Het Grote CS:GO Betting Topic

Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste
Acties:
  • 46.189 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nc
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-03 17:50
Plainside schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:11:
[...]

maak een trade aan laad met public api en ze zouden er meoten staan
Daar staan ze idd maar niet bij mijn inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lastige bet dadelijk: nAv - DC
Iemand een mening over deze match?

Denk zelf aan kleine bet op nAv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:59:
Lastige bet dadelijk: nAv - DC
Iemand een mening over deze match?

Denk zelf aan kleine bet op nAv.
nAv schijnt wel het betere team te zijn, als ik van de comments uit mag gaan.
En gewonnen, 2-1.

[ Voor 3% gewijzigd door darkkingll op 19-11-2014 20:17 ]

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

nAv vs. Energy:
http://www.reddit.com/r/c...ergy_bo3_201114_1700_cet/
As a South African I think I should make some comments on this game :

Energy -
Top 4 in SA definitely. Went to ESWC, didn't play as well as they could have played. They looked really out of form. Great aimers. As far as I believe, they're pretty good on Nuke. I have played a few Pickups ( An SA type of scrim service) against some of them and they're solid.

nAv -
Relatively new team to the scene, with players from multiple teams. As we have all seen, Sonic is good. Hacks or not, he did "well" in the game against DC (another top 5 team). They have other player who can show up too. They haven't really proven much in SA LANS, but as we can see, they could be in form, especially when a player plays so well, he is called a hacker (Not saying that he is or isn't). I've played against them more in pickups and I must say, they didn't look anything special

My odds- Usually, it would be a 65%-35% game to Energy, but after today, easily a 50%-50% game.

Well anyway, heres my bet - http://puu.sh/cXMV4/950be0b55c.png

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Verwijderd

M.a.w. niks van te zeggen :)

Ik doe maar weer een kleine bet op nAv. Gisteren stelde ze mij ook niet teleur ;)

• v1nc
v1nc schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:17:
[...]

Daar staan ze idd maar niet bij mijn inventory.
Iemand?

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

Staan ze er nog niet dan?
En zijn het überhaupt trade able items?

• v1nc
Plainside schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:03:
[...]

Staan ze er nog niet dan?
En zijn het überhaupt trade able items?
Bij mijn betting inventory staan ze niet nee alleen als ik add trade doe staan ze er wel..

• Plainside

Plainside

v1nc schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:05:
[...]

Bij mijn betting inventory staan ze niet nee alleen als ik add trade doe staan ze er wel..
Zou ik ff een mailtje doen of iets gelijks richting Csgolounge

• Da_maniaC

Da_maniaC

Het lijkt erop dat de waardebepaling voor de nieuwe Vanguard items door csgolounge nog niet is gedaan, waardoor ze ook nog niet worden getoond.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• v1nc
Da_maniaC schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:06:
Het lijkt erop dat de waardebepaling voor de nieuwe Vanguard items door csgolounge nog niet is gedaan, waardoor ze ook nog niet worden getoond.
Dat zou inderdaad kunnen, de AUG Torque staat er wel bij maar de m4 Basilisk bijv niet :)

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
v1nc schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:10:
[...]

Dat zou inderdaad kunnen, de AUG Torque staat er wel bij maar de m4 Basilisk bijv niet :)
De AUG Torque is dan ook geen Vanguard skin.

Geen enkele wapen uit de Vanguard series is op dit moment bettable, vaak word dit pas enkele weken later gedaan als de prijzen min of meer stabiel zijn. Soms 1 dag later al toegevoegd (denk aan Cologne stickers) en toen waren de prijzen dan ook uber fucked up. Kortom, gewoon even afwachten of je skins ruilen voor andere die wel bettable zijn :).

• Da_maniaC

Da_maniaC

Het regent sinds vanavond VAC bans bij de pro players schijnbaar :o :
http://www.hltv.org/news/13636-kqly-handed-vac-ban

KQLY (Titan) en smn (Alternate) beide gebanned. :F

Eén van de twee (volgens mij smn) gaf ook aan bij meerdere pro players het gebruik van hacks te vermoeden, waarbij de volgende spelernamen werden genoemd (let op; dit is dus niet bewezen!) :
pyth
olofmeister
krimz
rallen
KQLY
Kioshima
Apex
JW
Virtus.pro (dont know exactly which players from VP)
Several german players

Ben erg benieuwd wie er allemaal nog meer gebanned gaan worden door VAC!

[Edit]
nAv vs. Energie
On a brighter note... eNergie heeft gewonnen van nAv met een paar erg overtuigende rondes op Cache
(Map 1) en een erg sterk begin op CT side op Inferno (Map 2).
Gelukkig had ik wederom al mijn klein grut op ze ingezet! EZ Bet, EZ life! 8)

[ Voor 90% gewijzigd door Da_maniaC op 20-11-2014 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Da_maniaC schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:13:

[Edit]
nAv vs. Energie
On a brighter note... eNergie heeft gewonnen van nAv met een paar erg overtuigende rondes op Cache
(Map 1) en een erg sterk begin op CT side op Inferno (Map 2).
Gelukkig had ik wederom al mijn klein grut op ze ingezet! EZ Bet, EZ life! 8)
gvd was van plan om all in te gaan op energy ook nog....
had ik mooi wat skins kunnen krijgen.
Helaas moest ik mijn wachtwoord wijzigen dus kon ik niks beginnen verdomme. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En vervolgens had nAv wederom van DC gewonnen:)

