Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
helemaal rechts in de rode balk op de site zie je bij mouse-over van het tandwiel de tekst "Weergave opties".
dat er géén "Weergaveopties" staat is evt. nog te begrijpen (botsende klinkers).
maar imho zou je hier toch op z'n minst "Weergave-opties" verwachten.j
Dit lijkt mij iets voor de devvers:
benopdezolder schreef op maandag 24 november 2014 @ 20:34:
Weergave opties?
helemaal rechts in de rode balk op de site zie je bij mouse-over van het tandwiel de tekst "Weergave opties".
dat er géén "Weergaveopties" staat is evt. nog te begrijpen (botsende klinkers).
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
"Bovendien wordt de naam Guardians of Peace oftewel genoemd."
Loopt niet helemaal lekker. Wat wordt daarmee bedoeld?
and thanks for all the fish.
iPad Mini Retina is 7.9" ipv 8.9"
Grmbl, ze moeten die toetsen eens wat verder van elkaar zettenJJ93 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 06:56:
reviews: Xperia Z3 Tablet Compact: Sony's eerste 8"-tablet
iPad Mini Retina is 7.9" ipv 8.9"

De titel is verkeerd:
de i in iFixit, moet klein zijn.IFixit: Nexus 6 is relatief gemakkelijk te repareren
Abort Retry Fail?
... Synology heeft de DS125j verder ...
uiteraard de DS215J
[ Voor 6% gewijzigd door Spider.007 op 25-11-2014 16:38 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
[ Voor 95% gewijzigd door McOrmick op 25-11-2014 17:10 ]
Hoewel een streepje in principe altijd mag, is dit geen botsende-klinkersituatie. Je komt uit op 'eo' en niet 'oe' ofzo. Dus 'weergaveopties' is gewoon correct.benopdezolder schreef op maandag 24 november 2014 @ 20:34:
Weergave opties?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Onder Samsung Gear VR:
Eenheid ontbreekt, het is niet duidelijk of het dollar of euro is. Daarnaast een beetje gek dat de prijs wel in de tekst staat maar dat rechtsboven 'Onbekend' te lezen is[...] kan eind dit jaar voor 199 de Gear VR kopen [...]
2e alinea
meer te ->meer thee -> meer koffie ? -> meer tijdDe provider zei destijds meer te nodig te hebben om te checken of de smartphone zijn privacybeloftes kan waarmaken
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Bij de Huawei Ascend Mate 7 is de tekst van de laatste zin extreem links geplaatst.
Zelfde geldt voor de Epson EH-TW5200.
Bij Steelseries Siberia V2 staat dat ie alleen per USB te verbinden is, maar dat klopt niet, het is gewoon 3,5mm jack zoals ook in de PW staat.
Sorry, maar volgens mij lagen jullie een beetje te slapen bij dit artikel, gezien de vele foutjes die ook al gepost zijn in het artikel zelf
[ Voor 38% gewijzigd door LankHoar op 25-11-2014 18:39 ]
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
[qoute]
Het nettoverlies nam wel af - van 57,8 miljoen euro naar 86,7 miljoen euro - maar dat kwam grotendeels door accountantsmaatregelen.
[/quote]
En:
Lezen jullie artikelen nooit na voordat er op 'submit' gedrukt wordtSpotify verdiende het meeste geld met abonnementen: 910.9 procent

Het nettoverlies nam wel af - van 57,8 miljoen euro naar 86,7 miljoen euro
Spotify verdiende het meeste geld met abonnementen: 910.9 procent van de omzet was afkomstig van de betaalde veriant van de streamingdienst.
Snel aanpassen, dit artikel
Eat the bugs, live in a pod
Moet in de laatste alinea 'Chaton' niet met een hoofdletter 'O'? Dat is wel de officiële naam.
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
(En enkel spel/tikfoutjes, alstublieft!
Ik ben helemaal geen stagiair
Het ding heet anders en heeft niets te maken met Redundant Array of Independent Disks.K-RAID-R
"kleren er 'grote juridische bezwaren'"
"kleven er 'grote juridische bezwaren'"
edit:
"Gerrit-Jan-Zwenne"
Hoort dat 2e streepje er wel bij?
