Het Grote CS:GO Betting Topic

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste
Acties:
  • 46.205 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:34
Minaaj schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:42:
[...]

Zaterdag zijn er ook LAN finales (fragbite), ik kan niet wachten op de volgende NA/EU lan of major, free odds over al die amerkaanse teams :P

http://www.hltv.org/events/upcoming/

Teams die zaterdag aanwezig zijn; fnatic, TSM, Na`Vi, HellRaisers

Beste ICB's in mijn ogen vandaag zijn NR > Epsilon en x6 > g2 in best of one, misschien zet ik nog wat in op TSM tegen mouz omdat in TSM's ogen mouz echt een tier2 team is en wel genoeg confidence hebben om dat te winnen stratwise en ook wellicht aimwise.
Ja ik denk ook wel dat ik TSM ga nemen. Ga net voor de match kijken hoeveel de odds zijn en als die niet te fucked-up zijn zal ik inzetten. Denk wel niet dat mouz 2 maps kan nemen tegen TSM. Op een BO1 zou het nog wel mogelijk zijn maar denk dat een BO3 te moeilijk is voor mouz. Heb nog wel niet naar het klassement gekeken en waarvoor ze spelen maar denk dat TSM niet wilt verliezen. :)

Die twee ICB's zijn misschien ook mogelijk.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Ik heb gisteren dikke 50 cases geopend, RIP 150 euro, geen enkele skin boven waarde van 5 dollar gekregen, het leven is zuur :P

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
SonOfTorture schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:22:
Ik heb gisteren dikke 50 cases geopend, RIP 150 euro, geen enkele skin boven waarde van 5 dollar gekregen, het leven is zuur :P
Ik open al geen cases meer sinds zomer 2014, mijn account is bound 2 troep.
Soms nog 1tje die ik krijg af en toe, maar nooit dat ik echt denk van nu ga ik cases openen.

Heb trouwens toch aardig wat op TSM > mouz gezet, kan wel eens 2:1 worden maar ga er vanuit dat TSM iig wel wint :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Minaaj schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 17:20:
[...]

Ik open al geen cases meer sinds zomer 2014, mijn account is bound 2 troep.
Soms nog 1tje die ik krijg af en toe, maar nooit dat ik echt denk van nu ga ik cases openen.

Heb trouwens toch aardig wat op TSM > mouz gezet, kan wel eens 2:1 worden maar ga er vanuit dat TSM iig wel wint :X
Haha voor mij ook 1e en laatste keer ! Ik wil wellicht wat betting skins kopen, ik gok idd ook op dat TSM wint :) Hoop het voor je !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
SonOfTorture schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 17:35:
[...]

Haha voor mij ook 1e en laatste keer ! Ik wil wellicht wat betting skins kopen, ik gok idd ook op dat TSM wint :) Hoop het voor je !
Als je echt paar betting skins wil kopen zou ik het aanraden om via reddit of misschien zelfs via tweakers.net, mensen bieden via paypal goedkoper keys aan dan je ze op de market kan kopen.

Voor 20keys kan je denk ik wel bijvoorbeeld een asiimov ft regelen, denk dat keys verkocht worden op dit moment voor de 2euro per stuk.

Ugh TSM is ook weer lekker bezig, hierom verkoop ik dus geen skins atm, kan zo maar weer wat kwijt raken aka 100euro aan skins. Ze hebben nog 2 maps tho, ik bet normaal ook nooit op TSM, nu weet ik weer waarom |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Minaaj op 04-06-2015 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Minaaj schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 18:03:
[...]

Ugh TSM is ook weer lekker bezig, hierom verkoop ik dus geen skins atm, kan zo maar weer wat kwijt raken aka 100euro aan skins. Ze hebben nog 2 maps tho, ik bet normaal ook nooit op TSM, nu weet ik weer waarom |:(
RIP skins. Had gelukkig niets ingezet omdat ik problemen had met inloggen op csgolounge. :o
Wat speelde TSM toch brak man! Aan de andere kant, ze hebben ( meeste deel ) examens dus ze gaan in Juni niet zoveel spelen..

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Kreekje schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:14:
[...]

RIP skins. Had gelukkig niets ingezet omdat ik problemen had met inloggen op csgolounge. :o
Wat speelde TSM toch brak man! Aan de andere kant, ze hebben ( meeste deel ) examens dus ze gaan in Juni niet zoveel spelen..
Ik callde het eigenlijk ook al van te voren paar post terug dat ik hem niet vertrouwde, maar ja dat is gokken he :/ Denk niet dat ik vaak nog op TSM ga betten, was trouwens ook eerste keer :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
:'(
Minaaj schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:15:
[...]

Ik callde het eigenlijk ook al van te voren paar post terug dat ik hem niet vertrouwde, maar ja dat is gokken he :/ Denk niet dat ik vaak nog op TSM ga betten, was trouwens ook eerste keer :F
Tweede keer dat ik op TSM bet, tweede keer dat ik verlies als bet noob... Twee keer op fnatic gebet, toen zijn ze twee keer gerekt door TSM, vandaar dat ik dacht dat ze wel konden winnen van mouz... De mensen die op Mouz hadden gebet hebben wel hele grote winst, iets van 5x zoveel...

Edit: oh en ik probeer nu al 2 dagen mijn wins + FT Glock Water elemental terug te krijgen van een bot van CSGOlounge, maar of hij zit 'vol' of hij kan geen connectie maken met de steam servers :(

[ Voor 14% gewijzigd door Brogala op 04-06-2015 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Minaaj schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 18:03:
[...]

Als je echt paar betting skins wil kopen zou ik het aanraden om via reddit of misschien zelfs via tweakers.net, mensen bieden via paypal goedkoper keys aan dan je ze op de market kan kopen.

Voor 20keys kan je denk ik wel bijvoorbeeld een asiimov ft regelen, denk dat keys verkocht worden op dit moment voor de 2euro per stuk.
Nou ik heb serieus gister bijna 50 Chroma2 cases geopened, geen enkele skin waarde van boven de 2-3 euro. dus heb al zoveel verloren, wie verkoopt er hier items dan ? Of is hier ander topic voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bone
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-06-2024

Bone

wwwwwwwwwwwwwwwww

Bedankt Mouz :)

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/9705a20c9eae3218000e9440ba559120.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Door de lose van TSM gister op mijn is mijn total earned van 300 naar 160 gegaan ofzo, gisternacht heeft gelukkig nog wel LG gewonnen van vVv dus daar ook nog weer wat (18$) value mee kunnen pakken.

Rustig weer opbouwen nu :z ik moet wat lower skins traden voor wat higher valued betting skins tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc J
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 20:52
Obviously schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:42:
Gister voor de eerste x 2 bets geplaatst op de underdog waarvan 1 gewonnen met een "redelijk" mooie winst. Wel met heel lage values gespeeld. Als ik nu "Request returns" doe, dan krijg ik dat de bots offline zijn. Is dit normaal? Wanneer zijn ze terug online?
Vind het zielig dat niemand op jou had geantwoord. De bots werken via de steam servers. Als je tijd hebt in de ochtend is dat de beste tijd om je skins terug te halen. Skins blijven op CSGOLounge staan voor 21 dagen als ik het zo uit me hoofd haal, dus je hebt nog wel genoeg tijd om ze terug te halen, geen zorgen daarover ;).

/id/itsmarcj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Marc J schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 17:30:
[...]

