Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:01

Vos

AFCA

Wordt dit spel hier nog een beetje gespeeld? Heb hem eigenlijk pas net écht ontdekt en ben hooked :p.

Ben wel benieuwd met welke mods jullie spelen? Courseplay was één van de eerste die ik geïnstalleerd heb, geweldige mod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
Ja hoor, mods die ik gebruik: autotractor, autocombine, follow me. glance of inspector mod.

En dan een zooi tractoren, maps, placeables. Modfolder is op dit moment 8 gig dus ja, teveel om op te noemen.

Struin eens rustig over modhoster en kijk wat je leuk vind. Zit ook een hoop zooi tussen maar goed, reviews lezen of reviews op youtube bekijken kom je al een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik vind het nadeel bij veel mods de soms karige beschrijving. Moet je eerst testen of een 'voertuig' goed werkt, ben je 10 minuten verder en dan bugged dat nieuwe voertuig. Dan knikker ik hem dus weer weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Zo werkt dat vaker inderdaad, ook nooit een game saven gelijk nadat je een nieuw voertuig hebt gekocht, altijd even testen en proberen :P

Sterker nog, ik (en ik ben vast niet de enige) heb een testmap waar ik via een kleine wijziging in de XML een paar miljoen heb, en op die map test ik het spul eerst uitvoerig voor ik het in mijn eigen game toevoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitspark
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-02-2024
same here. ik test op de standaard map. op die manier weet ik zeker dat het de mod is en niet de map die roet in het eten gooit. verder gebruik ik een programmatje (mod manager) waarmee ik makkelijk mods kan in en uitschakelen. hij geeft de mods op dezelfde manier weer als ze ook in de shop te zien zijn, daardoor kun je ze makkelijker herkennen. kun je vinden op mod hoster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Nu ik hier toch ben, overzetten van savegames? Savegame map en mod map op usb stick en op de andere pc op de juiste plek zetten? Of denk ik dan te makkelijk :P

En opgelost, was steam stream vergeten...

[ Voor 12% gewijzigd door martijnm71 op 04-08-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

martijnm71 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:41:
Zo werkt dat vaker inderdaad, ook nooit een game saven gelijk nadat je een nieuw voertuig hebt gekocht, altijd even testen en proberen :P

Sterker nog, ik (en ik ben vast niet de enige) heb een testmap waar ik via een kleine wijziging in de XML een paar miljoen heb, en op die map test ik het spul eerst uitvoerig voor ik het in mijn eigen game toevoeg.
Dat is wel een goeie ja. Zal vast een keer voorkomen dat ik per ongeluk save ;). En hij pakt ook 1 slot om te saven, je kan geen andere kiezen?

Heb redelijk wat tractor mods geprobeerd, helaas slippen de meeste veel te snel.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 05-08-2015 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Vos schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:10:
[...]

Dat is wel een goeie ja. Zal vast een keer voorkomen dat ik per ongeluk save ;). En hij pakt ook 1 slot om te saven, je kan geen andere kiezen?

Heb redelijk wat tractor mods geprobeerd, helaas slippen de meeste veel te snel.
Je kunt meerdere maps hebben met elk hun eigen savegame maar niet voor 1 map meerdere savegames (kun je me nog volgen?)

Voor je slipprobleem kun je drive control proberen, of minder lomp de bocht ingaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-02 14:44
Spelen er ook mensen multiplayer hier? Ik heb samen met twee vrienden een 8 slot dedicated server waar we de Nederland map op spelen. Zijn nu meestal met z'n drieën maar is nog wel plek voor meer mensen, mochten die het leuk vinden. We spelen (bijna) alleen maar samen icm Teamspeak. Hebben wel een aardig lijstje mods die we gebruiken. Stuur maar een PM of reageer hier maar mocht je interesse hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbirsk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-05 23:41
Vos schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:33:
Wordt dit spel hier nog een beetje gespeeld? Heb hem eigenlijk pas net écht ontdekt en ben hooked :p.

Ben wel benieuwd met welke mods jullie spelen? Courseplay was één van de eerste die ik geïnstalleerd heb, geweldige mod!
Ooh jahoor <3 Courseplay......

