Het Grote CS:GO Betting Topic

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste
Acties:
  • 46.201 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 13:57
Aangezien ik de laatste tijd toch niet meer veel speel ga ik mijn inventory kopen. Ik ging het eerst op opskins.com plaatsen, maar waarom niet via Tweakers :). Alvast iets betrouwbaarder dan kopen van een wildvreemde op csgolounge.

Overzicht van mijn inventory hier.

Geïnteresseerden mogen me een DM sturen!

Ik wil ook wel eventueel zaken op de Steam market verkopen en dan gewoon pure keys verkopen, voor de traders in dit topic O-)

[ Voor 14% gewijzigd door SanderH_ op 28-07-2015 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DNvs8Jd.png

Laatste tijd weer wat meer vertrouwen om te gokken, na een lose van 300$ op Envy weer rustig goede bets aan het zoeken, tevens prefereer ik op dit moment LAN potjes.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Minaaj schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 02:49:
[afbeelding]

Laatste tijd weer wat meer vertrouwen om te gokken, na een lose van 300$ op Envy weer rustig goede bets aan het zoeken, tevens prefereer ik op dit moment LAN potjes.
Ik sta all-in vandaag. Met een aantal 0.04 ct skins afgelopen week een fortuin opgebouwd van 0.68 ct en alles op TSM (vs fnatic). TSM 1 map advantage, BO5, moet lukken toch? :X Hopen dat ze niet teveel strats achter de hand houden voor de major.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Jezus C9....

• Minaaj
Ja had op c9 ook nog wat verloren tegen Kinguin,

Toch had ik het weekend weer +140 op zaterdag en +220 op zondag.

Kreeg 100 op Envy > TSM
Fnatic > LG kreeg ik 40 (overpay met maxbets)

en dag erna maar 1 bet gedaan en dat was Envy > TSM en daar kreeg ik 220 voor, daarna moest ik weg dus niet meer gebet want vindt het nog wel leuk om te kunnen kijken naar de match :P

Betting op online tourneys houd ik atm niet echt van, beter komt er weer snel een LAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Wat super vervelend dat je met een nieuwe PC niet mag betten voor de eerste 7 dagen :(
Nu op werk, zou vandaag eindelijk uit de wachttijd zijn, maar pc is gister opnieuw geinstalleerd. Jeeeej weer 7 dagen wachten :(

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Vanavond:
Virtus.Pro (54%) vs TSM (46%)

Best of 5:

Virtus.Pro eerst 2-1 van Na'Vi verloren (13-16, 16-13, 16-6) maar 2-0 gewonnen van Kinguin (16-10 en 16-8)
TSM eerst 2-0 van Kinguin gewonnen (16-5 en 16-12) maar 3-1 verloren van Na'Vi (16-12, 4-16, 12-16)

Toch behoorlijke odd's dacht ik zo. Iemand die een betje hierop gaat wagen?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Echt makkelijk winst gepakt vandaag.

Eerst max op Duitsland tegen Litouwen, kreeg 15euro aan random skins, direct erna zelfde skins voor weer 15value op Ukraine > Kroatie gezet.

Voor die 15 value kreeg ik zowaar een 67euro kostende knife (maxbet privilege)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Jl7wDiZ.png

Zojuist ook nog op fnatic een 35euro awp gekregen (91:9 odds) en was erg makkelijk voor fnatic, tevens de 2 national matches waren walkover.

Nu bijna 900euro made on lounge volgens bethistory, gaat weer de goede kant op gelukkig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
altijd weer unable to bet door Bots are currently offline, they are unable to connect to steam servers. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
hexta schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:49:
Wat super vervelend dat je met een nieuwe PC niet mag betten voor de eerste 7 dagen :(
Nu op werk, zou vandaag eindelijk uit de wachttijd zijn, maar pc is gister opnieuw geinstalleerd. Jeeeej weer 7 dagen wachten :(
hexta schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:34:
altijd weer unable to bet door Bots are currently offline, they are unable to connect to steam servers. :(
Keertje je telefoon toegang verschaffen aan steam, zo kan je in principe altijd wel een bet plaatsen en/of trade maken (ook als je niet thuis bent). Moet je even goed wel 7 dagen wachten, maar in toekomst geen gezeur meer als je pc 7 dagen uitgesloten is. Vreemd genoeg krijg ik vaak zonder problemen een bet geplaatst via mijn telefoon, ook in drukke momenten en dat zonder loungedestroyer :D. Maar afgelopen dagen is steam netwerk echt zwaar beroerd, niet alleen lounge heeft er last van.

Daar naast wilt het ook nog wel helpen om eerder op de dag een bet te plaatsen (mits bots niet down zijn uiteraard) en beste tip die ik nog kan meegeven, trek nooit direct je lounge inventory leeg, zo kan je blijven betten als de bots down zijn. Je items blijven 21 dagen beschikbaar, daarna gaat lounge ermee vandaar, maar je krijgt wel een waarschuwing te zien in je lounge inventory als items die deadline naderen. Ook is het beter om je play en bet skins gescheiden te houden, zo is het minder erg als je verliest en kan je die items dus in lounge laten om mee te betten ipv gelijk eruit te halen omdat je ermee wilt spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Xant0r schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:33:
[...]

[...]

Keertje je telefoon toegang verschaffen aan steam, zo kan je in principe altijd wel een bet plaatsen en/of trade maken (ook als je niet thuis bent). Moet je even goed wel 7 dagen wachten, maar in toekomst geen gezeur meer als je pc 7 dagen uitgesloten is. Vreemd genoeg krijg ik vaak zonder problemen een bet geplaatst via mijn telefoon, ook in drukke momenten en dat zonder loungedestroyer :D. Maar afgelopen dagen is steam netwerk echt zwaar beroerd, niet alleen lounge heeft er last van.

Daar naast wilt het ook nog wel helpen om eerder op de dag een bet te plaatsen (mits bots niet down zijn uiteraard) en beste tip die ik nog kan meegeven, trek nooit direct je lounge inventory leeg, zo kan je blijven betten als de bots down zijn. Je items blijven 21 dagen beschikbaar, daarna gaat lounge ermee vandaar, maar je krijgt wel een waarschuwing te zien in je lounge inventory als items die deadline naderen. Ook is het beter om je play en bet skins gescheiden te houden, zo is het minder erg als je verliest en kan je die items dus in lounge laten om mee te betten ipv gelijk eruit te halen omdat je ermee wilt spelen. ;)
Hehe goede tips. Telefoon ook gelijk maar gedaan, dus over 6 dagen kan ik ook mobiel betten :P
Toch jammer dat ik niet thuis bijvoorbeeld kan instellen -die pc mag ook- oid.

En heb inderdaad al een aparte set van mijn ingame wapens die ik dus niet zal betten. :P

[ Voor 3% gewijzigd door hexta op 02-09-2015 10:35 ]

• Minaaj
Ben aardig bezig op dit moment met betten, volg gewoon mijn eigen gevoel en dan maak ik beslissing of het echt waard is, extra omdat ik nu ook max bets kan doen van 300$ (waarmee je dus soms met 15$value items krijgt van 73$)

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/dwewey6sb1.png

Zo ziet dat er dan ongeveer uit, 2 van de losses waren ICB (renegades > tsm en kinguin > tsm)
Cloud9 verloor ik 150euro op geloof ik (d2 :( ) en efrag 40euro (was meer random bet, doe ik achteraf niet echt vaak)

Bethistory (grafiekje van laatste 40 bets aka wins/loses $)

Gister nam ik ook een gok dus om 250 op EnvyUS > VP te zetten, kreeg 140reward en gok ook was geslaagd, ben nu officieel EnvyUS fanboy. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
En zo dat je goed gaat kan je ook een loss hebben die nergens over gaat.

300$ kwijt op dignitas < k1ck.hu

En ja het waren slechte odds(overpay altijd welkom) dat kwam ook doordat niemand verwacht dat k1ck.hu voor de DreamHack (Major(Cjuh)) dignitas uitschakelt en ook nog eens met 2:0 in maps.

