Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Wackmack
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 00:52
Helemaal prima, draken is top voor TH9

Zit net even de aanval van Prestin te kijken en het luren gaat niet zo goed. Ja iedereen kill je inderdaad maar beide hero's zijn weg, en 4 reuzen en aardig wat wizz, zonde wat zo moeilijk hoef het niet te zijn.

Neem volgende keer wat barbaren mee zodat je de heks echt kan weg lokken, hierna wat boogies met wizz. Nu verlies je twee hero van lvl 19/20. Anders had je wel 50% kunnen halen

http://www.allclash.com/o...enemy-clan-castle-troops/

Wackmack wijzigde deze reactie 06-11-2014 11:08 (95%)

quote:
Versteegrob schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:01:
Helemaal prima, draken is top voor TH9

Zit net even de aanval van Prestin te kijken en het luren gaat niet zo goed. Ja iedereen kill je inderdaad maar beide hero's zijn weg, en 4 reuzen en aardig wat wizz, zonde wat zo moeilijk hoef het niet te zijn.

Neem volgende keer wat barbaren mee zodat je de heks echt kan weg lokken, hierna wat boogies met wizz. Nu verlies je twee hero van lvl 19/20. Anders had je wel 50% kunnen halen

[afbeelding]
[afbeelding]

http://www.allclash.com/o...enemy-clan-castle-troops/
Draken zijn juist niet top voor TH9 8)7
En je weet dat je bij je eigen aanval ook direct beide heroes kwijt was met het luren :X :P

Xbox live: Ghesous

• Wackmack
Bedoel TH8 :)

Ja weet het, pijnlijk maar dacht met een drakenleger had ik ze toch niet echt nodig.
Eerste aanval ging luren perfect, daar ga ik me maar oprichten.

Maar we moeten elkaar feedback geven lijkt mij, zo wordt je juist beter.

• R3veNG
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 07-06 13:43

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
quote:
Famous schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:56:
De vraag dan ook; probeer zo snel mogelijk je troops te upgraden welke handig zijn voor de CW.
Dat is de bedoeling ja :+

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Nouja, doelde er meer op sommige dingen wellicht een prio geven t.o.v. van sommige farm troops :D

• Renzzie
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 19:07
Ben eigenlijk niet tevreden met een drakenleger.
Het kost 10*36.000=360.000
Spells = 74.000
totaal = 434.000 per aanval, dus in totaal 868.000 elixer per cw.

Als we winnen krijg ik ~650.000 elixer en 1250 DE.
Je verliest door met zo een leger aan te vallen dus effectief 225k elixer (incl wiz donaties).
225k+ elixer voor 1250 DE is de tradeoff voor mij nu. Totaal niet effectief imo.

Is het als je hoger in TH zit wel kosteneffectief?
Nee, want vanaf TH9's mag ik hopen dat je niet met draken aanvalt ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Wackmack
Jaja ik weet het nu wel jongens, maar had wel een ekte 3 sterrer gehaald :)
quote:
Renzzie schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:51:
Spells = 74.000

Je verliest door met zo een leger aan te vallen dus effectief 225k elixer (incl wiz donaties).
225k+ elixer voor 1250 DE is de tradeoff voor mij nu. Totaal niet effectief imo.

Naast je DE krijg je natuurlijk ook nog Gold terug.

Mijn leger kost nu 100k Elixer en 2.850 DE. Met mijn eerste aanval is mijn lootbonu s 408k/408k/1740 en pak zo nog nummer 3 welke 468k/468k/2100 geeft.

Kost: 0/200k/5700
Krijg: 876k/876k/3840 DE.
Totaal: 876k Gold 676k Elixer winst en het kost 1860 DE.

Dit is uiteraard ZONDER donaties :+

• mootjes1989
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 10-06 06:47
CW speel je toch om te winnen toch niet zozeer om winst op te maken...

• Renzzie
Een combi denk ik? :)
Maar was inderdaad de gold vergeten. Heb de laatste tijd een chronisch elixer tekort, vandaar dat dit in me opkwam :P

• mootjes1989
Ik werk op zaterdag dus kan daardoor niet altijd kijken wie ik aanval tot s avonds...
Neem aan dat je met reserveren ook kijkt naar de mogelijkheden van de rest..
Zijn er misschien wel meer die niet altijd evenveel online kunnen zijn...