Vind het zielig dat niemand op jou had geantwoord. De bots werken via de steam servers. Als je tijd hebt in de ochtend is dat de beste tijd om je skins terug te halen. Skins blijven op CSGOLounge staan voor 21 dagen als ik het zo uit me hoofd haal, dus je hebt nog wel genoeg tijd om ze terug te halen, geen zorgen daarover ;).
Zielig niet echt hoor, meestal doet 1 google wonderen "bots offline csgolounge" :9

Had nog een bet op Piter gedaan vandaag en die hebben gelukkig ook 2:0 gewonnen, 25value binnen, mijn big loss weer wat verdragelijker :z

Morgen ga ik denk ik toch voor Fnatic > Navi en wellicht TSM > HR (tho of ik TSM moet vertrouwen |:( HR is desondanks niet zo goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Volgens mij zitten die lui van TSM allemaal in examenperiodes en denk dat wellicht één van de redenen kan zijn dat ze niet helemaal fris ogen de laatste paar dagen, maar wie weet doet een lan weer energie naar boven halen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc J
Xant0r schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 03:46:
Volgens mij zitten die lui van TSM allemaal in examenperiodes en denk dat wellicht één van de redenen kan zijn dat ze niet helemaal fris ogen de laatste paar dagen, maar wie weet doet een lan weer energie naar boven halen :-)
Dat klopt inderdaad, ze hebben ook ESWC afgezegd vanwege family obligations, Na'Vi heeft hun plek overgenomen. :P

Zelf heb ik nog een bet op CLG vs. Nihilium, maar daar zit ik erg op te twijfelen.
CLG zit nu zelf in een Gaming house wat een boost kan geven met hun performance. Maar ze zitten er dan ook weer net 1 dag in..

/id/itsmarcj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Marc J schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 16:15:
[...]

Dat klopt inderdaad, ze hebben ook ESWC afgezegd vanwege family obligations, Na'Vi heeft hun plek overgenomen. :P

Zelf heb ik nog een bet op CLG vs. Nihilium, maar daar zit ik erg op te twijfelen.
CLG zit nu zelf in een Gaming house wat een boost kan geven met hun performance. Maar ze zitten er dan ook weer net 1 dag in..
Ik denk zelf om low op nihilum te gaan tbh, die match is echt 50/50 en CLG is een team wat snel koppies laat hangen tbh, misschien nu wat minder in gaming house tho, deze odds verdienen ze ook weer niet.

Zojuist asiimov en nog wat meuk terug gewonnen op Fnatic > Navi (2:0) _/-\o_ olofmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc J
Minaaj schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 18:54:
[...]

Ik denk zelf om low op nihilum te gaan tbh, die match is echt 50/50 en CLG is een team wat snel koppies laat hangen tbh, misschien nu wat minder in gaming house tho, deze odds verdienen ze ook weer niet.

Zojuist asiimov en nog wat meuk terug gewonnen op Fnatic > Navi (2:0) _/-\o_ olofmeister
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FQIttYE.png

Ben toch gebleven op CLG. Tarik online _/-\o_

/id/itsmarcj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Marc J schreef op zondag 07 juni 2015 @ 00:09:
[...]

[afbeelding]

Ben toch gebleven op CLG. Tarik online _/-\o_
Die match heb ik ook niet aangeraakt, NA pro cs is net EU global matchmaking, zo veel random shit gebeurt er :9~ gister verloor c9 ook bijna van tempo-storm in bo3, maar op een of andere manier is inferno @ NA terror sided 8)7

Heb gister op Fnatic > Navi en TSM > HR gewonnen, zojuist een bet geplaatst op NaVi > HR en depending on hoe NaVi speelt wil ik met deze odds ook nog wel eens voor NaVi > TSM gaan. :X

Bravado moet ook wel winnen met 1 map advantage tegen Energy, en PiTer zou uiteindelijk ook wel deze bo3 vandaag aan winnen voor ESWC qual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc J
Minaaj schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:06:
[...]

Bravado moet ook wel winnen met 1 map advantage tegen Energy, en PiTer zou uiteindelijk ook wel deze bo3 vandaag aan winnen voor ESWC qual.
Het zijn BO5's :X

/id/itsmarcj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Alleen de bravado en die staan 1-0 advantage, als je goed leest staat er ook dat bravado wel moet winnen met 1 map advantage, niet dat ze bo3 spelen :P

[ Voor 22% gewijzigd door Minaaj op 07-06-2015 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Hoe zijn de meeste hier eigenlijk begonnen met betten en als je het over kon doen hoe zou je het dan nu aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc J
Minaaj schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:48:
[...]

Alleen de bravado en die staan 1-0 advantage, als je goed leest staat er ook dat bravado wel moet winnen met 1 map advantage, niet dat ze bo3 spelen :P
Dacht dat ik allemaal BO5's las ;_; Waarom zou 1 ESWC qualifier finale BO5 zijn en rest niet ._.
Oh well..

Heb 16 value staan op Mousesports vs. Dignitas, het staat nu 1-0 map wijze. Mirage en Cache next.
Kan mogelijk mijn inventory verdubbelen zoals het nu gaat :').
RIP. 3-16 en 4-16 op Mirage en Cache. ;w
Kern schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:16:
Hoe zijn de meeste hier eigenlijk begonnen met betten en als je het over kon doen hoe zou je het dan nu aanpakken?
Ik begon met yolo bets zoals AK redline die ik op de market had gekocht, toen had ik wat winst gemaakt. En dat weer gebet, blablabla, op ten duur had ik gigantisch veel 0.04 skins en heb die gebet. Als ik het anders zou aanpakken had ik 10 keys gekocht en daarmee gaan betten voor sneller profit :')

/id/itsmarcj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Damnit, als die bots gisteren niet offline waren toen ik wou betten op TSM>Fnatic had ik meer dan 3x de waarde van m'n Glock water elemental FT terug....

Heb 2x eerder op Fnatic>TSM gebet en die allebei verloren dus wou nu eens op TSM betten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Had wat gewonnen dit weekend. Alles goed, elke keer all-in gaan. En in de finale verlies ik ( ook al is men all-in maar 20$ ) omdat ik op Fnatic had gezet.

Ik dacht eerlijk gezegd dat we een map voorsprong gingen hebben omdat ze uit upper bracket kwamen. Maar de kregen enkel 'veto advantage'. Shit, Fnatic hun spel zag er niet uit, leek alsof ze zelf op TSM gebet hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

30 Dollar skins profit met m'n bet op TSM. Lang liggen twijfelen, maar TSM heeft heel de LAN knappe prestaties geleverd en ze zagen er ontzettend solide uit in aanloop naar de Grand Finale. Het feit dat ze de dag ervoor 2-1 speelden tegen FNC gaf me het uiteindelijke zetje :)

Vandaag zijn er heel wat BO1's om op te betten. Kan je lekker op scoren met underdog bets! Upsets incoming for sure.
Ook enkele BO2 waar je redelijke safe bets kan wagen. Bepaalde teams gaan nu eenmaal geen 2 maps op rij verliezen tegen hun respectievelijke tegenstander. Bij een gelijke stand (1-1) krijg je gewoon je skins terug, dus zeker enkele gokjes waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
Gaat lekker jongens

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/l7pMKe8.png

-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat nou al die van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Nee :(, ging er meer om dat ik gewonnen had :(...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheAnthonyNL schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:58:
[...]

Nee :(, ging er meer om dat ik gewonnen had :(...
Ah, nee okay. Ik ben er mee bezig man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, met zo'n resultaten zou ik telkens het tegenovergestelde betten van wat ik eigenlijk wil betten ;) Zonder twijfel betere resultaten! (al is dat niet moeilijk, spijtig genoeg voor jou) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik ben gegaan voor Dignitas>Fsid3

Heb alle skins die ik met betten heb gewonnen ingezet, nu moeten ze nog winnen :) Is een waarde van iets van 1 euro haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Ah joh, mijn betratio is ook onder de 50%, ondertussen wel 1K€+ positief in waarde, ik bet zowat alles onder de 1$ standaard op underdogs, soms win je wat en de andere 9 keer verlies je :+

Kortweg gezegd, maakt niet uit hoe vaak je verliesd...als je winsten maar groter zijn dan je verliezen :Y

Min of meer me hele lounge inventory leeg getrokken (op 15$ na en die staat momenteel op Dignitas, gewoon op gevoel...geen reden verder) en op de marketplace geflikkerd, hoorde dat die summersale de 11e van start ging ofzo, nou dan kan je denk wel weer een dikke market dip verwachten dus nu mijn skin omgezet in walletfunds, wellicht valt er nog iets cheap mee te pikken van de market :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een relaas over mijn betting ervaring tot dus ver:

Vorige week zondag heb ik mijn eerste bet gedaan. Ik ben er nu dus net een week met bezig. Ik heb 1 item dat ik niet meer gebruik en een mooi startbedrag waard is: een StatTrak USP-S Overgrowth. Ik heb me voorgenomen dat dit m'n alamo is. Groot gaan met dit item op safe bets en zo wat speelcash (skins) vergaren. Ik had praktisch direct prijs met een mooie underdog bet en die bracht me op een comfortable 15 dollar speelgeld (excl. 6,50 dollar (alamo) USP-S).