[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 25-11-2014 19:58 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
In de inleidende zin:
'niet in een markeconomie, maar in een geplande economie'.
De 't' ontbreekt in markteconomie.
Daarbij is de topic titel foutRaven schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 19:57:
nieuws: Basisscholen verstrekken privégevens kinderen aan software-ontwikkelaars
"kleren er 'grote juridische bezwaren'"
"kleven er 'grote juridische bezwaren'"
edit:
"Gerrit-Jan-Zwenne"
Hoort dat 2e streepje er wel bij?
Privégevens moet uiteraard privégegevens zijn
Privégevens?
Moet dit niet Privégegevens zijn?
Het is Noordhoff Uitgevers.
"wil AMD zijn kaarten aantrekkelijker willen maken"
wil + willen
[ Voor 1% gewijzigd door Barryke op 25-11-2014 23:06 . Reden: never mind, ik keek naar een oude versie ]
Error 304: Please hit any user to continue.
Vijfde alinea, eerste zin:
(de komma moet (nog steeds) weg).buitenlandse inlichtingendiensten, waarmee een samenwerkingsovereenkomst is afgesloten
PvdA komt met voorstel voor 'alomvattende datawet'
- Derde alinea, laatste zin: punt ontbreekt.
- Vierde alinea, tweede zin:bijvoorbeeld bijvoorbeeld
Nieuwe Eurocommissaris: netneutraliteit niet afzwakken
Inleiding, laatste zin:
die erop wezen
"Bloomberg citeert onderzoek van het Nomura Research Institute, waaruit zou blijken dat consumenten het uiterlijk van wearables als op twee na belangrijkste obstakel voor een aanschaf zien, voor prijs en gewicht."
niet na prijs en gewicht?
1e alinea
"De Deense eigenaar van het bedrijf achter StealthGenie, een app waarmee gebruikers op andere smartphonegebruikers kunnen spioneren, is veroordeeld tot een boete van 500.000 dollar."
->
"De Deense eigenaar van het bedrijf achter StealthGenie, een app waarmee gebruikers andere smartphonegebruikers kunnen bespioneren, is veroordeeld tot een boete van 500.000 dollar."
3e alinea
"Met StealthGenie konden gebruikers spioneren op andere smartphone-gebruikers."
->
"Met StealthGenie konden gebruikers andere smartphone-gebruikers bespioneren."
Aangezien het herhaaldelijk zo wordt getypt door de auteur kan het natuurlijk ook zijn dat ik gewoon niet bekend ben met het gebruik van spioneren in deze vorm.
[ Voor 45% gewijzigd door Gody op 26-11-2014 09:55 . Reden: rfc voor 3e alinea toegevoegd ]
Volgens mij was dat een brief aan de scholen, wat ook blijkt uit de gelinkte pdf.In een brief aan uitgevers, die door RTL is gepubliceerd, geven de uitgevers expliciet aan [...]
Nederlands is makkelijker als je denkt.
einde 2e alinea
Ubisoft geeft aan dat er nog een patch volgt die andere framerate-problemen aan moet pakken.
Eerste alinea: "De gemiddelde schrijfsnelheid van apparaat zou..." Het lidwoord ontbreekt.
Jeremy Irons moet zijn:
Jonathan Irons
Moet zijn bugfixesVersie 4.0.4 bevat onder meer diverse prestatieverbeteringen en buffixes
Laatste artikel, de Honda Uni-Cub:
Als je dan zo nodig hip wilt doen, doen het dan met deze stoel.
mini foutje
Anjunabeats
Laatste zin: "Ook het weergeven van logo's van merken worden genoemd." Worden -> wordt.
Het aantal taps van Belgische veiligheidsdiensten komt uit op 1378, schrijft het Vast Comité voor Toezicht op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten, ook wel 'Comité 1' genoemd
Comite 1 => Comite I
hoofdletter i ipv 1 dus.
Verwijderd
Moet zijn:Microsoft heeft in september Minecraft overgenomen voor bijna twee miljard euro.
Microsoft heeft in september Mojang overgenomen voor bijna twee miljard euro.
Over de features is nog weinig bekend, behalve dat het gaat om 'helikopters' met meerdere rotors en dat GoPro camera's inbouwt.
