Welk team had 15?rolandos582 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:02:
[...]
100hp + 100 armor vs 12hp en 12hp. Neemt ie zon idiote positie in. 14-15. eco round, (ik dacht ggwp) 15-15 lawl lawl![]()
Alternate. Ze moesten tegen penta met Eco.
Ik was verbaasd dat ze de eco wonnen. Echt stond op het puntje van me stoel lol.
Krystal gaat nu ook los.
Waarom is eps vs c9 gepaused?
ATN. Gaat heen en weer op het moment. 17-17, ct map gg
DDoS op EpsilonTehHermit schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:08:
[...]
Alternate. Ze moesten tegen penta met Eco.
Ik was verbaasd dat ze de eco wonnen. Echt stond op het puntje van me stoel lol.
Krystal gaat nu ook los.
Waarom is eps vs c9 gepaused?
Okay PENTA heeft gewonnen. Nip gaat denk ik ook winnen als Eps ddos gaat worden
Woot EPS zit te winnen. Misschien toch een kleine bet doen...?
Woot EPS zit te winnen. Misschien toch een kleine bet doen...?
[ Voor 28% gewijzigd door TehHermit op 11-11-2014 20:21 ]
Wat een helden die duitsers. RAUS RAUS RAUSSSS
14-15, 15-15 en toen bleef het doorgaan. Winst - verloor - winst - verloor. Uiteindelijk 21-19
GG mijn penta
14-15, 15-15 en toen bleef het doorgaan. Winst - verloor - winst - verloor. Uiteindelijk 21-19
GG mijn penta
Was wel erg spannend zeg.rolandos582 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:18:
Wat een helden die duitsers. RAUS RAUS RAUSSSS
GG mijn penta
Mooi upset by Epsilon. Had ik maar stattraks op hun gezet.
Dat was een mooie potje, vond het jammer dat het niet overpass werd maar ik moet ook naar bed
Had misschien toch moeten betten. Maar met zo'n nieuw team weet je het maar nooit. Zo'n nieuwe spelers die voor het eerst eigenlijk meedoet helpt ook niet.TehHermit schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:05:
Dat was een mooie potje, vond het jammer dat het niet overpass werd maar ik moet ook naar bed
Adaptation vs. xile voor de overnight skins. Denk dat ik voor Adapt ga, maar xile heeft 2 bekende lui.
Dus wie hoe wat waar wanneer en welke score
?
Heb 2x een blue lamite 1 met Easy Peasy Lemon Squeesy sticker.
Dus ik heb wat te betten dat ook nog een beetje waarde heeft
Heb 2x een blue lamite 1 met Easy Peasy Lemon Squeesy sticker.
Dus ik heb wat te betten dat ook nog een beetje waarde heeft
Planetkey vs C9, C9 wint ofc easy peasy lemon squeesy
Vexstar vs Rasta BO1 onbekende UK teams, beetje penta vs ATN, skip.
Epsilon vs C9. Moeilijk.BO3: Epsilon als odds op 40% blijven.
Vexstar vs Rasta BO1 onbekende UK teams, beetje penta vs ATN, skip.
Epsilon vs C9. Moeilijk.BO3: Epsilon als odds op 40% blijven.
Epsilon - C9; ik denk toch dat C9 deze gaat pakken. Kan het niet echt onderbouwen, maar toch.
Valt jullie trouwens ook op wat een arrogant pisventje die JW is geworden de laatste tijd? Skills daargelaten, want hij is ook echt wel goed. Zijn hele houding irriteert me mateloos.
Valt jullie trouwens ook op wat een arrogant pisventje die JW is geworden de laatste tijd? Skills daargelaten, want hij is ook echt wel goed. Zijn hele houding irriteert me mateloos.
Fuck zeg! Door die update is mijn inventory iets van 40% minder waard geworden, iedereen dropped zijn skins ineens in de market
[ Voor 72% gewijzigd door Berktoppie op 12-11-2014 11:36 ]
www.webshopmasters.nl
Snel op lounge betten!