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/icu0b8.jpg

Maar na een tijdje weer begonnen met een nieuwe map. Voor een deel de startvoertuigen gebruikt dus nu nog niet heel veel mods. Courseplay natuurlijk, de harvester die hier ziet is de Don verder heb ik nog de fliegl bale trailer met auto load functie en een kaweco radium silage trailer. Er zal nog wel meer komen maar wil voor deze keer geen geld injecteren dus eerst verdienen en de upgrades van veel materiaal zullen wel mods worden.

Don:
http://www.modhoster.de/mods/don-680m-v1-1
Fliegl:
http://www.modhoster.com/...utomatischer-ladefunktion
Kaweco: (niet de originele upload)
http://gamesmods.net/farm...kaweco-radium-50-v12.html
Map:
http://www.farming2015mod...rammergau-alps-map-v-2-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Bedankt voor die Fliegl, zoiets zocht ik net :).

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 08-08-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:01
ik ben ook maar is begonnen. En verslaafd :)
als ik tarwe heb geoogst en ik wil weer tarwe zaaien moet ik dan ook eerst weer met de cultivator eroverheen? Of is dat alleen als ik wat anders wil zaaien?
en ik denk ik geef mijn koeien water. kan ik nergens een trocht vinden. Hoe kan ik die tank nu legen? of hebben ze toch stiekem water nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
chimera2 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 07:30:
ik ben ook maar is begonnen. En verslaafd :)
als ik tarwe heb geoogst en ik wil weer tarwe zaaien moet ik dan ook eerst weer met de cultivator eroverheen? Of is dat alleen als ik wat anders wil zaaien?
en ik denk ik geef mijn koeien water. kan ik nergens een trocht vinden. Hoe kan ik die tank nu legen? of hebben ze toch stiekem water nodig?
Je zult na elke oogst moeten cultiveren, daarna kun je pas zaaien en/of bemesten. De Väderstad RAPID A 600S (te vinden onder de zaaiers) kan cultiveren en zaaien tegelijk. Daarna kun je het bemesten/besproeien/kunstmesten. Hiervoor kun je dus vloeibare mest of stront van de koeien gebruiken of een gifsproeier of kunstmest-strooier. Het maakt voor de oogst niet uit welke vorm je gebruikt, het verdubbeld je oogst.

De koeien hebben geen water nodig, alleen kuilvoer, stro en hooi.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
patrickkoning schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 08:28:
[...]

Je zult na elke oogst moeten cultiveren, daarna kun je pas zaaien en/of bemesten. De Väderstad RAPID A 600S (te vinden onder de zaaiers) kan cultiveren en zaaien tegelijk. Daarna kun je het bemesten/besproeien/kunstmesten. Hiervoor kun je dus vloeibare mest of stront van de koeien gebruiken of een gifsproeier of kunstmest-strooier. Het maakt voor de oogst niet uit welke vorm je gebruikt, het verdubbeld je oogst.

oke tnx.

Hebben die }:O geen dorst dan? En hoe kan ik die tank legen dan?
En waar heb je dan het water voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Nu online
chimera2 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 08:55:
[...]

oke tnx.

Hebben die }:O geen dorst dan? En hoe kan ik die tank legen dan?
En waar heb je dan het water voor?
Water en koeienmest gebruik je voor kassen. Die kun je vinden onder 'plaatsbare objecten'. Let er op dat water uit de rivier gratis is, en uit de waterbak geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
mm dan toch maar een kas kopen. Hoe kan je anders die tank legen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
patrickkoning schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 08:28:
[...]

Tenzij de watermod in de map is ingebouwd dan hebben koeien wel degelijk water nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:48
Ik zit toch nog wel eens vaak te kloten met Coarseplay. Net even verkeerde route gereden, te korte bocht, trekker die de combine niet kan vinden, etc.

Blijf het handig vinden, maar ook soms frustrerend.

• Vos

Vos

AFCA

Iemand een idee waarom het volgende met Courseplay niet lekker werkt?

Ik gebruik een forage wagon om straw op te pikken. Dan laad ik eerst de route in die de combine ook rijdt en daarna de route om de straw te verkopen. Het werkt ansich prima, maar zodra de wagen vol is gaat hij eerst naar het LAATSTE waypoint en vervolgens naar de verkoopplek. Vrij irritant met een heel groot veld.

Heb deze video aangehouden: YouTube: Farming Simulator 2015 Courseplay Tutorial Picking Up And Dumping Straw Automatically

Verder wel meer zaken die niet helemaal lekker lopen. Zet je de grain pickup op 30% en nog rijdt hij pas heen als hij op 90 of 100% zit...

