PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Het zou ook helpen als je je request zou aanpassen.Henkie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:01:
Hierbij wil ik alle CW deelnemers bedanken voor het niet volgooien van mijn war CC. écht, BEDANKT!
Je vraagt namelijk om een draak, een loon + de CLB special
Je hebt een draak en een loon gekregen, dus ik denk dat je ook even de fout bij jezelf mag zoeken.
Ik zou namelijk ook niet weten wat de CLB special voor moet stellen
qftthedon46 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:02:
[...]
Het zou ook helpen als je je request zou aanpassen.
Je hebt een draak en een loon gekregen, dus ik denk dat je ook even de fout bij jezelf mag zoeken.
[ Voor 99% gewijzigd door Tukk op 03-09-2015 08:48 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
je hebt gelijk..thedon46 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:02:
[...]
Het zou ook helpen als je je request zou aanpassen.
PSN: Curvaa_

Gezocht op google naar Ne4ep_6K, kom ik uit op een Amerikaanse kentekenplaten website.
Maar niets is minder waar, we trappen de CW week af tegen echte oorlogsveteranen, Oekraïne.
Volgens de Clan informatie pagina, Oorlogsfrequentie: Altijd.
Ja dat kennen we de laatste tijd wel van het nieuws.
Artillerie naar het Noorden, BUK’s naar het Zuiden (to soon ?) ,enfin, we gaan naar het Krim!

Oekraïne heeft veel gebouwen leeg staan.
Dat dacht CLB ook over hun nr 1 toen we de Kwibus uitstapte , veel gebouwen makkelijk te kraken, veel procentjes. Verander CLB maar in NZB, want het was Niet Zo Best. Gelukkig pakte je 2 sterren op de nr. 3, dezelfde base maar dan een kwartslag gedraaid. Het is spychisch he ;-)
Leon had de klopboor van de verbouwing nog in zijn handen tijdens de aanval, deze trilde aardig door waardoor hij “weer” zijn King ability te vroeg aan zette. In hun chat zag ik картопля staan. Vrij vertaald: Arepol.
Tukk had een andere strategie, met een zooi draken vanaf de Zwarte Zee aanvallen. Een lastige met een TH9 4 BUK systemen, maar hij hield stand. Mooie aanval , helaas 1 sterretje voor onze Tukk.
Hun nr 8 wilde de basis niet verdedigen maar geld aftroggelen. Een hele zooi aan Goblins werden naar de pekka’s gestuurd om de zakken te rollen. Als snel gaven ze het op, Pekka’s hebben namelijk geen zakken.
R3veNG “De Biggen Fluisteraar” , rev vriend afgestapt van je geloof ? Geen hogs ? Jij denkt het is een schiereiland dus we gaan per air ?
Meestal leert kinders het van de ouders, misschien moet Jan dit keer even ontzettend opletten hoe zoonlief het doet. Kun je nog wat van leren.
Don, donnie, don boy, Donfather, donnaaaa, BAM! 5 sterren gehaald deze war!! Hulde!
En rev, 0 sterretjes voor jou en Jorn ook natuurlijk maar die had helemaal niet aangevallen ;p dus…..

Voorwoord:
In verstandverbijstering dacht ik iemand te lavaloonen, gewoon niet doen.
Dus Rev vriend, sorry

Goed, back to business.
Ook dit keer weer een oorlogs gebied. Zij hebben 106 oorlogen gewonnen. Ik dacht dat ze altijd al oorlog hadden met iedereen in de wereld. Deze gaan ze niet winnen!!
ATTACK!!!!
EDIT: Verloren...
Ik moet je wel hebben he Leon. Maandag je King ability te vroeg aangezet. Nu helemaal niet omdat deze