Na een weekje betten zit ik nu op een goede 50 dollar (in skins) winst.

Een paar dingen die me zijn opgevallen:
- Je thrash (onder 0,30 dollar items) betten op underdogs! Kan je lekkere bonusen van vergaren!
- Op NA matchen betten is serieus risicovol en het risico meestal niet waard.
- Niet betten om te betten...
- Weet van welke personen je de analyses etc kan vertrouwen. > Enkel wanneer je niet zelf de tijd hebt om de wedstrijden te checken. Je eigen mening vormen is nog steeds het beste! Vertrouw op je gevoel! (zie volgend punt)
- Volg je gevoel ook al is je keuze een stevige underdog. Beste voorbeeld voor mij: gisteren immens liggen twijfelen om TSM te gaan vs FNC. Ik had TSM's vorige wedstrijden van deze LAN gezien en ik vond ze oppermachtig! Hoewel TSM de dag voorheen 2-1 had verloren tegen FNC, was TSM nog zeker niet aan het einde van hun latijn in mijn ogen. Ik had mezelf 2 opties gegeven voor deze grand final: ofwel All-in op Fnatic (inclusief m'n USP-S) of anders big bet met winnings items (minus enkele items die ik nu zelf gebruik). Goed dat ik m'n gevoel gevolgd heb, of ik was platzak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
In 1 week 50 euro winst oOo

Helaas staat Flip 1-0 voor tegen Dignitas, dus beste waar ik op kan hopen is dat ik m'n skins terugkrijg... Kan iemand mij trouwens precies uitleggen wat een underdog is? Bijvoorbeeld betten op een tier 2 team met 25% kans die de laatste keer heel goed heeft gespeeld en nu tegen een tier 1 team speelt? Zodat je waarschijnlijk je 30 cent skin verliest maar er ook 1 euro voor terug kan krijgen?

Ik heb 't idee om uiteindelijk een bayonet BS Rust coat te kopen, omdat ik die heel mooi vind... of het nou een maand of een jaar duurt :+ of als het helemaal niet gebeurd...

Edit: rip skins, gelukkig maar 1 euro ingezet. Ik wist dat Dignitas inconsistent speelde maar dacht dat ze minstens 1 map konden winnen...

[ Voor 8% gewijzigd door Brogala op 08-06-2015 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik heb de hele tijd dat CSGOLounge m'n items niet ziet... Niet chill, als ik wel kan betten verlies ik en als ik wel wil betten maar hij m'n items niet ziet maak ik altijd winst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Aardig wat bets gewonnen vanavond niet slecht, bij elkaar iets van 125value, gister wel in finale 80 op fnatic verloren (wat ook weer een deel winst was van NaVi > HR eerder op de dag)

Ik denk nog dat ik wat zet op Elevate > SKDC want dat is bo2 en neem aan dat Elevate iig 1 map pakt.

Laatste was dus op Fnatic > Titan (had 57value)

JW was godlike @ https://www.youtube.com/w...er_embedded&v=eGXHctVRUPE _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Minaaj op 09-06-2015 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Wat denken jullie, zal HR van Dignitas winnen? Ik heb m'n bet nu op HR>Dignitas, vorige keren heeft Dignitas van HR gewonnen, zelfs op Cache (HR's favoriete map). Maar ik geloof niet dat Dignitas echt in vorm is de laatste tijd.

En gisteren weer geen winst gemaakt, wou betten op Fnatic>Titan met m'n 5,50 dollar atomic alloy maar dan zijn die bots of offline of ze zitten vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Line-up for today

"game" - "my bet" "(risk)"
Explaining my bet

17:00
---------
Hellraisers vs Flipside (BO3) - Medium Hellraisers (Medium/high risk)
Hellraisers have been playing really well. Holding their own vs Navi and TSM on the FB LAN past weekend. They have 4/4 vs Flipside in the past month. Hellraisers seems like the sure bet, but don't underestimate S1mple, and also WorldEdit can show up big. Will be an interesting match, but I trust Hellraisers will take this.

18:00
---------
Cplay vs Piter (BO3) - Could go either way.. Skip

Gplay vs gamers2 (BO3) - Low/med Gplay (High risk)
Gplay has the better individual players. Now lets hope their bootcamp has improved their teamplay and they could definately take this. Odds are very nice for a Gplay bet!

18:30
---------
Publiclir vs LDLC White (BO3) - Medium/High LDLC White (low/medium risk)
LDLC White are a team that can stand their ground even in high pressure situations. Yesterday they played some amazing games! We will hear a lot more from these guys I think

19:00
----------
Navi vs Virtus Pro (BO1) - Medium Navi (Medium risk)

NIP vs Fnatic (BO1) - This game has SKIP written all over it. If you "must" bet go for Fnatic as they have given a dominant performance yesterday vs Titan (16-1) on train. (High risk)

Penta vs TSM (BO2) - Odds too crap to bet. SKip unless odds go 15%+ for Penta. Then Max bet TSM (low risk) for some easy profit. TSM wil never lose 2 maps to Penta.

20:00
---------
Titan vs Virtus Pro (BO2) - Depending on odds go Low on Titan, probably skip

Fnatic vs EnvyUs (BO5) - Low/Medium EnvyUs with these crazy odds (75-25 atm)! I'd say odds are 60%FNC-40%NV (high risk). If you don't like betting on EnvyUs I'd just skip this match. Profit would be way to low for the tremendous risk! (and I know it takes discipline to skip betting on a BO5 match ;) )

NIP vs Flipside (BO1) - Doing a junkbet here (4x -0,30$ skinz) (High risk)
Since it's a BO1 on Train and Flipside have been playing well, an upset is quite possible. And odds are C-A-RAZY!

Dignitas vs Hellraisers (BO1) - High Hellraisers (Medium/High risk)
Dignitas have been awefull on Cache (last win on cache dates back to march). On the other hand Hellraisers have a very nice cache game as seen past weekend+they have been playing really solid! Pretty sure Hellraisers have this in the bag, but as it is a BO1 still quite some risk included. CSGOlounge odds are beautifull for this game! My odds 35-65

21:00
--------
Flipside vs Dignitas (BO3) - SKIP SKIP SKIP
Flipside should take this, but yesterday's match was WAY to buttclenching close to go big on this. Yesterday odds were the other way around and some nice profit has been made of a Flipside bet. Now my advice: don't touch this!

22:00
------
NIP vs TSM (BO1) - check NIP vs Fnatic to decide betting on this one. Probably skip

Navi vs 1337 (BO2) - Medium/High Navi (Low risk)

Virtus Pro vs Gamers2 (BO2) - Plain skip
Gamers2 won't take 2 maps of VP and odds suck too much to go VP.

23:00
--------
EnvyUs vs Titan (BO1) - Medium/High EnvyUs (Medium risk)

Edit: Vinden jullie dit handig/interessant, dan zal ik proberen dit dagelijks te posten. Vinden jullie het goed in het engels of toch liever in het nederlands? Ikzelf schrijf dit soort pre-analyses liever in het engels, maar voor jullie wil ik wel de moeite doen om het in het nederlands neer te pennen. Wat u wilt.. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
Ik vind het wel handig ja, extra advies is nooit weg. Maakt mij niet uit in welke taal het is. Zolang je advies maar uitkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, ja! Tot nu toe al een 'ok' potje winst gemaakt. Nu maar hopen dat ik niet volkomen op m'n bek ga met m'n thoughtprocess eens uit de doeken te doen... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Hoe zit dat precies met skin arena en skin cap?
Staat dat er een cap is van 20 per trade en 80 per jackpot maar zie eigelijk alleen maar jackpots met 80+ skins erin.
Heb nu al een paar keer voorbij zien komen dat er 75~ skin in de jackpot zitten met bijvoorbeeld waarde 500$
vervolgens zet iemand nog even 20skins in met waarde 800$ en pakt de jackpot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kowapanga schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:43:
Hoe zit dat precies met skin arena en skin cap?
Staat dat er een cap is van 20 per trade en 80 per jackpot maar zie eigelijk alleen maar jackpots met 80+ skins erin.
Heb nu al een paar keer voorbij zien komen dat er 75~ skin in de jackpot zitten met bijvoorbeeld waarde 500$
vervolgens zet iemand nog even 20skins in met waarde 800$ en pakt de jackpot
Skin cap wilt zeggen wanneer de limiet bereikt wordt je niet meer kan meedingen voor die pot.