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 13-08-2015 00:01 ]

• chimera2
wat is nou de beste manier
-vloeibare mest
-droge mest
-Fertilizer
en in welke volgorde zaaien en dan bovenstaande of andersom?
en de melk die de koeien maakt word die automatisch verkocht?

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-05 13:50
chimera2 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 08:41:
wat is nou de beste manier
-vloeibare mest
-droge mest
-Fertilizer
en in welke volgorde zaaien en dan bovenstaande of andersom?
en de melk die de koeien maakt word die automatisch verkocht?
Elke manier van mesten levert dubbele hoeveelheid aan opbrengst op. Dus dat is net wat je zelf makkelijker vind. Mest is natuurlijk gratis, maar die is maar op 1 plek verkrijgbaar en kost je dus meer tijd.

het maakt wel uit welke soort planten je oogst wat de opbrengst is:
http://guides.gamepressur...or2015/guide.asp?ID=27305

En wat ik meestal doe is eerst zaaien en daarna bemesten. Dan weet ik zeker dat het goed gaat. Of het andersom ook werkt heb ik nooit getest.

• Vos

Vos

AFCA

Naar mijn weten kan je ook eerst cultivaten, dan mesten en dan zaaien. Maar ik doet het ook pas na het zaaien.

Al gebruik ik ook wel een alles in één apparaat de laatste tijd ;).

De melk wordt automatisch verkocht einde van de dag.

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 13-08-2015 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 689546

Ik heb een probleem ik heb farming simulator 15 voor de pc alleen na 1 dag spelen ben ik mijn totale savegame kwijt is al vanaf het begin heeft dat iets te maken met het downloaden van mods ? Of ik weet het namelijk niet vind het wel jammer want zo kan ik niet verder hopelijk heeft iemand een oplossing ik hoor het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:41
Zie je nog een savegame staan bij documents/mygames/farmingsimulator2015/ ? Zouden mappen moeten staan als "savegame1"? Per toeval mods draaien om cheats mogelijk te maken (wat meer geld, meer graan,...)?

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja save game 1 staat er ja daar save ik me spel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En indd voor meer geld en tractors etc alleen dan kan ik 1 dag spelen en daarna is alles weg het gekke is de Back-up staat er wel Zie ik nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
haal die cheat mod eens weg. Ik vermoed dat die alles verkl**t. Als je meer geld wil, kan je volgend ding doen.
  • Start game, en save (of ga verder op een bestaande savegame)
  • Verlaat het spel
  • Ga naar je savegame-map en zoek het bestand "careerSavegame.xml
  • open dit bestand met kladblok
  • Zoek in de lijst van woordjes en cijfertjes "money="12345678" (kan elk getal wezen)
  • Verander dit getal in de centjes die jij wil hebben
  • opslaan en sluiten
  • start het spel en voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbirsk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-05 23:41
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2wel1ds.jpg
oi oi oi oi. Volgens mij is dat niet helemaal goed :').

Over het hele bemesten verhaal. Het beste is om de slurry en vaste mest te gebruiken. Want dat zijn gratis bijproducten van de koeien en de BGA. Let wel dat er een fikse investering aan vooraf gaat. Maar als je koeien en of de BGA doet is het zonde om die mest niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@arator : het werkt wel alleen kan ik dan nu geen enkele mods downloaden meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Heb je het al geprobeerd? ;)

Ik draai prima veel mods, alleen af en toe een mod die het niet doet. Of dat course play er niet goed mee overweg kan.

[ Voor 68% gewijzigd door Vos op 16-08-2015 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
Anoniem: 689546 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 11:20:
@arator : het werkt wel alleen kan ik dan nu geen enkele mods downloaden meer ?
Normaal gezien wel, maar blijf weg van die mods die in je savegame inbreken (zoals die cheatmods)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas is alweer men save game kwijt :@ begrijp er niks van kan het mapje mods ook niet verwijderen iemand andere idieeen want zal wel jammer zijn zonder all die leuke mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:00
Hier ook begonnen met farming simulator. Ik loop momenteel tegen 1 probleem aan waar ik de oplossing nog niet van kan vinden (ook niet in dit topic). Misschien is het al wel een keer gepasseerd, maar kan ik de goede zoektermen niet vinden.