Zou moeten zijn:
Over de features is nog weinig bekend, behalve dat het gaat om 'helikopters' met meerdere rotors en dat er GoPro camera's ingebouwd zijn.
Gran Turismo 2 Because Tetris Is Unrealistic
verzameld => verzameltDaarbij wil Twitter benadrukken dat het geen gegevens verzameld over de wijze waarop deze applicaties worden gebruikt.
In de verlanglijst gaan een aantal van de linkjes naar de grote plaatjes niet goed. Bijvoorbeeld:
kleine pica van de Canon EF 200-400mm linkt naar de Arduboy
en de Motion Pro II linkt naar een plaatje van de Nvidia Shield Tablet. Straks krijgt Jurian het verkeerde in zijn schoen!
Shadoserver ⇛ ShadowserverCryptoPHP-malware trof minstens 23.000 sites - IT Pro - Nieuws - TweakersHet bedrijf werkte bij de analyse van de besmettingscijfers samen met Abuse.ch, Shadoserver en Spamhaus.
Dit is geen spel- of tikfout. Zou je hiervoor een eigen topic willen openen?ZwaaiHaai schreef op woensdag 26 november 2014 @ 22:30:
reviews: Het Tweakers Verlanglijstje - Alle gave cadeaus op een rijtje
In de verlanglijst gaan een aantal van de linkjes naar de grote plaatjes niet goed. Bijvoorbeeld:
kleine pica van de Canon EF 200-400mm linkt naar de Arduboy
en de Motion Pro II linkt naar een plaatje van de Nvidia Shield Tablet. Straks krijgt Jurian het verkeerde in zijn schoen!
De rest is gerepareerd.
In de tweede paragraaf van de derde pagina (Hardware en accu) staat het volgende :
Het lijkt mij waarschijnlijker dat dit 410 mAh moet zijn.Volgens LG doet de G Watch R het op dit vlak goed, omdat de accu van 410Wh relatief groot is en het p-oled-scherm minder verbruikt dan een lcd.
Eerste "op" moet "ook" zijn.Tegenover Reuters bevestigt een woordvoerder dat de privacywerkgroep wil dat Google op op zijn .com-domein zoekresultaten filtert.
Dit moet platina zijn, platinum is Engels.Dat gebeurde vooral bij hogere temperaturen en bij bedekking van het grafeen met nanodeeltjes die als katalysator dienen, zoals platinum.
Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>
opsplitst => opgesplitst
de membraan -> het membraan
In de 2e alinea [...] de Deen, Hamad Akbar, [...]
In de bronberichten, Dept of Justice en FBI, staat hij genoemd als Hammad Akbar.
Witchcraft to the ignorant, ... Simple science to the learned. Hence any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
"De online zoekmachines zijn belangrijk om concurrentie mogelijke te maken binnen een gemeenschappelijk digitale markt"
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Die laatste zin begrijp ik niet.
Deze alinea in nieuws: Ziekenhuizen krijgen tot voorjaar 2015 om Windows XP te vervangen heeft een paar edits nodig.
"De online zoekmachines zijn belangrijk om concurrentie mogelijke te maken binnen een gemeenschappelijk digitale markt", aldus het Europese Parlement.
mogelijke = mogelijk
Nu is het "het...systemEN" en er is een dubbele spatie.
"verschaften" is nog stteds fout, of mijn Nederlands is slecht.
Laatste zin is nu begrijpbaar maar wel vreemd. Hoe kan dat zo zijn? Maar dat is verder geen tikfout meer.
nieuws: Ziekenhuizen krijgen tot voorjaar 2015 om Windows XP te vervangendoor het sterk verouderde besturingssystemen.
Naast de spatie teveel lijkt me dat enkelvoud en meervoud door elkaar zijn gebruikt
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Moet dat niet verschaffen zijn, zoals ik al twee keer eerder aangaf? En dan ZICH toegang verschaffen.Als een hacker toegang tot een systeem wist te verschaften...
Wist heeft de verleden tijd. Dus "Zich wist te verschaffen."
Verder zou de geschatte efficiency van het proces op 90 procent liggen
Daar hebben we toch een nederlands woord voor: efficiëntie
Of misschien nog beter: rendement?