Stel nu dat de skin cap op 79/80 staat en er is een persoon die nog met deze pot wilt meedoen dan wordt ie niet geforceerd om maar 1 skin te betten. Dat zou zijn kansen aanzienlijk verkleinen en op zich niet fair zijn.. Er zouden ook niet veel mensen die ene skin gaan betten..
Dus iemand kan in de final bet het maximum van 20 skins betten als ie wilt en vervolgens de limiet over 80 laten gaan (met het maximum dus 99/80 zijnde). Deze tactiek wordt snipen genoemd. Daarom kan je je best afwachtend opstellen bij jackpot bets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 16:28

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:23:
Edit: Vinden jullie dit handig/interessant, dan zal ik proberen dit dagelijks te posten. Vinden jullie het goed in het engels of toch liever in het nederlands? Ikzelf schrijf dit soort pre-analyses liever in het engels, maar voor jullie wil ik wel de moeite doen om het in het nederlands neer te pennen. Wat u wilt.. ;)
Ik zou het leuk vinden om dit elke dag te zien, ook handig om mijn eigen verwachtingen tegenover die van jou te plaatsen. Het helpt ook om dit topic van leven te voorzien, aangezien het vaak over csgojackpot sites gaat. Ik heb gister grandioos verloren op dig>f3 (kut DDOS op pimp van dig), wil het vandaag gelijk proberen te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Lawwie schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:04:
[...]

Ik zou het leuk vinden om dit elke dag te zien, ook handig om mijn eigen verwachtingen tegenover die van jou te plaatsen. Het helpt ook om dit topic van leven te voorzien, aangezien het vaak over csgojackpot sites gaat. Ik heb gister grandioos verloren op dig>f3 (kut DDOS op pimp van dig), wil het vandaag gelijk proberen te trekken.
F3 met s1mple is een heel ander verhaal dan zonder s1mple, ik snapte ook niet echt de odds dat F3 maar 44% had, in mijn ogen was het meer 60-40 F3 - dignitas.

Was gratis skins imo voor F3 betters.

Vandaag veel matches, nog aan het kijken waar ik beste op kan inzetten tho, maybe fnatic > nip op train en hmm navi > vp wellicht.
F3 kan winnen van HR maarja dat is meer een cointoss imo, HR moet ook dignitas wel kunnen pakken op cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lawwie schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:04:
[...]

Alright! Ik zal deze topic dagelijks van een goede scheut leven voorzien!

Ja, ik heb gisteren lekker gewonnen met m'n F3 bet :) DDOS was inderdaad wel een domper op de wedstrijd. Maar beide teams hadden er toch last van? Ik meen me te herinneren dat er bij F3 ook een paar (2 of 3) time-outs gebeurd zijn.

Ik zal m'n pre-analyses ook nooit vanuit een biased standpunt schrijven. Want ik heb nu eenmaal niet een absoluut favoriete team.

Als je terug een startkapitaal bijeen wilt sprokkelen na een zware loss raad ik je aan op BO2's te gokken, BO1's te vermijden en BO3's enkel wanneer je weet dat het goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:53:
[...]
Ja, ik heb gisteren lekker gewonnen met m'n F3 bet :) DDOS was inderdaad wel een domper op de wedstrijd. Maar beide teams hadden er toch last van? Ik meen me te herinneren dat er bij F3 ook een paar (2 of 3) time-outs gebeurd zijn.
Denk je dat F3 in het nadeel vandaag zal zijn aangezien bondik vandaag waarschijnlijk niet mee speelt vanwege ziekte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minaaj schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:48:
[...]

F3 met s1mple is een heel ander verhaal dan zonder s1mple, ik snapte ook niet echt de odds dat F3 maar 44% had, in mijn ogen was het meer 60-40 F3 - dignitas.

Was gratis skins imo voor F3 betters.

Vandaag veel matches, nog aan het kijken waar ik beste op kan inzetten tho, maybe fnatic > nip op train en hmm navi > vp wellicht.
F3 kan winnen van HR maarja dat is meer een cointoss imo, HR moet ook dignitas wel kunnen pakken op cache.
Brrr.. Wat een cointosses! Als je een 2-tal wedstrijden wilt kiezen om op te betten zou ik zeker gaan BO1's nemen... Al is Navi inderdaad nog wel een redelijk safe bet vs VP. Ook al zou het niet de eerste keer zijn dat VP upset...
Fnatic vs NIP zou ik volledig afblijven bro! ZOOOO risky!

Hellraiser zijn vandaag 2 doenbare bets in mijn ogen. Als ze hun niveau van op Fragbite Masters hebben kunnen vasthouden zouden ze vandaag Dig en F3 moeten overrompelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:00:
[...]
Ook al zou het niet de eerste keer zijn dat VP upset...
Golden rule :9 niet dat ik hem ga volgen vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lawwie schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:57:
[...]

Denk je dat F3 in het nadeel vandaag zal zijn aangezien bondik vandaag waarschijnlijk niet mee speelt vanwege ziekte?
Zoals ik in m'n analyse schreef: waarschijnlijk echt DE wedstrijd vandaag om af te blijven, ondanks dat het een BO3 is.. Alles hangt af van S1mple en WorldEdit.. Als zij op dreef geraken is de motivatie- en vertrouwensboost duidelijk merkbaar binnen de rest van het team. Maar spijtig genoeg is het omgekeerde ook meer dan waar: zij slecht = rest nog slechter... Ontzettend risicovol om hier op te betten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:57:
[...]

Skin cap wilt zeggen wanneer de limiet bereikt wordt je niet meer kan meedingen voor die pot.

Stel nu dat de skin cap op 79/80 staat en er is een persoon die nog met deze pot wilt meedoen dan wordt ie niet geforceerd om maar 1 skin te betten. Dat zou zijn kansen aanzienlijk verkleinen en op zich niet fair zijn.. Er zouden ook niet veel mensen die ene skin gaan betten..
Dus iemand kan in de final bet het maximum van 20 skins betten als ie wilt en vervolgens de limiet over 80 laten gaan (met het maximum dus 99/80 zijnde). Deze tactiek wordt snipen genoemd. Daarom kan je je best afwachtend opstellen bij jackpot bets.
Duidelijke, thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Zeer handig! Taal maakt mij niet uit, zolang het maar Nederlands of Engels is.

Ik probeer nu al een uur op Gplay>G2 te betten, maar alle queues zitten vol... Alweer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Nou mijn inleg van gister op Flipside vandaag dubbel en dwars terug verdiend op Hellraisers, ondanks wederom ddos gezeik....Maar vind het de laatste tijd enigszins meevallen, het is erger geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Gewonnen op Fnatic > NiP (32value)
Zo te zien wint HR > dignitas (16value)
Heb wat winnings van fnatic nip op SS > tricked voor 27 value

Had eigenlijk op F3 > NiP moeten betten, wat een upset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Brogala schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 17:42:
[...]

Zeer handig! Taal maakt mij niet uit, zolang het maar Nederlands of Engels is.

Ik probeer nu al een uur op Gplay>G2 te betten, maar alle queues zitten vol... Alweer
GG WP.

Gplay heeft gewonnen van G2, ik had dus 17 euro kunnen winnen als ik m'n AWP Redline kon inzetten... maar nee, de queues zaten vol. GVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede avond al:
+ won HR vs Dignitas EE Pro League 2015-06-09 20:05:00
+ won Publiclir vs LDLC.White Hitbox CS Arena 2015-06-09 18:30:00
+ won GPlay vs G2 APM 2015-06-09 18:00:00
+ won HR vs FSid3 Starseries 2015-06-09 17:00:00

:) :)

Nu heb ik nog een low-medium bet gedaan op Titan. Ik zie ze nog wel een upset regelen en door m'n mooie winnings vanavond kan ik het wel riskeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2015 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nondeju! Wat een throw van Titan! Verliezen met een full equip tegen pistol force buy (3 TEC-9's en 2 P250's) bij een score van 14-10 voor! Het is volledig hun eigen schuld door te rushen. Hadden ze gewoon rustig afwachtend gespeeld. De free kills genomen hadden ze waarschijnlijk gewonnen.. Nu werd het overtime waar ze 21-15 verliezen... Echt zonde! Maar ja, het was een bonusbetje.. Had ik zeker willen winnen had ik wel op EnvyUs gebet. Al had het buttclenching geweest :p

Overall gisteren: 4 win - 1 loss; totaal 30 dollar winst in skins is geen slechte buit.