Waarom zet cs:go lounge de percentages niet vast van je BET?
Want op het moment dat ik mijn bet inzette was de verhouding 55-45. uiteindelijk is dat naar 40-60 gegaan en is mijn winst dus dermate lager. Wel vreemd aangezien ik mijn bet in eerste instantie op andere verhoudingen plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:50:

Waarom zet cs:go lounge de percentages niet vast van je BET?
Want op het moment dat ik mijn bet inzette was de verhouding 55-45. uiteindelijk is dat naar 40-60 gegaan en is mijn winst dus dermate lager. Wel vreemd aangezien ik mijn bet in eerste instantie op andere verhoudingen plaats.
Als dat zou gebeuren dan is de kans groot dat er meer uitbetaald moet worden dan er is. De markt kan ook oneerlijk beïnvloed worden.
Er is bijvoorbeeld de wedstrijd fnatic tegen mouz, dan zet 'iedereen' eerst op mouz in, wordt de verdeling 80-20 voor mouz, dan zetten ze hoog in voor fnatic, waar ze dus veel van zullen krijgen. En daarna wisselen ze hun eerste bets van mouz naar fnatic om, waarna de verdeling 90-10 voor fnatic is. Lekker veel winst.

[ Voor 7% gewijzigd door markdm op 21-11-2014 09:08 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markdm schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:07:
[...]

Als dat zou gebeuren dan is de kans groot dat er meer uitbetaald moet worden dan er is. De markt kan ook oneerlijk beïnvloed worden.
Er is bijvoorbeeld de wedstrijd fnatic tegen mouz, dan zet 'iedereen' eerst op mouz in, wordt de verdeling 80-20 voor mouz, dan zetten ze hoog in voor fnatic, waar ze dus veel van zullen krijgen. En daarna wisselen ze hun eerste bets van mouz naar fnatic om, waarna de verdeling 90-10 voor fnatic is. Lekker veel winst.
Maar dan kunnen ze er dus beter voor zorgen dat niemand hun BET kan aanpassen? Dit kan namelijk ook niet met wedden op sporten e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ook bij sporten kun je tot op het moment dat de bets sluiten nog kiezen om te wisselen van partij waarop wordt ingezet. Daar is niets vreemd aan, je krijgt dan tenslotte ook het uitkeringspercentage van de partij waar je daadwerkelijk je bet op plaatst.

Het enige slechte aan csgolounge is dat er de odds welke worden getoond zijn gebasseerd op het aantal bets en niet op de waarde die er uiteindelijk ge-bet wordt.
Ik vraag me af, of dat echter een tekortkoming is of een bewuste keuze. De odds worden nu namelijk niet om zeep geholpen wanneer ik met een paar mensen besluit om 4 messen van 250 USD. in te zetten op Partij A en dan het laatste moment, met deze groep ga wisselen naar Partij B om op die manier betere odds te krijgen op de partij waar ik met voorkennis heb ingeschat dat deze eigenlijk zou moeten winnen.

[ Voor 53% gewijzigd door Da_maniaC op 21-11-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nc
Ik ben pas begonnen met een beetje te betten, want doen jullie met al die meuk weps van 0.04 t/m 0.30 bijvoorbeeld? Wedden op de underdog voor nog wat waarde of verkopen op de marketplace? Met die waardes lijkt he me wel heel lang duren een mooie inventory op te bouwen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook pas net begonnen met betten. Maar wil zelf geen cent uitgeven aan skins. Dus ik ben juist begonnen met de kleintjes en heb nu in 1,5 week tijd toch aardig bij elkaar gewonnen.

Ik ben op de underdog (weinig) als het percentage rond de 40-50 is en als de kanshebber een percentage heeft van 70 + dan bet ik daar op (meestal wat meer). Al viel me dat dit weekend tegen met LC :(

Maar over het algemeen gaat het aardig en komen langzaam wat betere skins. Maar ik heb gewoon een principe dat ik geen cent wil uitgeven aan skins 8)

Daardoor duurt het wel langer maar is het ook wel leuk omdat ik nu wat aan het opbouwen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

v1nc schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:39:
Ik ben pas begonnen met een beetje te betten, want doen jullie met al die meuk weps van 0.04 t/m 0.30 bijvoorbeeld? Wedden op de underdog voor nog wat waarde of verkopen op de marketplace? Met die waardes lijkt he me wel heel lang duren een mooie inventory op te bouwen ?
Wanneer ik een hele berg skins heb van een paar cent, verkoop ik ze allemaal in de market.
Als ik dan weer 2, 3, 4 EUR. heb koop ik daar een skin of key voor om te kunnen betten met iets hogere inzet.

