Het Grote CS:GO Betting Topic

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste
Acties:
  • 46.194 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
hexta schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:35:
[...]

10 cent op ingezet.

RetardOracle _O_
Succes! Ik ga er zo ook op betten, maar ben er nog niet helemaal uit hoeveel :). Ga ervan uit dat als ik hier mijn bet's plaats dat ik niet uitgemaakt wordt voor een oddswayer :P . Zo gaat het op reddit namelijk wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
NielsEngelman schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:37:
[...]

Succes! Ik ga er zo ook op betten, maar ben er nog niet helemaal uit hoeveel :). Ga ervan uit dat als ik hier mijn bet's plaats dat ik niet uitgemaakt wordt voor een oddswayer :P . Zo gaat het op reddit namelijk wel 8)7
Maar dit is tweakers :7

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
NielsEngelman schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:37:
[...]

Gelukkig hebben we hier maar een relatief klein clubje, daar waar reddit volgens mij onlangs is uitgegroeid tot 30K+ subs, wat ik zelf wel jammer vind. In begin was het tenminste kleinschalig en werden er goede adviezen en tips gegeven, tegenwoordig mag je eerst door een post of 80 heel scrollen en dan maar hopen dat het geen oddsswayer is, ondanks een normaal geformuleerde post. Ik kom er dan ook niet zo heel veel meer, eigenlijk alleen om even te kijken wat mensen daar denken tussen matches van 2 US teams, die scene volg ik toch iets minder nauwlettend dan de EU scene, wat op zich ook niet zo gek is aangezien de US teams spelen als ik op bed lig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N11BzR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 21:19
Kan toch niet betten op dit moment alles zit vol helaas.. wachten op morgen voor de nieuwe bots.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
N11BzR schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:42:
Kan toch niet betten op dit moment alles zit vol helaas.. wachten op morgen voor de nieuwe bots.
Doneer voor een bot! Werkt perfect! Heb er zelf ook één. Nooit problemen met betten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
. dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door MuscularPonyyy op 23-01-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:58
Xant0r en Niels, jullie al ingezet? Op wie en hoeveel? Ben heel benieuwd naar jullie gedachten over de games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Het is bo1 dan kun je inderdaad beter dat gokje wagen met een klein bedrag op diegene met de hoogste odds, relatief veel kans dat je inderdaad wint.

bo1 zou ik verder niet gaan betten op de favoriet, kans is te groot dat ze nog niet helemaal in hun spelletje zitten bij de eerste map, en je moet teveel inzetten om uberhaupt iets noemenswaardig te kunnen winnen qua odds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Stoffa schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 19:30:
Xant0r en Niels, jullie al ingezet? Op wie en hoeveel? Ben heel benieuwd naar jullie gedachten over de games!
Als de odds(65-35) zo blijven als ze nu zijn ga ik mijn geluk eens proberen op dignitas...tenminste geen ddos :*). Voor de rest van de matches denk ik dat de odds op csgolounge wel redelijk correct zijn qua winkans, maar het blijven natuurlijk bo1's. Heb net ook underdog betje (0,20c) geplaatst op CLG, ik verwacht niet dat ik hem win hoor maar goed 10x de return is proberen wel waard en als ik het verlies heb ik weer ruimte in me inventory voor de rest van de matches. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 11:32
Damn, ik had hard op CLG vs LDCL willen betten met dit soort odds, maar stond helaas nog op de vrijdagmiddagborrel vast :P Dat was een mooie winst geweest zeg. Sowieso mooie odds voor een underdog bet op een BO1. CSGL gaat sowieso erg los qua overdog bets, dus mijn underdog stijl profiteert daar erg goed bij de laatste tijd :)

Nu maar een wedje op Kabum geplaatst... Cloud9 doet het niet zo heel best laatste tijd, terwijl Kabum niet te stoppen lijkt te zijn. Tegen deze odds durf ik daar wel een small bet op te zetten!

[ Voor 23% gewijzigd door tummeke393 op 23-01-2015 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

wut ik heb op fnatic vs ldlc gebet op ldlc.
ik kijk net op csgo lounge opeens heb ik op nip vs dignitas gebet en dan nog op nip.
ik heb dus gwn mn bet verloren omdat het systeem mijn bet verpest heeft.
(tijdens de game stond hij nog op ldlc die bet)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
SublimnAll schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:46:
3 underdog bets gezet. Moet er minimaal één winnen om winst te maken. Ben benieuwd...
Alle drie gewonnen! Van $0,23 naar $1,85 aan skins gegaan :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
:(
Ik wou nog een stuk of 10 4 cent skins inzetten op de underdogs bij kabum vs cloud9, en liquid vs CLG. En bij alle andere echte underdogs 1 4 cent skin in te zetten. Ik heb een stuk of 20 keer het geprobeerd te plaatsen maar csgolounge deed weer stom. Leuk. :(

[ Voor 13% gewijzigd door markdm op 24-01-2015 10:59 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Mijn bet op Dignitas gisteren zie ik nog steeds als een goede! Odds waren duidelijk skewed, en het had elke kant op kunnen gaan met die OT. Helaas wel verloren, maar had dan ook maar 30 dollar aan crap ingezet :).

Ik schrijf ook vaak analysis van matches in het Engels. Als jullie daar interesse in hebben kan ik die hier ook wel posten.

[ Voor 23% gewijzigd door MuscularPonyyy op 24-01-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
markdm schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 10:58:
Ik heb een stuk of 20 keer het geprobeerd te plaatsen maar csgolounge deed weer stom. Leuk. :(
Heb je een eigen bot gekocht? Dat lijkt bij mij wel veel te helpen. Ook adviseer ik je om niet vlak voor de match proberen te betten maar gewoon ruim van tevoren. Dat de odds nog ietwat kunnen veranderen moet je dan maar voor lief nemen.
NielsEngelman schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 14:08:
Ik schrijf ook vaak analysis van matches in het Engels. Als jullie daar interesse in hebben kan ik die hier ook wel posten.
Graag. Altijd interessant om te lezen.

Waar het gisteren underdog dag was, gaat het vandaag denk ik overdog dag worden. De meeste teams staan 1-1 wat wil zeggen dat een verlies nu einde toernooi betekent. Heb zelf bets geplaatst op LDLC en Dignitas. Overweeg om nog in te zetten op NiP. Jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
SublimnAll schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:08:
[...]

Heb je een eigen bot gekocht? Dat lijkt bij mij wel veel te helpen. Ook adviseer ik je om niet vlak voor de match proberen te betten maar gewoon ruim van tevoren. Dat de odds nog ietwat kunnen veranderen moet je dan maar voor lief nemen.
Ik heb geen bot gekocht maar denk ook niet dat dat voor mij slim is, ik zet alleen maar 4 cent skins in die ik over heb op de underdog en dan is 2 dollar voor een eigen bot wel erg veel.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Mijn bets vandaag:

Fnatic - CLG, small bet
Liquid - LDLC, medium/high bet
Kabum - NiP, small bet
Cloud 9 - Dignitas, medium/high bet

Heb het gevoel dat Dig en LDLC deze echt wel gaan pakken. Fnatic - CLG is wat risicovoller, dus daar wat 4 cent skins op en dat geldt ook voor Kabum vs NiP.

