Pff waar zijn de lueke bets met 60-40 odds?
We haden er zoveel vorige week nu geen een
Staat zo´n knopje, change teams. Maar dat laat ik aan jou.TehHermit schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:17:
[afbeelding]
Ik voel me echt ongemakkelijk met penta vs LC lol vooral omdat rolandos op Penta gebetted heeft
AK redline ofzo?hmr schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:27:
Wat is de beste skin, qua waarde, om te kopen voor 10 euro?
Waarom zou je die willen? Izi money izi skins is veel beter. Moet je maar genoeg betten.Plainside schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:29:
Pff waar zijn de lueke bets met 60-40 odds?
Argh ik ga maar voor Penta. Dit wordt denk ik wel 2-1 thou. Inferno is LCs beste map maar als laatste map train of season/cache wordt dan wint penta dit makkelijk.rolandos582 schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:42:
[...]
Staat zo´n knopje, change teams. Maar dat laat ik aan jou.
[...]
AK redline ofzo?
[...]
Waarom zou je die willen? Izi money izi skins is veel beter. Moet je maar genoeg betten.
Blijf vooral jouw bets posten, dan kunnen wij met zn allen hier ook winnenrolandos582 schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:54:
En daarom ziet mijn bet history er ook zo uit :
[afbeelding]
Nu maar beetje kijken naar wat upgrades, vind stat cyrex wel leuk. Of wellicht toch eerst mijn droom AWP dragonlore
Vanavond izi bet op Penta, dat winnen ze met gemak. Krystal + fel1x izi.
Morgen Frankrijk vs Rusland. Lijkt me ook een izi win voor france maar eerst ff lineup afwachten.
www.webshopmasters.nl
heb 10$ op LC, kan het niet laten...Berktoppie schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:53:
Met zn alle bette op penta!!!
nee grapje, ik zet klein in op LC. In principe staat het al 1-1 dus is het een leuk gokje.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 54% gewijzigd door rolandos582 op 10-11-2014 17:12 ]
denk je dat LC verliest op inferno?rolandos582 schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:37:
[...]
Dan moet het dus 2-0 worden op inferno.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Op 2e account ff 20 op LC gezet. Met deze adds is dat nog wel leuk.
[ Voor 26% gewijzigd door tummeke393 op 10-11-2014 19:16 ]
Welcome to internet matches. 420% aids, altijd alleen maar DDOS.... Staat 10-9 voor LC puur omdat hun top fragger 3x geddosed word.
[ Voor 11% gewijzigd door tummeke393 op 10-11-2014 22:30 ]
[ Voor 52% gewijzigd door hmr op 10-11-2014 22:33 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
tummeke393 schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:26:
Dit gaat echt heeeelemaal nergens meer over... LC net 3 vs 5 na een ddos en nog winnen ze. Als dit toch op verlies uitdraait (of niet fatsoenlijk gerestart wordt) neem ik online matches echt niet meer serieus.... Iedereen die kijkt weet dat LC dit zou winnen in een fair match.
Kan het zijn dat de wedstrijd gestopt wordt en morgen hervat ofzo? En het lijkt me ook niet eerlijk dat een team kan verliezen doordat ze geddosed worden, zijn daar geen regels tegen dat die rondes dan niet gelden? Dit is echt gekkenwerkrolandos582 schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:51:
[...]
![]()
![]()
![]()
De top fragger van LC is nu al 4x geddosed waardoor ze onnodig rounds verloren. En nu dit drama.
[ Voor 27% gewijzigd door tummeke393 op 10-11-2014 23:03 ]
Normaal gezien worden rondes vaak direct teruggezet als iemand geddost word. In dit amateur toernooi niet. Het blijft dus gewoon 9-6. Word wss vannacht gewoon offline gespeeld.markdm schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:54:
[...]