Een schema is wel zo overzichtelijk vind ik 👍
Dan kan er evt nog geschoven worden wanneer je ziet dat er ergens te weinig ruimte ontstaat!
Ik kan het met al die losse berichten iig lastig overzien 😲

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
En dat tabelletje wordt dan opgenomen in de TS?

• JBrennan
  • Laatst online: 24-10-2018
quote:
Spells = 74.000

Ik heb nog nooit winst gemaakt op een CW. Als je winst wilt maken moet je 24/7 farmen en nooit CW's doen :).

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Wat kan ik deze war nog betekenen met m'n tweede aanval?

Hun 13 is door Mathijs ge-2-sterd met 86%.
Hun 10 is recommended, maar dat is een TH9 die door Rob ge-1-sterd is met 65%.

Is het niet interessanter om die twee alvast vrij te laten voor onze sterkste TH9's om er zeer zeker drie sterren tegen te pakken? Mja, dan wordt mijn tweede aanval overbodig.

• Renzzie
Welk level zijn je draken? 13 moet te doen zijn met 10 draken + ballon. Je kan nu zien waar hun bombs ed zitten.

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Oh, ik zie net in-game dat Hfr hun #10 geclaimd heeft en dat Leon #13 gaat rossen.

Nog even afwachten dus :-P.

• H.FR
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 08-12-2017
quote:
R3veNG schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:34:
Oh, ik zie net in-game dat Hfr hun #10 geclaimd heeft en dat Leon #13 gaat rossen.

Nog even afwachten dus :-P.
Als jij zegt: ik haal 3 op #10, vind ik het prima. Als er 3 op #10 zit, pak ik #8 wel.

• Wii4all
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
quote:
Spells = 74.000

Je vergeet nog even te vermelden dat je ook doneert tijdens een CW in de kastelen.

Dat doe je toch wel? Of zitten altijd dezelfde mensen de CC te vullen ;)

Burp

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15:05
Kwart na vijf, heet dat zo bij jullie? oOo
Maar je volgorde klopt inderdaad!

PSN: Curvaa_

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Wat zeggen 'jullie' dan?

• Renzzie
quote:
Wii4all schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:53:
[...]

Je vergeet nog even te vermelden dat je ook doneert tijdens een CW in de kastelen.

Dat doe je toch wel? Of zitten altijd dezelfde mensen de CC te vullen ;)
Van te voren wel ja, dan vul ik de CC"s met wiz.
Tijdens de CW wordt er vaak ballon 6/Pekka 3 of DE troops gevraagd. Deze heb ik niet. :)

• H.FR
quote:
Kwart over 5.

• SamD
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 18-06 08:53
Even op de eerdere posts, met betrekking tot winst maken tijdens een CW. Dat is echt uitzonderlijk, je moet gewoon voor de winst (lees: CW winnen :P) spelen. Winst is echt marginaal.. helemaal naarmate je steeds hoger level bent.

En over het luren van mijn newb aanval, eens. +1

xoxo

SamD wijzigde deze reactie 06-11-2014 16:28 (3%)

• Wackmack
CW speel je voor de kick, klaar! met ze alle in de chat elkaar helemaal gek doen en dan 3 sterren harken :)

Speciaal voor Koempert, jij bent goed met hogs en golem/wizz, combineer het eens voor 3 sterren

YouTube: OneHive War #90

• SamD
Versteegrob, ben jij soms aandeelhouder van OneHive? jw

• H.FR
Ik maak eigenlijk altijd wel winst hoor :)
Bovendien, 700k in cc is lekker veilig, kan je mooi vrij laten vallen zodra je het nodig hebt.

• Wackmack
Warax ook geen succes met draken op TH9, hoe vaker ik ze zie op TH9 hoe kutter ik ze vind.

CW 28-27 voor ons

Wackmack wijzigde deze reactie 06-11-2014 16:50 (11%)

• westergas
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 14:05

westergas

rikkie_pc

quote:
Versteegrob schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:49:
Warax ook geen succes met draken op TH9, hoe vaker ik ze zie op TH9 hoe kutter ik ze vind.