Sebiet eens aan m'n pronostiek voor vanavond beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:30:
Nondeju! Wat een throw van Titan! Verliezen met een full equip tegen pistol force buy (3 TEC-9's en 2 P250's) bij een score van 14-10 voor! Het is volledig hun eigen schuld door te rushen. Hadden ze gewoon rustig afwachtend gespeeld. De free kills genomen hadden ze waarschijnlijk gewonnen.. Nu werd het overtime waar ze 21-15 verliezen... Echt zonde! Maar ja, het was een bonusbetje.. Had ik zeker willen winnen had ik wel op EnvyUs gebet. Al had het buttclenching geweest :p

Overall gisteren: 4 win - 1 loss; totaal 30 dollar winst in skins is geen slechte buit.

Sebiet eens aan m'n pronostiek voor vanavond beginnen. :)
Hehe, ik had toevallig een small bet op Envy. :D Ik wou al haast de stream afzetten toen ik zag dat het 14-10 was. Gelukkig was hun terror kant in overtime wel degelijk ( 5-0 ) en ging de CT side izi pizi lemon skwizi.

Maar was inderdaad wel beetje buttclenching :(

Ik moet precies jou bets eens volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--------
Dignitas vs Team Acer (BO3) - High Dignitas (Medium risk)
Dignitas bet here all the way. Main reason for this high bet with medium risk is because Threat, Acer's In Game Leader, will not be playing this game. That is a hole in a team that isn't easily filled. A seasonned team as Dignitas will be able to profit from this situation. Also I can't see Acer taking 2 maps of Dignitas, 1 tops. Only excessive DDOS'ing on Pimp might screw this game for Dig.
EDIT: Thinking of skipping this one as odds are shifting more and more in Dignitas'favor; 81-19 at the moment.. Which reduces profits that can be made by quite a lot. And I wouldn't want to lose expensive skins due to DDOS'ing.. If odds don't change back to -75% for Dignitas I'll not bet on this. If -75% I'll go as initially said High on Dig.

--------
Fnatic vs Navi (BO1-Train) - Low Navi (High risk)
With these amazing odds (75-25) I can't skip.. Especially cause I feel odds are more 60-40'ish. 3 reasons:
1. It is a BO1
2. It is on Train, on which Navi is actually pretty good
3. Guardian
Yes, Fnatic have been on a tear, but I feel confident that Navi can upset big time here! If you don't like betting Navi, I'd advise you to skip as this is quite risky business.
Sidenote: I will bet cause I've had some nice profits lately (can afford it) - wisest would be to skip

EnvyUs vs Flipside (BO1-dust2) - skip unless odds become more favorable -80% EnvyUs: High EnvyUs (Low risk)
Go big on EnvyUs for easy skins. Flipside won't be playing with S1mple (banned from ESEA tournaments) and Bondik (sick). So 2 subs for Flipside vs EnvyUs on their favorite map.. Yeah, this is GG before the match begins.

--------
TSM vs NIP (BO1-Mirage) - Medium TSM (High risk)
Any BO1 is basicly high risk when 2 Tier 1 teams are clashing. However, in this case TSM shouldn't run into too much trouble. NIP hasn't been playing well lately. Escpecially Friberg seems really out of it; and he is NIP's opening fragger.. TSM on the other hand have been on fire! And it doesn't look like that fire will be extinguished any time soon! This should be a solid victory for TSM as the map is Mirage on which they dominate (19/25 W/L)

Titan vs Virtus Pro (BO1-Cache) - running to the hills > hard skip
BO1 between these 2 upset teams.. Brrrr.. Hands clean off. Some plain cold facts: both teams' highest winrate map is cache (also both teams'favorite map). Both teams are pretty equal in win/loss against eachother. So this will be a match to watch, but don't bet unless you like cointosses.

Gamers2 vs Space Soldiers (BO3) - High Gamers2 (Low-Medium risk) as long as odds stay under 80%
Gamers2 simply have the superior players, better teamplay, more solid executes... Everything is basicly better :) Pretty safe to bet on Gamers2.

X6stence vs Mousesports (BO2) - skip due to crap odds
92-8 odds.. It is a reality; Mouse will win this without a doubt. But not worth betting on as profit will be so little.

--------
Virtus Pro vs TSM (BO1-OVerpass) - skip or Medium TSM (High risk)
Virtus Pro is a team that can be either very good or very bad. For this sole reason normally I would skip this match (also because of it being a BO1). However, at the moment TSM is just playing on a different level than any other team. With that in mind and the odds being what they are (48-52 | VP-TSM) i'm probably going for a medium bet on TSM here. I will decide after/during TSM vs NIP game. See how TSM is feeling today.
Sidenote: VP is like TSM's archnemesis so I'm sure TSM is eager for some revenge!

Navi vs Gplay (BO3) - skip due to bad odds
Will be an easy win for Navi, especially cause it is BO3. Unfortunately odds don't allow decent profit so I'll refrain from betting on this one.

Dignitas vs Encore - another skip due to bad odds
Should be Dignitas'game; but the odds don't allow decent profit in my opinion.

--------
Titan vs Hellraisers (BO1 - Inferno) - skip
I wanna bet on my beloved Hellraisers, but I will refrain from such foolishness. Hellraisers have a history of back and forth matches versus Titan. This could really go either way. My guess is whichever team gets to start CT-side will win. Too much of a gamble with the current odds. SKIPERINO.

LGB vs Publiclir (BO2) - Low Publiclir (High risk)
I will probably go for a low bet on Publiclir cause I was positivly surprised by their performance vs LDLC White yesterday. I'm not sure they can win, but they can at least take a map of LGB. And with these odds (83-17) you can't not try in my opinion. Of all the major odd games today, this is the one where you have most chance of getting some nice return for your junk skins.

So today a lot of major odd games, which isn't very fun. But there are still a few games where profits can be made.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc J
Laatste keer dat Acer iemand mistte viel Olofmeister in voor hun. Maar aangezien Fnatic een game heeft om 19:00 lijkt me niet dat dat zal gebeuren. Het kan alsnog Delpan of iemand zijn. Zullen zien.

Danku voor de helpvolle post :')

/id/itsmarcj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc J schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:23:
Laatste keer dat Acer iemand mistte viel Olofmeister in voor hun. Maar aangezien Fnatic een game heeft om 19:00 lijkt me niet dat dat zal gebeuren. Het kan alsnog Delpan of iemand zijn. Zullen zien.

Danku voor de helpvolle post :')
Ja, Olof gaat niet subben vandaag. Hoogstwaarschijnlijk gaat Dennis invallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc J
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:32:
[...]

Ja, Olof gaat niet subben vandaag. Hoogstwaarschijnlijk gaat Dennis invallen.
Dennis is ook nog mogelijk inderdaad.

/id/itsmarcj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
Vóór advies van flood.exe:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8hn2EjN.png

Na advies van flood.exe:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZLZvKrq.png

oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
SublimnAll schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:54:
Vóór advies van flood.exe:
[afbeelding]

Na advies van flood.exe:
[afbeelding]

oOo
Hahaha, ik volg eerlijk gezegd zijn bets ook maar als ze niet overeen komen met mijn gedachtes. Hoewel ik nog steeds baal van die gemiste 17 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arriba! *O* Ez Skinz Ez Life *O*

Ik ben blij dat het zo'n verbeteringen oplevert! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:17:
[...]

Hahaha, ik volg eerlijk gezegd zijn bets ook maar als ze niet overeen komen met mijn gedachtes. Hoewel ik nog steeds baal van die gemiste 17 euro :(
Die 17 eur was toch door queues die vol zaten? Niet door foutief advies hé? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:23:
[...]