Kan het zijn dat de wedstrijd gestopt wordt en morgen hervat ofzo? En het lijkt me ook niet eerlijk dat een team kan verliezen doordat ze geddosed worden, zijn daar geen regels tegen dat die rondes dan niet gelden? Dit is echt gekkenwerk
Is al zovaak uitgelegd, het ligt 7/10 bij de spelers zelf. Zij moeten zorgen dat ze goed beschermd zijn. Voor de rest is er weinig aan te doen. Het blijft online dus het is niet zo moeilijk....tummeke393 schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:58:
Zal wel offline verder gespeeld worden morgen... En wie weet hoe de teams dan weer spelen...
Wordt wel tijd dat er eens een effectieve maatregel tegen dit soort onzin komt. Zo moeilijk kan t niet zijn zou je toch zeggen?
Wat doen we morgen met Frankrijk - Rusland? Lijkt me bijna zó zeker dat ik m'n Cyrex wel in zou kunnen zetten. Maar zou wel hard balen als ie daarmee verloren gaat
[ Voor 24% gewijzigd door rolandos582 op 11-11-2014 00:57 ]
Beetje jammer inderdaad. LC had die partij in de broekzak zitten.TehHermit schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 01:15:
Ik vind het nog steeds eng hoe jij gelijk kreeg met Penta Rolandos.
Ik zag die tweede map en dacht, beter had ik geen change teams gedaan
Toen in eenkeer die DDOS, alsof god wilt dat jij wint hahaha
[ Voor 19% gewijzigd door Plainside op 11-11-2014 07:58 ]
plot twist. Rolandos heeft een flink botnet achter de handTehHermit schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 01:15:
Ik vind het nog steeds eng hoe jij gelijk kreeg met Penta Rolandos.
Ik zag die tweede map en dacht, beter had ik geen change teams gedaan
Toen in eenkeer die DDOS, alsof god wilt dat jij wint hahaha
aha ok, clear.pryth schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:02:
Hoeveel heb je ingezet? Penta had erg hoge odds (78:22). CSGOLounge keert namelijk alleen maar boven de €0.05 aan skins uit. Als je 5cent inzet tegen deze odds, win je misschien 0.01 value terug; wat dus niet wordt uitgekeerd.
hmm is opzich een 65-35, 70-30 game.markdm schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:56:
En wat zijn jullie verwachtingen Cloud9 vs Epsilon? Ik ken ze allebei niet, maar de percentages zijn wel erg extreem op csgolounge.
Lache... daar ging weer 10 euro. Ze hadden in die wedstrijd makkelijk kunnen winnen zonder DDOS.rolandos582 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 00:01:
Hmmm great....
http://www.hltv.org/match...sea-main-season-17-europe
** Match stopped due to DDoS, will be continued another day (nog steeds 9-6)
Op csgolougne stond rule 12. Oftewel offline spelen. Maar hij staat nu al op winst voor Penta. Ik had het verwacht maar ik had veel meer value uit LC kunnen halen.
Map 2 is dus blijkbaar 16-8 geëindigd, LC pakte 2 rounds. Die hadden ze dus, toen ze dus offline gingen spelen hebben ze dus 0 rounds gepakt. Ik vind het moeilijk te geloven, gezien het feit dat ze 10x beter aimen als penta.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
hmr schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:46:
[...]
Lache... daar ging weer 10 euro. Ze hadden in die wedstrijd makkelijk kunnen winnen zonder DDOS.
pryth schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:04:
Buy skins -> lose all -> never bet again -> buy skins to bet just one more time -> lose all -> buy skins to bet just one more time -> lose all -> never bet again -> buy skins to bet just one more time -> lose all -> buy skins to bet just one more time -> lose all -> never bet again -> buy skins to bet just one more time -> lose all -> buy skins to bet just one more time -> lose all -> never bet again -> buy skins to bet just one more time -> lose all -> buy skins to bet just one more time -> lose all -> never bet again -> buy skins to bet just one more time -> lose all -> buy skins to bet just one more time -> lose all -> never bet again -> buy skins to bet just one more time -> lose all -> buy skins to bet just one more time -> lose all -> never bet again -> buy skins to bet just one more time -> lose all -> buy skins to bet just one more time -> lose all.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
But you ain't fancyhmr schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:02:
nah stop ermee ... nieuwe expansion komt uit.. en ik pwn ook wel zonder skins
Nu ga je twee topics door elkaar halen, mattiehmr schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:02:
nah stop ermee ... nieuwe expansion komt uit.. en ik pwn ook wel zonder skins
Huh, waar lezen jullie dat de nieuwe expansion uit komt? Ik zie nog niks op HLTV.org.Plainside schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:14:
gaat nog leuk worden nieuwe maps n shit.
ff wachten tot het in de aanbieding is en voila
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Is het slim om de kisten meteen te verkopen, omdat ze dan nog veel kosten. Of is het slimmer om ze met een key te openen omdat de skins erin nog heel zeldzaam zijn?TehHermit schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:36:
Raad je aan om het meteen te kopen, de cases die jedan krijgt zijn 2 euro of 1 euro. Kom je uiteindelijk positief uit als je je cases verkoopt.
[ Voor 5% gewijzigd door markdm op 11-11-2014 11:43 ]
deze maps zijn er nog wel maar worden niet meer gelist bij de game modes.markdm schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:43:
[...]
Is het slim om de kisten meteen te verkopen, omdat ze dan nog veel kosten. Of is het slimmer om ze met een key te openen omdat de skins erin nog heel zeldzaam zijn?
Maar ik ga de pas wel meteen kopen, het is wel jammer dat de maps maar tijdelijk zijn, bij Operation Breakout waren er maps bij die ik nog wel zou willen spelen.
-en is dit niet bedoelt voor in het normale topic?-
Word je dan niet jaloers als je naar mijn skins kijkt?
#FollowingTheHyperolandos582 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:45:
[...]
Nieuwe expansion? Ik weet van niks. Wanneer komt die dan?
Ligt eraan. De kans dat je een zeldzame skin krijgt is nihil. Tenminste voor mij wel. Ik heb meer dan 40 cases geopend maar nog nooit een knife gekregen. Hoogstens een of twee roze items die 2-5 euro waard zijn. Rest waren blauw of paars.markdm schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:43:
[...]
Is het slim om de kisten meteen te verkopen, omdat ze dan nog veel kosten. Of is het slimmer om ze met een key te openen omdat de skins erin nog heel zeldzaam zijn?
Maar ik ga de pas wel meteen kopen, het is wel jammer dat de maps maar tijdelijk zijn, bij Operation Breakout waren er maps bij die ik nog wel zou willen spelen.
-en is dit niet bedoelt voor in het normale topic?-
[ Voor 7% gewijzigd door TehHermit op 11-11-2014 11:48 ]
Weet ik, maar het is toch makkelijker als het officieel is en dan zijn er ook wat meer servers.Plainside schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:44:
[...]
deze maps zijn er nog wel maar worden niet meer gelist bij de game modes.
Als je een custom server maakt kan je ze nog steeds selecteren(dus met SteamCMD)
Wrijf het er maar lekker in dat je meer geweldige, prachtige, dure, mooie, stattackrolandos582 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:45:
[...]
alleen vanwege de swagiimovsrolandos582 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:45:
[...]
iwantz a swagiimovz
Ik heb een cheap ass asiimov m4a4 wellworn die er beter uitziet als mijn minimal wear
Tja, jij hebt de godlike bet skills bij ons zal het eeuwig duren voordat we een asimov kunnen krijgen door betsrolandos582 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:40:
[...]
Ik heb een cheap ass asiimov m4a4 wellworn die er beter uitziet als mijn minimal wear
Dan heb ik een idee: Rolandos, elke keer als je iets bet het gewoon in dit forum zeggen, dan kunnen wij met jouw bet skills meeprofiteren. Kunnen we jou ook bij 'waar kan ik meer info vinden' zetten op de eerste paginaPlainside schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:17:
[...]
Tja, jij hebt de godlike bet skills bij ons zal het eeuwig duren voordat we een asimov kunnen krijgen door bets
[ Voor 9% gewijzigd door markdm op 11-11-2014 13:21 ]
inb4DatHijIetsZegtMaarWatAndersDoetmarkdm schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:20:
[...]