Ontzettende Jan, Ontzettende nul, gewoon 0 (nul, geen, nakes, njet ) sterren.
Jay met z'n 42 hogs, net stierenrennen in Pamplona (spanje). Uiteindelijk werden er dat 34, hij zag dat er ook andere troepen gemaakt konden worden behalve hogs. Dus een paar wizzies mee. Begon schattig met luren, daarna BAM alle hogs weg.
De CotW gaat deze week naar Ontzettende Jan!!!!!
Iets wat vreemde uitreiking wat onderbouwing nodig heeft.
Jan, ik wil je bedanken voor je faalacties. Deze faalacties zorgen ervoor dat zoonlief ziet hoe het niet moet.
Zonder jouw acties kon Juul de vele sterren die hij nu haalt, de strategie om iemand te rossen, niet doen.
Dus Jan, bedankt!!
De Donnie van deze week gaat naarrrrrr: Leon
Leon een huis kun je niet bouwen zonder grond, muren, beton of vergunningen. Dat staat vast als een huis.
Zo tegen Iranese spelen is als een kat in een vreemd pakhuis. Vreemd land, andere taal, je voelt je niet op je gemak.
Je bent als een kind in huis in het team. Maar zo heeft ieder huisje wel een kruisje. Jij bent bezig met huisje-boompje-beestje, houden wij huis in Iran. Je afwezighheid is om over naar huis te schrijven. Je hebt veel in huis en de punten stortte in als een kaartenhuisje, we hadden je nodig.
Leon, eigenlijk wil ik hiermee zeggen. Ik, wij, mistte je. We maakte ons ongerust, je gaf niet thuis!
Leon, heel veel plezier met je huisje! Geniet ervan!
Ik als beginnende elder ff de andere elder roasten en daarnaast is het al bijna een maand geleden dat je de Donnie had!!
WWWEEEKEND!!!

En gewoon die CotW ophalen he😃😃😃😃
6 please
PSN: jannvsdvinvs
Complimenten voor de awards! En natuurlijk gefeliciteerd winnaars!
Weer een hele andere Donnie, leuk gedaan kevin!
Vooral deze zin

Thanks!Don, donnie, don boy, Donfather, donnaaaa, BAM! 5 sterren gehaald deze war!! Hulde!

Verwijderd
Wat is de CLB "special"?Henkie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:01:
Hierbij wil ik alle CW deelnemers bedanken voor het niet volgooien van mijn war CC. écht, BEDANKT!
AHEM 😄😄Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:49:
10,ja ja,ik ben gewoon een natuurtalent (generatie overgeslagen)
PSN: jannvsdvinvs

Jan de CotW? First I was like

Hopelijk mogen we eens tegen een Ijslandse clan binnenkort
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Ohja,
Sorry voor mijn vorige war, vergeten te opt outen, introductieweek van opleiding met de eerste wardag een geblokkeerde telefoon (170 euro over abbonement.. heb ik teruggekregen, thanks ninja kiwi) 2e wardag brak en veel drukte..
Groetjes, opper arepol
[ Voor 77% gewijzigd door Voxility op 05-09-2015 00:26 ]
Deze is al door Scobravs geclaimd.
Ik neem dan 13.Voxility schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 00:22:
14? Of evt 12 als iemand anders hem wil
Ohja,
Sorry voor mijn vorige war, vergeten te opt outen, introductieweek van opleiding met de eerste wardag een geblokkeerde telefoon (170 euro over abbonement.. heb ik teruggekregen, thanks ninja kiwi) 2e wardag brak en veel drukte..
Groetjes, opper arepol
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Meh, ik probeer wel schoon te maken dan.Curva schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 12:22:
Claims bijgewerkt tot hier.
[...]
Deze is al door Scobravs geclaimd.
[ Voor 6% gewijzigd door Xa!pt op 05-09-2015 20:03 ]