[ Voor 48% gewijzigd door Da_maniaC op 26-11-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog voorspellingen voor komende dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Aangezien het BO1's zijn vind ik de volgende wedstrijden sowieso aardig riskant om (hoog) op in te zetten:
• Dignitas vs Penta
• CW vs iBP

De volgende match heb ik redelijk wat ingezet op C9 (C9 zou moeten winnen):
• HR vs. Cloud9

De volgende match zou overduidelijk moeten zijn gezien de odds maar ik heb expres niet ge-bet:
• Fnatic vs. Bravado
(Nouja...ik heb een goedkope skin staan op Bravado, vanwege de belachelijk goede odds).
Argumentatie: Het betreft wederom een BO1 en het internet krioelt echt van de vermoedens dat fnatic misschien voorzichtig zou spelen. Ik heb maar gewoon het zekere voor het onzekere genomen zelf. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Da_maniaC op 26-11-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Mjah. Ik zit te twijfelen over of ik een cheape skin op Bravado ga plaatsen of niet. Mijn inv is nog niet zo groot namelijk. ;)
En kleine bet op bravado gedaan. 4 cent word 42cent als ze winnen. :9

[ Voor 22% gewijzigd door darkkingll op 26-11-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een kleine bet op Bravado en Penta ivm verhouding.

Cloud9 heb ik wat meer op gezet en ook even op de underdog CW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 11:32
Ik zet meestal m'n 4/5 cent skins in op underdogs... Met de kosten van de market hou je voor die dingen maar 1 of 2 cent over, dat tikt niet aan.. Terwijl je met een goede underdog bet er redelijk snel een wat fatsoenlijkere skin voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

http://puu.sh/d6eQy/0cfc33215a.png
http://puu.sh/d6eRe/c67a32d91f.png
http://csgobackpack.net/?nick=plainside
Leuke totaal waarde van rond de 45 euro opzich wel trots op aangezien ik met niks begon en nog geen eens 45 euro er aan heb uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Wat een odds nu @ fnatic vs. Bravado!
Als Bravado nu wint lag ik me dood... (0.76 ct. skinnetje voor 8,49 dollar!)

• darkkingll
Da_maniaC schreef op woensdag 26 november 2014 @ 18:27:
Wat een odds nu @ fnatic vs. Bravado!
Als Bravado nu wint lag ik me dood... (0.76 ct. skinnetje voor 8,49 dollar!)
Nice :) Total value van mijn backpack is 1.5 USD. Heb een 4 cent skin gebet, als Bravado wint krijg ik 52 cent terug.

Wel jammer trouwens: Je krijgt niet je eigen skins terug na een gewonnen bet. Had een m4a4 gebet, kreeg een terug met dezelfde skins + 4 stickers erop.

• tummeke393
Hier ook een 4 cent skin op Bravado.. Ik vertrouw mijn duurste skin toch niet toe aan Fnatic die match gezien de cheat schandalen. Wel maximaal gegaan op Dignitas, maar dan wel exclusief m'n Cyrex :)

[ Voor 9% gewijzigd door tummeke393 op 27-11-2014 11:52 ]

• darkkingll
hmm, 11-2 zie ik net.. Ben benieuwd.
Jammer, Bravados werd dik ingemaakt.

Nu maar vrijwel alle winnings van de afgelopen week ingezet op de volgende match van Fnatic. Zij zijn heerl erg confident in het winnen en ik denk dat ze ook wel een grote kans maken.

Damn, ik had niet verwacht dat Fnatic zou verliezen. Balen.

[ Voor 100% gewijzigd door darkkingll op 27-11-2014 15:40 ]

• tommie2244
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-10-2023
IBP toch. Van 13-2 naar 13-16.... Gaat mn halve inventory. :(

[ Voor 29% gewijzigd door tommie2244 op 27-11-2014 17:15 ]

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Motherfuckers @ fnatic.... Had nooit verwacht dat ze verloren van HR... ~ 3 asiimov's gone.

Has to be said; fnatic speelde niet on par, en HR was insane bezig. Verwacht veel van hun deze dreamhack.

[ Voor 37% gewijzigd door mystiqu op 27-11-2014 18:05 ]

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 22:29

TheAnthonyNL

PC Gamer

mystiqu schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:04:
Motherfuckers @ fnatic.... Had nooit verwacht dat ze verloren van HR... ~ 3 asiimov's gone.

Has to be said; fnatic speelde niet on par, en HR was insane bezig. Verwacht veel van hun deze dreamhack.
Geef er volgende keer een aan mij :) wordt het beter benut :)

Add me on Steam

• tummeke393
Heb juist gewonnen op fnatic - HR... was ook wel even verbaasd, maar deze odds rechtvaardigen een ICB op de onderdog... Kun je weinig aan mis doen met een BO1 en 90-10 odds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Please wait a bit.

Al 20 minuten lang....

:r :r :r

[ Voor 8% gewijzigd door Da_maniaC op 28-11-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Geen stickers van NIP. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Ik had/heb vandaag:
  • NiP (de odds waren te goed om het niet te doen, en het is wel NiP...)
  • Penta (bet nooit op/tegen VP, dus dan maar enkel een ICB hierop want met VP weet je nooit)
  • LDLC (Fnatic durf ik gewoon even niet aan voor mid/hoog. Dus dan maar small/medium op LDLC want daar wil ik nog wel in geloven dit toernooi!)
  • NaVi (wederom omdaat het gewoon te close is.. En de odds zijn te goed om niet voor NaVi te gaan. Ik denk dat ze ons nog gaan verrassen).
Tja, ik ben nu eenmaal van de underdog :)

[ Voor 13% gewijzigd door tummeke393 op 28-11-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

tummeke393 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:59:
Ik had/heb vandaag:
  • LDLC (Fnatic durf ik gewoon even niet aan voor mid/hoog. Dus dan maar small/medium op LDLC want daar wil ik nog wel in geloven dit toernooi!)
Tja, ik ben nu eenmaal van de underdog :)
$2 als ldlc wint :D dus ik ben wel happy dan :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

http://puu.sh/d8GSC/cbfc6ad636.png odds waren inderdaad te goed... dumbass me...
Grapje natuurlijk :P
http://puu.sh/d8RfR/f6c11b68ef.png
Had de deagle ingezet en de andere gewonnen
En nog een MAc10 die CSGO Lounge gijzelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Wat is er toch weer allemaal aan de hand deze dreamhack..... Staan alle hacks echt uit ofzo? :)
Fnatic verliest van HR, Dignitas verlies van Na'Vi. 8)7

Mijn arme inv. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Toevallig waren dat ook precies de bets die ik zo had voorspeld, juist omdat het zo'n raar toernooi is... Jammer dat LDLC / Fnatic verprutst is en CSGL al heeft uitgekeerd...

VP - NiP durf ik niet aan trouwens.. Met deze odds denk ik ook niet dat het rendabel is. Plus ik heb hard geleerd nooit op VP te betten. Wat hebben jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heb 1 keer gebet op VP en gewonnen. Durf het nog aan, dus nu weer gebet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen. in de finale had ik op LDLC gebet. Later op de dag mijn bet nog maar even verhoogd.....heeft lounge die verhoging niet meer meegenomen:(
BALEN!

Over het algemeen wel een leuke dreamhack geweest. 2x dik verloren maar over het algemeen gewonnen met name de halve finale van NIP was leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Er zijn erg veel mooie matches geweest inderdaad. Heel mooi om te kijken!
Ik heb echter zo voorzichtig mogelijk ge-bet (3 keer) en alle 3 de keren verloren. :(
Ondanks dat ik mezelf toch wel aardig had verdiept. Ik ben voorlopig dus even klaar met betten.
Maarja, zo blijft die knifeskin ook een droom.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Da_maniaC schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:18:
Er zijn erg veel mooie matches geweest inderdaad. Heel mooi om te kijken!
Ik heb echter zo voorzichtig mogelijk ge-bet (3 keer) en alle 3 de keren verloren. :(
Ondanks dat ik mezelf toch wel aardig had verdiept. Ik ben voorlopig dus even klaar met betten.
Maarja, zo blijft die knifeskin ook een droom.......
JE kan geen knife krijgen bij bets anders zouden mensen met knifes de bets vernietigen.
Current bets:
http://puu.sh/ddYDf/e3ce291475.png

Source:
http://www.reddit.com/r/c...penta_bo5_31214_1900_cet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plainside schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:38:
[...]

JE kan geen knife krijgen bij bets anders zouden mensen met knifes de bets vernietigen.
Current bets:

Source:
Grappig ik heb juist op Penta gebet. Maar zoals dat artikel al aangeeft. 50-50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Flipside speelde verrassend goed op Dreamhack, dus zolang de odds goed blijven ga ik ook weer op de underdog tour denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over 3 dagen is de Esea LAN. Na de dreamhack is het lastig om daar goede bets op te doen. Ik verwacht dat VP gaat winnen. En hoop dat er wat bans komen bij fnatic. >:)

Cloud 9 - Mouz....lastig.
Wel leuke odds namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Plainside schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:38:
[...]

Current bets:

Source:
Maar je kunt wel winnen en je skins omzetten in een knife :*), zo heb ik ook meerdere malen mijn knife geüpgraded. Knives houden over het algemeen hun waarde beter vast (enkel laatste marketcrash is wel erg hevig geweest, maar verwacht wel dat het langzaam aan terug komt), dus het is zeker het overwegen waard als je veel skins hebt gewonnen en/of hoge value items hebt. Op deze manier kan je dus ook je skins niet meer verliezen met betten en zal je gemiddelde inventory waarde redelijk gelijk blijven omdat normale skins eerder in prijs droppen dan knives = winwin :)