CW 28-27 voor ons
Ik had vandaag 3*** met draloon op een (zeer gerushde, dat wel) TH9 ;)

60-51 hier.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Als de AA's lvl7 zijn, malen die je dragons fijn voordat ze bij de TH zijn..

quote:
Versteegrob schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:38:
CW speel je voor de kick, klaar! met ze alle in de chat elkaar helemaal gek doen en dan 3 sterren harken :)

Speciaal voor Koempert, jij bent goed met hogs en golem/wizz, combineer het eens voor 3 sterren

YouTube: OneHive War #90
Rob, als je dan echt een filmpje moet posten post er dan een waar iemand wat aan heeft en richt hem naar iemand. Niemand gaat elke keer zo die filmpjes kijken en het heeft ook geen zin. Het zijn vooral onze TH8's die moeite hebben met een TH9.
Jij post een filmpje met 4 spells, hogs level 5 en heroes boven level 10 wat niemand heeft van ons. Zelfs onze TH9's hebben dat niet. Ik blijf erbij dat je aan filmpjes amper wat heb. Je moet het toch echt zelf proberen en dan weet je hoe iets werk. In een filmpje kan het zo wel lopen maar denk jij dat het dus zo gaat terwijl dit misschien helemaal niet zo is bij een base die je wil aanvallen.

Met claimen gaan we het gewoon simpel doen nu. We maken een rijtje die iedereen kan kopiëren en zelf kan aanvullen. Staat er een naam achter dan is dat nummer al bezet. Ga niet zomaar uit het niets claimen maar kijk ook naar de mensen boven jou en onder jou! Heb je vraagtekens ergens bij dat jij beter nummer 14 kan pakken in plaats van iemand anders? Overleg dat dan even met de leiding en dan wordt er samen gekeken naar een oplossing. Ga niet de hele chat vol spammen met 80 verschillende nummers en claims anders wordt het een chaos.

1. Prestin
2.
3. Famous
4. Koempert
5. CLB
6.
7.
8.
9. Donnie
10.
11.
12.
13.
14.
15.Mathijs

• SamD
Argh.. mijn aanval.. man man man.. ik vergeet gwn heel mn PEKKA's te droppen.

2* was _makkelijk_ haalbaar.. echter ik heb het verneukt :[
:/ En daarnaast had CLB hem al geclaimd

• SamD
Zie niks in de eerste post?

• Wackmack
quote:
Famous schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:19:
[...]

Rob, als je dan echt een filmpje moet posten post er dan een waar iemand wat aan heeft en richt hem naar iemand. Niemand gaat elke keer zo die filmpjes kijken en het heeft ook geen zin. Het zijn vooral onze TH8's die moeite hebben met een TH9.
Jij post een filmpje met 4 spells, hogs level 5 en heroes boven level 10 wat niemand heeft van ons. Zelfs onze TH9's hebben dat niet.
Ik blijf erbij dat je aan filmpjes amper wat heb. Je moet het toch echt zelf proberen en dan weet je hoe iets werk. In een filmpje kan het zo wel lopen maar denk jij dat het dus zo gaat terwijl dit misschien helemaal niet zo is bij een base die je wil aanvallen.
Als deze punten die jij post kloppen juist 8)7

Dit filmpje was aan Koempert gericht zoals erbij staat. Hij heeft alle troepen en hero's in dit filmpje dus prima film materiaal. Zie hem vaak 2 sterren halen, met een kleine aanpassing kan die zo 3 sterren halen. Dit is juist een filmpje waar hij iets aan heeft. Post juist helemaal niet meer zoveel filmpjes door jou.

Claimen ging voor de eerste aanval wel goed, 2e aanval beetje chaos in de chat. Hoe wil je dat de volgende keer doen?

Wackmack wijzigde deze reactie 06-11-2014 18:02 (4%)

• Brogala
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 01:17
Congratz guys, eerste overwinning!

Steam: Brogala

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15:05
Top, de eerste winst is binnen! *O*
Er zaten nog wel wat mindere aanvallen bij. Sowieso aanval #2 bij mij, wat een drama.
Maar aangezien iedereen goed maxxed voor je een TH upgrade aanzet, zullen we redelijk sterke tegenstanders krijgen. Die voordelen hebben van een TH level hoger. Zoals we nu een aantal TH9's tegen ons hadden, die wel rushed waren, maar voor een TH8 van ons moeilijk te verslaan zijn.

Het claim systeem werkte best aardig, nog niet optimaal. Zoals Famous al zei gaan we een lijstje gebruiken. Gewoon nummers van 1 t/m 15, met je naam erachter. Dit gaat in eerste instantie alleen over de eerste aanval.