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
4e (laatste) alinea:
Laatste zin:Naast de nieuwe Chromecast-support kan de NPO-app 2.0 voortaan ook gebruikt worden als afstandsbediening voor de betaalde NPO Plus-dienst die via hbbtv wordt aangeboden. NPO Plus is volgens de publieke omorep om 'technische redenen' nog niet beschikbaar op de Samsung Galaxy S4.
omorep > omroep
- Titel:efficiëntie
- Eerste alinea, eerste zin:polymeerzonnecellen
- Tweede alinea, eerste zin:de efficiëntie verbetert doordat
- Derde alinea, tweede zin:op polymeerzonnecellen gedrukt
Mozilla wijzigt zoekfunctie in Firefox
Inleiding, tweede zin:
sleutelwoorden [...] zullen gaan verdwijnen
Vloeibaar aluminium is mogelijk inzetbaar voor tijdelijke energieopslag
Laatste alinea, eerste zin:
Energiewende
"Het uitbreiden van de lijst zou makkelijk zijn uit te breiden."
ligt het aan mij of is dit een kromme zin?
Haha inderdaad, verderop indezelfde zin wordt uitbreiden nog eens genoemd.Sme4gle schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:46:
nieuws: Britse providers moeten Demonoid en Isohunt blokkeren
"Het uitbreiden van de lijst zou makkelijk zijn uit te breiden."
ligt het aan mij of is dit een kromme zin?
"Het uitbreiden van de lijst zou makkelijk zijn uit te breiden, omdat de providers in de rechtszaal geen verzet meer bieden tegen uitbreiding van die lijst."
Inderdaad geen lekker lopende zin.
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Linkje naar Intermediair werkt niet, er staat een spatie in de URL.
De juiste is http://www.intermediair.nl/magazine/20141127/#7
De ene keer staat er ict of ict'er, de andere keer ICT of ICT'er..
Zijn.Hoewel we enorm blij dat we ons opnieuw de beste site van Nederland mogen noemen, balen we er wel enorm van dat we naast de prijs voor beste community grijpen.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Het woord 'gezien' kan weg.De onderzoekers zien magnesium en borium als goedkope en duurzame materialen gezien.
Verwijderd
De eerste bouwsel zouden binnen vijf jaar voor de Australische kust kunnen worden geplaatst.
moet zijn
Het eerste bouwsel.......
Het team verwacht dat het 3 ...?Het team verwacht het 3 tot 5 miljoen dollar, omgerekend 2,4 tot ongeveer 4 miljoen euro, kost om zijn nieuwe windturbine te produceren.
Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?
Verwijderd
Voor zover ik weet is de correcte spelling "Game Boy" en niet "GameBoy".
(http://en.wikipedia.org/wiki/Game_Boy)
Volgens Alienware komt de Alpha met een Xbox 360-controller.
http://www.alienware.nl/landings/alpha/
Derde alinea: "...vanuit een lokale logfile door te doorsturen is nog niet aanwezig." doorsturen => sturen.
nieuws: Sony begon onder schuilnaam crowdfundactie horloge van elektronisch papier
Tweede alinea: "Van het huidige doel heeft het project 73 procent van de beoogde opbrengst binnen..." Discutabel, maar volgens mij erg dubbel. Van de beoogde opbrengst is 73 procent binnen.
Derde alinea: "Het bedrijf (...) is officieel Fashion Entertainments, die zichzelf..." Die zichzelf => dat zichzelf.
[ Voor 48% gewijzigd door Sleip op 28-11-2014 18:37 . Reden: Foutje(s) toegevoegd. ]
3e alinea
Daarvoor hoeven alleen twee elementen met ventilatoren te hoeven losgekoppeld.
2e hoeven => worden
'It never hurts to help' - Eek the cat
"Update, 19.40 uur - Aanvankelijk stond hier dat een faillissement was afgewenteld door de doorstart, maar HOBO hifi is wel degelijk failliet verklaard afgelopen maand. Het artikel is hierop aangepast."
De eerste alinea meldt in de laatste zin nog dat er eerder een faillissement dreigde.