Tot nu toe een hele mooie winst gemaakt op MLG, hopen dat het zich doorzet vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Mijn bet op Dignitas gisteren zie ik nog steeds als een goede! Odds waren duidelijk skewed, en het had elke kant op kunnen gaan met die OT. Helaas wel verloren, maar had dan ook maar 30 dollar aan crap ingezet :).

Was zeker prima bet, jammer dat Dignitas het niet af heeft gemaakt, ik had ook op Dignitas gebet odds waren er prima voor. Toen Dig terug kwam naar 15-15 zat ik op puntje van me stoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
tummeke393 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:56:
Tot nu toe een hele mooie winst gemaakt op MLG, hopen dat het zich doorzet vanavond!
LDLC hebben we al binnen :) jammer dat op het laatst de odds nog zo naar LDLC bewogen, kreeg niet eens iets als return :/

Extra ingezet op Dignitas. Spannend...
markdm schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:12:
Ik heb geen bot gekocht maar denk ook niet dat dat voor mij slim is, ik zet alleen maar 4 cent skins in die ik over heb op de underdog en dan is 2 dollar voor een eigen bot wel erg veel.
Ik bet ook alleen maar met skins onder de $0.50 maar zo'n bot scheelt toch veel ergernis. En je doet dit omdat het leuk moet zijn, toch? Dat is best 2$ waard :)

[ Voor 38% gewijzigd door SublimnAll op 24-01-2015 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Laatst online: 07-08-2021
Is dat dan 2$ maandelijks, of blijf je die bot dan houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
alles verloren vandaag. :') alle inzet.

Maar los van teleurstelling, Cloud 9 is echt fucking slecht :') hoe komen die gasten daar?
2vs2, een 1 on 1 trade, en cloud9 denkt dat ze gewonnen hebben ofzo? Totaal niet om je heen kijken en rustig ergens uitlopen met links een vijand vlak naast je. Easy kills. :') wat een sukkels.
Ze schieten ongeveer even slecht als ik. De vijand richt in pistolround enkel headys, zij schieten gewoon maar een beetje in de richting van de vijand. Dan had je ook mij daar kunnen neerzetten.

[ Voor 100% gewijzigd door hexta op 24-01-2015 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta

Graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
Tumbler schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 22:02:
Je maakt een eenmalige donatie. Daarna heb je die bot gewoon.
Wil overigens niet zeggen dat je tijdens drukte altijd je bet kan plaatsen, soms is het gewoon nog steeds te druk. Maar ik ervaar wel drastische verbetering sinds ik die bot heb.
hexta schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 22:37:
alles verloren vandaag. :') alle inzet.

Maar los van teleurstelling, Cloud 9 is echt fucking slecht :') hoe komen die gasten daar?
Typisch gevalletje herken-de-hype: ze hebben met een flinke map-advantage van NiP gewonnen, en presteerden nogal slecht tegen Kabum, een of andere runner-up die ze makkelijk zouden moeten hebben. Dan weet je al bijna zeker dat ze tegen een redelijk consistent team met stuk voor stuk skilled spelers als Dignitas gewoon keihard onderuit gehaald worden. Zeker op een map als Dust_2, die niet zozeer rust op tactiek maar vooral individual skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
SublimnAll schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 21:07:
[...]

LDLC hebben we al binnen :) jammer dat op het laatst de odds nog zo naar LDLC bewogen, kreeg niet eens iets als return :/
Dat was zeker jammer.. Uiteindelijk nog net een paar redelijke skins, maar in verhouding met het risico was het de bet eigenlijk amper waard... Daarom meestal maar zo laat mogelijk betten als de odds al bekend zijn.

Wel vaag trouwens, gisteren kreeg ik ineens de standaard 'please wait a few seconds' errors terwijl ik vanuit mijn returns wilde betten. Nog nooit eerder gehad... Kwam achteraf goed uit, want ik wilde inzetten op Fnatic vs NiP. Heeft me een loss bespaard uiteindelijk :o Maar wel raar dat ik niet eens vanuit mn returns kon plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
SublimnAll schreef op zondag 25 januari 2015 @ 10:35:
Typisch gevalletje herken-de-hype: ze hebben met een flinke map-advantage van NiP gewonnen, en presteerden nogal slecht tegen Kabum, een of andere runner-up die ze makkelijk zouden moeten hebben. Dan weet je al bijna zeker dat ze tegen een redelijk consistent team met stuk voor stuk skilled spelers als Dignitas gewoon keihard onderuit gehaald worden. Zeker op een map als Dust_2, die niet zozeer rust op tactiek maar vooral individual skills.
Je hebt gelijk.
Erger is nog dat ik in had gezet op Dignitas, maar na een stuk of 8 biertjes toch heb gewisseld van kant. :')
Regel overschreden -nooit van kant wisselen- Dus eigen domme schuld. Maar toch vervelend :P

Nu heb ik nog maar 2 skins, eentje van 46 cent en eentje van 21 cent. Vervelend om in te zetten.
Iemand die wil ruilen voor kleinere skins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Nou daar gaan we dan:

Match: NiP VS LDLC
Format: BO3
Line-ups:

NiP: Maikelelellelele, FOrest, Friberg, Get_right, Xizt.

LDLC: Smithzz, Happy, NBK, Shox, KioShiMa

Gaat een heerlijke pot worden tussen twee top-teams. Een replay van de DHW finale. Odds zijn vrij accuraat, echter geef ik LDLC een grotere kans op de winst dan de CSGL-community doet.

LDLC:

Zag er dit toernooi erg goed uit, crushden Fnatic op een van haar beste maps: De_inferno. Echter moet je dit feit met een klein beetje zout nemen: Fnatic was duidelijk niet zo goed als dat ze normaal zijn.

LDLC heeft met happy een van de beste, al dan niet de beste, IGL van de wereld. Ik verwacht hierdoor dat de Fransen op de meer 'advanced' maps de overhand hebben. Skill-wise zit het allemaal heel erg dicht bij elkaar. Het is maar net wie met het goede been uit bed stapt bij wijze van spreken.

NiP:

Is doorgestoten tot de finale door een zeer 'shaky' overwinning op Fnatic. 2-1 met 3x een 16-14 scoreline. Een dingetje om in gedachten te houden is dat NiP inferno met 16-14 verloor van Fnatic, LDLC won hier met (pin me er niet aan vast) 16-9. Echter, zoals ik eerder al zei: neem dit met een korreltje zout. Fnatic speelde duidelijk beter in deze matchup dan tegen LDLC.

NiP heeft met Get_right en Friberg twee top 5 spelers (imo). Friberg kan prachtige entries krijgen en Get_Right kan van een 1v3 makkelijk een 1v1 maken. Echter heeft NiP een probleem als deze twee niet 'on fire' zijn.

TLDR:

Ik denk dat LDLC hier de favoriet is (55-45% - LDLC). Echter gaat dit heel erg close worden, bet dus niet op deze match als je het niet kan verliezen.

Doordat LDLC tactisch beter lijkt geef ik dus het voordeel aan de Fransen. NiP lijkt teveel te moeten vertrouwen op haar beste spelers om entries te krijgen.

Mijn bet:

Avg op LDLC. (100$)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Tumbler schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 22:02:
Je kan zover ik weet op dit moment niet meer doneren met paypal, enkel door een key over te maken naar één van hun profielen (zie hier) Je krijgt dan 250 points, een dedicated bot is 200 points. Elke bonus blijft maar 30 dagen geldig, dus het is wel iets maandelijks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
Xant0r schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:46:
Elke bonus blijft maar 30 dagen geldig, dus het is wel iets maandelijks. :)
Interessant. Totaal over het hoofd gezien. Nouja, is de lol nog steeds meer dan waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
SublimnAll schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:54:
[...]

Interessant. Totaal over het hoofd gezien. Nouja, is de lol nog steeds meer dan waard :)
Persoonlijk vond ik in het begin wel handig, maar tegenwoordig heb ik eigenlijk altijd wel skins in me csgolounge returns inventory, kortom ik heb al tijdje geen dedi bot meer voor mezelf.

Als je je echt stierlijk irriteert aan de queues en dergelijke, met de dedi bot heb je over het algemeen wel snel je bet binnen, mijn ervaring was 1e klik en bet is geplaatst. Alhoewel ik niet echt 5 mins na een gespeelde match heb geprobeerd in de top drukte.

Mijn mening is als je niet meer dan 2$ bets plaatst, dan heeft het ook niet heel veel zin om 2$ te doneren voor een bot. Kan je beter goedkope skins (in-game drops) in je inventory van csgolounge laten zitten zodat je makkelijker kan betten uit je returns als je na het werk thuis komt en de bots al verkracht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
NielsEngelman schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:35:
-knip-
Mijn bet:

Avg op LDLC. (100$)
Pot helaas gemist, moest wel lachen om het woord Avg. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Leuke pot, jammer dat het moest eindigen op Cobblestone. Gezien het resultaat vind ik het ook niet zo heel erg :P

[ Voor 3% gewijzigd door Xant0r op 25-01-2015 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Niet helemaal aan mijn 'avg' bet gehouden. Toch maar 240 gezet op LDLC, tasty skins!

Mijn grafiek nu voor de geïnteresseerden:

http://imgur.com/14gntZb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N11BzR
nice gister veel ingezet op Na'vi Mouz.. had ik neit moeten doen kan weer opnieuwe beginnen helaas..

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Na'vi en Mouz zijn beiden zo inconsistent dat een bet op de 'favoriet' zelden verantwoord is... Een bet op de underdog daarentegen...

Helaas gister net te laat om nog op LDLC te betten en Mouz ook laten schieten... Wel mooie winst gepakt weer op Dignitas :) Het was weer een mooi toernooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Wat zijn jullie plannen voor vanavond qua bets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N11BzR
zit te denken aan Titan x 2.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N11BzR
NielsEngelman schreef op maandag 26 januari 2015 @ 00:24:
Niet helemaal aan mijn 'avg' bet gehouden. Toch maar 240 gezet op LDLC, tasty skins!

Mijn grafiek nu voor de geïnteresseerden:

http://imgur.com/14gntZb
Je mag van mij elke dag idd wel een analyse doen ;)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Ik vind Titan niet zo indrukwekkend de laatste tijd, dus denk niet dat ik voor een Titan bet ga als ze favoriet zijn. Zeker niet tegen een NaVi dat nog wel eens upsets kan veroorzaken.

Titan vs X6tence is naar mijn idee ideaal voor een underdog bet met deze odds (88-12). Als die zo blijven ga ik dat ook zeker doen. Maar goed, ik ben dan ook nog altijd een underdog better :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N11BzR
tummeke393 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:53:
Ik vind Titan niet zo indrukwekkend de laatste tijd, dus denk niet dat ik voor een Titan bet ga als ze favoriet zijn. Zeker niet tegen een NaVi dat nog wel eens upsets kan veroorzaken.

Titan vs X6tence is naar mijn idee ideaal voor een underdog bet met deze odds (88-12). Als die zo blijven ga ik dat ook zeker doen. Maar goed, ik ben dan ook nog altijd een underdog better :)
Weet niet of je gister na'vi gezien hebt tegen Mouz. als ze zo spelen kunnen ze gelijk inpakken easy 2-0 titan.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
tummeke393 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:53:

Titan de laatste tijd niet indrukwekkend?? 7(8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N11BzR
NielsEngelman schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:22:
[...]

Titan zijn beesten de laatste tijd KennyS to CarryS ;)
NielsEngelman schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:22:
[...]

Wat is jou advies?

[ Voor 29% gewijzigd door N11BzR op 26-01-2015 14:31 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Zal mijn vorige reactie even met een analyse onderbouwen:

Links: HLTV | CSGL |

Date: 26th of January
Tijd: 18:00 CET
Tournament/League: Starseries
LAN/Online: Online
Maps: BO3
Titan: kennyS, apEX, Maniac, RpK, Ex6Tenz
Na'Vi: seized, starix, Zeus, Edward, GuardiaN

Een interessante matchup tussen twee teams die beiden wel degelijk op de hoofdjes kunnen klikken. Titan lijkt met -KQLY (Haxor) +RPK weer een uitgebalanceerd team te hebben. Na'Vi daarentegen heeft al meer dan een jaar dezelfde line-up. Echter is er bij Na'Vi pasgeleden wel iets veranderd. De ploeg uit Oekraïne heeft in seized een nieuwe IGL. (Voor het eerst de stratcaller tegen de met 16-10 verloren pot tegen mousesports.

Titan:
Lijkt de laatste vijf matches na +RPK 'on fire', het versloeg o.a. Fnatic op De_Dust II, echter staan de zweden niet echt bekend om haar goede Dust II gameplay. Desalniettemin heeft Titan alle teams die op hun pad kwamen gewoon compleet overlopen. Met CarryS in de spotlights.

Ook zit Titan nu met vijf man in hun gaminghouse, waarschijnlijk zullen ze hier een flinke DDos-protectie draaien. Dit is een flink voordeel in online matches. (Als er geen, of niet genoeg DDos-protectie is klappen ze er allemaal tegelijkertijd uit, dit zal de match dus niet of nauwelijks kunnen beïnvloeden.)

Na'Vi
Heeft de laatste tijd niet top gepresteerd, een aantal matches die gewoon gewonnen moesten worden werden niet gewonnen. Ook heeft Na'Vi meer dan één map die ze niet willen spelen, dit is dus een flink nadeel in een BO3.

DDos komt hier ook weer bij kijken, en Na'Vi zit gewoon thuis. De afgelopen paar matches hebben de Oekraïners verscheidene keren last gehad van een aanval.

TL;DR:

Ik zie Titan dit gewoon niet verliezen, de line-up is gewoon individueel sterker. Teamplay is sterker, en alle randzaken wijzen in de positieve richting van de Fransen.

Mijn Bet:

Ben er nog niet helemaal uit, maar neig naar een quad max-bet

Mijn historie:
http://csgobackpack.net/screenshot/2jd4hxe.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Hmmm mijn mening was vooral gebaseerd op een recent onverwacht verlies van Titan. Welke weet ik niet precies meer. Terugkijkende in de historie van Titan lijkt het wel mee te vallen, maar er zijn er toch wel wat waar ik me zorgen om maak zoals:
  • 7/12/14 iBUYPOWER (19) - Titan (16), inferno - een 2-1 uiteindelijk voor IBP, toch niet bepaald het sterkste team op het moment
  • 6/12/14 Titan (22) - Denial (19), inferno - Overtime tegen Denial op Inferno?
  • 13/11/14 Titan (11) - mousesports (16), cobblestone - OK, het is cobblestone en allusports met onlineJ maar dat zou je als top 5 team toch moeten kunnen winnen...
  • 27/10/14 Natus Vincere (16) - Titan (14), inferno
  • 27/10/14 Titan (14) - Natus Vincere (16), mirage
  • 27/10/14 Titan (16) - Natus Vincere (1), dust2
  • 18/10/14 LDLC (16) - Titan (6), cache - ok, het is tegen LDLC maar Cache is wel een relevante map
  • 18/10/14 LDLC (16) - Titan (4), season
  • 8/10/14 LDLC (16) - Titan (2), overpass
  • 7/10/14 HellRaisers (16) - Titan (1), cache
  • 7/10/14 dignitas (16) - Titan (11), inferno
Ik laat nu natuurlijk alle mooie wins weg om mijn mening te onderbouwen, maar concluderende kan ik toch op zijn minst wel stellen dat Inferno een erg zwakke map voor Titan is en dat hun Cache strats ook niet top notch zijn. Ok, ze ownen op Dust2 iedereen, maar op de andere maps weet ik het zo net nog niet. Sowieso vertrouw ik teams die op 1 sterspeler vertrouwen niet zo, kijk bijvoorbeeld ook naar mousesports... Die vertrouwen teveel op het op komen dagen van die sterspeler. Zelfde met CarryS wat mij betreft. Geweldig om te zien, maar als alleen hij al niet geweldig presteert krijgt het hele team het erg lastig.

Als NaVi vanavond slim is bannen ze Dust2, en dan? Ik vind Titan dan toch te wisselvallig om een max bet op te plaatsen. Tuurlijk, ze zullen heus 6 of 7 van de 10 keer wel winnen van NaVi, maar ik durf niet te voorspellen of vanavond niet net daarbuiten valt. Daarbij weet NaVi regelmatig nog wel eens te winnen van een team a la Dignitas of zelfs van LDLC in een BO3...

Wel goed wat je aangeeft, dat Titan blijkbaar in een gaminghouse zitten. Dat wist ik niet en vergroot mogelijk de kans op een consistent Titan. Uberhaupt een mooie goed onderbouwde analyse :)

Goed, iedereen natuurlijk z'n eigen bets en met momenteel 72% voor Titan best een mooie kans om flink te verdienen als je er zeker van bent, maar ik ben wat meer risicomijdend aangezien ik mijn inventory nog aan het opbouwen ben dus ik denk dat ik deze gewoon skip.

[ Voor 9% gewijzigd door tummeke393 op 26-01-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Je kijkt hier naar de resultaten met een andere line-up.... Van soms meer dan 2 maanden geleden.

En je zegt dat Titan veel vertrouwt op CarryS. Wat was de reden dat Na'Vi verloor te laatste tijd? Precies Guardian was niet on-point.

Ook: als je een analyse schrijft, ga dan niet alles weglaten wat de mening van jou tegenspreekt. Je moet juist de feiten tegenover elkaar zitten en niet one-sided ergens naar kijken.

Over het hoofd gezien dat Na'Vi de laatste tijd heel erg veel geddossed werd. Daar komen die rare verliezen van.

Ga geen 800 dollar aan een DDosser vertrouwen. Misschien skip ik hem toch.

[ Voor 87% gewijzigd door MuscularPonyyy op 26-01-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Ik zeg nergens dat Navi een consistent team is, dat interpreteer je zelf. Die hebben namelijk inderdaad hetzelfde, wat maakt dat het meer een coin flip is dan een sure bet. Daarbij zeg ik zelf al dat ik de wins van Titan weg laat. Ik was enkel bezig om aan te geven dat Titan niet zo consistent is als jouw analyse doet overkomen. Voor mij is NaVi vooral een goede underdog gebleken en durf ik nog altijd geen high bet op Titan aan in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
NielsEngelman schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:40:
Je kijkt hier naar de resultaten met een andere line-up.... Van soms meer dan 2 maanden geleden.

En je zegt dat Titan veel vertrouwt op CarryS. Wat was de reden dat Na'Vi verloor te laatste tijd? Precies Guardian was niet on-point.

Ook: als je een analyse schrijft, ga dan niet alles weglaten wat de mening van jou tegenspreekt. Je moet juist de feiten tegenover elkaar zitten en niet one-sided ergens naar kijken.

Over het hoofd gezien dat Na'Vi de laatste tijd heel erg veel geddossed werd. Daar komen die rare verliezen van.

Ga geen 800 dollar aan een DDosser vertrouwen. Misschien skip ik hem toch.
zet je nog in op de andere matches?
Ik heb in elk geval ingezet op de dames. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
tummeke393 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 18:04:
Ik zeg nergens dat Navi een consistent team is, dat interpreteer je zelf. Die hebben namelijk inderdaad hetzelfde, wat maakt dat het meer een coin flip is dan een sure bet. Daarbij zeg ik zelf al dat ik de wins van Titan weg laat. Ik was enkel bezig om aan te geven dat Titan niet zo consistent is als jouw analyse doet overkomen. Voor mij is NaVi vooral een goede underdog gebleken en durf ik nog altijd geen high bet op Titan aan in ieder geval.
Je hebt het hier over een ver verleden (voor CSGO), en waar zeg ik dat jij zegt dat Na'Vi geen inconsistent team is? Dat intrepeteer je zelf.

Titan zag er met haar oude line-up shaky uit. Maar hier was ook 2/5 anders. Titan met de nieuwe line-up zag er wel degelijk consistent uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
tummeke393 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:16:
Hmmm mijn mening was vooral gebaseerd op een recent onverwacht verlies van Titan. Welke weet ik niet precies meer. Terugkijkende in de historie van Titan lijkt het wel mee te vallen, maar er zijn er toch wel wat waar ik me zorgen om maak zoals:
  • 7/12/14 iBUYPOWER (19) - Titan (16), inferno - een 2-1 uiteindelijk voor IBP, toch niet bepaald het sterkste team op het moment
  • 6/12/14 Titan (22) - Denial (19), inferno - Overtime tegen Denial op Inferno?
  • 13/11/14 Titan (11) - mousesports (16), cobblestone - OK, het is cobblestone en allusports met onlineJ maar dat zou je als top 5 team toch moeten kunnen winnen...
  • 27/10/14 Natus Vincere (16) - Titan (14), inferno
  • 27/10/14 Titan (14) - Natus Vincere (16), mirage
  • 27/10/14 Titan (16) - Natus Vincere (1), dust2
  • 18/10/14 LDLC (16) - Titan (6), cache - ok, het is tegen LDLC maar Cache is wel een relevante map
  • 18/10/14 LDLC (16) - Titan (4), season
  • 8/10/14 LDLC (16) - Titan (2), overpass
  • 7/10/14 HellRaisers (16) - Titan (1), cache
  • 7/10/14 dignitas (16) - Titan (11), inferno
Ik laat nu natuurlijk alle mooie wins weg om mijn mening te onderbouwen, maar concluderende kan ik toch op zijn minst wel stellen dat Inferno een erg zwakke map voor Titan is en dat hun Cache strats ook niet top notch zijn. Ok, ze ownen op Dust2 iedereen, maar op de andere maps weet ik het zo net nog niet. Sowieso vertrouw ik teams die op 1 sterspeler vertrouwen niet zo, kijk bijvoorbeeld ook naar mousesports... Die vertrouwen teveel op het op komen dagen van die sterspeler. Zelfde met CarryS wat mij betreft. Geweldig om te zien, maar als alleen hij al niet geweldig presteert krijgt het hele team het erg lastig.