De tweede aanval:
Wil je een leger maken voor een specifiek target, vermeld dit op het forum. Kijk dus altijd even op het forum voor je aanvalt, of er niet iemand bezig is om een leger te maken om jouw beoogde target aan te vallen.

PSN: Curvaa_

• westergas

westergas

rikkie_pc

Gefeliciteerd! Onze 1e winst sinds jullie muitenij is ook binnen.

Jammer dat de chat zo langzaam is, was wel benieuwd wat die member van de tegenstander te zeggen had!
Hij gaf in elk geval al wel complimenten al voor ons onderin (draken max level op TH8).

Leuk dat zij ook de clantekst veranderd hadden en ze even wilde komen chatten, zo maakt het de war ook direct een stuk leuker :)
quote:
westergas schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:17:
Makkelijke tegenstander nu de maxed TH9 een beetje eruit waren samen met twee TH10's?

• Renzzie
quote:
westergas schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:17:
Arrrrrr Arrrrrr, gefeliciteerd! Onze eerste win ook!
quote:
* CLB mompelt iets over what the fuck...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• SamD
quote:
CLB schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:03:
[...]

* CLB mompelt iets over what the fuck...
My bad CLB, dacht dat je een grapje maakte om #1 te pakken.
Was uiteraard niet m'n intentie om jou reservering (bij nader inzien) te stelen. :/

• westergas

westergas

rikkie_pc

quote:
Famous schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:25:
Makkelijke tegenstander nu de maxed TH9 een beetje eruit waren samen met twee TH10's?
Ja scheelt wel wat volgens mij. Kan ook mazzel zijn...we zullen zien!

• Wackmack
Leren we alleen maar van. Volgende keer ook vermelden wie je de 2e keer pakt.
Prima CW, veel goeie aanvallen gezien. Volgende x allemaal een boogie in de hoek voor die laatste procent.
Verder sommige bases even bij werken. Zag dat Renzie, Revenge en Curva met hogs waren gepakt, misschien een double bom maken. Gerben heeft dezelfde base als Famous, dat kan ook niet goed zijn of wel?

Zelf weer geleerd hoe kut draken op TH9 zijn. Volgende keer lekker Hoge of Golem/Pekka
quote:
Versteegrob schreef op donderdag 06 november 2014 @ 23:42:
Leren we alleen maar van. Volgende keer ook vermelden wie je de 2e keer pakt.
Prima CW, veel goeie aanvallen gezien. Volgende x allemaal een boogie in de hoek voor die laatste procent.
Verder sommige bases even bij werken. Zag dat Renzie, Revenge en Curva met hogs waren gepakt, misschien een double bom maken. Gerben heeft dezelfde base als Famous, dat kan ook niet goed zijn of wel?

Zelf weer geleerd hoe kut draken op TH9 zijn. Volgende keer lekker Hoge of Golem/Pekka
De tweede claimen kan nogal lastig zijn. Ik denk dat we beter eerst kunnen beginnen met de eerste claimen via het forum (zoals ik hier eerder aangaf) en de tweede nog even onderling afspreken. Het kan maar zo zijn dat we er bijvoorbeeld al 5 of 6 pakken met 3* en dat veranderd veel in een relatief kleine clan. Al doende leren we vanzelf wat het beste werkt! :)

Gerben en ik hebben inderdaad de zelfde base wat het lijkt. Echter heb ik mijn traps anders liggen dan hij dat heeft. Ik zal ooit nog wel eens nadenken over een nieuwe CW base maar dat zit er nu nog eventjes niet in.

• Wackmack
Verder deed mijn base het meer dan prima. Ben net TH9 dus alle defence is nog op TH8 niveau, wel met zwarte muren.

Eerste aanval Golem 1, 4 x pekka 3 en een pekka 5
Tweede aanval Golem 1, 5 x witch, 20 wizz
Derde aanval 11 x Draak 4!
Vierde aanval, 3 x Golem 5, 4 x Pekka 5 !

Alle 4 haalden ze maar 1 ster :)

Zie trouwens dat je qua onderzoek vrij snek klaar bent met jr normale troepen op TH9 dus kan snel de focus op DE troepen leggen en Heros. King net naar 10 aangezet. Morgen tweede DE pomp op lvl 4. Nog maar 18M elixer nodig voor lvl 6.

