'Hij' slaat beide keren op de 'de studio' en dat is mannelijk.preske schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:52:
reviews: LittleBigPlanet 3 - Doet zichzelf tekort
- kondigde halverwege 2013 aan dat hij aan een nieuw product werkt = "hij" moet "het" zijn. MM is een bedrijf, geen persoon.
- Hij maakte games als Xbox Fitness. = weer de zelfde fout. "Hij" moet "Het" zijn.
Moet dat niet onmogelijk zijn ipv mogelijk?Het is absoluut mogelijk om met een gewone straatauto op hoge snelheid over normaal gesproken onbegaanbaar terrein te rijden
reviews: The Crew: Goed concept, matige uitwerking
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
onder het kopje As-ssd - 4K random
Doorvoersnelheid in MB/s, hoger is beteR
Anjunabeats
Ook Nederlandse providers moesten dat na een zaak tegen aangespannen door stichting Brein, maar dat werd later door het gerechtshof tenietgedaan.
----------------
Het was Brein die het aanspande tegen Pirate Bay. Niet andersom.
onbetrouwbare toegang tor elektriciteit => onbetrouwbare toegang tot elektriciteit
[ Voor 6% gewijzigd door Whatts op 08-12-2014 10:18 ]
Verwijderd
Zo kunnen er nieuwe subisidieregelinge komen en kunnen
regelingeN.
Tweede alinea: "Hoewel niet duidelijk is wat Telegram onder 'actieve gebruikers' bestaat, is wel zeker..."
Bestaat => verstaat
Dat klopt niet helemaal. Het artikel waar in de door jou aangehaalde zin naar verwezen wordt, spreekt namelijk van een zaak die door Brein is aangespannen tegen KPN en Ziggo. Dus feitelijk is de zin inderdaad fout maar jouw correctie is ook niet helemaal juist.TranQuilNL schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:05:
nieuws: Franse providers moeten The Pirate Bay inclusief proxies blokkeren
Ook Nederlandse providers moesten dat na een zaak tegen aangespannen door stichting Brein, maar dat werd later door het gerechtshof tenietgedaan.
----------------
Het was Brein die het aanspande tegen Pirate Bay. Niet andersom.
Maar waar ik voor kwam:
nieuws: IBM wil afgeschreven laptopaccu's inzetten voor verlichting
Accu's slaan geen stroom op maar energie. Nu weet ik niet helemaal zeker of dit nou onder het kopje "Spel- en tikfoutjes" valt maar ik wilde het toch maar even melden.... voor het opslaan van stroom.
blah
"De UrJars die IBM bouwde*n**"
er is maar 1 IBM en we zitten niet in een Engelstalig land ^_^
Derde alinea:
Om de omslagcapaciteit te verhogen wordt zogeheten shingled magnetic recording-technologie toegepast.
omslagcapaciteit -> opslagcapaciteit (lijkt me

Ik ben helemaal geen stagiair
Moet "te komen die" niet "te komen dat" zijn, omdat het "dat aanbod" is en niet "die aanbod"?Proximus heeft aangegeven in dit gat te willen springen door nog deze week met een aanbod te komen die speciaal op de woedende Telenet-abonnees is gericht, zo schrijft het Nieuwsblad
In Nederland moet de Gear Vr binnenkort ook uitkomen, voor een prijs van 200 euro.
>
In Nederland moet de Gear VR binnenkort ook uitkomen, voor een prijs van 200 euro.
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Voorwaarden
- De winnaar wordt binnen twee werkdagen na het sluiten van de poll geïnformee
Er mist wat op het eind.
http://tweakers.net/advertorials/DecemberPrijzenParade-02/
En als het zo door gaat de gehele actie, elke dag.
"Winnaars krijgen binnen twee werkdagen bericht en sturen we zsm de prijs toe. Kijk, dat is nog eens makkelijk incasseren
zsm > z.s.m.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
"De fabrikant kondigt lader vast aan maar deze komt pas in het eerste kwartaal van 2015 op de markt. "ATS schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:04:
De titel Freescale kondigt 'turbo lader' met draadloze energieoverdracht uit klopt niet. Het is aankondigen of uitbrengen.
Deze zin is volgens mij ook niet helemaal lekker
Laatste puntje:
Dat moet 'geïnformeerd' zijn.
Edit: ShellGhost had het ook al gemeld zie ik.
[ Voor 12% gewijzigd door Jolke op 09-12-2014 08:20 ]
"maar ik slecht Engels vragen om geld"
moet denk ik zijn
"maar in slecht Engels vragen om geld"
[ Voor 12% gewijzigd door da_PSI op 09-12-2014 08:46 ]
Kan ik niet bij. Zou inmiddels ook mosterd na de maaltijd zijn.ShellGhost schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 07:54:
Voorwaarden
Er mist wat op het eind.