Maarja les geleerd hopelijk, weer vooruit kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Minaaj op 06-09-2015 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigm4tic
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-07 19:21

Sigm4tic

High Five!

Minaaj schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:40:
En zo dat je goed gaat kan je ook een loss hebben die nergens over gaat.

300$ kwijt op dignitas < k1ck.hu

En ja het waren slechte odds(overpay altijd welkom) dat kwam ook doordat niemand verwacht dat k1ck.hu voor de DreamHack (Major(Cjuh)) dignitas uitschakelt en ook nog eens met 2:0 in maps.

Maarja les geleerd hopelijk, weer vooruit kijken.
Da's balen voor je, daar had je een leuk onderdeeltje voor je pc mee kunnen kopen. Ik snap echter niet dat je 300 dollar in kan zetten (niet negatief hoor :9 ). Hoelang doe je dit al dat je zoveel geld in kan zetten? En met hoeveel ben je begonnen te betten?

Ik zou dit namelijk ook wel willen doen met de skins die niets waard zijn en niet mooi zijn om zo langzaam steeds mooiere skins te kunnen krijgen. Heb je tips?

Searching for the path of the least resistance using an ohmmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Sigm4tic schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:48:
[...]

Da's balen voor je, daar had je een leuk onderdeeltje voor je pc mee kunnen kopen. Ik snap echter niet dat je 300 dollar in kan zetten (niet negatief hoor :9 ). Hoelang doe je dit al dat je zoveel geld in kan zetten? En met hoeveel ben je begonnen te betten?

Ik zou dit namelijk ook wel willen doen met de skins die niets waard zijn en niet mooi zijn om zo langzaam steeds mooiere skins te kunnen krijgen. Heb je tips?
Als je op het grafiekje hebt geclicked zie je dat ik bijna binnen 1 maand 1330euro winst had, 300$ loss is wel zuur maar heb al eens binnen 2dagen 200$ terug verdiend en vrij gemakkelijk ook, dus ben niet bang dat het nu weer gaat/kan lukken.

Er zijn erg veel potjes waar upsets amper mogelijk zijn, zeker de laatste maand heb ik dus veel kunnen verdienen aan potjes waar het gewoon onmogelijk is dat het 2 de team 2maps pakt van het team waar ik op gok.

Als je kan maxbetten betekend dat vaak easy skins, je kan met 15dollar value bijvoorbeeld een knife pakken van 70euro omdat als iemand die op het team zet wat amper kans heeft die een gok neemt.
Het komt omdat iedereen maximaal 300$ kan inzetten, als de odds erg hoog zijn lees 90%-10% kan iedereen maar maximaal 30value hebben, dat betekend niet dat er skins worden ingezet op het 10% team wat boven de 30euro kunnen zitten.

Die skins worden uitgegeven naar diegene die maximaal betten, aka 300$.

Zelf heb ik weinig geld in het spel gestopt vergeleken met wat mijn inventory/skins waard is, laten we zeggen dat ik 400euro in en dat mijn inventory atm 10keer zoveel waard is dan wat ik er in heb gestopt, ik heb destijds via een forum currency kunnen verkopen uit een anders spel waar ik ook weer skins mee heb kunnen kopen.
Heb trades gehad waarmee ik winst heb gemaakt, zelfs een keer 130keys overpay voor een ST AK Fire Serpent, plus ik heb 2x een csgoshuffle pot gewonnen (totale winst ook 1300$)

Gisteren had ik ook nog 3 bets gewonnen waaronder 60euro op fnatic > TSM en heb 2x op CLG gegokt op lan, beiden had ik maar 20value maar telkens een 30euro wapen gekregen.

Verder is mijn pc goed genoeg trouwens, neemt niet weg dat 300$ aan skins kwijt raken vrij pijn doet en zeker op de manier hoe, maar ik heb dus ook screenshots gezien van dezelfde match waar iemand 4x300$ plaatste en dat dus ook allemaal kwijt raakte, aka 1200$.
Dat relativeert de pijn trouwens aardig.

Maar het is ook niet te bevatten hoeveel geld er in omgaat, je zal denken niemand zet op een 5% team bijvoorbeeld skins, want ja de upset kans is heel erg klein meestal ookal bestaat hij wel.

De echte high rollers spelen een heel ander spel, deliciousmilkgg had afgelopen vrijdag oid voor 12,000$ aan skins (40 steam accounts x 300$) op een 12% team gezet, zijn winst was boven de 90,000$ :P
https://twitter.com/Delic...status/639573967452422148 (hij zegt nog wel 200/300duizend deze zomer te hebben verloren) en volgens mij heeft hij ooit 225,000$ aan skins gewonnen op 1 game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsero
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-05 08:13
Ben sinds vandaag pas te weten gekomen dat er een topic is over betten van csgo matches. :)

Er komt weer een major aan. (10-12 September)

The first matchups of the group stage will be:

Team EnVyUs vs. Cloud9
Virtus.pro vs. Ninjas in Pyjamas
Fnatic vs. Team Titan
Team SoloMid vs. Natus Vincere

Het gaat om bo3's. Er werd eerst gezegd dat het om bo1's ging maar later hebben ze het veranderd naar bo3's.

Mijn voorspellingen :

Team EnVyUs vs. Cloud9
Fnatic vs. Team Titan

Wat denken jullie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minaaj schreef op zondag 06 september 2015 @ 22:55:
[...]
De echte high rollers spelen een heel ander spel, deliciousmilkgg had afgelopen vrijdag oid voor 12,000$ aan skins (40 steam accounts x 300$) op een 12% team gezet, zijn winst was boven de 90,000$ :P
https://twitter.com/Delic...status/639573967452422148 (hij zegt nog wel 200/300duizend deze zomer te hebben verloren) en volgens mij heeft hij ooit 225,000$ aan skins gewonnen op 1 game.
Zal de belastingdienst ook op losgaan denk ik ;)
Tenminste, als 'ie dat via OPSkins verkoopt en er redelijk grote bedragen op z'n rekening bij komen, dan gaat de lokale tax man nog wel wat vraagjes stellen.
Dat soort bedragen zijn toch ook niet meer normaal man, ik zet af en toe een paar eurootjes in voor de gein.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Minaaj
Nielsero schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:22:
Team EnVyUs vs. Cloud9
Fnatic vs. Team Titan

Ja die voorspellingen zijn aardig goed, tho altijd kijken naar odds, als EnvyUS vs C9 80-20 odds heeft is het toch best gevaarlijk nog, blijven 2 tier1 teams ookal zou EnvyUS met nieuwe lineup die wel moeten pakken.
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:45:
[...]

Zal de belastingdienst ook op losgaan denk ik ;)
Tenminste, als 'ie dat via OPSkins verkoopt en er redelijk grote bedragen op z'n rekening bij komen, dan gaat de lokale tax man nog wel wat vraagjes stellen.
Dat soort bedragen zijn toch ook niet meer normaal man, ik zet af en toe een paar eurootjes in voor de gein.
Klopt zeker, maar tegenwoordig wordt er aardig in bitcoins gehandeld omdat dat ook vrij veilig is qua scams ect, ik zie best vaak langskomen dat iemand 25 bitcoins heeft en die allemaal wil spenderen op csgoskins, er zullen vast wel manieren zijn dat ze de winst kunnen spenderen via paypal/bitcoins en dat niemand het doorheeft, laten we daar maar niet te ver op ingaan want dat is witwassen :D

Ik las wel ergens dat hij (deliciousmilk) opgegroeid was "with a silver spoon" en zal wel bekend zijn met de belastingdienst. Als je ook 225,000$ aan skins wint is het ook niet meer zo gek dat je wel eens 12,000$ op een team kan zetten met skewed odds en ook nog eens lucky kan zijn dat het team wint.