Vannacht een all-in gedaan met me huidige betting skins op Torque, jammer genoeg is er nog wel 8% bijgekomen nadat ik mijn bet heb gedaan, maar ondanks dat toch "ez skins" aangezien Torque toch wel een niveautje hoger is....of twee of drie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Met dat soort odds ga ik juist praktisch altijd op de underdog... 85-15 gaat echt helemaal nergens over :) Helaas bet ik net op de verkeerde matches voor de upset de laatste paar potjes :P Nouja, is m'n inventory ook weer schoon van al die 4 cent meuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
tummeke393 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:37:
Met dat soort odds ga ik juist praktisch altijd op de underdog... 85-15 gaat echt helemaal nergens over :) Helaas bet ik net op de verkeerde matches voor de upset de laatste paar potjes :P Nouja, is m'n inventory ook weer schoon van al die 4 cent meuk...
Op deze match wilde ik de gok wel wagen, wat ik al zei heb wel vertrouwen in Torque, Zeker nu ze net gestart zijn als team en bezig zijn om hun zelf omhoog te werken acht ik het risico op throws 0%. Wat ik al zei op moment dat ik de bet plaatste en me pc uit had gedaan was het nog in de hoge 70%. Zag pas vanmorgen dat de odds zo hoog op waren gelopen, maar dat maakt me niet zo heel veel uit. Krijg vaak overpay op dit soort matches, bijv 25-30$ value return volgens csgolounge maar dan een skin van 50-60$ krijgen. Als ik thuis ben maar eens even kijken wat ik gekregen hebt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayDz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-06 14:08
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G64JQYE.png
Ez skins ez life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayDz
beide gewonnen lol
die 23% was naar 36% gestegen tho :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Hahaa, ik had gister geen tijd meer om te kijken dus lees het nu pas.
Return 7 Dollar op ColdM. EZ Life. Thank you. Back in the game. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayDz
Da_maniaC schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:30:
Hahaa, ik had gister geen tijd meer om te kijken dus lees het nu pas.
Return 7 Dollar op ColdM. EZ Life. Thank you. Back in the game. :7
nice :D
ga ja vandaag nog bette? ik doe mischien 8 eurie ofzo op dAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ik ben een beetje voorzichtig momenteel. Wil niet alles meteen weer kwijt raken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Ik heb ColdM gister ook gewonnen, 24 dollahs hiiiindapocket. Wel happy mee, nu titan nog even ESEA winnen en ik kan een inventory op gaan bouwen ^^..

Thoughts on het voorspellen van de winnaar van ESEA voordat het uberhaupt begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IUsa4Of.jpg

slim? c9 moet wel! :/

[ Voor 15% gewijzigd door Minaaj op 05-12-2014 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De odds beginnen nu wel beetje uit te schieten. 71-29
Ik verwacht wel dat cloud 9 gaat winnen maar ben nu bijna van plan om op de underdog te betten met deze odds. Want zo slecht is Mouze nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Hmm ik heb ook op C9 ingezet, maar dacht dat het vannacht al was... Die tijden kloppen dus voor geen meter op CSGO Lounge, er stond 5-12 om 04:00 CET.... Nouja, ik zit er nu toch al in ook al stijgen/dalen de odds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nc
Kunnen jullie al met vanguard weapons betten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:09:
[...]

De odds beginnen nu wel beetje uit te schieten. 71-29
Ik verwacht wel dat cloud 9 gaat winnen maar ben nu bijna van plan om op de underdog te betten met deze odds. Want zo slecht is Mouze nu ook weer niet.
Klopt, had eigenlijk zelf de odds verwacht rond 80-20 eigenlijk, maar wilde iig de bet er in hebben dus daarom dat ik wat vroeger inzet deze keer.

c9 gaat deze wel winnen in mijn ogen, na die slechte DH prestatie willen ze zich zeker niet nog een keer laten kennen, als steel meedeed ipv chrisJ had ik wellicht op mouz gebet, en dat is niet omdat ik denk dat chrisJ slecht is of wat dan ook (tenminste nog 1 nl'er die op pro niveau speelt).

Maar de druk zou voor c9 een stuk hoger zijn als mouz bijna compleet een pug team was, indien mouz met steel had gespeeld konden ze nog met minder druk spelen omdat er toch niks van ze wordt verwacht. (3 standins? gob b, karrigan, steel)

Het blijft ook mousesports, en geen Fnatic of HR, de bootcamp voor DH was gewoon verkeerde keuze voor c9, als je een maand lang trained en daarna gaat het om het eggie en dingen gaan niet zoals jij dat verwacht gaan de koppies snel hangen, nu hebben ze allemaal even een break gehad en thuis geweest/gestreamed, denk dat c9 sterk terug komt.

Maar bet at your own risk, dit is allemaal gevoel en mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Xant0r schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:34:
[...]

Maar je kunt wel winnen en je skins omzetten in een knife :*), zo heb ik ook meerdere malen mijn knife geüpgraded. Knives houden over het algemeen hun waarde beter vast (enkel laatste marketcrash is wel erg hevig geweest, maar verwacht wel dat het langzaam aan terug komt), dus het is zeker het overwegen waard als je veel skins hebt gewonnen en/of hoge value items hebt. Op deze manier kan je dus ook je skins niet meer verliezen met betten en zal je gemiddelde inventory waarde redelijk gelijk blijven omdat normale skins eerder in prijs droppen dan knives = winwin :)

Vannacht een all-in gedaan met me huidige betting skins op Torque, jammer genoeg is er nog wel 8% bijgekomen nadat ik mijn bet heb gedaan, maar ondanks dat toch "ez skins" aangezien Torque toch wel een niveautje hoger is....of twee of drie :+
Je kan ook maar max een skin inzetten van 40-45 dollar zo uit mijn hoofd, zo kon ik mijn m4a1 cyrex nieteens betten, niet dat ik dat uberhaupt aan durf :P

En inderdaad, het enigste wat relatief waardevast blijft zijn knives, ik raad iedereen aan om alles te sellen of te traden wat geen knife is, zakt veel te snel allemaal. Sowieso alles onder legendary daalt veel te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Toch de c9 bet gewonnen, iets van 5 dollah aan skins, de matches van vandaag hebben vreemde odds kan niet direct iets beslissen, kan elke kant op gaan als ik dat zo zie.