Die 17 eur was toch door queues die vol zaten? Niet door foutief advies hé? :)
Klopt, ik had wel het gevoel dat jij verstand had van betten dus toen ik zag dat jij dacht dat Gplay een hogere kans had om te winnen dan G2 wou ik gelijk m'n AWP Redline gaan betten ondanks ik zelf niks van die teams wist... :P :+

Maar ik heb tot nu toe al bijna 10 euro winst gemaakt met betten, ik begon met 50 cent skins en bet nu meestal met m'n M4A1-s atomic alloy MW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:27:
[...]

Klopt, ik had wel het gevoel dat jij verstand had van betten dus toen ik zag dat jij dacht dat Gplay een hogere kans had om te winnen dan G2 wou ik gelijk m'n AWP Redline gaan betten ondanks ik zelf niks van die teams wist... :P :+

Maar ik heb tot nu toe al bijna 10 euro winst gemaakt met betten, ik begon met 50 cent skins en bet nu meestal met m'n M4A1-s atomic alloy MW.
Ja, dan begrijp ik dat die 17 EUR mislopen door queues immens vervellend is; zeker als je met 50 cent begon... Dat had de max geweest!

Ik ben zelf ook begonnen met 1 item USP-S overgrowth (6,50 Dollar) en daarmee ben ik nu een imperium aan het opbouwen :) Ik zit al op een goede 80 à 100 dollar winst op 1 week en 2 dagen tijd. Niet slecht al zeg ik het zelf :p
Ik vermoed dat als ik zo blijf verder spelen, en dan steeds met grotere items, ik wel mooie bedragen in skins bij elkaar zal kunnen betten.

Aangezien ik toch telkens zo'n analyse schrijf voor mezelf, dacht ik: waarom niet gewoon delen, dat anderen er misschien ook bij kunnen baten.

Ik ben blij dat het tot nu toe allemaal vrij goed uitkomt, want je kan een onderbouwde mening/analyse schrijven, maar de match moet nog altijd gespeeld worden. Dus: Dank aan de teams om mij tot nu toe niet voor aap te zetten oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
:+
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:36:
[...]

Ja, dan begrijp ik dat die 17 EUR mislopen door queues immens vervellend is; zeker als je met 50 cent begon... Dat had de max geweest!

Ik ben zelf ook begonnen met 1 item USP-S overgrowth (6,50 Dollar) en daarmee ben ik nu een imperium aan het opbouwen :) Ik zit al op een goede 80 à 100 dollar winst op 1 week en 2 dagen tijd. Niet slecht al zeg ik het zelf :p
Ik vermoed dat als ik zo blijf verder spelen en dan steeds met grotere items ik wel mooie bedragen in skins bij elkaar zal kunnen betten.

Aangezien ik toch telkens zo'n analyse schrijf voor mezelf, eigenlijk, dacht ik: waarom niet gewoon delen, dat andere er misschien ook bij kunnen baten.

Ik ben blij dat het tot nu toe allemaal vrij goed uitkomt, want je kan een onderbouwde mening/analyse schrijven, maar de match moet nog altijd gespeeld worden. Dus: Dank aan de teams om mij tot nu toe niet voor aap te zetten oOo
Dat is inderdaad heel veel winst in 1 week... Ik hoop ooit een Bayonet BS Rust Coat te kunnen kopen met de bet winsten.

En die analyse is zeer handig, hoewel je het natuurlijk nooit zeker weet. Ik denk er overna om m'n AWP Redline op TSM>VP in te zetten, gezien ik daar leuke winst mee kan maken... Maar eerst nog even kijken hoe TSM tegen NiP speelt.

edit: ik hoop dat de queues dan niet volzitten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:40:
:+
[...]

Dat is inderdaad heel veel winst in 1 week... Ik hoop ooit een Bayonet BS Rust Coat te kunnen kopen met de bet winsten.

En die analyse is zeer handig, hoewel je het natuurlijk nooit zeker weet. Ik denk er overna om m'n AWP Redline op TSM>VP in te zetten, gezien ik daar leuke winst mee kan maken... Maar eerst nog even kijken hoe TSM tegen NiP speelt.

edit: ik hoop dat de queues dan niet volzitten :>
Als ik jou was zou ik je AWP Redline dan eerder op TSM>NiP inzetten. Een match met de helft minder risco en in vergelijking maar een klein beetje inbinden op profit..
Met de winst van deze wedstrijd kan je dan eventueel spelen op TSM>VP.
Ik zou niet durven om m'n biggest item op TSM vs VP te zetten. Very high risk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:51:
[...]

Als ik jou was zou ik je AWP Redline dan eerder op TSM>NiP inzetten. Een match met de helft minder risco en in vergelijking maar een klein beetje inbinden op profit..
Met de winst van deze wedstrijd kan je dan eventueel spelen op TSM>VP.
Ik zou niet durven om m'n biggest item op TSM vs VP te zetten. Very high risk!
De AWP staat nu op TSM>NiP! Was inderdaad wat te veel risico wat ik van plan was te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Maestro tip: verkoop je skins voor morgen want prijzen gaan omlaag door summer sale

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door volle queues m'n bet op Dignitas niet meer kunnen plaatsen.. Net nu de odds eindelijk terug deftig zijn geworden.. :(

Bummer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
TheAnthonyNL schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:52:
Maestro tip: verkoop je skins voor morgen want prijzen gaan omlaag door summer sale
En tijdens de summer sales veel skins kopen om ze over 2 maanden weer te verkopen!

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
markdm schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:15:
[...]

En tijdens de summer sales veel skins kopen om ze over 2 maanden weer te verkopen!
Maar ik wil m'n bayonet binnen 2 maanden! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Nu online
Brogala schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:52:
[...]

En hoe krijg je een bayonet? Door slim in skins te handelen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Nu online
Brogala schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:52:
[...]

En door krijg je een bayonet? Door slim skins te traden/handelen! ;)

[ Voor 17% gewijzigd door markdm op 10-06-2015 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Had nog op fnatic > navi willen betten maar bots zijn ook al paar uur offline sinds dat ik thuis kwam :*

Was aardig easy value geweest weer op fnatic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
markdm schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:04:
[...]

En door krijg je een bayonet? Door slim skins te traden/handelen! ;)
Het duurt nog wel 2 maanden voordat die skins weer zijn hersteld... dat gaat niet snel genoeg... heb vandaag al 6 euro met 1 match (TSM>NiP tenzij er nu een grote comeback komt) gewonnen.

Edit: 6 euro gewonnen met TSM>NiP. YESSSS

Edit2: damnit, ik wil betten met m'n Atomic alloy op TSM>VP. Maar die bots hebben hem nog en de queues zitten vol. Dan maar 2 euro inzetten, m'n AWP Redline vind ik te risky.

Edit3: dat betten lukte dus niet omdat de queues volzaten, rip geld alweer... Als ik echt grote winsten kan behalen zitten die bots vol 8)7 vanaf nu in de ochtend maar inzetten, en dan in de middag kijken voor welk team ik ga.

[ Voor 38% gewijzigd door Brogala op 10-06-2015 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dikke winsten vandaag!

Totaal profit = 63 Dollar
Totaal loss = 15 Dollar
---------------------------------
Totaal today = + 48 Dollar; waaronder een StatTrak AK47 Cartel FN, AK47 Case hardened WW en 2xP90 Asimov FT

Nog lekker winst gepakt met de HR vs Titan game. Toch geopteerd om op m'n persoonlijke favoriet te stemmen. Zoals ik al zei kon deze game beide kanten opgaan, maar Hellraisers heeft het mooi gepakt! Me happy en 28 dollar in skins rijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 23:22:
Dikke winsten vandaag!

Totaal profit = 63 Dollar
Totaal loss = 15 Dollar
---------------------------------
Totaal today = + 48 Dollar; waaronder een StatTrak AK47 Cartel FN, AK47 Case hardened WW en 2xP90 Asimov FT

Nog lekker winst gepakt met de HR vs Titan game. Toch geopteerd om op m'n persoonlijke favoriet te stemmen. Zoals ik al zei kon deze game beide kanten opgaan, maar Hellraisers heeft het mooi gepakt! Me happy en 28 dollar in skins rijker :)
Ik wacht met smacht op jou tips voor vandaag :D, even paar dagen aangekeken en je bent geweldig ^^.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:13
TheAnthony waarom wordt met de steam sale de skins goedkoper en wanneer start steam sale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

xNikobellicx schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:50:
TheAnthony waarom wordt met de steam sale de skins goedkoper en wanneer start steam sale?
Volgens mij omdat veel mensen skins verkopen om games te gaan kopen. Hierdoor wordt het aanbod groter dan de vraag, en dus wordt het goedkoper.

De summersale begint vanavond om 19:00 uur.

[ Voor 35% gewijzigd door Madstorm op 11-06-2015 10:05 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Madstorm schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:05:
[...]

Volgens mij omdat veel mensen skins verkopen om games te gaan kopen. Hierdoor wordt het aanbod groter dan de vraag, en dus wordt het goedkoper.

De summersale begint vanavond om 19:00 uur.
Dit precies :D, maargoed het is maar wat je zelf wilt of je kan nu dik cashen en tijdens sale voor de helft van de prijs je skin terug kopen of gewoon niks doen en wachten tot je een ons weegt.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
TheAnthonyNL schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:34:
[...]

Dit precies :D, maargoed het is maar wat je zelf wilt of je kan nu dik cashen en tijdens sale voor de helft van de prijs je skin terug kopen of gewoon niks doen en wachten tot je een ons weegt.
Maar dan heb ik geen betting skins...

Sowieso zit 15 euro van mijn inventory ATM op Envy>NiP, dat krijg ik pas morgen teruv als ik het uberhaupt terugkrijg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:16

hmr

TheAnthonyNL schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 07:44:
[...]

Ik wacht met smacht op jou tips voor vandaag :D, even paar dagen aangekeken en je bent geweldig ^^.
Volg op Facebook csgo betting guru ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

hmr schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:52:
[...]

Volg op Facebook csgo betting guru ;)
deed ik al :), maar ik heb nooit de kracht om ook echt zwaar in te zetten :(.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Heren,

Ik ben van plan om met mijn gut knife te gaan betten,
zijn er enige matches waarvan je vrijwel 100% van uit kunt gaan dat 1 team wint ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
SonOfTorture schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:55:
Heren,

Ik ben van plan om met mijn gut knife te gaan betten,
zijn er enige matches waarvan je vrijwel 100% van uit kunt gaan dat 1 team wint ?
Ja, maar dan zijn de odds iets van 95%-5% procent... Dan krijg je voor je 100 euro knife 5 euro.

Je kan beter met items van 10-20 euro betten en wat meer risico nemen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

17:00
--------
Hellraisers vs EnvyUs (BO2) - Low HR (Very High risk)
EnvyUs and Hellraisers are both playing very well at the moment and I think this will be a match for the books. However, betting on this without knowing the maps is HELLA risky! But seeing these Lounge-odds (15-85 | HR-NV) I can't not bet on it! Odds are more like 40-60, so I'd suggest going low on Hellraisers! Normally EnvyUs should take this though. Odds just too favorable for a HR-bet and they trully can upset this! Caution: prepare for buttclenching!

> POSTPONED

--------
Dignitas vs Piter (BO3) - High Dignitas (Low-medium risk)
Piter won't take 2 maps of Dignitas. Yes, Dignitas is not very consistent lately and they have troubles with Pimp getting DDOs'ed, but this is a match vs a very LOW Tier 2 team and Dignitas is TOP Tier 2 (maybe even can be considered Low Tier 1). In the defense of Piter they have achieved some nice wins lately, but those were BO1's in which upsets happen WAY more often than in BO3's. And even if the scorelines get close Dignitas has the experience to remain calm and execute tactics while Piter are more probable to flinch. I'm very confident Dignitas has this in the bag.
EDIT: Odds are shit at the moment. I won't bet unless odds for Dignitas go -80%. I advise you to do the same ;)

myKPV vs LDLC Blue (BO3) - Medium myKPV (Medium risk)
Lets get right to it: LDLC Blue have been playing like a big turd. On the other hand myKPV have been playing quite well, but they haven't been playing as much as LDLC Blue.. myKPV have the better individual players and they can raise their skillceiling quite a lot during a game and obliterate their opponents. Something LDLC Blue is incapable of. Therefore I think myKPV have the upper hand by quite some margin here. The odds are beautiful for a Medium (or high) myKPV bet for some proper profits.

Titan vs Gamers2 (BO3) - Low Gamers2 (High risk)
A major upset might be happening here. Odds on CSGO Lounge are 80-20 (Titan-G2) at the moment, which is ridiculous as odds are more 65-35'ish.
Titan have been crying and crawling around their matches with KennyS underperforming tremendously. Gamers2 on the other hand have been playing very solid and appear to have their shit in order. This should/could be Gamers2's big step closer to the big league. Go Low or junk-bet on Gamers2. Betting on Titan in this match is crazy in my opinion.

TSM vs Encore (BO3) - skip
Easy Peasy Lemon Squezy for TSM. Skip due to major odds. No profit to be made.

--------
EnvyUs vs NiP (BO1-Cobbelstone) - Low-Medium EnvyUs (High risk). Odds +70% EnvyUs = skip
EnvyUs has been on a roll lately. Winning their last 5 matches (vs Flipside, NiP, Titan). They also took a map of Fnatic in a BO5, and this map happened to be Cobblestone, which is 1 of Fnatic's stronger maps! Nip on the other hand has been slumping (5 loss streak), however their last win was on Cobblestone against Dignitas (Tier2). In my opinion with GeTRiGhT not playing on his normal level and his shotcalling being way off these past days, the team is suffering quite big. This won't be good for their confidence and trust in eachother. Against the EnvyUs we saw lately I don't think they stand a chance on Cobblestone. However, if this is the game GeTRiGhT finds his groove again things might get rough.. Remember it is a BO1 vs 2 Tier 1 teams = High Risk! If odds stay below 70% for EnvyUs I will go Low-Medium on EnvyUs.

Navi vs Flipside (BO1-Overpass) - Skip
Navi should take this normally, as Overpass is the map where they have the highest winrate (72%!!). Against a Tier 2 team, that doesn't like Overpass at all (21% winrate), they shouldn't lose this map. However, if S1mple goes absolute ham again, who knows what will happen and Navi do have been slumping lately.. Therefore the High risk.
Too be honest I am not liking the odds, therefore a skip is the smartest play for sure!

Virtus Pro vs Hellraisers (BO1-Mirage) - Medium Hellraisers (High risk) (My fun bet on favo team)
Ok so guys, I am betting Medium on Hellraisers because they are my favorite team. However, they stand a very very good chance vs Virtus Pro. First of all HR have been fixing upsets left and right. They almost beat TSM yesterday, the shared number 1 with Fnatic! I expect great things from this Hellraisers team and I am sure they can take Virtus Pro. Unfortunately Mirage is one of HR's lesser maps and VP's best maps.. So this is pretty much a 50-50. I would definitly skip if I wasn't such a Hellraisers fan (and didn't have such a decent betting inventory)

--------
Navi vs Virtus Pro (BO1-Cobblestone) - SKIP or Low(Low-Medium) Navi (High risk)
Both teams haven't been playing all that great. Huge differences in level of gameplay from 1 map to another.. Making it hard for us betters to make a "safe" bet. A skip would definitly be the safest for this matchup.
However, if you want to place a bet on this one I'd DEFINITLY go Navi. Navi has won all their past encounters vs VP on Cobblestone! Showing they have a good understanding of this map. If Guardian finally has a decent game again they could wrap this up quickly. The odds being 40-60 (Navi-VP), makes it quite interesting to bet on Navi. If I get some winnings from earlier matchups today, I will probably place a Low-Medium bet on Navi.

SK vs 1337 (BO3) - Low-Medium SK (High Risk)
SK beat Hellraisers, who have been playing amazing, last week. While 1337 lost big time against HR. 1337 in general seems to be struggling a bit lately. SK has the talent and the plays to deliver a nice upset here. With these nice odds a low-medium bet on SK.

Fnatic vs Penta (BO1-Cache) - skip
Free win for Fnatic. Olof and JW are out of control since the beginning of this week. And they don't look like they will be slowing down any time soon. I'll skip cause hardly any profit can be made of this game due to major odds.

--------
Dignitas vs Flipside (BO1-Overpass) - Skip (Very High Risk)
The 2 best Tier 2 teams duking it out in a BO1 on Overpass.. S1mple won't be playing this game due to ESEA games ban. Just this fact places the odds into Dignitas'favor. Also the fact that Dignitas play a mean Overpass game and Flipside not so much also helps Dignitas'case. However, Pimp getting DDOS'ed is becoming an annoying habit and it can totally screw the game. And overall Dignitas is quite inconsistent as of late which can bite them in the ass in a BO1.
If odds go -70% for Dignitas it becomes worth the risk in my opinion. Then I will bet Low-medium on Dignitas; otherwise clean skip!

--------
Dignitas vs Virtus Pro (BO3) - skip skip
Both teams have been playing pretty inconsistent lately. However, with this being a BO3 I doubt if Dignitas can take it.I believe Dignitas could take down Titan in a BO3 at the moment. Virtus Pro is just 1 stretch to far. I'm sure Dignitas can come close, but taking 2 maps will be rough.. Keeping in mind the Dignitas connection (DDOS) issues.. Just skip this one guys. Too much variables!

EnvyUs vs Navi (BO1-Cache) - Medium-High EnvyUs (High risk))
EnvyUs is in great form! They have only lost 1 series in the past 10 and that was vs Fnatic in a BO5. Navi on the other hand have been slumping pretty big. On top of that, take into account that Cache isn't really in Navi's capable mappool vs EnvyUs with a 65% winrate on Cache the odds are in EnvyUs's favor quite big. But remember it is only a BO1; therefore nonetheless high risk!

Fnatic vs Titan (BO1-Cobblestone) - Skip due to major odds
This will be a roflstomp for Fnatic. I expect Titan to max take 3 rounds.

1337 vs Publiclir (BO2) - High 1337 (Low risk)
Publiclir is a very good Tier 3 team, but they are playing against one of the more solid Tier 2 teams! (however 1337 has been struggling a bit lately) Publiclir is still outmatched in every way: individual play, teamplay, executes,... Safe to bet on 1337 as they will never lose 2 maps in a row and most probably just 2-0 this match. With more favorable odds (= 1337 at -80%) go high on 1337; otherwise just skip

23:00
---------
Navi vs Hellraisers (BO1-Inferno) - medium Hellraisers (High risk)
As said a few times in this analysis: Navi is slumping! Put that against a Hellraisers that is boasting with confidence and perfectly executed plays.. This will be one fine game!
I trust Hellraisers to take this cause they have the form to take the 1v1's with Navi's players and come out on top. Although if Navi wins the Knife round and start CT-side things might be rough for Hellraisers. But yesterday vs Titan they have proven that they can break practicly any defense and their reads of the enemy movement are beautiful! But don't forget Navi is quite strong on Inferno and they have beaten Hellraisers quite often in the past.
This is another Hellraisers game I'm looking forward too and I will bet medium on Hellraisers cause I trust they will bring this one home. If you are looking for a safe bet this definitly ain't that game. However, if you are looking for a nice score this game has all that potential. ;)

So guys, today we have some nice upset potential. Lots of calculated gambles.
Keep in mind that with these upset-bet's you are more likely to lose, but I do know which upsets are possible and which are just plain stupid to bet on ;)
Good luck & Have fun! May the odds be ever in your favor!

Edit: added match 1337 vs Publiclir
Edit2: added match Navi vs Hellraisers

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2015 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Brogala schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:04:
[...]

Ja, maar dan zijn de odds iets van 95%-5% procent... Dan krijg je voor je 100 euro knife 5 euro.

Je kan beter met items van 10-20 euro betten en wat meer risico nemen denk ik.
Bedankt voor de tip !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Brogala schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:33:
[...]

Het duurt nog wel 2 maanden voordat die skins weer zijn hersteld... dat gaat niet snel genoeg... heb vandaag al 6 euro met 1 match (TSM>NiP tenzij er nu een grote comeback komt) gewonnen.
Denk dat dat wel meevalt hoor, afgelopen sale herstelden de prijzen ook zeer snel. Je moet zo zien er zijn mensen die verkopen hun skins voor games, maar er zijn daarentegen ook mensen die die skins cheap opkopen om vervolgens duurder te verkopen in de opvolgende dagen zeker nu die week market ban nog steeds niet in 100% effect is (je kunt nog steeds een item kopen en gelijk weer te koop zetten).

Daarnaast is dit weekend en volgend weekend een LAN en begin volgende maand hebben we ESL Cologne wat een major is, dus dan zullen er ongetwijfeld weer 3 miljoen skins de csgolounge bots in gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
Omdat ik met name met skins van onder de 1 euro bet, krijg ik regelmatig 4-10ct skins als winnings. Wat kan ik daar, naast ICB/underdog bets nog meer mee doen? Valt dat te ruilen tegen skins die meer waard zijn?
Uiteindelijk wil ik natuurlijk waarde opbouwen, en het liefste niet door 85743209564362573128 skins van 4ct te hebben :P

[ Voor 22% gewijzigd door SublimnAll op 11-06-2015 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Xant0r schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:49:
[...]

Denk dat dat wel meevalt hoor, afgelopen sale herstelden de prijzen ook zeer snel. Je moet zo zien er zijn mensen die verkopen hun skins voor games, maar er zijn daarentegen ook mensen die die skins cheap opkopen om vervolgens duurder te verkopen in de opvolgende dagen zeker nu die week market ban nog steeds niet in 100% effect is (je kunt nog steeds een item kopen en gelijk weer te koop zetten).

Daarnaast is dit weekend en volgend weekend een LAN en begin volgende maand hebben we ESL Cologne wat een major is, dus dan zullen er ongetwijfeld weer 3 miljoen skins de csgolounge bots in gaan :+
Hmmm, maar denk jij dat de prijzen heel erg gaan zakken? Er gaat iets van 13 procent naar Valve dacht ik, dus wil ik nog redelijk winst kunnen maken met mijn 20 euro inventory moeten de prijzen best wel erg zakken... Of denk ik nou heel raar? :P

Leek me wel leuk om goedkope skins in te kopen en dan weer te verkopen, zodat m'n Bayonet BS rust coat weer wat dichterbij komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
@Flood.eXe schrijf jij die betting analysis zelf of van een site ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xNikobellicx schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:37:
@Flood.eXe schrijf jij die betting analysis zelf of van een site ?
Ik schrijf ze zelf. Aangezien er veel te veel ge-swayed (=mensen trachten verkeerd te laten stemmen zodat jij meer skins kan vergaren) wordt, heb ik maar besloten om m'n eigen analyses te schrijven. En ik heb gemerkt dat ik er wel een oog voor heb, dus waarom niet delen dacht ik dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:41:
[...]

Ik schrijf ze zelf. Aangezien er veel te veel ge-swayed (=mensen trachten verkeerd te laten stemmen zodat jij meer skins kan vergaren) wordt, heb ik maar besloten om m'n eigen analyses te schrijven. En ik heb gemerkt dat ik er wel een oog voor heb, dus waarom niet delen dacht ik dan..
Dat doe je netjes dan ik vind het zeer goede analyses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xNikobellicx schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:45:
[...]

Dat doe je netjes dan ik vind het zeer goede analyses
Thanks! Dat apprecieer ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
Ik gebruik zelf deze template in spreadsheet om mijn bets bij te houden is zee handig voor de serieuze betters.enigste wat je moet doen is bij bestand kopie maken en je kan hem gebruiken.
https://docs.google.com/s...l2luPczJsNe2yU/edit#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mannen, Ik heb een paar updates gedaan in m'n "matches of the day"-post. (matchen toegevoegd)

Ik wil graag nog even vermelden dat ik vandaag enkele risico's ga nemen met m'n bets. Vorige dagen heb ik mooie profit gedraaid met relatief safe bets. Hiermee ga ik vandaag lekker berekend zot doen ;)

Als je nu pas begint met m'n bets te volgen, wacht nog tot morgen, want vandaag kan zeer fortuinlijk of zeer pijnlijk zijn. Al zal geen enkele bet van me verwoestend zijn. De odds zijn steeds relatief gunstig. Zeker in vergelijking met sommige odds op CSGO Lounge. I BELIEVE! oOo

Gewoon ter info :p
Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.