Van de 110 gespeelde wars hebben wij er 84 gewonnen. Dus oordeel zelfNieuwevolger schreef op zondag 06 september 2015 @ 14:10:
winnen jullie nog een beetje wars of valt dat tegen, mijn clan heeft 15 overwinningen oprij
We zijn de eerste Tweakers clan die level 6 is geworden.
Netjes met hoeveel zijn jullie dan, sinds mijn clan 15 vs 15 spelen zijn we eindelijk op het winnende pad. En wat voor townhalls hebben jullie vooral in de clan?thedon46 schreef op zondag 06 september 2015 @ 15:21:
[...]
Van de 110 gespeelde wars hebben wij er 84 gewonnen. Dus oordeel zelf![]()
We zijn de eerste Tweakers clan die level 6 is geworden.
Wij hebben th8 tot th10
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De level 8 TH's staan allemaal op het punt om TH9 te gaan worden, lijkt mij zo.thedon46 schreef op zondag 06 september 2015 @ 15:42:
Wij spelen 15vs15 en als het geen vakantie tijd is 20 VS 20.
Wij hebben th8 tot th10
Ik ben meestal de laagste en ik heb alleen nog een puffer en muren om te upgraden.
QFTTukk schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:34:
[...]
De level 8 TH's staan allemaal op het punt om TH9 te gaan worden, lijkt mij zo.
Ik ben meestal de laagste en ik heb alleen nog een puffer en muren om te upgraden.
Daarnaast hebben we nog een paar TH6-7 die op het punt staan om mee te gaan doen met de CW, dus dan hebben we nog een paar th7 erbij
Lijkt mij prima, even zoeken op de clantag dus...mploeger946 schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:14:
ik zou graag een keer bij jullie komen warren. Is er nog plek voor een stevige th10?
Even met je ogen knipperen...mploeger946 schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:19:
de clan staat op besloten, zou je hem op "op uitnodiging" kunnen zetten?
2e hands,
V&A aangeboden: Dell latitude E6540 i5 garantie AMD 8790m 8gb 500gb hd-ssd Full HD
of nieuw
pricewatch: Asus A555LB-DM348H
scheelt aardig wat qua prijs..
Mijn leger duurt wat langer, dus ik ros hem rond half 5 als ik klaar ben met werken
5 niet zo'n zin in...heb nog geen TH10 troepen maar als het moet wil ik die ook wel proberen
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Laat de th10 maar aan de th10 over, je 2* hem toch niet en moet een andere th10 hem pakken. Zonde van die eerste aanval.westergas schreef op woensdag 09 september 2015 @ 06:57:
Liefst 6 maar die is al weg. 7 dan maar?
5 niet zo'n zin in...heb nog geen TH10 troepen maar als het moet wil ik die ook wel proberen
Pak dan #7 maar idd
Ik *ben* TH10

Maar ik doe 7 wel, check!
Stiekem ben je gewoon een th9,5westergas schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:09:
[...]
Ik *ben* TH10![]()
Maar ik doe 7 wel, check!
Maar dan andersom, wel de inferno, nog niet de troops
Ja idd. Wat matchmaking betreft kan je het beter andersom hebben.thedon46 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:16:
[...]
Stiekem ben je gewoon een th9,5
Maar dan andersom, wel de inferno, nog niet de troops
ik ben voor de clean up
[ Voor 83% gewijzigd door rempro op 09-09-2015 13:50 ]
Morazues
Duurt nog wel meer dan een uur.
Als iemand 'm toch al wil, be my guest, gewoon de moeder rossen!
Verwijderd
Het is handiger als je een th9 claimt,je hebt 4 spells
Claim 13 met n ingewikkelde aanval
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2015 20:17 ]
Nou voorruit, omdat jullie het zijn.
Druk druk druk, dus dit keer laat ik youtube al het gezwets doen in de vorm van 2 filmpjes
Als eerste de Clasher van de Week:
Ik bedoel, wie kan er nu het niet prachtig vinden om naar een aanval met 15 heksen te kijken

En dan uiteraard nog de Faler van de week....

Random 6 golems droppen heeft toch niet helemaal goed uitgepakt
Nou dat was het dan weer.
WAAATTT nu al? Ja nu al, kan jij het beter? Mooi, want ik zoek nog iemand voor volgende week
Aanmeldingen mogen via DM, Twitter, Facebook. Ik bedoel stay connected.
Toedelsssss of zoals CLB zou zeggen: HOH
Probeer nu echt een th9 te gaan claimen... Die 11 is echt niet zo moeilijk, maar die heeft Ermagerd nu al geclaimd, misschien kan je 10 pakken?
Onze th8 maken geen kans op een th9 en het is al vaker aangegeven.
Ik wil 10 anders wel doen hoor, pakt hij 11.Curva schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 00:09:
[...]
Probeer nu echt een th9 te gaan claimen... Die 11 is echt niet zo moeilijk, maar die heeft Ermagerd nu al geclaimd, misschien kan je 10 pakken?
Onze th8 maken geen kans op een th9 en het is al vaker aangegeven.
Dat is ook goed!Xa!pt schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 00:42:
[...]
Ik wil 10 anders wel doen hoor, pakt hij 11.
#10: Ermagerd
#11: Jay
#12: *vrij*
Curva schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:07:
[...]
Dat is ook goed!super, ik zet het in de claimlijst.
#10: Ermagerd
#11: Jay
#12: *vrij*
Die heb ik al geclaimd. Wou eigenlijk 6 maar curv was me voor
Dit topic is gesloten.