Mouz kan winnen van iBP
c9 kan winnen van VP

Denial is wel beter dan elevate, die is dan ook aardig safe.
Fnatic tegen titan zal fnatic uiteindelijk wel winnen, maar die odds gaan natuurlijk nergens over.

Maybe maar een dag overslaan of 2x low betten op underdog mouz en c9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QvVKFRQ.png

had de items die ik won van fnatic > ibp maar op fnatic gezet en die winnen gewoon 4-0 van vp, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Wanneer hoor je het terug te krijgen van de bet op de uiteindelijke winnaar val de ESEA league? Bij mij ziet het er nog steeds zo uit, en ik heb niks terug gekregen terwijl fnatic wel gewonnen had.
Ik weet dat het niet om schikbarende bedragen gaat, maar het gaat om het principe.

[ Voor 14% gewijzigd door markdm op 08-12-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Je inzet is wel heel laag 9 ct? Als Csgolounge minder dan 10 ct aan je uit hoeft te keren dan keert men niet uit volgen mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Da_maniaC schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:00:
Je inzet is wel heel laag 9 ct? Als Csgolounge minder dan 10 ct aan je uit hoeft te keren dan keert men niet uit volgen mij...
Ik zet ook alleen mijn lage skins in die ik kwijt wil, maar hij keert volgens mij gewoon onder de 10 cent uit, is al meerdere keren gebeurt bij mij. Maar dan moet ik ten minste wel mijn twee skins terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da_maniaC schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:00:
Ik ben begonnen met alleen maar 4/5 cent skins en ik heb deze nu allemaal weten te vervangen naar 10+ cent. En ik ben pas +- 3 weken aan het betten. Al met al nog best aardig dus. Zeker omdat ik de eerste week alles verloor. Nu begin ik deze om te zetten naar 20 cent enz enz. (leuk projectje)

Ik heb pas 1x gehad dat ik geen uitbetaling kreeg. Maar toen waren de odds ook vlak van te voren omhoog geschoten waardoor mijn winst 3cent zou zijn. En dat doen ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

General rules:
no. 5.In some cases, if your potential reward value is very low, generally below 0.3, there is a chance you may not win something (besides get your initial items back).•In addition to this rule: in some cases, where the odds are highly in favour of one team and you bet on the favoured team, you may end up without any winnings at all. Reason being: more people bet on the winning team than the total amount of items lost. In these cases, potential reward values become irrelevant. It all depends on the total amount of items placed on the match.
----

Je inleg zou je sowieso terug moeten krijgen inderdaad.
Maar kan bij grote drukte wel eens ff duren.

[ Voor 3% gewijzigd door Da_maniaC op 08-12-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
markdm schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:43:
Wanneer hoor je het terug te krijgen van de bet op de uiteindelijke winnaar val de ESEA league? Bij mij ziet het er nog steeds zo uit, en ik heb niks terug gekregen terwijl fnatic wel gewonnen had.
Ik weet dat het niet om schikbarende bedragen gaat, maar het gaat om het principe.
Denk dat die nog niet gefinished is qua uitbetaling, staat ook nog gewoon bovenaan op csgolounge site.

Vanavond bet ik iig niet op ClutchiT vs 3dmax, odds zijn daar het niet voor waard (of low skins op clutchIT)

Als 3Dmax dat makkelijk wint en er goed uitziet ga ik voor 3dmax > myXMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inderdaad wel een bet op (naar verwachting) 3Dmax - MyXMG. leuke odds en denk ook wel dat 3dMAX die gaat winnen.

Tijdje geleden speelde ze in ieder geval aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Scrtz schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 22:58:
[...]

Je kan ook maar max een skin inzetten van 40-45 dollar zo uit mijn hoofd, zo kon ik mijn m4a1 cyrex nieteens betten, niet dat ik dat uberhaupt aan durf :P

En inderdaad, het enigste wat relatief waardevast blijft zijn knives, ik raad iedereen aan om alles te sellen of te traden wat geen knife is, zakt veel te snel allemaal. Sowieso alles onder legendary daalt veel te snel.
Max is 60$ dollar per skin, dus in totaal kan je op 1 bet 240$ inzetten. Het kan wel zo zijn dat sommige wapens die bettable zijn veel meer dan 60$ waard zijn, maar dat moet men maar voor lief hebben. Het is overigens wel een keer 80$ geweest maar dat heeft niet lang geduurd (geen idee waarom dit terug is gedraaid naar 60$). Knives betten was ook niet zo'n succes :)
markdm schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:43:
Zou vandaag gedraft moeten worden, vraag is alleen wanneer :).

"We plan to draft ESEA S17 LAN betting predictions on the next day, right after event finishes."

Ik ga vandaag betten op Clutchit (Zeves, rain, ensa, rubino, jkaem), denk dat ze zwaar onderschat worden, maar dat maakt mij niet uit des te kleiner hoef ik in te zetten voor een leuke potentiële return. Ben gewoon me rommel aan het wegwerken die ik gewonnen heb met rest van de ESEA bets.