Wackmack wijzigde deze reactie 07-11-2014 08:43 (29%)

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 10-06 07:46
Deze dan, helaas niet van mezelf _/-\o_ _/-\o_

PSN: janduin68

• Frank_P
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 23:13
Gefeliciteerd met de overwinning mannen!

• thedon46
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 10-06 07:55
quote:
Curva schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:08:
Top, de eerste winst is binnen! *O*
Er zaten nog wel wat mindere aanvallen bij. Alle aanvallen van Donnie bijvoorbeeld 8)7 |:( -O- :'(
FTFY

thedon46 wijzigde deze reactie 07-11-2014 10:20 (3%)

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Was de tegenstand komen chatten bij ons? Niet gezien. Wanneer was dat dan?

Toen de chat een enorme lag had was iemand van de tegenstander even gejoind. Hij feliciteerde ons en zei dat wij het goed deden onderin met draak drie, iets waar zij te kort kwamen. Echter gezien de lag zo erg was schoot het niet echt op en komt die misschien vandaag nog even terug.

• Wackmack
Ja dat was bij mij, dat was die speler met lvl 4 draak en twee keer 0 sterren haalde.

YouTube: Hog rider attack strategy town hall 9 episode 1 leuke filmpjes voor TH9 vs TH10, ik dus :)
quote:
Famous schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:14:
Toen de chat een enorme lag had was iemand van de tegenstander even gejoind. Hij feliciteerde ons en zei dat wij het goed deden onderin met draak drie, iets waar zij te kort kwamen. Echter gezien de lag zo erg was schoot het niet echt op en komt die misschien vandaag nog even terug.
Hij zou toch nog terug komen?

Wackmack wijzigde deze reactie 07-11-2014 11:16 (46%)

• maomanna
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 17:28
quote:
OMG!! dat wil ik ook wel!
Wie niet trouwens :P

• Renzzie
quote:
Famous schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:14:
goed deden onderin met draak drie, iets waar zij te kort kwamen.

Renzzie wijzigde deze reactie 07-11-2014 11:43 (28%)

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 10-06 07:46
Wel grappig dat we bij onze eerste CW een Nederlandse clan treffen. Vraag me alleen af wat die snuiter nu precies kwam doen in onze chat.

Qua timing viel de eerste oorlog slecht. 's Avonds zat ik bij Ons Aller Ajax _/-\o_ en de volgende dag had ik geen tijd om tijdens het werk aan te vallen. Lekker dat ik toch nog een 3e ster (HEUJJJ) kon scoren met m'n eerste aanval.

Over het claimen van slachtoffers:

Famous' rijtje om je eerste aanval te claimen in dit topic is perfect.
De tweede aanval claimen kan beter *kuch*. Is het een idee om de clan-leiding te laten bepalen wie wat wanneer de 2e aanval doet? Zo kunnen we ook tactisch aanvallen om nog een paar zekere sterren te scoren.
Wat mij betreft geen probleem om een doel aangewezen te krijgen maar misschien dat de sterkere spelers daar anders over denken?

PSN: janduin68

• thedon46
Over het idee om een CW te starten en dan voor de lol alles volstoppen met wallies _/-\o_ ,
Maar dan echt *O*

Poll: Zullen we een CW doen voor de L0Lz? met wallies in het CC?
Ja natuurlijk! Hilarisch
Meh, als ik een CW zie dan MOET ik aanvallen
Alleen als we sterke Chinezen tegenkomen

Ook een poll maken? Klik hier
quote:
We hebben even overleg gehad maar gezien we 3 december een etentje bij jullie hebben mag je nog even blijven.. (en we willen dronken Moo niet kwijt :+ )
quote:
Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:43:
Wel grappig dat we bij onze eerste CW een Nederlandse clan treffen. Vraag me alleen af wat die snuiter nu precies kwam doen in onze chat.

Qua timing viel de eerste oorlog slecht. 's Avonds zat ik bij Ons Aller Ajax _/-\o_ en de volgende dag had ik geen tijd om tijdens het werk aan te vallen. Lekker dat ik toch nog een 3e ster (HEUJJJ) kon scoren met m'n eerste aanval.

Over het claimen van slachtoffers:

Famous' rijtje om je eerste aanval te claimen in dit topic is perfect.
De tweede aanval claimen kan beter *kuch*. Is het een idee om de clan-leiding te laten bepalen wie wat wanneer de 2e aanval doet? Zo kunnen we ook tactisch aanvallen om nog een paar zekere sterren te scoren.
Wat mij betreft geen probleem om een doel aangewezen te krijgen maar misschien dat de sterkere spelers daar anders over denken?
Was inderdaad leuk om een NLse clan tegen te komen. Die "snuiter" kwam ons even feliciteren en wellicht even gezellig kletsen over de CW. In mijn ogen dikke prima, voegt toch wat toe aan de CW.

Het uitkiezen van een tegenstander is voor ons heel lastig. Daarnaast heeft iedereen natuurlijk ook zijn eigen leven nog en zijn we casual. Ik wil best zoals afgelopen wat een soort prio lijstje maken wanneer er meerdere mensen zijn voor een target maar alles toewijzen wordt hem niet. Zeker niet als een lagere aan een wat hogere aangewezen wordt. Ik zie het al voor me dat meneer het dan nét niet haalt en hebben wij het gedaan :+
quote:
thedon46 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:27:
Over het idee om een CW te starten en dan voor de lol alles volstoppen met wallies _/-\o_ ,
Maar dan echt *O*

Poll: Zullen we een CW doen voor de L0Lz? met wallies in het CC?
Ja natuurlijk! Hilarisch
Meh,als ik een CW zie dan MOET ik aanvallen
Alleen als we sterke Chinezen tegenkomen
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Zoals gisteren besproken ben ik zeker in!
Maar dan wel alles 100% wallies. Zowel defense CC als offense CC als je eigen troopen :D Wallie powerrrrr O+

• thedon46
quote:
Famous schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:34:
We hebben even overleg gehad maar gezien we 3 december een etentje bij jullie hebben mag je nog even blijven.. (en we willen dronken Moo niet kwijt :+ )
Agh volgende CW drop ik gewoon in cups voor die tijd, sla ik even een keer over.
Dan kan mootjes ook weer meedoen :D

• CFC-Mathijs
  • Laatst online: 14:52
Ik mag hopen dat dit een grote troll is mbt wallies etc ;w

http://specs.tweak.to/18507

• thedon46
quote:
mathijs55 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:41:
Ja om de tegenstander te trollen 8)
Natuurlijk komt dit niet in de plaats van een gewone CW maar als leuk extraatje, even ontspannen :D

Of zoals ook een keuze is, als we 15 TH10 chinezen tegen ons krijgen oid, dan gewoon full wallie gaan :D oOo *O*
quote:
mathijs55 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:41:
Ach is toch lachen!
Starten we hem een keer in het weekend ofzo en dan gewoon full wallies. 100 wallies kosten amper wat dus kan prima :)

• westergas

westergas

rikkie_pc

Als jullie full wallie gaan MOET ik er gewoon (tijdelijk) bij! Kan dat??

• CFC-Mathijs
Zijn we net een beetje serieus bezig krijgen we dit :/

• thedon46
quote:
mathijs55 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:45:
Je moet toch wel een beetje ontspannen mathijs, anders krijg je nog een CW burnout

• CFC-Mathijs
Naja sorry hoor maar we zijn toch bij TW3 weggegaan omdat we de CW's serieuzer op wouden pakken?

quote:
mathijs55 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:48:
Naja sorry hoor maar we zijn toch bij TW3 weggegaan omdat we de CW's serieuzer op wouden pakken?
Ja de normale CW's blijven we toch gewoon serieus doen?
Een lachertje tussendoor lijkt mij prima.

• Wackmack
quote:
mathijs55 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:45:
Dit ja, sorry maar hier kan ik niet aan mee doen. Wil juist beter worden daarom graag een CW vanavond en normaal aanvallen. Ook ja Don, dan kan je misschien een ster halen ;) :o :+

• mootjes1989
Ik stem ervoor het te doen als we n onmogelijke tegenstander krijgen.

• thedon46
Het was ook niet mijn idee om dit voor alle komende CW's te doen, maar als we dat van te voren afspreken.
Bijv:

We krijgen een beruchte Chinese clan voor onze kiezen, wat gewoon een kansloze afslachting word.
Wil je dan liever 600K aan draken verspillen, of je kapot lachen met een leger wallies :D

• Wackmack
Kan meer genieten van een goede CC samenstelling dan wallies....

• westergas

westergas

rikkie_pc

Wat zijn jullie saai zeg. Ik richt een wallie clan op, die joint er?

• mootjes1989
Rob...lief doe tegen Ronnie! Anders krijg je geen eten..

• mootjes1989
Hahaha

• mootjes1989
Westergas is dat robu?? Of rikkie??? Damn ik moet dat altijd opzoeken...

• thedon46
quote:
westergas schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:52:
Wat zijn jullie saai zeg. Ik richt een wallie clan op, die joint er?
Dit is altijd nog een optie.

Vandaar dat er dus een poll is gestart, als mensen hier niet op zitten te wachten, doen we het niet.
Mochten meer mensen dit hilarisch vinden dan organiseren we gewoon het grote Wallie |:( evenement :D

[Tweakers-wallie-FTW] ofzo :P
quote:
mootjes1989 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:51:
Ik stem ervoor het te doen als we n onmogelijke tegenstander krijgen.
Maar dat kan je nooit inschatten, wellicht zijn ze niet zo actief of vallen ze heel slecht aan.
Anders start ik wel 1x een clan met donnie en wat andere mensen die het willen en doen we één CW volledig wallies.
quote:
Versteegrob schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:51:
Kan meer genieten van een goede CC samenstelling dan wallies....
Ja we weten onderhand wel dat jij opgewonden wordt van CW :+ Maar een lachertje tussendoor is toch leuk? Houd het ook gezellig in de clan.
quote:
mootjes1989 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:53:
Hé spammer!
Dat is Rikkert uit TWK3.

Niets is trouwens besproken met de leiding! Het is gewoon een vraag of mensen dit een keer willen.

• thedon46
quote:
mootjes1989 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:53:
dat staat onder ze naam....
Rikkie_PC
quote:
thedon46 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:54:
[...]

dat staat onder ze naam....
Rickie_PC
Wellicht kijk ze op haar mobiel dan zie je dit niet staan. ;w

• mootjes1989
Nope zie je op tablet niet johhh 😉

• thedon46
quote:
mootjes1989 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:52:
Rob...lief doe tegen Ronnie! Anders krijg je geen eten..
RONNIE!!!!! :( :( :(

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Het idee van een all-in met Wallies is ronduit hilarisch; I'm in, onafhankelijk van de tegenstander.

110 Wallies kosten 275k elixir per aanval, heb je met twee goeie farmaanvallen er sowieso terug uit. Evt. i.c.m. rage spells :-D :-D. Keihard alles opblazen. En dan eigen bases met walls "U MAD BRO?" vormen :-).

@Rob, @Mathijs: ik begrijp wel dat we beter willen worder door serieuze CW's te spelen (dat is ook wat ik wil), maar zo es één keer een troll-CW lijkt me de moeite om tussendoor te doen. Op voorwaarde natuurlijk dat het slechts eenmalig is, of op z'n minst erg zeldzaam.

@onze TH10's: wat doet een wallbreaker eigenlijk als die een jump spell tegenkomt? Gaat die toch de wall onder de spell pakken of zo diep mogelijk proberen te gaan om z'n bomb te droppen?

• Frank_P
  • Laatst online: 16-06 23:13
quote:
R3veNG schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:30:
@onze TH10's: wat doet een wallbreaker eigenlijk als die een jump spell tegenkomt? Gaat die toch de wall onder de spell pakken of zo diep mogelijk proberen te gaan om z'n bomb te droppen?
Voor zover ik weet worden wallies niet beïnvloed door jump spell.
Dit heb ik ergens gelezen.
Maar correct me if I'm wrong.

• Wackmack
quote:
Het idee van een all-in met Wallies is ronduit hilarisch; I'm in, onafhankelijk van de tegenstander.

110 Wallies kosten 275k elixir per aanval, heb je met twee goeie farmaanvallen er sowieso terug uit. Evt. i.c.m. rage spells :-D :-D. Keihard alles opblazen. En dan eigen bases met walls "U MAD BRO?" vormen :-).

@Rob, @Mathijs: ik begrijp wel dat we beter willen worder door serieuze CW's te spelen (dat is ook wat ik wil), maar zo es één keer een troll-CW lijkt me de moeite om tussendoor te doen. Op voorwaarde natuurlijk dat het slechts eenmalig is, of op z'n minst erg zeldzaam.

Tja zie hier gewoon echt nul lol in. Dan stuur ik 110 wallies die direct dood zijn en dan....
Lach vaak genoeg in de chat ;)

• Brogala
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 01:17
Ik stem voor een wallie CW. Als 't Chinezen zijn die stuk voor stuk 300x aanvallen per seizoen moeten we dit doen _/-\o_

Steam: Brogala

quote:

@onze TH10's: wat doet een wallbreaker eigenlijk als die een jump spell tegenkomt? Gaat die toch de wall onder de spell pakken of zo diep mogelijk proberen te gaan om z'n bomb te droppen??
TH9 heeft ook jump spell :).
Ze pakken inderdaad gewoon de muren waar gebouwen achter staan.
quote:
Versteegrob schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:18:
[...]

Tja zie hier gewoon echt nul lol in. Dan stuur ik 110 wallies die direct dood zijn en dan....
Lach vaak genoeg in de chat ;)
Ben je in het echte leven ook zo saai? :9
Is toch keer leuk, de andere clan zal zich ook kapot lachen en denken WTF is dat dan?! Zelf zullen we zeker in de chat lachen vooral de eerste aanval die zij doen. :*)

Als je echt alleen maar serieus wil bezig zijn met een spelletje en niet in bent voor een lolletje kan je net zo goed bij OneHive solliciteren 7(8)7

Bedoel het niet aanvallend hoor, maar snap gewoon niet waarom je niet een keer wil prutsen na al die CW's die je ondertussen al gedaan hebt. :Y

• Renzzie
Het zou natuurlijk extra mooi zijn om alle aanvallen te timen. Dus bijv. allemaal exact om 21:00 aanvallen. 15 tegelijk :)

aangezien ik echt snoeihard elixer nodig heb, skip ik m wel

Renzzie wijzigde deze reactie 07-11-2014 14:49 (3%)

quote:
Renzzie schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:48:
Het zou natuurlijk extra mooi zijn om alle aanvallen te timen. Dus bijv. allemaal exact om 21:00 aanvallen. 15 tegelijk :)

aangezien ik echt snoeihard elixer nodig heb, skip ik m wel
Precies!
Dacht eerst als we bij Don en Ad zitten maar dan hebben we natuurlijk al de normale CW.

Anders maken we even één keer een tijdelijk clan aan en vragen we of mensen uit TWK2 en TWK3 willen mee doen. Eenmalig een keer tussendoor een CW (zondag starten ofzo) lijkt me best mogelijk :)

• westergas

westergas

rikkie_pc

quote:
Famous schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:52:
[...]
Anders maken we even één keer een tijdelijk clan aan en vragen we of mensen uit TWK2 en TWK3 willen mee doen. Eenmalig een keer tussendoor een CW (zondag starten ofzo) lijkt me best mogelijk :)
I'm in *O*
Dit is echt zo geniaal 8)

• Steevo_S
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:54
quote:
westergas schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:58:
[...]

I'm in *O*
Dit is echt zo geniaal 8)
I'm in!

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter

• mootjes1989
Ik vind het meer iets voor op vrijdagavond XD

• Renzzie
Als alcohol hierin de beslissende factor is moet donderdag toch ook lukken mootje? ;p

• mootjes1989
Hahaha hoopte eigenlijk dat er gisteravond niet veel mensen online waren...
Was echt n uitzondering... Maar heb heerlijk geslapen 😉

• burgt
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 16:03

burgt

Starbass

net een verzoek ingediend, kom graag een keer met jullie meedoen (en aanvallen met alleen walbreakers lijkt me ook wel geinig) ;)

CoC naam is Starbass

burgt wijzigde deze reactie 07-11-2014 15:39 (8%)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• Wackmack
Doe dan wel mee maar dan alleen als 3e cw dus direct de cw starten na woensdag.
Volgende week donderdag starten?

Wackmack wijzigde deze reactie 07-11-2014 15:42 (3%)

• mootjes1989
Dat Wallis gebeuren laat ik FF aan de leiding over..

• JBrennan
  • Laatst online: 24-10-2018
gobs met jump spells zijn btw ook leuk :P

• mootjes1989
Hahaha ja en samen komen ze nog een eind hahaha
Pagina: 1 2 3 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True