Iedere keer na het laden van mijn savegame, moet ik de workers opnieuw inhuren. Ik moet dan naar de machine toe waar ik ze op wil hebben, instappen en voor hire kiezen. Ik kan me niet voorstellen dat mensen die bijna alle velden tot hun beschikking hebben dit ook op deze manier doen. Is er een manier om snel workers toe te wijzen aan machines? Of om te voorkomen dat ze na het laden van een save verdwenen zijn?

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Nu online
Ik moet dit ook elke keer doen. Ik weet niet hoe veel machines jij hebt maar ik meestal maar 2 zaaiers of 1 oogstmachine actief. Laat ik het zo zeggen, ik heb me er nog niet aan gestoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Ik heb ook nog niet zo veel machines, maar wel op drie veldjes waarbij je wel redelijk heen en weer moet lopen, op de 1 ploegen, op de andere zaaien en op een andere weer oogsten. Is toch nog wel wat gedoe heen en weer lopen. Het zou makkelijker zijn als je gewoon iemand aan een taak kon toewijzen vanaf een heel andere plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Lopen? :D >:)

Waarom switch je niet met Tab? Of je gebruikt een vehicle switch mod.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 17-08-2015 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Oh, daar komt al een handige tip naar boven. Die gaan we vanavond eens uitproberen. Misschien had ik de korte introductie toch niet moeten overslaan in-game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Lopen zou echt niet te doen zijn nee, vooral op een grote map of als je veel velden hebt :).

Ik gebruik voornamelijk Course play ipv de standaard hired workers. Maar ook daar moet je opnieuw de workers 'opstarten'.

Ik probeer meestal te stoppen en saven als ik weinig voertuigen actief heb.

[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 17-08-2015 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
Anoniem: 689546 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 20:15:
Helaas is alweer men save game kwijt :@ begrijp er niks van kan het mapje mods ook niet verwijderen iemand andere idieeen want zal wel jammer zijn zonder all die leuke mods
Blijkbaar zou de steamcloud ook voor problemen kunnen zorgen. Staat die uit voor dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar vind je die ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 00:37
Vraagje aan de fs spelers hier.
Ben momenteel me eigen map aan het uitdenken en ondertussen aan het ontwerpen beetje bij beetje maar zit eigenlijk met een vraag.
Wat voor soort map zien jullie het liefst?
1. veel heuvels en redelijk weinig extra dingen (denk hierbij aan varkens, schapen, groente kassen, kippen en andere dingen)
2. redelijk platte map (met hier en daar een kleine ophoging) met heel veel dingen om te doen (zoals hierboven beschreven en allemaal andere dingen).
Zit nog te twijfelen maar voor mij persoonlijk ga ik liever voor de 2e optie.
Wat doen jullie het liefst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-02 14:44
Persoonlijk vind ik het heerlijk om te beunen op een grote map, dus grote rechthoekige velden. Ook veel industrie, zodat je verschillende fabrieken kunt bevoorraden vind ik ook wel fijn. Dat is dus optie 2 in jouw geval :+.

Speel momenteel op de ProductieMap van mike's modding. Is precies zoals hierboven beschreven.

Ik heb trouwens nog steeds een aantal vrije spots op mijn server, mensen die mee willen spelen zijn welkom! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siemen6
  • Registratie: Oktober 2014
  • Niet online
Hallo,
Ik heb hier en dan het topic overgelezen, en al de trailer etc gezien, lijkt me coole game, alleen bestaat de server nog steeds? of zijn er anders wel andere nederlandse drukke servers. (Zou dit wel graag even willen weten voordat ik het haal omdat MP me wel duidelijk leuker lijkt dan SP)

Groeten Siemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie909
  • Laatst online: 13-04-2021
een server met vrienden is veel leuker.
een community server word vaak op gekloot met dit soort simulators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Siemen6 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 17:53:
Hallo,
Ik heb hier en dan het topic overgelezen, en al de trailer etc gezien, lijkt me coole game, alleen bestaat de server nog steeds? of zijn er anders wel andere nederlandse drukke servers. (Zou dit wel graag even willen weten voordat ik het haal omdat MP me wel duidelijk leuker lijkt dan SP)

Groeten Siemen
Stuur Brainscrewer even een DM, die heeft een server draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siemen6
  • Niet online
bassie909 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:42:
een server met vrienden is veel leuker.
een community server word vaak op gekloot met dit soort simulators.
Klopt, dat heb ik zelf ookal deels ondernomen op een aantal servers, maar ik heb geen vrienden die het verder ook spelen.
Maar zoek ik eigenlijk ook een soort van community server met wachtwoord, en het liefst 24/7.
Maar dat is volgensmij nog vrij moeilijk :|