[ Voor 9% gewijzigd door Xant0r op 08-12-2014 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Xant0r schreef op maandag 08 december 2014 @ 17:05:

Ik ga vandaag betten op Clutchit (Zeves, rain, ensa, rubino, jkaem), denk dat ze zwaar onderschat worden, maar dat maakt mij niet uit des te kleiner hoef ik in te zetten voor een leuke potentiële return. Ben gewoon me rommel aan het wegwerken die ik gewonnen heb met rest van de ESEA bets.
Dit inderdaad, paar gewonnen 20cent skins op clutchit voor 2 value indien de finnen niks raken :9 indien ze dat wel doen later dan wat grotere bet op 3dmax

*edit*

clutchit had 1ste map moeten winnen, verliezen ze eco en dus ook momentum.. anders was het 14-12 en het werd 13-13 en eindigde in 13-16 voor 3dmax op overpass.

Als ze deze map (3d pick) nou wonnen zag ik ze nog wel eens winnen maar nu is het 3dmax.

[ Voor 19% gewijzigd door Minaaj op 08-12-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
De bet van ClutchIT vs 3dmax gewonnen, 2$ aan value :P

Nu had ik al voordat de match was afgelopen al op Winner of ClutchIT/3dmax > myxmg gebet.

Ik wilde dus eigenlijk snel mijn bet veranderen naar myxmg, kon dus niet meer omdat de bets zich aan het uitbetalen waren, GG. Op dit moment heb ik dus iets van 6value op ClutchIT vs myxmg.

edit;

ClutchIT heeft zo maar gewonnen, 2-1, 16-2 op inferno zelfs.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Dipn5q8.jpg

Toch weer 2 wins met skins die ik heb gewonnen gisteren met fnatic. (1ste is niet al te hoog omdat ik totaal niet wist wat ClutchIT kon, en 3dmax ook nog wel een aardig team is)

[ Voor 29% gewijzigd door Minaaj op 09-12-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Penta zal wel winnen van ClutchiT, maar wat zouden de odds zijn tussen Penta en Mouz? Ik denk dat Penta wel meer kans maakt dan 22%. Dus zou een bet op 'TBD = winner of Penta/ClutchiT' slim zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn gelijkwaardig aan elkaar naar mijn mening. Maar gezien de odds bet ik toch op Penta.

Vorige keer won Penta. Maar er staat mij iets bij dat Mouz ook een keer heeft gewonnen (pasgeleden).

Dus 50-50 lijkt mij beter eerlijk gezegd. Maar jullie hebben hier meer kennis van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Normaal gesproken zou dit een easy win for mousesport zijn, 70-30 lijken me prima odds, 22% voor penta is te laag, maar zodra die TBD bekend is zal dat nog wel verschuiven naar de 25%-30% wat prima is...

MAAR:
Is Mous sport al weer terug in Nederland? 2 dagen geleden waren ze nog in de USA, ze spelen dus of vanuit een hotel kamer, of ze zijn net weer terug. Volgens mij is het iets van 10 uur vliegen, en met die tijdverschil ben je echt wel een paar dagen minder "fit/scherp".

mijn advies: Sla deze match over, of zet een ICB (Inventory cleaning bet - alle 3-4 cent skins) op Penta.

Tegen mijn eigen advies in ga ik medium op mousesport inzetten.
Want ik blijf een ChrisJ Fanboy, en zonder in te zetten vind ik het niet zo spannend om te kijken

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Ik ben nog niet zo zeker van Penta tegen ClutchIT, zeker niet als ClutchIT zoals gister speelde, misschien doe ik wel een kleine bet op ClutchIT omdat ze gisteren ook 2 keer voor mij wonnen :D.

LondenConspiracy gaat ClutchIT ook weer oppakken, (manager van clutchit is head admin op dh)
http://www.reddit.com/r/G..._clutchitiloveyouforever/

En @berktoppie, alleen chrisJ moet in Nederland zijn, rest gaat terug naar huis in duitsland/denemarken.

Ik zie winnaar van penta>clutchit ook nog wel eens winnen van mouz, maar dat beslis ik pas als ik die match zie :D nadat je van een lan komt waar je niet echt gespresteerd hebt als team heb je vast geen zin in zo'n online cuppie en zal motivatie ook wel stuk lager zijn.

Morgen start ESL Proleague dus genoeg betting te doen iig _/-\o_

http://pro.eslgaming.com/...14-15/groupstage/#group-a

[ Voor 8% gewijzigd door Minaaj op 09-12-2014 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nc
Zit er aan te denken om allin te gaan op penta..iemand nog een wijs advies om dit wel of niet te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

... steeds als ik niet bet winnen de underdogs ... maar eens tijd om weer te betten...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
v1nc schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:32:
Zit er aan te denken om allin te gaan op penta..iemand nog een wijs advies om dit wel of niet te doen?
Denk dat het sowieso niet zo slim is om all in te gaan op 2 teams die zich nog niet echt hebben bewezen en niemand weet ook hoe stabiel beiden zijn.

Het beste om all in te gaan vindt ik op games met teams die een grote aanhang hebben, maar dat was dus tijdens DH of ESEA, daar betten veel amerikanen gewoon blind voor USA teams omdat ze daar fan van zijn.

Je hebt hier hebt hier natuurlijk veel VP fans en ook NiP, die kunnen beiden ook wel eens online een potje verliezen, of op lan trouwens ook.

