreft de betting regels van csgolounge, wellicht kan iemand hier die beantwoorden.
''Each user can make a minimum bet of 1 item and a maximum bet of 4 items. Regardless of the value of the item(s).''
Wil dit zeggen dat je in totaal niet meer dan 4 bets open mag hebben, of is dit per wedstrijd 4 items? Met andere woorden, mag je op meerdere wedstrijden tegelijk meerdere items inzetten?
Laatste is niet helemaal 100% correct, ligt er namelijk ook aan hoeveel items je in je csgolounge inventory hebt staan, met teveel items in je returns kan je dus ook een melding krijgen dat je eerst items moet terug halen voor dat je opnieuw kan betten. Maar dit is meestal toch als je vanuit je steam inventory een bet wilt plaatsen (bijv hoger of lagere value dan je items in je csgolounge inventory, anders kan je natuurlijk beter uit je returns betten :-)), dus echt heel vervelend is het ook weer niet.mystiqu schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:27:
Max 4 items per game, oneindig aantal games tegelijk.
alles verloren.NielsEngelman schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:47:
[...]
Wel thrown... Kinderachtig. Je hebt gewoon verkeerd gekozen. Je had moeten zien hoeveel potentie dAT heeft. Ook nog eens +markeloffmystiqu schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 00:54:
IK heb zojuist een maxbet verloren op titan. Nu met een ft cyrex + een st ak redline op mythic. Als k die lose nok ik met betten, als k die win ga k kijken of ik terug kan komen op m'n 500 value. GG titan, well-thrown.
en s1mpleNielsEngelman schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:34:
[...]
Wel thrown... Kinderachtig. Je hebt gewoon verkeerd gekozen. Je had moeten zien hoeveel potentie dAT heeft. Ook nog eens +markeloff
[ Voor 16% gewijzigd door N11BzR op 28-01-2015 09:39 ]
Of gewoon niet maxbetten.N11BzR schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:38:
je moet echt uitkijken met je maxbet vooral als het rond de 70 - 90 % zit je kan meer verliezen dan winnen
Ondanks dat ik mijn eigen onderzoek doe vind ik het altijd wel interessant om te zien hoe anderen er over denken, kortom van mij mag je best door gaan of mij even doorlinken waar je normaal postNielsEngelman schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 00:17:
Excuses! Vandaag niet gepost, had het erg druk. Heb ook maar op een match gebet, dit was dan meteen ook wel een underdog win! 140 dollar gewonnen op dAT VS Titan!
Als ik reacties krijg kan ik nog de wedstrijden van vannacht analyseren, anders een beetje waste of time.
Bet nooit all-in, als je verliest komt het hard aan (zeker bij grote value bets) en je kunt moeilijk herstellen van zo'n bet als je geen (opnieuw) geld in wilt leggen om te kunnen betten. Bet nooit wat je niet kwijt raken, ik maak zelf dan ook onderscheid tussen mijn "eigen" skins en mijn bet skins, ik bet dus nooit met items die ik niet kwijt wilt raken, ongeacht de waarde. Op deze manier maak ik me ook niet zo heel druk als ik een bet verlies (leuk is anders...), aangezien ik het toch als bet skins gebruik. Ook hoef ik dus nooit iets terug te halen en dus geen gezeur met het inzetten tijdens drukke uren (je 21 dagen timer reset als je de skin opnieuw inzet).
Ik heb ze niet kunnen kijken.NielsEngelman schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 00:17:
Excuses! Vandaag niet gepost, had het erg druk. Heb ook maar op een match gebet, dit was dan meteen ook wel een underdog win! 140 dollar gewonnen op dAT VS Titan!
Als ik reacties krijg kan ik nog de wedstrijden van vannacht analyseren, anders een beetje waste of time.
Kinderachtig? I tend to disagree. Die skins zelf boeien me niet extreem veel. Maar als apex in game 1 een 40-bomb dropt in regular time, om vervolgens in game 3 nog geen 15 kills te halen is er iets mis. 'NielsEngelman schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:34:
[...]
Wel thrown... Kinderachtig. Je hebt gewoon verkeerd gekozen. Je had moeten zien hoeveel potentie dAT heeft. Ook nog eens +markeloff
Je maakt hier een grote fout. Iets niet helemaal serieus nemen is compleet iets anders dan throwen. Dit is namelijk bewust verliezen.mystiqu schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:57:
[...]
