Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Kom gerust langs op vrijdagavond in Tweakers2 dan kan je mee doen.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Hebben jullie join requirements?Steevo_S schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:10:
Kom gerust langs op vrijdagavond in Tweakers2 dan kan je mee doen.
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Edit: ik ben geleaved en zit nu in Tweakers3. Iedereen veel succes!
[ Voor 15% gewijzigd door Cryptoware op 20-01-2015 16:12 ]
Russian Hacker
Examens, stage... noem maar op.
Zodra ik wat tijd meer heb kom ik zeker terug!
Ieder veel succes verder !
Maar de lol gaat er op deze manier wel een beetje vanaf, door de velen leaves.
Ik zou graag willen weten of de leden, die er nu nog in zitten, ervoor willen gaan of zoiets hebben van "f*ck it, ik heb geen zin meer, ga wel ergens anders heen".
PSN: Curvaa_
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Naast enkele dingen welke ik waar genomen heb, heb ik naast dit ook zéér slecht nieuws mogen ontvangen.. De combinatie heeft ervoor gezorgd dat ik direct weg gegaan ben uit de clan. Ik wens jullie veel succes met de mensen die nog over zijn en wellicht enkele members die terug komen. Het was toch echt een heerlijke tijd met de oude harde kern.
Gerrit; succes met je toetsen/tentamens

Dank fammie, en succes verder. En met de CW ga ik gewoon rossen, hoewel ik geen queen heb...Famous schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 03:03:
Mannen, nog even kort berichtje van mijn kant..
Naast enkele dingen welke ik waar genomen heb, heb ik naast dit ook zéér slecht nieuws mogen ontvangen.. De combinatie heeft ervoor gezorgd dat ik direct weg gegaan ben uit de clan. Ik wens jullie veel succes met de mensen die nog over zijn en wellicht enkele members die terug komen. Het was toch echt een heerlijke tijd met de oude harde kern.
Gerrit; succes met je toetsen/tentamensen met de CW

Oh ja waar is er vraag naar? Willen er mensen golems, wat anders, WAT?
[ Voor 8% gewijzigd door Brogala op 21-01-2015 07:30 ]
Stop je ook met CoC of ben je verhuisd naar een andere clan?Famous schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 03:03:
... ik direct weg gegaan ben uit de clan.
Allicht dat er iemand een golem wil. Denk dat er ook veel vraag naar balloons is, altijd heBrogala schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 07:29:
[...]
Oh ja waar is er vraag naar? Willen er mensen golems, wat anders, WAT?Dan kan ik proberen dat te trainen voor de CW.
Ik claim #7
PSN: jannvsdvinvs
[ Voor 57% gewijzigd door Henkie op 21-01-2015 10:30 ]
Hmmmm, ik ga sowieso voor hog4-raid. Ff kijken wie.
edit: Ah fuck, hun #6 proberen te hoggen, maar de spring traps waren erg goed geplaatst, waardoor er nog 1 cannon en 1 AT net niet door de hogs platgelegd waren, waarna die gezellig m'n BK en andere cleanup troepjes af konden schieten. Resultaat: 1*, maar het scheelde weinig voor 3* eerlijk gezegd. Volgende keer beter.
[ Voor 50% gewijzigd door R3veNG op 22-01-2015 09:45 ]
12 - 8 voor, met 7 - 6 aanvallen gedaan.mootjes1989 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:58:
Hoe staan jullie ervoor mannen? ?
Met nog 4u te gaan staan we 15-8 voor met 10-7 aanvallen uitgevoerd :-).
edit: 7 van hun 10 leden zijn ineens uit de clan gestapt. Enkel hun #1, #3 en #6 blijven over, die in totaal nog vijf aanvallen kunnen uitvoeren. Dafuq...?
edit2: terwijl ik dit typte is Gerben er in geslaagd een 95% / 1 ster aanval uit te voeren

[ Voor 43% gewijzigd door R3veNG op 22-01-2015 17:38 ]
Ruimte zat, we zien je request tegemoetsjimster schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:08:
Ik wil joinen! is er nog plek?
De golem moest dus gaan tanken maar nu werd dat de taak van m'n king, die was toen dus zowat insta dood en toen heeft m'n queen (die nu lvl 15 is, OP ability, ze oneshot tijdens ability echt alles

Maja hogs liepen prima en sloopte alle defence, vervolgens gaat iedereen naar de zijkant… bedoeling was dat de queen naar het midden en dus de TH ging maar die was dood.
ik gebruik het niet meer
ging zzoooo super...en dan faalde ik harrrdd int echie ;-)
Maja dit was een nieuwe strategie hehmootjes1989 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:29:
Dacht dat jij anto zanddoos was..XD
ik gebruik het niet meer
ging zzoooo super...en dan faalde ik harrrdd int echie ;-)
Ja dat heb je altijd met zanddoos. Maar aanval daarna gedaan zonder, toen faalde ik echt hard. Beetje gehaast. Wel 1 ster dus loot

PSN: jannvsdvinvs
Hoog tijd voor een nieuwe win-streak.

Haal amper 500k gold per dag binnen
Houd wel rekening met de 14 dagen upgrade tijd, hierin kan je natuurlijk ook nog dingen doen!
Maar als ik eenmaal op TH10 zit wordt het vast wel leuker

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hij heeft je gewoon nog niet gezien ;-)
Verwijderd
Voel je vrij om te vragen als iets niet duidelijk is...lijkt misschien wat heftig zo als opt forum maar valt allemaal wel mee

R3veNG kijkt verbaast op en is positief verrast als hij Vera, Graff, Moot, Donnie en CLB terugziet!

R3veNG ziet dat er een 15v15 war aan komt!

R3veNG is ook intussen begonnen aan wall grinden, vermits TH8 defences maxed zijn.
R3veNG neemt zijn medicatie en stopt met over zichzelf in de derde persoon te praten
R3veNG schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:47:
R3veNG kijkt ff naar onze claninfo in CoC en scrollt naar de ledenlijst om een antwoord te vinden op de vraag: "Zijn we nog met 10 voor de volgende CW?![]()
".
R3veNG kijkt verbaast op en is positief verrast als hij Vera, Graff, Moot, Donnie en CLB terugziet!![]()
![]()
R3veNG ziet dat er een 15v15 war aan komt!![]()
![]()
R3veNG is ook intussen begonnen aan wall grinden, vermits TH8 defences maxed zijn.
R3veNG neemt zijn medicatie en stopt met over zichzelf in de derde persoon te praten.
Graag willen we als leiding het aantal CW's weer op 2 per week zetten. De eerste wordt gewoon dinsdag 20:00 gestart en de 2e op vrijdag of zaterdag. Zijn er mensen die hier een groot probleem mee hebben?
Kom ik wel beeetje in de knoop met upgrade van mn dark baracks en king/queen maar zien we dan wel.
Is het een idee deze op zaterdagochtend te starten (zoeken van tegenstander) en dat de CW dan zondagochtend start?
Zondag zijn veel mensen denk ik lekker dagje thuishangen en kunnen we zondag overdag onze aanvallen uitvoeren.
Is dat wellicht een idee?
P.S. na de komende CW gaat mijn Queen aan naar 6, lekker hoor
[ Voor 11% gewijzigd door Sleehond op 26-01-2015 17:21 ]
Sleehond schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:21:
2e CW lijkt me prima.
Is het een idee deze op zaterdagochtend te starten (zoeken van tegenstander) en dat de CW dan zondagochtend start?
Zondag zijn veel mensen denk ik lekker dagje thuishangen en kunnen we zondag overdag onze aanvallen uitvoeren.
Over de start van de tweede CW moeten we het inderdaad ook nog even hebben, al vind ik zaterdagochtend start wel een goede. Maar het ging nu vooral om de tweede CW wel of niet. Ik heb zelf liever wel een tweede erbijSleehond schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:21:
2e CW lijkt me prima.
Heroes blijft lastig. Vanaf level 7 kun je ze (volgens mij) niet meer upgraden als je ze perse niet wil missen tijdens de CW. Ik zetten mijn King altijd gewoon aan. Tja, jammer dan maar geen KingHenkie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:17:
Ik vind prima!
Kom ik wel beeetje in de knoop met upgrade van mn dark baracks en king/queen maar zien we dan wel.
[ Voor 23% gewijzigd door Curva op 26-01-2015 17:25 ]
In het weekend zijn vaak mensen een dagje weg oid. Ik speel in het weekend bijvoorbeeld heel weinig. Maar goed even afwegen en bekijken wie wat wil. De eerste reactie over een tweede CW zijn in ieder geval positief.Henkie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:29:
In oude clan startte we altijd vrijdag 20;00, heb je lekker zondag de tijd.. Zaterdag ochtend zou betekenen maandag vroeg het einde, vind ik persoonlijk kut ivm werk etc
Graag!Curva schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:09:
Vorige week heb ik deze vraag ook gesteld, maar door het gedoe is het antwoord er allemaal een beetje bij ingeschoten en zijn we er niet op terug gekomen.
Graag willen we als leiding het aantal CW's weer op 2 per week zetten. De eerste wordt gewoon dinsdag 20:00 gestart en de 2e op vrijdag of zaterdag. Zijn er mensen die hier een groot probleem mee hebben?
Nu dan?R3veNG schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 01:09:
Kom maar op met die tweede CW. Wanneer kan me niet boeien.
Even lekker CW'en met de Belg, heerlijk
Nooit weg geweest, enkel schuilende
Sorry
Gelukkig was ik heel blij toen ik even bij de ledenlijst keek en ook nog CLB zag!
Fammie ik herken je niet meer met die nieuwe auto...
[ Voor 15% gewijzigd door Brogala op 27-01-2015 08:01 ]
Vanavond, jup.sjimster schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:03:
word vandaag de CW gestart?
Zelfde auto hoor ☺️Brogala schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:01:
[...]
Sorry
Gelukkig was ik heel blij toen ik even bij de ledenlijst keek en ook nog CLB zag!
Fammie ik herken je niet meer met die nieuwe auto...![]()
[ Voor 14% gewijzigd door Sleehond op 27-01-2015 20:09 ]
[ Voor 65% gewijzigd door CLB op 27-01-2015 20:09 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Are you sure? In principe is de regel +3 / -3 van je eigen nummer. Je zal wel met draken gaan aanvallen en de defs schelen niet veel van elkaar. Maar wordt niet te overmoedig
Ik pak 8
komt goed joh met lvl 3 draken..Curva schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 21:26:
[...]
Are you sure? In principe is de regel +3 / -3 van je eigen nummer. Je zal wel met draken gaan aanvallen en de defs schelen niet veel van elkaar. Maar wordt niet te overmoedig![]()
Ik pak 8
draakje plus CC loons6 op onderste AA.. daarna je draken yolo op de bovenste 2 en klaar.
Mooi niveauHenkie schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:42:
[...]
komt goed joh met lvl 3 draken..
draakje plus CC loons6 op onderste AA.. daarna je draken yolo op de bovenste 2 en klaar.

Russian Hacker
Van wat ik begrijp snap jij niet zoveel van niveau en correcte communicatie.
Jay snapt wat ik ermee bedoel
Mijn berichtje v gisteren wel getypt, niet verstuurd..XD
Henkie schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 07:47:
[...]
Van wat ik begrijp snap jij niet zoveel van niveau en correcte communicatie.

edit: geef mij dan #13 maar
[ Voor 7% gewijzigd door R3veNG op 28-01-2015 09:32 ]
Ben wel benieuwd welke clan dat dit is. Ik ben zelf Wodkajus (DutchWarHeroes) en Wodkalemon (NL30+ Topstart).
Groeten!
Ja.wodkajus schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:37:
Jezus, is dit een thread geworden die geclaimd wordt door 1 enkele clan?
Ben wel benieuwd welke clan dat dit is.
[tweakers]
hint: het algemene topic
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Geworden? Dat is altijd zo geweest.wodkajus schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:37:
Jezus, is dit een thread geworden die geclaimd wordt door 1 enkele clan?
Ben wel benieuwd welke clan dat dit is. Ik ben zelf Wodkajus (DutchWarHeroes) en Wodkalemon (NL30+ Topstart).
Groeten!
De Koempert has spoken.
Dit topic is gesloten.