Mijn doel is ook wel uiteindelijk om skins te verkopen en paar duizend er uit te halen, maar uiteindelijk speel ik cs al vanaf 1999 (ja ben al weer 27) en houd nog steeds er van om te spelen/matches te kijken dus het gokken is atm een bijkomstigheid, een deel van mijn inventory zijn dan ook mijn "play" skins waar ik mee speel en daar zal ik niet mee gokken.

Het is ook goed om gewoon een lijn te trekken in wat je wel en niet doet qua betten, ik probeer eigenlijk helemaal niet zo veel te betten (lees elke dag 5+bets) want dan wordt ik helemaal gek, heb liever dat ik 1 of 2 matches per dag pak en dan die win en makkelijk winst maak, en dat is mogelijk met 300$ bets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-04-2022
Nielsero schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:22:
Ben sinds vandaag pas te weten gekomen dat er een topic is over betten van csgo matches. :)

Er komt weer een major aan. (10-12 September)

The first matchups of the group stage will be:

Team EnVyUs vs. Cloud9
Fnatic vs. Team Titan

Het gaat om bo3's. Er werd eerst gezegd dat het om bo1's ging maar later hebben ze het veranderd naar bo3's.

Mijn voorspellingen :

Team EnVyUs vs. Cloud9
Fnatic vs. Team Titan

Ik denk dat je de nieuwsberichten niet goed gelezen hebt. Alleen de group decider matches zijn Bo3, de rest is Bo1. Als je kijkt op de Fantasy website van ESL zelf zijn alleen de decider matches ook daadwerkelijk in te vullen met een score gelijkwaardig aan een Bo3 match.

http://twitch.tv/theviewingexperience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Meh, mn 14 cent winst niet uitgekeerd gekregen.
Blijkbaar moet ik toch een stuk hoger gaan betten dan 50 cent om ook maar iets van een cheap skin te zien. :(

Grappige post trouwens na verhalen over iemand die tonnen binnenhaald. _O-

[ Voor 19% gewijzigd door hexta op 08-09-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Exspire schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:45:
[...]

Ik denk dat je de nieuwsberichten niet goed gelezen hebt. Alleen de group decider matches zijn Bo3, de rest is Bo1. Als je kijkt op de Fantasy website van ESL zelf zijn alleen de decider matches ook daadwerkelijk in te vullen met een score gelijkwaardig aan een Bo3 match.
In de bo1's heeft hij het desondanks ook nog wel aardig goed, neemt niet weg dat je goed moet kijken of het wel echt waard is qua odds, dankzij recente prestaties zal fnatic wel 85-90% tegen Titan hebben, ookal voelt Titan zich best goed na de prestaties op Delay Paradise.

Eerste matches van lans zijn meestal niet echt aan te raden om op te betten tho, envy verloor destijds van efrag in bo1 in de ochtend, zal tegen c9 zou maar weer kunnen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Het is bijna knap, maar mijn laatste 12 bets allemaal verloren. :')
Met uitzondering van 1 bet, waar ik geen payout heb gekregen. :') :D

Kan ik niet een van jullie voor mij laten betten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Ik word zo vaak gesvvayed door odds of opmerkingen op reddit/hltv/twitter. De matches die ik voorspel en niets inzet omdat ik zelf het risico te hoog vind zou ik achteraf hebben gewonnen, 100% win. Daarentegen de matches die ik inzet verlies ik vaak, 50% win. Dat komt 9 van de 10 keer door foute info van mede bettors. Mijn eerste knife had al realiteit moeten zijn, maar ik ben niet inmiddels niet verder dan mijn eerste m4 Cyrex. Dit topic is helaas ook te inactief om echt matches in te bespreken en bets te overleggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exspire
Minaaj schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 20:17:
[...]

In de bo1's heeft hij het desondanks ook nog wel aardig goed, neemt niet weg dat je goed moet kijken of het wel echt waard is qua odds, dankzij recente prestaties zal fnatic wel 85-90% tegen Titan hebben, ookal voelt Titan zich best goed na de prestaties op Delay Paradise.

Eerste matches van lans zijn meestal niet echt aan te raden om op te betten tho, envy verloor destijds van efrag in bo1 in de ochtend, zal tegen c9 zou maar weer kunnen gebeuren.
Ik denk dat alleen EnVy vs. C9 echte 1-map upset potentieel heeft. Fnatic is in goede vorm en dat laten de recente prestaties inderdaad ook zien. TSM heeft een redelijke rust periode gehad waarin ze zich hebben kunnen voorbereiden terwijl Na'Vi de perikelen van Delay Paradise heeft moeten ondervinden (2x overtime wins en een Bo3 loss). Ik zie weinig reden om erin te geloven dat NiP ineens grote veranderingen heeft ondergaan na het kicken van Natu als coach en dus zou VP er weinig moeite mee moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Exspire schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:36:
[...]
Ik denk dat alleen EnVy vs. C9 echte 1-map upset potentieel heeft.
Dit is inderdaad de enige echt spannende match, met waarschijnlijk de beste odds. Toch neig ik meer naar Envy, hoe snel die een team zijn geworden en eigenlijk alles op z'n plek valt. C9 zichzelf ook bewezen, maar is in mijn opinie nog te afhankelijk van de individuele prestatie van Ska. N0thing en Shroud zijn geweldige spelers, maar leesbaar en buitenspel te zetten. Sean heeft het merkbaar druk met de organisatie van het team, waardoor acties van hem zelf soms low zijn. Freak is inconstant. Envy heeft naar mijn mening de beste mix van spelers. KennyS is wel gehyped, maar wellicht verwachten we ook teveel van hem. Hij heeft een comfort zone waar hij buiten niet lekker presteert. Hopelijk krijgt Envy het voor elkaar dit te fixen. Want naar mijn heeft Envy Fnatic potentieel. Wachtend op de odds, deze zullen goed zijn gezien C9 elke match tegen Envy heeft gewonnen, maar waarschijnlijk ga ik med op Envy. Baguettes oui!

De rest van de matches is eigenlijk gesneden koek. Fnatic, VP, TSM. Maar deze odds zullen minder aantrekkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
bbblije schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:35:
Ik word zo vaak gesvvayed door odds of opmerkingen op reddit/hltv/twitter. De matches die ik voorspel en niets inzet omdat ik zelf het risico te hoog vind zou ik achteraf hebben gewonnen, 100% win. Daarentegen de matches die ik inzet verlies ik vaak, 50% win. Dat komt 9 van de 10 keer door foute info van mede bettors. Mijn eerste knife had al realiteit moeten zijn, maar ik ben niet inmiddels niet verder dan mijn eerste m4 Cyrex. Dit topic is helaas ook te inactief om echt matches in te bespreken en bets te overleggen.
Dit gebeurd bij mij ook nog wel eens als ik reddit lees op een 90/10 game, en dan lees dat het max & relax is bijvoorbeeld afgelopen zondag met dignitas vs k1ck.hr, niemand had daar ook maar enig gevoel dat dignitas 2 maps kon verliezen tegen k1ck.hr, mede daarom ben ik in gegaan. (ookal heb ik de week ervoor nog gezegd dat ik nooit meer op dignitas bet(ze waren bezig met standins en uren delay))

Verder vind ik met dit soort tier1 (esl dubai) matches best of one's stukken gevaarlijker, komt mede omdat spelers van beide teams gewoon zo goed zijn dat ze met paar individuele acties een map kunnen ombuigen naar winst.
Het gaat dan ook nog eens om de map en op welke kant een team begint, als NiP tegen VP op inferno/train CT begint kan het zo maar eens zijn dat NiP met de winst wegloopt.

KennyS is wellicht beetje overhyped trouwens, neemt niet weg dat het hele EnvyUS team zo goed is dat het serieus moeilijk is om frags te krijgen tussen NBK,apex,Happy,k1o want die spelenvrij agressief en natuurlijk erg goed :D

• Sigm4tic

Sigm4tic

High Five!

Kan je bij de matches van ESL vandaag ook drops krijgen of beginnen die pas in de volgende rondes?

• Kubusje
  • Laatst online: 15:10
Sigm4tic schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:47:
Kan je bij de matches van ESL vandaag ook drops krijgen of beginnen die pas in de volgende rondes?
Nee.

• Minaaj
Pfoe, had 150$ oid op nV > c9.. bo1's zijn zo unpredictable denk dat ik maar weer even wacht tot de bo3's want c9 had gewoon moeten/kunnen winnen.

Wel weer 45$ er bij tho, maar erg risky.

Ik zie vandaag nog wel een upset gebeuren tbh.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Heren (en dames? Vast niet) hoe kan ik het best beginnen?
Ik speel zelf ook wel wat CSGO, maar ben pas rank 3 of 4 en heb dus ook bijna geen skins. Is het slim om gewoon eens voor een euro of 10-20 skins te kopen en zo uitbouwen? Of kan je ook een eind komen met die gratis skins die je krijgt? Al zijn die maar een paar cent waard.

Zelf probeerde ik al via de market wat skins te kopen en te verkopen maar volgens mij zit daar bijna 0,0 winst in, dus dit lijkt me ook wel een leuke ontdekking.

• Minaaj
TheBrut3 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:21:
Heren (en dames? Vast niet) hoe kan ik het best beginnen?
Ik speel zelf ook wel wat CSGO, maar ben pas rank 3 of 4 en heb dus ook bijna geen skins. Is het slim om gewoon eens voor een euro of 10-20 skins te kopen en zo uitbouwen? Of kan je ook een eind komen met die gratis skins die je krijgt? Al zijn die maar een paar cent waard.

Zelf probeerde ik al via de market wat skins te kopen en te verkopen maar volgens mij zit daar bijna 0,0 winst in, dus dit lijkt me ook wel een leuke ontdekking.
Als je iets koopt via de market kan je het voor 7dagen niet traden, dus ook niet mee gokken, als je echt wil kan je via opskins.com goedkoper betting skins kopen dan via de market plus dan zit er ook geen trade restrictie op.

Skins die je ingame krijgt zijn meestal niet echt veel waard, je kan lucky zijn natuurlijk maar die kans is erg klein :D Hetzelfde geld met cases openen, sommige hebben binnen 2cases een knife en sommige hebben er 100 geopend en alleen maar blauwe items uit.

Misschien is het mogelijk om via GoT iemand te vinden die nog wat verkoopt met 15% undercut oid.

Ik wil op EnvyUS > VP gaan maar het gaat denk ik cobblestone worden en dat is echt 50-50, misschien maar skippen want heb atm 2x gewonnen en geen zin in verlies vandaag :*)

• Minaaj
Goed dat ik Envy vs VP heb geskipped, maybe was het wel waard om underdog betje te doen maar dat is makkelijk achteraf, ziet er niet goed uit voor EnvyUS :I

• Sigm4tic

Sigm4tic

High Five!

Ik heb die match gezien. Ze werden echt ingemaakt al deden ze nog erg hun best om terug te komen nadat het 15-0 voor Vp was. Het is uiteindelijk nog 15-7 voor VP geworden.

Zijn er trouwens tweakers die mij kunnen helpen om de basics bij te brengen om van 6€ naar bijvoorbeeld 20€ te komen?

EDIT: Wat is er aan de hand bij de match Fnatic - TSM? De match is een tijdje stilgelegd en de twitch chat zegt vanalles ala oorzaak, maar je ziet veel over VAC voorbijkomen.

[ Voor 25% gewijzigd door Sigm4tic op 10-09-2015 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
Sigm4tic schreef op donderdag 10 september 2015 @ 19:20:EDIT: Wat is er aan de hand bij de match Fnatic - TSM? De match is een tijdje stilgelegd en de twitch chat zegt vanalles ala oorzaak, maar je ziet veel over VAC voorbijkomen.
Fnatic - TSM was stil gelegd vanwege VAC Authentication error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Damn zo veel upsets deze week, CLG gisteravond, Envy vanochtend tegen NiP.

Gisteren hele dag door upsets, goed voor underdog betters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigm4tic

Sigm4tic

High Five!

hexta schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:35:
Meh, mn 14 cent winst niet uitgekeerd gekregen.
Blijkbaar moet ik toch een stuk hoger gaan betten dan 50 cent om ook maar iets van een cheap skin te zien. :(

Grappige post trouwens na verhalen over iemand die tonnen binnenhaald. _O-
Ik heb precies hetzelfde heb vier keer een bet gedaan van €1,50 , waarbij de winst €0,17 zou moeten zijn, maar bij returns staan precies dezelde items als dat ik gebet heb :( .

Is er iemand met een verklaring?

EDIT: linkje naar een forum waar de vraag ook gesteld is: http://steamcommunity.com...ons/8/617328967246168164/

[ Voor 10% gewijzigd door Sigm4tic op 11-09-2015 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
In some cases, if your potential reward value is very low, generally below 0.3, there is a chance you may not win something (besides get your initial items back).
In addition to this rule: in some cases, where the odds are highly in favour of one team and you bet on the favoured team, you may end up without any winnings at all. Reason being: more people bet on the winning team than the total amount of items lost. In these cases, potential reward values become irrelevant. It all depends on the total amount of items placed on the match.

http://csgolounge.com/rules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
Sigm4tic schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 17:06:
[...]

Ik heb precies hetzelfde heb vier keer een bet gedaan van €1,50 , waarbij de winst €0,17 zou moeten zijn, maar bij returns staan precies dezelde items als dat ik gebet heb :( .

Is er iemand met een verklaring?

EDIT: linkje naar een forum waar de vraag ook gesteld is: http://steamcommunity.com...ons/8/617328967246168164/
Kreeg dit vandaag uitgelegd door iemand die vroeger veel maxbets deed, de pay-out prioriteit gaat van maxbetters naar de laagste bets. Dat betekent dus dat iemand die $300 (maxbet) op een team bet eerder krijgt uitbetaald dan iemand die $1,50 op een team bet.
Daarbij komt ook nog eens dat maxbets overpay krijgen als uitbetaling, vaak een maxbet skin terug terwijl potential reward veel minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Exspire schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 22:55:
[...]

Kreeg dit vandaag uitgelegd door iemand die vroeger veel maxbets deed, de pay-out prioriteit gaat van maxbetters naar de laagste bets. Dat betekent dus dat iemand die $300 (maxbet) op een team bet eerder krijgt uitbetaald dan iemand die $1,50 op een team bet.
Daarbij komt ook nog eens dat maxbets overpay krijgen als uitbetaling, vaak een maxbet skin terug terwijl potential reward veel minder is.
Dat klopt, mensen die grootste risico nemen worden als eerste uitbetaald. Vaak wordt dit gedaan met 1 skin, waarvan de waarde hoger is dan de potential return value die csgolounge aangeeft. Daarom plaatsen mensen dus ook max bets op 85%+ matches om een skin van 45-75$ terug te krijgen. Hierdoor krijgen de maxbetters dus beter uitbetaald, waardoor de kleinere value skins beter verdeeld kan worden. Het is in principe een beetje krom, maar als je je grootste betters tot op de cent nauwkeurig moet uitbetalen, dan blijft er vrij weinig over om de rest te betalen.

Om deze reden is het dan ook zinloos om met lage value een bet te plaatsen op 85%+ matches, omdat je vaak gewoon niks krijgt, maar je loopt ondertussen wel risico om je skins te verliezen. Des te meer reden om af en toe een lage bet te plaatsen op de underdog als de underdog wel degelijk kans heeft, zoals laatste paar dagen wel gebleken is. Tier1 vs Tier1 is op lan in principe hooguit 60-40%, toch zie je vaak dat op lounge de % een stuk beroerder is, als je de skins er voor hebt is een bet plaatsen op de underdog wel het risico waard. Zo ruim ik over het algemeen mijn rotzooi op die ik meekrijg in bets, gewoon 4x <0.10$ op de underdog gooien om er vanaf te komen en op matches waar ik denk dat de underdog meer kans heeft dan de odds doen geloven ga ik iets hoger in. :)

• hexta
Heeft iemand nog bets lopen op nederland? :P
ST0.24 €StatTrak™ Sawed-Off | Origami (Field-Tested) 0.25 € |
FT 0.11 €MP7 | Armor Core (Factory New) 0.11 € | FN 0.08 €
MAG-7 | Heaven Guard (Factory New) 0.09 € | FN 0.04 €
SCAR-20 | Storm (Field-Tested)
Al in met mijn troepskins.
:*) :D

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Weten iemand hier toevallig waar voor een redelijke prijs keys gekocht kunnen worden? Op reddit is de gemiddelde key zo rond de 2$, dus als je een plek weet met ongeveer die prijs (of lager natuurlijk!) dan zou een linkje echt top zijn.

Ben namelijk van plan om wat skins te halen (vooral een Doppler) en via keys blijkt dat toch een stuk goedkoper te zijn. In ieder geval vast bedankt!

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Iemand hier die ook issues heeft op csgolounge dat ze je inv niet kunnen zien/laden?

Are you a one or a zero

Verwijderd

Gisteren twee keer lopen betten live op mijn stream en tweemaal gaat het compleet verkeerd. 70% team die nog nooit van dat andere team had verloren ging gewoon eraf met 16-4, dat soort vage dingen wtf

@iTev Doneer 2 dollar en je hebt altijd toegang tot de bots etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 16:28

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Thank you PGL:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Faz2gML.png

[ Voor 13% gewijzigd door Lawwie op 04-10-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Zieke profits ouwe! :o
Verkoop je die USP-S toevallig? Of de ST Tec-9?

Baal er trouwens goed van dat ik net voor de nerf mijn M4a4 Faded Zebra BS hebt verloren met een bet op een random team, hij is nu 4x zoveel waard :o

[ Voor 51% gewijzigd door Wereldkaart op 04-10-2015 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

Wereldkaart schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:05:
Zieke profits ouwe! :o
Verkoop je die USP-S toevallig? Of de ST Tec-9?

Baal er trouwens goed van dat ik net voor de nerf mijn M4a4 Faded Zebra BS hebt verloren met een bet op een random team, hij is nu 4x zoveel waard :o
Welke USP? de guardian? en de stattrak tec9 sandstorm? Voeg me anders even toe: http://steamcommunity.com/id/lawwie/

Steam is wel vervelend aan het doen bij mij..

[ Voor 12% gewijzigd door Lawwie op 04-10-2015 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 12:49
Nice inventory Lawwie, wou dat ik zulke bets kon maken maar dat laat mijn budget op moment niet toe ^^
Het is en blijft een gok maar zoals TSM vs VP vindt ik altijd maar huge risk dus vindt knap dat je zoveel knifes er op in durft te zetten.

have you tried turning it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Ben de laatste tijd ook weer aardig bezig, waar ik wel van 1100 winst in 1maand naar 700 was gegaan door 2 big losses (envy vs nip dubai, en dignitas vs k1ck.hu)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aCEV55E.png

Nu ik weer op een aardige winning streak zit begin ik wel weer beetje te greedy te worden, ik kan normaliter wel paar dagen overslaan om te wachten op een goede match (zie ook datums van mijn bets)

Ik bet nog steeds met setjes van 300$ op safe matches in mijn ogen (de loss die je ziet is trouwens een 60$ loss, low items), bo1's raak ik amper aan en gelukkig zijn er veel LAN's wat in mijn ogen minder random is (teams hebben vaak meer motivatie dan online).

Aankomende donderdag en vrijdag zijn er dus de national team championships, denk dat daar wel paar safe games weer tussen zitten (frankrijk speelt met Happy,Shox,NBK,Apex,Smithz en neem aan dat die kampioen worden :))

Vanavond geloof ik dat we aardig wat upsets kunnen krijgen.

HR kan van TSM winnen met s1mple en oskar. (tsm afgelopen zondag lan gewonnen speelt ook mee)
Titan heeft kans tegen Fnatic in bo1, zeker na de lan waar fnatic net vandaan komt.
Plus de NiP vs Fnatic/TSM matches kunnen ook elke kant opgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
Minaaj share je je bets ook ? ben benieuwd wat er vrijdag in verschiet staat qua bets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Kooistra9 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:18:
Minaaj share je je bets ook ? ben benieuwd wat er vrijdag in verschiet staat qua bets.
Nah vergeet het vaak en zoals je kan zien bet ik ook niet erg vaak, heb vaak ook wel het gevoel als er een upset kan komen of de odds totaal off zijn maar toch bet ik niet omdat ik de kans te klein vindt om daarvoor skins te verliezen.

Vrijdag weet ik nog niet direct welke matches er zijn behalve wellicht inderdaad de TWC matches.

France > USA
Belgie > Canada
Poland > Netherlands :X
Norway > Singapore

Het is dan alleen de vraag of het waard is om te betten qua odds en omdat het bo1's zijn, de 2 meest safe hiervan zijn France en Norway.
De Polen VS NL is echt een 50-50 match en Belgie - Canada zal wel rond de 65-35 zitten.

Gister had ik dus wel Titan > Fnatic goed voorspeld hier, neemt niet weg dat ik zelf niet heb gebet tho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mWj3R5P.png

Vandaag so far, heb atm ook nog 300$ op Rusland staan tegen Kyrgyzstan.

Sweden vs Serbia was 40$ reward value, kreeg 85$
Germany vs Indonesia was 20$ reward value, kreeg 41$
Russia vs Tunesia had ik een erg hoge value van 11$ en kreeg 52$

:9~

[ Voor 93% gewijzigd door Minaaj op 08-10-2015 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

Minaaj schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:30:
[afbeelding]

Vandaag so far, heb atm ook nog 300$ op Rusland staan tegen Kyrgyzstan.

Sweden vs Serbia was 40$ reward value, kreeg 85$
Germany vs Indonesia was 20$ reward value, kreeg 41$
Russia vs Tunesia had ik een erg hoge value van 11$ en kreeg 52$

:9~
Nog een max better in dit topic, leuk om te zien :P Zelf durf ik niet op de world champions te betten, wel gister nog op TSM - Digni een flip knife urban masked FT gewonnen, direct verkocht voor 19 keys. Wat is je steam, misschien dat we elkaar nog van hulp kunnen zijn met betten als je wil 8)

Ik heb nu trouwens wel een max bet ingezet op france - usa, hopelijk geen butt clench :*)

en het heeft uitbetaald, ongeveer 120 euro profit! >:)

Nu nog 2x maxbet op frankrijk vs polen gezet, dan is het dat voor mij vandaag :p

[ Voor 13% gewijzigd door Lawwie op 09-10-2015 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Kom net thuis hoop voor je dat Frankrijk wint, heledag gewerkt dus ook niet gebet.

Wat een gare match zeg, delay er bij en de polen hadden de overhand, soms heb ik echt geluk dat ik matches oversla want ik zou zeker op Frankrijk hebben gebet als ik thuis was.

Zijn veel mensen skins kwijt geraakt :/ bo1 blijft risky, heb zelf eerder 1x 300 verloren op dit "EnvyUS" met nbk,happy,shox,apex,smithz vs gplay op starseries lan.

[ Voor 101% gewijzigd door Minaaj op 09-10-2015 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Lol, ik zie net pas dat ik de bet van Polen vs Frankrijk van vorige week gewonnen heb. 2 gare shotguns gebet en een Stat. AWP Wormgod return. Toch een leuke verassing ;)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:22
Fucking Phantomlord heeft al 2.3m gewonnen en 2,75m verloren. Profit atm 25k.
Maar wtf dan, zoveel bets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

rolandos582 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:46:
Fucking Phantomlord heeft al 2.3m gewonnen en 2,75m verloren. Profit atm 25k.
Maar wtf dan, zoveel bets :P
Echt niet normaal nee, maar ik word zo moe om hem te zien streamen he. Kan hem niet uit staan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:22
Lawwie schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:35:
[...]

Echt niet normaal nee, maar ik word zo moe om hem te zien streamen he. Kan hem niet uit staan |:(
Weinig gameplay, veel cases en betting. Erg goed in csgo is hij niet.

Achja liever hem als zo'n annoying syndicate of andere minecraft streamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CykkVii
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-07 18:30
Jongens, is er toevalig iemand hier geinteresseerd in keys voor 1.85 euro per stuk?
Ik verkoop ze via paypal of bankbetaling, heb namelijk wat flinke pots gepakt op CSGOhunt.com

Stuur maar een DM als je meer info wilt of voeg me toe op steam.
www.steamcommunity.com/id/cykkshootspeopleoncsgo

[ Voor 24% gewijzigd door CykkVii op 14-10-2015 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
http://matchstats.us/

Handige website met veel informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Gokje op mijn boys van EnvyUS tegen TSM vandaag ga ik uitvoeren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

Minaaj schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:16:
Gokje op mijn boys van EnvyUS tegen TSM vandaag ga ik uitvoeren denk ik.
hoop dat het goed komt, voor mij is het goed uitgepakt. Rip anus:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7P9qiAK.png

[ Voor 27% gewijzigd door Lawwie op 20-10-2015 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Lawwie schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:04:
[...]

hoop dat het goed komt, voor mij is het goed uitgepakt. Rip anus:

[afbeelding]
Had vandaag 2x cyrex via skinarena met 5$ aan stickers weten mee te nemen, die er opgezet +2skins (totale bet maar 70$)

Gister nog met 14value een max bet gekregen bij fnatic > piter.

Nog gelukkig als win afgesloten, hoe krijg je het van 14-5 naar 14-14 krijgen en dan ff rustig laatste 2 rondes winnen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hTHuF8U.png

laatste 3 bets, normaliter bet ik amper underdogs, toch binnenkort wat meer op gokken, maarja envyus als underdog is nooit slecht, plus ik hoopte/dacht ook dat ze van NiP verloren, wat ze ook deden,2x verliezen achter elkaar doet een tier1 team toch wat minder vaak.
Odds gingen meer naar TSM (120value op het einde) toen envyus van NiP aan het verliezen was.

[ Voor 39% gewijzigd door Minaaj op 20-10-2015 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand Skinjoker weleens geprobeerd dan? Site ziet er goed uit!

http://www.skinjoker.com

Nou heb ik ook bij g2play van die random item packs gezien - iemand daar al ervaring mee? Ze hebben van die packs met 10/25/40 random items maar geen idee wat je dan krijgt... Iemand al geprobeerd?

Hier staan ze >

http://www.g2play.co.nl/csgo-items-skins

Let me know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:24:
Heeft iemand Skinjoker weleens geprobeerd dan? Site ziet er goed uit!

http://www.skinjoker.com

Nou heb ik ook bij g2play van die random item packs gezien - iemand daar al ervaring mee? Ze hebben van die packs met 10/25/40 random items maar geen idee wat je dan krijgt... Iemand al geprobeerd?

Hier staan ze >

http://www.g2play.co.nl/csgo-items-skins

Let me know
Skinjoker niet geprobeerd, hou niet van dat soort "betten", en ik ben van mening dat je beter, als je al een pack van 40 items koopt (35 euro) dan kun je beter een skin uitkiezen die je zelf leuk vind en dan heb je tenminste garantie dat je ook wat leuks krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
Lawwie vanavond ook betten? zit te denken om troep in te zetten op Vexed die tegen SK moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

Kooistra9 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:45:
Lawwie vanavond ook betten? zit te denken om troep in te zetten op Vexed die tegen SK moet.
Ik denk eraan om TSM VP weer te betten, map is overpass en TSM is er beter op. Gister hebben ze op mirage gewonnen, een van de, zo niet de beste map van VP.

TSM is heel sterk met pistol rounds, en VP juist niet. Daar kunnen ze hun voordeel, net zoals gister, weer uit slepen. Al is VP niet de beroerdste op overpass, als ze op CT kunnen beginnen dan verwacht ik dat ze 10-5 maken. En de eindscore zal meer richting de 16-11/16-12 gaan voor TSM.

Laatste 8 keer dat TSM-VP gespeeld hebben, heeft TSM gewonnen (waarvan 2x op overpass). En met hun current form geloof ik wel dat TSM deze kan pakken.

Over jouw bet, SK-Vexed, Tenzki is letterlijk vandaag bij dignitas getekend, dus die speelt niet mee. En k0nfig speelt ook niet meer voor SK, dus 2 stand-ins. Alhoewel het de laatste keer tussen de teams 2-1 is geworden voor SK, betwijfel ik of het deze keer ook lukt. Risky bet, ik zou niet te hoog inzetten. Eventueel op vexed wat.

[ Voor 29% gewijzigd door Lawwie op 21-10-2015 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
Helaas niet kunnen betten was te laat thuis, anders toch wel een betje durven zetten op Vexed.
Vanavond wordt ook niks, wordt dus morgen ff kijken?
Alvast wat input voor vrijdag ? welke matches interessant zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Had gisteravond weer eens balls om in een jackpot te gaan (dont try this at home)

Stopte als laatste 840$ in een 1250$ pot en ticket nr viel op 70% dus ik won.
Misschien toch maar eens wat echt geld van me skins maken binnenkort.

Toen ik die jackpot won zag ik compLexity vs ex-eLevate op lounge met vrij rare odds, 35-65 wat in mijn ogen toch meer 50-50 of zelfs 65-35 had moeten zijn, met wat kleine skins van die csgojackpot pot op coL > elevate dus en ook gewonnen.

Ik zie vandaag 2x NiP vs NaVi, beiden hebben ze swapped odds dankzij maps neem ik aan, nu zal je zien dat NaVi inferno wint waar ze 37% hebben en NiP wint overpass waar NiP 37% heeft, dit soort dingen gebeuren echt vaak. (nu jinx ik het tho)
Maar als NaVi CT begint als inferno hebben zijn de odds gewoon 50-50 in mijn ogen, en neemt ook niet weg dat NiP ook CT helemaal niet zo sterk is.

Odds van VeXeD vs E-Frag zijn ook beetje vreemd tbh, efrag heeft wel grootste kans om te winnen maar die zijn ook niet altijd te vertrouwen, kan zo maar een upsetje komen daar.

Gisteren zei ik ook nog voor de grap dat ik niet snapte dat VP deze keer maar weer 33% tegen TSM had, zelf niet gebet tho maar uiteindelijk won VP 16-5, zeker omdat VP de laatste tijd vaak van TSM/Fnatic had verloren kan je eerder een VP win verwachten imo, plus TSM was al lang gekwalificeerd.

Anyway morgen weet ik niet welke matches er zijn, kan niet wachten op DH Cluj tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
NaVi inferno gewonnen :) 16-6 zelfs volgens mij, mooie 37%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
Nice, Big bet of dat niet ?
ben benieuwd wat er voor vanavond in het verschiet ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-09 19:09
Hoe lang is de trade ban als je een item koopt?
Ik zou voor DH Cluj een paar skins willen kopen om te betten. Via OP skins of is het beter om via steam market te kopen?

En wat is momenteel de max bet? nog steeds 300€?

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Kreekje schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:29:
Hoe lang is de trade ban als je een item koopt?
Ik zou voor DH Cluj een paar skins willen kopen om te betten. Via OP skins of is het beter om via steam market te kopen?

En wat is momenteel de max bet? nog steeds 300€?
Het is 7 dagen dus als je ze nu zal kopen zijn ze beschikbaar 12:00 volgende week vrijdag, het evenement begint al woensdag tho!

300$ is maxbet inderdaad.

[ Voor 3% gewijzigd door Minaaj op 23-10-2015 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-09 19:09
Minaaj schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:54:
[...]

Het is 7 dagen dus als je ze nu zal kopen zijn ze beschikbaar 12:00 volgende week vrijdag, het evenement begint al woensdag tho!

300$ is maxbet inderdaad.
En is het ook 7 dagen trade ban als je ze ruilt met iemand anders? Als ik bijvoorbeeld via OP skins het mes koop en het daarna geruild krijg?

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Kreekje schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:16:
[...]

En is het ook 7 dagen trade ban als je ze ruilt met iemand anders? Als ik bijvoorbeeld via OP skins het mes koop en het daarna geruild krijg?
Nah via trade inderdaad dan kan jij ze ook weer traden, het is alleen als je iets van de officiële market koopt of unboxed.

OPskins zijn inderdaad direct bettable.
Kooistra9 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:20:
Nice, Big bet of dat niet ?
ben benieuwd wat er voor vanavond in het verschiet ligt.
Meh, niet echt interessante matches vanavond, plus ben zelf ook naar een mooie Jupiler League wedstrijd dus zal denk ik zelf niet betten vanavond, had gisternacht nog wel 300$ op Liquid > NME maar kreeg maar 16$ aan meuk ipv mooie overpay, niemand had ook maar enkel vertrouwen dat NME ook maar een upset kan pullen want het was een bo3.

[ Voor 38% gewijzigd door Minaaj op 23-10-2015 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:17
Leuke match vanavond,

Vexed tegen ECV (maatjes van me)
http://csgolounge.com/match?m=6417

Eindelijk weer een dutch team op csgolounge das alweer ff geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:43
HR heeft zojuist Titan tegen de verwachtingen in (odds 30/70 Titan) compleet van de kaart geveegd...

Momenteel staat Penta met 8-1 voor tegen HR (odds 73/27 HR) ...

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

Awsom schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 18:25:
HR heeft zojuist Titan tegen de verwachtingen in (odds 30/70 Titan) compleet van de kaart geveegd...

Momenteel staat Penta met 8-1 voor tegen HR (odds 73/27 HR) ...

_O-
Heb nu op navi-hr een bet gewonnen :) navi had een mooie T-side op train, 11-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Net mn bet gewonnen van Mouz tegen NaVi, helaas de winst maar een skin van 1.10$ :p

Nu 3x op een rij een lowbet gewonnen op underdogs, als ik eenmaal high bet ga verlies ik altijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

Helaas, envy mouz 16-14 geworden. Had ik mooi op kunnen winnen. En onze nederlanders (ECV) ook verloren. Verder sta ik wel op +20 weer vandaag, niet heel spectaculair.

Komende dagen tot aan woensdag zullen wel helemaal geen leuke matches zijn. Alle teams reizen af naar Cluj.

[ Voor 24% gewijzigd door Lawwie op 25-10-2015 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Lawwie schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 23:41:
Helaas, envy mouz 16-14 geworden. Had ik mooi op kunnen winnen. En onze nederlanders (ECV) ook verloren. Verder sta ik wel op +20 weer vandaag, niet heel spectaculair.

Komende dagen tot aan woensdag zullen wel helemaal geen leuke matches zijn. Alle teams reizen af naar Cluj.
Had zelf nog 116$ oid voor 60$ op EnvyUS, was inderdaad nog wel close match tis dat gob b weer geen drol raakte anders had envy zo maar eens kunnen verliezen.

EnvyUS heeft trouwens wel altijd dat "niet serieuze" totdat ze close komen en bijna verliezen, dan nemen ze het altijd even extra serieus en dan regelen ze het meestal toch nog.

Verder nu wachten tot woensdag inderdaad, denk niet dat ik veel ga maxen die dag want op de eerste dag is niks echt safe tbh, alle teams die er zijn spelen zo veel cs dat er gewoon upsets kunnen komen.

Verder heb ik in de pick em wel Mouz en LG laten doorgaan, rest spreekt aardig voor zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

De pickem voor mij is:

Fnatic
Cloud9
TSM
Mouz
Nip
Envyus
Navi

Ik denk dat nip titan ook nog heel spannend gaat worden en een echte 50/50 is. Verder als je wil betten die dag dat fnatic, tsm, envyus en navi een beetje de safe bets zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Ik heb op dat CSGO-Casino toch zoveel mazzel elke keer, heb al een paar potten gepakt van rond de 60 euro met 10% kans ofso :)

Nu 2x FT Cyrex erbij en nog wat leuke rommel dus kan weer op matches gaan betten op lounge :)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

teupje schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:24:
Ik heb op dat CSGO-Casino toch zoveel mazzel elke keer, heb al een paar potten gepakt van rond de 60 euro met 10% kans ofso :)

Nu 2x FT Cyrex erbij en nog wat leuke rommel dus kan weer op matches gaan betten op lounge :)
Vraag me toch af hoe jullie dat doen, heb wel vaker wat "rommel" (lees 7-8 euro skins) op zo'n sites in gezet en heb nog nooit wat gewonnen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Lawwie schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 15:16:
[...]

Vraag me toch af hoe jullie dat doen, heb wel vaker wat "rommel" (lees 7-8 euro skins) op zo'n sites in gezet en heb nog nooit wat gewonnen daar.
Money makes money op dat soort sites, ik had destijds veel stickers gekocht (winst/low betting skins verkopen op market) bij esl cologne als investering, maar omdat die geen winst meer maakten ben ik maar op wat sites die gaan inzetten, bij skinarena stond ik -100$ totdat ik een pot won met 5$ van 116$ oid, en kreeg wel allemaal skins terug (cyrex etc)

Maar jackpot sites ga ik niet aanraden bij mensen die hun skins willen houden tho, zie het vaak genoeg verkeerd gaan en mag met geluk spreken dat ik nog geen 800$ kwijt ben oid.
Het mooiste was dat ik dus donderdag 1200$ won op jackpot, dag erna was ik naar csgohunt gegaan ofzo (ja ik ga ze allemaal langs) en mijn eerste bet daar van 71$ won ik direct de pot van 476$ dus iets van 400$ winst.

Mooie is dat ik veel skins heb gekregen nu waar ik underdog bets kan plaatsen of zoals gister 116$ (4x m4a1) voor 60$ op EnvyUS wat kleinere bets op games waar ik niet 100% zeker van ben, normaliter deed ik bijna alleen maar safe bets.

Ik zal je nog wel adden trouwens lawwie om maybe wat betting talk te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

Minaaj schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:31:
[...]

Money makes money op dat soort sites, ik had destijds veel stickers gekocht (winst/low betting skins verkopen op market) bij esl cologne als investering, maar omdat die geen winst meer maakten ben ik maar op wat sites die gaan inzetten, bij skinarena stond ik -100$ totdat ik een pot won met 5$ van 116$ oid, en kreeg wel allemaal skins terug (cyrex etc)

Maar jackpot sites ga ik niet aanraden bij mensen die hun skins willen houden tho, zie het vaak genoeg verkeerd gaan en mag met geluk spreken dat ik nog geen 800$ kwijt ben oid.
Het mooiste was dat ik dus donderdag 1200$ won op jackpot, dag erna was ik naar csgohunt gegaan ofzo (ja ik ga ze allemaal langs) en mijn eerste bet daar van 71$ won ik direct de pot van 476$ dus iets van 400$ winst.

Mooie is dat ik veel skins heb gekregen nu waar ik underdog bets kan plaatsen of zoals gister 116$ (4x m4a1) voor 60$ op EnvyUS wat kleinere bets op games waar ik niet 100% zeker van ben, normaliter deed ik bijna alleen maar safe bets.

Ik zal je nog wel adden trouwens lawwie om maybe wat betting talk te hebben.
Add me maar, ben nu nog tot donderdag op vakantie. Net op tijd terug voor cluj, heb mijn eigen pickem voor woensdag al gedaan, donderdags kom ik terug maar dan maakt een vriend van me de picks op mijn account :+

En ik doe de jackpot sites ook alleen met skins die ik kan verliezen. Als ik weer een 8 euro skin als winst heb gekregen bij het normale betten. Maar het is gewoon nog niet gelukt, zie het ook niet echt als loss zeg maar.

Vaak doe ik ook alleen max bets, heel af en toe komt het voor dat ik gewoon iets bet omdat op die dag geen match voor mij is die zeker is. En dan gaat er gewoon een 10 euro skin uit mijn returns vaak op een underdog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

Vandaag rustig dagje weer, heb een 10tje op vega vs piter gezet, vega kan nog wel eens de upset krijgen (37-63 atm op lounge).

En dat 10tje heeft zojuist uitbetaald, mirage maakt vega 12-3 op T side, is het nog 16-14 geworden maar wel voor vega. :+

Vanacht nog 200 euro op conquest - FE gezet, 2-0 geworden en een mooie 80 euro uitbetaald gekregen. Mijn skins staan nu allemaal mooi op lounge te wachten om gebruikt te worden voor cluj :)

Om eventueel skins nog op lounge te krijgen kun je inzetten op conquest - coast, een bo3 met nu al 93-7 odds. Verwacht geen profit, of je moet een max bet plaatsen, iets waar ik momenteel nog over na aan het denken ben.

Andere bets kijk ik momenteel niet naar, ik ken de NA scene eigenlijk totaal niet.

[ Voor 41% gewijzigd door Lawwie op 27-10-2015 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Lawwie schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:47:
Vandaag rustig dagje weer, heb een 10tje op vega vs piter gezet, vega kan nog wel eens de upset krijgen (37-63 atm op lounge).

En dat 10tje heeft zojuist uitbetaald, mirage maakt vega 12-3 op T side, is het nog 16-14 geworden maar wel voor vega. :+

Vanacht nog 200 euro op conquest - FE gezet, 2-0 geworden en een mooie 80 euro uitbetaald gekregen. Mijn skins staan nu allemaal mooi op lounge te wachten om gebruikt te worden voor cluj :)

Om eventueel skins nog op lounge te krijgen kun je inzetten op conquest - coast, een bo3 met nu al 93-7 odds. Verwacht geen profit, of je moet een max bet plaatsen, iets waar ik momenteel nog over na aan het denken ben.

Andere bets kijk ik momenteel niet naar, ik ken de NA scene eigenlijk totaal niet.
NA matches bet ik amper meer, ook omdat het s'nachts is en ik dan random wakker wordt om te checken of ik de bet heb gewonnen, maar de grootste reden is de upsets, als je dan eens bet en je bent nog wakker wil je die matches echt niet zien want dan krijg je direct een hartritmestoornis.

Zo veel random troep gebeurd er in die matches, van DDoSes tot m249 buys.

Morgen doe ik ook rustig en plaats ik wat underdog bets op VeXeD, F3 heeft imo ook nog wel kansje tegen TSM 1ste match.
Als fnatic de eerste tegen VeXeD verliest kunnen ze nog makkelijk door imo (lg en c9 in groep)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

Minaaj schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:52:
[...]

NA matches bet ik amper meer, ook omdat het s'nachts is en ik dan random wakker wordt om te checken of ik de bet heb gewonnen, maar de grootste reden is de upsets, als je dan eens bet en je bent nog wakker wil je die matches echt niet zien want dan krijg je direct een hartritmestoornis.

Zo veel random troep gebeurd er in die matches, van DDoSes tot m249 buys.

Morgen doe ik ook rustig en plaats ik wat underdog bets op VeXeD, F3 heeft imo ook nog wel kansje tegen TSM 1ste match.
Als fnatic de eerste tegen VeXeD verliest kunnen ze nog makkelijk door imo (lg en c9 in groep)
Ja ik ben fucking pissed, vandaag een maxbet set verloren. Die dingit league die er vandaag was, alle underdogs hebben gewonnen (van de 4 matches), alles suggest op throws, sommige suggeren nog wel dat csgolounge er vanaf wist.

Zo frustrerend als je naar een match kijkt en je gewoon er aan kunt zien dat er gethrowed word, normaal ben ik nooit salty als ik skins lose, maar deze keer is echt anders.

Zie bijv:
https://www.reddit.com/r/...ilon_bo3_271015_1830_cet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
Dinget laat ik ook links liggen, niet dat ik reuze veel bet maar vindt die player al irritant en moet ik zoeken voor fatsoenlijke stream laat ik het liever hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:16

hmr

Denk je echt dat LG wint van c9?!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
hmr schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:50:
Denk je echt dat LG wint van c9?!
Ik ga voor C9. Al is een upset goed mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:16

hmr

Ik kan niet betten queues vol

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
daarom laat ik mn skins altijd op de site staan :P al ben ik nu ook leeg.

LG vs C9
Fside vs TSM
G2 vs Mouz
VP vs Liquid (ja ik weet dat deze achterlijk is. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Damn die score van ColdZera tegen c9 op ct kant.. 23-4 terwijl zijn maatjes op 4 kills staan/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Nee Fside tegen TSM is niet achterlijk xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Wereldkaart schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:38:
Nee Fside tegen TSM is niet achterlijk xD
ik heb al 12 van mijn 33 bets gewonnen de laatste tijd. Lief zijn. ;) :'( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Heb hem ook gebet hoor, met 8% kans heb je voor een euro prima profit ^^
Vexed tegen fnatic wel al verloren xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
hexta schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:54:
[...]

Ik ga voor C9. Al is een upset goed mogelijk.
C9 op een major is altijd een teleurstelling. Ze hebben een beetje teveel krediet gekregen na die wins tegen een uit elkaar vallend Envyus. + veel fanboys en daardoor goede odds op de underdog.

LG is altijd een goede underdog bet. Ze bereiden zoveel meer voor dan andere teams door die Europese bootcamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
rnenator schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:05:
[...]

C9 op een major is altijd een teleurstelling. Ze hebben een beetje teveel krediet gekregen na die wins tegen een uit elkaar vallend Envyus. + veel fanboys en daardoor goede odds op de underdog.

LG is altijd een goede underdog bet. Ze bereiden zoveel meer voor dan andere teams door die Europese bootcamp.
Dat blijkt. :( Had je daar niet iets eerder mee kunnen komen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
hexta schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:25:
[...]

Dat blijkt. :( Had je daar niet iets eerder mee kunnen komen? ;)
Voor de komende major is deze driehoek wel leuk:
Fnatic doet het over het algemeen slecht tegen TSM.
TSM doet het over het algemeen slecht tegen Envy.
Envy doet het over het algemeen slecht tegen Fnatic.

Upcomming bets:
G2 - mouz: Mouz met een Niko en een opgewarmde ChrisJ wint deze matchup gewoon. Maar dan moet Gob b ook performen. Ik ga voor mouz omdat ik met te weinig bet om returns te krijgen bij een upperdog bet >:)

VP - liquid: Tja, VP is wisselvallig als ik weet niet wat. Ik bet gewoon niet op deze match, maar verwacht wel dat VP gaat winnen. NEO, byalli en snax zijn te goed.

NiP - Titan: echt 50/50 game. Scream kan het winnen voor Titan en NiP's yolo strats kunnen goed uitpakken.

nV - Dignitas: nV zou deze moeten winnen.

Navi - CLG: CLG maakt veel domme fouten. Als Tarik en JDM allebei een goede dag hebben kan CLG winnen. Maar zelf als ze voor staan zullen ze waarschijnlijk choken.

Vexed - Cloud9: Het hangt helemaal van de map af. Maar ik verwacht dat Vexed deze gaat winnen omdat C9 weer gaat choken. Het hoeft maar een klein beetje tegen te zitten voor C9 en ze vallen als een kaartenhuis in elkaar.

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.