Kinderachtig? I tend to disagree. Die skins zelf boeien me niet extreem veel. Maar als apex in game 1 een 40-bomb dropt in regular time, om vervolgens in game 3 nog geen 15 kills te halen is er iets mis. '
Ik heb dat tegen x6tence zien spelen, daar speelden ze prima, maar absoluut niet op niveau van titan... Titan speelde niet zo serieus als ze tegen bijvoorbeeld Navi speelden, en dat was te zien. Vandaar dat ze imo throwden
[ Voor 100% gewijzigd door Makkie7 op 29-01-2015 14:00 ]
Ik ontken ook niet dat het niet mn eigen fout is, maar laat me get dan anders verwoorden: ik ben teleurgesteld in hoe Titan vs Dat speelde, aangezien dat niet klopte met m'n verwachtingen noch het niveau wat ze de afgelopen matches ten toon steldenNielsEngelman schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:30:
[...]
Je maakt hier een grote fout. Iets niet helemaal serieus nemen is compleet iets anders dan throwen. Dit is namelijk bewust verliezen.
Je hebt kunnen zien tegen x6tence dat Titan de Starladder niet serieus nam. Waarom Bette je dan zo hoog op Titan, in een starladder match?
Precies. Je eigen fout.
En ga je ook de wedstrijden van de Asus ROG analyseren? Want er komen weer interessante BO1's in de groupstage voor.NielsEngelman schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:34:
Zal zo een paar analyses schrijven, pak de popcorn er maar vast bij
[ Voor 9% gewijzigd door Kimi-Alonso op 28-01-2015 16:47 ]
Mooie prognoseNielsEngelman schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:54:
Links: HLTV | CSGL
Date: 28th of January
Time: 19:00 CET
Tournament/League: ESL
LAN/Online: Online
Maps: BO3
Epsilon: ScreaM, fxy0, GMX, Uzzziii, B1GGY (expected)
3DMax: allu, natu, KHRN, stonde, disturbed (expected)
Interessante matchup tussen twee teams die lijken te struggelen met hun vorm, maar beiden veel potentie hebben. Note vooraf: Omdat beide teams een erg hoge potentie hebben is het zeer risky om op dit soort matches te betten. Zoals altijd: 'Only bet what you can afford to lose.'
Epsilon
Heeft de potentie met ScreaM en fxy0 zeker, als beide heren stabieler waren qua prestaties had Epsilon een Tier-1 team kunnen zijn. Echter moeten we op dit moment concluderen dat ScreaM in een slump zit en dat Fxy0 de ene match kan winnen voor z'n team en de volgende ronde gewoon weer alle schoten kan missen.
Epsilon leek een paar weken geleden goed tegenstand te bieden tegen NiP, echter zakte dit op de belangrijke momenten als een kaartenhuis in mekaar. Epsilon in een notendop.
Ook heeft de Franse ploeg verloren van onder meer GGWP en Gplay (tier 3). Houdt hierbij wel in gedachten dat ze hier helemaal kapot geddossed werden. Sterker nog bijna alle recente wedstrijden van Epsilon zijn geddossed. (Vooral ScreaM was het slachtoffer hier.)
3DMAX
Leek met +allu een goede toevoeging gevonden te hebben aan het team. Echter moeten de heren nog wel aan elkaar wennen. Het probleem is hier natuurlijk dat we niet weten wanneer dit gaat gebeuren, dus is het moeilijk te zeggen hoe dit team gaat presteren.
3DMAX begon haar eerste pot met Allu in elk geval pover, er werd verloren van k1ck. (Ook tier ~3), hierin werden vooral de defensieve tekortkomingen pijnlijk blootgelegd door de Portugesen. 3DMAX verloor haar CT met 5-10 terwijl Allu juist in zijn favoriete positie was met zijn awp. Echter kunnen deze resultaten op 'Gewenningstijd' gegooid worden.
TL;DR:
Twee zeer instabiele teams tegenover elkaar, beiden veel potentie en veel 'raw-skill'. Echter moet ik Epsilon natuurlijk de overhand geven qua skill.