Hun pakken meestal item waarde van een maand/week geleden
Denk dat de markt zich wel weer herstelt... Nu wil iedereen ff converten naar geld om die passes te kopen. Heb zelf ook nog snel ff 1 breakout case verkocht tegen dumpprijs. Als straks iedereen de operation heeft dan zal het wel weer wat herstellen denk ik...
Ja ik ga nu niet in paniek alles verkopen, al was ik van plan om in december mijn gehele inventory op de market te zetten voor een hogere prijs dan de gemiddelde waarde omdat dan een groot event is plus holiday maanden. ik verwacht een stijging in de prijzen, komt deze klap gelukkig net op tijd om de markt zichzelf te laten herstellen.tummeke393 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:40:
Denk dat de markt zich wel weer herstelt... Nu wil iedereen ff converten naar geld om die passes te kopen. Heb zelf ook nog snel ff 1 breakout case verkocht tegen dumpprijs. Als straks iedereen de operation heeft dan zal het wel weer wat herstellen denk ik...
December alles verkopen, in January voor minder terug kopen + AWP er bij als ik genoeg winst maak
www.webshopmasters.nl
Lounge update 'whenever'. Het kan zijn dat de prijzen nu geupdate worden, en over 5 minuten ook. Maar het kan ook zijn dat ze over 2 maanden pas een nieuwe update doen. Aangezien er nieuwe skins te krijgen zijn, zullen ze de updates nu regelmatig doen (omdat de prijzen van nieuwe items bijzonder veel veranderen in korte tijd). Ik zou dus ff uitkijken met Lounge nuTehHermit schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:46:
Snel op lounge betten!
Maar 1 bet voor vandaag:

www.webshopmasters.nl
Helaas krijg je ook items terug die minder waard zijn.TehHermit schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:46:
Snel op lounge betten!

Oei, wordt dit een upset door planetkey? Nu 10-6 op Dust2. Ik had er een kleine underdog bet aan gewaagd met deze bizarre odds
Mag dit topic ook gebruikt worden voor ruil aanbiedingen?
Uh, nee dus....
Uh, nee dus....
[ Voor 51% gewijzigd door BM op 13-11-2014 07:49 ]
www.webshopmasters.nl
Dit had ik niet verwacht van Vextar-Rasta en volgens mij niemand als je de Odds bekijkt.
Als je de odds bekijkt, zou ik eerder zeggen dat ongeveer 35% van de mensen dat wel had verwacht. . .darkkingll schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:06:
Dit had ik niet verwacht van Vextar-Rasta en volgens mij niemand als je de Odds bekijkt.
Als je niks zinnigs te posten hebt, doe het dan ook gewoon niet
[ Voor 78% gewijzigd door BM op 13-11-2014 07:52 ]
Dat was precies mijn reactie ook
Ik vind 35% nog wel meevallen als je sommige upsets ziet. Heb er toch al wel een paar met 20% of minder gewonnen. 65/35 lijkt me vrij standaard als er enigszins een sterker team bij is.
*weg*
Vond het jammer dat pepsi verloor tegen C9. Vooral toen ze het zo goed deden in het begin van Inferno
Vond het jammer dat pepsi verloor tegen C9. Vooral toen ze het zo goed deden in het begin van Inferno
[ Voor 60% gewijzigd door BM op 13-11-2014 07:50 ]
Heren, ik heb net her en der wat lopen snoeien in posts. Probeer de posts een beetje op niveau te houden ajb
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Iemand een korte recap van Mythic vs. Exile? (Ik had zomaar een bet ingezet
).
Heeft Exile dik gewonnen omdat ze de betere waren? Of was het weer DDOS ellende?
Heeft Exile dik gewonnen omdat ze de betere waren? Of was het weer DDOS ellende?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Yes, ik had ook gehoop op een stunt,TehHermit schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:13:
[mbr]*weg*[/]
Vanavond mijn favoriete match:
Mouse vs Titan xD
Denk dat ik heel groot op mouse ga inzetten.