Dan heb ik een idee: Rolandos, elke keer als je iets bet het gewoon in dit forum zeggen, dan kunnen wij met jouw bet skills meeprofiteren. Kunnen we jou ook bij 'waar kan ik meer info vinden' zetten op de eerste pagina
gvd virtus.throw overpass ESL Cologne. vergeet ik nooit.rolandos582 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:33:
Highest win 50. Highest lost 95. GG.
Ook ik heb het wel eens fout, maar het loopt nu lekker door. Maar als je mij blind volgt en ik heb het fout. Wie ga je dan de schuld geven?
[ Voor 8% gewijzigd door TehHermit op 11-11-2014 13:35 ]
Dan ga ik jij volop uitschelden maar dan is het gewoon mijn eigen schuldrolandos582 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:33:
Highest win 50. Highest lost 95. GG.
Ook ik heb het wel eens fout, maar het loopt nu lekker door. Maar als je mij blind volgt en ik heb het fout. Wie ga je dan de schuld geven?
Nope, hoezo jaloersrolandos582 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:45:
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
De reden dat ik advies van Rolandos of iemand anders wil is omdat hij er veel van af weet, hij weet vele malen beter dan ik welk team het beste is en daardoor de grootste kans heeft om te winnen. Het is inderdaad nog veel gokken maar het is wel handig om er iets van af te weten.pryth schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:52:
Je kan niet 'goed' zijn in betten. Het is en blijft gewoon gokken, zeker in de e-sport scene. Geluk is het woord wat je zoekt.
Uiteraard kan je slim betten. 10 bets verliezen op de underdog en 1 winnen, kan net zoveel opleveren als 10 bets winnen op de favoriet, maar het risico is veel beperkter.
Betten vergt geduld. Heb je eenmaal kapitaal? Dan is het eenvoudig uit te breiden. De kunst is echter om onderaan te beginnen en een kapitaal op te bouwen.
Dat Rolandos (of wie dan ook) dure skins wint, komt omdat hij dure skins inzet. Voor iemand met zo'n inventory is het winnen van 100€ value net zoveel als 10cent winnen voor iemand met een totale inventory waarde van een euro.
Laat je niet verleiden door de skins die iemand wint, en relativeer dit met je eigen inventory.
Wat jij zegt Ghandipryth schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:52:
Je kan niet 'goed' zijn in betten. Het is en blijft gewoon gokken, zeker in de e-sport scene. Geluk is het woord wat je zoekt.
Uiteraard kan je slim betten. 10 bets verliezen op de underdog en 1 winnen, kan net zoveel opleveren als 10 bets winnen op de favoriet, maar het risico is veel beperkter.
Betten vergt geduld. Heb je eenmaal kapitaal? Dan is het eenvoudig uit te breiden. De kunst is echter om onderaan te beginnen en een kapitaal op te bouwen.
Dat Rolandos (of wie dan ook) dure skins wint, komt omdat hij dure skins inzet. Voor iemand met zo'n inventory is het winnen van 100€ value net zoveel als 10cent winnen voor iemand met een totale inventory waarde van een euro.
Laat je niet verleiden door de skins die iemand wint, en relativeer dit met je eigen inventory.
Mezelf om zo dom te zijn om jou te volgen.rolandos582 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:33:
[ Voor 14% gewijzigd door Plainside op 11-11-2014 14:09 ]
[ Voor 9% gewijzigd door tummeke393 op 11-11-2014 14:39 ]
Shit happends maar wel erg onprofessioneel. Ik sla Frankrijk over, te weinig value zelfs bij hoge bet.tummeke393 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:36:
Ik ben echt gewoon (nog steeds) pisnijdig om die Penta vs LC match... Dit had noooooit zo uitgespeeld mogen worden. Werkelijk nergens lees ik iemand die dit een terechte uitslag vind. Erg jammer dat ESEA niet ingrijpt en dust2 gewoon opnieuw (offline!) laat spelen... Niet dat ik nou een kapitaal verloren heb omdat ik op LC bette, maar dit soort manipulatie moet gewoon echt tegengegaan worden..
Overweeg nu toch om m'n Cyrex op Frankrijk te betten... Als ik die daar verlies dan zij het zo, dan ben ik ook gewoon klaar met skins en betten.
same zelfs voor mij is dat te laag.pryth schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:51:
10€ riskeren voor een 0,5€ payout? Mij niet gezien!
[ Voor 9% gewijzigd door Plainside op 11-11-2014 15:00 ]
Rusland 5 - Frankrijk 6hmr schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:12:
Iemand die weet wat de tussenstand is bij France vs Russia?
2-0 Frankrijk,
Ik bedoelde op Epsilonrolandos582 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:44:
Penta zou moeten winnen, straks als ik vrij ben ff naar kijken.
Max bet van 240 levert me 35 euro op. Mij de moeite niet, krijg ik weer een andere awp zonder mooie stickers en wellicht lelijke look.
LC zou eigenlijk winnen bij die penta game. Maarja DDOS hetummeke393 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:26:
Best close nog! Helaas heb ik me toch laten overhalen niet op Frankrijk te betten met deze odds... En toch een kleine bet op Rusland geplaatstBizarre losstreak nu, ooit moet de underdog toch weer gaan winnen?
[ Voor 41% gewijzigd door TehHermit op 11-11-2014 18:29 ]
BO1 altijd lastig.Kser schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:28:
Hoeveel vertrouwen hebben wij in Penta?
Ja vertel mij wat!TehHermit schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:26:
[...]
LC zou eigenlijk winnen bij die penta game. Maarja DDOS he
[ Voor 17% gewijzigd door TehHermit op 11-11-2014 19:23 ]
Geniet van je 0.10 winst.darkkingll schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:17:
Gaat lekker. eerste keer dat ik een bet heb geplaatst, 5 cent op Team Alternate en ze staan nu met 2-0 voor.
BO1, altijd lastig. Spelen beide dramatisch maargoed idc.TehHermit schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:21:
Ik had ook voor alternate moeten gaan. Ze spelen zo matig.
Thanks, hele inventory van mij is op dit moment 2usd waard en je moet toch ergens beginnen..rolandos582 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:22:
[...]
Geniet van je 0.10 winst.
[...]
BO1, altijd lastig. Spelen beide dramatisch maargoed idc.
[ Voor 38% gewijzigd door TehHermit op 11-11-2014 19:28 ]
NiP speelde niet slecht, maar ook niet echt goed.darkmushy1995 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:34:
NIP-TBA vind NIP niet zo super spelen denk dat ik tegen hun bet, headshot percentage was ook niet super.
Odds op golounge zijn op dit moment zeer onrealistisch 72% NiP / 28% C9/Epsilon. Medium bet op C9/Epsilon dan maar?Minaaj schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:37:
[...]
NiP speelde niet slecht, maar ook niet echt goed.
Planetkey speelde erg slecht, ze zijn al niet zo goed laat staan als ze nog eens een bad day hebben, strux die bijvoorbeeld niet maikelele downkrijgt ookal staat hij met zijn zij naar hem toe naar mid te kijken vanaf kort.
50/50 is nip, cloud9 is ook niet echt al te best hoor.
Mensen willen eerst afwachten hoe cloud9 het doet tegen EPS atm, indien het niet 10-5 wordt atm CT heb je wel kans dat nog meer mensen naar nip gaan.suikerberg schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:39:
[...]
Odds op golounge zijn op dit moment zeer onrealistisch 72% NiP / 28% C9/Epsilon. Medium bet op C9/Epsilon dan maar?
100hp + 100 armor vs 12hp en 12hp. Neemt ie zon idiote positie in. 14-15. eco round, (ik dacht ggwp) 15-15 lawl lawlTehHermit schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:00:
gvd smn en tizian carryen zo hard.
Robs3n verknalde het ook echt bij ronde 29, waarom keek hij niet even garage of bleef hij bij de bom
Maar goed overtime nu, erg spannend
NiP speelde ook niet fantastisch, misschien kan zelfs Epsilon nog van NiP winnen.Minaaj schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:41:
[...]
Mensen willen eerst afwachten hoe cloud9 het doet tegen EPS atm, indien het niet 10-5 wordt atm CT heb je wel kans dat nog meer mensen naar nip gaan.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq