Sigm4tic schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:48:
[...]
Da's balen voor je, daar had je een leuk onderdeeltje voor je pc mee kunnen kopen. Ik snap echter niet dat je 300 dollar in kan zetten (niet negatief hoor

). Hoelang doe je dit al dat je zoveel geld in kan zetten? En met hoeveel ben je begonnen te betten?
Ik zou dit namelijk ook wel willen doen met de skins die niets waard zijn en niet mooi zijn om zo langzaam steeds mooiere skins te kunnen krijgen. Heb je tips?
Als je op het grafiekje hebt geclicked zie je dat ik bijna binnen 1 maand 1330euro winst had, 300$ loss is wel zuur maar heb al eens binnen 2dagen 200$ terug verdiend en vrij gemakkelijk ook, dus ben niet bang dat het nu weer gaat/kan lukken.
Er zijn erg veel potjes waar upsets amper mogelijk zijn, zeker de laatste maand heb ik dus veel kunnen verdienen aan potjes waar het gewoon onmogelijk is dat het 2 de team 2maps pakt van het team waar ik op gok.
Als je kan maxbetten betekend dat vaak easy skins, je kan met 15dollar value bijvoorbeeld een knife pakken van 70euro omdat als iemand die op het team zet wat amper kans heeft die een gok neemt.
Het komt omdat iedereen maximaal 300$ kan inzetten, als de odds erg hoog zijn lees 90%-10% kan iedereen maar maximaal 30value hebben, dat betekend niet dat er skins worden ingezet op het 10% team wat boven de 30euro kunnen zitten.
Die skins worden uitgegeven naar diegene die maximaal betten, aka 300$.
Zelf heb ik weinig geld in het spel gestopt vergeleken met wat mijn inventory/skins waard is, laten we zeggen dat ik 400euro in en dat mijn inventory atm 10keer zoveel waard is dan wat ik er in heb gestopt, ik heb destijds via een forum currency kunnen verkopen uit een anders spel waar ik ook weer skins mee heb kunnen kopen.
Heb trades gehad waarmee ik winst heb gemaakt, zelfs een keer 130keys overpay voor een ST AK Fire Serpent, plus ik heb 2x een csgoshuffle pot gewonnen (totale winst ook 1300$)
Gisteren had ik ook nog 3 bets gewonnen waaronder 60euro op fnatic > TSM en heb 2x op CLG gegokt op lan, beiden had ik maar 20value maar telkens een 30euro wapen gekregen.
Verder is mijn pc goed genoeg trouwens, neemt niet weg dat 300$ aan skins kwijt raken vrij pijn doet en zeker op de manier hoe, maar ik heb dus ook screenshots gezien van dezelfde match waar iemand 4x300$ plaatste en dat dus ook allemaal kwijt raakte, aka 1200$.
Dat relativeert de pijn trouwens aardig.
Maar het is ook niet te bevatten hoeveel geld er in omgaat, je zal denken niemand zet op een 5% team bijvoorbeeld skins, want ja de upset kans is heel erg klein meestal ookal bestaat hij wel.
De echte high rollers spelen een heel ander spel, deliciousmilkgg had afgelopen vrijdag oid voor 12,000$ aan skins (40 steam accounts x 300$) op een 12% team gezet, zijn winst was boven de 90,000$
https://twitter.com/Delic...status/639573967452422148 (hij zegt nog wel 200/300duizend deze zomer te hebben verloren) en volgens mij heeft hij ooit 225,000$ aan skins gewonnen op 1 game.