Omdat ik ChrisJ fan boy ben, verder geen goede rede hoor
www.webshopmasters.nl
Crap, 85% van m'n inventory kwijt op Mythic vs Xile.

Ik had goed gegokt en klein gebet op Xile... Had al zo'n gevoel na veel gelezen te hebben. Het leek zo makkelijk met 1 BO3 voorsprong, maar als het niet wil dan wil het niet! Ook niet als je 1 BO3 voorsprong hebt...
Vanavond misschien maar klein op Mouse gaan.. VP/LC durf ik niet zo aan in een BO1... Mouse zie ik nog wel winnen in een BO1.
Vanavond misschien maar klein op Mouse gaan.. VP/LC durf ik niet zo aan in een BO1... Mouse zie ik nog wel winnen in een BO1.
Heb alleen de laatste map gezien. Nuke. In het begin stond Mythic sterk voor, 7-0 ofzo. maar na de wissel toen Mythic de rol van terrorist kreeg ging het steeds minder. Uiteindelijk heeft Exile met 1 punt verschil gewonnen.Da_maniaC schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:54:
Iemand een korte recap van Mythic vs. Exile? (Ik had zomaar een bet ingezet).
Voor de volgende bet heb ik meer onderzoek gedaan en dus op Mouz gebet. alles wat ik kon vinden van Mouz vs Titan is gewonnen door Mouz, op 1 na.
[ Voor 12% gewijzigd door darkkingll op 13-11-2014 09:21 ]
Het blijft onlinesports met ChrisJ
Zeker een bet op de underdog waard dus in een BO1!
Thanks! Kan helaas niet op Mouz betten, ik heb heel mijn bet inventory op Virtus Pro staan.darkkingll schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:19:
[...]
Heb alleen de laatste map gezien. Nuke. In het begin stond Mythic sterk voor, 7-0 ofzo. maar na de wissel toen Mythic de rol van terrorist kreeg ging het steeds minder. Uiteindelijk heeft Exile met 1 punt verschil gewonnen.
Voor de volgende bet heb ik meer onderzoek gedaan en dus op Mouz gebet. alles wat ik kon vinden van Mouz vs Titan is gewonnen door Mouz, op 1 na.

(Ben pas begonnen, dus heb nog niet zo heel veel
Overigens wel interessant om te zien dat de odds zo gunstig zijn om op Mouz te betten wanneer ze toch de favoriet zouden zijn!
[ Voor 9% gewijzigd door Da_maniaC op 13-11-2014 09:55 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Haha, ik zeg niet dat ze favoriet zijnDa_maniaC schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:55:
[...]
Thanks! Kan helaas niet op Mouz betten, ik heb heel mijn bet inventory op Virtus Pro staan.![]()
(Ben pas begonnen, dus heb nog niet zo heel veel.
Overigens wel interessant om te zien dat de odds zo gunstig zijn om op Mouz te betten wanneer ze toch de favoriet zouden zijn!
foei foei foei.
Prijzen stijgen prijzen dalen t maakt niks uit meer haha.
m'n nieuwe Glock-18 Grinder is wel 1,45 stabiel
maar die vind ik te mooi....
maar ja genoeg over de markt, http://puu.sh/cOX7u/c0f9daae97.png
Klein betje met een beetje winst en die pp-bizon carbon.... tja.. lekker die bugs :D!
Prijzen stijgen prijzen dalen t maakt niks uit meer haha.
m'n nieuwe Glock-18 Grinder is wel 1,45 stabiel
maar die vind ik te mooi....
maar ja genoeg over de markt, http://puu.sh/cOX7u/c0f9daae97.png
Klein betje met een beetje winst en die pp-bizon carbon.... tja.. lekker die bugs :D!

Laatste 2 BO1 matches tussen deze 2
http://csgolounge.com/match?m=1422 http://csgolounge.com/match?m=1419
Beide naar Mouse gegaan dus zeker geen onrealistische underdog bet.