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
- Pagina 2:
- „Cobol-programmeurs lopen binnen”
Derde alinea, laatste zin:Het zal ermee te maken hebben - „Studiebollen krijgen meer”
- Eerste alinea, eerste zin:het gaat erom wat je kunt
- Eerste alinea, vierde zin:respondenten [...] hebben afgemaakt
- Eerste alinea, eerste zin:
- „Cobol-programmeurs lopen binnen”
- Pagina 3:
„Leeftijd”, vierde zin:verdienen vier op de vijf ict'ers - Pagina 4:
„Arbeidsvoorwaarden”- Eerste alinea, derde zin:Het zal ermee te maken hebben
- Derde alinea, eerste zin:een reiskostenvergoeding en het mogen volgen van opleidingen zijn geen vanzelfsprekende zaak
- Eerste alinea, derde zin:
- Pagina 5:
- „Salaris is belangrijk”
Vierde alinea, tweede zin:twee derde - „Ergernissen”
- Tweede zin:drie op de tien respondenten ergeren zich
- Derde zin:een gebrek [...] is een reden
- Vierde zin:lijkt het erop
- Tweede zin:
- „Salaris is belangrijk”
- Pagina 7:
Eerste alinea, eerste zin:ict'er
Australische onderzoekers claimen 'superwindturbines' te ontwikkelen
Derde alinea, tweede zin:
Of „rond”, of „op”.De productiekosten van een van de huidige modellen komen uit rond op 15 miljoen dollar
Onderzoeker ontdekt nieuwe malware voor betaalsystemen
Tweede alinea, laatste zin:
De kwaadaardige code [...] en [hij] heeft een certificaat
3e alinea:
"Verbindingen worden gelegd via [] en zijn beveiligd" ofVerbindingen worden gelegd via een bluetooth 4.0-verbinding en is beveiligd met 256bit-aes-encryptie.
"Verbindingen worden gelegd via een bluetooth 4.0-verbinding en deze [bt 4.0 verbinding] is beveiligd"
In de conclusie:
"en daardoor voelde dat spel weer een stuk frisser aan na Assassin's Creed III en AS IV: Black Flag."
AS IV > AC IV of Assassin's Creed IV (Vind het persoonlijk prettiger lezen als overal hetzelfde word gebruikt in een (p)review dus of afkortigen of voluit geschreven.)
Dit topic is alleen voor spel- en tikfoutenAliasGn schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:20:
reviews: Assassin's Creed: Rogue - Veel herhaling
In de conclusie:
"en daardoor voelde dat spel weer een stuk frisser aan na Assassin's Creed III en AS IV: Black Flag."
AS IV > AC IV of Assassin's Creed IV (Vind het persoonlijk prettiger lezen als overal hetzelfde word gebruikt in een (p)review dus of afkortigen of voluit geschreven.)
De rest is gerepareerd.
Titel fout:
Denk dat het woord 'zijn' is weg gevallen tussen 'Yahoo' en 'begonnen'Microsoft en Yahoo begonnen met verwijderen zoekresultaten
Tweede alinea: "De geruchten zijn afkomstig van persbureau Reuters, die stelt..." Die => dat.
Derde alinea: "Verder zou het getoonde model beschikken over een 5"-scherm met resolutie van 1920x180 pixels" 180 => 1080
Update, 19.40 uur - Aanvankelijk stond hier dat een faillissement was afgewenteld door de doorstart, maar HOBO hifi is wel degelijk failliet verklaard afgelopen maand. Het artikel is hierop aangepast.
afgewenteld => afgewend
3. Basislaptop - Uiterlijk en inrduk => indruk
(in de navigatie)
In nieuws: Foto's tonen onaangekondigde Lumia-cameratelefoon van MicrosoftDe verkoper vraagt een bedrag van omgerekend iets meer dan 200 euro voor het prototype. Wanneer Microsoft het apparaat wil aankondigen is echter niet duidelijk.
Wat doet dat woordje echter daar? Echter geeft een tegenstelling aan en ik zie niet waarom een aakondigingsdatum tegenover de eBay prijs gezet wordt?
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Dit topic is gesloten.
Reageer in dit topic om spel- en tikfouten te melden, gebruik daar A.U.B. NIET de "Rapporteer" functie voor!