We schrijven toch ook al lang geen 't.v.' meer?Trezzahn schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 07:55:
http://tweakers.net/advertorials/DecemberPrijzenParade-01/
En als het zo door gaat de gehele actie, elke dag.
"Winnaars krijgen binnen twee werkdagen bericht en sturen we zsm de prijs toe. Kijk, dat is nog eens makkelijk incasseren."
zsm > z.s.m.
Wat klopt er volgens jou niet aan de titel?ATS schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:04:
De titel Freescale kondigt 'turbo lader' met draadloze energieoverdracht uit klopt niet. Het is aankondigen of uitbrengen.
Ah, ik zie het al; is al verbeterd
De rest is nu ook gefikst.
[ Voor 10% gewijzigd door Delpozo op 09-12-2014 08:59 ]
http://tweakers.net/advertorials/DecemberPrijzenParade-02/De winnaar wordt binnen twee werkdagen na het sluiten van de poll geïnformee
Geïnformeerd?
Gezien deze post TommyGun in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 43" betwijfel ik dat.Delpozo schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:51:
[...]
Kan ik niet bij. Zou inmiddels ook mosterd na de maaltijd zijn.
Ah, spuit 11, pardon (maar dus nog wel actueelShellGhost schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:08:
[...]
Gezien deze post TommyGun in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 43" betwijfel ik dat.
Tegenwoordig is de spelling van de afkorting van TV inderdaad TV.Delpozo schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:53:
[...]
We schrijven toch ook al lang geen 't.v.' meer?Verder: zie hierboven.
Echter wordt zo spoedig mogelijk nog gewoon geschreven met de punten en is mijns inziens z.s.m. de juiste spelling. Ook Van Dale zegt dat het met punten is als gezocht wordt naar zsm.
Ik wil er geen groot punt van maken maar in mijn ogen is dit een spelfout.
[ Voor 12% gewijzigd door Trezzahn op 09-12-2014 09:39 ]
"- De winnaar wordt binnen twee werkdagen na het sluiten van de poll geïnformee
D'r ontbreekt wat
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
[ Voor 92% gewijzigd door ShakerNL op 09-12-2014 09:54 . Reden: dubbelpost ]
Abort Retry Fail?
Oké, ik ga op zoek naar degene die het kan aanpassen.ShellGhost schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:08:
[...]
Gezien deze post TommyGun in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 43" betwijfel ik dat.
@Trezzahn: dit geldt dus ook voor 'zsm' -> 'z.s.m.'
[ Voor 7% gewijzigd door Delpozo op 09-12-2014 10:26 ]
FreeSync
"die de framerate aanpast aan de verversingssnelheid van de monitor om haperingen in het beeld te voorkomen"
Het is toch andersom? wat hier beschreven wordt is vsync.
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Moet gescheiden zijn.
nieuws: NU.nl gaat voetbalwedstrijden Champions League streamen
Doorvoersnelheid in MB/s, hoger is bete
"door melek-taus" linkt naar een andere review van een ander persoon
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
"alleen mkv-bestanden die codecs gebruiken die al ondersteuning werden, kunnen worden afgespeeld."
[ Voor 92% gewijzigd door BlackOwl op 09-12-2014 18:18 ]
'It never hurts to help' - Eek the cat
Verwijderd
nieuws: Zweedse Politie haalt mogelijk The Pirate Bay offline
De Zweedse autoriteiten hebben niet aangegeven aangeven of het gaat om de populaire torrentsite The Pirate Bay. D
edit:
en:
In 2009 werden de oprichters van The Pirate Bay al veroordeeld in Zweden, en ook werd de torrentsite in onder meer Nederland verboden verklaard.
of een komma of 'en' maar beide niet
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2014 20:20 ]
Het is niet nog niet duidelijk of de actie van de Zweedse autoriteiten
offtopic: volgens mij hgeeft er iemand last van dubbe dubbel tikken
[ Voor 12% gewijzigd door Damic op 09-12-2014 20:33 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Volgens mij moet datDe Zweedse autoriteiten bevestigen.dat de actie was gericht tegen The Pirate Bay.
zijn, zonder "." dus.bevestigen dat
[ Voor 0% gewijzigd door drdelta op 09-12-2014 21:43 . Reden: Duidelijker gemaakt ]
Laatste alinea, laatste zin:
hoogstwaarschijnlijk
Development-round-up - Iteratie #61
- „Reactiesysteem”, tweede zin:Dit draaide nog op erg oude code en was daardoor
- „Overige”, eerste alinea, tweede zin: onverwachte regelovergang na „CES2015”.
Crome -> ChromeVanuit de extensies van LastPass voor Crome, Safari en Firefox kan nu met één druk op de knop het wachtwoord voor een site worden gewijzigd, heeft de wachtwoordmanager bekendgemaakt.
In de titel mag 'politie' met een kleine letter p.
(tweede alinea, laatste zin):
Koppelteken niet nodig.Je kunt dan wellicht beter de pc via een lange hdmi-kabel aan een tv-koppelen.
De tweede alinea waar word aangegeven welke games er te spelen zijn: Ultimate Street Fighter IV bestaat niet.
Het is Ultra Street Fighter IV
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
4e alinea
De inval was specifiek gericht tegen The Pirate Bay, al lijkt het er op dat een aantal andere websites - waaronder Zoink, EZTV en Torrage - offline ging na de AANval.
Moet Inval zijn.
Laatste alinea: "als zijnde onbetrouwbaar" kan natuurlijk niet. Als of zijnde moet weg.
(een doorn in mijn oog, waar het in spraak al teveel wordt gebruikt, maar in tekst wordt de fout gelukkig minder vaak gemaakt)
Abort Retry Fail?
De lobbygroepering Computer and Communications Industry Association, waar onder andere Google, CIsco, Facebook en Microsoft bij zijn aangesloten, heeft zich echter fel uitgesproken tegen de voorstellen van de Fransen en de Duitsers, zo bericht Reuters.
Cisco.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
In de derde alinea staat ie nog een keerPaul Hulsebosch schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:35:
@ Dj Neo Ziggy, dat is inderdaad fout, dus hebben we er inmiddels Ultra van gemaakt in plaats van Ultimate van gemaakt. Thx!
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
"Verder wordt hij met een uitgebreide handleiding-app gelevert, die op Android en iOS gebruikt kan worden."
Dit moet toch ECHT geleverd, met een d, zijn.
Die link wijst echter naar Nero.
En dat geldt ook voor de Bron.
[ Voor 8% gewijzigd door Magnifix op 10-12-2014 17:21 ]
Daarnaast heeft DerOllie opgemerkt dat de versievermeldingen misschien niet kloppenMagnifix schreef op woensdag 10 december 2014 @ 17:20:
In het artikel over de nieuwe iOS release staat rechts een link naar Apple.
Die link wijst echter naar Nero.
Dit is nog niet gewijzigd.Tazzios schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:55:
nieuws: Zweden: veel servers in beslag genomen bij Pirate Bay-inval - update
4e alinea
De inval was specifiek gericht tegen The Pirate Bay, al lijkt het er op dat een aantal andere websites - waaronder Zoink, EZTV en Torrage - offline ging na de AANval.
Moet Inval zijn.
Sometimes you need to plan for coincidence
"Versie 8 kan alleen op de iPhone 4s, iPad 2 en zesde generatie iPod touch of nieuwer worden geïnstalleerd en bevat een grote verzameling verbeteringen.
Dit moet de 5de generatie zijn, er is namelijk (nog) geen 6de generatie
[ Voor 11% gewijzigd door Lothiriel op 10-12-2014 17:43 ]
MacBook Air 13' M1 | iPad mini 2022 | iPhone 14 Pro | Watch S7
De belangrijkste verandering in versie 5.0 is de overstap van XBMC 13.2 naar Kodi 14, dat momenteel ook in bèta is.
Kodi staat nu momenteel op RC 3
Dubbele op, die 1e past niet icm met de echter erna.De apps richten zich op echter op verschillende markten.
[ Voor 1% gewijzigd door drdelta op 10-12-2014 18:27 . Reden: verduidelijken ]
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
inlaste -> inlastteAlhoewel het bedrijf eerder al kortstondig een periode van vrije verkoop inlaste
edit: Ah! Weer wat geleerd, sorry en bedankt
Tot zover mijn glorieuze debuut in dit topic
[ Voor 19% gewijzigd door N8w8 op 11-12-2014 16:56 ]
Daar zat ik ook naar te kijken, maar volgens mij klopt "inlaste" wel: het werkwoord is "inlassen" en dan is de verleden tijd "inlaste"...N8w8 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 02:15:
Nieuws: OnePlus start vrije verkoop One-smartphone
[...]
inlaste -> inlastte
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Wat hij zegtN8w8 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 02:15:
Nieuws: OnePlus start vrije verkoop One-smartphone
[...]
inlaste -> inlastte
[ Voor 3% gewijzigd door Delpozo op 11-12-2014 08:58 ]
De markt is ook bang voor slecht afgewerkte titels
http://tweakers.net/nieuw...-slecht-afgewerkte-g.html
"Ontwikkelaar over uitstel The Witcher 3: 'markt is bang voor slecht afgewerkte g"
[ Voor 6% gewijzigd door Domih op 11-12-2014 11:00 ]
Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl
"Ontwikkelaar over uitstel The Witcher 3: 'markt is bang voor slecht afgewerkte g"
Veel te laat
[ Voor 10% gewijzigd door pposthoorn op 11-12-2014 11:02 ]
het- Je ontvangt de Knab Plusrekening het eerste jaar gratis, daarna wordt deze stopgezet. Je kunt hele jaar opzeggen.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
4e alinea:
De internetprovider zegt te hebben overwogen om een rechtszaak te beginnen, omdat het bedrijf zich 'niet met deze gang van zaken kan verenigen'.
3e alinea:
Een van de grootste voordelen is de geringe hoogte van 25,1mm, wat dunnere computerontwerpen met behoudt van prestaties mogelijk maakt.
Moet behoud zijn.
There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.
1e alinea (inleiding):
"[...]Opnames van personen die beveiligingscamera's maken[...]"
Veranderen naar:
"[...]De opnames die beveiligingscamera's van personen maken[...]" (hier vallen ook gelijk de personen onder die beveiligingscamera's maken ;-)
EDIT: Even wat duidelijker verschil tussen het origineel en de aanpassing
[ Voor 12% gewijzigd door AncientProphecy op 11-12-2014 14:31 ]
Voorwaarden stukje.
Misschien "mierenneuken" maar moet er niet netjes een punt achter elke zin staan in die opsomming van voorwaarden?
Dat zou idd beter zijn. Ik kan het slechts doorgeven aan de verantwoordelijke, want ik kan deze pagina helaas zelf niet veranderen.ShellGhost schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:08:
http://tweakers.net/advertorials/DecemberPrijzenParade-04
Voorwaarden stukje.
Misschien "mierenneuken" maar moet er niet netjes een punt achter elke zin staan in die opsomming van voorwaarden?
Beveiligingsonderzoekers moet enkelvoud zijn ipv meervoud.quote: eerste zinMet gekraakte pincodes kan onderschept verkeer ontsleuteld worden en zijn berichten uit te lezen, stelt een beveiligingsonderzoekers van BitDefender.
laatse zin heeft een "heeft" te veel
Het Hof van Justitie heeft van de EU heeft de zaak dan ook uiteindelijk behandeld.
nope
Abort Retry Fail?
"maar het gebruik op met name het web blijf nog achter"
Daar mist een "t"
I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.
Een detail, maar toch... De spelling van ZDnet is niet consequent. In de tweede alinea is het Zdnet, in de derde ZDnet.
Eerste alinea, tweede zin:
Arduino
Flexibele kunstmatige huid kan vochtigheid, warmte en druk 'voelen'
- Eerste alinea, laatste zin:tijdschrift
- Derde alinea, eerste zin:babyluiers
- Derde alinea, laatste zin:erinhuid [...] zodat ze/hijgebruik..
Internetreuzen willen uitzonderingspositie voor EU-richtlijn ict-beveiliging
Eerste alinea, derde zin:
sociale netwerken
CoolChip presenteert cpu-koeler met impeller
model [...] dat efficiënter zou werken
Bedrijf brengt in 2015 samen met Cooler Master nieuw soort cpu-koeler uit
Eerste alinea, laatste zin:
een een minuscule luchtspleet
Ontwikkelaar komt met bpg-compressieformaat als 'jpeg-vervanger'
- Eerste alinea, derde zin:daarbovenop
- Tweede alinea, derde zin:doordat de header kleiner is
- Derde alinea, derde zin:
(dubbele spatie).beter comprimeren
In dit artikel staat bij de pagina scherm een aantal keer de acer vivobook x200ca ipv de asus vivobook x200ca (in de grafieken).
En voor de consistentie: in het artikel wordt regelmatig gewisseld tussen vivobook x200ca-ct112h en asus vivobook x200ca (wederom in de grafieken) zou netjes zijn om 1 lijn te trekken
[ Voor 5% gewijzigd door frankyboy707 op 12-12-2014 07:17 ]
Laatste alinea.Of het formaat breed ondersteund gaat worden, is nog onduidelijk. Google kwam in 2010 met het webp-formaat, maar het gebruik op met name het web blijfT nog achter. Andere formaten die gemiddeld beter comprimeren dan jpeg zijn jpeg 2000 en re-jpeg.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
"De functionaliteit is al te gebruiken op twee kanelen: Idea Channel, van de Amerikaanse publieke omroep PBS, en het kanaal Good Mythical Morning. "
Zal denk ik toch zijn "op twee kanalen".
Dit topic is gesloten.
Reageer in dit topic om spel- en tikfouten te melden, gebruik daar A.U.B. NIET de "Rapporteer" functie voor!