Titan is een beetje in het voordeel, ondanks dat kenny de laatste tijd zn schots minder goed land als voorheen. Maar de odds op lounge kloppen niet, zou eerder een 55-45 of 60-40 moeten zijn in het voordeel van Titan. Titan is beetje gehyped, en mouse wordt beetje onderschat.
www.webshopmasters.nl
Dat idee heb ik ook, vandaar 10 cent op Mouz. vrijwel alle matches die ik op google heb kunnen vinden hadden Mouz/Mousesports als winnaar.Berktoppie schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:22:
[afbeelding]
Laatste 2 BO1 matches tussen deze 2
http://csgolounge.com/match?m=1422 http://csgolounge.com/match?m=1419
Beide naar Mouse gegaan dus zeker geen onrealistische underdog bet.
Titan is een beetje in het voordeel, ondanks dat kenny de laatste tijd zn schots minder goed land als voorheen. Maar de odds op lounge kloppen niet, zou eerder een 55-45 of 60-40 moeten zijn in het voordeel van Titan. Titan is beetje gehyped, en mouse wordt beetje onderschat.
Als deze match net zo word ben ik blij
Oei, LC hype! Die had ik nujuist even niet gebet vanavond, door al dat geDDOS laatste tijd.. En deze match ook alweer 3x in de eerste helft (tegen VP dan wel). Wat een gedoe laatste tijd zeg
Hmm wedstrijd tussen titan en mouse heeft geen last van ddos. wel van een kut map
ccblstone
Lijkt wel een pub
Lijkt wel een pub
[ Voor 70% gewijzigd door Berktoppie op 13-11-2014 20:05 ]
www.webshopmasters.nl
Yep...VP helemaal van slag door het DDOS gedoe.. Ik ben daar wel klaar mee eigenlijk..
Waarom grijpt er niet gewoon een admin in op dat moment. Match cancelled. Rematch offline en klaar met dat geneuzel.
Waarom grijpt er niet gewoon een admin in op dat moment. Match cancelled. Rematch offline en klaar met dat geneuzel.
....gvd bet veloren dacht je een keer een safe bet te doen ook nog.
Kom op muisjes gogogo win deze game
Nu wel weer ddos
altijd op het einde wanneer het spannend wordt. ik haat cliffhangers
www.webshopmasters.nl
Ofwel EZY skins EZY lifeBerktoppie schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:17:
Nu wel weer ddosaltijd op het einde wanneer het spannend wordt. ik haat cliffhangers
EDIT:
[ Voor 17% gewijzigd door TheAnthonyNL op 13-11-2014 20:24 ]
True thatTheAnthonyNL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:19:
[...]
Ofwel EZY skins EZY life.
EDIT:yay EZY 0.85 value muahhahahahahaahah beat it
*looking at rolandos with his insane bets*

www.webshopmasters.nl
Izi skins izi life yy.TheAnthonyNL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:19:
[...]
Ofwel EZY skins EZY life.
EDIT:yay EZY 0.85 value muahhahahahahaahah beat it
*looking at rolandos with his insane bets*
Titan en VP die gewoon verliezen. Wie had dat gedacht, ben helemaal vergeten te betten door drukte. Ik kijk wel beetje uit met betten atm, al die online matches worden toch alleen geddosed en opeens verliest mijn partij dan... of word het veel te close

...dis.rolandos582 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:51:
[...]
Izi skins izi life yy.
Titan en VP die gewoon verliezen. Wie had dat gedacht, ben helemaal vergeten te betten door drukte. Ik kijk wel beetje uit met betten atm, al die online matches worden toch alleen geddosed en opeens verliest mijn partij dan... of word het veel te close
maar get over it
Dus LC vs Mouz en Mouz vs Penta wie wint?
Inb4 DDoS op mouz beide games.
Man ik ben klaar met VP.
Al mijn grote losses komen door hun.
Deze match ook weer 30$ verloren.
Ik ga nooit meer betten op hun.
#Salty
wel leuk dat Mouz dan weer wint maarja.