Heb 1$ battlescarred skins op ClutchIT staan, omdat ze dus 2x netjes wonnen gister en skins voor mij binnen haalde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nc
v1nc schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:15:
Kunnen jullie al met vanguard weapons betten?
Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:43
Ik heb zelf niet gekeken, maar ik denk dat het nog niet kan.
Veel wapens fluctueren nog teveel in prijs. (ik heb in de 2e week een blauwe AK47 verkocht voor €5... 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Vanguard wapens kunnen inderdaad nog niet gebet worden.

Vanavond maar eens wat grotere bet op 3Dmax > myXMG doen (30$ voor 14$value atm)

Hup finland :9

[ Voor 6% gewijzigd door Minaaj op 10-12-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayDz
Minaaj schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:45:
Vanguard wapens kunnen inderdaad nog niet gebet worden.

Vanavond maar eens wat grotere bet op 3Dmax > myXMG doen (30$ voor 14$value atm)

Hup finland :9
Ik heb usp-s orion mw op 3dmax (8$)
Hope op de ez skins ez life :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
jeroendj2 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:06:
[...]

Ik heb usp-s orion mw op 3dmax (8$)
Hope op de ez skins ez life :)
Kan nog wel eens 2-1 worden maar zolang 3DMax wint vindt ik het allemaal best :9 Het blijft natuurlijk gokken dus heb geen skins die ik gebruik gebet.

16.24$ Value O-) of minus 30$ :X

Toch heb ik vertrouwen in 3DMax voor de ESL ProLeague, vanavond zullen ze er alles aan doen om te winnen.

Ugh, maps zijn overpass, cobblestone en als het moet (neem aan van wel) nuke.
Dit kan elke kant op gaan 8)7

http://www.twitch.tv/esltv_cs

Ziet er niet goed uit :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Minaaj op 10-12-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayDz
damn rip skins :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Jammer jongens, ik was zelf vergeten te betten maar had sowieso voor myXMG gegaan, vind persoonlijk veel beter presteren dan 3DMAX. Weet niet of van te voren al bekend was maar de mappen waren ook in het voordeel van myXMG dus dat het uiteindelijk 64-36% is geworden met op voorhand een 50-50 (hooguit 5% meer of minder) match had ik het wel geweten ;).

Trouwens mocht dit voor jullie gezien een grote bet zijn, dan adviseer ik toch te wachten op betere matches, myXMG en 3DMAX hebben beide problemen met het winnen van matches ongeacht niveau van de tegenstander. Als in dit soort matches zijn te risicovol om hoog op te betten als je dat normaal gesproken niet doet, dit zijn echt de perfecte matches om laag-mid op underdog te gaan (zelfs in een bo3).

Vanavond gooi ik wat goedkope (<.10c) skins op Vexx en die andere matches doe ik niks mee, acht de kans klein dat underdog wint en favoriet betten levert geen kont op.

[ Voor 27% gewijzigd door Xant0r op 10-12-2014 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayDz
Morgen komt penta vs epsilon, ik denk dat ik low/mid op epsilon ga
verwacht 50/50 odds op csgolounge :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
jeroendj2 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:45:
Morgen komt penta vs epsilon, ik denk dat ik low/mid op epsilon ga
verwacht 50/50 odds op csgolounge :p
Fxy0 is ook weer terug bij Epsilon (iets wat ie schijnbaar zelf niet wist op moment supreme :+ )
https://twitter.com/fxy0CS/status/542449423117058050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Maps waren inderdaad nog niet bekend voor de match, 3dmax had iig overpass moeten pakken maar daar faalden ze al in.

Achja, dat is gokken op zijn best he. :'( op naar de volgende wins dan maar weer, (had geluk met esea en ook 99dmg cup met ClutchIT)

• JayDz
ben benieuwd naar de odds, maar csgolounge heeft hem nog niet ge-add

• Xant0r
jeroendj2 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 07:50:
ben benieuwd naar de odds, maar csgolounge heeft hem nog niet ge-add
Meen dat ie gisteravond laat al was geadd, op moment van spreken is het EPS 66-34 Penta. Ik kijk later op de dag wel hoe de odds zijn geworden, als epsilon de 70 gaat aantikken ga ik denk toch de gok wagen op Penta :).

Lol @ LDLC vs 3DMAX, 96-4% volgens mij hoogste wat ik ooit heb gezien op Lounge :\ inzet x 0.04 haha. Zelfs met 240$ bet krijg je niet eens 10$ terug.

[ Voor 15% gewijzigd door Xant0r op 11-12-2014 09:45 ]

Verwijderd

Wat is dan de payout voor 3dmax wel niet :)

Ik zal een mini bet op 3dmax doen. Waarom? Omdat het kan.

• darkkingll
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:09:
Wat is dan de payout voor 3dmax wel niet :)

Ik zal een mini bet op 3dmax doen. Waarom? Omdat het kan.
Daar zat ik ook over te twijfelen, voor een 1 dollar bet krijg je ruim 21 dollar terug als ze winnen. :D

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 11:23
Van die 1 euro kan je beter een euroknaller halen bij de Mac, dan heb je er nog wat aan. De odds konden beter 100% - 0% zijn :P

http://steamcommunity.com/id/nijn

Verwijderd

Maar misschien kunnen wij dadelijk wel 21 euroknallers halen 8)7

• JayDz
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:08:
Maar misschien kunnen wij dadelijk wel 21 euroknallers halen 8)7
96% kans op 0 euroknallers :)
Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.