Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09-05-2020
Ik vond 1x prima maar als 2x wordt ahjaa
Kan zijn dak er soms buiten val dat vind ik dan ook wel prima...
watch and learn..

Dus wat et ook wordt..prima

Moeten nog datum prikken voor gezellig etentje XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

mootjes1989 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:23:
Ik vond 1x prima maar als 2x wordt ahjaa
Kan zijn dak er soms buiten val dat vind ik dan ook wel prima...
watch and learn..

Dus wat et ook wordt..prima

Moeten nog datum prikken voor gezellig etentje XD
Op zich ook weer een voordeel van onderaan zitten toch? Kunnen jullie het met elkaar afstemmen, en als allebei echt niet kunnen kan ik mijn noobje omhoog rushen :)

En zet maar een datumprikker op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Ik claim bij deze #4, zit erover te denken om vrijwel alles te hoggen, iemand hier ideeen of tips over? Met gowiwi is het sowieso 2*, maar je komt nergens giant bombs tegen (alleen misschien naast de th), dus hogs met wat wizards erbij is misschien goed te doen?

Edit: Laat iedereen ook even goed nadenken over wat ie vraagt voor z'n cc. Bijvoorbeeld Prestin, ik denk dat alleen maar wizzies niet heel handig is. Hier zou ik bijv. een zooi boogjes of een witch bij doen zodat het luren lastiger is. En voor de mensen die alleen maar boogjes vragen, hier is 1 wizard erbij bijv. ook erg effectief.

[ Voor 39% gewijzigd door De Koempert op 04-11-2014 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-05 06:27
dibs op 13.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 5% gewijzigd door Renzzie op 04-11-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 07:23
Ik claim #11, kom er zo op terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Renzzie schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:36:
Vraag over de aanval. Het lijkt me dat draken het beste zijn. Heb dit echter nog nooit gedaan. (heb draak 3):
Imho dikke prima, wel erg makkelijk voor draakjes 3 misschien...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Moet ik hoger proberen? Suggesties? Heb nog nooit draken gebruikt /geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik zou graag 3 willen claimen, kan dit? Of moet ik lager?

Ik was van plan om vanaf het oosten (rechtsonderin) aan te vallen met 3x golem (2x lvl 2 1x lvl 4), 8wb, 20 wiz, 4 witches en minions. Gewoon wat ik bij Twkr3 ook deed.

Nogmaals, als ik lager moet pakken hoor ik 't wel. Dan pak ik een TH9 en hoop ik op 3 sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Even over mijn CC, heb gelezen dat vliegend en en over de grond goed werken

3 x minion 6 plekken
3 barbaar 3 plekken
4 boogjes 4 plekken
1 Valk 8 plekken
1 Wizz 4 plekken
Ballon 5 plekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:46
Ik claim graag # 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-05 13:50
Members only:

[ Voor 7% gewijzigd door thedon46 op 04-11-2014 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Kunnen er screenshots geplaatst worden? Is makkelijker reageren op een tactiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Na het twee keer te moeten typen gaat het hopelijk nu wel goed..

Donnie: let erop dat er wellicht balloons en/of tesla's staan bij de open plekken. Hierdoor zullen ze niet in een keer door vliegen richten de AA's die bij het TH staan. Drop dus eerst twee balloons bij beide open plekken om zowel de traps als tesla's neer te halen.

Gerrie: er staan wel twee inferno's die op multi target staan. Ze zullen dus veel damage doen op veel targets, let hier op. Zeker als je golems op een muurtje staan te rammen gaat het hard zonder dat zij enige schade doen. Time je wallies goed zodat ze niet in een mortar of wiz tower komen!

Renzzie: 13 is jouw eigen nummer wat prima is als je er 3* op weet te halen. Twijfel je echter hieraan dan zie ik persoonlijk liever dat je een hogere target probeer te pakken voor 2*. We zijn met weinig mensen dus vooral onderin is het goed overleggen met elkaar.

Koempert: ik denk dat boven in bij zijn TH tesla's staan en bij de xbows en cc 2x dubbele bombs. In het open stuk boven het TH zullen balloons liggen. De andere open plekken zullen traps liggen. Gezien er weinig open plekken zijn is dit wel 90% zeker.

Mootjes: Een gezellig drankje (of etentje) doen een keer lijkt mij gezellig om te doen. Dit is nu ook makkelijker te realiseren met het aantal members wat we hebben momenteel. Als er mensen voor in zijn zeg ik plannen!

Iedereen1: nu we ons wat meer richten op CW is het van Koempert inderdaad een goed punt om na te denken over je CC -defense- troops. Ik wil dan ook aan iedereen vragen om zijn/haar CW request aan te passen naar wat die graag terug wil zien. Verder graag alleen doneren wat er staat! Ik wil nu bijv. een tweede witch bij prestin erin doen maar die past nu niet.

Iedereen2: het lijkt erop dat merendeel momenteel niet in is voor een tweede CW deze week. Gezien we er al een doen deze week, terwijl dit niet de planning was, lijkt het mij een beter idee om er maar één te doen. Ik zal dit nog even overleggen met de rest van de leiding.

Voor de rest, morgen lekker sterren pakken!
Wel leuk dat we via de clan tekst "communiceren" met de andere clan. Tof dat ze ook hun tekst hebben aangepast! :)

[ Voor 11% gewijzigd door Famous op 05-11-2014 02:25 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Niet belangrijk Verder maar mijn Tweakers acc en naam in CoC staan andersom en Leon staat 2x opt lijstje ...😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Famous schreef op woensdag 05 november 2014 @ 02:15:

Renzzie: 13 is jouw eigen nummer wat prima is als je er 3* op weet te halen. Twijfel je echter hieraan dan zie ik persoonlijk liever dat je een hogere target probeer te pakken voor 2*. We zijn met weinig mensen dus vooral onderin is het goed overleggen met elkaar.
de nummers 3/4/5/6 & 10/11/12 zijn al geclaimed.
Ik zal eens kijken of 7/8/9 iets is om 2* op te halen. Op dit moment zijn de servers down, dus zal dit over een uurtje posten.
3* op de nummer 13 zal denk ik wel lukken, maar het blijft de eerste keer dat ik met draken aanval. Het is dus even afwachten.

[ Voor 10% gewijzigd door Renzzie op 05-11-2014 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
zolang je goed kijkt naar de afstand tussen gebouwen kan je best goed bepalen hoe je draken zullen vliegen. ze gaan ALTIJD naar het gebouw wat het dichtste bij is. Maar draken hebben wel een obsessie voor CC troepen en zullen daar achteraangaan als eerste voordat ze iets anders pakken. Dus ook die skelletjes, BK en AQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-05 12:34
thedon46 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:46:
Members only:
Members only:
Iedereen1: nu we ons wat meer richten op CW is het van Koempert inderdaad een goed punt om na te denken over je CC -defense- troops. Ik wil dan ook aan iedereen vragen om zijn/haar CW request aan te passen naar wat die graag terug wil zien. Verder graag alleen doneren wat er staat! Ik wil nu bijv. een tweede witch bij prestin erin doen maar die past nu niet.
Dit is zeker handig. Het lijkt me verstandig om ook het aantal van elke troep erbij te zetten. Dan kan je in een opslag zien of dat aantal al in de CC zit, of dat je nog troepen kan toevoegen.
In de chat hadden we het er gisteren ook al over; boogjes kunnen gezet worden op minimaal level 6, aangezien we nu een kleine groep hebben en we aardig wat mensen die boog level 6 hebben (en mensen die ze snel zullen hebben). En ze kosten toch niet zoveel. Wizzards kunnen makkelijk door TH8 members worden gedoneerd, aangezien die ook al level 5 hebben, zodat niet alle donaties van de high level afkomt :)
Iedereen2: het lijkt erop dat merendeel momenteel niet in is voor een tweede CW deze week. Gezien we er al een doen deze week, terwijl dit niet de planning was, lijkt het mij een beter idee om er maar één te doen. Ik zal dit nog even overleggen met de rest van de leiding.
Ik had natuurlijk de poll verkeerd ingevuld… 8)7 Maar we kunnen het anders wel even 2/3 weken aankijken met 1 CW en daarna opnieuw polsen hoe iedereen erover denkt. Aangezien de we laatste maanden non-stop 2 CW’s per week hebben gespeeld. Ik vind het in ieder geval geen probleem om een tweede CW te spelen. Dit is wel iets waar we naartoe moeten werken denk ik.

Members only:

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Na het twee keer te moeten typen gaat het hopelijk nu wel goed..

Donnie: let erop dat er wellicht balloons en/of tesla's staan bij de open plekken. Hierdoor zullen ze niet in een keer door vliegen richten de AA's die bij het TH staan. Drop dus eerst twee balloons bij beide open plekken om zowel de traps als tesla's neer te halen.

Gerrie: er staan wel twee inferno's die op multi target staan. Ze zullen dus veel damage doen op veel targets, let hier op. Zeker als je golems op een muurtje staan te rammen gaat het hard zonder dat zij enige schade doen. Time je wallies goed zodat ze niet in een mortar of wiz tower komen!

Koempert: ik denk dat boven in bij zijn TH tesla's staan en bij de xbows en cc 2x dubbele bombs. In het open stuk boven het TH zullen balloons liggen. De andere open plekken zullen traps liggen. Gezien er weinig open plekken zijn is dit wel 90% zeker.

Mootjes: Een gezellig drankje (of etentje) doen een keer lijkt mij gezellig om te doen. Dit is nu ook makkelijker te realiseren met het aantal members wat we hebben momenteel. Als er mensen voor in zijn zeg ik plannen!

Voor de rest, morgen lekker sterren pakken!
Wel leuk dat we via de clan tekst "communiceren" met de andere clan. Tof dat ze ook hun tekst hebben aangepast! :)
Is dit wel zo? Curva heeft verkeerd gestemd waardoor 8 mensen wel een CW willen en 7 niet. Verder wachten er een aantal mensen om te kijken hoe de eerste CW gaat. Dan lijkt het in mijn ogen toch juist wel animo is voor een tweede CW dat was tenslotte ook bij TW3 en dat vond iedereen altijd prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
agh, laten we eerst maar deze war even doen. Hierna kunnen we dan even afstemmen wat we willen. Er moeten hier en daar nog wat puntjes op de i gezet worden, dus rustig beginnen is niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Curva schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:13:
[...]
Members only:
Aan die heal spreuk heb je met draken niks: een AA doet veel meer damage dan die heal kan healen. Je neemt beter een derde rage mee imo.

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Eens, je kan niet healen tegen AA 6 daarom ben ik ook voorstander van 3 x rage.

Net was mijn laatste army camp klaar, begin de voordelen van TH9 te merken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
geldt dus ook voor mij? Drakenleger = 3x rage? Ook als je balonnen in je CC krijgt/wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Si, of de AA moet heel laag zijn zodat je er al één kunt slopen met 3x lightning :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
Denk dat ik #9 ga proberen, da's de enige die bij mij in de buurt zit en nog vrij is. Helaas wel een th9. Zou wel tips kunnen gebruiken hoe die aan te pakken.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Als we weer tegen een buitenlandse clan spelen lijkt het mij wel beter om gewoon de warbase van hun hier te praten. Praat zoveel makkelijker.

Jan, wordt pittig, je kan de base wel makkelijk luren bovenin. Verder zou je voor Golem wizz en pekka kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Heb nog wel een interessante dicussie over het luren. Soms ben je er zoveel tijd mee maar is het echt nodig? De vorige CW deden de Chinezen het niet en ze sloopte ons. Wat ze volgens mij deden, golem/wizz/heros en dan rage tegen de CC, toch?

Zelf val ik nu met hogs aan dus ik moet wel luren.

Hier een video erover, YouTube: To Lure or Not to Lure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Inderdaad, als er een Witch in de CC zit, ben je al snel 40 seconden kwijt aan het luren. Mja, als je het niet doet, en er lopen wat high-level wizzards tussen, knallen die je units aan frut.

Die Chinezen vielen mij en de andere in de range 35 - 45 vrijwel uitsluitend aan met draken, waardoor luren sowieso overbodig is eh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:45

DyStiC

'Atta way, baby!

Haha die video's ga ik missen in ons topic Rob :+
Niet dat ik ze (altijd) keek, maar toch ga ik ze missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
DyStiC schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:46:
[...]

Haha die video's ga ik missen in ons topic Rob :+
Niet dat ik ze (altijd) keek, maar toch ga ik ze missen :)
Ekte volger of niet >:) Blijf gewoon de interessante video's voor ons posten. Video's met hero lvl 20 mag niet van famous :+
R3veNG schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:44:
Inderdaad, als er een Witch in de CC zit, ben je al snel 40 seconden kwijt aan het luren. Mja, als je het niet doet, en er lopen wat high-level wizzards tussen, knallen die je units aan frut.

Die Chinezen vielen mij en de andere in de range 35 - 45 vrijwel uitsluitend aan met draken, waardoor luren sowieso overbodig is eh.
Eens maar ook hun hele top lurede gewoon nooit, echt knap en apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-05 11:09

Waywaith

Tja

Iemand dit al gelezen?

Spelers van de gamehit Clash of Clans worden geconfronteerd met antisemitisme. In het spel noemen tientallen groepen van spelers zich bijvoorbeeld ‘holocaust’. Dit blijkt uit onderzoek van BNR.

Ook gebruiken spelers provocerende antisemitistische onderschriften.

The Holocaust, JewRaiders, WeKillJews, het is maar een greep uit de naam die spelers van Clash of Clans zichzelf of hun clan aanmeten. Clash of Clans is een spel over de strijd tussen verschillende stammen. In zo'n clan zitten maximaal 50 speler die door middel van aanvallen grondstoffen winnen van andere spelers.

Terwijl het helemaal niet moeilijk is om antisemitisme of gescheld in games te voorkomen, zegt hoofdredacteur Jan Meijroos van Power Unlimited. In andere spellen zoals World of Warcraft is dit volgens hem wel goed geregeld. "Je kunt mensen bannen, zodat ze nooit meer het spel kunnen spelen, en vervolgens kan er gewoon softwarematig iets heel simpels worden aangepast. Op het moment dat je je naam invoert."

In een schriftelijke reactie laat het bedrijf achter Clash of Clans, Supercell, weten dat het niet mogelijk is om het te voorkomen. Wel geeft het bedrijf aan dat als het clans met deze namen tegenkomt, deze groepen worden gesloten.

bron: http://www.bnr.nl/nieuws/...in-gamehit-clash-of-clans

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Versteegrob schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:47:

[...]

Eens maar ook hun hele top lurede gewoon nooit, echt knap en apart.
De aanvallen waar ze niet lurede gebruikte ze vaak Golem, pekka en nog wat troepen. Vaak dropte ze de golems eerst neer zodat de defense locked was. En daarna kwamen er een paar wizz en/of witches achteraan. Met dat de golems in de range van de CC troepen waren, dropte ze een rage spell en de wizzards en/of witches maakte gehakt van de CC troepen.
Kwestie van ontzettend goed timen, dat je wizz/witch net achter de golems zijn op het moment dat de CC troepen in de range zijn zodat ze gekilled kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Curva schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:56:
[...]

De aanvallen waar ze niet lurede gebruikte ze vaak Golem, pekka en nog wat troepen. Vaak dropte ze de golems eerst neer zodat de defense locked was. En daarna kwamen er een paar wizz en/of witches achteraan. Met dat de golems in de range van de CC troepen waren, dropte ze een rage spell en de wizzards en/of witches maakte gehakt van de CC troepen.
Kwestie van ontzettend goed timen, dat je wizz/witch net achter de golems zijn op het moment dat de CC troepen in de range zijn zodat ze gekilled kunnen worden.
Hmmm net even het filmpje geluisterd.

Niet luren werkt alleen goed icm wizz/witch wat jij al zei.
Een pekka zonder te luren of alleen een golem is zo kapot net zoals hogs.

Dus goede analyse van Curva

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Etentje is voor mij het handigste op n woensdagavond
Ik ben dan nl ook de dag ervoor vrij ivm voorbereidingen!

3dec of 17dec

We kunnen dan voor het toetje allemaal knallen in cw
Tenzij jullie liever dan cw overslaan en alleen weekend spelen..
Er vanuit gaande dat we dan 2 cw pw spelen

Misschien FF stemmen voor data dat de meeste kunnen??
Zal soort tapas worden voor ieder wat wils...

Nog iemand die eerder wil/kan komen naar Gouda om bijv stokbrood te snijden 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Oh en iedereen, binnen de clan dan, is welkom
Zijn er nog vegetariërs onder ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
mootjes1989 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:02:
Etentje is voor mij het handigste op n woensdagavond
Ik ben dan nl ook de dag ervoor vrij ivm voorbereidingen!

3dec of 17dec

We kunnen dan voor het toetje allemaal knallen in cw

Tenzij jullie liever dan cw overslaan en alleen weekend spelen..

Er vanuit gaande dat we dan 2 cw pw spelen

Misschien FF stemmen voor data dat de meeste kunnen??
Zal soort tapas worden voor ieder wat wils...

Grapjas maar Gouda is het dus? Even kijken met werk, ben altijd pas om 18 uur thuis in Apeldoorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
mootjes1989 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:02:
:Y

Kan op beide dagen, moet het alleen van te voren even weten ivm werk, neem ik wat uurtjes vrij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Tweeënhalf uur rijden enkel 8)7 ; is me wat te ver. Veel plezier alleszins :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Juist ik hoop et ook snel te weten ;-)
@rob ken je niet wat eerder stoppen kunt gelijk door komen
Wie wil mag hier onder de douche springen hor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
@revenge blijven slapen wordt lastig...sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Ik kan alleen dinsdagavond of in het weekend. Geef voetbaltraining op ma/do en train zelf op wo.
Gaat m voor mij dus helaas ook niet worden. Woon in IJsselstein (onder Utrecht), dus naar Gouda is goed te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Renzzie op 05-11-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
mootjes1989 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:13:
@revenge blijven slapen wordt lastig...sorry
Zo bedoelde ik het niet hoor :-P.

Waarom wordt dit niet georganiseerd in Reserve-België? Dan was het maar een half uurtje rijden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Ik werk int weekend en donnie gaat et niet redden om voor jullie iets ehhh hoe zal ik et zeggen...Hijs echt lief maar vergeet nog wel es wat XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Renzzie schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:14:
Ik kan alleen dinsdagavond of in het weekend. Geef voetbaltraining op ma/do en train zelf op wo.
Gaat m voor mij dus helaas ook niet worden. Woon in IJsselstein (onder Utrecht), dus naar Gouda is goed te doen.
Dan rijd ik met jou mee (Nieuwegein) :D

Sowieso lijkt het me ook wel epic om een CW te doen als we bij elkaar zitten, en dan met z'n allen Famous uitlachen als ie 0* haalt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
De Koempert schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:45:
[...]

Dan rijd ik met jou mee (Nieuwegein) :D

Sowieso lijkt het me ook wel epic om een CW te doen als we bij elkaar zitten, en dan met z'n allen Famous uitlachen als ie 0* haalt :')
Pak gewoon nummer 15 met 1* :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Als dinsdagavond voor iedereen beter geschikt is moet ik mn band afzeggen...maar wel haalbaar hoop ik qua voorbereidingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
mootjes1989 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:51:
Als dinsdagavond voor iedereen beter geschikt is moet ik mn band afzeggen...maar wel haalbaar hoop ik qua voorbereidingen..
Dan moet ook maandag de CW al gestart worden i.p.v. dinsdag.

Maak anders even een poll net zo makkelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Yup 25 nov of 2 dec is hier mogelijk... Kiek maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-05 09:16
Je zal altijd dagen houden dat bepaalde mensen niet kunnen. Ik ben zelf helaas nooit op dinsdag en donderdag beschikbaar ivm voetbaltraining ;) Mocht het een dinsdag worden, pech voor mij dan. Zie graag wat foto's/mooie verhalen tegemoet tzt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Even terugkomend op m'n eerdere post, voor mij ook liever woensdagavond :+ Mensen die voor de lol sporten (dus geen selectie) kunnen ook wel een keer vrij nemen van wat dan ook toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Meeste stemmen gelden v deze 4 data.. Deze hou ik FF vrij
Hier voorkeur v woensdag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Kan iemand even een poll in elkaar flansen? Geen idee hoe dat werkt hier... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Poll: Eten bij Mootje en Donnie (Gouda)
Ja, woensdag 3 december
Ja, woensdag 17 december
Nee, ik kan niet op woensdag
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=392701&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 20% gewijzigd door Famous op 05-11-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Gestemd op:
- Nee, ik kan niet op woensdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Je kunt sporten echt niet x overslaan??krijg je extra groot toetje ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Renzzie schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:36:
Gestemd op:
- Nee, ik kan niet op woensdag
Kan je niet één keertje voetbal afzeggen?

Anders ben je gewoon een saaie lul :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Fam tis geen verplichting en zo !oet et niet voelen!
Als renzzie lkr wil gaan voetballen...
Gewoon doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
mootjes1989 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:41:
Fam tis geen verplichting en zo !oet et niet voelen!
Als renzzie lkr wil gaan voetballen...
Gewoon doen!
En jij zit hier mensen over te halen met een toetje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Curva schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:13:
[...]

Members only:

[...]

Dit is zeker handig. Het lijkt me verstandig om ook het aantal van elke troep erbij te zetten. Dan kan je in een opslag zien of dat aantal al in de CC zit, of dat je nog troepen kan toevoegen.
In de chat hadden we het er gisteren ook al over; boogjes kunnen gezet worden op minimaal level 6, aangezien we nu een kleine groep hebben en we aardig wat mensen die boog level 6 hebben (en mensen die ze snel zullen hebben). En ze kosten toch niet zoveel. Wizzards kunnen makkelijk door TH8 members worden gedoneerd, aangezien die ook al level 5 hebben, zodat niet alle donaties van de high level afkomt :)

[...]

Ik had natuurlijk de poll verkeerd ingevuld… 8)7 Maar we kunnen het anders wel even 2/3 weken aankijken met 1 CW en daarna opnieuw polsen hoe iedereen erover denkt. Aangezien de we laatste maanden non-stop 2 CW’s per week hebben gespeeld. Ik vind het in ieder geval geen probleem om een tweede CW te spelen. Dit is wel iets waar we naartoe moeten werken denk ik.

Members only:
Zou toch voor 2 x rage en 1 x heal. Als de AA down is kan je nog de draken healen, zie ook

YouTube: Recap Winner--Taste of Terror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Op woensdag 3 december gestemd :) Kan zijn dat ik ietsjes later ben en dus alleen voor de gezelligheid kom en het eten hier op het werk doe maar dat laat ik tzt wel weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik stem niet, kan beide dagen, mja die Fam met z'n poll heeft die optie niet opgenomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ik stond onder veel druk dus had weinig keus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Famous schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:38:
[...]

Kan je niet één keertje voetbal afzeggen?

Anders ben je gewoon een saaie lul :+
Haha, helaas dan maar saai :P
Persoonlijk ben ik van mening dat als je kiest voor een teamsport, je ook altijd moet trainen.
Je hebt namelijk niet alleen jezelf ermee, maar ook anderen. (minder fit/minder balgevoel/minder teamspirit/etc). Daarnaast kan je ook veel mooiere trainingen doen met een grote(re) groep.

Als trainer zijnde heb ik er zelf ook een hekel aan als mensen training afzeggen voor dit soort dingen. Je kiest er zelf voor om deze sport te doen, dus je weet dat er van je verwacht wordt dat je x keer per week op het veld staat.

Zo, dat was ook weer mn half verdrukte irritatie eruit omdat 6 mensen afgelopen maandag plotsling 'ziek/druk met huiswerken/etc' waren toen het 3 druppels regende :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Renzzie schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:04:
[...]

Haha, helaas dan maar saai :P
Persoonlijk ben ik van mening dat als je kiest voor een teamsport, je ook altijd moet trainen.
Je hebt namelijk niet alleen jezelf ermee, maar ook anderen. (minder fit/minder balgevoel/minder teamspirit/etc). Daarnaast kan je ook veel mooiere trainingen doen met een grote(re) groep.

Als trainer zijnde heb ik er zelf ook een hekel aan als mensen training afzeggen voor dit soort dingen. Je kiest er zelf voor om deze sport te doen, dus je weet dat er van je verwacht wordt dat je x keer per week op het veld staat.

Zo, dat was ook weer mn half verdrukte irritatie eruit omdat 6 mensen afgelopen maandag plotsling 'ziek/druk met huiswerken/etc' waren toen het 3 druppel regende :+
Ik herken dit helemaal hoor. Speel zelf ook op redelijk hoog niveau amateurvoetbal ;) maar ik train op dinsdag en donderdag. Bij hoge uitzondering mis ik een training en dat is dus eigenlijk alleen bij ziekte of een blessure :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Mja dit ga ik niet elke maand doen zown etentje maar snap je wel alleen zijn het voor jou alleen al 3dagen die je niet kunt

@ matthijsnikmhou wel wat voor je apart hor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Post dan wel enkele toffe foto's of verhalen achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Als famous komt moet ik een extra krat bier halen :+
en ballonnen natuurlijk om te versieren *O*

edit: ik kan altijd, mag ik dat ook kiezen?

[ Voor 19% gewijzigd door thedon46 op 05-11-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Hahaha ballonnen ook echt he haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
'Nee ik kom met de auto, dus ik kan niet drinken' >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Allemaal straalbezopen CW-attacks uitvoeren? ... Komt wel goed zo te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

CLB schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:52:
Ik stem niet, kan beide dagen, mja die Fam met z'n poll heeft die optie niet opgenomen :p
Inderdaad, wat dat betreft kan je weinig aan Famous overlaten.
thedon46 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:19:
Als famous komt moet ik een extra krat bier halen :+
en ballonnen natuurlijk om te versieren *O*

edit: ik kan altijd, mag ik dat ook kiezen?
Ik neem sowieso wel een krat mee, drink zelf vrijwel nooit en heb er nog 1 staan van m'n verjaardag :)

@Famous, anders parkeer je je auto bij mij, ga je verder met OV en blijf je hier pitten, kan je ook zuipen d:)b

[ Voor 47% gewijzigd door De Koempert op 05-11-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Versteegrob schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:32:
Als we weer tegen een buitenlandse clan spelen lijkt het mij wel beter om gewoon de warbase van hun hier te praten. Praat zoveel makkelijker.

Jan, wordt pittig, je kan de base wel makkelijk luren bovenin. Verder zou je voor Golem wizz en pekka kunnen gaan?
Heb Golem en Pekka nog maar lvl1 dus dat wordt lastig denk ik. Ga sowieso vanavond Ajax kijken dus wordt waarschijnlijk morgen dat ik aanval. Kijken wat dan de opties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Versteegrob schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:46:
[...]

Zou toch voor 2 x rage en 1 x heal. Als de AA down is kan je nog de draken healen, zie ook

YouTube: Recap Winner--Taste of Terror
Thanks voor het meedenken. Ga dan 2 rage en 1 heal meenemen. Maar zoals ik al zei begin ik aan de kant van de BK/CC. Aan te raden, of beter een andere kant? Ik denk juist dat de draken naar binnen worden getrokken door de CC.
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:35:
[...]

Heb Golem en Pekka nog maar lvl1 dus dat wordt lastig denk ik. Ga sowieso vanavond Ajax kijken dus wordt waarschijnlijk morgen dat ik aanval. Kijken wat dan de opties zijn.
Golem 1 is opzich best sterk, moet je hem wel goed inzetten. Ik zou dan een pekka 3 in je CC vragen en zelf nog 1 of 2 van die krengen meenemen. Verder toch wel 10/12 wizzies, die kunnen je golems goed ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Eens, succes Curva en Prestin heeft nu zelfs pekka 4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Ok ga het proberen. Zal in de gamechat nog wel advies vragen waar het best te starten. 8)

Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Members only:

[ Voor 18% gewijzigd door De Koempert op 05-11-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Owja voor de mensen die met OV naar het ballonnendiner komen, wij wonen 5min lopen vanaf station Gouda goverwelle, dus dat is goed te doen🎈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Waarom zitten we allemaal mogelijk te doen btw met members only tags, we hebben toch een gesloten facebook pagina? Kan je mooi reageren onder de base die je post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Goed idee, alleen zit lang niet iedereen erop maar wel slim ja. Volgende CW sowieso direct alle base erop. Praat stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Dan maken ze maar een nep facebook aan voor die 1 a 2 keer in de week.
Je wil serieus CW doen of je wil het niet 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Beter gewoon hier bespreken. Zo kunnen andere Tweakers ook nog op de aanvalstactieken reageren, dat kan alleen maar voor meer input zorgen.

9 van 10 keer krijgen we toch geen NL clan tegen ons :P

[ Voor 17% gewijzigd door Curva op 05-11-2014 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Versteegrob schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:57:
Members only:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Oef, nee dan gewoon draken en goed timen.

Members only:

[ Voor 68% gewijzigd door Wackmack op 05-11-2014 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:46
Iemand tip hoe ik 10 aanpak?

Ik denk aan full draken, waarom? Omdat 2 aa aan de rand staan en ik die zo stuk heb, blijven er alsnog wel 2 over. 1 van die 2 welllicht met lightning afknallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Sleehond schreef op woensdag 05 november 2014 @ 18:50:
Iemand tip hoe ik 10 aanpak?

Ik denk aan full draken, waarom? Omdat 2 aa aan de rand staan en ik die zo stuk heb, blijven er alsnog wel 2 over. 1 van die 2 welllicht met lightning afknallen?
Was het beetje duidelijk in de chat of wil je dat iemand nog even mee kijkt met je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
We hebben ze ingehaald, goed bezig iedereen!
Nu is het belangrijk dat we de voorsprong houden. Let er met je aanval dus op of mensen onder jou niet nog aanvallen over hebben wanneer je lager wilt aanvallen dan jouw nummer. Wil je hoger aanvallen dan jouw nummer kijk dan ook even wat er boven jou nog over is, dit gezien onze top nog aanvallen heeft (o.a. CLB en ik). In dien je twijfelt wie je het beste kan pakken t.o.v. de gehele clan overleg dan even (sowieso handig).

Ben benieuwd hoe het er morgen einde van de ochtend ervoor staat wanneer ik online kom.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2cwljch.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 06-11-2014 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Goed plan maar beter #12 pakken zodat een TH9 hier 3 sterren kan halen.
Prima aanval. Staat nu 22-22 echter hebben zij 3 aanvallen meer gedaan.
Wel kunnen ze nog 5 sterren onderin bij ons pakken.

[ Voor 47% gewijzigd door Wackmack op 06-11-2014 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Check mijn aanval op 12, dit was met draak 2. Iets eerder heal spell gooien en je pakt 3 sterren. Als jij draak 3 heb renzzie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
heb ik.
edit: dus liever 12 ipv bovenstaande aanval?
en dan gameplan van eerdere aanval kopieeren?

[ Voor 86% gewijzigd door Renzzie op 06-11-2014 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Misschien iets voor de volgende CW aangezien er nu in de chat wat onduidelijkheid was mbt 1e aanval vs 2e aanval..

Op de preparation day kan je een target claimen, daarna heb je pech. dit geldt alleen voor je eerste target.

Even als voorbeeld:

Deze CW heb ik dus #15 geclaimed en ook 3-sterren gepakt. Mocht iemand anders van onze clan nou hun #14 niet geclaimd hebben tijdens de preparation day dan mag deze gewoon door anderen aangevallen worden en dus ook door mij als 2e aanval.

Hoe staan jullie hier tegenover? Dit stimuleert het claimen van targets tijdens de prep day en dus ook dat meer mensen alvast de tegenstander bekijken. Tevens krijg je hierdoor ook geen discussies meer want als je geen target claimt heb je ook niet meer recht dan een ander om hem aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
ik stem voor.

Even terzijde, wil iemand balonnetjes 6 maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
ik val rond de middag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Ik stem ook voor: een claim tijdens prepday krijgt absolute voorrang. Daarna is het first-come first-served.

@Mathijs: ik had 10 minuutjes voor jou #14 geclaimd in de appchat. Ik zal in het vervolg hier op 't forum een eerste claim plaatsen.

Tot slot: Denk dat we gaan winnen. Zij hebben al enkele aanvallen verspild, terwijl ik vind dat we in een controlerende positie zitten. Als zelfs Fam in aangeschoten toestand met z'n eerste GoWiWi + jump spell ooit 2* op hun #5 pakt, zit het wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
we kunnen gewoon een tabel maken waar links de nummer staan en rechts de naam welke hem geclaimd heeft. Dit is net zo makkelijk.

1. CLB
R3veNG schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:18:
Ik stem ook voor: een claim tijdens prepday krijgt absolute voorrang. Daarna is het first-come first-served.

@Mathijs: ik had 10 minuutjes voor jou #14 geclaimd in de appchat. Ik zal in het vervolg hier op 't forum een eerste claim plaatsen.

Tot slot: Denk dat we gaan winnen. Zij hebben al enkele aanvallen verspild, terwijl ik vind dat we in een controlerende positie zitten. Als zelfs Fam in aangeschoten toestand met z'n eerste GoWiWi + jump spell ooit 2* op hun #5 pakt, zit het wel lekker.
We staan momenteel twee punten voor met één aanval minder. Zij kunnen nog wel makkelijk drie sterren halen op onze nummer 15.
Die GoWiWi aanval ging wel redelijk lekker ja, was zeer chaotisch dus daar moet ik even aan wennen. Ik zal zo ergens mijn tweede aanval doen (ook GoWiWi) eens kijken hoe dat nuchter gaat :+

Ik wil meteen even aangeven dat we wat meer focussen op de CW, zoals iedereen weet. Een goede leger samenstelling zorgt vaak al voor twee sterren. Toch valt het ons op dat er vaak maar draken gebruikt worden (wellicht omdat je niets anders goeds hebt). De vraag dan ook; probeer zo snel mogelijk je troops te upgraden welke handig zijn voor de CW.

Dit is eigenlijk vooral voor de TH9's. Een TH9 heeft 4 air bombs die een draak al zo goed als kapot blazen. Als ze alle vier een andere draak raken, wat meestal zo is, dan heb je dus al 4 draken minder. Naast dit hebben ze ook één AA meer + nog eens meer gebouwen zowel defense als normaal (moet meer kapot + langer onderweg naar volgende gebouw). Dit betekend dat ze meer damage krijgen maar ook meer tijd nodig hebben dan op een TH8.
Let hier dus op! Een TH9 draken kan voor 2* soms al lastig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Eens Famous en dan ook nog 4 air ballonnen met 4 Tesla's is het een no go. Hogs kan je tenminste healen met heal 6 wat met draken niet kan.

Verder staan we er juist niet zo goed voor. Ja we staan nu +2 voor met een aanval minder echter hebben zij al aardig wat sterren bij ons onderin gehaald. Wordt pittig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Voorlopig nog lekker vast op TH8. Hier weinig keuze in je army helaas. Het is wiz/reus/(pekka?) of draakjes. Echt geen DE om mijn troops te upgraden. Dit spaar ik op voor mn king. Pas als deze lvl 5+ is ga ik kijken naar upgraden van troops.
Pagina: 1 2 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.