#Salty
@ Plainside: LC vs Mouz. Ik vind LC wel erg sterk momenteel (buiten het DDOS geneuzel).
so tempting:
http://puu.sh/cQaAP/167f53caea.png
http://puu.sh/cQaAP/167f53caea.png
Ik ga mijn win nings van de vorige mouz match oip LC inzetten, Als LC de laatste tijd echt zo goed heeft gespeeld...
Nuke blijft natuurlijk wel CT sided, dus zelfs een 2-13 half kan nog omgezet worden in een een 16-13 winst als je CT side goed op orde hebt en je natuurlijk de pistol weet te winnen. Ik had een pp-bizon carbon ingezet die ik als mission drop had gekregen (was op dat moment nog 3.22$ waard op Lounge en op market al afgezakt naar 0,55 euro) dus ik kreeg best een leuke winst terug (meen iets van 13$) inclusief een LGB katowice sticker, die raakt zijn waarde dus in principe niet zo snel kwijt zoals andere items. Kortom dat was wel een leuke bet voor een gratis (overvaluede) item en een bo3 voorsprong zegt ook niks (zie IBP vs C9).darkkingll schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:19:
[...]
Heb alleen de laatste map gezien. Nuke. In het begin stond Mythic sterk voor, 7-0 ofzo. maar na de wissel toen Mythic de rol van terrorist kreeg ging het steeds minder. Uiteindelijk heeft Exile met 1 punt verschil gewonnen.
Als VP speelt en zware favoriet is in een bo1 (en er principe niks op spel staat) dan bet ik over het algemeen op de underdog. Geschiedenis van VP laat wel zien waarom, ik zeg niet dat ze throwen maar het lijkt er continue op dat ze werkelijk waar niet echt heel veel moeite doen om te winnen. Goed voorbeeld was tijd terug een match tegen ESC voor volgens mij Poolse ESL op Mirage. VP liep echt hele match te slacken, peeken als een debiel (iets wat ze bijvoorbeeld tegen een top5 team niet snel zullen doen) en alles behalve serieus nemen. Laat Mirage nou op dat moment net de beste map van ESC wezen en uiteindelijk werd het volgens mij nog 15-10 voor ESC en werd Paszas stream helemaal volgespammed met virtus throw en alle kiddy spam, vervolgens maken ze nog even 15-15 en kon je zien dat ze die laatste 5 rondjes opeens een hele andere stijl op nahielden (safer spelen, minder peeken etc). Dus ja vertrouwen in VP heb ik meestal nietTehHermit schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:18:
Man ik ben klaar met VP.
#Salty
Voor vanavond ga ik denk voor LC (vs mouz) als het 30-70%~ blijft, zal niet al te hoge bet doen maar op underdogs is dat ook niet echt nodig voor een redelijke return.
Denk niet dat LC deze keer het gaat winnen.
Ze konden het alleen 14-16 maken vanwege DDOS en omdat OLOFM als stand-in speelde.
Ze konden het alleen 14-16 maken vanwege DDOS en omdat OLOFM als stand-in speelde.
Ik skip LC - Mouz even.. Odds zijn wel redelijk accuraat denk ik. Te lage return op Mouz, en LC heeft teveel bets om een goede return voor underdog bet te hebben. Ik denk ook dat Mouz gaat winnen.
Wacht deze even af en bet dan evt Mouz voor de 2e match!
Edit: Medium bet op Mouz en VP!
Wacht deze even af en bet dan evt Mouz voor de 2e match!
Edit: Medium bet op Mouz en VP!
[ Voor 6% gewijzigd door tummeke393 op 14-11-2014 19:55 ]
Ja hoor.... en deze keer wint VP van LC in hetzelfde toernooi. PRFFFFTTT
Blij dat ik niet had gewed!
Wel op Mouz ge-bet gisteren. Ze gingen als een speer! Chrisj
Blij dat ik niet had gewed!
Wel op Mouz ge-bet gisteren. Ze gingen als een speer! Chrisj
Geen return van Mouz vs Penta
En dat terwijl ik toch een 0.20 return zou moeten hebben, niet eens zo laag dat t niet kan... Beetje jammer dit.
Niet zo raar trouwens hoor dat VP wint, in een BO3 heb je wat mij betreft een stuk minder kans op een upset...
Niet zo raar trouwens hoor dat VP wint, in een BO3 heb je wat mij betreft een stuk minder kans op een upset...
Bij een zeer hoog aantal bets, dan krijgt meestal iedereen met een return lager dan 0.3 geen uitkering behalve zijn eigen inleg (staat ook ergens op de website geloof ik....).
Ik had mijn hele betting inv. ingezet, maar na de loss van VP eergisteren bestond deze uit een hoopje crap dus ook mijn return was net te laag.
(ben pas een weekje bezig met betting dus...)
Ik had mijn hele betting inv. ingezet, maar na de loss van VP eergisteren bestond deze uit een hoopje crap dus ook mijn return was net te laag.

ik heb me gister ingeschreven op csgolounge om te betten en te traden, kreeg ik direct toen ik bette op een game een 7 day time out van traden terwijl ik eigenlijk niet op een andere pc inlog dan op deze met mijn steam account.
is dit te reversen?
is dit te reversen?
Voor het eerst in browser ingelogd? Zoja dan moet je ook 7 dagen wachten.ak0nnmgn schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:59:
ik heb me gister ingeschreven op csgolounge om te betten en te traden, kreeg ik direct toen ik bette op een game een 7 day time out van traden terwijl ik eigenlijk niet op een andere pc inlog dan op deze met mijn steam account.
is dit te reversen?
Ja,ak0nnmgn schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:59:
is dit te reversen?
Bet op de website en voor de trade offer ga je naar je steam client en accepteer je hem daar.
Werkte bij mij net ook nog
In de browser krijg je wel dat gezeik met 7 dagen wachten ja.
[ Voor 6% gewijzigd door Camo op 16-11-2014 13:40 ]
Heerlijk! De Virtus Plow was goed op gang
Jammer dat Mouz C9 niet aankon maar ach, je kunt niet elke bet winnen
en na die 7 dagen is mijn browser wel authorized?TheAnthonyNL schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:25:
[...]
Voor het eerst in browser ingelogd? Zoja dan moet je ook 7 dagen wachten.
Inderdaad jammer dat Mouz heeft verloren van C9.
Ik had echter ook dik ingezet op VP, dus daar heb ik wel redelijk wat winst uit gekregen.
Predictions volgens een thread op Reddit over 3DMax vs. Plat. trouwens.
Platinum heeft zich eigenlijk nog niet genoeg bewezen om vast op in te kunnen zetten MAAR daarentegen hebben ze NiP een keer gesmoked op één van hen favoriete maps (cobblestone).
Er valt dus neit al te veel over te zeggen, maar als je inventory het toelaat, zou je een hele kleine bet kunnen doen op platinum (wel een risico, maar ook leuke pay-out mochten ze winnen).
Buiten dat is het sparen voor de aankomende Dreamhack wedstrijden!
Ik had echter ook dik ingezet op VP, dus daar heb ik wel redelijk wat winst uit gekregen.
Predictions volgens een thread op Reddit over 3DMax vs. Plat. trouwens.
Platinum heeft zich eigenlijk nog niet genoeg bewezen om vast op in te kunnen zetten MAAR daarentegen hebben ze NiP een keer gesmoked op één van hen favoriete maps (cobblestone).
Er valt dus neit al te veel over te zeggen, maar als je inventory het toelaat, zou je een hele kleine bet kunnen doen op platinum (wel een risico, maar ook leuke pay-out mochten ze winnen).
Buiten dat is het sparen voor de aankomende Dreamhack wedstrijden!
Gisteren twee bets gewonnen, Cloud9 en VP.
Nu heb ik er dus een hele reeks blauwe skins erbij.
Wat doen jullie hiermee?
Ingame inwisselen, 10 blauwe vs 1 van betere kwaliteit of bewaren en daarmee verder "betten"?
Nu heb ik er dus een hele reeks blauwe skins erbij.
Wat doen jullie hiermee?
Ingame inwisselen, 10 blauwe vs 1 van betere kwaliteit of bewaren en daarmee verder "betten"?