Groet

Siemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siemen6
  • Niet online
Heb ik gedaan. bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-03 07:45
Game toevallig op Youtube gezien. Ik ga hem halen op de console. Ziet er zeer relaxed uit.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Mouse_NL schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:39:
Game toevallig op Youtube gezien. Ik ga hem halen op de console. Ziet er zeer relaxed uit.
Niet doen als je een aardige pc of mac hebt loopt ie daar prima op, op de console ga je erg veel missen aan mods en toffe maps.

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-03 07:45
martijnm71 schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:44:
[...]

Niet doen als je een aardige pc of mac hebt loopt ie daar prima op, op de console ga je erg veel missen aan mods en toffe maps.
Reeds gehaald!

Iphone 5 -- eerste Iphone

• martijnm71
In dat geval hoe dan ook erg veel plezier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 701216

hoi
ik en mijn broer spelen samen maar tot gisteren lukte het nog vandaag nie meer er komt altijd wacht tot de gamenis gecreerd wat kan ik daar aan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 704859

hallo ik speel af en toe wel eens online.
maar ik zou graag ook een keer met mijn broer online willen spelen maar dat lukt niet wat zouden de redenen kunnen zijn dat ik niet samen met mijn broer kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
ik ben opzoek naar een actieve groep farmers die mee willen doen op volkshom 2.1 . O-) of een server met actieve nederlandse spelers die ik kan joinen.

[ Voor 27% gewijzigd door taker1987 op 01-11-2015 09:09 ]

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
is er een server die ik vanavond en meerdere keren kan joinen ? geen gekloot alleen normale spelers uiteraard!

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janntempel
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-10-2024
Dit spel net weer herontdekt FS 2010 ooit kapot gespeeld. De vele mods die er zijn maken het een stuk leuker maar pfff wat zijn die mod websites waardeloos. Ik heb er nog geen een kunnen vinden waarbij je fatsoenlijk kan sorteren op de meest gedownloade of hoogst gerate mods. De manier waarop je ze moet downloaden is daarnaast ook niet heel relax (super traag en steeds 30 sec wachten). Is er een ervaren speler die misschien een modpack 10 tot 20 mods op wetransfer of iets dergelijks kan zetten? 2 leuke maps, wat handige scripts en wat trekkers en spul wat we hier in Nederland ook rond zien rijden. Duizendmaal dank voor degene die dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagean
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-03-2021
Modhoster.com is toch wel aardig overzichtelijk en je kan sorteren op meest gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik gebruik ook voornamelijk modhoster en daarnaast ook modland.net. Die sites doen tenminste aan 'waardering'. Echter wel vaak van die crappy links, maar dat kan je oplossen door te Googlen op de titel. Dan kom je vaak wel op sites die zelf hosten bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:39
Hebben jullie een idee of fs 2016 uitkomt? Of ik koop nu fs 2015 of ik wacht op de 2016 variant (Xbox one)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

2016 is alleen iOS en mobile only. Dus wachten tot 2017 voor pc e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Isane schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 23:51:
Hebben jullie een idee of fs 2016 uitkomt? Of ik koop nu fs 2015 of ik wacht op de 2016 variant (Xbox one)
Gewoon 15 kopen, volgende komt (hoogstwaarschijnlijk pas najaar/winter 2016) tot die tijd kun je nog prima vermaken met 15. Is nu onderdeel van de steamsale voor een tientje.

Komen nog dagelijks nieuwe mods en maps uit dus het advies van Vos om te wachten tot de volgende onderschrijf ik absoluut niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:39
Vos schreef op zondag 27 december 2015 @ 01:02:
Vos schreef op zondag 27 december 2015 @ 01:02:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

martijnm71 schreef op zondag 27 december 2015 @ 17:04:
[...]

Gewoon 15 kopen, volgende komt (hoogstwaarschijnlijk pas najaar/winter 2016) tot die tijd kun je nog prima vermaken met 15. Is nu onderdeel van de steamsale voor een tientje.

Komen nog dagelijks nieuwe mods en maps uit dus het advies van Vos om te wachten tot de volgende onderschrijf ik absoluut niet :P
Hoho dat advies geef ik niet ;). Zelf recentelijk 2015 gold edition gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 721491

Ik heb sinds kort ook de game fs15 hartstikke tof maar kan iemandmij vertellen waar de opslag is voor de houtchips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Welke map speel je? Woodchips kan je meestal gewoon kwijt op je hoofdboerderij, waar je ook je aardappels en suikerbieten kwijt kan. Is veelal opslagplaats, geen silo oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vos schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:14:
Welke map speel je? Woodchips kan je meestal gewoon kwijt op je hoofdboerderij, waar je ook je aardappels en suikerbieten kwijt kan. Is veelal opslagplaats, geen silo oid.
Ik speel bjornholm ben het hele level al doorgereden. Je begint het spel met een paar bijna 8400liter geloof nu heb ik zo'n aanbieding dat als ik houtchips inlever het dubbel zoveel opleverd. Maar ik Zie het echt nergens😒 :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Anoniem: 721491 schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:19:
[...]

Ik speel bjornholm ben het hele level al doorgereden. Je begint het spel met een paar bijna 8400liter geloof nu heb ik zo'n aanbieding dat als ik houtchips inlever het dubbel zoveel opleverd. Maar ik Zie het echt nergens😒 :N
Als ik hier kijk: http://guides.gamepressur...or2015/guide.asp?ID=27282

Dan is het bij veld 23/29.

Je zal ze wel met een frontlloader oid moeten inladen.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 28-12-2015 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gevonden! Bedankt😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 722905

ik probeer Mods te downloaden op de Ps3 maar krijg deze melding: fout bij downloaden 80710A06. Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Is dat niet een Playstation error ipv dat het Farming simulator gerelateerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat zou kunnen..waar kan ik deze vraag plaatsen..probeer wel Mods te downloaden voor farming simulator 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Je hebt het hopelijk over DLC niet mods die je van websites haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geen idee heb nog maar net een playstation en dit spel heb er geen verstand van sorry..via de officiële site van farming simulator vondt ik Mods ik dacht die download ik ff...maar helaas..😐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Naar mijn weten zijn er alleen mods voor de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Anoniem: 722905 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 21:14:
geen idee heb nog maar net een playstation en dit spel heb er geen verstand van sorry..via de officiële site van farming simulator vondt ik Mods ik dacht die download ik ff...maar helaas..😐
Nee, dat gaat inderdaad niet lukken.

Alle mods die je op welke website ook vind zijn alleen voor de pc en mac versie, geen enkele consoleversie ondersteunt mods.

Het enige wat je voor de consoleversies kunt downloaden zijn DLC packs met machines, te koop in de playstationstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oké bedankt welke dlc's zijn een aanrader?..andere vraag hoe zit het met die Slots op de ps4 zitten geen slots en op de ps3 wel..want ik moet eerst wat verkopen voor dat ik nieuwe dingen kan kopen..kan dit ook anders?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 722905 op 04-01-2016 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de Giants editor? Ik wil een silo importeren in mijn map wat prima lukt, echter werkt deze niet...kan er niks in opslaan en uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 724220

ik heb onlangs farming simulator 2015 gekocht maar ik probeer mods te downloaden

Hoe mods in het spel komen kun je ook vragen zonder CAPS te gebruiken....Dit soort excessief hoofdlettergebruik is niet de bedoeling, zie Het algemeen beleid #verbodenanders

[ Voor 65% gewijzigd door Koekiemonsterr op 09-01-2016 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
door ze in je mod folder te plaatsen

[ Voor 53% gewijzigd door Koekiemonsterr op 09-01-2016 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

En in de shop naar de categorie Mods te gaan, bovenaan pijl naar rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:54
Sinds een paar dagen met courseplay bezig en ik zit met een probleem.
Ik haal stro op en wil deze laten lossen in mijn boerderij.
Ik heb dus een course gemaakt voor het ophalen en 1 voor het lossen.
Deze heb ik samengevoegd.
Als de trailer vol is stopt hij en gaat hij niet lossen zoals hij zou moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie909
Vos schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 00:04:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de Giants editor? Ik wil een silo importeren in mijn map wat prima lukt, echter werkt deze niet...kan er niks in opslaan en uit halen.
Je moet ook de triggers ervan er bij plaatsen.

zoals de stort trigger moet boven dat stortding zitten
en de laad trigger bij die laadbuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

bassie909 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:26:
[...]

Je moet ook de triggers ervan er bij plaatsen.

zoals de stort trigger moet boven dat stortding zitten
en de laad trigger bij die laadbuis
Dit had ik gedaan, heb het hele object inclusief triggers gepakt...maar werkte nog steeds niet. Heb het nu maar beetje opgegeven ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie909
Ah misschien een fout in de i3d file ?
ik maak vaak maps maar ben dit nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 740165

hallo,

ik heb een vraag over mij brandstof verbruik op het spel,
het valt me op dat mij tank steeds sneller leeg gaat des te meer ik speel
hoe kan ik mijn brandstof verbruik verminderen ?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Anoniem: 740165 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 20:58:
hallo,

ik heb een vraag over mij brandstof verbruik op het spel,
het valt me op dat mij tank steeds sneller leeg gaat des te meer ik speel
hoe kan ik mijn brandstof verbruik verminderen ?

mvg
Niet. gewoon tussendoor tanken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maffie500
Farming simulator 2017 is aangekondigd. Release date tegen eind 2016
http://farming2017.com/farming-simulator-2017-release-date/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red-devil84
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-01 20:58
Zijn er mensen hier met duel joystick

ik heb nu 2 x Logitech extreme 3d pro

alleen krijg ik ze niet goed ingesteld in game

is er iemand die mij hier misschien een x mee wil helpen

om alles goed te gaan instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJulianNL
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 13-06-2021
Ik ga binnenkort FS2015 voor de PS4 kopen. Zijn er mensen die met mij multiplayer willen spelen?
mvg Julian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siemen6
  • Niet online
Zijn hier nog mensen die een Farming Simulator 2015 Dedicated server license hebben liggen?
Ik zoek er nog eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 463724

- al gevonden -

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 463724 op 01-07-2016 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
Eerste ingame trailer van Farming simulator 2017
https://www.farming-simul...=en&country=nl&news_id=42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 800783

hallo ff een vraagje wie van jullie weet hoe ik meer slots kan krijgen op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02:25
Henry mag wel uitkijken.
Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 463724

Iemand die die Courseplay mooi werkend heeft voor het oogsten van aardappelen? Op zich gaat het oogsten zelf wel, al laat hij op de wendakkers wel wat staan. Het probleem zit hem met dat offloaden. De trailer is bijna altijd te laat en als hij er vlak achter zit draait hij ineens een klein beetje richting de rooier. Als de rooier nog bezig is dan is dit geen probleem want dan kan hij op den duur wel weer verder. Meestal echter is die rooier vol tehen de tijd dat die trailer er aan komt en staat dan ook stil. In deze situatie loopt het zooitje zo vaak vast. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 21:51
Redelijk dood topic, maar ik probeer het toch. Nu ik m'n inkomsten redelijk stabiel heb wil ik me richten op koeien houden en melkproductie op 100% krijgen. Ik gebruik een en dezelfde balenpers (de rechthoekige, niet die voor ronde balen) voor hooi en stro. Ik heb kuilvoer in de vorm van mais (gehakseld, niet gedorst). Heb dat laten fermenteren.

Ik heb een mixerwagen voor achter de trekker, die vul ik met 1 baal hooi, 1 baal stro en vervolgens afvullen met kuilvoer. Na wat Googlen zou dat het recept moeten zijn voor 100% productie. Maar als ik het dan in de voerbakken in de stal gooi vult hij alleen kuilvoer, en niet mengvoer. Melkproductie blijft dan ook steken op 88%

Ligboxen zijn uiteraard gevuld met stro op de grond. De voerbakken zijn ook nog gedeeltelijk gevuld met gras, uit de tijd dat ik nog niet met mengen ben gaan experimenteren maar dat eten de koeien niet zolang er beter voer in de bakken ligt.

Ik heb de Deluxe editie van FS15 en gebruik geen mods. Ik speel in de Bjornholm map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Nu online
Als je rechtsbovenin kijkt als je de mengwagen geselecteerd hebt zie je dan wel alle balkjes tussen de lijntjes staan? Dus alles 33,3%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 21:51
Nope. Die 33.3% zag ik vaker genoemd worden tijdens mijn zoektocht door Google, maar met de recepten die ik tot nu toe gevonden heb kom ik daar niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Maakt het nog uit als je de tijd wat versnelt? Bij mij duurde het soms ff voordat het percentage versprong.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste