Het Grote CS:GO Betting Topic

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste
Acties:
  • 46.204 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
GVD, ik heb zoals gewoonlijk weer veel pech... Zet ik eindelijk m'n grootste bet ooit in van 15 euro (Envy>NiP), wint NiP...

Rip skins, dan maar weer langzaam verder met geld verdienen met betten. Zit nu weer op 0 euro profit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
Brogala schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 20:28:
GVD, ik heb zoals gewoonlijk weer veel pech... Zet ik eindelijk m'n grootste bet ooit in van 15 euro (Envy>NiP), wint NiP...

Rip skins, dan maar weer langzaam verder met geld verdienen met betten. Zit nu weer op 0 euro profit.
Ja dat is bo1 betten helaas, ben ook wat op Envy kwijt, in mijn achterhoofd zegde iets mij ook dat NiP nog wel eens kon gaan winnen, gelukkig niet al te veel value geplaatst (40oid)

Heb atm gokje gedaan en aardig wat op onze nederlandse/belgische (orbit) tegen recursive, als ze winnen krijg ik 60+ value ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Minaaj op 11-06-2015 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Minaaj schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 20:30:
[...]

Ja dat is bo1 betten helaas, ben ook wat op Envy kwijt, in mijn achterhoofd zegde iets mij ook dat NiP nog wel eens wat kon gaan winnen, had niet deze verwacht tho.

Heb atm gokje gedaan en aardig wat op onze nederlandse/belgische (orbit) tegen recursive, als ze winnen krijg ik 60+ value ;)
Hmm, klopt, moest misschien niet de helft van m'n inventory inzetten op een tier 1 vs tier 1 BO1... Nou ja, heb ik weer wat geleerd!

edit: nou ja, gelukkig zijn de steamsales er, dus hopelijk kan ik m'n verloren skins dan weer goedkoop inkopen!

[ Voor 9% gewijzigd door Brogala op 11-06-2015 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Brogala schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 20:33:
[...]

Hmm, klopt, moest misschien niet de helft van m'n inventory inzetten op een tier 1 vs tier 1 BO1... Nou ja, heb ik weer wat geleerd!

edit: nou ja, gelukkig zijn de steamsales er, dus hopelijk kan ik m'n verloren skins dan weer goedkoop inkopen!
Heb laatste tijd aardig wat winst gemaakt en nu wordt ik cocky en greedy, doe te veel aannames en risky bets, hoe hard het soms binnen komt hoe hard het er soms ook weer uitgaat :9

Omdat ik dus de afgelopen 2 weken alle skins onder 4euro oid op de market heb verkocht heb ik nu 3x ST ocean foam om te betten aka 75$ each(had er al 1), ze moeten alleen nog wel bettable worden :+
Met die zal ik nooit op een bo1 gokken, never! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Meh, rip, net weer 4 euro verloren op Navi>VP... is niet echt mijn dag geweest. Morgen maar weer beginnen met opbouwen dan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Waarom dalen de prijzen niet ;(

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Orbit ook verloren, meh slecht van ze, gasten waren echt no-namers lol.

Was trouwens ook weer bo1, maarja i dont bet what i cant stand to lose.
Komop het is net 2uur dat de summer sale geopend is >:) , morgenavond is het wellicht wat gedropped qua prijzen maar dan nog steeds moet je snel wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Minaaj schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 21:34:
Komop het is net 2uur dat de summer sale geopend is >:) , morgenavond is het wellicht wat gedropped qua prijzen maar dan nog steeds moet je snel wezen.
Ik vind het gewoon raar want bij ds vorige sale, alle vorige operations en zelfs bij GTA V de prijs meteen dik daalde bij de uitkomt. Maar nu gebeurt er helemaal niks.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Gaben loves me confirmed, vandaag 20 euro verloren met betten... net een drop van 108 euro gekregen. M4A1-S Icarus Fell FN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice Brogala! Gratz!

Vandaag is voor mij tot nu toe ook geen goede dag.. :(

Nu nog hopen op volgende wins: VP>Dig en HR>Navi! Please, pretty please!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
LETS GO ELEVATE !!!

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG MY BUTT!! SO MUCH CLENCHING!!

Maar ben heel blij met HR's win over Navi in OT!! +57 Dollar met deze win! Beste profit tot nu toe :)

Nu nog hopen dat VP 2 maps neemt tegen Dignitas, want Dig staat een map voor momenteel :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren was de eerste keer dat ik wat verlies heb gemaakt: -35 Dollar :(

Gisteren is duidelijk gebleken dat het gokken blijft... Er zijn namelijk belachelijke upsets gebeurd.. Fnatic die van Titan verliest! Serieus.... wtf?!

EnvyUs die ingepakt worden door NiP..
Dignitas die Virtus Pro (die een goede dag hadden) in 2 maps afdrogen..

Zulke uitslagen vallen niet te voorzien, en zeker niet ZOVEEL vreemde upsets.. Dat 1 of 2 matchen upsets zijn tot daar aan toe. Maar gisteren hebben echt de ZWARE underdogs voor de upsets gezorgd, terwijl de underdogs die je verwacht om een upset te halen de boot ingingen.. Hiermee is dan ook mijn ongeluk voor deze week van de baan, dus ik zal zo dadelijk eens aan m'n pronostiek voor vanavond beginnen! Tijd om die vers gewonnen AK47 Vulcan wat te laten opbrengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
Ennnnnn we zijn weer terug in ons oude ritme:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eTiWnaz.png
|:(

De meesten waren underdog/IC bets, maar die van GPlay vs. G2 doet echt pijn. Ik had echt verwacht dat GPlay die zou hebben.

[ Voor 38% gewijzigd door SublimnAll op 12-06-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

14:00
---------
Phenomenon vs Evolution (BO3) - Skip
"religion vs science" whose side are you on? :)
It looks like in this case Religion comes out on top as Phenomenon have bested Evolution only 5 days ago in a BO3 (2-1). It was a weird match, with heavy scores. Therefore I will wisely refrain from betting on this. Risky business!
EDIT: I have a gut feeling about this one: Going for a Medium bet on Phenomenon; as they should be the stronger team. Just to keep the day interesting ;) (But remember: rather High risk)

18:00
---------
NerdRage vs LDLC Blue (BO3) - Skip
NerdRage should win this. However I have a bad feeling about betting on them at the moment. On paper NerdRage have the better team, but that was also the case yesterday and they lost that game vs InShock. I feel like NerdRage is a very momentum based team. When they get things going their way, they can close a game with a badass score. But unfortunately this also goes the other way around. When they are losing rounds, the rounds tend to stack up fast for their opponents. This is a big gamble, boys = Skip!