Er zijn zoveel randzaken die deze match beïnvloeden dat de odds imo meer rond de 60-40 of 55-45 voor Epsilon liggen. Een underdog-bet zal hier dus te rechtvaardigen zijn.
Mijn bet:
TBA
Mijn historie:
http://csgobackpack.net/screenshot/k3dh53f.png
bots zijn down jahexta schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:53:
Ben ik de enige die al de hele dag niet kan betten?
[ Voor 35% gewijzigd door tummeke393 op 29-01-2015 13:28 ]
Ik heb zelf mid bet op dAT gedaan, ze spelen de laatste dagen erg goed.Tha_T schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:01:
En wat denken we van dAT vs Na'Vi vandaag? Zit zelf vrij zwaar op dAT in verband met de gunstige odds. Iemand anders andere gedachtes?
Goed gecashed dus.NielsEngelman schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:43:
240 op dAT. Let's goo
Almost 2 ez inderdaad. Op een 8-winstreak nu
Verbaas ons met je analyses!NielsEngelman schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:07:
[...]
Almost 2 ez inderdaad. Op een 8-winstreak nu. Ga vanavond even lekker zweten op de matches van morgen
NielsEngelman schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:07:
[...]
Almost 2 ez inderdaad. Op een 8-winstreak nu. Ga vanavond even lekker zweten op de matches van morgen
[ Voor 37% gewijzigd door tummeke393 op 29-01-2015 22:24 ]
NielsEngelman schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:10:
#mydailypicks:
VP vs Volgare. - skip. (Odds)
HR VS penta - HR.
De rest komt later wel. Geen tijd om een analyse in NL te schrijven.
[ Voor 14% gewijzigd door hexta op 30-01-2015 13:21 ]
Ja ik zit ook aan Penta te denken maar jaa ik weet het niet lastig hahatummeke393 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:04:
Ik verwacht weinig van Volgare gezien hun resultaten, maar VP is het inderdaad voor de odds niet waard. Op LAN zullen ze vast wel winnen, maar de golden VP rule of betting is hier zeker van toepassing. ICB op Volgare dus, ik moet die prut drops toch ergens kwijt...
Penta zie ik nog wel winnen van HR, al denk ik dat HR wel terecht favoriet is gezien hun raw skills (maar je zult net zien als ik 1x de favoriet pak, dan wint de underdog juist op die match). Voor mij medium op Penta dus, maar kan net zo goed HR worden. Deze BO1 is zeer afhankelijk van het op komen dagen van sterspelers en van de mapkeuze.
3DMAX wordt denk ik onderschat tegen Titan, daar zie ik wel kans voor een upset. Titan is terecht favoriet, maar 3DMAX speelt erg goed de laatste tijd. Met <30% odds medium op 3DMAX dus.
Mouz durf ik ook nog wel een underdog bet aan toe te vertrouwen tegen een NiP dat ook niet altijd op komt dagen. Daar ook een medium bet op, zolang odds <25%.
Gezien de verhoogde kans op upsets die BO1's altijd hebben en de teams die hier tegen elkaar spelen ben ik dus maar voor alle underdogs gegaan. Werkt zeker in BO1's uiteindelijk statistisch gezien best goed, teveel betters stemmen zonder te kijken op de bekendste naam waardoor de odds vaak enorm scheef zijn.
3DMAX heeft één pot goed gespeeld, en dit was gisteren? De pot ervoor werd vrij kansloos verloren. En daarvoor was het een andere line-up. Check je feiten aub.[b]tummeke393 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:04:
3DMAX wordt denk ik onderschat tegen Titan, daar zie ik wel kans voor een upset. Titan is terecht favoriet, maar 3DMAX speelt erg goed de laatste tijd. Met <30% odds medium op 3DMAX dus.
Ik zorg er alleen voor dat mensen geen verkeerde feiten in hun overweging meenemen. Iets waar jij blijkbaar niet zoveel om geeft.tummeke393 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:16:
Ik ga hier maar niet meer op reageren denk ikWe weten inmiddels wel dat je altijd alles beter weet Niels
Dit is btw iets waar ik echt op moet gaan letten.NielsEngelman schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:06:
daarvoor was het een andere line-up.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq