Na het twee keer te moeten typen gaat het hopelijk nu wel goed..
Donnie: let erop dat er wellicht balloons en/of tesla's staan bij de open plekken. Hierdoor zullen ze niet in een keer door vliegen richten de AA's die bij het TH staan. Drop dus eerst twee balloons bij beide open plekken om zowel de traps als tesla's neer te halen.
Gerrie: er staan wel twee inferno's die op multi target staan. Ze zullen dus veel damage doen op veel targets, let hier op. Zeker als je golems op een muurtje staan te rammen gaat het hard zonder dat zij enige schade doen. Time je wallies goed zodat ze niet in een mortar of wiz tower komen!
Renzzie: 13 is jouw eigen nummer wat prima is als je er 3* op weet te halen. Twijfel je echter hieraan dan zie ik persoonlijk liever dat je een hogere target probeer te pakken voor 2*. We zijn met weinig mensen dus vooral onderin is het goed overleggen met elkaar.
Koempert: ik denk dat boven in bij zijn TH tesla's staan en bij de xbows en cc 2x dubbele bombs. In het open stuk boven het TH zullen balloons liggen. De andere open plekken zullen traps liggen. Gezien er weinig open plekken zijn is dit wel 90% zeker.
Mootjes: Een gezellig drankje (of etentje) doen een keer lijkt mij gezellig om te doen. Dit is nu ook makkelijker te realiseren met het aantal members wat we hebben momenteel. Als er mensen voor in zijn zeg ik plannen!
Iedereen1: nu we ons wat meer richten op CW is het van Koempert inderdaad een goed punt om na te denken over je CC -defense- troops. Ik wil dan ook aan iedereen vragen om zijn/haar CW request aan te passen naar wat die graag terug wil zien. Verder graag alleen doneren wat er staat! Ik wil nu bijv. een tweede witch bij prestin erin doen maar die past nu niet.
Iedereen2: het lijkt erop dat merendeel momenteel niet in is voor een tweede CW deze week. Gezien we er al een doen deze week, terwijl dit niet de planning was, lijkt het mij een beter idee om er maar één te doen. Ik zal dit nog even overleggen met de rest van de leiding.
Voor de rest, morgen lekker sterren pakken!
Wel leuk dat we via de clan tekst "communiceren" met de andere clan. Tof dat ze ook hun tekst hebben aangepast!
[
Voor 11% gewijzigd door
Famous op 05-11-2014 02:25
]