19:00
---------
myKPV vs InShock (BO3) - skip or low myKPV (High risk)
myKPV was able to score a win yesterday but quite shaky in my opinion, as they should have taken that game convincingly. Their opponent was considered somewhat lower skilled. On top of that InShock scored a nice upset yesterday by beating NerdRage. InShock is the favorite and this makes me wonder.. Ok, in their past games they have won from LDLC White and gave Flipside a good run for their money! But I still don't buy the hype surrounding Rallen. myKPV have great upset potential if you ask me!
These odds are opportunistic for a low myKPV bet or wisest would be to skip.
I will most probable skip cause this is a High risk game and I don't want to lose skins on this, as we have a nice CSGO weekend coming up.

gPlay vs Team Rock (BO3) - High Gplay (Medium risk))
gPlay has been playing against a lot of Tier 1 and 2 teams lately. Not winning a lot, but taking map of them almost every time, which is impressive in itself! In this Balcan league gPlay has been steamrolling trough most of their opponents. Team Rock on the other hand has basicly only been playing against other Balcan teams. Against these Balcan teams they do very well for themselves. AND last but not least fact: Team Rock won the last meeting (18 May) vs gPlay! However, the importance of this match is a lot higher than that match in May. This is knockout phase so I believe gPlay will bring their A-game and we will have to see if Team Rock can come up with an answer. This might be a close game, but I trust gPlay to carry it home in the end.
EDIT: Odds are pretty crap at the moment 85-15. Not worth betting as profit will be minimal; not worth the risk. I can see the odds shifting back to 75-25. These are nice odds to go High on Gplay. I'd say if odds are below 80% for gPlay, go High on gPlay.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SublimnAll schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:33:
Ennnnnn we zijn weer terug in ons oude ritme:
[afbeelding]
|:(

De meesten waren underdog/IC bets, maar die van GPlay vs. G2 doet echt pijn. Ik had echt verwacht dat GPlay die zou hebben.
Best is om van NA-games af te blijven voor betting. De upsets dat daar gebeuren.. Absoluut geen logica in te vinden!
Plus, wedstrijden volgen is praktisch onmogelijk aangezien deze om 4u snachts, onze tijd, gespeeld worden.. Zonder de matches te volgen is het moeilijk om een beeld te vormen van een team.

My 2 cents ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:13
~MORGEN dreamhack goed voor mooie bets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:24:
Best is om van NA-games af te blijven voor betting.
Domme-vragen-tijd: wat is nou precies een "NA-game"? Waar kun je die aan herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
SublimnAll schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 22:39:
[...]

Domme-vragen-tijd: wat is nou precies een "NA-game"? Waar kun je die aan herkennen?
north america game :) dus cloud9 vs clg ofzo.

edit: rip, voor mij valt er weinig te betten, al m'n items hebben zo'n verdomde cooldown :(

[ Voor 15% gewijzigd door Brogala op 12-06-2015 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-09 08:23
Iemand zin om nu te spelen ? add me : sturtie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Brogala schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:05:
[...]

Hmmm, maar denk jij dat de prijzen heel erg gaan zakken? Er gaat iets van 13 procent naar Valve dacht ik, dus wil ik nog redelijk winst kunnen maken met mijn 20 euro inventory moeten de prijzen best wel erg zakken... Of denk ik nou heel raar? :P

Leek me wel leuk om goedkope skins in te kopen en dan weer te verkopen, zodat m'n Bayonet BS rust coat weer wat dichterbij komt :)
Denk dat je vooral moet kijken naar de wat goedkopere items, zoals de ak redlines...heel veel mensen hebben er zo 1 dus die worden vaak massaal erop gegooid en komen de prijzen laag, vervolgens komt ie vanzelf weer langzaam om hoog.

Soms is het ook wel waard om te scouten naar items die bijvoorbeeld echt gewild zijn zoals de ibp/titan katowice 2014 holos. Vorige crash met gta5 release heb ik er paar kunnen halen en voor minimaal 3x zoveel weg getrade :). Maar je moet ze wel vinden voor een goeie prijs, meeste op market zijn al opgekocht dus je moet mazzel hebben als je er 1 kan vinden die er net op is gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Easy voor nip tegen dignitas :)

Morgen eindelijk bo3's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
250$ op fnatic }:O

go olof i trust in y00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Minaaj schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:51:
250$ op fnatic }:O

go olof i trust in y00
Ez win gelukkig.

Ik heb mijn 2 keys helaas verspild aan 10 cent skins openen, zou graag wat 1 euro skins hebben gehad voor wedstrijden zoals Titan>NaVi :'( Ze staan 1-0 voor, hopelijk kunnen ze nog een ronde pakken!

De odds waren te goed om niet op Titan te betten met een paar euro imho... Helaas had ik alleen een AWP Asiimov WW :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Hou niet echt van underdogs betten, heb meestal het gevoel dat ik dan geld weggooi :P

Heb nog bet gedaan op Fnatic > Na'Vi voor de finale, geen maxbet omdat ik na'vi toch iets beter beschouw dan nip op dit moment en tevens dat na'vi warm uit de titan game komt.

Neemt niet weg dat heel fnatic goed speelt atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
waar kan ik beginnen betten ? =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimvH
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 19:55

TimvH

Kletsmajoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Telkens ik een bet plaats gebeurt er niets :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Ik heb vanavond nog wat op VP > mouz (Golden Rule ignored ^^)

Ga denk ik ook nog voor Envy > TSM (niet al te veel 25$ oid) en later denk ik 250+ op mouz > penta. (mouz verliest geen 2maps vs dit penta atm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
SmokingSig schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:45:
Telkens ik een bet plaats gebeurt er niets :/
Je moet hem nog wel accepten hè ;) Een bot van CSGOLounge vraagt je om de items die je hebt gebet en als je die offer hebt geaccept heb je echt gebet en kan je wat gaan verdienen/verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Pfff die site wordt altijd overspoeld fzo ? nooit plek / time-outs ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:58
SmokingSig schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:58:
Pfff die site wordt altijd overspoeld fzo ? nooit plek / time-outs ..
Mocht je Google Chrome gebruiken, de extensie LoungeDestroyer werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Gisteren dus wel VP > mouz gewonnen, erg close weer, ook Envy > TSM gewonnen (had meer moeten inzetten maar is achteraf altijd makkelijk praten)

Toen had ik dus 275$ op mouz > penta, want ik dacht tja.. mouz net 2x verloren van VP en niet eens zo slecht en ik dacht dus van mouz die wil wel ff afrekenen met deze penta lineup, niks is minder waar en ze verliezen gewoon 1ste map tegen penta, het domme was ook dat het mouz zijn pick was (dust2 really?)
Daarna penta zijn pick mirage en daar had penta weer geen kans.

Vanochtend zelfs nog gebet op F3 > Evolution, gelukkig niet voor PiTeR > Evolution want dat is een upset geworden.

Verder vanavond maar ff kijken wat ik ga doen, dit weekeind ook weer LAN dus daar vindt ik het heel wat fijner om all in te gaan dan random online potjes, meestal gaat het bij die lans ook echt om veel prijzengeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimvH

TimvH

Kletsmajoor

Net op NiP>VP gebet, NiP heeft erg goed tegen Fnatic gespeeld op train tijdens Dreamhack(16-14) en NiP speelt over het algemeen beter online dan met een LAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Tim_ofzo schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 18:12:
Net op NiP>VP gebet, NiP heeft erg goed tegen Fnatic gespeeld op train tijdens Dreamhack(16-14) en NiP speelt over het algemeen beter online dan met een LAN.
Lol :9 NiP staat bekend dat ze juist online het allemaal niet zo veel interesseert, maar dat ze op lans en majors wel altijd top 3 zijn.

Toch denk ik ook dat NiP dit wel wint, want VP gister tegen mouz op train was ook heel erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc J
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 20:52
Minaaj schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 18:20:
[...]

Lol :9 NiP staat bekend dat ze juist online het allemaal niet zo veel interesseert, maar dat ze op lans en majors wel altijd top 3 zijn.

Toch denk ik ook dat NiP dit wel wint, want VP gister tegen mouz op train was ook heel erg slecht.
Dat was op zich ook al een tijdje geleden. NiP heeft zoals het nu lijkt betere online prestaties dan offline.

/id/itsmarcj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Marc J schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 18:54:
[...]

Dat was op zich ook al een tijdje geleden. NiP heeft zoals het nu lijkt betere online prestaties dan offline.
Kan me toch een keer NiP tegen F3 (zonder s1mple) herinneren, 1-16 op train, weekje of anderhalf geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc J
Minaaj schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 18:58:
[...]

Kan me toch een keer NiP tegen F3 (zonder s1mple) herinneren, 1-16 op train, weekje of anderhalf geleden
Upsets happen, BO1 in a nutshell :P Train is nog lang niet NiP's map zoals de oude train was. Ben verbaast dat NiP het 14-16 heeft kunnen maken vs. Fnatic

/id/itsmarcj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
Al een paar keer gehad dat ik helemaal geen returns kreeg behalve dat wat ik ingezet had. Wel steeds het risico lopen, maar niks terugkrijgen.

Staat ook in de regels, maar zo komt er ook geen voortgang in.

[ Voor 18% gewijzigd door Nfear op 17-06-2015 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc J
NoFearz schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:04:
Al een paar keer gehad dat ik helemaal geen returns kreeg behalve dat wat ik ingezet had. Wel steeds het risico lopen, maar niks terugkrijgen.

Staat ook in de regels, maar zo komt er ook geen voortgang in.
Neem risico's! Lage bets met lage rewards krijg je geen zak van.

/id/itsmarcj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Als je vandaag ICB op Publicir had gezet (6%) dan had je ook wel aardig wat gekregen ;)

http://csgolounge.com/match?m=4131

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

Waarom kan ik geen stickers betten??? kon voorheen wel toch?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Hahaha, Fnatic rekt by KennyS, die gozer had echt wat zieke schoten. Over 2 dagen zijn mijn 1 euro skins eindelijk tradebaar, dan kan ik weer op dat soort matches gaan betten.

80% had op Fnatic>Titan gebet, tier 1 vs tier 1 BO1... Maar ja dat had ik ook gedaan, 15 euro op Envy>NiP in een BO1 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Brogala schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 23:11:
Hahaha, Fnatic rekt by KennyS, die gozer had echt wat zieke schoten. Over 2 dagen zijn mijn 1 euro skins eindelijk tradebaar, dan kan ik weer op dat soort matches gaan betten.

80% had op Fnatic>Titan gebet, tier 1 vs tier 1 BO1... Maar ja dat had ik ook gedaan, 15 euro op Envy>NiP in een BO1 :z
Kwam ook omdat Fnatic 16-2 Virtus Pro aanpakte 10minuten daarvoor, veel zullen hebben gedacht Titan gaat vast geen 2x upsetten, wel dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimvH

TimvH

Kletsmajoor

GPlay heeft NV even goed afgemaakt, rip skins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Waar blijven die analyses nou? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Tim_ofzo schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:33:
GPlay heeft NV even goed afgemaakt, rip skins
Dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeoffLx schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:45:
[...]

Waar blijven die analyses nou? ;)
Jow! I'm back! Morgen vlieg ik er terug in :) Heb een hectische week achter de rug...

Morgen gaan we terug poen verdienen jongens! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

17:00
---------
Brazil vs Ecuador (BO3)
my bet: Very High Brazil
recommended bet: High Brazil
risk level: Low

The skill difference in players between Brazil and Ecuador is TREMENDOUS! No way Brazil will lose this.. Seriously: NO frigging WAY! Get your free skins while they are hot ;)

---------
Dignitas vs Virtus Pro (BO1-Overpass)
my bet: Skip
recommended bet: Skip
risk level: Very High

Dignitas is out for a spot in the Finals of this tournament, so that leaves one to wonder how much they will want this win.. Whereas VP could definitly benefit from a win here to get better seeding. So I expect VP to bring their A-game. This is the main reason why I would suggest betting on VP, cause besides that little fact this is a very 50-50 match. Both teams are decent to pretty good on Overpass and I'm guessing whoever gets to start on CT-side will have the momentum in their favor.
Unfortunately odds aren't good for a low bet on VP so the only logical thing to do is skipping.
PS: Also keep in mind that Dignitas have been victim of DDOS'ing. This makes betting on them always a bit extra risky as they have lost games purely due to DDOS..

Epsilon vs Piter (BO3)
my bet: Low/Med Piter
recommended bet: Skip or Low Piter
risk level: High

Holy moly at these odds on csgolounge! Piter is underdog? I thought they would be overdog.. Weird! Ok, some info regarding the teams:
The only reason I can think of why Epsilon is overdog is cause Piter performed really bad at their last LAN. But the thing is, Piter ALWAYS sucks at LAN's.. Online they seem to be able to unleash their real potential; and potential they have! (PS: this game is online!)
Epsilon has been playing pretty well lately and have taken a few suprising wins of teams like ESC and LDLC Blue, plus also taking a map of GPlay. Therefore I think this will be a close game, but odds being 60-40 on csgolounge in favor of Epsilon is just strange! In my opinion odds should be 45-55 (Eps-Piter) Therefore, a Low/Medium bet on Piter; high risk, fellas!
EDIT: Odds are shifting more in favor of Piter at the moment. (55-45 | Eps-Piter) If odds get to 50% or above for Piter I will refrain from betting as the possible profit doesn't outweigh the big risk in my opinion. There are better bets to be made with these skins.

20:00
---------
Dignitas vs Fnatic (BO1-Mirage)
recommended bet: Skip or Junk-bet Dig (inventory clear)

Fnatic is looking unbeatable lately. Seeing that the map is Mirage and they play versus a Tier 2 team I can't imagine them losing.. However, that Tier 2 team happens to be Dignitas and they sure can upset! As Fnatic hasn't played any competitive matches over the weekend and odds are crap I'm refraining from betting.

EnvyUs vs NiP (BO1-Cache)
recommended bet: Skippy the Bushkangaroo

EnvyUs will be tired from their flight back home to France, after performing at the Starladder LAN finals this weekend. They made it to the finals, but with some very questionable results along the way.. But, at least the map is slightly in Envy's favor.
NiP have been very inconsistent and might really wreck EnvyUs or might get stomped. Too be honest I really believe this won't be a close match at all. In whose favor unfortunately I can't forsee.. I'd be leaning more towards a NiP bet here, but trust me lads, skip this one.

Virtus Pro vs Titan (BO1-Mirage)
recommended bet: Skip

2 of the most inconsistent Tier 1 teams... Betting on this is cointossing. I can give you 1 stat, but in the end doesn't mean anything: VP won 80% of the games on Mirage vs Titan. Just hold your breath and slowly walk away from this one as well..
PS: You guys might think: "This guy's analyses are just skipping games etc.." . But yeah, at the moment there aren't very much teams really holding their shit together. There is a lot of inconsistency and ups/downs from players. Only Fnatic and TSM are generaly safe bets. With the exception of these 2 teams, it is 1 big mean Sharknado. With some teams standing out the one week, other teams the other week.

21:00
---------
Titan vs Dignitas (BO1-Cobblestone)
my bet: Medium Titan
recommended bet: Skip or Low/Med Titan

Normally this is a map I hate to bet on as this is one of the maps that has the most upsets happen upon. BUT, Titan is actually quite good on Cobblestone. They have a 64% winrate on Cobble versus a 57% winrate of Dignitas.
I believe that Titan will really try to go for a big score in this game as a "warm-up" for their next game vs NiP. With KennyS slowly returning to his former form and aPEX being a beast as of late, I wonder if Dignitas will be able to come up with any answers.
Remember, it is a BO1 and Dignitas is able to upset T1 teams: risk is high!
EDIT: I have decided to go with Dignitas due to MAJOR odds! (75-25 | Titan-Dig) If Dignitas comes up with answers or if aPEX and KennyS are out of it, Dignitas can take it... Remember it's Cobblestone!

NiP vs X6tence (BO2)
my bet: Very High NiP
recommended bet: High NiP
risk level: Low/Medium

NiP, although very inconsistent lately, won't lose 2 maps in a row versus a Tier 3 team. NiP has WAY better individual players, that's a given. X6tence might be able to take 1 map by the skin of their teeth; but a second map will never happen! In my opinion the worst that can happen with betting NiP is a draw, which means: skins returned. (Almost) no way of losing boys ;)

22:00
---------
Mouz vs EnvyUs (BO1-Mirage)
my bet: Medium/high Mouz
recommended bet: Low/Med Mouz

EnvyUs is probably still digesting their rough loss versus Navi at Starladder LAN-finals yesterday. Today they are flying back to France and they will be tired and won't be able to get much play in. On top of that they are playing on Mirage, one of their worst maps.
In the other corner we have Mouz who have been doing upsets left and right. Mirage is probably their favorite map and with that one of their best. They have been showing amazing plays lately and I won't be suprised if EnvyUs doesn't even get to double digits in rounds won!

23:00
---------
NiP vs Titan (BO1-Cache)
my bet: Low on Titan if odds <45% for Titan. Otherwise skip
recommended bet: Low on Titan if odds <45% for Titan. Otherwise skip

These are 2 very inconsistent teams going head to head in a BO1... So without saying, betting on this is very risky. However, how odds are looking at the moment on csgolounge a low bet on Titan isn't bad at all. Titan has been crawling their way out of the major hole they dug themselves in and KennyS has been showing that he still has his magic. I'd also like to give some attention to aPEX. He has identified the Titan-struggle and has been stepping up massively to keep the team's head above water! If KennyS and aPEX are on point... Oh boy!
NiP have been struggling ever since they changed their In-Game Leader. The days of glorious victories and roflstomps have been replaced by bad reads on enemy plays and barely being able to pull wins. Luckily for NiP their team has all very talented fraggers. If NiP searches and takes the duels they surely can take this game home.

Nawoord:
Jow mannen, na een hectische week ben ik er terug!
Ik heb nog lekker wat gebet deze week wanneer ik tijd had, en best wel puike winsten geboekt. Ik was dus begonnen 3 weken geleden met een 6,65 Dollar skin. Momenteel sta ik op 350 Dollar winst! Niet slecht al zeg ik het zelf! :) Al moet ik ook zeggen dat ik op 500 Dollar winst heb gestaan, maar door 2 big bets te verliezen (echt belachelijk veel pech..) stond ik plots terug op 150 Dollar winst. :( Dus dit weekend, m'n weg even terug naar boven liggen grinden. Dit om maar aan te tonen dat het snel kan keren..
Maar ik ben er dus terug om jullie wat bij te staan in het vergaren van jullie fortuin! Lez get dem skinz!

Edit: added EnvyUs vs NiP @ 20:00
added Virtus Pro vs Titan @ 20:00

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2015 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:13
Nice man ik heb er vertrouwen in Flood.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimvH

TimvH

Kletsmajoor

Brazilie heeft met 2-0 gewonnen van Ecuador en welke skins win ik? Geen enkele. Ik krijg gewoon m'n skins terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoger inzetten hé! Als ik inzet op zo'n zekere win en met zo'n odds dan zet ik gewoon 120$ in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimvH

TimvH

Kletsmajoor

Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:21:
Hoger inzetten hé! Als ik inzet op zo'n zekere win en met zo'n odds dan zet ik gewoon 120$ in..
Het probleem is dat ik nog geen kapitaal aan skins heb, Basilisk FN, Worm God FN etc. bet ik nu mee, allemaal onder de $3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

---------
Brazil vs Argentina (BO3)
My bet: skip
Recommended bet: skip
Risk level: High

Normally I would go for a medium/high bet on Brazil here, as they are definitly more capable of taking a victory here. Sadly, all Brazilian players have a very bad connection to the servers on which these games are played. Yesterday they were playing with 150'ish pings vs Ecuador, but they still beat them easily! Which is quite impressive to say the least. The thing is a 150 ping is really a big difference from a 25 ping; especially on their level of play. Argentina is a team that could benefit big time from this bad connection. As I made a little loss yesterday I'm gonna steer clear from this game, as I don't want to get ripped due to bad connection. If you don't want any butthurt I advise you to do the same.

--------
Virtus Pro vs EnvyUs (BO1-Cache)
Risk: Very High

These are 2 teams that are really evenly matched. I can see both teams win convincingly, I can see both teams struggle and I can see both teams clench it. Both teams have what it takes to outplay their opponent on Cache. Cache is both team's best map!! (66%-67% win rates)
If you want to bet, bet underdog whoever it is. But wisest would be to skip this one fellas.

Mouz vs Navi (BO2)
My bet: Very High Navi
Recommended bet: High Navi
Risk: Low

Navi just won StarLadder Final where they looked really strong! This is a team with a lot of potential that could get to Top 3. This best of 2 vs Mouz should be pretty easy for them. Even though Mouz is a very strong Tier 2 team (especially online), Navi is on another level at the moment. Should be a flawless 2-0 victory for Navi. Easy skins right here fellas.

X6tence vs 1337 (BO3)
My bet: if 1337 odds <80% go High 1337, otherwise skip
Recommended bet: if 1337 odds <80% go Medium/High 1337, otherwise skip
Risk: Medium

X6tence have been slumping these passed few weeks. The light at the end of their slump-tunnel doesn't seem to be in sight yet either.. 1337 on the other hand have been going ham! Taking a map of Navi, going head to head with Gplay, destroying equally matched teams. They are really looking very strong and should take this game without too much hassle.
EDIT: Devilwalk, Schneider en Pauf will not be attending this game! 3 stand-ins for 1337! Especially the loss of Devilwalk and Schneider will be felt! Robin is a very good stand-in; but yeah, it won't be the same.. VERY VERY HIGH RISK to bet on this one! With 3 stand-ins: definite skip boys!

Penta vs SK (BO3)
My bet: Medium SK
Recommended bet: Low SK or skip
Risk: High

This is a Tier 2 clash I am really looking forward too! Penta is a decent team with major potential, unfortunatly this potential doesn't always surface.. Lately they have been struggling quite a bit, tieing the loses together.
SK however have bested HellRaisers (who have been amazing lately), Team Acer and Gplay in the past weeks. They seem to be more in form than Penta at the moment. SK has the skill and talent to deal with Penta, so I can't wait for these teams to get into the match and see what happens! SK should win this one, but trust me: It will be damn close!

------
Fnatic vs Virtus Pro (BO1-Overpass)
Recommended bet: Skip

Both teams are very inconsistent on Overpass. That being said Fnatic should win this match as JW and Olof are out of control lately! I don't see Virtus Pro answering in kind. But VP is such an upset team that I wouldn't be suprised that they pull something crazy here. Seriously any VP game is a frigging major gamble.. I hate betting for them and I hate betting against them. You just never know with these guys. Skiperino!!

Evolution vs TEAMSWAGYOLO (BO1-map TBA)
My bet: Medium/High TEAMSWAGYOLO
Recommended bet: Low/Medium TEAMSWAGYOLO
Risk: High

At the moment csgolounge odds are 67-33 (Evo-TSY). HOLYMOLYWHADAFAK?! This might be a goldmine fellas! TSY is without a single doubt the better team here! I will wait with placing my bet until the map gets confirmed, so I don't get screwed by a shitty map, but on 80% of the maps TSY is the better team! I will keep you guys posted on any additional info once map gets confirmed.
EDIT: Evolution will have 2 standins! Even better for TSY! Arriba!

20:00
--------
LGB vs NiP (BO2)
My bet: Very High NiP
Recommended bet: High NiP
Risk: Low

NiP, although inconsistent lately, will definitly win this one. LGB is just plain bad, to be honest. NiP can win this game just relying on their aim. Free skins can be obtained here! Too bad odds are representing how this match will unfold..

Virtus Pro vs EnvyUs (BO5)

See above.. Same analysis as above in their BO1 earlier today. SKIP SKIP SKIP

--------
Navi vs Virtus Pro (BO2)
My bet: Medium Navi
Recommended bet: Skip or Low Navi
Risk: Medium/High

As mentionned earlier I hate betting against or for Virtus Pro. However, a man should face his fears head on and blast them right in the nuts! And that is what I think Navi is going to do to VP. Navi have been really strong lately and they won't lose 2 maps in a row vs VP. Navi has a really big chance of just 2-0'ing VP if they play like they did this weekend! Then again, it is VP they are playing against.. *Sigh* Virtus Pro is an analysts nightmare! I used all the should's and would's I could, so you know how I feel about this match, but it remains a major gamble with VP as opponent.

Titan vs NiP (BO1-Mirage)
My bet: Low Titan
Recommended bet: Low Titan or Skip

Titan beat Virtus Pro yesterday on Mirage, which was quite the upset, as Mirage is one of VP's best maps. On top of that, NiP has never won from Titan on Mirage! After yesterday's performance I'm certain Titan has a good shot at defeating a struggling NiP! And have a look at the csgolounge odds.. Plain crazy! Low bet on Titan has a good chance of turning into decent profit!

Nawoord:
Vandaag valt er mooie buit te rapen met de vele BO2's en BO3's en enkele Tier 2 games! Ik hoop vandaag een goede 100 Dollar winst te pakken en hierboven staat hoe ;) May the odds be ever in our favor, Tweakers!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballistic
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 09:09
Ik ben nieuw in het CS:GO betten, maar volg dit topic al een week of 2..
Flood.exe in elk geval bedankt voor je uitgebreide in/overzichten!

ik was uiteraard iets te overhaast.. en had al ingezet op Brazil in de Brazil vs Argentina (BO3) voor vandaag.
Nu maar hopen dat dit goed komt en volgende keer iets meer geduld hebben! :p

gelukkig kan ik nog niet zo veel te verliezen aangezien ik nog niet echt kapitaal heb net zoals Tim_ofzo.
dat zou een troost kunnen zijn... we gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballistic schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:45:
Ik ben nieuw in het CS:GO betten, maar volg dit topic al een week of 2..
Flood.exe in elk geval bedankt voor je uitgebreide in/overzichten!

ik was uiteraard iets te overhaast.. en had al ingezet op Brazil in de Brazil vs Argentina (BO3) voor vandaag.
Nu maar hopen dat dit goed komt en volgende keer iets meer geduld hebben! :p

gelukkig kan ik nog niet zo veel te verliezen aangezien ik nog niet echt kapitaal heb net zoals Tim_ofzo.
dat zou een troost kunnen zijn... we gaan het zien!
No worries, Brazilië is hoe dan ook de rechtmatige favoriet! Wie weet hebben ze een oplossing gevonden voor hun latency probleem of regelen ze even een speciale server voor deze match waar beide teams een degelijke ping halen.. Het zou me niet verbazen. In deze scenarios is het praktisch een zekere winst voor Brazilië.
Ik zie Argentinië enkel winnen door latency problemen langs Brazilië's zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Leuk dat je weer verder bent gegaan Flood :) Ik had zelf het idee om m'n Glock water elemental FT op Titan>NiP in te zetten maar nu ik zie dat jij zo'n beetje precies dezelfde gedachte hebt als ik heb ik toch maar m'n FT AK47 redline ingezet :P Ik hoop echt dat Titan wint, met de huidige odds win ik dan €11,12!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:01:
Leuk dat je weer verder bent gegaan Flood :) Ik had zelf het idee om m'n Glock water elemental FT op Titan>NiP in te zetten maar nu ik zie dat jij zo'n beetje precies dezelfde gedachte hebt als ik heb ik toch maar m'n FT AK47 redline ingezet :P Ik hoop echt dat Titan wint, met de huidige odds win ik dan €11,12!
Blij om terug te zijn Brogala! :)

Hehe, ik hoop dat die extra moed, waarvan ik je heb voorzien, je niet zuur gaat opbreken. Ik heb er alleszins alle vertrouwen in dat Titan dat pyjamafeestje gaat omzetten in een bloedbad })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:16:
[...]

Blij om terug te zijn Brogala! :)

Hehe, ik hoop dat die extra moed, waarvan ik je heb voorzien, je niet zuur gaat opbreken. Ik heb er alleszins alle vertrouwen in dat Titan dat pyjamafeestje gaat omzetten in een bloedbad })
Hehe, nou ja ik vond het het risico wel waard. Helaas zijn de odds voor Titan omhoog gegaan en krijg ik nu nog 'maar' 9,50 als ze winnen.

Ik heb nu 60 euro om te betten maar doe het nog even rustig aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:19:
[...]

Hehe, nou ja ik vond het het risico wel waard. Helaas zijn de odds voor Titan omhoog gegaan en krijg ik nu nog 'maar' 9,50 als ze winnen.

Ik heb nu 60 euro om te betten maar doe het nog even rustig aan :)
60 EUR is een prachtig bedrag om verder op te groeien. Als je die 60 EUR 1 keer goed investeerd zit je voor je het weet met een AWP Asimov.. En eenmaal je daar met begint te spelen kan je de Asimov's beginnen binnen rijven oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:53
1337 speelt met drie stand-ins vanavond en x6 speelt ook met één. Ik zou deze match dus lekker skippen vanavond. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syren is correct! Devilwalk, Schneider en Pauf zullen niet aanwezig zijn.... Vooral Devilwalk die er niet is is een deftig probleem! Hun stand-ins zijn wel van een deftig kaliber! Vooral Robin is een topfragger en is misschien zelfs een upgrade ! :p
Maar 3 stand-ins.. Meh! Dit is bijna random matchmaking.. Skip for sure!

(ik update m'n post even; en Thanks Syren om dit even aan het licht te brengen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evolution vs TSY: evolution zal ook met 2 stand-ins spelen. Odds verbeteren dus nog voor TSY! Jaj :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
NiP vs Titan gaat niet door, rip... En TSY staat 10-2 achter tegen Evolution :(

edit: rip MW atomic alloy

[ Voor 15% gewijzigd door Brogala op 23-06-2015 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What Da Fuck?! Belachelijke upsets vandaag... Niet zo chill voor het betten :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 19:56:
What Da Fuck?! Belachelijke upsets vandaag... Niet zo chill voor het betten :s
Besluit ik weer eens te betten, krijg ik dit weer... hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, gisteren echt geen fijne bet avond.. 140 Dollar kwijtgespeeld met m'n bet op Navi vs Mouz (BO2). Ik kan nog steeds niet geloven dat Navi gewoon 2 maps op rij verliest tegen Mouz. Dit slaat nergens op!

Deze week zijn er al zoveel random wins geweest.. Niet fijn!

Hopelijk zullen de scores vanavond wel representeren hoe de teams bezig zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballistic
Brazil inderdaad gewonnen tegen Argentina. dus dit was een meevaller. :)

Helaas tegen slag op Navi vs Mouz.

Navi vs VP is uitgesteld zag ik.. hier heb ik nog een bet staan.

Mijn geluk is nu dat ik nog vooral kleine bets heb.. dus bij verlies is er ook een minimaal verlies.
vandaag komen aantal duurdere items vrij voor trade op mijn steam account. hopelijk performen de teams wat meer naar verwachting! ;)

we gaan het zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vanaf nu enkel nog de games bespreken waar ik zelf op besluit te stemmen. Als jullie graag wat input over een andere, niet geselecteerde, game willen mag je dit steeds vragen.

Ik hoop vanavond nog eens wat winst te maken, want het zijn 2 zure avonden geweest met upsets die niemand zag aankomen..

16:00
--------
Kinguin vs Rock (BO3)
My bet: High Kinguin if odds <85%,
Recommended bet: High Kinguin if odds <85%
Risk level: Medium

Kinguin has a lot more frag-talent in their team than Rock. Rock does have some nice teamplay, but teamplay without getting the necessary frags won't result in a win. I'm pretty sure Kinguin has this one in the bag.

---------
Virtus Pro vs Navi (BO2)
My bet: Low/Medium VP
Recommended bet: Low VP

Virtus Pro won all 3 previous meetings vs Navi in June. Definitly after Navi's terrible loss versus Mouz yesterday I am going to have to see some consistant play before betting on them again. I'm going Low/Medium on VP as I can't see Navi winning after that ridiculous bad showing of yesterday.

--------
EnvyUs vs Fnatic (BO1-Inferno)
My bet: High Fnatic
Recommended bet: Medium/High Fnatic
Risk level: Medium/High

Fnatic are godlike at the moment! JW, Olaf and yesterday Krimz are just tearing all Tier 1 teams new a**holes! Keeping in mind that Inferno is Fnatic's best map; a struggling EnvyUs will need a divine intervention to get a win vs Fnatic today..

---------
Titan vs Gamers2 (BO2)
My bet: Low Gamers2
Recommended bet: skip or Low Gamers2
Risk level: Very High

Titan is a very very inconsistent team and they are getting stomped by Tier 2 teams quite often. Luckily for them they got an "ok" record versus Tier 1 teams. It seems like Titan doesn't care to prepare as much for their matchups versus Tier 2 teams. Gamers2 is one of the better Tier 2 teams at the moment and I trust they can upset here! Going low on G2.

Nip vs Mouz (BO2)
My bet: Low/Medium Mouz
Recommended bet: skip or Low Mouz

Mouz proves time and time again they can take down Tier 1 teams. Betting against Mouz is always risky. Now Mouz is facing NiP who have been struggling pretty big as of late.. I'm going for a low/medium bet on Mouz. Playing the odds a bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar speelde Navi gisteren dronken tegen Mouz.........

Zeer onrespectvol t.o.v fans en de scene imo! Ik hoop dat ze vanavond zwaar op hun bek gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballistic
Zeker onrespectvol! (ook voor de tegenspeler, lijkt me ook niet leuk als die dit achteraf horen.)

maakt wel de bet van vandaag lastiger... VP of toch Navi (nuchter)? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-08 18:50
Rule #3
Never bet on a VP match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:46:
Ja, gisteren echt geen fijne bet avond.. 140 Dollar kwijtgespeeld met m'n bet op Navi vs Mouz (BO2). Ik kan nog steeds niet geloven dat Navi gewoon 2 maps op rij verliest tegen Mouz. Dit slaat nergens op!

Deze week zijn er al zoveel random wins geweest.. Niet fijn!

Hopelijk zullen de scores vanavond wel representeren hoe de teams bezig zijn..
Die NaVi lose tegen mouz was wel een beetje risky tho, als een team van een LAN afkomt en ook nog eens gewonnen heeft nemen ze de volgende potjes thuis heel wat minder serieus, tho inderdaad 9 van de 10keer dat mouz tegen navi speelt pakt navi wel sowieso 1 map.

Het lijkt tbh wel een beetje als de teams er het om doen, ook EnvyUS is raar aan het spelen (zonder te caren)
Als je weet dat je bijvoorbeeld op een lan 3x moet winnen om door te gaan uit de 6potjes, kan je er best 2 verliezen, en heb het gevoel dat EnvyUS dat ook wist tijdens StarSeries LAN.

Het leuke is ook dat de afgelopen weken EnvyUS spelers veel meer om skins geven dat ze daarvoor hebben gedaan, ze zitten nu vaak op csgoshuffle (natuurlijk contacten die admins de spelers om ze daar aan het gokken te krijgen, ze krijgen ook vaak cadeautjes zoals pasha eens 15k$ aan skins kreeg)

http://steamcommunity.com/id/OfficialSmithZz/inventory/
http://steamcommunity.com/profiles/76561198000782895 (k1o)
http://steamcommunity.com...61198006920295/inventory/ (shox)

Ik wil hier niet mee suggereren dat EnvyUS throwed om skins de laaste dagen, maar al die upsets de laaste dagen maken niet veel sense |:(

Bij betten moet je echt goed in de gaten houden of een team het potje echt moet winnen, indien dat niet zo is kan er zo maar wat raars gebeuren. (/tinfoilhat off)

[ Voor 28% gewijzigd door Minaaj op 24-06-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minaaj schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:14:
[...]

Die NaVi lose tegen mouz was wel een beetje risky tho, als een team van een LAN afkomt en ook nog eens gewonnen heeft nemen ze de volgende potjes thuis heel wat minder serieus, tho inderdaad 9 van de 10keer dat mouz tegen navi speelt pakt navi wel sowieso 1 map.

Het lijkt tbh wel een beetje als de teams er het om doen, ook EnvyUS is raar aan het spelen (zonder te caren)
Als je weet dat je bijvoorbeeld op een lan 3x moet winnen om door te gaan uit de 6potjes, kan je er best 2 verliezen, en heb het gevoel dat EnvyUS dat ook wist tijdens StarSeries LAN.
Navi had die win gisteren tegen Mouz nodig om naar de LAN Finals te kunnen gaan! Het was dus wel belangrijk voor hen! Nu moeten ze al hun komende matchen nog winnen om zich te qualificeren voor de LAN Finals... Ik denk dat ze nu pas beseffen wat ze weggegooid hebben!
En had deze match een BO3 geweest had ik niet zo hard gebet als ik gedaan heb, maar een BO2... Serieus hoe kan Navi 2 maps afstaan aan Mouz? Het antwoord is: dronken.
Zoals je wel merkt wringt deze loss wel een beetje bij mij :p

Edit: Hoe boertig ook van Navi om Dust2 niet te bannen... Mouz heeft een 100% winrate op Dust2.. Ze hebben die loss meer dan dubbel en dik verdient.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:19:
[...]

Navi had die win gisteren tegen Mouz nodig om naar de LAN Finals te kunnen gaan! Het was dus wel belangrijk voor hen! Nu moeten ze al hun komende matchen nog winnen om zich te qualificeren voor de LAN Finals... Ik denk dat ze nu pas beseffen wat ze weggegooit hebben!
En had deze match een BO3 geweest had ik niet zo hard gebet als ik gedaan heb, maar een BO2... Serieus hoe kan Navi 2 maps afstaan aan Mouz? Het antwoord is: dronken.
Zoals je wel merkt wringt deze loss wel een beetje bij mij :p
Ja snap ik, het probleem met safebets doen is ook dat je telkens 20/30euro pakt met bijvoorbeeld 200euro inzet.
Je kan opzich makkelijk naar de 300/500euro winst gaan met safebets, maar dat ene potje wat dus "safe" had moeten zijn en dus verkeerd gaat brengt ook direct je profits down met -200, kan je weer 8 safebets doen (die meestal niet eens echt safe zijn) om die 200euro terug te krijgen.

Probleem is dat ik ook vaak "call" wat een upset gaat worden (laatst AceG vs Nihilum) en toch zet ik niet in, omdat ik weet dat de kans maar 10% is oid en ik dus 90% kans heb dat ik 20euro oid weggooi.
Terwijl AceG gewoon van Nihilum won zag ik later O-)

Betting struggles :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minaaj schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:24:
[...]

Ja snap ik, het probleem met safebets doen is ook dat je telkens 20/30euro pakt met bijvoorbeeld 200euro inzet.
Je kan opzich makkelijk naar de 300/500euro winst gaan met safebets, maar dat ene potje wat dus "safe" had moeten zijn en dus verkeerd gaat brengt ook direct je profits down met -200, kan je weer 8 safebets doen (die meestal niet eens echt safe zijn) om die 200euro terug te krijgen.

Probleem is dat ik ook vaak "call" wat een upset gaat worden (laatst AceG vs Nihilum) en toch zet ik niet in, omdat ik weet dat de kans maar 10% is oid en ik dus 90% kans heb dat ik 20euro oid weggooi.
Terwijl AceG gewoon van Nihilum won zag ik later O-)

Betting struggles :(
Het ding is, het is vaak moeilijk om een gut feeling van een upset te verantwoorden in je analyse. Ik heb ook geregeld een gevoel dat een upset wel kan gebeuren, maar als ik dan m'n analyse aan het maken ben toch besef dat de kans TE klein is.
Het is heel makkelijk te denken dat een upset gaat gebeuren, maar je gelooft pas echt in een upset als je er effectief op bet, imo!

Een handig trukje dat je kan toepassen voor het betten is het volgende (gebruik ik zelf ook): Zelf odds geven aan teams in een match (ondersteund door je kennis).
Indien de underdog hogere odds heeft dan jij de underdog geeft = bet overdog
Indien de overdog hogere odds heeft dan jij de overdog geeft = bet underdog

Dat is het basisprincipe. Dit wilt niet zeggen dat je nu op iedere match moet gaan betten met dit principe, maar het is desalniettemin een handig trukje om je juiste keuze te doen maken. Het heeft mij alleszins al goed geholpen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Grappige is dat Envy 20% odds heeft tegen fnatic atm, en die kan match kan zo maar eens winst voor EnvyUS worden, faceit bo1 potje. (bij die pro teams kan je nooit echt zeggen hoe goed/serieus ze spelen, als envyUS het wel serieus neemt zie ik ze ondanks fnatic erg goed is atm het zo maar eens winnen, het is ook op inferno, als EnvyUS toevallig CT begint kan je zo maar een 11-4 of 10-5 stand krijgen, envy is(was) goed in pistols, pistol als T winnen en het staat al 14-4 of 13-5)

Toch zal ik moeite hebben om op Envy te betten :<

Maar inderdaad, er moet wel beetje logica in je betting zitten, daar is ook een tooltje voor maar ben ik te lui voor om te gebruiken :D

[ Voor 35% gewijzigd door Minaaj op 24-06-2015 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimvH

TimvH

Kletsmajoor

Gisterenavond nog snel op LG<Liquid gebet, had gekeken en LG speelt slecht op inferno dus ik vond het een beetje apart dat liquid de underdog was. Maar wel een mooie winst van een paar euro meegepakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15:00
---------
Kinguin vs Flipsid3 (BO3)
My bet: Medium/High Flipsid3
Recommended bet: Medium Flipsid3

Whoever saw Flipsid3 play at last weekend's Starladder LAN, knows why I'm betting on Flipsid3. They have been dominating and stomping! They are a Tier 2 team that can upset any Tier 1 team (besides Fnatic maybe) at the moment! After Kinguin's poor performance vs Team Rock I am very sure they will get a solid victory here! On top of that Skytten won't be playing for Kinguin. I don't forsee too much trouble for Flipsid3 here!

---------
LGB vs Gplay (BO3)
My bet: Medium Gplay
Recommended bet: Low/Medium Gplay

So, Gplay also had a very strong showing at Starladder LAN past weekend. However, this strong showing was mostly due to a lack of research on their opponents part. The Tier 1 teams obviously saw Gplay as a free win; so when Gplay shoved their aggressive playstyle in the Tier 1's faces, they were caught with their pants down. Resulting in some nice wins for Gplay.
Now, LGB is an on/off team. They could take Gplay down on a good day. But even then Gplay won't go down without a fight. Looking at these 2 team's history Gplay has won 4 of the 5 maps they played on against eachother. A Low or Medium on Gplay seems like a very good bet with these odds.

Piter vs Orbit (BO3)
My bet: Low/Medium Orbit
Recommended bet: Low Orbit or skip

Piter is a very inconsistent team that lacks raw talent. Their teamplay is very decent, but I don't think it will be enough vs Orbit. Orbit has a few very talented fraggers and if their teamplay is somewhat decent I don't think they will have too much troubles with claiming the victory here. Especially how Piter has been performing last weeks.. It was really bad! And odds are beautiful at the moment! Please don't change :)

Penta vs Mouz (BO2)
My bet: High Mouz if odds <80% for Mouz; otherwise skip
Recommended bet: Medium/High Mouz if odds <80% for Mouz; otherwise skip
Risk level: Low/Medium

These odds on CSGL are ridiculous (15-85 | Penta-Mouz)... Ok, I also think Mouz will take this, but my odds are more like 30-70. Some back-up info. This is a VERY important game for Mouz, cause if they win this one they are definitly qualified for the LAN finals! So you can be sure they will give it all they have! Penta on the other hand can't qualify anymore and really has nothing to gain or lose with this game.
Cause if the importance of this game for Mouz, I'm sure they will never lose 2 maps in a row. This will be either a draw or a victory for Mouz.

---------
Planetkey vs Infused (BO3)
My bet: High Planetkey
Recommended bet: Low/Medium Planetkey

Infused is basicly plain bagger. Only getting some wins versus no-name teams. Planetkey will probably steamroll over Infused in this BO3, which I see a quick 2-0 for Planetkey incoming. And these odds on CSGL are amazing at the moment (63-37 | PK-Infused)! Perfect for a Medium/High bet on Planetkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballistic
Top, we gaan er vandaag weer voor! :)

iets anders: heeft iemand een idee waarom ik sommige items niet zie op CSGOLOUNGE die wel in mijn steam inventory zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-09 14:42

rSNNN

Titel ondertitel

Ballistic schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:46:
Top, we gaan er vandaag weer voor! :)

iets anders: heeft iemand een idee waarom ik sommige items niet zie op CSGOLOUNGE die wel in mijn steam inventory zitten?
Kan een week duren voordat je ze mag traden etc.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballistic
rSNNN schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:47:
[...]

Kan een week duren voordat je ze mag traden etc.
ja klopt, als ze uit een case komen of gekocht zijn op de steam market. maar die tijd is al verstreken..
heb 2 items die nog tot 1 jul. niet mag traden (dus logisch dat die missen)
2 andere items die al aantal dagen vrij zijn om te traden.. maar die zie ik ook niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballistic schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:51:
[...]

ja klopt, als ze uit een case komen of gekocht zijn op de steam market. maar die tijd is al verstreken..
heb 2 items die nog tot 1 jul. niet mag traden (dus logisch dat die missen)
2 andere items die al aantal dagen vrij zijn om te traden.. maar die zie ik ook niet. :?
Falchion en Chroma 2 Case items kunnen (nog) niet gebet worden op CSGL..

Waarom weet ik niet juist, maar ik vermoed dat het te maken heeft met het stagneren van de prijzen.

Gisteren was trouwens een goede dag: 4 van de 6 bets gewonnen. 2 Losses waren lage risicobets, dus hip hoi! Terug op het goede pad! 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2015 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballistic
Ah, dat verklaard het! beide uit Falchion serie :) thanks, is dat mysterie ook weer opgelost. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, aangezien de teams tegenwoordig hun voeten vegen aan wat verwacht wordt van hen geef ik het momenteel even op om analyses te schrijven.. Ik weet niet aan wat het ligt momenteel, maar echt ELK team (buiten Fnatic) is ongelofelijk inconsistent.... Momenteel is betten echt een willekeurig gokspelletje. Alle kennis en/of research maakt geen hol uit de laatste 2 weken, dus heb even iets van 'waarom de energie er nog insteken..'?
Ik ga dit weekend wat betten op m'n gevoel en m'n favoriete teams. Just some good ol' fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Als ik een bet aanmaak, krijg ik van CS Lounge een ruilvoorstel. Het probleem is dat de bot niks aanbiedt. Ik zou dus moeten ruilen voor 'niks'. Anderzijds kan ik me voorstellen dat er nog niet geruild wordt, want de match moet nog gespeeld worden? Gaat er iets mis misschien? Want na Googlen kom ik er ook niet uit..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballistic
dit klopt, je geeft zo je item eigenlijk weg (als inzet) voor dat de match gespeeld wordt.
indien je verliest ben je je item(s) kwijt.
indien je wint zie je op CSGOLOUNGE je eigen items + eventuele winst. deze kan je opnieuw inzetten of je vraagt een RETURN aan. dan krijg je 1 of meerdere ruil verzoeken van de BOT en krijg je je items weer terug. :)

je kan het ook in de filmpjes bekijken: http://csgolounge.com/guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Ballistic schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 01:04:
dit klopt, je geeft zo je item eigenlijk weg (als inzet) voor dat de match gespeeld wordt.
indien je verliest ben je je item(s) kwijt.
indien je wint zie je op CSGOLOUNGE je eigen items + eventuele winst. deze kan je opnieuw inzetten of je vraagt een RETURN aan. dan krijg je 1 of meerdere ruil verzoeken van de BOT en krijg je je items weer terug. :)

je kan het ook in de filmpjes bekijken: http://csgolounge.com/guide
Super, bedankt voor de uitleg en de link!

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 13:28
Jammer dat dignitas niet van nip won in de groups, was mijjn 1.40 ineens 7 euro waard geweest ^^

nu betje op dig vs envyus staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luxicon schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 01:25:
[...]

Super, bedankt voor de uitleg en de link!
Let wel op dat de skins die je terugkrijgt niet altijd dezelfde zijn als die je hebt gegeven aan Lounge.
Hierdoor kan het vaak voorkomen dat je skin misschien iets meer wear heeft of je stickers er niet meer op zitten.
Heb je een skin met leuke stickers die je wil bewaren, gebruik deze dan niet voor betting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 12:35
Iemand nog op zn bek gegaan met Na'Vi tegen F3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-09 19:09
PantoffelKnager schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 03:24:
Iemand nog op zn bek gegaan met Na'Vi tegen F3?
Jep. En Titan vs F3 ook. Niet echt op men bek maar had wel beetje op hen gezet. Titan verliest de match door als CT palace te pushen op Mirage. Daarvoor hadden ze alle rondes als CT gewonnen ( 7 achter elkaar ) en daarna hebben ze geen elke ronden meer gepakt op CT.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 12:35
Ja ik zag t. Ik twijfelde op wie ik zou betten, maar Titan moest voor de FaceIt match nog een BO2 tegen Penta spelen, en ze werden gecrushed, dus was wel een beetje ez op F3... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
Drie underdog bets gewonnen, waaronder CLG vs. Fnatic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
LGB vs G2.

Kheb maar een low bet gedaan op G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik wil graag wat skins wedden op csgolounge, alleen geeft hij constant aan dat mijn rugzak leeg is (terwijl mijn inventory op steam weldegelijk dingen bevat)
Iemand die hier verstand van heeft?
Of een site met eenzelfde concept (dus geen roulette)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
Wereldkaart schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:40:
Ik wil graag wat skins wedden op csgolounge, alleen geeft hij constant aan dat mijn rugzak leeg is (terwijl mijn inventory op steam weldegelijk dingen bevat)
Iemand die hier verstand van heeft?
Of een site met eenzelfde concept (dus geen roulette)
Heb de laatste tijd ook wat problemen ervaren met het updaten van mijn inventory. Soms lijkt de verbinding nogal slecht gemaakt te worden. Je weet zeker dat je je profiel op 'public' hebt gezet?

Ik word trouwens een beetje ziek van het continue verliezen. Ik wilde gaan sparen voor een knife, maar volgens mij kan ik dan nog beter al mijn skins direct verkopen voor een paar cent. Wordt een lange weg ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Loll

Ja ik dacht eraan gewoon safe bets in te zetten, win je niet veel, maar gestaag kom je er.
Maar toen vertelde iemand dat Fnatic bijvoorbeeld expres verliest soms omdat ze zelf ook op de game betten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
Wereldkaart schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:35:
Ja ik dacht eraan gewoon safe bets in te zetten, win je niet veel, maar gestaag kom je er.
Maar toen vertelde iemand dat Fnatic bijvoorbeeld expres verliest soms omdat ze zelf ook op de game betten..
  • "there is no such thing as a safe bet". Ben laatst nog hard onderuit gegaan met EnvyUs vs. Cloud9. Er was eigenlijk geen reden dat EnvyUs zou moeten verliezen, maar toen besloten ze, ondanks de grootte van het toernooi en de prijzenpot, dat ze niet zo'n zin meer hadden en hebben ze door hun eigen debiele gedrag de match verloren.
  • Voor zover ik weet mogen de leden van teams die in een toernooi meespelen niet betten op hun eigen matches. Dit lijkt me dus (afgezien van die sketchy toernooien die in het oostblok gehouden worden) zeer onwaarschijnlijk. Wel heb je regelmatig dat top tier teams zoals Fnatic na (het winnen van) een groot toernooi zo hard achteruit gaan leunen dat ze matches tegen veel mindere teams verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hein1998
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-09 17:24
4 van de 5 bets vandaag gewonnen :) dag kon niet veel beter
Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.