Als NaVi vanavond slim is bannen ze Dust2, en dan? Ik vind Titan dan toch te wisselvallig om een max bet op te plaatsen. Tuurlijk, ze zullen heus 6 of 7 van de 10 keer wel winnen van NaVi, maar ik durf niet te voorspellen of vanavond niet net daarbuiten valt. Daarbij weet NaVi regelmatig nog wel eens te winnen van een team a la Dignitas of zelfs van LDLC in een BO3...

Wel goed wat je aangeeft, dat Titan blijkbaar in een gaminghouse zitten. Dat wist ik niet en vergroot mogelijk de kans op een consistent Titan. Uberhaupt een mooie goed onderbouwde analyse :)

Goed, iedereen natuurlijk z'n eigen bets en met momenteel 72% voor Titan best een mooie kans om flink te verdienen als je er zeker van bent, maar ik ben wat meer risicomijdend aangezien ik mijn inventory nog aan het opbouwen ben dus ik denk dat ik deze gewoon skip.
Resultaten van twee maanden terug kan je net zo goed als niet bestaand beschouwen...In één maand tijd kan de top3 zo maar veranderen, laat staan resultaten van 2+ maanden terug. Buiten dat is de lineup ook niet helemaal hetzelfde meer, wat dus ook kan betekenen dat Titan heel anders speelt dan toen.

Ik heb zelf op Titan ingezet, niet zo bijzonder veel maar beter dan 90-10% odds :). Volgende match gooi ik misschien wat troep op x6tence, maar acht de kans zeer zeer klein dat ze winnen. Gisteren verloren ze van Gplay 2:1 (Mirage GP, Dust2 x6, Nuke GP) en hadden ze zoals gewoonlijk deze dagen....gezeik met ddos. Odds te hoog voor Titan en kleine kans voor x6, als je vrij weinig hebt denk ik dat je deze beter gewoon kunt skippen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Lekker Titan! Winnen de eerste map overtuigend (Na'Vi's pick). Nu naar dust II.

Lijkt dus op een easy 2-0!

En jahoor! Zoals ik voorspeld had wint Titan heel erg consistent met 2-0. Na'Vi heeft nooit een kans gehad. GG!

[ Voor 35% gewijzigd door MuscularPonyyy op 26-01-2015 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Mwah, het is natuurlijk waar dat de resultaten van wat langer geleden niet helemaal representatief zijn, maar het zegt wel iets over het algehele niveau van prestatie van een team en hoe effectief de strats zijn die gebruikt worden. Bij gebrek aan voldoende recente statistieken val ik dan toch liever terug naar wat oudere matches op dezelfde map, eventueel zelfs tegen dezelfde tegenstander. Misschien is Titan met de nieuwe line up inderdaad consistenter, maar daar heb ik ze nog niet genoeg voor zien spelen.

Denk inderdaad dat X6 zo weinig kans maakt als Titan zo blijft spelen vanavond, tenzij ze nu misschien goed op letten en ons verbazen met counter strats. Waag wel een kleine ICB met die troep die ik weer gedropt heb gekregen :)

(Alhoewel, als ik nu de laatste paar rondes Titan op CT zie... Dit wordt closer dan het had hoeven zijn...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
tummeke393 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:09:
Mwah, het is natuurlijk waar dat de resultaten van wat langer geleden niet helemaal representatief zijn, maar het zegt wel iets over het algehele niveau van prestatie van een team en hoe effectief de strats zijn die gebruikt worden. Bij gebrek aan voldoende recente statistieken val ik dan toch liever terug naar wat oudere matches op dezelfde map, eventueel zelfs tegen dezelfde tegenstander. Misschien is Titan met de nieuwe line up inderdaad consistenter, maar daar heb ik ze nog niet genoeg voor zien spelen.

Denk inderdaad dat X6 zo weinig kans maakt als Titan zo blijft spelen vanavond, tenzij ze nu misschien goed op letten en ons verbazen met counter strats. Waag wel een kleine ICB met die troep die ik weer gedropt heb gekregen :)

(Alhoewel, als ik nu de laatste paar rondes Titan op CT zie... Dit wordt closer dan het had hoeven zijn...)
Juist qua strats zijn ze totaal niet representatief. Dat heeft deze match bewezen. Ga maar eens Vods terugkijken van Titan op Dust bijvoorbeeld. Compleet andere strats.

Dit bewijst ook maar weer eens dat Chain-logic (al helemaal van matches maanden geleden) gewoon totaal niet werkt. Kijk daarentegen naar de recente vorm.

GG ez skins ez life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
tummeke393 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:09:

Op zich hoeft dat natuurlijk niet zo heel veel te betekenen dat Navi de score iets heeft opgekrikt op Dust2, dat is ook 1 van hun favoriete mappen. Het gaat erom wie er aan het langste eind trekt, ik heb op MLG ook op Dignitas gebet (65-35%) omdat ik die odds niet helemaal correct vond en dus gok wel wilde wagen. Achteraf gezien was het zeer zeer close, maar toch verlies ik me inzet. Dus aan net aan heb je niet zo veel ;).

Ik denk zelf dat ik x6tence skip en laag inzet op ESC in de hoop dat ze wat beter spelen dan de afgelopen paar matches...Zie het niet zo zitten om veel value toe te vertrouwen aan VP aangezien ze niet opgeven bij ddos (trouwens prima instelling), maar neemt niet weg dat als ze straks weer ddos hebben op 2 man dat je moeilijk een standin bij ESC kan weghalen (wat ze vaak doen), aangezien ze tegen ESC spelen. Kortom zet wel wat zooi in wat ik net heb gewonnen op Titan en zie wel wat er gaat gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
VP VS ESC:

VP, zonder DDos. ESC is behoorlijk slecht op deze map. Geen tijd voor een analyse.

Nvm: 50-50 game. High risk.

[ Voor 13% gewijzigd door MuscularPonyyy op 26-01-2015 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
NielsEngelman schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:32:
VP VS ESC:

VP, zonder DDos. ESC is behoorlijk slecht op deze map. Geen tijd voor een analyse.

Nvm: 50-50 game. High risk.
vanwaar 50/50? DDos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Jep, aangezien Overpass zeer CT-sided is kan er bijvoorbeeld alleen al met een DDos is de pistool en de eerste gunround het verschil gemaakt worden. Dan sta je 0-4 achter op CT, dat is al genoeg voor de T's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
NielsEngelman schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:47:
[...]

Jep, aangezien Overpass zeer CT-sided is kan er bijvoorbeeld alleen al met een DDos is de pistool en de eerste gunround het verschil gemaakt worden. Dan sta je 0-4 achter op CT, dat is al genoeg voor de T's.
Exact wat er nu aan de hand is dus? :P Tenminste qua DDos

Damn, x6tence komt wel even keihard terug aan dit beginnetje.

[ Voor 7% gewijzigd door hexta op 26-01-2015 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N11BzR
Worden tricky matches vandaag hoor. Denk dat ik ze skip. of eerste even kijken wat dAT en X6tence gaan doen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:58
Niels ga aub door met retardoracle van got zijn, vind je analyses top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Stoffa schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:42:
Niels ga aub door met retardoracle van got zijn, vind je analyses top!
Dit ja. :P

Overigens,
dAT vs X6tance 10 ct.
mouz vs Ducks 5 ct.
Oh vs GirlsG 41 ct.

Iemand suggesties voor switches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:48
Ik heb een vraag betreft de betting regels van csgolounge, wellicht kan iemand hier die beantwoorden.

''Each user can make a minimum bet of 1 item and a maximum bet of 4 items. Regardless of the value of the item(s).''

Wil dit zeggen dat je in totaal niet meer dan 4 bets open mag hebben, of is dit per wedstrijd 4 items? Met andere woorden, mag je op meerdere wedstrijden tegelijk meerdere items inzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Max 4 items per game, oneindig aantal games tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
EnoRM94 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:25:
Ik heb een vraag betreft de betting regels van csgolounge, wellicht kan iemand hier die beantwoorden.

''Each user can make a minimum bet of 1 item and a maximum bet of 4 items. Regardless of the value of the item(s).''

Wil dit zeggen dat je in totaal niet meer dan 4 bets open mag hebben, of is dit per wedstrijd 4 items? Met andere woorden, mag je op meerdere wedstrijden tegelijk meerdere items inzetten?
mystiqu schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:27:
Max 4 items per game, oneindig aantal games tegelijk.
Laatste is niet helemaal 100% correct, ligt er namelijk ook aan hoeveel items je in je csgolounge inventory hebt staan, met teveel items in je returns kan je dus ook een melding krijgen dat je eerst items moet terug halen voor dat je opnieuw kan betten. Maar dit is meestal toch als je vanuit je steam inventory een bet wilt plaatsen (bijv hoger of lagere value dan je items in je csgolounge inventory, anders kan je natuurlijk beter uit je returns betten :-)), dus echt heel vervelend is het ook weer niet.

Min bet is 0,03-4 en max bet is 240$ (4x60$), maar je kan natuurlijk ook de player uithangen en meerdere accounts gebruiken om te betten, zo kan je dus op 1 match meerdere bets hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
NielsEngelman schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:47:
[...]

alles verloren. :(
morgen verwacht ik input :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Excuses! Vandaag niet gepost, had het erg druk. Heb ook maar op een match gebet, dit was dan meteen ook wel een underdog win! 140 dollar gewonnen op dAT VS Titan!

Als ik reacties krijg kan ik nog de wedstrijden van vannacht analyseren, anders een beetje waste of time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
IK heb zojuist een maxbet verloren op titan. Nu met een ft cyrex + een st ak redline op mythic. Als k die lose nok ik met betten, als k die win ga k kijken of ik terug kan komen op m'n 500 value. GG titan, well-thrown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
mystiqu schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 00:54:
IK heb zojuist een maxbet verloren op titan. Nu met een ft cyrex + een st ak redline op mythic. Als k die lose nok ik met betten, als k die win ga k kijken of ik terug kan komen op m'n 500 value. GG titan, well-thrown.
Wel thrown... Kinderachtig. Je hebt gewoon verkeerd gekozen. Je had moeten zien hoeveel potentie dAT heeft. Ook nog eens +markeloff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N11BzR
NielsEngelman schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:34:
[...]

Wel thrown... Kinderachtig. Je hebt gewoon verkeerd gekozen. Je had moeten zien hoeveel potentie dAT heeft. Ook nog eens +markeloff
en s1mple

je moet echt uitkijken met je maxbet vooral als het rond de 70 - 90 % zit je kan meer verliezen dan winnen

[ Voor 16% gewijzigd door N11BzR op 28-01-2015 09:39 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
N11BzR schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:38:
je moet echt uitkijken met je maxbet vooral als het rond de 70 - 90 % zit je kan meer verliezen dan winnen
Of gewoon niet maxbetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
NielsEngelman schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 00:17:
Excuses! Vandaag niet gepost, had het erg druk. Heb ook maar op een match gebet, dit was dan meteen ook wel een underdog win! 140 dollar gewonnen op dAT VS Titan!

Als ik reacties krijg kan ik nog de wedstrijden van vannacht analyseren, anders een beetje waste of time.
Ondanks dat ik mijn eigen onderzoek doe vind ik het altijd wel interessant om te zien hoe anderen er over denken, kortom van mij mag je best door gaan of mij even doorlinken waar je normaal post :).
Bet nooit all-in, als je verliest komt het hard aan (zeker bij grote value bets) en je kunt moeilijk herstellen van zo'n bet als je geen (opnieuw) geld in wilt leggen om te kunnen betten. Bet nooit wat je niet kwijt raken, ik maak zelf dan ook onderscheid tussen mijn "eigen" skins en mijn bet skins, ik bet dus nooit met items die ik niet kwijt wilt raken, ongeacht de waarde. Op deze manier maak ik me ook niet zo heel druk als ik een bet verlies (leuk is anders...), aangezien ik het toch als bet skins gebruik. Ook hoef ik dus nooit iets terug te halen en dus geen gezeur met het inzetten tijdens drukke uren (je 21 dagen timer reset als je de skin opnieuw inzet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
NielsEngelman schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 00:17:

Ik heb ze niet kunnen kijken.

Ben vooral benieuwd naar voorspellingen, grote profeet. _O_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
NielsEngelman schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:34:
[...]

Kinderachtig? I tend to disagree. Die skins zelf boeien me niet extreem veel. Maar als apex in game 1 een 40-bomb dropt in regular time, om vervolgens in game 3 nog geen 15 kills te halen is er iets mis. '

Ik heb dat tegen x6tence zien spelen, daar speelden ze prima, maar absoluut niet op niveau van titan... Titan speelde niet zo serieus als ze tegen bijvoorbeeld Navi speelden, en dat was te zien. Vandaar dat ze imo throwden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
mystiqu schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:57:
[...]

Kinderachtig? I tend to disagree. Die skins zelf boeien me niet extreem veel. Maar als apex in game 1 een 40-bomb dropt in regular time, om vervolgens in game 3 nog geen 15 kills te halen is er iets mis. '

Ik heb dat tegen x6tence zien spelen, daar speelden ze prima, maar absoluut niet op niveau van titan... Titan speelde niet zo serieus als ze tegen bijvoorbeeld Navi speelden, en dat was te zien. Vandaar dat ze imo throwden ;)
Je maakt hier een grote fout. Iets niet helemaal serieus nemen is compleet iets anders dan throwen. Dit is namelijk bewust verliezen.

Je hebt kunnen zien tegen x6tence dat Titan de Starladder niet serieus nam. Waarom Bette je dan zo hoog op Titan, in een starladder match?

Precies. Je eigen fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkie7
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2021
:)

[ Voor 100% gewijzigd door Makkie7 op 29-01-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
NielsEngelman schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:30:
[...]

Je maakt hier een grote fout. Iets niet helemaal serieus nemen is compleet iets anders dan throwen. Dit is namelijk bewust verliezen.

Je hebt kunnen zien tegen x6tence dat Titan de Starladder niet serieus nam. Waarom Bette je dan zo hoog op Titan, in een starladder match?

Precies. Je eigen fout.
Ik ontken ook niet dat het niet mn eigen fout is, maar laat me get dan anders verwoorden: ik ben teleurgesteld in hoe Titan vs Dat speelde, aangezien dat niet klopte met m'n verwachtingen noch het niveau wat ze de afgelopen matches ten toon stelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
Vind er vandaag eigenlijk niks tussenzitten wat me veilig genoeg lijkt om op te betten. Analisten gaan niet verder dan 60-40% odds, nogal risicovol gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Zal zo een paar analyses schrijven, pak de popcorn er maar vast bij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
NielsEngelman schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:34:
Zal zo een paar analyses schrijven, pak de popcorn er maar vast bij :9
En ga je ook de wedstrijden van de Asus ROG analyseren? Want er komen weer interessante BO1's in de groupstage voor. :*)

http://www.hltv.org/news/14095-asus-rog-winter-viewers-guide

[ Voor 9% gewijzigd door Kimi-Alonso op 28-01-2015 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Links: HLTV | CSGL

Date: 28th of January
Time: 19:00 CET
Tournament/League: ESL
Epsilon: ScreaM, fxy0, GMX, Uzzziii, B1GGY (expected)
3DMax: allu, natu, KHRN, stonde, disturbed (expected)

Interessante matchup tussen twee teams die lijken te struggelen met hun vorm, maar beiden veel potentie hebben. Note vooraf: Omdat beide teams een erg hoge potentie hebben is het zeer risky om op dit soort matches te betten. Zoals altijd: 'Only bet what you can afford to lose.'

Epsilon

Heeft de potentie met ScreaM en fxy0 zeker, als beide heren stabieler waren qua prestaties had Epsilon een Tier-1 team kunnen zijn. Echter moeten we op dit moment concluderen dat ScreaM in een slump zit en dat Fxy0 de ene match kan winnen voor z'n team en de volgende ronde gewoon weer alle schoten kan missen.

Epsilon leek een paar weken geleden goed tegenstand te bieden tegen NiP, echter zakte dit op de belangrijke momenten als een kaartenhuis in mekaar. Epsilon in een notendop.

Ook heeft de Franse ploeg verloren van onder meer GGWP en Gplay (tier 3). Houdt hierbij wel in gedachten dat ze hier helemaal kapot geddossed werden. Sterker nog bijna alle recente wedstrijden van Epsilon zijn geddossed. (Vooral ScreaM was het slachtoffer hier.)

3DMAX

Leek met +allu een goede toevoeging gevonden te hebben aan het team. Echter moeten de heren nog wel aan elkaar wennen. Het probleem is hier natuurlijk dat we niet weten wanneer dit gaat gebeuren, dus is het moeilijk te zeggen hoe dit team gaat presteren.

3DMAX begon haar eerste pot met Allu in elk geval pover, er werd verloren van k1ck. (Ook tier ~3), hierin werden vooral de defensieve tekortkomingen pijnlijk blootgelegd door de Portugesen. 3DMAX verloor haar CT met 5-10 terwijl Allu juist in zijn favoriete positie was met zijn awp. Echter kunnen deze resultaten op 'Gewenningstijd' gegooid worden.

TL;DR:

Twee zeer instabiele teams tegenover elkaar, beiden veel potentie en veel 'raw-skill'. Echter moet ik Epsilon natuurlijk de overhand geven qua skill.

Er zijn zoveel randzaken die deze match beïnvloeden dat de odds imo meer rond de 60-40 of 55-45 voor Epsilon liggen. Een underdog-bet zal hier dus te rechtvaardigen zijn.

Mijn bet:
TBA

Mijn historie:
http://csgobackpack.net/screenshot/k3dh53f.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Ben ik de enige die al de hele dag niet kan betten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
NielsEngelman schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:54:
Links: HLTV | CSGL

Date: 28th of January
Time: 19:00 CET
Tournament/League: ESL
Epsilon: ScreaM, fxy0, GMX, Uzzziii, B1GGY (expected)
3DMax: allu, natu, KHRN, stonde, disturbed (expected)

Interessante matchup tussen twee teams die lijken te struggelen met hun vorm, maar beiden veel potentie hebben. Note vooraf: Omdat beide teams een erg hoge potentie hebben is het zeer risky om op dit soort matches te betten. Zoals altijd: 'Only bet what you can afford to lose.'

Epsilon

Heeft de potentie met ScreaM en fxy0 zeker, als beide heren stabieler waren qua prestaties had Epsilon een Tier-1 team kunnen zijn. Echter moeten we op dit moment concluderen dat ScreaM in een slump zit en dat Fxy0 de ene match kan winnen voor z'n team en de volgende ronde gewoon weer alle schoten kan missen.

Epsilon leek een paar weken geleden goed tegenstand te bieden tegen NiP, echter zakte dit op de belangrijke momenten als een kaartenhuis in mekaar. Epsilon in een notendop.

Ook heeft de Franse ploeg verloren van onder meer GGWP en Gplay (tier 3). Houdt hierbij wel in gedachten dat ze hier helemaal kapot geddossed werden. Sterker nog bijna alle recente wedstrijden van Epsilon zijn geddossed. (Vooral ScreaM was het slachtoffer hier.)

3DMAX

Leek met +allu een goede toevoeging gevonden te hebben aan het team. Echter moeten de heren nog wel aan elkaar wennen. Het probleem is hier natuurlijk dat we niet weten wanneer dit gaat gebeuren, dus is het moeilijk te zeggen hoe dit team gaat presteren.

3DMAX begon haar eerste pot met Allu in elk geval pover, er werd verloren van k1ck. (Ook tier ~3), hierin werden vooral de defensieve tekortkomingen pijnlijk blootgelegd door de Portugesen. 3DMAX verloor haar CT met 5-10 terwijl Allu juist in zijn favoriete positie was met zijn awp. Echter kunnen deze resultaten op 'Gewenningstijd' gegooid worden.

TL;DR:

Twee zeer instabiele teams tegenover elkaar, beiden veel potentie en veel 'raw-skill'. Echter moet ik Epsilon natuurlijk de overhand geven qua skill.

Er zijn zoveel randzaken die deze match beïnvloeden dat de odds imo meer rond de 60-40 of 55-45 voor Epsilon liggen. Een underdog-bet zal hier dus te rechtvaardigen zijn.

Mijn bet:
TBA

Mijn historie:
http://csgobackpack.net/screenshot/k3dh53f.png
Mooie prognose :)
Op welke site komen ze normaal te staan eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N11BzR
hexta schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:53:
Ben ik de enige die al de hele dag niet kan betten?
bots zijn down ja

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 13:24
En wat denken we van dAT vs Na'Vi vandaag? Zit zelf vrij zwaar op dAT in verband met de gunstige odds. Iemand anders andere gedachtes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Gezien de performance van dAT eerder deze week zou ik ook inzetten op dAT met deze odds, maar heb nog niet gekeken of er bijvoorbeeld wijzigingen zijn in lineup bij beide teams...

Ik zou wel oppassen met vroeg inzetten, deze odds konden nog wel eens flink richting dAT gaan shiften voor de wedstrijd. Denk persoonlijk dat het bij meer dan 65-35 odds niet meer de moeite is...

[ Voor 35% gewijzigd door tummeke393 op 29-01-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 00:30
Tha_T schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:01:
En wat denken we van dAT vs Na'Vi vandaag? Zit zelf vrij zwaar op dAT in verband met de gunstige odds. Iemand anders andere gedachtes?
Ik heb zelf mid bet op dAT gedaan, ze spelen de laatste dagen erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
240 op dAT. Let's goo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Goed gecashed dus. _/-\o_

Voor morgen nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
hexta schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:05:
[...]

Goed gecashed dus. _/-\o_

Voor morgen nog tips?
Almost 2 ez inderdaad. Op een 8-winstreak nu :). Ga vanavond even lekker zweten op de matches van morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MintRoyale
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:44
NielsEngelman schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:07:
[...]

Almost 2 ez inderdaad. Op een 8-winstreak nu :). Ga vanavond even lekker zweten op de matches van morgen :)
Verbaas ons met je analyses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
NielsEngelman schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:07:
[...]

:D lekker bezig!
Deel je kennis met ons en laat ons delen in je winsten. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Ik had ook een dAT sticker op dAT ingezet... Dat kon natuurlijk niet meer mis :D Werd nog wel even spannend toen Navi toch nog wat terug kwam op Cobblestone!

-edit- achteraf niet heel slim zie ik nu, blijkbaar is iedereen ineens fan van dAT sinds de laatste matches, de prijs van die sticker stijgt ineens enorm boven de prijs op CSGL uit..

[ Voor 37% gewijzigd door tummeke393 op 29-01-2015 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 13:24
Nou ja, voor een eerste keer betten bij CS:GO mag ik niet klagen met die dAT-match. Nu hopen dat dat poolse MG team de winst binnen sleept (en daar ziet het wel naar uit) en we zijn helemaal goed begonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
#mydailypicks:

VP vs Volgare. - skip. (Odds)
HR VS penta - HR.

De rest komt later wel. Geen tijd om een analyse in NL te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
NielsEngelman schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:10:
#mydailypicks:

VP vs Volgare. - skip. (Odds)
HR VS penta - HR.

De rest komt later wel. Geen tijd om een analyse in NL te schrijven.
d:)b

Als je een analyse in het engels hebt geschreven kan je hem ook copy/pasten he. :)

[ Voor 14% gewijzigd door hexta op 30-01-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Ik verwacht weinig van Volgare gezien hun resultaten, maar VP is het inderdaad voor de odds niet waard. Op LAN zullen ze vast wel winnen, maar de golden VP rule of betting is hier zeker van toepassing. ICB op Volgare dus, ik moet die prut drops toch ergens kwijt...

Penta zie ik nog wel winnen van HR, al denk ik dat HR wel terecht favoriet is gezien hun raw skills (maar je zult net zien als ik 1x de favoriet pak, dan wint de underdog juist op die match :P). Voor mij medium op Penta dus, maar kan net zo goed HR worden. Deze BO1 is zeer afhankelijk van het op komen dagen van sterspelers en van de mapkeuze.

3DMAX wordt denk ik onderschat tegen Titan, daar zie ik wel kans voor een upset. Titan is terecht favoriet, maar 3DMAX speelt erg goed de laatste tijd. Met <30% odds medium op 3DMAX dus.

Mouz durf ik ook nog wel een underdog bet aan toe te vertrouwen tegen een NiP dat ook niet altijd op komt dagen. Daar ook een medium bet op, zolang odds <25%. :)

Gezien de verhoogde kans op upsets die BO1's altijd hebben en de teams die hier tegen elkaar spelen ben ik dus maar voor alle underdogs gegaan. Werkt zeker in BO1's uiteindelijk statistisch gezien best goed, teveel betters stemmen zonder te kijken op de bekendste naam waardoor de odds vaak enorm scheef zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N11BzR
tummeke393 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:04:
Ik verwacht weinig van Volgare gezien hun resultaten, maar VP is het inderdaad voor de odds niet waard. Op LAN zullen ze vast wel winnen, maar de golden VP rule of betting is hier zeker van toepassing. ICB op Volgare dus, ik moet die prut drops toch ergens kwijt...

Penta zie ik nog wel winnen van HR, al denk ik dat HR wel terecht favoriet is gezien hun raw skills (maar je zult net zien als ik 1x de favoriet pak, dan wint de underdog juist op die match :P). Voor mij medium op Penta dus, maar kan net zo goed HR worden. Deze BO1 is zeer afhankelijk van het op komen dagen van sterspelers en van de mapkeuze.

3DMAX wordt denk ik onderschat tegen Titan, daar zie ik wel kans voor een upset. Titan is terecht favoriet, maar 3DMAX speelt erg goed de laatste tijd. Met <30% odds medium op 3DMAX dus.

Mouz durf ik ook nog wel een underdog bet aan toe te vertrouwen tegen een NiP dat ook niet altijd op komt dagen. Daar ook een medium bet op, zolang odds <25%. :)

Gezien de verhoogde kans op upsets die BO1's altijd hebben en de teams die hier tegen elkaar spelen ben ik dus maar voor alle underdogs gegaan. Werkt zeker in BO1's uiteindelijk statistisch gezien best goed, teveel betters stemmen zonder te kijken op de bekendste naam waardoor de odds vaak enorm scheef zijn.
Ja ik zit ook aan Penta te denken maar jaa ik weet het niet lastig haha

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
De keuze is eigenlijk vrij simpel... Penta levert 1,40 per dollar op, terwijl HR maar 0,70 opbrengt. Als je naar opbrengst kijkt moet HR deze dus eigenlijk 2x winnen voor elke keer dat Penta deze pakt. Afhankelijk van hoe je de pot inschat, ga ik dan persoonlijk toch vaker voor de underdog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
[b]tummeke393 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:04:

3DMAX heeft één pot goed gespeeld, en dit was gisteren? De pot ervoor werd vrij kansloos verloren. En daarvoor was het een andere line-up. Check je feiten aub. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Ik ga hier maar niet meer op reageren denk ik :) We weten inmiddels wel dat je altijd alles beter weet Niels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
tummeke393 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:16:
Ik ga hier maar niet meer op reageren denk ik :) We weten inmiddels wel dat je altijd alles beter weet Niels :D
Ik zorg er alleen voor dat mensen geen verkeerde feiten in hun overweging meenemen. Iets waar jij blijkbaar niet zoveel om geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
NielsEngelman schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:06:
daarvoor was het een andere line-up.
Dit is btw iets waar ik echt op moet gaan letten.

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.