Ik bet dat soort skins meestal op de underdog... Dat zou je vanavond bijvoorbeeld met Mouz kunnen doen.
Maar ik denk dat ik zelf groot op VP ga gezien hun laatste wedstrijden... Ik heb nog een mooie overvalued Glock Brass voor deze match
Maar ik denk dat ik zelf groot op VP ga gezien hun laatste wedstrijden... Ik heb nog een mooie overvalued Glock Brass voor deze match
[ Voor 15% gewijzigd door tummeke393 op 17-11-2014 16:29 ]
Waarom bet ik weer op VP 
Ik heb echt meer discipline nodig lol

Ik heb echt meer discipline nodig lol

Ja, ik stop ook met betten op VP tenzij de odds overduidelijk in hun voordeel zijn.
Zeer mooie winst gepakt toen ze tegen NiP speelde, maar het is echt te wisselvallig bij dat team.
Zeer mooie winst gepakt toen ze tegen NiP speelde, maar het is echt te wisselvallig bij dat team.
http://puu.sh/cVyqh/590f5b72da.png Lol dat had ik dus ff niet verwacht lang leve virtus throw :D!
P.S. sorry voor de mensen die op VP hebben gebet.
P.S. sorry voor de mensen die op VP hebben gebet.
Net bijna all in gegaan op Fnatic. Hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt, maar aangezien men overal adviseert om mid/high op Fnatic te betten moet het wel goedkomen.
Verwijderd
Even afwachten wat er vanavond voor uitkomst is. Anders ga ik ook flink betten op Fnatic. Al zal de pay-out wel laag liggen.
Inventory vorige week: http://puu.sh/cKNd2/f24de3dbe7.png
Huidige inventory: http://puu.sh/cVBfI/6a59771872.png
Huidige inventory: http://puu.sh/cVBfI/6a59771872.png
Hmmm VP......... ik ga maar eens even een bet pauze hebben. Ook omdat value van items hard aan het dalen is.
Jep prijzen dalen nou eenmal wanneer er een nieuwe operation uit komt ff wachten tot dat dit voorbij is en boom ze stijgen weer als gekken.rolandos582 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:57:
Hmmm VP......... ik ga maar eens even een bet pauze hebben. Ook omdat value van items hard aan het dalen is.
Dus mis je nog die ene vette skin? koop hem nu want de prijzen gaan weer stijgen!
Gewoon investeren! Nu veel skins inkopen en ze straks weer verkopen!Plainside schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:58:
[...]
Jep prijzen dalen nou eenmal wanneer er een nieuwe operation uit komt ff wachten tot dat dit voorbij is en boom ze stijgen weer als gekken.
Dus mis je nog die ene vette skin? koop hem nu want de prijzen gaan weer stijgen!
Alleen ik weet niet of dit een al te goed idee is...
in principe wel maar dat kan je nooit zeker wetenmarkdm schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:02:
[...]
Gewoon investeren! Nu veel skins inkopen en ze straks weer verkopen!![]()
Alleen ik weet niet of dit een al te goed idee is...
Hier ook aardig nat gegaan op VP.. Had veel vertrouwen in ze gezien laatste potjes, maar helaas. Virtus Throw blijkt weer waar idd
Dan maar all in op Fnatic, anders ben ik er wel weer even klaar mee...
Bereid jezelf dan maar alvast voor op een lege inventory. Als je uit "woede" all-in gaat dan ga je op korte termijn van een koude kermis thuis komentummeke393 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:07:
Hier ook aardig nat gegaan op VP.. Had veel vertrouwen in ze gezien laatste potjes, maar helaas. Virtus Throw blijkt weer waar iddDan maar all in op Fnatic, anders ben ik er wel weer even klaar mee...
Heb je een bet verloren? Jammer dan, maar ga geen stomme dingen doen. Als je je all-in wint, dan denk je namelijk: he, dat is makkelijk, nog maar een keertje doen.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Mwah, is niet uit woede hoor, maar wil dat verlies wel graag zo compenseren anders duurt de recovery me te lang.EricNL schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:25:
[...]
Bereid jezelf dan maar alvast voor op een lege inventory. Als je uit "woede" all-in gaat dan ga je op korte termijn van een koude kermis thuis komen.
Heb je een bet verloren? Jammer dan, maar ga geen stomme dingen doen. Als je je all-in wint, dan denk je namelijk: he, dat is makkelijk, nog maar een keertje doen.
Die streak kan je heel makkelijk behouden om vanaf nu niet meer OP VP te betten. Zoek anders even op Reddit naar het topic over VP vs Mouz. Ze hebben het daar ook over een "golden rule". Oftewel: Never bet on VP.Kimi-Alonso schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:30:
Grappig, ik heb één keer op VP gebet en ook gelijk gewonnen. Hoop dat ik deze 'streak' blijf houden
- Als VP goed speelt en je bet op ze: verliezen ze
- Als VP slecht speelt en je bet tegen ze: winnen ze
- Als jij omgekeerde psychologie wilt gebruiken: doen zij hetzelfde
Bets bij VP winnen is hetzelfde als de loterij
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Bet winnen is de loterij je kan het nooit zeker weten
En als je dan toch een keer wint met een bet OP VP, dan zul je net zien dat je behoudend had ingezet vanwege de Never Bet On VP regel
Ik heb wat goedkope meuk ingezet op Plat.
Hmmz, Mouz. vs. Fnatic staat nu opeens canceled op csgolounge. Iemand hier enig idee waarom?
Thread op reddit geeft ook geen verklaring.
Dunno, ik zal het gaan uitzoeken.Da_maniaC schreef op woensdag 19 november 2014 @ 00:12:
Hmmz, Mouz. vs. Fnatic staat nu opeens canceled op csgolounge. Iemand hier enig idee waarom?
Net even een 4 cent skin op Ases gebet, niemand lijkt ze te kennen dus we zullen zien.
Found it:
Jesper Wecksell @jwCSGO
We decided to not play the bo5 in Legends due to preparing for @DreamHack. Next time you see us will be there! All about priorities, sorry!
Fnatic vind het voorbereiden voor DreamHack dus belangrijker.
[ Voor 24% gewijzigd door darkkingll op 19-11-2014 07:56 ]
Ik dacht dat Legendes wel een belangrijk toernooi was, is DreamHack dan zo veel groter?darkkingll schreef op woensdag 19 november 2014 @ 07:54:
[...]
Dunno, ik zal het gaan uitzoeken.
Net even een 4 cent skin op Ases gebet, niemand lijkt ze te kennen dus we zullen zien.
Found it:
Jesper Wecksell @jwCSGO
We decided to not play the bo5 in Legends due to preparing for @DreamHack. Next time you see us will be there! All about priorities, sorry!
Fnatic vind het voorbereiden voor DreamHack dus belangrijker.
Weet haast wel zeker dat Dream Hack groter is.markdm schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:21:
[...]
Ik dacht dat Legendes wel een belangrijk toernooi was, is DreamHack dan zo veel groter?
Yup, Als je kijkt naar het prijzengeld: in totaal 5000usd bij Legends, 250.000USD (geloof ik) bij Dreamhack is een aanzienlijk verschil.
[ Voor 12% gewijzigd door darkkingll op 19-11-2014 08:43 ]
daar staat rule 12....Kimi-Alonso schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:16:
Die match van IBP vs Elevate (Legends) is dan ook canceled?
Flinke DDos daar begreep ik... Jammer, ik had er een mooie bet op. Bagger Ddos elke keer weer...
Gisteren een paar kistjes opengemaakt maar deze skins zijn nog niet terug te vinden bij csgolounge..duurt dit even voordat ze daar verschijnen?
maak een trade aan laad met public api en ze zouden er meoten staanv1nc schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:08:
Gisteren een paar kistjes opengemaakt maar deze skins zijn nog niet terug te vinden bij csgolounge..duurt dit even voordat ze daar verschijnen?
Dit topic is gesloten.